برگزیده های پرشین تولز

کنترل موبایل اطفال

Old Ali

کاربر افتخاری موسیقی
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
874
لایک‌ها
3,530
محل سکونت
Tehran
یک موبایل My Phone برای فرزندم خریدم. و می‌خوام دسترسیش به اینترنت بسیار محدود باشه و ففط بتونه به سایت‌های معینی بره و بقیهء جاها رو مسدود کنم. چطور می‌تونم این کار رو بکنم?
تو اینترنت گشتم، چند جا گفتن باید عضو بشی , یا این اپ رو خریداری بکنی.
کسی می‌تونه راهنمایی‌ام کنه. ممنون می‌شم :)
 

Molten

کاربر فعال سخت افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
29 آپریل 2013
نوشته‌ها
1,181
لایک‌ها
1,413
محل سکونت
مشهد
من این نرم افزار رو بعد از چندین ساعت جستجو و آزمون و خطا پیدا کردم: http://www.apktops.ir/android-smart-app-lock-premium-app-protector.html/
این نرم افزار میتونه کلا وایفای یا دیتا رو از کار بندازه، به صورتی که طرف فکر میکنه وایفای گوشی خراب شده. بعد هم میشه آیکون برنامه رو مخفی کرد و از طریق تنظیمات ویجت دوباره ظاهرش کرد و البته برای ورود به نرم افزار نیاز به وارد کردن پسوردی که ابتدا بهش میدین هست، ویژگیش این هست که فرزندتون متوجه نمیشه که محدودش کردین.

راه دوم اینه که بروزر اصلی گوشی رو غیرفعال کنین و این بروزر رو نصب کنین: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.floatlearning.sandbox.activity&hl=en
این بروزر قسمت وایت لیست داره و تنظیماتش هم قابل رمز گذاری هست.
البته راه حل مشابه پیچیده تر اینه که افزونه ی Silent Block رو روی مرورگر فایرفاکس اندورید نصب کنی و بعد به صورت دستی فایلاشو کانفیگ کنی.

راه سوم اینه که از نرم افزار Kaspersky SafeKids استفاده کنی، این نرم افزار به صورت ریموت از داخل بروزر سیستم خودتون کنترل میشه و امکاناتش از نرم افزار های بالا بیشتر هست، حتی اگر فرزندتون نسبت به بازکردن نرم افزار یا وبسایت ممنوع شده اقدام بکنه بهت اطلاع میده.
تنها مشکل این هست که خودش برای هر موضوعی بلک لیست داره و البته میتونی خودت هم به بلک لیست، سایت های مشخصی رو اظافه کنی، ولی این قابلیت رو نداره که بتونی همه رو فیلتر کنی و فقط چند عنوان رو داخل وایت لیست قرار بدی. مدت زمان استفاده از دستگاه و برنامه های استفاده شده از دیگر قابلیتهاش هست.
این قابلیت ها برای نسخه ی رایگان هست و اگر نسخه ی پولی رو تهیه کنی، مکان دستگاه و همینطور گزارش های دقیقتری از فعالیت دستگاه مورد نظر رو در اختیار قرار میده.

یه راه حل دیگه هم هست که استفاده از سرور و اعمال فیلتر روی اون هست و سپس با دستگاهتون از طریق پروکثی به سرور متصل بشین که پیچیده هست مقداری.

ارادتمند
 
Last edited:

Old Ali

کاربر افتخاری موسیقی
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
874
لایک‌ها
3,530
محل سکونت
Tehran
خیلی خیلی متشکرم. حقیقتا وجود آدم‌های نازنینی مثل شما، آدم رو به آینده امیدوار میکنه.
 
بالا