برگزیده های پرشین تولز

جدیدترین اخبار بروز در مورد اسمارت فون ها و اپدیت ها

نظرتون در مورد این تاپیک چیه ؟

  • عالی

    Votes: 3 75.0%
  • خوب

    Votes: 1 25.0%
  • بد

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    4

FRAN3_1998

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2014
نوشته‌ها
275
لایک‌ها
41
دوازده میلیون دانلود آفیس برای آیپد




به نظر می آید که رویکرد جدید مایکروسافت در همکاری بهتر با دیگر ابرقدرت های دنیای دیجیتال به ثمر نشسته است. علی رغم اینکه این کمپانی بسیار دیرتر از حد انتظار نسخه ای از مجموعه برنامه های آفیس خود را برای آیپد معرفی و در App Store عرضه کرد، بر اساس خبری که در اکانت تویتر مربوط به Office منتشر شد در یک هفته اول این برنامه بیش از ۱۲ میلیون دانلود داشته است. گفتنی است که این نسخه مجانی فقط برای مطالعه فایل های Word، Excel و PowerPoint بوده و امکان ادیت در آن وجود ندارد. علاقه مندان به داشتن نرم افزار کامل Office 365 بر روی آیپد باید ماهیانه مبلغ ۱۰ دلار جهت حق استفاده پرداخت نمایند. همچنین مایکروسافت یک روز پس از عرضه آفیس برای آیپد، در نسخه اندرویدی این برنامه امکان ادیت فایل ها را برای کاربران فراهم کرد که قدم مثبتی در راستای روابط بهتر این کمپانی با گوگل به شمار می رود.
 

FRAN3_1998

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2014
نوشته‌ها
275
لایک‌ها
41
جانشین احتمالی Butterfly S در دیتابیس AnTuTu



اخیراً دیوایسی ناشناخته و قدرتمند از HTC با شماره مدل ۰PAJ3 در دیتابیس بنچ مارک AnTuTu مشاهده شده است که با توجه به مشخصات به نظر می آید که نسل جدید موبایلButterfly S تایوانی ها باشد. مشخصات ذکر شده برای این محصول، پردازنده ۴ هسته ای Qualcomm Snapdragon 801 SoC، گرافیک Adreno 330، دو گیگا بایت رم، دوربین ۱۶ مگا پیکسل در پشت و ۵ مگا پیکسل در جلو، صفحه فول اچ دی و ۱۶ گیگا بایت حافظه داخلی هستند. سیستم عامل این موبایل ها اندروید کیت کت ۴٫۴٫۲ خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این محصول جدید HTC چه زمانی رسماً معرفی و عرضه خواهد شد اما انتظار می رود که در آینده نزدیک این موبایل به بازار جهانی راه پیدا کند. کمپانی HTC برای نجات از وضعیت اقتصادی خود و کسب سهم بیشتری از بازار علاوه بر موفقیت های احتمالی HTC One M8 و Desire 816 نیاز به محصولات دیگری با مشخصات قابل قبول دارد تا بتواند در برابر رقبای قدر به مبارزه بپردازد.
 

FRAN3_1998

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2014
نوشته‌ها
275
لایک‌ها
41
معرفی S5 دو سیم کارت در چین




مانند سال قبل سامسونگ نسخه دو سیم کارت پرچم دار خود را در بزرگ ترین بازار موبایل دنیا، چین، عرضه خواهد کرد. به دلایل نامشخصی این کمپانی بدون هیچ سر و صدای تبلیغاتی یا حتی اعلامی ساده، موبایل S5 دو سیم کارت را برای مشتریان در بازار چین ارائه کرد. گفته شده است که این محصول با کد G9009D عرضه شده و فقط ۱٫۵ گرم از مدل اصلی سنگین تر خواهد بود. یکی از دو سیم کارت این محصول از CDMA 2000 و دیگری از GSM پشتیبانی خواهد کرد، بدون LTE. دیگر مشخصات ظاهری و سخت افزاری مدل دو سیم کارت اس ۵ با مدل تک سیم کارت تفاوتی نخواهد داشت. با توجه به اینکه سامسونگ در مورد میزان مصرف باتری این محصول توضیحی نداده است هنوز مشخص نیست که آیا اضافه شدن سیم کارت دوم تا چه حد بر روی عمر باتری تأثیر خواهد داشت. امیدواریم که امسال عرضه پرچم دار دو سیم کارت سامسونگ بر خلاف سال گذشته محدود به چین نبوده و در دیگر مناطق نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.
 

FRAN3_1998

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2014
نوشته‌ها
275
لایک‌ها
41
آپدیتی برای حل مشکل صدای Z1، Z1 compact و Z Ultra پس از نصب آپدیت کیت کت




برخی گزارشات حاکی از بروز مشکلی صوتی در موبایل های Xperia Z1، Xperia Z1 Compact وXperia Z Ultra پس از نصب آپدیت اندروید کیت کت هستند. این مشکل نرم افزاری سبب انتقال ناخواسته خروجی صدا از بلندگوی اصلی به بلندگوی گوشی می شود. سونی با تأیید وجود مشکل فوق در این رابطه پیامی به شرح زیر منتشر کرده است: “بخش ارتباطات سونی در پاسخ به گزارشات واصله مبنی بر کارکرد مشکل دار سیستم صوتی موبایل های Z1، Z1 Compact و Z Ultra پس از نصب آپدیت اندروید ۴٫۴ کیت کت با تشخیص علت این مسئله در حال آماده کردن آپدیتی برای دیوایس های فوق است که از تاریخ ۷ آوریل(دوشنبه همین هفته) انتشار آن آغاز خواهد شد”. اگر شما هم با چنین مسئله ای مواجه شده و احیاناً خروجی صدای نوتیفیکیشن، زنگ تلفن، آلارم و … دیوایس شما گاهی با خطا انتخاب می شود به زودی خواهید توانست با نصب آپدیت آتی سونی این مشکل را برطرف سازید.
 

FRAN3_1998

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2014
نوشته‌ها
275
لایک‌ها
41
کنفرانس WWDC 2014 اپل، ۱۲ تا ۱۶ خرداد





کنفرانس بین المللی توسعه دهندگان اپل یا Apple Worldwide Developers Confrence که اختصاراً با نام WWDC شناخته می شود یکی از بزرگترین وقایع سالانه مربوط به اپل و محصولات این کمپانی بوده و هر ساله محلی است برای جمع شدن و تبادل نظرات بین برنامه نویسان و مهندسین اپل و البته معرفی امکانات جدید نرم افزاری و یا دیوایس های جدید. گفته شده است که در کنفرانس WWDC 2014 اپل که در تاریخ ۲ تا ۶ ژوئن، ۱۲ تا ۱۶ خرداد برگزار خواهد شد در حدود ۱۰۰۰ نفر از مهندسین اپل و ۵۰۰۰ نفر از توسعه دهندگان این کمپانی شرکت خواهند داشت. با توجه به اینکه سال گذشته و در WWDC 2013 اپل اقدام به معرفی iOS 7 و OS X Mavericks نمود احتمال دارد که امسال هم شاهد معرفی iOS 8 و آپدیتی برای OS X در این کنفرانس باشیم. همچنین معرفی لپ تاپ یا دیوایس های جدید اپل هم یکی از مواردی است که ممکن است در این دوره از WWDC اتفاق بیفتد.
 

FRAN3_1998

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2014
نوشته‌ها
275
لایک‌ها
41
معرفی دو لپ تاپ Dell Rugged Extreme




کمپانی Dell از جمله تولیدکنندگان شناخته شده دنیای لپ تاپ به شمار می رود و در طول سال های گذشته شاهد عرضه محصولاتی صنعتی از این کمپانی برای بازار دیوایس های مقاوم در برابر شرایط سخت محیطی بوده ایم. این بار هم دل دو لپ تاپ ۱۲ و ۱۴ اینچی با نامهای Latitude 14 Rugged Extreme و Latitude 12 Rugged Extreme معرفی کرده است. لپ تاپ جدید ۱۲ اینچی دل را که اولین لپ تاپ Convertible با مقاومت بالا به شمار می رود می توان با XPS 12 مقایسه کرد اما با ظاهری متفاوت و بدنه ای بسیار مقاوم تر. این لپ تاپ به لطف امکان چرخش مانیتور توانایی تبدیل سریع به تبلت را داراست. دوربین ۸ مگا پیکسلی این محصول هم در نوع خود کم نظیر است. مدل ۱۴ اینچی اما Convertible نبوده و به تبلت تبدیل نمی شود اما در دیگر بخش ها شبیه به مدل ۱۲ اینچی است. مقاومت در برابر گرد و غبار، رطوبت، دمای بالا، لرزش شدید و البته سقوط از ارتفاع ۶ فوت یا ۱۸۰ سانتیمتری از جمله توانایی های خاص این دو محصول خواهد بود. هر دو لپ تاپ مدل هایی با مشخصات سخت افزاری مختلف خواهند داشت که از آن جمله می توان به پردازنده تا Core i7 نسل ۴ اینتل، رم حداکثر ۱۶ گیگا بایت، حافظه حداکثر ۵۱۲ گیگا بایت SSD و کیبرد Backlit با دکمه های سیل شده و مقاوم در برابر گرد و غبار و پاشیدن آب اشاره کرد. طبق ادعای دل عمر باتری مدل ۱۴ اینچی ۱۴ ساعت و مدل ۱۲ اینچی ۸٫۵ ساعت خواهد بود.
 

FRAN3_1998

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2014
نوشته‌ها
275
لایک‌ها
41
معرفی رسمی Huawei Ascend P7 در ۷ ماه مه




بالأخره پس از انتشار شایعات مختلف و تصاویر کم کیفیت از پرچم دار آتی چینی ها، به نظر می آید که زمان ورود Ascend P7 به بازار نزدیک است. کمپانی هواوی در تاریخ ۷ ماه مه ۲۰۱۴، ۱۷ اردیبهشت ۹۳ در شهر پاریس برنامه ای برای معرفی محصول جدید خود Huawei Ascend P7 خواهد داشت و بدین منظور دعوت نامه هایی برای سایت های مختلف خبری و اصحاب رسانه فرستاده است. گفته شده است که این موبایل با صفحه ۵ اینچ فول اچ دی، پردازنده ۴ هسته ای ۱٫۶ گیگا هرتز HiSilicon که ساخت هواوی خواهد بود، ۲ گیگا بایت رم، ۱۶ گیگا بایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت میکرو اس دی، دوربین ۱۳ مگا پیکسل در پشت و ۸ مگا پیکسل در جلو و باتری ۲۴۶۰ میلی آمپر به بازار جهانی عرضه خواهد شد. هنوز اطلاع دقیقی از مشخصات فیزیکی و ابعاد این محصول در دست نیست. با توجه به مشخصات قابل قبول Ascend P6 در زمان عرضه و ضخامت بسیار کم آن بسیاری از کاربران این محصول در انتظار ورود نسل جدید سری P هواوی به بازار هستند.
 

FRAN3_1998

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2014
نوشته‌ها
275
لایک‌ها
41
محصول جدید سامسونگ با صفحه QHD؟




در حالی که بر اساس شایعات انتظار می رفت موبایل Galaxy S5 سامسونگ و یا حداقل یکی از مدل های آن با صفحه QHD(یا Quad HD یا ۱۴۴۰p یعنی با رزولوشن ۲۵۶۰ * ۱۴۴۰) معرفی و عرضه شود این اتفاق در MWC 2014 نیفتاد و حتی پس از آن سامسونگ وجود چنین نسخه ای از S5 را انکار کرد. خبر جالب اینکه اخیراً در لیست GFXBench محصول جدیدی از کره ای ها با کد SM-G906S به چشم می خورد که بسیار شبیه به کد موبایل Galaxy S5 یعنی SM-G900 است و تنها مشخصه ای که از این موبایل قابل مشاهده است رزولوشن ۲۵۶۰ * ۱۴۴۰ صفحه نمایش آن است! این موبایل در تست T-Rex به رقم ۹۹۸ فریم یا ۱۷٫۸ فریم در ثانیه رسیده است، یعنی نزدیک به ۱۰ فریم در ثانیه کمتر از نسخه اصلی Galaxy S5، که البته با توجه به اینکه قاعدتاً هنوز نسخه نهایی نرم افزار آن آماده نشده است نتیجه دقیقی از آن نمی توان گرفت. در تست Manhattan هم این محصول ناشناس به رقم ۴۹۴ فریم یا ۸٫۰ فریم بر ثانیه دست پیدا کرد که رکورد چندان بالایی نیست.
 

FRAN3_1998

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2014
نوشته‌ها
275
لایک‌ها
41
اخبار Build 2014: عرضه Office مخصوص دیوایس های لمسی




مایکروسافت با ارائه تعریفی جدید از مصرف صفحات تاچ در آفیس در حال طراحی نسخه ای از این محصول خود بر پایه صفحات لمسی برای ویندوز ۸٫۱ است. آیکن ها و Toolbar های بزرگتر برای لمس ساده تر با ظاهری متفاوت وعده شیوه ای متفاوت در استفاده از این سری برنامه های پر مصرف و سودمند را می دهند. مایکروسافت در کنفرانس Build 2014 فقط نمونه هایی از PowerPoint جدید را به نمایش گذاشت که در آنها دکمه های کلیدی نظیر New Slide، Section و Layout در قسمت بالا چپ صفحه مشاهده می شد. گفتنی است که این نسخه از آفیس مایکروسافت از Gesture های مختلف مانند Pinch to Zoom نیز پشتیبانی می کند. با توجه به تلاش مایکروسافت برای هر چه نزدیک تر کردن نرم افزار های ویندوزی مورد استفاده در اسمارت فون ها، تبلت ها و کامپیوتر ها می توان امیدوار بود که در آینده نزدیک بتوان بدون ایجاد مشکل در فرمت و ریزه کاری های فایل ها، کار ناتمام در آفیس کامپیوتر را مثلاً در تبلت و یا موبایل به اتمام رساند. هنوز تاریخ دقیق عرضه این نسخه از Microsoft Office اعلام نشده اما انتظار می رود که به زودی این محصول در اختیار کاربران قرار بگیرد.
 

FRAN3_1998

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2014
نوشته‌ها
275
لایک‌ها
41
اخبار Build 2014: برنامه انتشار آپدیت های WP 8.1




به دنبال معرفی ویندوزفون ۸٫۱ مایکروسافت اعلام کرد که این نسخه از ویندوزفون برای موبایل های ویندوزفون ۸ محصول نوکیا منتشر خواهد شد. ویندوزفون ۸٫۱ برای موبایل های نوکیا در قالب آپدیتی با نام Nokia Cyan منتشر شده و در طول تابستان از طریق OTA تدریجاً در اختیار کاربران محصولات مختلف فنلاندی ها قرار خواهد گرفت. در این آپدیت علاوه بر سیستم عامل جدید برخی برنامه های مربوط به نوکیا نیز گنجانده خواهد شد که از آن میان می توان به ارتقاء و به روزرسانی برنامه های دوربین و Creative Studio و همچنین نرم افزار Storyteller اشاره کرد. گفتنی است که برخی از اپراتور های موبایل هم خبر از انتشار آپدیت ویندوزفون ۸٫۱ برای محصولات ویندوزفون ۸ سامسونگ و HTC داده اند اما مشخص نیست که این آپدیت ها چه زمانی در اختیار کاربران دارای دیوایس های آنلاک قرار خواهد گرفت.
 

FRAN3_1998

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2014
نوشته‌ها
275
لایک‌ها
41
سامسونگ Galaxy Alpha Regatta در مسکو




سامسونگ روز گذشته برنامه ای تبلیغاتی را در مسکو تدارک دید که با هدف شناساندن موبایل Galaxy Alpha Regatta این کمپانی و نه معرفی آن بود. پوستر هایی با این نام و ذکر برخی مشخصات محصول جدید کمپانی کره ای در جای جای این شهر به چشم می خورند. بر اساس اخبار رسیده، صفحه ۴٫۷ اینچ SuperAMOLED با رزولوشن ۷۲۰ * ۱۲۸۰، پردازنده Exynos 5 Octa سامسونگ و یا Snapdragon 805 کوالکام در نسخه های مختلف، ۲ گیگا بایت رم، ۳۲ گیگا بایت حافظه داخلی بدون پشتیبانی از کارت حافظه، دوربین ۱۲ مگاپیکسل با فوکوس خودکار بسیار سریع در پشت و ۲٫۱ مگا پیکسل در جلو، باتری قابل تعویض با ظرفیت ۱۸۵۰ میلی آمپر ساعت و اندروید ۴٫۴٫۴ به صورت اولیه از جمله مشخصاتی هستند که انتظار می رود بر روی این محصول جدید کره ای ها وجود داشته باشند. موبایل Galaxy Alpha که گفته می شود به عنوان رقیب مستقیم مدل ۴٫۷ اینچی iPhone 6 وارد بازار خواهد شد احتمالاً در روزهای آتی رسماً به نمایش گذاشته می شود، هر چند هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن مشخص نیست. این موبایل همچنین اولین دیوایس اندروید سامسونگ با بدنه فلزی خواهد بود که وارد بازار جهانی خواهد شد.
 

FRAN3_1998

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2014
نوشته‌ها
275
لایک‌ها
41
نوکیا لومیا ۷۳۰ با دو سیم کارت



اخیراً نام موبایل ویندوزفون لومیا ۷۳۰ نوکیا که نسل جدید لومیا ۷۲۰ به شمار می آید در سایت های خبری به چشم می خورد و این بار پس از نسخه سبز رنگ نوبت به مدل نارنجی آن می رسد تا در برابر دوربین بایستد. این موبایل که در هفته های گذشته از آن با نام مستعار Superman یاد می شد با دوربین ۵ مگا پیکسل در جلو به بازار خواهد آمد تا از جمله دیوایس های مناسب برای علاقه مندان تصاویر سلفی محسوب شود. گفته شده است که لومیا ۷۲۰ همچنین با پشتیبانی از دو سیم کارت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. صفحه ۴٫۷ اینچ ۷۲۰p، بدنه یکپارچه از جنس پلی کربنات، دوربین ۸ مگا پیکسل(و نه ۶٫۵ مگا پیکسل که پیش از این گفته می شد) در پشت، پردازنده ۴ هسته ای و ۱٫۲ گیگا هرتز Snapdragon 400، یک گیگا بایت رم، ۸ گیگا بایت حافظه داخلی، باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت و سیستم عامل ویندوزفون ۸٫۱ به همراه آپدیت ۱ آن از جمله امکانات و داشته های این محصول خواهند بود. گفته شده است که پیش از پایان ماه جاری میلادی، لومیا ۷۳۰ برای اپراتور Verizon امریکا وارد بازار خواهد شد و احتمالاً در ماه های آتی در دیگر مناطق جهان نیز شاهد عرضه آن خواهیم بود.
 

FRAN3_1998

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2014
نوشته‌ها
275
لایک‌ها
41
معرفی LG L60 در روسیه




کمپانی ال جی مدتی پس از عرضه سه موبایل L40، L70 و L90 به بازار جهانی، محصول جدیدی از موبایل های سری L III خود را با نام LG L60 در روسیه معرفی نمود. این محصول مانند دیگر اعضاء خانواده L III با هدف میانه بازار عرضه شده و قیمت مناسبی خواهد داشت. صفحه ۴٫۳ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ * ۸۰۰، دوربین ۵ مگا پیکسل در پشت و VGA در جلو، پشتیبانی از دو سیم کارت، پردازنده معرفی نشده دو هسته ای و ۱٫۳ گیگا هرتز، ۵۱۲ مگا بایت رم، ۴ گیگا بایت حافظه داخلی، باتری ۱۵۴۰ میلی آمپر ساعت، GPS، بلوتوث، Wi-Fi و اندروید ۴٫۴٫۲ کیت کت از جمله مشخصات این محصول خواهند بود. گفته شده است که L60 با ابعاد ۱۲۴٫۱۵ * ۶۶٫۳ * ۱۱٫۸ میلی متر ۱۱۹ گرم وزن خواهد داشت. پشتیبانی از Knock On و Guest Mode هم از جمله امکانات نرم افزاری به روز این دیوایس خواهند بود. هنوز قیمت LG L60 اعلام نشده است و همچنین مشخص نیست که در چه تاریخی به بازار عرضه خواهد شد، اما با توجه به ورود اطلاعات این محصول به وبسایت ال جی روسیه، انتظار می رود که به زودی شاهد ورود L60 به بازار باشیم.
 

FRAN3_1998

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2014
نوشته‌ها
275
لایک‌ها
41
هواوی Honor 3C Play در راه




کمپانی هواوی سه تیزر تبلیغاتی در مورد محصول آتی خود Huawei Honor 3C Play منتشر کرده است که گفته می شود موبایلی با پردازنده ۴ هسته ای است و با قیمتی بسیار رقابتی وارد بازار خواهد شد. البته قیمت اعلام شده مربوط به چین است که معادل ۷۲ یورو یا ۹۷ دلار می باشد اما احتمالاً در دیگر مناطق جهان هم با قیمت هایی در همین حدود شاهد عرضه این محصول خواهیم بود. صفحه ۵ اینچ ۷۲۰p، پردازنده ۴ هسته ای و ۱٫۳ گیگا هرتز MediaTek MT6582 با ۴ هسته Cortex – A7، یک گیگا بایت رم، ۴ گیگا بایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت میکرو اس دی، دوربین ۸ مگا پیکسل در پشت و اندروید ۴٫۲٫۲ کیت کت از جمله مشخصاتی هستند که برای این ۳C Play ذکر شده اند. هنوز مشخص نیست این موبایل که در واقع مدل ساده شده Honor 3C محسوب می شود چه زمانی وارد بازار خواهد شد. چینی ها هنوز توضیحات تکمیلی و تصاویر مربوط به این محصول جدید خود را منتشر نکرده اند. در تصویر منتشر شده عدد ۳ و حرف C در دو طرف یک سیب مشاهده می شوند اما به نظر نمی آید که این انتخاب ارتباطی با لوگوی کمپانی اپل داشته باشد.
 

FRAN3_1998

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2014
نوشته‌ها
275
لایک‌ها
41
امید های ال جی برای فروش G3 در چین




کمپانی های مختلف غیر چینی تولید کننده موبایل روزهای سختی را در این کشور می گذرانند. فروش موبایل و تبلت در این کشور و رقابت با تولید کنندگان داخلی آن نظیر هواوی، لنوو و Xiaomi که تخصص آنها قیمت تمام شده پایین است پروژه بسیار سنگینی است. ال جی اما در تلاش است تا بتواند با عرضه G3 در این بازار نفوذ کند، برای این مهم کره ای ها ناچار شده اند که قیمت عرضه پرچم دار خود را نسبت به وطن خود بسیار کمتر کنند، یعنی ۶۵۰ دلار در برابر ۸۶۹ دلار! این حرکت برای جبران فروش ضعیف محصولات ال جی در چین، بزرگ ترین بازار فروش موبایل و تبلت جهان است. به گفته مقامات ال جی فروش G3 در کشورهای مختلف حتی از پیش بینی های آنها هم بهتر بوده است اما هنوز چین به عنوان هدفی بزرگ باقیست. کیفیت بسیار بالای صفحه نمایش QHD، بهره گیری از سخت افزار به روز و قوی و همچنین بدنه ای خوش ساخت و زیبا از جمله مشخصات دلچسب و جذاب پرچم دار این روزهای ال جی هستند که باعث شده اند تا فروش بالایی را به ثبت برساند.
 

FRAN3_1998

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2014
نوشته‌ها
275
لایک‌ها
41
شایعه عرضه Moto X+1 در ۲۵ سپتامبر




در حالی که ماه هاست شایعات مختلف به وجود نسل جدید Moto X و پرچم دار آتی موتورولا با نام Moto X+1 اشاره دارند اما هنوز این محصول معرفی نشده است. با این وجود وبسایت Droid-Life خبر از عرضه این موبایل توسط اپراتور Verizon امریکا در ۲۵ سپتامبر، ۳ مهر می دهد. پیش از این موتورولا اعلام کرده بود که نسل جدید موبایل Moto X در اواخر تابستان وارد بازار خواهد شد و به نظر می آید که سه روز تأخیر نسبت به پایان تابستان چندان غیر منتظره نیست، همچنین احتمال دارد که پیش از این تاریخ و در واقع در اواخر تابستان این محصول معرفی شود. از طرف دیگر با توجه به این که احتمالاً تمامی اپراتور های مطرح امریکا Moto X+1 را عرضه خواهند کرد ممکن است شاهد آغاز فروش این محصول زودتر از تاریخ فوق توسط دیگر اپراتورها باشیم. در مورد تاریخ عرضه ساعت هوشمند Moto 360 هم هنوز خبر موثقی در دست نیست و برخی شایعات تاریخ ورود آن به بازار را همراه با پرچم دار آتی موتورولا می دانند. گفته شده است که Moto X+1 با صفحه ۵٫۱ یا ۵٫۲ اینچ فول اچ دی، دوربین ۱۲ مگا پیکسل، پردازنده ۴ هسته ای و ۲٫۵ گیگا هرتز Snapdragon 801 در کنار ۲ گیگا بایت رم عرضه خواهد شد.
 

FRAN3_1998

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2014
نوشته‌ها
275
لایک‌ها
41
انتشار آپدیت اندروید کیت کت برای Xperia E1




کمپانی سونی به وعده خود وفا نموده و آپدیت اندروید کیت کت را برای موبایل های Xperia E1و Xperia E1 dual منتشر نمود. به لطف این آپدیت بهبود کارکرد که از مشخصه های اندروید ۴٫۴ است در این دیوایس ها به وجود خواهد آمد. status bar و quick toggles با ظاهری جدید و نسخه به روز شده برنامه های خاص سونی نظیر موزیک پلیر Walkman، مود Stamina و … نیز در این آپدیت گنجانده شده اند. علاوه بر امکانات جدید اضافه شده توسط گوگل، سونی در آپدیت جدید امکان انتقال برنامه ها به کارت حافظه را نیز اضافه کرده است تا حافظه داخلی ۴ گیگا بایتی محدودیت کمتری را برای کاربران ایجاد کند. با توجه به انتشار تدریجی آپدیت ها انتظار می رود که در روزهای آتی امکان دانلود آنها در نقاط مختلف جهان فراهم شود. کاربران می توانند با مراجعه به صفحه About در بخش تنظیمات موبایل خود از امکان دریافت این آپدیت مطلع شوند. گفته شده است که موبایل های Xperia M2 و Xperia M2 dual هم در آینده نزدیک این آپدیت را دریافت خواهند کرد.
 
بالا