برگزیده های پرشین تولز

آموزش فال تاروت,آموزش فال ورق,و صدها فال و طالع بینی دیگر

arashdo

Registered User
تاریخ عضویت
2 اکتبر 2009
نوشته‌ها
496
لایک‌ها
13
محل سکونت
http://inapply.com
[h=2]دایره المعارف فال و طالع بینی[/h]
مطمئنم که شما تا حالا از اینترنت و یا جاهای دیگه در زمینه فال و طالع بینی محصولاتی خریدین که اصلا کاربردی و اصولی نبودن و همش یه سری مقدمه چینی و یه سری تعریفات اولیه بودند.و نیاز شما را برآورده نکرده و فقط یه کلاه گشادی سرتون رفته.
از این اتفاقات در اینترنت زیاد اتفاق می افتد. و یک سری افراد سود جو هم از این جریان بهره میبرند.
من هم مثل همه کسانی که الان با اشتیاق این مطالب را میخونن علاقه شدیدی به طالع بینی و فال دارم و خیلی در این زمینه فعالیت کردم.
مژده خوبی که میخوام به همتون بدم اینه که ۶ ماه تلاش بیوقفه و مستمر با دوستان خوبم در اکثر نقاط ایران و چند تا از دوستان خوبم در خارج از ایران توانستیم یک دایره المعارف در زمینه آموزش اصولی انواع فال ها,انواع طالع بینی,پیش گویی و کف بینی،ستاره شناسی,شخصیت شناسی و علوم متافیزیک تهیه کنیم.

البته باید توجه داشته باشید برای تهیه و ساخت این برنامه از بهترین منابع روانشناسی و کمیاب ترین کتاب ها استفاده شده است
این مجموعه حاصل ۶ ماه تلاش شبانه روزی می باشد که از کتاب های کمیاب که توسط تیم این اپلای ترجمه شده و جمع آوری کل اطلاعات از تمام نقاط کشور می باشد

و با تشکر از دوستان خوب ما در هندوستان,پاکستان و دبی و انگلستان که اطلاعات کامل و مفیدی در این زمینه برای ما جمع آوری و میل کردند. تا ما توانسته ایم تا یک دایره المعارف آموزشی در زمینه انواع فال ها انواع طالع بینی انواع تست روانشناسی شخصیت و آموزش علوم متافیزیک و انواع استخاره را تهیه و در اختیار شما دوستان خوب ایرانی قرار دهیم. از زحمات همه این دوستان پساسگذاریم.
آموزش هایی که در این مجموعه قرار دارند عبارتند از
۱-آموزش کامل و جامع فال تاروت به همرات ۵۶ عکس رنگی و با کیفیت از کارتهای تاروت + آموزش نحوه درست کردن کارتها به روشی کاملا آسان

۲-آموزش کامل و جامع فال ورق به همراه۵۲ عکس رنگی و با کیفیت از کارتهای ورق + آموزش نحوه درست کردن کارتها به روشی کاملا آسان

۳- آموزش اصولی و کامل فال قهوه

۴-آموزش کامل فال پاسور شامل آموزش (فال رومانی), آموزش ( فال دایره سماوی),آموزش (فال نعل اسب),آموزش (فال مربع جادویی),آموزش (فال احسال) و آموزش (فال عشق) و خیلی از آموزش های دیگر که به علت فیلتر شدن ذکر نشده

۵-آموزش کامل و اصولی فال شمع
۶-آموزش اصولی و کامل فال ازدواج
۷-آموزش کامل و اصولی فال تحوت
۸-آموزش فال تبتی
۹-آموزش اصولی و کامل انواع پیشگویی
۱۰-آموزش کامل و جامع کف بینی
۱۱-صد ها تست شخصیت که ذکر همه آنها خارج از حوصله و بحس است شما با یاد گیری همه این تست ها یک روانشناس بزرگ و تیز بینی در زمینه شخصیت شناسی افراد میشوید.به طوری که ,همینکه فرد مورد نظر را ملاقات کنید و کمی او حرکت کند و حرف بزند شما کاملا به شخصیت واقعی او پی میبرید .و این تست های شخصیت برای کسانی که میخواهند فال و طالع بینی را یاد بگیرند کاملا واجب و ضروری است و این تست های شخصیت شناسی توسط ۳ نفر از دوستان خوبمان در انگلستان تهیه و تنظیم شده و جالب اینکه این ۳ نفر دانشجوی روانشناسی در دانشگاه انگلستان و مشغول تحصیل هستند.

۱۲-کتاب کامل و جامع تعبیر خواب
۱۳-انواع طالع بینی شامل طالع بینی هندی,طالع بینی مصری,طاله بینی شخصی,طالع بینی ازدواج,طالع بینی کلی و دهها طالع بینی دیگر. . .
۱۴-آموزش بیش از صدها فال دیگر که ذکر همه آنها خارج از حوصله و بحس است که آموزش همه این فال ها تجربه شده و از نظر علمی به اثبات رسیده است
۱۵-و چند نرم افزار هم برای کامپیوتر و هم برای موبایل تهیه شده که میتوانید از این نرم افزارهای کمیاب استفاده مفیدی ببرید
در ضمن به عنوان اهدایی نزدیک به ۲۰۰ موزیک مدیتیشن آرام بخش برای شما دوستان فراهم کردیم.و در این مجموعه قرار دادیم.
کل این مجموعه با اشانتیون در ۲ دی وی دی به قیمت ۱۰ هزار تومان می باشد.

سایت این اپلای برای همه خریداران نزدیک به ۳۵ محصول به عنوان اشانتیون قرار داده و کسانی که بیش از ۱۰ هزار تومان خرید انجام دهند میتوانند به بخش اشانتیون بروند و یک محصول را با انتخاب خود به صورت رایگان دریافت کنند.

و نکته جالب اینکه قیمت این محصول گرانبها (آموزش اصولی فالها)در یک دی وی دی به قیمت ۱۰ هزار تومان می باشد و شما بعد از خرید این مجموعه میتوانید به بخش اشانتیون بروید و یک محصول را به انتخاب خود دریافت کنید.
و قابل توجه دوستانی که این مجموعه را خریداری میکنند.هم اکنون در حال آماده کردن چند فال دیگر مانند فال تاروت ایتالیایی و فال پی چینگ و روابط و ترکیبات تاروت همراه با ۸۰ کارت رنگی هستیم .کسانی که این مجموعه را خریداری کردند بعد از آمااده سازی این سه فال همه را به صورت رایگان برایشان ایمیل میکنیم.
شما با تهیه این مجموعه دیگر نیازی به فالگیر ها و پیشگوها و ستاره شناسان و طالع بینان ندارید.
دیگر نیاز نیست برای گرفتن فال پول کلانی به فالگیران بدهید.
علاوه بر آن شما با تهیه این مجموعه یکی از بزرگترین پیشگو و فالگیر میشوید و فقط کافیست که برای چند نفر از دوستانتان فال بگیرید آنها انگشت به دهان و مبهوت به شما خیره میشوند.و همین دوستان کسان دیگری را به شما معرفی میکنند. و این زمینه کسب و کار شما میشود. و کمی نمیگذرد که در میان دوستان و در آن حومه انگشت نما میشوید و همه برای ملاقات با شما صف میکشند و نوبت میگیرند.
این یه لطیفه یا خیال نیست یک واقعیت است.که تا کنون چند نفر از دوستان ما که این مجموعه را دریافت کردند با ما تماس گرفتنت و خالصانه از ما تشکر کردند و گفتند به خیلی ها الان نوبت داده اند تا برایشان کف بینی و فال بگیرند.
می توان فال را اینطور تعریف کرد که فال روشی برای شناخت آینده است . نهیبی به آینده زدن و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهدو یا رخ ندهد. اما آیا میتوان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان بیان کرد؟ ویا عموما برای این فال میگیریم که از اتفاقی که در آینده ممکن است رخ بدهد باخبر بشویم اما
از تاریخ عهد باستان (و به گواه قران مجید) داستان موسی و فرعون را شنیده ایم که چگونه منجمان فرعون را از تولد موسی با خبر کردند و پس از آنکه مادرش اورا به رود نیل انداخت تا زمانی که موسی در کاخ فرعون بزرگ شد و سر انجام کاخ فرعون را نابود کرد منجمان تمام این وقایع را از پیش به فرعون گوشزد کرده بودند. همینطور منجمان درمورد ولادت پیامبران دیگر هم پیشگویی های دقیقی داشته اند که به هیچ عنوان نمیتوان نقصی درآنها یافت واین حقایق را زیر سوال برد.
در تاریخ جدید هم با وجود پیشگویان بزرگی مانند نوستراداموس که هزاران پیش گویی وی از انقلاب فرانسه ،جنگهای جهانی تا وقایع ۱۱ سپتامبر به واقعیت پیوسته یا عارف بزرگ ایرانی شاه نعمت الله ولی که تاریخ کشورعزیزمان را به نیکی پیشگویی کرده نمیتوان منکر این شد که افرادی در گذشته توانسته اند آینده را به خوبی بینند .

فال چیست؟ فال چگونه پیدا شد؟
مخالفین و موافقین فال چه می گویند؟ آیا به راستی خورشید و سیارات و ماه و مریخ و دیگر اجرام سماوی در سرنوشت و شخصیت انسان تاثیر می گذارندو آن را تغییر می دهند… آیا بشر در زندگی خود کوچک ترین نقش و تاثیری ندارد؟. فال بینی درهامبورگ و کلن و مونیخ و آلمان همانقدر رواج و رونق دارد که در دهلی و بمبئی و کلکته هندوستان یا قاهره و اسکندریه و اسیوط مصر و واشنگتن و فیلادلفیا و شیکاگوی آمریکا. اگر هندوستان و مصر جزو جهان سومی ها محسوب می شوند آمریکا و آلمان که جزو کشورهای صنعتی و پیش رفته جهان امروز هستند . پس مراجعه به فال گیران دلایل و جهات دیگری می تواند داشته باشد.

فال ورق مجموعه ای است از کارت های مصور که برای روشن بینی، الهام بخشی و گاهی پیشگویی به کار می روند.
کارت های تاروت انباشته هستند از نمادها و اسطوره ها. برای خواندن فال تاروت بعد از تمرکز روی سوال و برزدن ورق های آن، بر اساس نوع سوال ورق ها را به شیوه خاصی روی زمین می چینند و هر کارت را در هماهنگی با محل قرار گرفته و دیگر کارت ها «می خوانند». این خواندن بر اساس نمادهای موجود در کارت و خود سوال و کارت های اطراف انجام می شود.
کل این مجموعه با اشانتیون در ۲ دی وی دی به قیمت ۱۰ هزار تومان می باشد.

فال یک علم نیست. یک فراعلم است. مثل شعر، مثل ادبیات، مثل دین، مثل سک س. زیبا است ولی قابل بررسی علمی نیست. شما حق ندارید شعری را بد بدانید چون به راحتی اثبات پذیر است که اعتقاد به قدی مانند سرو بی معناست.
بحث این است که آیا فال زیبا است؟ جواب من و کسانی که فال را دوست دارند بله است. اما چرا؟
چرا فال یکی از زیباترین هاست؟
برای من به سه دلیل عمده:
فال تلاقی اسطوره شناسی، نمادشناسی، دین و علوم رمزآمیز است و من همیشه عاشق هر سه بوده ام. فال برای بعضی ها دین است، برای بعضی ها ابزار دینی و برای بعضی ها بهترین تجلی اسطوره و دین در دنیای مدرن. دست هایی مثل توت، توسط بهترین متخصصین مصرشناس و علوم خفیه مصری طراحی شده اند و حاصل سال های طولانی کار و تلاش هستند و هر کارت به راحتی می تواند مدت ها شما را با نمادها و اسطوره هایش به تعمق وادارد.
فال، یک عمل اجتماعی صمیمانه است.فرصتی است برای صحبت با غریبه هایی که حرفی برای گفتن با آن ها ندارید. هیجانی است برای کسانی که دیده اند علم به آن ها آرامش نمی بخشد. خنده ای است در مهمانی ای که همه دوست دارند در آن شاد باشند. مفری است برای همه ما که جرات نداریم از مشکلاتمان حرف بزنیم. نگاهی است دوباره به جهانی که دور و بر ما است. کنترلی است که جادوگرها بر جهان مژده داده بودند.فال یک تلنگر در دنیای مدرن است.

کل این مجموعه با اشانتیون در ۲ دی وی دی به قیمت ۱۰ هزار تومان می باشد.


محصولاتی که در این مجموعه قرار دارند
۱-آموزش بیش از ۱۰۰ فال همراه با عکس کارتهای رنگی
۲-آموزش انواع طالع بینی
۳-آموزش کامل و اصولی پیش گویی و کف بینی
۴-آموزش کامل و جامع شخصیت شناسی(بیش از ۱۰ تست شخصیت شناسی)
۵-آموزش کامل و جامع علوم متافیزیک
۶-چند نرم افزار فوق العاده در زمینه فال و طالع بینی
۷-دویست موزیک مدیتیشن آرام بخش(اهدایی)
۸-چون این محصول قیمت آن ۱۰ هزار تومان است به بخش اشانتیون بروید و یک محصول از میان ۳۳ محصول به انتخاب خود دریافت کنید.
کل این مجموعه با اشانتیون در ۲ دی وی دی به قیمت ۱۰ هزار تومان می باشد.
 

arashdo

Registered User
تاریخ عضویت
2 اکتبر 2009
نوشته‌ها
496
لایک‌ها
13
محل سکونت
http://inapply.com
[h=2]اطلاعیه فروشگاه این اپلای[/h]
tozih.gif


ok.gif
[h=3]1-به ازای هر ۱۰ هزار تومان خرید به بخش اشانتیون بروید و یه محصول رایگان به انتخاب خود دریافت کنید[/h]
ok.gif
۲- فروشگاه اینترنتی این اپلایبا بیش از ۶ سال سابقه موفق ، در خدمت هوطنان گرامی در سرتاسر ایران میباشد.
ok.gif
۳-فروشگاه اینترنتی این اپلای در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.
ok.gif
۴- محصول مورد نظر را از ما در هر کجای ایران خرید نمایید: ابتدا محصول را دریافت کرده و سپس مبلغ آن را بپردازید.
ok.gif
۵- تمام محصولات دارای گارانتی تعویض بوده و در صورت وجود مشکل ، محصول شما تعویض میگردد




آموزش اصولی فال تاروت


آموزش فال تاروت,فال ورق, و صدها فال دیگر


آموزش حرفه ای نجاری,معرق,منبت آموزش خراطی


دوره فوق ممتاز استاد علی شیرازی


آموزش عکاسی تبلیغاتی,عکاسی تبلیغاتی,آموزش حرفه ای عکاسی تجاری


آموزش حرفه ای طراحی آلبوم عروس,طراحی آلبوم دیجیتال


جدیدترین آتلیه عروس و داماد,کاملترین مجموعه فون دیجیتالی


آموزش شعبده بازی با ورق,راه رفتن روی آب,معلق شدن روی هوا


آموزش هان بو جوتسو,مبارزه با چوب۹۰سانتیمتری


آموزش استفاده از سلاح های فلیپینی تک چوب,دو چوب,باتوم


آموزش کوهنوردی,آموزش سخره نوردی
 
Last edited:

setyia6621

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
2
سن
37
طالع‌بینی به روش هایی گفته می‌شود که برخی باور دارند به یاری آنها می‌توان از آیندهو سرنوشتهرکس آگاه شد. علم اخترگویی یا طالع‌بینی یعنی تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان، و علم اخترشناسی یعنی پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات، نخست از سده هفدهم میلادی از یکدیگر جدا شدند. امروز طالع بینی یا ستاره خوانی مورد تایید مجامع علمی نیست، و بسیاری از مردم آن را خرافات و موهوم پرستی می دانند.طالع بینی را می توان زیرمجموعه ستاره‌بینیدانست که معمولاً با توجه به تطبیق وضعیت سماوی با تولد فرد مربوط می‌شود؛ ولی طالع‌بینی اعداد، اسامی، رنگ (علاقه به رنگ خاص) و امور دیگر نیز گفته می‌شود.

fu6832.jpg
هزاران سال پیش آسمان شب برای مردم نسبت به امروز اهمیت بسیار بیشتری داشت. آنها نقوش درهم و برهم ستارگان را به عنوان تصویری از جهان زمینی می پنداشتند و نام اشیا، قهرمانان افسانه‌ای و بیش از هر چیز جانوران مورد علاقه و احترام خود را به این نقوش آسمانی می‌دادند. آنها در گروه معینی از ستارگان درخشان نقش ثور (گاو)، حمل (بره)، حوت (ماهی) و جدی (بز) و بسیاری از صورت های دیگر را می‌دیدند.

616532-624160.jpg
علاوه بر آنها به فرایندهایی که در آسمان نقش می گرفتند، قبل از هر چیز توجه می‌کردند: آنها مشاهده می‌کردند که چگونه ماه به طور منظم و به تناوب تغییر شکل می‌دهد. آنها این نکته را دریافتند که تعدادی از ستاره‌های درخشان متفاوت از اغلب ستارگان دیگر حرکت می‌کنند و آنها را ستاره‌های مهاجر یا سیاره‌ها نامیدند. و آنها با اشتیاق می‌خواستند بدانند که این بازی های آسمانی منحصربه‌فرد چه معنا و مفهومی برای آنها می‌تواند داشته باشد. آیا خورشید، ماه و سیاره‌ها شاید خدایانی بودند، که در ارتفاعی غیر قابل دسترس و بالاتر از همه چیز این سو و آن سو می‌رفتند؟ یا این که خدایان به این طریق خواسته‌ها و اخطارهای خود را به آدمیان منتقل می‌کردند؟ بنابراین کم و بیش به این ترتیب بود که طالع بینی (اخترگویی یا تنجیم) به وجود آمد، علمی که در آن انسان بر اساس وضعیت ستارگان به ظاهر می‌تواند آینده را پیشگویی کند.

طالع‌بینی در ایران
برای نمونه، طالع‌بینان دربار ساسانی به خسروپرویز گفتند که پسری از تو زاده می‌شود که در بدنش علامت‌هایی دارد و این پسر کسی است که قلمرو تو را از بین می‌برد و به دست اقوام بیگانه می‌اندازد. خسروپرویز چون این علامت ها را در بدن یزدگرد سوم دید، دستور داد او را به اصطخر تبعید کنند تا پادشاه نشود. چند سال بعد، یزدگرد سوم بر تخت نشست و در همین زمان عرب‌ها به ایران حمله کردند و ایران را تسخیر کردند.

fu6831.jpg
همین‌طور رستم فرخزاد، فرمانده بزرگ ارتش ساسانیان، که از علم طالع‌بینی سررشته داشت، با دیدن صورت‌های فلکی، فهمید که آن سال سال نحسی برای ساسانیان و ایران خواهد بود و همین‌طور نیز شد؛ عرب‌ها با یورش به ایران، قسمت بزرگی از کیستی، تاریخ، فرهنگ و هنر ایرانیان را نابود کردند و موفق به تسخیر کشور شدند.

ویدئو های مرتبط:

طالع بینی

طالع بینی روزانه

فال انبیا

فال انبیا برای ازدواج

فال روز

فال روز تولد

فال روزانه روز تولد

فال امروز

فال امروز حافظ

فال حافظ با معنی

تاروت آنلاین

فال روزانه تاروت

تاروت فال

فال حافظ اصلی

فال حافظ آنلاین

فال آنلاین

گرفتن فال
 

setyia6621

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
2
سن
37
فال یا استخاره؟

استخاره در لغت به معنای بهترین خواستن و خیر خواستن از خدا است .و در اصطلاح دینی، واگذاردن انتخاب به خداوند در کاری است که انسان در انجام دادن آن درنگ و تأمل دارد.
re1522-1.jpg

دیدگاه‌ها دربارهٔ استخاره

· روح‌الله *****: پس از آنکه انسان به کلی در امری متحیر و وامانده شد، به طوری که نه عقل، او را به خوبی و بدی آن راهنمایی کرد و نه عاقل دیگری راه خیر و شررا به او فهماند، و نه خدای جهان دربارهٔ آن کار تکلیفی و فرمانی داشت که راهنمای او باشد، در این صورت که هیچ راهی برای پیدا کردن خوب و بد در کار نیست و دین‌دار و بی‌دین به ناچار یک طرف را اختیار می‌کنند و کورکورانه و متحیرانه و دودل، آن را انجام می‌دهند.

در این حال بی‌چارگی و دودلی و تحیّر -که باید آن را از بدترین حالات بشر شمرد- اگر یکی پیدا شود و انسان را به یک سوی کار دل‌گرم کند و با ارده راسخ و امیدوارانه، به کار وادارد، چه منّت بزرگی به انسان دارد.

این جا دین‌داران می‌گویند: خدای عالم که پناه بی‌چارگان و دادرس افتادگان است، در حالت تحیّر و دودلی -که در آن حال، انسان بیش‌تر از همهٔ حالات، محتاج به دستگیری است- خداوند متعال از عالم رأفت و رحمت و مهربانی‌اش، یک راه امیدی بر روی انسان باز کرده و اگر انسان با این حال اضطرار به او پناه ببرد و از او راهنمایی جوید و عرض کند: «بارالها، این وقتی است که عقل ما و دیگران در پیدا کردن راه خوب و بد، وامانده‌است و راه چاره برای ما نیست، تو که چاره‌ساز بی‌چارگان و عالم به اسرار پنهانی، ما را به یک سوی کار راهنمایی کن و ارادهٔ ما را به یک طرف قوی کن، تو به ما دل‌گرمی ده و از ما دست گیری کن» در این صورت، خدای جهان-که قادر بر پیدا و نهان است-یا دل او را به یک سو می‌کشاند و راهنمای قلب او می‌شود که او مقلب القلوب است، یا دست او را به یک طرف تسبیح می‌اندازد، یا بوسیله قرآن، دل او را گرم می‌کند.در قرآنآمده‌است:... کیست که دعای درمانده را چون بخواندش، اجابت می‌کند، و بلا را می‌گرداند

انواع استخاره

1. استخاره مطلق: این استخاره، در واقع نوعی طلب خیر کردن است و دیگر فقط مربوط به مواقع شک و دودلی و تردید نیست

2. استخاره مشورتی: این استخاره، بدین معناست که انسان با مومنان آگاه مشورت کند تا به وسیله این مشورت، خدای متعال خیر انسان را به زبان یکی از طرف‌های مشورت جاری نماید

3. استخاره قلبی: این استخاره، بدین معناست که شخص از خداوند متعال طلب خیر کند و سپس به آنچه به دل و قلبش افتاد عمل کند

4. استخاره با قرآن: این استخاره، بدین صورت است که شخص بعد از طلب خیر از خداوند متعال قرآن را بگشاید و آیه اول صفحه دست راست را ملاحظه نماید، اگر آیه رحمتی یا امر به خیری باشد خوب است و اگر آیه غضب یا نهی از شرّی یا امر به شرّی یا عقوبتی باشد بد است و اگر دو پهلو باشد میانه‌است.[

5. استخاره با تسبیح: این استخاره، بدین صورت است که شخص میانه تسبیح را بگیرد و دوتا دوتا رد کند، اگر آخری جفت آمد، بد است و اگر طاق آمد خوب است

6. استخاره با کاغذ(ذات الرقاع): این استخاره، بدین صورت است که شخص در سه عدد کاغذ بنویسد «بکن» و در سه عدد کاغذ دیگر بنویسد «نکن» سپس از خداوند طلب خیر و عافیت کند، آنگاه آنها را مخلوط کند و سه عدد از آنها را بردارد، اگر در هر سه نوشته بود «بکن» یا «نکن» به آن عمل کند و در غیر این صورت، برداشتن کاغد را ادامه دهد تا تعداد یکی از گزینه‌ها به عدد سه برسد و آنگاه بدان عمل کند

ویدئو های مرتبط:

استخاره با قرآن کریم

استخاره با قرآن مجید

استخاره انلاین

استخاره با قرآن آنلاین

فال قرانی

استخاره قرآنی

قرآن آنلاین

استخاره آوینی

استخاره شهید آوینی

استخاره باقران

estekhareh online
 
بالا