- تاریخ عضویت
- 9 می 2013
- نوشتهها
- 7,904
- لایکها
- 3,612
قیمتش خوبه اما باید موتورش تست بشه3 رو دادی ر فت؟
نظرتون درباره تعویض ریو با یه زانتیا 83 بی رنگ 100 تا رفته چیه؟ ماشین تک برگ سند .. بدون یه خال ... فوقالعاده سالم ... میشه طرف 33 گرفتش
قیمتش خوبه اما باید موتورش تست بشه3 رو دادی ر فت؟
نظرتون درباره تعویض ریو با یه زانتیا 83 بی رنگ 100 تا رفته چیه؟ ماشین تک برگ سند .. بدون یه خال ... فوقالعاده سالم ... میشه طرف 33 گرفتش
کلا بیخیال زانتیا شدم ...مصرفش بالاست ...خداییش دلم نمیاد ریو رو بدم ...
مگان 1600 چطور؟
هفته پیش دوستم ال ۹۰ بیست هزارتا کارکرده تو جاده گذاشتش زمین سه میلیون گیربکس گذاشت رو دستش! خودمم تعجب کردم! ادمیه که دور موتور بالاتر ۴ نمیره!
اقوام هم ۲۰۶ صفر خریدن هرساعت یه مشکلی داره.
توجیه خرید زانتیا هم سواری و حس رانندگی کم نظیرشه که واس من از همه چی مهم تره وگرنه موارد منفیش کم نیستن.
ولی کلا ماشینای داخلی اشغال به تمام معنان. ال۹۰ و ۲۰۶ که تازه بهتر از بقیشه.
من سنگ بترکه میتونم 45 بدم ...که میشه 1600 مگان گرفت ... زانتیا واقعا با مصرفش نمیتونم کنار بیام چون خیلی دور دور میرم !این موردی که شما میگی یقینا استثنا بوده.شما وضعیت کیفی هر ماشینی رو میخوای متوجه شی برو تی تی تو کلوپش بچرخ.قشنگ میفهمی چه ایرادایی داره.مثلا همین۲۰۶ کلوپ موتورـگیربکس .جلوبندی. وسیستم برقش خیلی ورق خورده.بچه ها مینالن
اتفاقا سطح کیفی ۲۰۶ اقتضاحه.من خودم داشتم.انقد خرج داشت که خدا بدونه
ال ۹۰ مخصوصا تو گیربکس وموتور کاملا بی ضعفه.منکلا تو داخلیا اینجور گیربکس نرم و روون و هماهنگی ندیدم!
در خصوص زانتیا هم.بله.از نظر سواری قبلا هم گفتم الانم میگم.عالیه
اما همهچیز سواری نیست۰ ایمنی.مصرف مناسب.استهلاک پایین....
Sent from my SCH-I535 using Tapatalk