برگزیده های پرشین تولز

رفع سرو صدای لوله های سرویس بهداشتی و فاضلاب

paramisrockwool

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 آپریل 2015
نوشته‌ها
49
لایک‌ها
0
سن
23
در تمام ساختمان ها بخصوص ساختمان های بلند، یکی از منابع تولید صوت، سیستم های انتقال فاضلاب است، بنابراین عایق کاری صوتی این لوله ها از اهیمت ویژه ای برخوردار است.
پشم سنگ لوله ای علاوه بر اینکه یک عایق حرارتی می باشد و برای عایق کاری حرارتی لوله های استفاده می شود، یک عایق صوتی نیز هست که از آن می توان در عایق کاری صوتی تمام لوله ها از جمله لوله های سرویس های بهداشتی، حمام و لوله های فاضلاب استفاده کرد.
عایق صوتی پشم سنگ از دو طریق باعث کاهش صدا می شود، با کاهش انتقال صدا و جذب صدا. پشم سنگ بازده بالایی در جذب و کاهش صدا دارد.
مقدار کاهش انرژی صوتی در هنگام عبور از مواد به ضخامت آن ها بستگی دارد. در پشم سنگ با افزایش ضخامت، بخصوص در فرکانس های کم، مقدار کاهش انرژی صوتی افزایش می یابد.
از ویژگی های عایق صوتی پشم سنگ لوله ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- جذب صوت بالا
2- ضد حریق و ایستایی بالا در برابر حرارت
3- عایق حرارتی با بازده بالا
4- سازگار با مصالح ساختمانی و فاقد خوردگی
5- فاقد آزبست و سازگاری با محیط زیست
نصب عایق های پشم سنگ لوله ای بسیار آسان است و نیاز به تخصص خاصی ندارد و به راحتی قابل اجرا است.

منبع:http://paramisrockwool.com/fa/blog/79-عایق-صوتی-لوله-ای-پشم-سنگ-لوله-ای-ایزوپایپ
 

pvciran

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2015
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
سن
44
محل سکونت
میدان توحید، ستارخان،کوچه محمدی ساختمان 141،پلاک7
امروزه بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان با باکارگیری لوله های پی وی سی سخت با اتصال اورینگی در پروژه های بزرگ آبرسانی شهری و کشاورزی خود گام بزرگی در این راستا برداشته اند. این نوع اتصال میزان نشت آب را به صفر می رساند و بکارگیری لوله های مزبور نیز به دلیل مزایا و ویژگی های بیمانندشان راه گشای مشکلات بی شمار امور انتقال آب و فاضلاب می باشد و صرفه جویی های اقتصادی فراوانی را موجب می گردد . لوله های upvc با خصوصیات فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد خود از انعطاف پذیری و مقاومت بیشتر در مقابل ایجاد شکاف و شیار برخوردار بوده و ترکیب واکنشهای شیمیایی زیر خاک و تنش های محیطی را به خوبی تحمل می کنند. یکی از برترهای بر جسته زیست محیطی لوله های upvc ، مقاومت بالای آنها در برابر تمام آلاینده های ناشی از مصارف آب خانگی و آب صنعتی است. سولفید هیدورژن و سایر مواد خورنده در تماس با پی وی سی بی اثر هستند . حتی سائیدگی در این لوله ها نسبت به سایر لوله ها کمتر است . در نتیجه باز سازی و جایگزینی این لوله ها نسبت به سایرین کمتر بوده و در نتیجه ضایعات زیست محیطی کمتری را نیز ایجاد می کند. سایر لوله ها چنین ترکیب بهینه ساختاری از نظر استحکام ، دوام و انعطاف پذیری در یک قیمت رقابتی مانند لوله های upvc را نداشته و در نتیجه این لوله ها به سرعت و به طور وسیعی توسط کارفرمایان ، مهندسین مشاور ، پیمانکاران و... توصیه و به کار گرفته می شوند.
این لوله ها فاقد صدا می باشند و خود عایق هستند
 

فایل های ضمیمه

  • e6d068e9-1ee2-4318-8a5d-a811344526dd;2.2.jpg
    e6d068e9-1ee2-4318-8a5d-a811344526dd;2.2.jpg
    45.2 KB · نمایش ها: 0
بالا