برگزیده های پرشین تولز

والیبال

worship_u

Registered User
تاریخ عضویت
25 فوریه 2010
نوشته‌ها
289
لایک‌ها
195
محل سکونت
تو طاقچه
مسئله اینه که کواچ در حد تیم نیست، اما از طرفی تعویض اون الان احتمالا شرایط رو بدتر میکنه
 

Iphone1387

Registered User
تاریخ عضویت
4 نوامبر 2010
نوشته‌ها
483
لایک‌ها
162
محل سکونت
sari
ایتالیا که مربیشو عوض کرد توی همین بازیها از نر من خیلی بهتر از قبل بازی میکرد. و روسیه
کواچ بره. باید یه مربی‌بیارن که چیزی به نام بازیکن بزرگ نداشته باشیم. بازیکن بزرگ میکنن بهش بها میدن. میشه بلای جون ملت
بازیکنای خفن تیمهای دیگه رو ببینید


Sent from my Nexus 6 using Tapatalk
 

Benyaminj

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آگوست 2005
نوشته‌ها
4,528
لایک‌ها
1,888
محل سکونت
Tehran
خوب گویا همونطور که پیشبینی میشد کواچ موندنی شد......و قبول کرده دستیار ایرانی بیاد کنارش....سیاست فدراسیون از اول هم مشخص بود حفظ کواچ هست ...چون اگر حتی تو انتخابی المپیک حذف بشیم هم میگن اوموقع چون زمان زیادی نداشتیم نمیتونستیم مربی عوض کنیم به خاطر همین با کواچ ادامه دادیم..درواقع برای اونموقع جواب خودشون رو اماده کردن.

هرچند من فکر میکنم بدون مربی هم ما به المپیک میریم...مهم این ما تو المپیک چه نتایجی در مقابل تیم های خوب میگیرم که من کاملا بعید میدونم اتفاق خاصی بیفته...در واقع تیمی مثل ما که چشم بسته ژاپن و استرالیا رو میبرد الان استرس گرفتش که چجوری استرالیا و ژاپن رو ببره...چون ژاپن که یه بار 3-0 برد مارو و یه بارم 3-2 باخت تو این چندوقته روحیه بسیار بالایی دارن برای غلبه بر ما..همچنین استرالیا که مارو 3-0 برد

کواچ چقدر با تیم ما بزرگ شد و ما به همون اندازه کوچیک شدیم..این الان حتی حاظره دستیار مربی هم بشه فقط بمونه..الان همه تیم های مقابل ما جشن و پایکوبی میگیرن از موندن کواچ تو ایران.
 

Benyaminj

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آگوست 2005
نوشته‌ها
4,528
لایک‌ها
1,888
محل سکونت
Tehran
قهرمانی والیبال اروپا ۲۰۱۵: اسلوونی (۳)-لهستان (۲)/ لهستان المپیک را از دست داد

به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال و به نقل از ؛ آریاورزش، از سری مسابقات قهرمانی والیبال اروپا ۲۰۱۵ و از مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات تیم والیبال اسلوونی موفق شد دست به کار بزرگی بزند و با نتیجه ۳-۲ و ترتیب پوئن شماری زیر سرخ و سفیدهای لهستان را شکست دهد تا شاگردان آنتیگا به کل شانس صعود به المپیک را از دست بدهند.
اسلوونی: 25 - 25 - 23- 19 -16
لهستان: 17- 19 - 25 -25- 14


-------

ولی فکر کنم یه شانس دیگه داشته باشه لهستان ، اینطور نیست؟
 

apple iphone

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2012
نوشته‌ها
446
لایک‌ها
486
وای این داورزنی چقدر دفاع الکی میکنه از کواچ و تیم.
اه اه اه.
امرو همه کارشناسا بش گفتن مشکل داره این کواچ اما زیر باز نمیرفت
 

Benyaminj

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آگوست 2005
نوشته‌ها
4,528
لایک‌ها
1,888
محل سکونت
Tehran
تمایل بروتو برای هدایت تیم ملی والیبال ایران

01070248.jpg


سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: قبول هدایت سرمربیگری تیم ملی ایران برای من افتخاری فوق‌العاده بزرگ است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی 9 صبح به نقل از تسنیم،مسئولان فدراسیون والیبال به‌زودی و در هفته جاری در مورد تیم ملی و ادامه همکاری با اسلوبودان کواچ، سرمربی صرب تیم ملی ایران تصمیم می‌گیرند. عملکرد نه‌چندان خوب تیم ملی ایران در جام جهانی 2015 ژاپن باعث شد تا فدراسیون با وجود اینکه کواچ تا المپیک قرارداد دارد به فکر دادن یک شوک به ملی‌پوشان باشد و به نظر می‌رسد اکثر کارشناسان تغییر سرمربی را راه حل خروج از بحران برای تیم ملی بدانند.

در این بین گزینه‌هایی هم مثل لورنزو برناردی و آندره‌آ آناستازی، همیشه مطرح بوده و هستند که شرایط آنها باعث می‌شود دردی از والیبال ایران دوا نشود. با این حال تیم ایران چه از نظر اعتبار و چه از نظر موقعیت جهانی در جایگاهی قرار دارد که برای هر کدام از مربیان مطرح جهان باعث افتخار است که با رئیس فدراسیون والیبال ایران پای میز مذاکره بنشینند.

مائورو بروتو، سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا که به‌خاطر اخراج چهار ملی‌پوش مطرح آتزوری در مرحله فینال لیگ جهانی 2015، مشهورتر هم شد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: ایران در حال حاضر بین تیم‌های مطرح و بزرگ جهان قرار دارد و کشوری فوق‌العاده با تاریخی بسیار غنی و فرهنگی پربار است.

بروتو در واکنش به این موضوع که آیا تمایلی به هدایت تیم ملی والیبال ایران دارد یا نه، خاطرنشان کرد: قبول هدایت سرمربیگری تیم ملی ایران برای من افتخاری فوق‌العاده بزرگ است ولی تا به حال پیشنهادی در این مورد دریافت نکرده‌ام.
 

GlobalTech

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,311
لایک‌ها
4,756
این بازیکن سرشناس تیم والیبال پیکان که تو برزیل به دلیل رسوایی اخلاقی از مسابقات اخراج شده کی بوده؟ اسم مخففش «ر- ص» . میگن تو آسانسور هتل یکی از پیشخدمت ها رو انگولک کرده و اونا هم تو دوربین دیدن و کار بیخ پیدا کرده.
اینم منبع خبرش http://www.tabnak.ir/fa/news/543993/اخراج-والیبالیست-ایرانی-بخاطر-رسوایی-اخلاقی

تکمیلی : مثل اینکه اسم بازیکن مورد نظر هست رضا صفایی. بر خلاف اون چیزی که گفته شده بازیکن چندان سرشناسی هم نیست.
 
Last edited:

helijoop

Registered User
تاریخ عضویت
21 نوامبر 2005
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
969
محل سکونت
IRAN,Tehran
مسابقات لیگ جهانی 2016
سایت رسمی فدراسیون والیبال نوشت؛ سال 2016 بازی های المپیک نیز برگزار می شود و به همین دلیل فدراسیون جهانی والیبال برای لیگ جهانی این سال فرمول جدیدی طراحی کرد که تیم های شرکت کننده در لیگ جهانی فرصت لازم برای استراحت و آماده سازی خود برای حضور در المپیک داشته باشند.

به همین دلیل فدراسیون جهانی والیبال تدبیری اندیشید تا برخلاف دوره های گذشته که لیگ جهانی در مدت تقریبی ۲ ماه پیگیری می شد، در سال 2016 در یک دوره یک ماهه ۱۷ جون تا ۱۷ جولای (۲۸ خرداد تا ۲۷ تیرماه ۱۳۹۵) با فرمول و قالب جدید البته تنها در مرحله مقدماتی برگزار شود.
فرمول جدید لیگ جهانی که مختص سال المپیک در نظر گرفته شده، البته سالهاست در رقابت های جایزه بزرگ جهان (گراند پری) در حال انجام است و آزمون و خطاهای خود را نیز به پایان برده است. گراند پری؛ مدل زنانه لیگ جهانی مردان است که که از سال 1993 و پس از توفیق یافتن برگزاری لیگ جهانی مردان، از سوی فدراسیون جهانی برای رقابت های سالیانه زنان طراحی و راه اندازی شد. به گونه ای که حالا علیرغم فشردگی مسابقاتش؛ از هیجان انگیزترین و پر تب و تاب ترین رقابت های جهانی در والیبال محسوب می شود.

تیم های شرکت کننده

بر اساس قالب جدید لیگ جهانی در سال آینده ۳۶ تیم شرکت کننده در ۳ سطح دوازده تیمی دسته بندی شده اند که اسامی تیم های شرکت کننده در هر سطح به قرار زیر است:
سطح یک: فرانسه، ایتالیا، استرالیا، روسیه، آمریکا، برزیل، ایران، آرژانتین، صربستان، بلغارستان، بلژیک و لهستان
سطح دو: هلند، پرتغال، ترکیه، اسلواکی، ژاپن، کره جنوبی، فنلاند، کوبا، کانادا، چین، مصر و جمهوری چک
سطح سه: تونس، ونزوئلا، اسلوونی، قطر، آلمان، مکزیک، اسپانیا، مونته نگرو، پورتوریکو، چین تایپه، قزاقستان و یونان

فرمول مسابقاتدر سال 2015 سطح یک این رقابت با حضور هشت تیم برگزار شد اما در سال 2016 این تعداد به 12 تیم افزایش یافت. در سطح یک ۱۲ تیم به ۹ گروه ۴ تیمی متفاوت تقسیم شده اند. یعنی تیم های هر گروه در سه هفته دور مقدماتی، متفاوت هستند.
هر هفته ۳ تیم میزبان گروه خود هستند و تیم ها به صورت ضربدری با یکدیگر به رقابت می پردازند. در انتها نیز مجموع تمام نتایج و امتیازات ۹ گروه، در یک جدول رده بندی محاسبه می شود.
پس از پایان مرحله گروهی، تیم میزبان مرحله نهایی؛ همراه با 5 تیم برتر جدول مقدماتی برگزارکننده مرحله نهایی مسابقات خواهند بود که در هفته پنجم لیگ جهانی برگزار می شود.
فرمول مرحله نهایی لیگ جهانی اما مانند دوره های گذشته است. ۶ تیم راه یافته به فینال (Final 6) به ۲ گروه ۳ تیمی تقسیم می شوند و ۲ تیم برتر هر گروه به نیمه نهایی صعود می کند. سپس تیم های پیروز در فینال برای قهرمانی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.
در لیگ جهانی 2017، تیم قهرمان سطح دو 2016 به سطح یک صعود می کند و آخرین تیم سطح یک نیز به سطح دو سقوط خواهد کرد.
در سطح دو این دوره لیگ جهانی مانند سطح یک ۱۲ تیم شرکت کننده در ۹ گروه ۴ تیمی متفاوت حضور دارند. در هر هفته ۳ گروه به صورت ضربدری با یکدیگر به رقابت می پردازند و تیم میزبان فینال همراه با ۳ تیم برتر گروهی به مرحله فینال(Final 4) این سطح صعود می کند. مرحله فینال نیز هفته چهارم لیگ جهانی برگزار می شود.
در لیگ جهانی 2017، تیم قهرمان سطح سه 2016 به سطح دو صعود کند و آخرین تیم رده بندی سطح دو نیز به سطح سه سقوط می کند.
در سطح سه ۱۲ تیم حضور دارند اما در ۶ گروه ۴ تیمی به مصاف یکدگیر می روند. در هر هفته ۳ گروه به صورت ضربدری با یکدیگر به رقابت می پردازند و تیم میزبان فینال همراه با ۳ تیم برتر گروهی به مرحله فینال این سطح صعود می کند. مرحله فینال سطح سه هفته سوم لیگ جهانی برگزار می شود.

گروه بندی سطح یکبر اساس این فرمول گروه بندی تیم ها و زمان برگزاری مسابقات سطح یک سه هفته به قرار زیر است:
هفته نخست: 27 تا 29 خردادماه
گروه A، میزبان استرالیا: استرالیا، فرانسه، ایتالیا، بلژیک
گروهB ، میزبان برزیل: برزیل، ایران، آمریکا، آرژانتین
گروهC، میزبان روسیه: روسیه، صربستان، بلغارستان، لهستان
هفته دوم: سوم تا پنجم تیرماه
گروهD ، میزبان لهستان: لهستان، روسیه، آرژانتین، فرانسه
گروهE ، میزبان ایتالیا: ایتالیا، آمریکا، استرالیا، بلژیک
گروهF ، میزبان صربستان: صربستان، ایران، بلغارستان، برزیل
هفته سوم: 10 تا 12 تیرماه
گروه G، میزبان فرانسه: فرانسه، بلژیک، برزیل، لهستان
گروه H، میزبان آمریکا: امریکا، بلغارستان، روسیه، استرالیا
گروه I- میزبان ایران: ایران، ایتالیا، صربستان، آرژانتین

 

mostafa_1366

Registered User
تاریخ عضویت
25 فوریه 2012
نوشته‌ها
1,450
لایک‌ها
3,680
محل سکونت
DEZ
سیچلو مربی تیم ملی والیبال شد

حضور کمک آرژانتینی روی نیمکت تیم ملی والیبال قطعی شد و لوزانو هم با این موضوع موافقت کرد و مذاکره کنندگان در حال بررسی این مساله با آناستازی هستند.
01074627.jpg


به گزارش "ورزش سه"، دومین روز مذاکرات نمایندگان فدراسیون والیبال ایران با گزینه های سرمربیگری تیم ملی والیبال هم رو به پایان است و هنوز تمام مسائل در حال بررسی است. هنوز تصمیم نهایی در مورد مذاکرات گرفته نشده است اما در اولین اظهار نظرات همکاری سیچلو با ایران قطعی شد و حالا لوزانو یا آناستازی به عنوان سرمربی تیم را هدایت خواهند کرد.

سیچلو به عنوان مربی حضورش در تیم ملی والیبال ایران قطعی شد و روز گذشته لوزانو کار با او را بدون مشکل دانست و حالا نمایندگان فدراسیون والیبال در این باره با آناستازی هم به مذاکره خواهند پرداخت.
 

Benyaminj

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آگوست 2005
نوشته‌ها
4,528
لایک‌ها
1,888
محل سکونت
Tehran
جلسه نمایندگان با مدیربرنامه اناستازی/خوشخبر:آناستازی شرایط خوبی دارد

سرپرست تیم ملی والیبال ایران پس از جلسه با مدیر برنامه های آناستازی گفت: جلسه خیلی خوبی داشتیم، شرایط و برنامه های آناستازی و لوزانو برای تیم ملی تقریبا یکسان است و این انتخاب را سخت می کند.

به گزارش کاپ، جلسه محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال و امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی ایران عصر امروز (سه شنبه، در شهر رادون لهستان برگزار شد.

امیر خوش خبر پس از پایان این نشست، اظهار داشت: مالکه وکیل و مدیر برنامه های آندره آناستازی شرایط این مربی را برای هدایت تیم ملی والیبال ایران به روشنی بیان کرد و ما هم شرایط و خواسته رئیس فدراسیون را به وی اعلام کردیم.

سرپرست تیم ملی والیبال افزود: دو طرف در بسیاری از مسائل به توافق خوبی رسیدند و شرایط مناسبی را برای همکاری اعلام کردند. با توجه به اینکه با وکیل آناستازی تمام شرایط را بررسی کردیم و صحبت هایی هم با خود اناستازی قبلا داشتیم، فکر نمی کنم لازم باشد دیگر جلسه دومی با این مربی داشته باشیم. از سوی دیگر تیم آناستازی فردا شب یک دیدار مهم و حساس دارد.

خوش خبر تصریح کرد: در حال حاضر لوزانو و آناستازی شرایط خوبی برای سرمربیگیری تیم ملی والیبال ایران دارند و انتخاب بین این دو گزینه بسیار سخت شده است. به هر حال تمامی گزارش ها و شرایط این دو مربی را به تهران می آوریم.

وی با بیان اینکه هر دو مربی از مربیان بزرگ والیبال دنیا هستند، گفت: آنان شرایط خود را اعلام کردند. ما هم شرایط خود را به آنها اعلام کردیم و تقریبا با هر دو سرمربی تا حد زیادی به توافق رسیدیم. از اینجا به بعد رییس فدراسیون والیبال ایران تصیمیم که کدام یک از این دو مربی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب و معرفی شود.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در پایان گفت: شرایط آناستازی نسبت به چند سال پیش خیلی فرق کرده و خیلی بهتر و مناسب تر شده است. حتی در خصوص دستیار هایش فقط یک مربی و یک بدنساز می خواهد. دقیقا مثل لوزانو که یک مربی که سیچلو باشد و یک بدنساز را اعلام کرده است .واقعا هر دو گزینه های خوبی هستند و شرایط خوبی دارند . امیدوارم فدراسیون بهترین تصمیم را برای تیم ملی والیبال ایران بگیرد.
 

Mohsen_14

مدیربازنشسته پاتوق
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,111
لایک‌ها
13,419
محل سکونت
سرزمین دروغگو ها
آناستازی بنظر بهتر میاد ، هم تجربه ی خوبی داره ، اونم تجربه در سطح 1 والیبال دنیا و هم اینکه بنظر میرسه جنم خوبی داره :دی
تیم های ایرانی باید مربیشون جنم داشته باشه وگرنه ...
 

حسن ياور

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2010
نوشته‌ها
854
لایک‌ها
1,263
محل سکونت
قم
حالا اینا به کنار کسی از زوران گاییچ مربی سابق تیم ملی خبری داره؟
در زمان خودش یکی از بهترین مربیان دنیا بود اما تو ایران نتیجه نگرفت اگر افتخاراتش بیش از آناستازی نباشه کمتر هم نیست
 

pirooz85

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2014
نوشته‌ها
324
لایک‌ها
347
کواچ زود بود سرمربی تیم ملی يه کشور بشه اشتباه کرد مثل علی دایی تو فوتبال! حالا این آنستازی رو اوکی کنن حداقل حضور آبرومند تو المپیک داشته باشيم.
 

apple iphone

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2012
نوشته‌ها
446
لایک‌ها
486
کواچ زود بود سرمربی تیم ملی يه کشور بشه اشتباه کرد مثل علی دایی تو فوتبال! حالا این آنستازی رو اوکی کنن حداقل حضور آبرومند تو المپیک داشته باشيم.
داداش دعا کن اول بتونیم بریم المپیک.
بعد ایشالله حضور ابرومند هم خواهیم داشت
 

Benyaminj

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آگوست 2005
نوشته‌ها
4,528
لایک‌ها
1,888
محل سکونت
Tehran
توافق فدراسیون والیبال ایران با آناستازی

مسئولان فدراسیون والیبال پس از چند روز مذاکره با گزینه های مد نظر برای جانشینی اسلوبودان کواچ در نهایت با آناستازی به توافق رسیدند تا وی هدایت تیم ملی والیبال کشورمان را برعهده بگیرد.
به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه تیم ملی والیبال ایران نتوانست با اسلوبودان کواچ سهمیه حضور در المپیک را بدست آورد مسئولان فدراسیون والیبال به دنبال پیدا کردن جانشین وی بودند و مذاکراتی نیز با گزینه های مد نظرشان انجام دادند و در نهایت به دو گزینه آناستازی و لوزانو رسیدند.

به همین جهت امیر خوش خبر و محمد افشاردوست سرپرست تیم ملی و دبیر فدراسیون والیبال راهی لهستان شدند تا مذاکرات نهایی را با این دو سرمربی انجام دهند. در نهایت و پس از برگزاری جلسات پرتعداد نمایندگان ایران با وکیل آناستازی به توافق نهایی رسیدند و قرار است روز شنبه نشست امضا قرارداد و معرفی آناستازی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران برگزار شود.

بهنام محمود بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران که به عنوان مشاور نیز با فدراسیون همکاری دارد عصر جمعه با حضور در غرفه خبرگزازی مهر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها این خبر را اعلام کرد و به خبرنگار مهر گفت: تا آنجایی که اطلاع دارم توافق نهایی با آناستازی انجام شده و وی روز شنبه به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس توافق صورت گرفته قرار است سیچلو به عنوان دستیار در کنار آناستازی فعالیت کند. ضمن اینکه احتمال سه مربی آینده دار ایرانی نیز در کادر فنی تیم ملی حضور خواهند داشت.

آندره آناستازی سرمربی پیشین تیم های ملی والیبال ایتالیا و لهستان بوده و در حال حاضر هدایت تیم گدانسک لهستان را برعهده دارد.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در مرحله انتخابی المپیک ۲۰۱۶ آماده می کند.
 

AMD 99

Registered User
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2012
نوشته‌ها
2,964
لایک‌ها
2,319
محل سکونت
مــرز بـــیــن غـم و شــادی

shifter

Registered User
تاریخ عضویت
28 آگوست 2007
نوشته‌ها
892
لایک‌ها
1,087
بنده خدا کواچ نامه هم فرستاده و تشکر کرده از فدراسیون ... تازه اونم فدراسیونی که بدون اطلاع برکنارش کرد...
واقعا ادم با شخصیتی بود...حیف که نذاشتن کار کنه...
شاید اگه از اول محکم وایساده بود و حتی بیرون میذاشت 3 4 نفرو اینجوری نمیشد اما به هر حال...
امیدوارم حسرت رفتن کواچ رو نخوریم...
 

GlobalTech

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,311
لایک‌ها
4,756
تاپیک یکم خاک خورده!
فردا مسابقات انتخابی المپیک شروع میشه و تیم والیبال ایران در اولین بازی خودش به مصاف استرالیا میره. به امید پیروزی بچه های ایران.
 
بالا