hamedsullivan
مدیر بازنشسته
هوک چپ و هوک راست: نترسین بوکس نیست!!
ابتدا در مورد حالت گرفتن فرمون میگم. فرمون رو باید حتما دو دستی گرفت , اگه اون رو شبیه ساعت فرض کنیم میتونید
9:15 , 10:10 , 12:15 و 12:10 فرمون رو نگه دارید من خودم 10:10 و بعضی مواقع 9:15 نگه میدارم.
بعد از اینکه فرمون رو دو دستی گرفتید می رسیم به هوک چپ و راست.
همیشه این رو بدونید برای لایی کشیدن یا حرکت های ناگهانی فرمون,
از دست مخالف استفاده کنید , به جای اینکه فرمون رو بکشید , اون رو هل بدید , چون دست موافق , قدرتش زیاده و ممکنه بیش از حد فرمون بدید.
برای مثال: وقتی با سرعت بالا حرکت میکنید و میخواهید ناگهان برید سمت چپ, با دست راست فرمون رو به سمت چپ هل میدید و بر میگردونید.
در موقع لایی کشیدن , همیشه قبل از اینکه ماشین به جای مورد نظر برسه , فرمون رو صاف کنید , چون ماشین پس
از صاف شدن فرمون هم, اندکی به سمت حرکت قبلی, کشش داره و سر میخوره , پس سریع فرمون رو صاف کنید
تا بعد از سر خوردن جانبی , ماشین تو مسیر باشه و گر نه میخورید به ماشین پهلویی.
ابتدا در مورد حالت گرفتن فرمون میگم. فرمون رو باید حتما دو دستی گرفت , اگه اون رو شبیه ساعت فرض کنیم میتونید
9:15 , 10:10 , 12:15 و 12:10 فرمون رو نگه دارید من خودم 10:10 و بعضی مواقع 9:15 نگه میدارم.
بعد از اینکه فرمون رو دو دستی گرفتید می رسیم به هوک چپ و راست.
همیشه این رو بدونید برای لایی کشیدن یا حرکت های ناگهانی فرمون,
از دست مخالف استفاده کنید , به جای اینکه فرمون رو بکشید , اون رو هل بدید , چون دست موافق , قدرتش زیاده و ممکنه بیش از حد فرمون بدید.
برای مثال: وقتی با سرعت بالا حرکت میکنید و میخواهید ناگهان برید سمت چپ, با دست راست فرمون رو به سمت چپ هل میدید و بر میگردونید.
در موقع لایی کشیدن , همیشه قبل از اینکه ماشین به جای مورد نظر برسه , فرمون رو صاف کنید , چون ماشین پس
از صاف شدن فرمون هم, اندکی به سمت حرکت قبلی, کشش داره و سر میخوره , پس سریع فرمون رو صاف کنید
تا بعد از سر خوردن جانبی , ماشین تو مسیر باشه و گر نه میخورید به ماشین پهلویی.
Last edited: