برگزیده های پرشین تولز

همواره در صدر نتیجه موتورهای جستجو باشید!

ellanorouzi

Registered User
تاریخ عضویت
23 ژانویه 2016
نوشته‌ها
230
لایک‌ها
28
سن
40
آیا رنکینگ شما قابل اطمینان است؟ آیا نگران آپدیت بعدی موتورهای جستجو هستید؟
بعد از مشکلات بوجود آمده الگوریتم های جدید موتورهای جستجو به خصوص در مورد گوگل پاندا و گوگل پنگوئن که باعث شد بسیاری از وب سایت هایی که حتی سال ها در رتبه های بالاتر نتایج جستجو قرار گرفته بودند به رده های پایین افت کنند، بسیاری از کاربران اینترنتی نگرانی زیادی در مورد آپدیت بعدی خواهند داشت.

در این جا 3 مورد را پیشنهاد می دهیم که بتوانید همیشه در نتایج اول موتورهای جستجو باشید:

1. این موضوع را درک کنید موتورهای جستجو دقیقا همان چیزی را می خواهد که شما خواهان آن هستید.
موتورهای جستجو می خواهند مشکل جستجوگران وب را پاسخ دهد و از طرفی سرویس یا خدمات شما، مشکل مشتری های شما را برطرف می کند. پس به موتورهای جستجو نشان دهید که سایت شما برای برطرف کردن نیاز کاربران بهترین انتخاب است.
در طراحی سایت خود دقت کنید و روی نیازهای مشتریان خود کار کنید. آنالیز کنید مهمترین محصولات و خدمات شما چی هستند و برای آنها صفخات جداگانه خلق کنید.

2. اگر روی بینندگان تمرکز کنید مطمئن باشید باشید موتورهای جستجو هم آنها را دنبال خواهد کرد.
برخی از وب مسترها تصور می کنند می توانند تنها با ساختن بک لینک های دقیق کار سئو را با بهترین روش انجام دهند اما به این نکته توجه نمی کنند که بک لینک در واقع باید ویزیتور را به سایت شما روانه کند.
اگر در زمان ساختن لینک از خود بپرسید که "چگونه می توانم با این لینک کاربران را به سایت خود برسانم؟"
اگر جوابتان بله خواهد بود پس می توانید لینک را ثبت کنید. درباره ی لینک ها زیاد نگران نباشید. در نظر داشته باشید اگر لینکی در جای مناسب ثبت کنید قطعا موتورهای جستجو همانند یاهو و گوگل لینک شما را دوست خواهد داشت و دنبال می کند.
بنابراین در بهینه سازی سایت توجه کنید و از تبادل لینک با هر وب سایتی پرهیز نمایید خصوصا سایت هایی که در رده پایین تری از شما قرار گرفته اند.

3. تنوع
جذب کردن کاربر از طریق موتورهای جستجو بسیار عالی است ولی نباید تنها منبع جذب کاربرانتان به حساب آید. هر کانالی که می دانید از طریق آن بازدید روزانه خود را بالا ببرید و با کاربران را به سوی سایت خود روانه کنید بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
توجه داشته باشید ماموریت شما افزایش بازدید سایت تان و در نهایت فراگیر کردن کسب و کارتان خواهد بود .

برای دریافت ادامه مطلب بر روی کلمه طراحی سایت کلیک کرده و به قسمت مقالات مراجعه کنید.
 
بالا