• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

آخرین خبرها از دربی پرسپولیس و استقلال

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
اولین خبر در مورد حق پخش بازی ها...


=========================


رییس سازمان لیگ:
اگر بازی استقلال – پرسپولیس پخش نشد تعجب نکنید!


100950221773.jpg

"اصلا تعجب نکنید که روز بازی استقلال و پرسپولیس فدراسیون فوتبال به هیچ دوربینی اجازه ورود ندهد، آنها کار را به جایی رسانده اند که کم کم خودمان هم شک کرده ایم که شاید ما باید به آنها حق پخش بدهیم نه آنها به ما!..."

به گزارش شبکه ایران، عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی از سوی رسانه ملی فوتبال ایران را با خطر حذف نمایندگانش در لیگ قهرمانان آسیا رو به رو کرده وچنانچه ظرف 72 ساعت آینده این موضوع حل و فصل نشود و ناظران afc متن قرارداد فدراسیون فوتبال و صدا و سیما را روئیت نکنند حذف تیمهایی صبا باتری، سپاهان و استقلال تهران از حضور در لیگ قهرمانان آسیا حتمی می شود و تنها تیم پرسپولیس می تواند به عنوان نماینده ایران در این رقابتها حضور داشته باشد.



این موضوع در شرایط فعلی موج وسیعی از نگرانی را در مجامع عمومی و ورزشی به دنبال داشته است تا جائیکه مدیران ارشد دستگاه ورزش از دست اندرکاران رسانه ملی استمداد طلبیدند تا برای حل این مشکل راه حلی پیدا کنند تا فوتبال و ورزش ایران از لطمه ای جبران ناپذیر در امان بماند.



تمام نگاه ها به سمت دست اندرکاران رسانه ملی بود تا شاید با نشان دادن چراغ سبز معضل فعلی برطرف شود اما دست اندرکاران سیما همانند دفعات قبلی بر رفتار خود اصرار ورزیدند تا مشخص شود هیچ راهی برای حفظ سهمیه ایران حداقل از سوی دست اندرکاران رسانه ملی وجود ندارد.



روز گذشته روابط عمومی سازمان صدا و سیما در بیانیه ای رسمی اعلام کرد:" رسانه ملی نمی تواند هیچ وجهی در قبال دریافت تصاویر مسابقات ورزشی به فدراسیونها بپردازد.»



آنها در بخشی دیگر از بیانیه خود مدعی شدند که برای خروج از این بحران که به ما در حال تحمیل شدن است پیشنهادی را ارائه کرده ایم که تا امروز هیچ پاسخی در خصوص این پیشنهاد دریافت نکرده ایم ، از این رو این موضوع را به محضر ریاست محترم جمهوری تقدیم کردیم تا ایشان درباره آن دستور نهایی را صادر کنند.



این بیانیه با واکنش دست اندرکاران فدراسیون فوتبال رو به روشد به شکلی که عزیزالله محمدی رییس سازمان لیگ برتز فدراسیون فوتبال در گفتگو با شبکه ایران اعلام کرد:" نا که نمی دانیم آقایان نامه یا پیشنهاد خود را به کجا فرستاده اند. اگر به دنیال واقعیت هستید خوب است بدانید که تا امروز ما به آنها پیشنهاد داده ایم اما آنها اصلا به ما توجهی نداشتند که بخواهند جواب ما را بدهند حالا نمی دانم چگونه مدعی می شوند به ما پیشنهاد دادند."



وی در ادامه توضیح می دهد:"ما قرار است روز دوشنبه تصمیم نهایی خود را در این رایطه اخذ کنیم، مطمئنا در این جلسه تمام جوانب را در نظر خواهیم گرفت تا فوتبال آسیبی نبیند."



عزیزالله محمدی در یخشی دیگر از سخنانش به پبشنهاد فدراسیون فوتبال به صدا و سیما اشاره می کند و توضیح می دهد:"ما برای اینکه کمکی به رسانه ملی کرده باشیم در متن نامه های خود به آنها پیشنهاد دادیم که برای آنکه شما بتوانید برای مقامات بالا دلیل قانع کننده ای برای اجرای این طرح بیان کنید ما حاضریم تبلیغات دور زمین های ورزشی را هم به شما واگذار کنیم تا این کار انجام شود اما آقایان این موضوع را هم قبول نکردند و دوست دارند همه چیز به طور رایگان در اختیارشان قرار گیرد."



رییس سازمان لیگ برتر در پایان اظهاراتش می گوید:" اصلا تعجب نکنید که روز بازی استقلال و پرسپولیس فدراسیون فوتبال به هیچ دوربینی اجازه ورود ندهد، آنها کار را به جایی رسانده اند که کم کم خودمان هم شک کرده ایم که شاید ما باید به آنها حق پخش بدهیم نه آنها به ما!"



با تامل روی سخنان طرفین ماجرا می توان به راحتی دریافت که این موضوع به این سادگی ها به پایان نخواهد رسید مگر یا پادرمیانی مقامات ارشد کشوری.

منابع :
http://www.inn.ir/newsdetail.aspx?id=5876

http://www.jamejamonline.ir/papertext.aspx?newsnum=100950226305
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
مخالفت پرسپوليس با پيش‌فروش بليط دربي

خبرگزاري فارس: سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس از مخالفت باشگاه با پيش‌فروش بليط‌هاي دربي خبر داد.


A0461762.jpg


به گزارش خبرگزاري فارس، محمود خوردبين كه به عنوان نماينده باشگاه فردا در جلسه دربي شصت و پنجم شركت مي كند، مخالفت شديد خود با پيش‌فروش بليط‌هاي دربي را اعلام كرد.
وي فردا موضع باشگاه در اين زمينه را در جلسه اعلام مي كند.
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
آبي
دو تن از پيشكسوتان تيم فوتبال پرسپوليس در ديدار اين تيم برابر استقلال تهران در هفته نهم ليگ برتر باشگاههاي ايران مورد تجليل قرار خواهند گرفت
* نشست مطبوعاتي مديرعامل و سرمربي باشگاه پرسپوليس تهران، هفته آينده در محل اين باشگاه تشكيل خواهد شد.


* باشگاه پرسپوليس امروز/يكشنبه/ با ارسال نامه‌اي به فدراسيون فوتبال برزيل، خواستار صدور كارت بازي (اي.تي.سي) دي كارمو مهاجم جديد اين تيم شد.

افشين قطبي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس به شدت پيگير صدور كارت بازي اين مهاجم است تا بتواند از وجود دي كارمو در بازي مقابل تيم استقلال تهران استفاده كند.


* تمرينات تيم پرسپوليس صبح امروز/يكشنبه/ با حضور تمامي بازيكنان اين تيم در ورزشگاه اكباتان تهران برگزار شد. بازيكنان پرسپوليس عصر امروز استراحت كردند تا از فردا/دوشنبه/،
تمرينات خود را در اين ورزشگاه دنبال كنند.


* بازيكنان تيم استقلال تهران به علت پيروزي مقابل تيم راه آهن شهرري، هر كدام مبلغ چهار ميليون ريال پاداش دريافت كردند.


* سرمربي تيم استقلال پس از بازي اين تيم مقابل راه آهن به شدت از عملكرد هاشم بيگ زاده انتقاد كرد.

عملكرد ضعيف بيگ زاده باعث شده است تا احتمال حضور مهدي اميرآبادي در بازي برابر پرسپوليس افزايش يابد.


* اردوي شبانه روزي تيم استقلال تهران روز چهارشنبه در هتل المپيك تهران آغاز مي‌شود. بازيكنان استقلال برنامه‌هاي ويژه‌اي را در اين اردو پشت سر خواهند گذاشت.


* ابراهيم تقي پور مدافع استقلال به دليل مصدوميت نمي‌تواند اين تيم را برابر پرسپوليس همراهي كند.

دكتر امين نوروزي پزشك استقلال با تائيد اين خبر گفت: تقي پور از هفته آينده در تمرينات گروهي اين تيم شركت خواهد كرد.


* سياوش اكبرپور بلافاصله پس از بازي استقلال برابر راه آهن ورزشگاه آزادي تهران را ترك كرد.

در اين بين تلاش محمود فكري مربي استقلال براي آرام كردن اكبرپور فايده اي نداشت. او در ميان بهت استقلالي‌هاي حاضر در رختكن به تنهايي از ورزشگاه آزادي خارج شد تا مورد غضب سرمربي آبي پوشان قرار گيرد.

سرپرست تيم استقلال تهران گفت: اكبرپور به كميته انضباطي باشگاه استقلال معرفي خواهد شد تا در مورد رفتارش بعد از پايان بازي توضيح دهد.

اكبرپور به دليل حضور نيافتن در تركيب اصلي تيم استقلال مقابل راه آهن ناراضي بود و به همين علت بلافاصله بعد از بازي ورزشگاه آزادي را ترك كرد.

ديدار تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال تهران در هفته نهم ليگ برتر باشگاههاي ايران روز جمعه هفته جاري در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي شود.
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
سازمان به اندازه پرسپولیس به استقلال کمک کند/ استقلال برنده دربی است
رئیس مجمع باشگاه استقلال با تاکید بر رعایت عدالت از سوی سازمان تربیت بدنی در ارائه کمک های مالی به دو باشگاه تحت پوشش خود گفت: امیدوارم سازمان به اندازه پرسپولیس به استقلال کمک کند.


مسعود زریبافان رئیس مجمع باشگاه استقلال با بیان این مطلب به خبرنگار مهرافزود : سازمان تربیت بدنی تاکنون کمک های مالی بیشتری به باشگاه پرسپولیس داشته و انتظار داریم همین کمک ها به باشگاه استقلال هم اختصاص یابد تا این دو باشگاه مردمی بتوانند در صحنه مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا از اعتبار فوتبال باشگاهی ایران دفاع کنند.

زریبافان با اشاره به تغییرات اخیر مدیریتی در راس باشگاه استقلال اظهار داشت : بنده همانگونه که از آقای فتح الله زاده حمایت کردم از آقای واعظ آشتیانی هم حمایت خواهم کرد و خوشبختانه تغییرات اخیر با نتایج خوب استقلال همراه شده و امیدوارم این روند همچنان تداوم یابد.

وی اضافه کرد: شخصا راضی به جدایی آقای فتح الله زاده از استقلال نبودم و قصد داشتم از تجربیات ایشان در باشگاه استفاده کنم ولی پس از برکناری ازهیئت مدیره ایشان با اصراربحث استعفاء را مطرح کردند تا شرایط ادامه همکاری ایشان با باشگاه استقلال امکان پذیرنشود.

رئیس مجمع باشگاه استقلال درخصوص ارائه برنامه های مدیرعامل جدید این باشگاه اظهار داشت : برنامه های مدیریتی باشگاه معمولا در قالب هیئت مدیره پیگیری می شود و درصورت نیاز بنده نظرات کارشناسی و ارشادی خود را مطرح می کنم و هرجا که نیاز باشد برای حل مشکلات اقدام خواهم کرد و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود.

زریبافان درخصوص بحث اسپانسرجدید باشگاه استقلال یادآورشد: مذاکرات لازم در این زمینه از سوی مدیریت باشگاه درحال پیگیری است و مراحل نهایی خود را طی می کند و انتظار می رود بزودی باشگاه استقلال با یک اسپانسر قوی درمسابقات لیگ برتر حاضر شود.

وی دربخش دیگری ازسخنان خود پیرامون دیدار سنتی تیم های استقلال و پرسپولیس گفت : این دیدار از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که مورد توجه بسیاری از هواداران دو تیم قرار دارد و امیدوارم هر دو تیم با تلاش ، جدیت، ایثار و ارائه قابلیت های فنی و تکنیکی خود فوتبالی جوانمردانه و بدور از هرگونه جنجال و حاشیه سازی را به نمایش بگذارند.

رئیس مجمع باشگاه استقلال با انتقاد از برخی رفتار مسئولان باشگاهها در ایجاد حساسیت های کاذب در این دیدار تصریح کرد: از مسئولان دو تیم استقلال و پرسپولیس می خواهم تا بی دلیل به حساسیت های این مسابقه دامن نزنند و با وعده تشویق های کاذب بازیکنان را در شرایط غیر طبیعی قرار ندهند. به اعتقاد من برد و باخت در این دیدار باید در درجه دوم اهمیت قرار گیرد و آنچه اهمیت دارد روح ورزش، جوانمردی، ایثار و تلاش است که باید به تماشاگران از داخل میدان منتقل شود.

زریبافان درپاسخ به این سئوال که نتیجه دربی را چگونه پیش بینی می کنید ، گفت: استقلال در دو بازی گذشته نشان داده که در شرایط تیمی مناسبی قرار دارد و هماهنگی خوبی بین بازیکنان و برنامه های کادرفنی ایجاد شده است و از همین رو اعتقاد دارم با روحیه بالا و شرایط فنی مطلوبی که استقلال دارد ، شانس پیروزی استقلال در دیدار روز جمعه بیشتر است.
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
زرينه در گفت و گو با فارس:

نيكبخت مشكل پزشكي براي حضور در دربي ندارد


خبرگزاري فارس: پزشك تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: عليرضا نيكبخت واحدي به‌رغم سرماخوردگي شديد مشكلي براي حضور در دربي ندارد.


فريد زرينه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، اظهار داشت: اين بازيكن با سرماخوردگي شديد مواجه شد؛‌ ولي امروز بدون مشكل تمرين كرد و مي تواند جمعه نيز مقابل استقلال تهران بازي كند.
زرينه ادامه داد:‌ خوشبختانه از آزمايشات الونگ نيز راضي هستم و طبق قولي كه داده بودم او آذرماه مجوز بازي را خواهد گرفت.
 

Just Mohamad

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 می 2008
نوشته‌ها
335
لایک‌ها
15
محل سکونت
That you care !
به گزارش شبکه ایران، عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی از سوی رسانه ملی فوتبال ایران را با خطر حذف نمایندگانش در لیگ قهرمانان آسیا رو به رو کرده وچنانچه ظرف 72 ساعت آینده این موضوع حل و فصل نشود و ناظران afc متن قرارداد فدراسیون فوتبال و صدا و سیما را روئیت نکنند حذف تیمهایی صبا باتری، سپاهان و استقلال تهران از حضور در لیگ قهرمانان آسیا حتمی می شود و تنها تیم پرسپولیس می تواند به عنوان نماینده ایران در این رقابتها حضور داشته باشد.

روز گذشته روابط عمومی سازمان صدا و سیما در بیانیه ای رسمی اعلام کرد:" رسانه ملی نمی تواند هیچ وجهی در قبال دریافت تصاویر مسابقات ورزشی به فدراسیونها بپردازد.»

بسیار کار خوبیه !!

مگه به زور AFC یکم فوتبال ما حرفه ای بشه...

البته آخرش که معلومه، یه قرارداد الکی می نویسم که تلویزیون پول بده ولی در واقعیت نده !!

/

حالا چرا به پرسپولیس اجازه می دن؟
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
احتمال فروش بلیت‌های داربی پایتخت در روز مسابقه

در جلسه‌ روز دوشنبه‌ شورای تامین استان تهران نحوه‌ بلیت فروشی داربی تهران مشخص خواهد شد.

به گزارش شبکه ایران، شورای تامین استان تهران دوشنبه هفته جاری با حضور نمایندگان فدراسیون فوتبال و شرکت اتوبوسرانی تشکیل جلسه خواهد داد که یکی از مهمترین موضوعات موردبحث اعضا مشخص شدن نحوه‌ بلیت فروشی داربی تهران است.

با این حال و با توجه به تجربیات فدراسیون و شورای تامین احتمال فروش بلیت در روز بازی پرسپولیس و استقلال بیشتر از پیش فروش است.

370550908_orig.jpg
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
بسیار کار خوبیه !!

مگه به زور AFC یکم فوتبال ما حرفه ای بشه...

البته آخرش که معلومه، یه قرارداد الکی می نویسم که تلویزیون پول بده ولی در واقعیت نده !!

/

حالا چرا به پرسپولیس اجازه می دن؟
چون قهرمان اصلی هست یعنی اول شده
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در گفتگو با شبکه ایران:
اجازه پخش مستقیم را نمی دهیم


موضوع مخالفت رسمی صدا و سیما با پرداخت حق پخش تلویزیونی در محافل ورزشی موجی از از نگرانی را در پی داشته به این دلیل که با این تصمیم خطر حذف نمایندگان فوتبال ایران را از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تهدید می کند.

به گزارش شبکه ایران، پس از اینکه تقدس نژاد معاون مالی سازمان صدا و سیما در مصاحبه ای رسمی موضع رسانه ملی را به وضوح اعلام کرد و آب پاکی را روی دست فدراسیون فوتبال ریخت، دست اندرکاران فدراسیون فوتبال هم با برگزاری جلسه اضطراری تصمیم به ممانعت از ورود هرگونه دوربینی به ورزشگاه سراسر کشور گرفتند.



مهدی تاج با تائید این خبر به شبکه ایران می گوید: فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را به کار بسته تا بهترین، کوتاه‌ترین و سودمندترین راه را برای حق پخش تلویزیونی و گرفتن آن از سازمان صدا و سیما برگزیند. باید سازمان صدا و سیما توجه داشته باشد که فدراسیون فوتبال واقعاً به دنبال سخت ترین راه نرفته است و امیدواریم اوضاع به سمتی نرود که ما برای حل مشکل حق پخش تلویزیونی شرایط مشکلی را در نظر بگیریم و به راه های دیگری متوسل شویم.



وی در ادامه توضیح داد: در جلسات هیات رئیسه تصمیم گرفته شد که در ابتدا از ورود دوربین های صدا و سیما به ورزشگاه جلوگیری شود. اگر صدا و سیما پس از گذشت یک هفته باز هم به مخالفت خود با پرداخت حق پخش تلویزیونی اصرار کند به ناچار به عدم اجازه پخش مسابقات متوسل خواهیم شد. مشکل ترین راهی که فدراسیون می تواند انتخاب کند این است که به سازمان صدا و سیما برای پخش مسابقات فوتبال اجازه ندهد.



البته فدراسیون فوتبال تا مرتبه آخر سعی می کند مشکل را به صورت مسالمت آمیز حل کند اما به هر چیزی که محکوم شویم باز هم خردمندی ما رابه اینجا می رساند که به دنبال راه حل مساله برویم. حتی اگر لازم باشد به صدا و سیما اجازه نمی دهیم مسابقات فوتبال راپخش کند
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
حسین هدایتی : با این برخورد فدراسیون ، بخش خصوصی به فوتبال وارد نمی شود

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران، با تكذیب خبر كناره گیری خود از این باشگاه گفت: با برخوردی كه فدراسیون فوتبال با من داشت، بخش خصوصی با چه انگیزه ای در ورزش وارد شود.

حسین هدایتی، امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شبكه خبر، با جنگ روانی خواندن این خبرها درباره خود گفت: تا زنده ام در كنار پرسپولیس خواهم بود، چه در این باشگاه سمت داشته باشم، چه نداشته باشم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران، ادامه داد: برای پرسپولیس حاضرم توپ جمع كن و كفش جفت كن هم شوم و تا زنده ام سرباز پرسپوایس خواهم بود و در كنار تیم هستم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاكید كرد: پیشكسوتان و بازیكنان پرسپولیس، از من حمایت كرده اند و این موضوع برای من بسیار اهمیت داشت و بدخواهان پرسپولیس و كسانی كه نمی خواهند پرسپولیس دوباره قهرمان شود، این نوع خبرها را درست می كنند.

هدایتی ابراز امیدواری كرد، پرسپولیس برنده دربی باشد و با نتیجه خوب، استقلال را مغلوب كند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران گفت: دولت و سازمان تربیت بدنی باید همه همت خود را به كار گیرد تا بخش خصوصی به ورزش وارد شود و بتواند به این موضوع كمك كند.

هدایتی با بیان اینكه"فدراسیون فوتبال برای جذب بخش خصوصی به خود، همت كند"، تصریح كرد: آیا با عملكرد اخیر این فدراسیون، به نظر شما بخش خصوصی به كار در فوتبال علاقه پیدا می كند؟

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران افزود: با این گونه برخوردها، كسی در فوتبال سرمایه گذاری نمی كند و باید روح ها و دل ها را برای كار، بزرگ تر كرد و با دید وسیع تر به فوتبال نگاه كرد.

http://www.irinn.ir/Default.aspx?TabId=57&nid=103479
 

giba-iran30

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 آگوست 2007
نوشته‌ها
895
لایک‌ها
209
سن
54
محل سکونت
My TeH
به هر صورت و در هر حالتی
خیلی بعید میدونم دربی رو پخش نکنند
 

Mehrdad-58

Registered User
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
1,368
لایک‌ها
263
محل سکونت
لوكيشين
توی این بازی که خیلی بعیده .. بهر حال این بازی ، بازی هست که شورای تامین استان تهران کلیه کارهاش رو زیرنظر داره و تمام هماهنگی ها (حتی ساعت بازی و ... ) زیرنظر اونها انجام میشه . ولی ممکنه از بازی های بعدی این کارو بکنن . به نظر منم بد نیست جلوی سود میلیاردیشون از تبلیغات رو بگیرن .. شاید فرجی بشه :D
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
اونا همه به کنار یه ملت نشستن پای تلویزیون که این بازی و تماشا کنن !
اونوقت نزارن پخش شه !

به نظر من فقط یه حماقت میتونه باشه که صدا و سیما رو .. . در بیارن دیگه !
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
قطبي:
هدف ما در داربي پيروزي است
استقلال و قلعه‌نويي را خوب مي‌شناسم
كريمي نشان داد كه يك فوتباليست بين‌المللي است


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: استقلال و قلعه‌نويي را به خوبي مي‌شناسم و براي بازي داربي برنامه‌هاي ويژه دارم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افشين قطبي پس از تمرين روز دوشنبه تيم پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: هدف ما در بازي داربي گل نخوردن، گل زدن و كسب پيروزي است. ما امسال پرسپوليس قدرتمندي را در اختيار داريم و تاكنون نشان داده‌ايم از تمام تيم‌هاي حاضر در ليگ برتر بهتر هستيم. آمار پرسپوليس در موقعيت‌هاي گل و كنترل بازي از تيم‌هاي ديگر بهتر است و اكنون نيز با آمادگي كامل براي رويارويي با تيم استقلال آماده مي‌شويم.

وي درباره‌ي شناختش از شرايط تيم استقلال نيز به خبرنگاران گفت: در فوتبال مدرن هيچ مساله‌ي پنهاني وجود ندارد. چرا كه تمام مربيان و آناليزورها فوتبال حريفان‌شان را به دقت زيرنظر مي‌گيرند. من هم در اين زمينه از تيم استقلال و تفكرات قلعه‌نويي شناخت لازم را دارم و به خوبي مي‌دانم كه آنها چطور بازي خواهند كرد. اگر فردي از اين تيم تمرين ما را نگاه كند و شرايط فني بازيكنان ما را بسنجد هيچ مشكلي براي‌مان نخواهد بود. زيرا معتقدم سرعت فوتبال و دقت در كنترل بازي چيزي نيست كه آناليزهاي حريفان بتواند آن را خنثي كنند.

قطبي افزود: همه مي‌دانند كه برزيل، ميلان و آرسنال چه طور بازي مي‌كنند اما، مهم سازماندهي، سرعت و دقت فوتبال آنهاست كه باعث موفقيت‌شان مي‌شود. ما نيز چنين تفكراتي را در تيم پرسپوليس با نفرات خوبي كه در اختيار داريم، پياده كرده‌ايم و هيچ نگراني از بابت آناليز حريف نداريم. پرسپوليس براثر شرايط تاكنون هفت امتياز از دست داده كه تلاش ما اين است كه با پيروزي بر استقلال استارت خوبي براي جبران اين امتيازات داشته باشيم. مهم قهرماني در پايان فصل است و اكنون كه چندين تيم بالاي سر پرسپوليس هستند، اهميت چنداني براي ما ندارد.

افشين قطبي هم‌چنين درباره‌ي شرايط بازي علي كريمي در پرسپوليس تصريح كرد: كريمي بازيكن با كيفيت و بين‌المللي است. تاكنون مردم و هواداران او را به تبحرش در بازي با توپ مي‌شناختند اما، من در بازي با پگاه از كيفيت فوتبال كريمي در بازي بدون توپ لذت بردم. او در بازي بدون توپ نشان داد كه يك فوتباليست كاملا بين‌المللي است و حتي مهمترين تاثير را در گل اول ما داشت. اميدوارم بتوانيم از كريمي در بازي با توپ و بدون توپ او بهترين استفاده‌ها را داشته باشيم.

قطبي در پايان درباره‌ي شرايط حضور نيكبخت در بازي داربي با توجه به قرار گرفتنش در تركيب ذخيره‌ها حين تمرينات خاطرنشان كرد: نيكبخت با آمادگي كامل تمرين مي‌كند. حضور او در تركيب ذخيره‌ها چندان مهم نيست چرا كه شايد ما از او به عنوان تك مهاجم در بازي پيش‌رو يا بازي‌هاي آينده استفاده كنيم. بنابراين به اين مساله توجهي نكنيد چرا كه دست مربيان هنگام بازي رو خواهد شد.
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
/شهرآورد پايتخت/ واحدي نيكبخت: قطبي نمي‌تواند انگيزه ام را براي بازي ناديده بگيرد


هافبك هجومي تيم فوتبال پرسپوليس با رد احتمال نيمكت نشيني‌اش در ديدار مقابل استقلال تهران گفت: امكان ندارد افشين قطبي با ناديده گرفتن انگيره اي كه دارم، مرا در بازي شهرآورد نيمكت‌نشين كند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، عليرضا واحدي نيكبخت كه روز دوشنبه در حاشيه تمرين پرسپوليس با خبرنگاران گفت و گو مي‌كرد، ادامه داد: همه مي‌دانند كه بعد از پرسپوليسي شدن هميشه يكي از بهترين‌هاي بازي بزرگ تهران بودم و اين بار هم تمام تلاشم را به كار مي‌بندم تا در برابر استقلال تهران مهره اي تاثيرگذار براي تيمم باشم.

نيكبخت با اشاره به غيبت خود در تمرين روز شنبه اظهار داشت: واقعا نمي دانم چرا روزنامه‌ها يك روز غيبت در تمرينات را بهانه‌اي براي نيمكت‌نشين شدن من مي‌دانند، اين در حالي است كه به دليل بيماري نتوانستم در تمرين حاضر شوم و كادر فني هم از مشكل من كاملا آگاه بود.

بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در سال‌هايي كه با استقلال در اين بازي حساس حضور داشتم، حتي يك بار هم نتوانستم كارايي لازم را براي تيم سابقم داشته باشم، اما در چهار شهرآورد گذشته نه تنها گلزني را تجربه كردم بلكه خودم را به عنوان يكي از بهترين‌ها هم معرفي كردم. اين بار هم به دنبال اين هستم تا خيلي از مسايل را براي خيلي‌ها روشن كنم!

نيكبخت در پايان سخنانش در مورد داور بازي شهرآورد تهران گفت: به نظر من در چنين ديدارهاي حساسي بهتر است كه داوران خارجي سوت بزنند، چون اشتباه در داوري اجتناب ناپذير است و اگر يكي از داوران داخلي به نفع يكي از دو تيم اشتباهي تاثيرگذار داشته باشند، ديگر نمي‌تواند در ليگ برتر قضاوت كنند.
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
شهرآورد پايتخت/ رجبي: پرسپوليس را آسان تر از راه آهن شكست مي‌دهيم


آناليزور تيم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بازي دشوار اين تيم مقابل تيم راه آهن شهرري گفت: بازي سختي بود اما بطور يقين پرسپوليس را خيلي آسان تر از راه آهن شكست خواهيم داد.

رضا رجبي روز يكشنبه ضمن بيان اين مطلب به خبرنگار ايرنا افزود: استراتژي استقلال براي بازي با راه آهن، فشار بر روي بازيكنان تيم راه آهن به خصوص نقطه قوت آنها يعني خط مياني بود كه بازيكنان استقلال نتوانستند به خوبي از عهده اين كار برآيند.

وي افزود: با شروع نيمه دوم، جانب احتياط را پيش گرفتيم و فشار را بر روي بازيكنان راه آهن كم كرديم اما در عين حال نگذاشتيم خطري دروازه تيم استقلال را تهديد كند.

وي تصريح كرد: همواره بازي‌هاي قبل و بعد از شهرآورد براي مسوولان و بازيكنان دو تيم از اهميت بسزايي برخوردار است. برهمين اساس اين ديدار براي تيم ما ديدار سختي بود.

وي اضافه كرد: مسوولان و بازيكنان تيم راه آهن نيز به اهميت اين بازي پي برده و ما را به زحمت انداختند.

رجبي با اشاره به حوادث غيرقابل پيش بيني ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال، اين مساله را در نتيجه‌گيري نهايي بازي تاثيرگذار دانست و افزود:
چنانچه بازيكنان دو تيم نتوانند خود را مقابل ديدگان هزاران هوادار كه از نزديك شاهد اين ديدار هستند، حفظ كنند ممكن است دچار اشتباهات جبران ناپذيري براي تيم خود شوند.

وي، راجع به تركيب احتمالي تيم استقلال تهران و شيوه بازي اين تيم مقابل پرسپوليس نيز گفت: با هم انديشي كه بين كادر فني تيم استقلال وجود دارد، از هم اكنون مي‌توان تركيب احتمالي استقلال را بيان كرد اما بطور يقين شيوه بازي تيم استقلال در اين ديدار تغيير خواهد كرد.

وي ادامه داد: خوشبختانه استقلال به جز ابراهيم تقي پور مصدوم جدي ندارد، البته در صورت موافقت پزشك تيم، تقي پور نيز مي‌تواند اميدوار به حضور در اين ديدار باشد.

به اعتقاد آناليزور تيم استقلال، تيمي در اين ديدار پيروز خواهد شد كه از بازيكنان با تجربه تر استفاده كند.

به گفته وي، بازيكنان با تجريه و ميدان ديده خارجي و داخلي دو تيم به علت تجربه شرايط حضور در مسابقات اينچنيني مي‌توانند با غلبه بر احساسات خود بيشتر در خدمت تيم باشند.

رجبي در خصوص قرار نگرفتن فرهاد مجيدي در تركيب ثابت استقلال نيز گفت:

مجيدي انگيزه خوبي دارد و نشان داده فوتباليست حرفه‌اي و كم حاشيه‌اي است اما در ديدار شنبه شب، امير قلعه نويي سرمربي تيم استقلال تاكيد داشت تا از يك مهاجم بلندزن در اين ديدار استفاده كند. از اينرو مجيدي در تركيب اصلي جاي نگرفت.
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
بعدازظهر امروز

جلسه مصطفوي با ليدرهاي باشگاه پرسپوليس برگزار شد

خبرگزاري فارس: مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران بعدازظهر امروز با ليدرهاي اين باشگاه ديدار و گفت و گو كرد.



به گزاش خبرگزاري فارس، جلسه هماهنگي داريوش مصطفوي با ليدرهاي باشگاه در خصوص بازي روز جمعه مقابل استقلال بعدازظهر امروز در دفتر باشگاه پرسپوليس برگزار شد.
در اين جلسه مسئول حراست باشگاه نيز حضور داشت.
مصطفوي در اين جلسه خطاب به ليدرهاي باشگاه گفت: به هيچ عنوان قصد نداريم به تيم حريف بي‌احترامي شود و فقط بايد به دنبال تشويق سالم تيم خود باشيم. هر دو تيم استقلال و پرسپوليس از سرمايه‌هاي بزرگ ايران هستند و مطمئن هستم با نبودن حاشيه اين بازي براي هواداران جذاب‌تر مي‌شود.
در پايان جلسه نيز مديرعامل پرسپوليس از تمام زحمت‌كشان در باشگاه تشكر كرد.
در اين جلسه ليدرها از توجه مصطفوي تشكر كردند.
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
/شهرآورد پايتخت/ طالب لو: بازيكنان ما هنوز ترس دارند


دروازه بان تيم فوتبال استقلال تهران بازيكنان اين تيم را به دليل نتايج نامناسب فصل گذشته، فاقد اعتماد به نفس لازم براي بازي با حريفان مي‌داند.

وحيد طالب لو روز دوشنبه در خصوص اهميت بازي روز جمعه مقابل استقلال يادآور شد: براي اينكه بتوانيم حريف ديرينه را شكست دهيم، بايد تمام تلاش خود را به كار بگيريم؟ اين در حالي است كه بازيكنان ما همچنان به خاطر نتايج ليگ گذشته از اعتماد به نفس لازم برخوردار نيستند و با ترس به رويارويي با حريفان مي‌روند.

كاپيتان دوم استقلال همچنين ادامه داد: البته شرايط اين بازي با بازي‌هاي ديگر فرق مي‌كند و معمولا نتيجه در پايان ‪ ۹۰‬دقيقه برخلاف پيش بيني‌ها به ثبت مي‌رسد. اميدوارم استقلال بتواند با شكست دادن شاگردان قطبي، روحيه و اعتماد به نفس لازم را در ادامه بازيها بدست آورند.

طالب لو در ادامه با اشاره به آمادگي‌اش اظهار داشت: با اينكه آمار گل هاي خورده تيم ما بالا است، اما اين دليل نمي‌شود كه عملكرد من زير سووال برود. در شرايط خوبي هستم و اميدوارم همچون بازي‌هاي گذشته كه مقابل پرسپوليس انجام داده ام، باخت را تجربه نكنم.

ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال روز جمعه در چارچوب هفته نهم ليگ برتر باشگاههاي ايران مقابل هم به صف آرايي خواهند كرد.
 
بالا