پس مشکل حل شده . کاربر محترم yn_ali شما هم می توانید چند روز صبر کنید که پکیج ها دانلود شود. سپس با فروشنده هماهنگ کنید ایشون پذیرفته اند که بسته را برای شما ارسال کنند.
با تشکر
من کاملآ evenger عزیز رو میشناسم خداییش تو کارش سالم هست تا حالا هم ازشون خرید داشتم کاملآ راضی هستم و هیچ مشکلی تو کارشون ندیدم هیچ وقت مطمئنم هستم اگه مسئله ای اتفاق افتاده باشه سوء تفاهمی بیش نیست
جناب evenger کاملا تایید میشن... کارشون همیشه برای من و دوستانم درست و کامل بوده... اگرم مشکلی پیش اومده بهتره با گفتگو حل بشه. هر چند ایشون تا جایی که یادم هست همیشه کوتاه اومدن و تا تقی به توقی خورده خواستن پول مشتری رو پس بدن بدون اینکه جنس رو پس بگیرن، نمیدونم این همه جنجال برای چیه!
کمی انصاف هم بد نیست... از مایکروسافت که جنس نگرفتید توقع داشته باشید همیشه بدون ایراد باشه...
سلام
با احترام و عرض ادب خدمت مدیر محترم بخش و دوستان گرامی مخصوصا جناب7_f_7 عزیز که قبلا حسابی همفکری فرمودن و بندرو شرمنده کردن (بخارشور)
یکبار مورد رو شرح میدم و دیگه فکر میکنم ادامه دادن کار صحیحی نباشه
بنده قبل از خرید از آقا مهرداد چند بار بهشون پیام خصوصی دادم و بلافاصله هم جواب میدادند حتی سفارشمو یکبار برای تعیین هزینه خدمتشون اعلام کردم قبل از نهایی کردن ویرایش کردم و خدمتشون هم راستو حسینی عرض کردم که یه تعداد از موارد رو به یکی دیگه از بچه ها سفارش دادم و لیستمو اصلاح میکنم
متاسفانه بعد از انجام مراحل سفارش (پرداخت و ارسال آدرس و غیره) ایشون تو تاپیکشون فرمودن سفارش رو ارسال کردن و هدیه هم تو سی دیها رایت کردن که ضاهرا روال کارشون هست که چند مورد رو هم برای مشتریاشون به صورت هدیه رایت میکنن که خوب جای تشکر داره هرچند این کارو یه جور منت برای مشتری میدونن در حالی که دیگه هدیه دادن منت نمیخاد کسی هم از ایشون توقع هدیه نداره تنها توقع خریدار دریافت درست و بی نقص سفارشش هست
حالا فروشنده ماکروسافت باشه یا هر کسی دیگه سفارش باید درست تحویل بشه .بیشتر از خریدار برای فروشنده تحویل درست سفارش اهمیت داره
ولی مشکل از اونجایی شروع شد که وقتی سفارش به دستم رسید دیدم رو یه برگه نوشتن مجموعه آموزشی فلان نقص داشت براتون به جاش چیزه دیگه ای فرستادم
از طرفی تعداد سی دیها 2 تا کمتر از اون چیزی بود که با بنده حساب کرده بودن
اعتراض بنده به این هست
دوست عزیز شما وقتی یه موردی رو نمیتونید تحویل بدین به هر دلیلی خراب شده یا هرچی اولا که وظیفه دارین چیزی که میفروشین از سحت و سقمش مطمعن باشین ثانیا اصلا پشیمون شدین یه دیتای خاص رو نمیفروشین میتونین بلافاصه تو یه پیام خصوصی به بنده اطلاع بدین که آقا من فلان مورد رو ندارم یا نمیشفروشم یا این مشکل پیش اومده و دیتا در دسترس نیست ،اونوقت من خریدار هم تصمیم میگیرم که یا این مورد رو کلا کنسل میکنم میگم پولشو بده یا یه چیز دیگه که بهش احساس نیاز دارم سفارش میدم
قبل از دریافت سفارش چطور بلافاصله میتونونین به سوالات مشتری جواب بدین ولی بعد از دریافت سفارش به مشتری احترام نمیزارین و به میل خودتون دارین رفتار میکنین
همینطور دیتا یه چیزیه که حجم مشخصی داره یه دونه دوتا دیویدی قیمتی نداره و چیزی نیست ولی اطمینان به فروشندرو از بین میبره ایشون با تجربه ای که دارن میتونستن قبل از محاصبه قیمت تشخیص بدن که دو سه تا از موارد رو میتونن رو یه دیویدی رایت کنن همونکاری که الان کردن و با دریافت قیمت یه دویدی خودشونو زیر سوال نبرن
اتفاقا این عمل ایشون بندرو هم به مشکل انداخت مساله هم سر آموزش تعمیر لب تاب بود که به یکی از همکاران قولشو داده بودم تو این فاصله متاسفانه این همکارمون یه اشتباهی تو کارشون انجام داده بودن که براشون طبق روال کاریمون توبیخ در نظر گرفتم و حالا که بسته ارسالی رسید و این مورد توش نبود برا این همکارمون این سوئ تفاهم پیش اومد که بنده به دروغ دارم این ادعارو میکنم . تصمیم گرفتم تو فروم بنویسم
از طرفی بنده قبل از این که بخام اینجا با کسی مراوده داشته باشم پستهاشو نگاه میکنم تا در مورد خوش حسابی و بد حسابیش اطمینان کسب کنم و اتفاقا یه مورد در زمینه خرید پیپال که یه نفر تو پیام خصوصی اعلام فروش برام فرستاده بود و نیازم هم 500 دلار بود تو یکی از تاپیکهاش دیدم بچه ها نوشتن که کلاه بردار هست که براشون مشکل ایجاد کرده بنده هم وظیفه خودم میدونم تجربمو اعلام کنم تا دیگران هم استفاده کنن چه خریدم موفق باشه از لطف طرف تشکر میکنم چه یه همچین موردی هم باشه از کم لطفیشون گله کنم که سایر دوستان تجربه موفقی با آقا مهرداد داشتم و متاسفانه بنده تجربم ناخوشایند بوده .که امیدوارم آین دوستمون تو روال کاریشون تجدید نظر بفرمایند
البته آقا مهرداد خودشون تو اولین پیام خصوصیشون فرمودن مورد رو تو تاپیک ادامه بدم