برگزیده های پرشین تولز

فروش ویژه دستگاه های جیبی تشخیص رنگ اتوموبیل (ضخامت سنج دیجیتال)

mohamad elx

Registered User
تاریخ عضویت
1 می 2013
نوشته‌ها
3,078
لایک‌ها
2,808
محل سکونت
کرمانشاه
با سلام خدمت همه دوستان
تعدادی دستگاه تشخیص رنگ جیبی برای فروش موجوده .
خودم مدت ها دنبالش بودم.در حال حاظر ۳ عدد موجوده .
قابلیت اندازه گیری ۰ تا ۸۰ mi و تا یک دهم میلیمتر .

234.jpg

کارایی مطلوبی داره .توسط خودم تست شده .
قیمت هر عدد 120 هزار تومان .
تمامی دستگاه ها پلمب هستن .به همراه یک عدد باطری .
 

فایل های ضمیمه

  • IMG_0023.JPG
    IMG_0023.JPG
    175.6 KB · نمایش ها: 92
Last edited:

gogle

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2009
نوشته‌ها
1,910
لایک‌ها
1,069
محمد جان میشه یکم در خصوصش توضیح بدی به چه صورتی عمل میکنه و میشه متوجه شد ماشین مورد نظر رنگ شده یا خیر ؟!!
یعنی از روی زخامت باید متوجه بشیم ؟
 

mohamad elx

Registered User
تاریخ عضویت
1 می 2013
نوشته‌ها
3,078
لایک‌ها
2,808
محل سکونت
کرمانشاه
محمد جان میشه یکم در خصوصش توضیح بدی به چه صورتی عمل میکنه و میشه متوجه شد ماشین مورد نظر رنگ شده یا خیر ؟!!
یعنی از روی زخامت باید متوجه بشیم ؟
بله اکثرا از روی ضخامت رنگ ٬ میزان رنگ شدگی ماشین رو تشخیص میدن .دستگاه های تشخیص ضخامت رنک دقت های مختلفی دارن بعضی تا میکرون(۱۰ به توان منفی۶) هم قادرن ضخامت رنگ رو تشخیص بدن که قیمت هاشون هم تا ۱۵ میلیون تومن میره .
وقتی به فرض مثال کاپوت یک ماشین رنگ میشه ضخامت رنگش(خصوصا وقتی بتونه هم خورده باشه) با بقیه قیمت ها فرق میکنه و از همین طریق میشه تشخیص داد .
البته اگر همون کاپوت با یه کاپوت استوک یا رنگ فابریک عوض بشه احد التاسی نمیتونه تشخیص بده و اکثرا به اسم بی رنگ میفروشن .
حتی تو همین برگه های کارشناسی رنگ هم قید شده که این مرکز مسولیتی در قبال قطعات تعویضی و رنگ فابریک قبول نمیکند .
 

ArashMiniStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آگوست 2010
نوشته‌ها
4,649
لایک‌ها
8,061
محل سکونت
IR/MASHHAD
بله اکثرا از روی ضخامت رنگ ٬ میزان رنگ شدگی ماشین رو تشخیص میدن .دستگاه های تشخیص ضخامت رنک دقت های مختلفی دارن بعضی تا میکرون(۱۰ به توان منفی۶) هم قادرن ضخامت رنگ رو تشخیص بدن که قیمت هاشون هم تا ۱۵ میلیون تومن میره .
وقتی به فرض مثال کاپوت یک ماشین رنگ میشه ضخامت رنگش(خصوصا وقتی بتونه هم خورده باشه) با بقیه قیمت ها فرق میکنه و از همین طریق میشه تشخیص داد .
البته اگر همون کاپوت با یه کاپوت استوک یا رنگ فابریک عوض بشه احد التاسی نمیتونه تشخیص بده و اکثرا به اسم بی رنگ میفروشن .
حتی تو همین برگه های کارشناسی رنگ هم قید شده که این مرکز مسولیتی در قبال قطعات تعویضی و رنگ فابریک قبول نمیکند .
نه البته وارد باشن میفهمن کاپوت تعویضه خصوصا وقتی تصادف میکنی از جلو کاپوتت با چراغا فاصله میگیره چفت نمیشه
 

tm.fard

کاربرفعال عکس و عکاسی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
8 نوامبر 2015
نوشته‌ها
372
لایک‌ها
440
محل سکونت
روی خط
سلام دوست عزیز تا الان از قلمهای اهنربایی تست و تجربه استفاده می کردیم که البته در مواردی هم پیش اومده که نقاش انقدر حرفه ای بوده که با توجه به تعویض قطعه و پاشش حرفه ای قابل تشخیص نبوده و بعد از خرید و باز کردن رو دری خودرو مشخص شده رنگ شدگی داره
با توجه به اینکه این ضخامت سنج دقیق تر از قلم هست خواهشا اگر دسترسی به قطعه تعویضی دارید تست بزنید اگر ضخامت رنگ با قسمت فابریک خودرو فرق داشته باشه من مشتری شما هستم
ممنون از همکاری شما :general601:;)
 

mohamad elx

Registered User
تاریخ عضویت
1 می 2013
نوشته‌ها
3,078
لایک‌ها
2,808
محل سکونت
کرمانشاه
سلام دوست عزیز تا الان از قلمهای اهنربایی تست و تجربه استفاده می کردیم که البته در مواردی هم پیش اومده که نقاش انقدر حرفه ای بوده که با توجه به تعویض قطعه و پاشش حرفه ای قابل تشخیص نبوده و بعد از خرید و باز کردن رو دری خودرو مشخص شده رنگ شدگی داره
با توجه به اینکه این ضخامت سنج دقیق تر از قلم هست خواهشا اگر دسترسی به قطعه تعویضی دارید تست بزنید اگر ضخامت رنگ با قسمت فابریک خودرو فرق داشته باشه من مشتری شما هستم
ممنون از همکاری شما :general601:;)
سلام
دوست گرامی برای تشخیض میزان سلامت بدنه خودرو ، ضخامت رنگ فقط یکی از مولفه های تشخیصی هست و به هیچ عنوان نمیشه صرفا به این مولفه در مورد سلامت بدنه قضاوت کرد .بلکه این کار نیازمند تجربه و دانش هست .بنده این مورد رو از چندین استاد ماهر این کار سوال کردم .حتی با داشتن دستگاه های خیلی دقیق باز هم نمیشه صرفا با دونستن ضخامت رنگ در مورد بدنه قضاوت کرد .بلکه داشتن این ابزار کمک کننده هست .پس حتی اگر ضخامت همه بدنه یکسان باشه باز هم شما نمیتونید با اطمینان بگید این ماشین بی رنگه .اینجا جاش نیست ولی برای اطلاع شما باید بگم که تشخیص رنگ شدگی معمولا از روی الگو پاشش کیلر مشخص میشه کیلر هایی که با رباط تو کارخونه پاشیده میشه (در مورد ماشین های ایرانی) مشبک و 6 ضلعی هست ولی نقاش نمیتونه همچین ساختاری رو مشابه کارخونه در بیاره .
در مورد این دستگاه هم همونطور که بالاتر گفتم قطعات تعویضی رو نشون نخواهد داد ولی ابزار بسیار خوبی هست که جاهای مختلف رو یک چک اولیه کرد ولی اگر تجربه ندارید بهتره نتیجه نهایی و نظر قطعی رو باید به مراکز تشخیص رنگ واگذار کنید .
موفق باشید
 
بالا