برگزیده های پرشین تولز

بالا بردن آمار بازديد سايت به صورت رايگان

iran-optic

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
1
سن
35
بی شک شما از فواید بازدید و ترافيک سایت آگاهی دارید. وقتی شما بازدید کننده داشته باشيد یا به عبارتی افزایش تراففيک داشته باشيد رتبه شما تو الکسا بالا ميره و همچنين رتبه شما تو گوگل بالا ميره و با افزایش این رتبه شما به صفحه اول گوگل راه پيدا ميکنيد. شما با ثبت سایت خود در سایت زیر ميتونيد به راحتی آمار سایت خود را بالا ببرید اساس کار این سایت به این صورت است کاربران برای عضویت در این سایت و بالا بردن رتبه خود در الکسا نياز به کد ورود دارن و برای به دست آوردن این کد ها باید روی تبليغات سایت که ميتونه سایت شما باشه کليک کنن و به همين سادگی به آمارسایت شما اضافه ميشه . در این سایت فرقی نداره بازدید کننده از سایت شما خارجی باشه یا ایرانی چون الکسا رتبه خود به سایتو بر اساس آمار بازدید ميده خوب حالا به آموزش سایت ميپردازیم.

ابتدا از لینک زیر وارد سایت شوید.

http://www.freeviral.com/?r=433427

بعد از ورود به سایت به قسمت پایين تر سایت بروید. شما باید برای به دست اوردن کدهای ثبت نام بر روی لينک های تبليغات سایت کليک کنيد نحوه وارد کردن کد ها درشکل زیر معلوم است برای به دست اوردن کد ها به ترتيب روی لينک ها کليک کنيد پس از ورود در سایت مربوطه و بعد از چند ثانيه بازدید از سایت کد سبز رنگی در بالای صفحه نمایان مي شود که شما باید این کد را در جای خود کپی کنيد.

این عمل را تکرار کنيد تا تمام کد ها به دست آید بعد از وارد کردن کد ها کمی پایين تر رفته و در کادر سبز رنگ اطلاعات خواسته شده رامانند شکل زیر وارد کنيد و بر روی singin me up now کليک کنيد.

11.jpg

خوب حالا 3 تا ایميل برای شما ارسال ميشه که امکان داره به پوشه اسپم شما بره یک ایميل حاوی تبریک و توضيحات است ایميل بعدی حاوی لينک فعال سازی شماست که باید روی لينک کليک کنيد و ایميل سوم حاوی نام کاربری و رمز ورود شماست.


بعد از خواندن ایميل ها و زدن لينک فعال سازی وارد صفحه اصلی سایت شوید و درقسمت بالای سایت بر روی memberlogin کليک کنيد و یوزرنيم و پسوردی که به ایميلتان آمده را وارد کنيد و بر رویsubmit کليک کنيد تا وارد پنل کاربری شخصی خودشوید در این قسمت شما مشخصات خود را ميبينيد و همچنين کسانی که از طریق شما ثبتنام کردن را مشاهده ميکنيد برای خروج از پنل کاربری روی loguot کليک کنيد.

12.jpg
در آخر شما باید به جذب زیر مجموعه برای خود بپردازید. برای اینکار شناسه ای را که به ایميل شما اومده ( یکی از 3 ایميل ) را که چيزی شبيهhttp://www.freeviral.com/?r=433427هست رو در سایت خود با توضيحاتی مثل من قرار بدید یا ميتونيد مثل بنردر سایتهای دیگه بزارید .

شما فقط با جذب 10 زیر مجموعه ميتوانيد با کمترین زمان جزء سایت های برتر جهان قرار بگيرید از این پس هر کس با شناسه شما وارد سایت بشه برای به دست اوردن کد باید از سایت شما دیدن کنه.
سایت تخصصی عینک http://iran-optic.ir
 

payam-nice

Registered User
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2011
نوشته‌ها
3,675
لایک‌ها
3,274
محل سکونت
Tabriz
با جذب 10 زیر مجموعه می توانید جزء سایت های برتر جهان قرار بگیرید! :general707:
پ.ن: این سایت ها پس کِی میخوان منقرض بشن؟ :angrybirds8:
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,747
لایک‌ها
14,008
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
بالا