برگزیده های پرشین تولز

خرید شماره موبای آمریکا و ده ها کشور اروپایی..اول خرید بعد دریافت پول

bahmans

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 ژوئن 2012
نوشته‌ها
117
لایک‌ها
2
خرید شماره موبایل آمریکاو کشور های اروپایی
شماره موبایل آمریکا یا ده ها کشور اروپایی به طور اختصاصی جهت هرگونه وریفای و تماس با تمام دنیا

شماره موبایل آمریکایی برای هرکاربر اینترنت و مخصوصا کاربرانی که از طریق اینترنت کسب درآمد میکنند و همه افرادی که قصد کسب درآمد با گوگل ادسنس را دارند امری کاملا ضروری است.

با شماره موبایل آمریکایی شما میتوانید اکانت گوگل، مایکروسافت اد سنتر و سایر سیستم هایی که فقط به کاربران آمریکا ارائه میشود و یا به کاربران ایرانی تحریم شده است وریفای کنید و در واقع ثابت کنید کاربر آمریکایی هستید.

عموما سیستم های مالی و سیستم هایی مانند گوگل که با هویت افراد سر و کار دارند از شما شماره موبایل آمریکایی با کد 001 درخواست میکنند.

شماره موبایل آمریکا که شما دریافت خواهید کرد همانند تمامی شماره موبایل آمریکایی میباشد با این تفاوت که شماره موبایل آمریکای شما سیم کارتی ندارد و شما باید از طریق نرم افزار تماس های دریافتی را روی تلفن همراه خود یا آدرس ایمیل خود دایورت کنید و یا از طریق پنل تحت وب و یا حتی با نرم افزاری که روی کامپیوتر خود نصب میکنید در هرلحظه تماس های خود را کنترل و دریافت کنید.

شماره موبایل آمریکای شما 20$ شارژ اولیه و اعتبار نامحدود دارد و هزینه های بسیار کمی دارد درحالی که شما تنها35,000تومان میپردازید.

پس از اتمام شارژ اولیه شماره موبایل آمریکایی دریافتی، شما همچنان میتوانید رایگان تماس دریافت کنید!

لازم به ذکر است اگر شما میتوانید شماره موبایل آمریکای خود را از بین 10 شماره موبایل آمریکای پیشنهادی گلچین کنید.
همانطور که پیش از این ذکر شد، هیچ تفاوت دیگری بین شماره موبایل آمریکای شما و شماره موبایل یک فرد آمریکایی وجود ندارد و به نام شما ثبت خواهد شد و به هیچ وجه قابل شناسایی نخواهد بود که شما از ایران از این شماره موبایل آمریکایی استفاده میکنید.

شماره موبایل آمریکایی به کاربران پی پال و گوگل ادسنس شدیدا توصیه میشود چون گوگل و پی پال چند وقت یک بار از طریق تماس مستقیم با شماره موبایل آمریکای شما و یا ارسال نامه کد وریفای به آدرس مجازی آمریکای شما، از شما میخواهد تا اکانت خود را وریفای کنید.

برای خرید شماره موبایل آمریکایی خود مراحل زیر را دنبال کنید:

با شماره 0090542879568 تماس بگیرید..
سیمین هنرمند تهرانی
آدرس: ترکیه-نوشهر-خیابان ساعت
تحویل پس از دو روز کاری
 
Last edited:
بالا