برگزیده های پرشین تولز

مهره مار چیست و چگونه به وجود می آید؟ آیا حقیقت دارد یا خرافه است؟

alireza1372

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
17
سن
42
فروش مهره مار یا مهره محبت، اصل با قیمت مناسب: این مهره مار استخوانی شکل پس از جفت گیری مار ها در مکان هایی مخفی بوجود می آید و به اعتقاد مردم دارای فوایدی می باشد که در زیر به آن می پردازیم و پیدا کردن مهره مار اصل بسیار سخت می باشد و اکثر جاها نسخه تقلبی مهره مار را می فروشند.

Mating%20snake.jpg


فواید خرید مهره مار اصل (بر اساس اعتقاد مردم)
وقتی دارنده مهره مار کسی را دوست بدارد او نیز جلب او می گردد

مهره مار باعث افزایش محبوبیت و جذابیت در بین مردم و دوستان

افزایش خوش شانسی همراه دارنده مهره مار

مهره مار باعث پیشرفت در تمامی مراحل زندگی فرد می شود

مهره مار باعث افزایش اعتماد به نفس شخص و....

snake-vertebrae.jpg


مهره مار چیست
مار های نر و ماده به دلیل وضعیت خاص آناتومیک خود از شرایط متفاوتی برخوردارند تا انگیزش برای آمیزش را پیدا کنند و بر آن وضعیت فائق آیند. و با این عمل ادامه بقاء یابند. خداوند متعال متابولیسم بدن مار را بگونه ای آفریده است که در طول سال یک ترشح استخوانی از جنس شاخ بر روی سر خود همانند پینه ترشح می نماید که دارای بیشترین بار مغناظیسی نسبت به سایر اجسام و اشیاء است و به صورت تک قطبی است که آن را بنام مهره مار می شناسیم. مهره مار در مارهای نر بار مثبت و در مارهای ماده حامل بار منفی هستند که مانند آهن ربایی متابولیک دو جفت را به سوی هم جذب نموده و مقاربت برای ادامه نسل را باعث میگردد. اندازه این مهره ها حدودا به قدر 2 عدد لپه معمولی است.بعد از عمل جفت گیری این مهره ها از سر مار جدا شده و بر زمین می افتد اگر فردی بتواند این مهره ها را که متعلق به دو مار جفت گیری کننده را از آن خود کند و 40 روز با خود داشته باشد مغناطیس طبیعی بدن با مغناطیس مهره مار هماهنگ شده و تقویت می شود و فرد دارنده بواسطه آن میدانی بمراتب وسیعتر و قویتر نسبت به فرد عادی فاقد مهره مار حول خود ساتع مینماید که آثار بی شماری را برای آن ناشی میگردد.
- بار مغناطیسی یاد شده اعصاب را به طرزی ریلکس و آرام مینماید و استرس های آگاهانه و استرس های ناخودآگاه را می زداید که دارنده تا کنون آن را تجربه نکرده است. این آرامش ضمن ایجاد اعتماد بنفس و آثار دیگرش بر فرد به افراد مرتبط با ایشان هم سرایت میکند و در این حالت است که افراد هر چه مغرض تر و هر چه عصبانیتر باشند باز به محض ملاقات حضوری با دارنده مهره مار در اثر آرامش ایجاد شده مثل موم رام می شوند و چون این حالت را مدام در حضور شما احساس می کنند شیفته شما می شوند و مدام دوست دارند در حضور شما باشند و از آرامش نایاب شما بهره مند گردند.
- بدلیل خاصیت فوق العاده مغناطیسی در مقابل بسیاری از بیماریها مصون خواهید بود تاثیر بسیار بالای آن در تسکین درد ها هم برای استفاده کننده و هم مخاطبانی که در کنار شما هستند و نیز اثر قاطع آن بر از بین بردن جوش های صورت و زیباتر کردن چهره به اثبات رسیده است .
- خاصیت مغناطیسی آن در از بین بردن آثار سوء گوشی های تلفن همراه (موبایل ) و دکل های مخابراتی و تلوزیونی و نیز کابل های فشار قوی و لوازم خانگی و تمامی مواردی از این دست دیگر خصوصیت منحصر به فرد مهره مار است.
تجار و سیاست مداران و چهره های کاریزماتیک در سطوح بالا در کشورهای خاورمیانه خصوصا شیوخ و بزرگان عرب مهره مار را به عنوان راضی سر به مهر با خود دارند اما فناوری اطلاعات و اینترنت شرایطی را فراهم نموده است تا هیچ کالایی سری و مختص افراد خاص باقی نماند. در برخی مناطق همچون آذربایجان افراد محلی ای وجود دارند که نسل اندر نسل به تهیه مهره مار اصل میپردازند.

snake-vertebrae%204.jpg


مهره مار اصل چگونه به دست می آید ؟
مهره مار اصل به دست مارگیران و حادثه جویان بسیار حرفه ای و از جان گذشته ای که روزها و شبها را در کوه ها و دشت ها سپری می نمایند به دست می آید . این مار گیران در مواقع مناسب و پس از جفت گیری مار موفق به بدست آوردن مهره مار می شوند. مار ها پس از جفت گیری در یک مکان خاص و در طبیعت آزاد و در صورتی که به دور از چشم همگان باشد پس از اتمام جفت گیری قطعه ای استخوانی را در محل جفت گیری رها می سازند که به آن مهره مار یا مهره محبت می گویند . این قطعه استخوانی از نیروی بسیار قوی مغناطیس حیوانی برخوردار بوده و دارنده آن دارای محبوبیت و مقبولیت بسیار می گردد . قطعات دیگر نیز در زمان های مناسب دیگر و پس از کشتن مار ها به دست می آید. بطور کلی خواص اصلی نیروی فوق العاده مار در مهره مار نهفته است و به همین دلیل گاهی تنها دوعدد مهره مار اصل به انضمام نیش مار به فروش می رسد. دو عدد دندان مار نیز خواص بسیار نیرومندی در ایجاد شانس و طالع نیکو داشته و دارنده آنها از شانس و بخت بسیار خوبی برخوردار می شود.



چگونه بدانیم مهره مار اصل است یا خیر ؟
بطور کلی تاکنون هیچگونه گزارشی از ایجاد و فروش مهره مار تقلبی منتظر نشده است . ولی برای این که شما عزیزان از قابلیت های جادویی این مهره ها باخبر شوید باید بدانید که آزمایش اصالت مهره های مار به صورت زیر انجام می گردد.



آزمایش اصالت مهره مار
اگر دو عدد مهره مار اصل را در ظرفی حاوی سرکه خالص انگور ( تاکید میکنیم سرکه کاملا خاص انگور ) قرار دهید خواهید دید که این دو مهره مار اصل پس از مدتی حرکت نموده به همدیگر نزدیک شده و به هم می چسبند! زمان حرکت کردن و به هم چسبیدن آن ها ممکن از از چند دقیقه تا چند ساعت متغیر باشد و این هم به دلیل شرایط فیزیکی و روحی مار ها در زمان جفت گیری می باشد. قابل ذکر است پس از انجام این آزمایش مهره های مار بکلی خاصیت جادویی خود را از دست می دهند.

منبع : خرید مهره مار اصل
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,735
لایک‌ها
13,995
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
بیا من از اینا هرچقدر خواستی میدمت! این یک نوع موجود آبزیست که در رودخانه ها پیدا میشه هیچ ارزش مادی و معنوی هم نداره نمیدونم چرا شما خیال پردازی می کنید شما هم مگه از کوه و بیابون اومدید که به این مزخرفات اهمیت میدید. همش الکیه . یه کم روشن فکر باشید دیگه زشته الان از این حرف ها بزنید این حرف ها مال پیرزن های صد سال پیشه نه امروز
 

mohy6281

Registered User
تاریخ عضویت
23 ژانویه 2014
نوشته‌ها
1,010
لایک‌ها
289
سن
40
محل سکونت
قم
قبلا یه نفر از این مهرها می فروخت ، می گفت خیلی ثروتمند میشی
گفتم چند ، گفت ۲۵۰ هزار تومان !!!!!!!!!!!!!!!!:eek:
گفتم چرا خودت ثروتمند نمیشی ، قطع کرد
حالا این دوست عزیزمون ، چرا خودت از این همه مزایا بهره مند نمیشی؟؟؟؟!!!!!!
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,735
لایک‌ها
13,995
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
قبلا یه نفر از این مهرها می فروخت ، می گفت خیلی ثروتمند میشی
گفتم چند ، گفت ۲۵۰ هزار تومان !!!!!!!!!!!!!!!!:eek:
گفتم چرا خودت ثروتمند نمیشی ، قطع کرد
حالا این دوست عزیزمون ، چرا خودت از این همه مزایا بهره مند نمیشی؟؟؟؟!!!!!!
ایشون فقط اومده لینک اسپم بزاره دلش برای شما نسوخته فقط میخواد مردم را تلکه کنه
 

mahmodk

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2016
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
من خودم تولید کننده محتوا در سایت حیاط خلوت https://hayatkhalvat.com هستم. تحقیق کردم و صراحتا به شما میگم بحث مهره مار فقط خرافه است و از هندوستان به کشورهای دیگه وارد شده
 
بالا