برگزیده های پرشین تولز

چگونه فایل های پاک شده اندروید را بازگردانی کنم؟

markazesh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 اکتبر 2015
نوشته‌ها
68
لایک‌ها
15




تا حالا این اتفاق برای تان پیش آمده که یک سری فایل را به اشتباه از اندرویدتان حذف کرده باشید در حالیکه به آن نیاز دارید؟ برنامه Android Data Recovery به شما کمک می کند که نه تنها عکس ها و ویدیوهای پاک شد را باز گردانی کنید حتی مخاطبین و پیام ها را روی دستگاه اندرویدی تان باز می گرداند. در ادامه به کمک ابزار Android Data Recovery این مشکل را حل می کنیم.



گام اول: آپدیت نکردن اندروید

اگر اطلاعاتی را از دست داده اید و نیاز به برگرداندنشان را دارید نباید اندرویدتان در این بازه زمانی به روز رسانی شده باشد چون که امکان ذخیره اطلاعات جدید روی آنهاست که باعث غیرقابل بازگشت بودنشان می شود.

گام دوم: اجرای برنامه Android Data Recovery

برنامه را روی کامپیوتر نصب و اجرا کنید سپس دستگاه اندروید تان را بوسیله USB به کامپیوتر وصل کنید.

گام سوم: تنظیمات usb debugging اندرویدتان را فعال کنید.

بعد از اتصال دستگاه اندرویدی تان به سیستم به مرحله دوم بروید usb debugging را فعال کنید. برای این کار با توجه به ورژن اندویدتان سه را وجود دارد.

  • برای اندروید 2 به بالا: Settings > About Phone > Build number برای چندثانیه آن را فشار دهید و سپس به مسیر Settings > Developer options > USB debugging بروید.
  • برای اندروید ورژن 0 تا 4.1: Settings > Developer option > USB debugging
  • اندروید نسخه 3 به قبل: Settings > Applications > Development > USB debugging


در جدیدترین ورژن برنامه Android Data Recovery این قدرت را به شما می دهد که نوع برنامه ای که می خواهید بازگردانی شود را انتخاب نمایید. اگر هم که می خواهید تمام فایل ها را ریکاوری کنید که این مرحله را رد کنید.



گام چهارم: شروع به اسکن فایل های حذف شده در اندروید کنید.

لحظه ای که اندرویدتان را در حالت USB debugging گذاشتید برنامه ریکاوری دشتگاه ار شناسایی می کند. سپس بر روی دکمه سبز start برای آنالیز دیتای اندروید کلیک کنید.

زمانیکه پنجره ای مانند زیر مشاهده کردید باید به دستگاه اندرویدیتان برگردید و آیکون allow را لمس کنید، دوباره به کامپیوتر برگشته و برای ادامه روی Start کلیک کنید.



گام پنجم: پیش نمایش و ریکاوری مخاطبین، پیام ها، عکس ها و ویدیو ها از اندروید

همانطور که مشاهده می کنید این برنامه Android Data Recovery می تواند دیتاهایی شامل پیان متنی، مخاطبین، عکس و ویدیو را بازگردانی کند. اما تا به اینجا تنها به شما پیش نمایشی از آن را نشان می دهد. در آخرین گام آن هایی را که می خواهید انتخاب و تیک شان را بگذارید و سپس Recover را برای ذخیره روی کامپیوتر بزنید.



گام ششم: از فایل های اندروید تان یک بکاپ بگیرید.

یک برنامه برای پشتیبان گیری از فایل های اندرویدتان داشته باشیدکه با حذف و یا گم شدن دستگاه اطلاعاتتان از دست نرود و قابل برگشت باشند.


 
بالا