برگزیده های پرشین تولز

دانلود بزرگترین مجموعه روشهای کسب درامد در ایران

salehkhan

Registered User
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
115
لایک‌ها
26
محل سکونت
فارس داراب
از آنجائیکه تعداد مهندسان قلابی که ادعای میلیونر خود ساخته ایرانی میکنن روز به روز بیشتر و بیشتر می شود ، تصمیم گرفتم با ارائه این مجموعه یک خط قرمز بزرگی روی محصولات و پکیج های میلیونر شدن بکشم . خیال شما را راحت کنم هیچ کار آسانی نمیتوان پیدا کرد که در مدت زمان یک ماه شما را میلیونر کند مگر اینکه مقداری سرمایه اولیه در اختیار داشته باشید که برای معرفی آن تبلیغ و هزینه کنید .

برای ثروتمند شدن یا شما باید در یک حرفه یا یک فن بخصوص مهارت لازم را کسب کرده باشید که این مهارت از طریق مطالعه پی در پی کتابهای مختلف ، تجزیه و تحلیل کردن سیستم بازار و نیازمندیهای کشور صورت میگیرد یا از طریق اینترنت ایجاد سایت پرترافیک و بازاریابی کردن و دریافت حق کمیسیون از فروشگاهها و در محیط بیرون چندین سال سخت کار کردن ، پول پس انداز کردن و ایجاد مغازه در مورد کار مورد علاقه خودتان .

فقط یک چیز میدانم که در مورد ثروتمند شدن شما باید سخت کار کنید . اگر روزی 8 ساعت خواب و استراحت دارید باید قید 2 ساعتش را بزنید ، صبح ها تا لنگ ظهر نخوابید . اگر کاری پیدا کردید که حقوق روزانه آن 1000 تومان هست و در صورت تلاش بیشتر در آینده این حقوق به 2000 تومان میرسد پس ارزش آنرا دارد که یکبار آن کار را امتحان کنید .

این از مقدمه و پیش گفتار ما بود اما بحث اصلی ما بزرگترین مجموعه روشهای کسب درامد در ایران هست که در این تاپیک قصد معرفی آنرا دارم و میخوام از شما بپرسم اگر شما این محصول را داشتید بصورت رایگان قرار می دادید یا فقط برای عده ای خاص ؟

این مجموعه که لیست محصولات آن در ادامه معرفی شده بزرگترین و بهترین و ارزانترین مجموعه تولید ثروت و کسب درآمد در اینترنت می باشد .شک نکنید که ارزشی واقعی این مجموعه بیش از ۵۰ هزار تومان است . همان طور که از نام محصول انتظار می رود ما به معرفی تمام روشهای کسب درآمد و تولید ثروت در ایران می پردازیم . برخی از روشهای معرفی شده کسب درآمد به صورت اینترنتی و برخی دیگر غیر اینترنتی می باشد . برخی از روشها نیاز به سرمایه دارند و برخی دیگر از روشها بدون نیاز به سرمایه میتوانید کسب و کار خودتان را آغاز کنید .
اینکه آیا با استفاده از این مجموعه میتوانید پولدار شوید یا خیر ؟ بستگی به همت و تلاش خودتان دارد !

دانلود تمام روش های کسب درآمد در ایران
برای پولدار شدن و کسب درآمد نیازی به دانلود تمامی محصولات زیر نیست ، ممکنه با مطالعه حتی یک فایل pdf این مجموعه دیدگاه شما در مورد پول و موفقیت در کسب و کار تغییر پیدا کند و تلنگری در ذهن شما وارد سازد که ایده های جدید جهت تولید ثروت خلق نمائید .با این وجود شما میتوانید همه این محصولات را دانلود کنید ، محدودیتی در دانلود محصولات وجود ندارد . برخی از محصولات کسب درآمد از طریق اینترنت و برخی دیگر غیر اینترنتی هست .
فایل Servat-1 شامل بیش از ۱۰۰ کتاب در مورد ثروت و کسب و کار می باشد که برخی از این کتابها عبارتند از :
روشهای افزایش درآمد ، افزایش فروش ، راز میلیونرها ، تبدیل مهارت به ثروت ، همه چیز در مورد کسب و کارهای خانگی و طرح های توجیهی و کتابهایی در مورد تجارت الکترونیک و کاملترین جزوه کسب درآمد توسط دختر میلیونر ایرانی و همچنین آموزش کار با سایتهای ptc یعنی کلیکی و چندین مقاله در مورد بازاریابی و فروش الکترونیکی ، کسب درآمد از اینترنت و برترین تکنیک های کسب درآمد به شیوه های نوین و کارآفرینی اینترنتی و نکته های مهم در کسب و کار اینترنتی و … می باشد .
فایل Servat-2 شامل ۷۰ کتاب الکترونیکی در مورد ثروت و موفقیت در زندگی می باشد که برخی از این کتابها عبارتند از :

۳۰ تا کتاب داستان و موفقیت ، اسرار موفقیت ، خلاقیت ، روانشناسی فروش ، جذب خواسته ها ، رمز فروش موفق ، قانون جذب ، راز موفقیت ، جملات الهام بخش ، چگونه موفق تر باشیم ، جدول هدف گذاری ، موفقیت چیست ، نیروی شگفت انگیز رویا ، ویروس های ذهن ، تکنیک های خلاقیت ، چندین کتاب نوشته برایان تریسی (یک آدم میلیونر) و …

فایل khayyati شامل کتابهایی در مورد خیاطی و روش های خیاطی برای بانوان می باشد .
چهل الگوی خیاطی به روش متریک ، نازک دوزی زنانه و …

فایل forex شامل کتاب ها و کلیپ هایی در مورد آموزش فارکس می باشد .
نرم افزارهای محاسباتی ، آموزشهای تصویری مولتی مدیا ، چندین کتاب pdf آموزشی و …

فایل bourse شامل کتابهای متنوع و آموزشی در مورد بورس می باشد .از سطح مقدماتی تا پیشرفته
مفاهیم اصلی و مقدماتی فاندامنتال ، مفاهیم اصلی و مقدماتی تکنیکال ، نمونه آزمون های مالی و سرمایه گذاری ، شناخت گاوها در بورس ، آموزش قدم به قدم بورس و …

فایل email marketing شامل کتابها و نرم افزارهای ارسال ایمیل گروهی می باشد .
شامل پانزده میلیون ایمیل آدرس مختلف از سراسر جهان ، نرم افزارهای اس ام اس ، بلوتوث ، ربات یاهو و بانک ایمیل ایرانی و نرم افزارهای جمع آوری ایمیل از سایتها ، ارسال ایمیل ، آموزش نرم افزارها در قالب فایل ورد و pdf و …

فایل CN3 شامل جزوه و اسکریپت و آموزش و نرم افزارهای کسب درآمد از اینترنت از طریق فروش و بازاریابی محصولات و ..می باشد .

فایل ۷۰TARH شامل جزوه و کتابها و مقالات و آموزش عالی در مورد طرح های توجیه فنی و طرح های کشاورزی و خدماتی و صنعتی و مالی ، اقتصادی که شامل تولید نون لواش ، بسته بندی خرما ، عسل ، تولید کارتن و چرم ، نخ و پارچه ، ترانس مهتابی ، مواد پلاستیکی و … می باشد .

فایل Amozesh-Mashaghel-por-daramad شامل آموزش تصویری به زبان لاتین بیش از ۵۰ شغل پر درآمد و با سود دهی عالی می باشد .

فایل BOX شامل ۱۰ کلیپ تصویری و آموزش شغل پر درآمد ساخت جعبه های تزئینی در منزل می باشد .

فایل hovie شامل آموزش تصویری شغل پر در آمد هویه کاری روی پارچه در منزل می باشد .

فایل ITC شامل آموزشهای فارسی و تصویری در مورد تجارت اینترنتی می باشد که در کانال itc توسط خسرو مترجمی آموزش داده شده است . این مجموعه شامل ۱۴ کلیپ کسب و کار اینترنتی می باشد .

فایل mohr شامل آموزش تصویری ساخت مهر ژلاتینی می باشد .

فایل mushroom شامل آموزش تصویری پرورش قارچ و کمپوست می باشد . پرورش قارچ یکی از روشهای پرمحصول و البته با سود دهی عالی می باشد .

فایل photoshop شامل آموزش تصویری ویرایش بر روی تصاویر و افزودن جلوه ها و افکت ها به صورت کاملا ساده می باشد .

فایل rabert-kiyosaki شامل صحبت های آقای رابرت کیوساکی با زیرنویس فارسی می باشد . آقای رابرت کیوساکی کارشناس مسائل مالی و یک سرمایه گذار موفق می باشد .

فایل Secret شامل مجموعه داستانی فیلم راز ۱و ۲ می باشد .

فایل silk شامل آموزش تصویری و عملی چاپ سیلک بر روی سطوح مسطح می باشد .

فایل Tarh-haye-Tjojihi-bazargani شامل لیست صادرکنندگان و طرح های توجیهی بازرگانی در قالب فایل word و نرم افزار نامه نگاری ، کتابهای pdf و آموزش واردات و صادرات و ثبت شرکت و قوانین مربوط به بیمه و آئین نامه های اجرائی و … می باشد .

و هدیه سایت سپنا دانلود فیلم آموزشی پرورش ماهی قزل آلا
مجموعه ی کسب درآمد فایل servat 3 بزودی در این محصول شامل آموزش کامل ۱۴ شغل اینترنتی حاوی ۱۰۰۰ صفحه آموزش

فایل آموزش تصویری پرورش شتر مرغ و جوجه

سوال ما از شما این هست ؟ همه این آموزشها جهت فراگیری شغل و تولید ثروت را رایگان قرار دهیم یا فقط برای عده ای خاص ؟
 

omid7092

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2015
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
15
هر کدوم از اینا رو بدون اجازه صاحب اثر بخای بفروشی تحت تعقیب فتا قرار میگیری برادر !!!اینو مطمئن باش
 

omid7092

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2015
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
15
بنده منظورم منتشر کردن بدون اجازه مولف و صاحب اثر هم از نظر عرف مشکل داره و هم از نظر قانونی فتا پیگیرش میشه و هم از نظر شرعی حرامه !
قضیه همون دیتابیس ایرانسل هست که کسایی که چه به رایگان گذاشتنش و چه کسایی که فروختنش همه دستگیر شدند...
این هم مثل همونه داداش ! با تشکر
 

__mahdi__

Registered User
تاریخ عضویت
22 فوریه 2010
نوشته‌ها
594
لایک‌ها
243
محل سکونت
دوهفته مشهد،دو هفته عسلویه
فکر خوبیه. پیشنهادم دریافت یک مبلغ ناچیز { زیر 5 هزارتومن } که لااقل هزینه هاست در بیاد . در رابطه با کپی رایت چون این مخصولات اکثرا کپی اندر کپی هستند بعید می دونم مشکلی پیش بیاد .
دیتابیس ایرانسل که شامل اطلاعات شخصی افراد بود چه ربطی به این موضوع داره .
 

omid7092

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2015
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
15
پیشنهاد میکنم پرونده شکایت مربوط به سایت جومینا رو سرچ و جست و جو کنید تا متوجه بشید حتی انتشار یک فایل و کپی یک قالب سایت بدون اجازه صاحب اثر جرم تلقی میشه !!!
دیتا بیس ایرانسل دقیقا مربوطه به این موضوع هست چون شاکی خصوصی این پرونده ایرانسل بود و فتا هم با کپی غیر قانونی محصولات و فایل های ایرانی به شدت مشکل داره و این فایل ها چون مربوط به تعداد زیادی مولف میشه و هرکدوم هم که شکایت کنن خودش یه پرونده سنگینی میشه براتون...
بعدشم این کارا کلا جز دردسر هیچ منفعتی نداره و با توجه به اینکه این گونه فایل ها فروش تجاریش ممنوعه چون صاحب فایل شما نیستید که و مجوز از کسی ندارید....
دیگه پافشاری شما روی این موضوع شک برانگیزه !!!
 

salehkhan

Registered User
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
115
لایک‌ها
26
محل سکونت
فارس داراب
والا هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم ، چون اصلا اشتیاقی بین کاربران ندیدم که حمایت کنند . . . برای خود من که هیچ منافع مالی نداره ولی شاید به درد یک نفر بخوره بتونه کاری باهاش انجام بده . فقط اینو بدونید که کپی رایت توی ایران معنی نداره . در صورتی نارضایتی صاحب اثر فقط ایمیل بهتون میزنن یا تذکر میدن که ما راضی نیستیم این لینکو بردارید ما هم چون سایتمون مجاز هست فیلتر نمیکنن اول بهمون اخطار میدن و ما هم اون لینک رو حذف میکنیم .

و اون ماجرای ایرانسل هم یه چیز دیگه هست . کش رفتن اطلاعات دیتابیس ایرانسل که اطلاعات شخصی افراد داخلش هست مثل دزدی بانک هست . معلومه که پدرشون رو درمیارن . بالای میلیونها تومن ارزش داره . کل محصولات ما هم سر جمع 50 تومن نمیارزه ، هر چند یک سایت پر بازدید بالای 10000 ورودی میتونه این محصول را حتی با قیمت 100 هزار تومن هم بفروشه .
 
بالا