برگزیده های پرشین تولز

هتل تایتانیک بیزینس استانبول

travel20

Registered User
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2015
نوشته‌ها
193
لایک‌ها
0
سن
32
هتل تایتانیک بیزینس استانبول
هتل تایتانیک بیزینس کارتال استانبول Titanic Business Kartal جز هتل های ۵ ستاره استانبول است.

با اقامت در این هتل از بهترین امکانات و خدمات سطح یک جهانی بهره مند شوید. هتل تایتانیک بیزینس استانبول در مرکز کارتال واقع شده و یک محل اقامت عالی در استانبول است و با اقامت در آن به راحتی می توان به دیدنی های استانبول و جاذبه های شهر دسترسی داشت. مسجد Osmanli و فرودگاه Sabiha Gökçen به راحتی از این هتل قابل دسترسی هستند.. هتل تایتانیک بیزینس استانبول تا فرودگاه Sabiha Gökçen حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد. هتل در پشت بام استخر و هم چنین دارای رستوران می باشد. این هتل در بخش آسیایی استانبول واقع شده و دارای اتاق هایی شیک می باشد. هتل تایتانیک بیزینس استانبول دارای امکانات تفریحی مثل حمام سنتی، ماساژ ، سونا و همچنین امکانات رفاهی می باشد. هتل دارای چند فروشگاه است. تمام اتاق های هتل دارای تلویزیون، ماهواره و حمام مجهز هستند. رستوران و بار Compass مشرف به دریای مرمره است و انواع غذاها در آن سرو می شود. میهمانان هتل تایتانیک بیزینس استانبول می توانند برای صرف نوشیدنی به کافه انگلیسی هتل بروند و در آن جا بیلیارد هم بازی کنند. این هتل در منطقه ی تجاری جدید استانبول واقع شده و بخش اروپایی استانبول به راحتی در این جا قابل دسترسی است. بندرگاه اتوبوس های دریایی تا هتل ۹ کیلومتر فاصله دارد. بهترین امکانات و خدمات رفاهی در این هتل در اختیار گردشگران قرار می گیرد تا اقامتی آرام داشته باشند. برای راحتی میهمانان هتل دارای سرویس اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ و امکانات ویژه معلولین می باشد. اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه و دارای بار و میز کار و تلفن هستند.

برای رزرو هتل تایتانیک بیزینس استانبول و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور استانبول و تور ترکیه با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما با لبخند پاسخگوی شما عزیزان هستند.


هتل تایتانیک بیزینس استانبول

هتل دارای امکانات تفریحی مثل باشگاه ورزشی ، سونا و استخر می باشد. بدون شک این هل یک انتخاب عالی برای اقامت در استانبول است.

دیگر هتل های استانبول را در این لینک مشاهده کنید.

امکانات هتل تایتانیک بیزینس استانبول
  • امکانات تفریحی در فضای باز : استخر در فضای باز، تراس، عرشه آفتابگیر
  • امکانات تفریحی: پینگ پونگ، راکت بال، سونا، ماساژ، حمام ترکی، اتاق بازی
  • غذا و نوشیدنی: رستوران و بار، رستوران با منوی باز، رستوران به صورت بوفه، امکان صرف صبحانه در اتاق
  • اینترنت : هتل دارای سرویس اینترنت می باشد.
  • پارکینگ: استفاده از پارکینگ هتل رایگان است.
  • خدمات:سرویس اتاق ها، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تورها، صرافخانه، خدمات بلیط، پرستار بچه، رختشورخانه، اتوشویی، آرایشگاه، فروشگاه، مرکز تجاری، فکس و کپی، سالن کنفرانس، اتاق های وی آی پی ، روزنامه، سیستم گرمایشی، امکانات ویژه معلولین، سرویس اینترنت، آسانسور
  • زبان: ترکی، انگلیسی

هتل تایتانیک بیزینس استانبول

اطلاعات مهم در خصوص رزرو هتل تایتانیک بیزینس استانبول
ساعت تحویل اتاق : ۱۴:۰۰

ساعت تخلیه اتاق ها : ۱۲:۰۰

کودکان و تخت اضافه : استفاده از تخت های موجود در اتاق برای کودکان زیر ۶ سال رایگان است. هزینه استفاده از تخت اضافه برای هر شب ۲۰ یورو است. هزینه استفاده از تخت اضافه در اتاق برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال ۱۰ یورو است. در هر اتاق امکان وجود یک تخت اضافه / تخت مخصوص کودک وجود دارد. هزینه های اضافی با هزینه کلی محاسبه نمی شود و باید به طور جداگانه محاسبه شود. برای استفاده از تخت اضافه و یا تخت مخصوص کودک باید از قبل با مدیریت هماهنگ کرد.

اگر بیش از ۹ اتاق رزرو کنید قوانین متفاوتی اعمال خواهد شد.

میهمانان هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.

تمامی اطلاعات این هتل از دو وب سایت معتبر Booking و Agoda جمع آوری و تقدیم شما عزیزان شده است.


هتل تایتانیک بیزینس استانبول

آدرس و تلفن هتل تایتانیک بیزینس استانبول
  • Address: Orta Mah. Kaptan-i Derya Cad. No:37 Kartal, Kartal, 34880 Istanbul, Turkey
  • Phone: +90 216 453 5050


برای رزرو هتل تایتانیک بیزینس استانبول و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما با لبخند پاسخگوی شما عزیزان هستند.

منبع

هتل تایتانیک بیزینس استانبول
 
بالا