برگزیده های پرشین تولز

اخبار و موضوع های مهم و جدید ویندوزفون 8 و 8.1

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
نرم افزار : Bing Health & Fitness، بهترین گزینه برای بهداشت و تناسب اندام


آیا از فرم اندام خود راضی نیستید؟

آیا از نداشتن برنامه ی ورزشی و ورزش بدون هدف خسته اید؟

ما به شما Bing Health & Fitness رو پیشنهاد می کنیم ! نرم افزاری که به شما این امکان رو میده که بهترین مربی ورزشی رو همیشه همراه خود داشته باشید.

طبق اصول ورزش کنید ، طبق اصول غذا بخورید و سالم بمانید!




توسط این برنامه می تونید مشخص کنید که امروز چه غذاهایی رو خوردید ، چه میزان کالری دریافت کردید و به چقدر فعالیت نیاز دارید تا این میزان کالری رو مصرف کنید.

می تونید نسبت به نیاز و تمایلتون مشخص کنید که دوست دارید بدنتون به چه فرمی در بیاد و دوست دارید توی کدوم قسمت از بدنتون بیشتر کار کنید.



یکی از جالب ترین بخش های این نرم افزار بخش GPS Tracker هست که توسط این قسمت می تونید مشخص کنید چقدر پیاده روی ، شنا ، دوچرخه سواری و …. کردید و این میزان فعالیت چقدر کالری از شما سوزونده ، این بخش باعث تشویق و ایجاد انگیزه در شما میشه.

می توانید این نرم افزار را به رایگان از استور دانلود کنید :

دانلود :
حجم : ۸ مگابایت
سفخقث.JPG

 

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
اگر شما به بازی های فکری و پازل های اعتیادآور علاقه دارید ۲۰۴۸ بهترین گزینه پیش روی شماست. فقط کافی است عدد های شبیه به هم را به یکدیگر متصل کنید؛ ولی بازی آنطور که به نظر می آید آسان نیست!

2048.png
ویژگی های بازی ۲۰۴۸ :

جذاب بودن محیط بازی در عین ساده بودن

اعتیادآور

عدم نیاز به اینترنت

نکته :

- حجم این بازی ۱ مگابایت است

- سازگار با : Windows Phone 8 و Windows Phone 8.1

- آخرین آپدیت : ۲۰۱۴/۴/۲۱

- ناشر : Sergey Belous

سفخقث.JPG
 

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
ویژگی های آپدیت جدید:
امکان تنظیم شفافیت پس زمینه کاشی و پشتیبانی از کاشی های کاملا شیشه ای
امکان انتخاب رنگ و شفافیت پس زمینه در پشت و روی کاشی به طور جداگانه
امکان انتخاب رنگ نوشته های پشت و روی کاشی به طور جداگانه
افزایش کیفیت کاشی ها
قابلیت بهینه سازی نمای کاشی ها برای حالت سه ستونه
بهینه سازی و تغییرات در قسمت راهنمای برنامه متناسب با ویندوزفون 8.1
حذف عکس پس زمینه برای کاشی ها به دلایل تکنیکی
بهبودهای دیگر
ت.jpg
 

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
ش.jpg

تو آپدیت جدید بازی آسفالت تغییراتی همچون

مکان جدید به همراه جاده های متفاوت

مسابقات جدید ماشین و موزیک های جدید

مشاهده میشه
 

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
آپدیت های جدید (تقویم جلالی ، Nokia Mix Radio ، Xbox Music و One Drive)

اگه بخوام خیلی خلاصه بگم کلیه آپدیت ها برای ارتقای سرعت نرم افزارها ارائه شدن.

اما در Xbox Music قضیه یه کم متفاوته. این برنامه تو گوشی خود من که تقریبا از کا ر افتاده بود و هیچ کاری نمی کرد. اما الآن بعد از ارائه آپدیت خیلی بهتر شده.

اما در مورد تقویم جلالی باید بگم کار خیلی خوبی از طرف برنامه نویس قوی یعنی امیر یاری صورت گرفته.


در این آپدیت کاشی برنامه به صورت محو (Transparent) ارائه شده و برنامه نویس توضیح خوبی در ابتدای برنامه برای بروزرسانی کاشی ارئه کرده که براتون قرار داده شده.
 

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
SecAcc browser
نام مرورگر ساده ای است که برای کمک به حفظ حریم شخصی شما آمده است. بصورت ناشناس در اینترنت گشت بزنید بدون اینکه هویت و محل زندگی شما را کسی بفهمد.


این برنامه در حال حاضر به اندازه کافی ساده ولی کارا می باشد که فکر میکنم بیشتر از این توضیحی لازم نباشد.آن را نصب کنید و از گشت و گذار امن در اینترنت لذت ببرید.
 

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
زیباترین صفحه قفل با برنامه Lock Screen Changer


اگر می خواهید برای همیشه خیالتان از بابت صفحه قفل یا همان Lock Screen راحت باشد باید این برنامه را داشته باشید. کار اصلی این برنامه تعویض عکس صفحه قفل به طور زمانبندی شده است. اما این برنامه را دست کم نگیرید. موضوع به همین جا ختم نمی شود.

از امکانات خوب این برنامه می توان به استفاده از تعداد نامحدود عکس به انتخاب خودتان اشاره کرد. نحوه کار به این صورت است. شما ابتدا یک آلبوم می سازید و بعد از آن عکس های دلخواهتان را از داخل گوشی به این آلبوم اضافه می کنید و برنامه را تنظیم می کنید که عکس ها را هر چند وقت یکبار تعویض کند. و یا اینکه عکس ها را پشت سر هم تعویض کند یا به صورت اتفاقی (رندوم) این کار را انجام دهد. نکته جالب اینجاست که شما می توانید تعداد زیادی آلبوم بسازید و داخل هر یک تعداد بسیار زیادی عکس قرار دهید. و به فراخور حالتان آنها را برای تعویض تنظیم کنید.
 

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
به روز رسانی (۹۳/۲/۵) : به ورژن ۵٫۰٫۲٫۰ آپدیت شد !
Pocket File Manager
pocket-file-manager.png
اپلیکیشن Pocket File Manager در ویندوز فون ۸ جزو بهترین فایل منیجر ها بود و با توجه به اینکه مایکروسافت دسترسی زیادی به فایل ها نداده بود Pocket File Manager خیلی از نیاز ها را برآورده می کرد و اگر نقصی وجود داشت به خاطر ضعف این برنامه نبود بلکه به این خاطر بود که مایکروسافت مجوز دسترسی را بسیار محدود کرده بود.


با آمدن ویندوز فون ۸٫۱، دسترسی به فایل ها و فولدر ها بیشتر از قبل شد و فایل منیجر های زیادی با دسترسی های بیشتر معرفی شد. برنامه هایی همچون Aerize explorer و یا Windows Phone Explorer که مدت کوتاهی از انتشار آنها می گذرد ولی انتظارات کاربران را برآورده نکرده است.


همانطور که پیش بینی می شد برنامه Pocket File Manager که امید زیادی نسبت به آن وجود داشت، امروز یک آپدیت برای آن منتشر شد تا دسترسی کامل به حافظه داخلی گوشی و مموری کارت بدهد !


شعار این برنامه اکنون این است : “بهترین فایل منیجر با دسترسی کامل به حافظه گوشی و مموری کارت”
 

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
هر چه بیشتر با ویندوزفون ۸٫۱ کار میکنیم، ویژگی های بیشتری کشف میکنیم. به عنوان مثال روش جدید بازنصب (re-installing) نرم افزارها و بازی هایی که در گذشته تهیه نموده اید.

به طور معمول در گذشته دو راه برای بازنصب برنامه ها و بازی هایی که پاک کرده بودید در ویندوزفون وجود داشت. اول، شما میتونستید تو استور دنبال برنامه یا بازی بگردید و دوباره نصب کنید. دوم شما میتونستید وبسایت استور را باز کرده و در اکانت خود و در بخش تاریخچه ی خرید و یا درفتی خود برنامه یا بازی مورد نظر را یافته و بازنصب کنید.

با وجود اینکه دو راه بالا هنوز هم وجود دارد، ویندوزفون ۸٫۱ به شما راه سومی را پیشنهاد میکند.


My_Apps_List..jpg

مایکروسافت در ویندوزفون ۸٫۱ اپ استور را نه به طور قابل توجه، ولی دوباره طراحی کرده است. یکی از ویژگی های جدید، بخش My App هستش که در اون لیستی از همه ی اپ هایی که شما دریافت کرده اید وجود دارد به همراه قابلیت بازنصب این عناوین به صورت مستقیم از همین لیست. اینجا طرز کار را به شما میگوییم :

- اپ استور ویندوزفون را باز کنید

- زیر منوی ۳ نقطه گزینه ای برای نمایش My Apps مشاهده میکنید

- لیستی بر اساس تاریخچه ی دریافتی شما تولید می شود

فرآیند تولید لیست بسته به حجم تاریخچه ی دریافتی شما ممکن است چند دقیقه طول بکشد. هنگامیکه لیست تولید شد شما میتوانید از همین لیست روی نرم افزار یا بازی موردنظر خودتون برین و آن را بازنصب کنید و یا میتوانید گزینه ی انتحاب کنترلی را که در پایین صفحه قرار دارد را بزنید تا چندین اپ را با هم انتخاب کنید.

هنگامیکه شما لیست خودتان را تهیه کردین، می توانید گزینه دانلود را که الان در پایین صفحه قرار دارد را زده تا اپ های موردنظر بازنصب شوند.

نکته : برنامه هایی که قبلا برایشان پول داده اید و آنها را خریداری کرده اید در صورتی که به هر دلیلی پاک شوند می توانید مجددا از این روش و بدون پرداخت پول آن را نصب کنند. زیرا آن برنامه اکنون به نام شما ثبت شده است.

منبع :wpcentral.com


تو سایت منبع مثل اینکه کاربری به اسم جرج با ۲۱۳۷ برنامه نصبی رکوردار در این زمینه است. با این اوصاف رکورد تعداد اپ دریافتی تو این سایت دست کیه؟

 

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
error_thumb1.jpg
بعضی کاربران هنگام آپدیت به پیش نمایش ویندوز فون ۸٫۱ با ارور ۸۰۱۸۸۳۰۹ مواجه شده اند و متن زیر را مشاهده کرده اند :
The update was downloaded, but couldnt be opened


در انجمن مایکروسافت در بخش پرسش و پاسخ مدیر این بخش عنوان کرده است که :


“از همه شما به خاطر صبری که در این هفته به خرج دادید متشکریم. ما متوجه شده ایم که این مشکل به چه علت رخ داده است و آن را رفع کرده ایم. اکنون در حال تست آن هستیم. ما قصد داریم در پنج شنبه هفته آینده اطلاعات بیشتری در این رابطه به شما بدهیم. در ادامه بیش از پیش از شما عذر خواهی می کنیم و از صبری که دارید تشکر می کنیم”.
 

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
مالکیت کامل مایکروسافت بر نوکیا

همانطور که در گذارشات قبلی مطالعه فرمودید نوکیا و مایکروسافت با هدف بزرگ ویندوزفون دست به یکی شدن زده اند ، هردو شرکت رای زنی هایی در این مورد انجام داده اند و طبق آخرین گذارشات از منابع معتبر بخش تجاری تلفن های همراه ، دستگاه ها و خدمات نوکیا به قیمت ۵٫۴۴ میلیارد یورو (۷٫۳ میلیارد دلار ) و با نام Microsoft mobile Oy به مایکرو سافت واگذار شد و از امروز بخشی از مایکروسافت خواهند بود
البته این بدین معنا نیست که نوکیا هیچ فعالیت نخواهد داشت ، نوکیا از این پس برروی بخش های HERE, Nokia Solutions & Networks فعالیت خواهد داشت.


Stephen Elop و Satya Nadella که در عکس بالای صفحه مشاهده میکنید از این پس بخش سخت افزاری مایروسافت را در دست میگیرند.

منبع : Wpcentral
 

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
بازی : یادآوری خاطرات مدرسه با بازی 3Toop

33.png
یادتون هست زمان مدرسه هر وقت معلم یه کم دیر می کرد فوری سه تا تیکه کاغذ گوله می کردیم و روی نیمکت باهوشون مثلا فوتبال بازی می کردیم؟
حالا این همون بازی دوران بچگیمونه اما خیلی حرفه ای تر و در حد کل کل.
این بازی به دو شکل پولی و رایگان در اختیار شماست. نکته مثبتی که وجود داره اینکه نسخه رایگان هیچ محدودیتی نسبت به نسخه پولی این بازی نداره و تنها تفاوتشون در وجود یک تبلیغات کوچک در نسخه رایگان است.
در صفحه اصلی بازی چند قسمت وجود داره مثل شروع بازی و جدول امتیازات بازیکن ها و آموزش نحوه بازی. یک قسمت در مورد توضیحات برنامه وجود داره و قسمت دیگه برای امتیازدهی به برنامه است. امکان بسیار مناسبی که در این برنامه تعبیه شده امکان قطع و وصل صدای بازیه. هر چند آهنگ متن بازی خیلی شنیدنیه.
وقتی قسمت Play رو انتخاب کنید میتونید تصمیم بگیرید که بازی ۱ نفره باشه یا ۲ نفره و قسمت تورنمنت که برای خودش دنیاییه.
بازی ۴ سطح آسان ، معمولی ، سخت و وورلد کلاس داره که به مرور سخت تر هم میشه. دو محیط جذاب برای برنامه طراحی شده که یکی به آسفالت معروفه و دیگری به اسم کافه شناخته میشه.
خلاصه که بازی خیلی جذابه و البته اعتیادآور. دیگه بهتره خودتون نصب کنید و لذتشو ببرید.
حجم برنامه ۱۵ مگابایت و سازگار با تمام نسخه های ویندوزفون هستش و برای تمام سنین مناسبه.
 

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
در سیستم عامل ویندوزِ رایانه های شخصی Maxthon یکی از جدید ترین و قوی ترین مرور گرهاست که از امکانات جالب و خاصی بر خوردار است که باقی مرورگر ها فاقد آن هستند ؛ این مرورگر برای سیستم عامل موبایلی ویندوز یعنی ویندوز فون هم ارائه شده است که در این نسخه هم امکانات جدیدی به همراه دارد .


از امکانات این مرورگر میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
- سرعت بالا در لود سایت ها
- داشتن صفحه ی ” Speed Links ” برای دسترسی سریع به سایت های مورد علاقه ی شما
- قابلیت ” Time Tabs ” که علاوه بر نمایش تب های جاری لیستی از تاریخچه ی هر تب در آن قابل رویت است
- همگام سازی با نسخه ی دسکتاپ
- پین کردن سایت های مورد علاقه به صفحه استارت
- سرعت بالا در اجرا شدن نرم افزار
- قابلیت “ Incognito mode ” برای جلوگیری از ذخیره شدن تاریخچه ی وب گردی شما
- این مرورگر رایگان دارای نسخه ی ویندوز ، آندروید ، آی او اس ، مَک ، لینوکس و حالا نسخه ی ویندوز فون است .
 

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
با MKV Player به راحتی در گوشی خود فیلم های mkv تماشا کنید
همانطور که خیلی از ما میدانیم پخش کننده ویدیو ویندوز فون محدودیت هایی در اجرای فرمت های مختلف ویدیویی دارد که مارا مجبور به استفاده از نرم افزار های کمکی میکنند، البته نرم افزار های زیادی برای این کار وجود دارد مانند Moli Player که البته محدودیت هایی هم دارد
e1629b18-73f1-4fb7-ba43-3c3f3db4534c.png
اگر شما جزو اشخاصی هستید که با تلفن همراه خود به تماشای فیلم میپردازید برنامه MKV Player یکی از بهترین ها برای اجرای فایل های MKV در ویندوز فون شماست.



البته لازم به ذکر است این نرم افزار جزو اولین نرم افزار ها برای اجرای MKV است و مشکلات کوچکی نیز داراست، البته طی آپدیت های بعدی این باگ ها نیز رفع خواهند شد.
این نرم افزار را نصب کنید و نطرتان را با ما به اشتراک بگذارید

هم اکنون این نرم افزار رایگان است میتوانید آنرا از لینک زیر دریافت نمایید:
 

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
احتمالا با برنامه اینستگرام آشنایی دارید،برنامه ای برای به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها با دوستان خود که امکان لایک کردن و کامنت گذاری زیر عکس ها را در اختیار شما می گذارد.

این برنامه که چند ماهی میشه پا به دنیای ویندوزفون گذاشته و هنوز در نسخه بتا می باشد .

یکی از قابلیت های اینستگرام برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس ارسال مستقیم عکس برای دوست یا دوستان خود می باشد،که فعلا برای وینفونی ها نه تنها این قابلیت بلکه قابلیت ارسال فیلم برای دیگران هم فعال نیست ،در وبلاگ اینستگرام و سایت های خبری ،خبری منتشر شده مبنی بر اپدیتی که به زودی برای ویندوزفون خواهد آمد،امیدواریم مشکلات این برنامه با این آپدیت برطرف بشه.
 

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796

“سخت ترین بازی دنیا”. این شعار سازنده ی بازی Neon Escape: Red Circle است. در این بازی شما باید تا می توانید زنده بمانید و Game Over نشوید.


طریقه ی انجام بازی ساده است :


- دایره سبز را با انگشتان خود بکشید


- از دایره قرمز دوری کنید


- از قاب قرمز هم دوری کنید


ولی زنده ماندن آن قدر که به نظر می آید اصلا آسان نیست. رکورد بزنید و رکورد خود را به رخ دوستانتان بکشی
ویژگی های مهم بازی :

- ساده بودن محیط بازی

- کم حجم بودن

- بسیار سرگرم کننده و اعتیادآور

نکات :

- آخرین آپدیت : ۳/۱۹/۲۰۱۴

- ورژن : ۱٫۰٫۰٫۰

سازگار باWindows Phone 8 و Windows Phone 8.1
 

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
شبیه ساز تنیس Cross Court Tennis 2




با بازی زیبا و پرهیجان تنیس آشناییت دارید که؟! این بار با این بازی که سازنده ی بازی به علت فیزیک بسیار دقیق این را شبیه ساز می نامد!

بازی گرافیک قابل قبولی داره و امکان ساخت بازیکن با ظاهری دلخواه را هم پشتیبانی میکنه،هیجان و سرعت دو ویژگی جدا ناپذیر هم در این بازی به خوبی مشاهده می شود.
 

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796

زمانی که مایکروسافت تصمیم گرفت که نام دیسک مجازی خود را از skydrive به نام onedrive تغییر داد ، نگاه همه را به سوی این برنامه تغییر داد و سوال های مختلفی پیرامون چرایی تغییر نام و تفاوت این برنامه با برنامه گذشته شکل گرفت.


بعد از معرفی ویندوزفون ۸٫۱ ، مایکروسافت ورژن جدید onedrive ان را در دسترس توسعه دهندگان قرار داد تا این ورژن توسط ان ها بررسی شده و به نسخه نهایی برسد بدون مشکل .


همانطور که اطلاع دارید ورژن جدید این برنامه انتشار یافته است و به ورژن ۴٫۱ آپدیت شده است.


از تغییرات مختلفی که در ورژن ۴٫۱ انجام شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:


- اپلود چندین عکس ، ویدیو به صورت همزمان


- تغییرات در نحوه نمایش عکس ها و مدیریت فایل ها


- بازکردن فایل هایتان در onedrive از دیگر برنامه ها (مانند pocket explorer)


- اپلود فایل هایتان از برنامه های مختلف به روی onedrive


- به اشتراک گذاری فایل های حافظه مجازیتان از دیگربرنامه ها


- مرتب کردن فایل ها و فولدرهایتان،مدیریت مناسب و بهینه ان ها


- رفع مشکلات های برنامه و بهبود عملکرد و سرعت برنامه


- نمایش ان در صفحه نمایش های بزرگ به صورت کاملا جذاب
 

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796

یک برنامه جدید و البته جالب.

این برنامه شامل سه قسمت است. اولی واژه روز که این قسمت هر روز تغییر می کند. دومی واژه تصادفی با قابلیت تازه کردن (رفرش) که از مجموع واژه های قبلی برای شما نشان داده می شود. و قسمت سوم همان جستجوی واژه است.

قالب مطالب این برنامه به صورت طنز است و حتما شما رو به خنده میندازه.

 
بالا