برگزیده های پرشین تولز

دستگاه تصفیه آب ،انواع فیلتر و تجهیزات مرتبط با کمترین قیمت(ارسال رایگان) {سرویس از راه دور رایگان}

burt

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2012
نوشته‌ها
1,327
لایک‌ها
112
با سلام. (ارسال رایگان به دلیل هزینه بالای پستی کنسل)
اینقدر این روزها درباره دستگاههای تصفیه آب و اوضاع ناجور آب آشامیدنی میشنویم که همه اطلاعاتی درباره دستگاههای تصفیه آب داریم.
به صورت خلاصه.
حذف املاح نامحلول و مضر ، بو و طعم نامطبوع از آب و اضافه نمودن املاح مورد نیاز بدن به آب آشامیدنی.
بسیار مورد نیاز تمام افراد مخصوصا افراد دارای بیماریهای کلیوی و گوارشی.
(توضیحات تخصصی در همین پست اضافه میگردد)

کم مینویسم تا از حوصله دوستان خارج نشه.
فروش انواع دستگاههای تصفیه آب {انواع برندها:آکوا جوی،ناسیونال،آکوا فلو،واتر تک،سافت واتر،نیکای،واتر سیف و.....}
(از 330000 تومن تا 5000000 تومن) تایوان چاپ روی بدنه دستگاه {ممبرین امریکایی} چین {پیشنهاد نمیگردد}

فروش انواع فیلتر{1-2-3-5-6-ممبرین /خانگی و صنعتی/} (از 3000 تومن تا 127000 تومن)
فروش انواع فیلتر آلکالاین {قلیایی کننده آب} (از 25000 تومن تا 60000 تومن)
فروش انواع پمپ (از 55000 تومن تا 90000 تومن)
فروش انواع مخزن(از 80000 تومن تا 280000 تومن)
فروش انواع هوزینگ {سطل فیلتر} (از 18000 تومن تا 125000 تومن)
انواع فیتینگ،بست،مغزی،زانویی،سه راهی،کله پمپ،آداپتور،شیر،شیر برقی،کلید فشار بالا و پایین و شلنگ{متری و رولی} (از 500 تومن تا 20000 تومن)

انواع فیلتر اکسترنال یخچال ساید (از 20000 تومن تا 150000 تومن)

فیلتر دوش حمام 50000 تومن.


به زودی فروش پکیجهای مصرف سالانه و دو ساله با تخفیف و قیمت استثنائی.


با فرمودن نام و مدل دستگاه مورد نظر زیر قیمت هر کجا خرید کنید.
شماره تماس:09354130918 حامد الویری
جدیدترین مدل دستگاه تصفیه آب خانگی با قیمت 600000 تومن.
IMG_20140915_173853.jpg

پخش به تعداد عمده انجام میگردد.

دستگاه TDS متر صفحه رنگی دارای دماسنج و امکانات دیگر موجود میباشد به قیمت 54000 تومن
img_20140917_161156-jpg.670585



تصویر با نام کاربری
http://forum.persiantools.com/attachments/img_20140927_094223-jpg.676475/
http://forum.persiantools.com/attachments/img_20140927_094248-jpg.676474/


تاپیکهای مرتبط:

دستگاه تصفیه آب ،انواع فیلتر و تجهیزات مرتبط با کمترین قیمت{سرویس از راه دور رایگان}

فروش آبسردکن،گرم کن یخچال دارایستاده ناسیونال تایوان (585000 تومن)با ارسال به تمام نقاط.

فیلتر تصفیه آب (فروش زیر قیمت بسته های سالانه ویژه)


توضیحاتی در مورد فیلترها:

فیلتر الیاف 5 میکرون کپسولی PP 5M 12" in Line

این فیلتر از الیاف پلی پروپیلن با منافذی به قطر 5 میکرون که درون یک محفظه استوانه ای شکل قرار دارد ساخته شده و عمده تفاوت آن با فیلتر نوع اول "10 PP در این جا این است که فیلتر نوع اول بدون محفظه بوده و برای استفاده آن از یک محفظه ثابت استفاده می شود. ولی فیلتر PP کپسولی خود دارای محفظه ایست که همراه با آن محفظه تعویض می شود. برخی از دستگاه های تصفیه آب به گونه ای طراحی شده اند که فضای کمتری اشغال کرده و یا جهت زیبایی دارای کاور می باشند. برای کوچکتر کردن این دستگاه ها بجای استفاده از محفظه های ثابت فیلتر که فضای بیشتری اشغال می کنند از فیلترهایی که خود دارای پوسته نازکی بوده و فضای خیلی کمتری را اشغال می کنند استفاده میشود. این فیلتر هم در چنین دستگاه هایی و همچنین در برخی از آبسردکن ها که قابلیت تصفیه اب دارند بعنوان فیلتر اول جهت حذف شن و ماسه ، گل و لای ، زنگ آب ، لجن و تمام ناخالصی های بزرگتر از 5 میکرون استفاده شده و زمان تعویض آن به میزان مصرف و ناخالصی های معلق آب بستگی داشته و معمولا برای آبهای شهری بین 3 تا 6 ماه متغییر است.

فیلتر کربن اکتیو کپسولی GAC or UDF 12" in Line

این فیلتر به شکل استوانه ای کپسولی شکل است که از دانه های کربن فعال پر شده و بعنوان فیلتر دوم برخی از دستگاه ها که دارای فضای کمتری هستند جهت حذف کلر باقیمانده و مشتقات آن استفاده میشود. زمان تعویض آن معمولا هر شش ماه یکبار است.

فیلتر کربن بلاک "10 CTO

این فیلتر از کربن یک تکه استوانه ای شکل ساخته شده که دور تا دور آن با نوار توری شکل پوشانده می شود. معمولا بعنوان فیلتر مرحله سوم و به ندرت مرحله دوم در دستگاه های خانگی استفاده میشود. عملکرد آن مشابه فیلتر کربن گرانول بوده و تکمیل کننده فرایند تصفیه آن می باشد، این فیلتر هم باعث حذف برخی آلاینده های شیمیایی اب مانند کلر و مشتقات آن نظیر تری هالومتان و همچنین باعث شفافیت و از بین رفتن رنگ ، بو و طعم نامطبوع اب شده و قادر به حذف ذرات کربنی آزاد شده از فیلتر دوم و بطور کلی ذرات معلق بزرگتر از 5 میکرون نیز است. زمان تعویض آن نسبت برابر دارد با میزان آلاینده های شیمیایی و مصرف آب ، تقریبا زمان مناسب برابر با 6 ماه برای آب های شهری و برای منابع دیگر آب بسته به دو پارامتر فوق الذکر با مشورت کارشناس دارد. معمولا کربن در انواع مختلف روی کیفیت آب تاثیر گذار است ولی نوع مرغوب تر آن از COCONAT یا نارگیل ساخته می شود.

فیلتر ممبران Memberan 50G

این فیلتر از یکسری لایه یا غشاهای نیمه تراوا که بصورت موازی دور هم پیچیده است تشکیل شده و به شکل استوانه ای با لایه های کرم رنگ و پوسته آبی می باشد. در دستگاه هایی که دارای فرایند اسمز معکوس یا RO برای تصفیه اب هستند از این فیلتر استفاده شده و در مرحله چهارم بعنوان مهمترین فیلتر این فرایند بکار گرفته می شود. این فیلتر یکی از دقیق ترین فیلترهای تصفیه اب به شمار رفته و توانایی جداسازی آب سنگین و سبک را از هم دارد که آب سبک و عاری از هر نوع ناخالصی از غشاهای آن عبور کرده و بعنوان اب مصرفی استفاده می شود و اب سنگین دارای املاح و سایر الودگی ها توانایی عبور از غشاها را نداشته و بصورت پساب دفع می شود. اساس کار این فرایند بر عبور ملکولهای غیریونی مثل آب از یک غشاء با روزنه های بسیار ریز بنا شده است. این غشاءها به صورتی ساخته شده اند که ملکولهای خنثی را براحتی از خود عبور می دهند. به همین دلیل آب ورودی به سیستم، که دارای املاح مختلف است به آب تقریبا خالص تبدیل می گردد. در سیستم اسمز معکوس، جریان ورودی یا خوراک (Feed) به دو جریان آب تصفیه شده (Permeate) و پساب غلیظ (Reject) یا (Brine) تبدیل می شود. این فیلتر باعث حذف نیترات ، نیتریت ، آرسنیک ، املاح محلول ، مواد آلی ، میکروب ، ویروس ، انگل ، کیست ، آفتکش و کودهای شیمیایی ، مواد شوینده و بطوز کلی تمامی ناخالصی های محلول در آب بزرگتر از 0.0001 میکرون شده و به عبارت دیگر سختی و سنگینی آب را پایین آورده و همچنین قادر است آب لب شور را به آب شیرین تبدیل کند. زمان تعویض آن نسبت مستقیم با میزان آلودگی و مصرف آب و همچنین زمان تعویض فیلترهای پیش تصفیه دارد. جهت تایین دقیق این زمان می توان از تست TDS (مجموع مواد محلول آب) توسط TDS مترهای دیجیتال قلمی استفاده نمود. در شرایط نرمال برای آب شهری دوره تعویض آن هر دو سال یکبار است. نوع مرغوب آن دارای لایه های منظم، یک سطح به رنگ کرم روشن ساخت کمپانی های معتبر و شناخته شده است.

فیلتر پست کربن

این فیلتر به شکل کپسولی پر شده از دانه های کربنی بوده و فقط در دستگاه هایی با سیستم RO بعنوان فیلتر پنجم و بعد از مخزن ذخیره مورد استفاده قرار می گیرد. این فیلتر تاثیرات ناشی از ماندگاری اب در داخل مخزن را از بین برده و باعث بهبود طعم آب مصرفی می شود. زمان تعویض آن بسته به میزان آب عبور کرده از آن یا همان میزان مصرف آب داشته و ظرفیت تصفیه آب با واحد لیتر یا گالن روی آن درج می شود و معمولا هر یک سال یکبار با میزان مصرف متوسط یک خانوار تعویض می شود. نوع مرغوب آن معولا دارای پوسته ی به رنگ سفید روشن و کمی براق بدون لکه و تیرگی، ساخت کمپانی معتبر می باشد.

فیلتر مواد معدنی Mineral

این فیلتر به شکل کپسولی پر شده از دانه های مواد معدنی بوده و معمولا دارای پوسته ای به رنگ زرد و گاها شفاف و بی رنگ است و فقط در دستگاه هایی با سیستم RO بعنوان فیلتر ششم و بعد از مخزن ذخیره مورد استفاده قرار می گیرد. این فیلتر در جایی استفاده می شود که به دلیل استفاده از سیستم RO میزان TDS اب و در نتیجه مواد معدنی به شدت کاهش یافته و طعم اب مشابه طعم تلخ شدیدی است و برای کنترل میزان TDS امکانات لازم از طرف تولید کننده روی دستگاه پیش بینی نشده و یا مصرف کننده بخاطر جلوگیری از میکس شدن آب قبل از ممبران حتی به مقدار خیلی کم با اب بعد از ممبران، تمایلی به استفاده از شیر میکس یا TDS ندارد. در واقع آب تصفیه شده در اثر عبور از این محفظه و برخورد با املاح معدنی مقادیری اندک از این املاح را در خود حل می کند در نتیجه TDS اندکی افزایش می یابد. زمان تعویض آن بسته به میزان آب عبور کرده از آن یا همان میزان مصرف آب داشته و ظرفیت تصفیه آب با واحد لیتر یا گالن روی آن درج می شود و معمولا هر یک سال یکبار با میزان مصرف متوسط یک خانوار تعویض می شود.

فیلتر قلیایی Alkaline

این فیلتر به شکل کپسول پر شده از برخی یون ها که باعث افزایش PH آب می شود بوده و معمولا توضیحاتی در مورد PH و خواص اسیدی و قلیایی آب روی آن درج می شود. این فیلتر زمانی استفاده می شود که PH آب پایین است یا مصرف کننده بخاطر خواص مثبت آب قلیایی می خواهد PH اب را افزایش دهد. گاهی اوقات بخاطر استفاده از سیستم RO میزان TDS و PH اب از حد معمول کاسته می شود ولی بخاطر تاثیرات مثبت و موثرتر این سیستم نصبت به سایر سیستم ها مصرف کننده خواهان آن بوده و با اضافه نمودن فیلتر قلیایی به دستگاه مشکل کاهش PH را حل می کند. زمان تعویض آن بسته به میزان آب عبور کرده از آن یا همان میزان مصرف آب داشته و ظرفیت تصفیه آب با واحد لیتر یا گالن روی آن درج می شود و معمولا هر یک سال یکبار با میزان مصرف متوسط یک خانوار تعویض می شود.

فیلتر مولد اشعه فرابنفش UV

این فیلتر از یک محفظه استنلس استیل که حاوی لامپ UV است و یک ترانس تشکیل شده و جهت ضدعفونی آب با آلودگی باکتریولوژی و میکروبی مورد استفاده قرار می گیرد. مکانیزم عملکرد آن همانند نور خورشید است. در واقع همانطور که پرتوی ماوراء بنفش خورشید در طبیعت باعث ضد عفونی سطوح در معرض تابش می شود این فیلتر هم دارای لامپی است که با تولید این پرتو باعث ضدعفونی و باکتری زدایی مضاعف آب می شود. میزان تاثیرگذاری این لامپ علاوه بر انتخاب صحیح نوع آن به عامل مهمتر دیگری بستگی دارد: هرچه ناخالصی های آب زیادتر باشد درصد برخورد اشعه با باکتری ها و میکروبها کاهش یافته و تاثیرگذاری کمتر می شود، در واقع ناخالصی های دیگر مانع از سیر کامل اشعه در آب می شوند، به همین دلیل بهتر است از این لامپ در آخرین مرحله تصفیه یک دستگاه و بعد از تمامی فیلترها استفاده شود. میزان عمر این لامپ ها بسته به ساعات کارکرد آن داشته و معمولا مارک های معتبر و با کیفیت عمری بالای 8000 ساعت دارند.


فیلتر الیاف 1 میکرون کپسولی PP 1M 12" in Line

این فیلتر مشابه فیلتر PP 5M 12" in Line می باشد با این تفاوت که قطر منافذ آن تا 1 میکرون کوچکتر شده و از آنجایی که منافذ کوچکتری دارد جهت حذف کربنهای آزاد شده از فیلتر دوم و بطور کلی تمامی ناخالصی های بزرگتر از 1 میکرون بعنوان فیلتر سوم دستگاه هایی که دارای فضای کمتری هستند استفاده می شود. این فیلتر با حذف ذرات کوچکتر و به خصوص کربن آزاد شده از فیلتر دوم کمک زیادی به افزایش عمر فیلتر های بعد از خود مانند ممبران یا UF که معمولا فیلتر های گران قیمتی هستند می کند. جهت دریافت مشخصات کامل آن فیلتر PP 5M 12" in Line مطالعه کنید.

فیلتر الترافیلتریشن UF

فیلتر UF از یکسری لوله های نازک نیی شکل که به موازات هم قرار دارند تشکیل شده و دارای دو مدل بدون پوسته و با پوسته یا inLine هستند. مدل بدون پوسته ، روکش توری شکل داشته و جهت مصرف در محفظه هایی به شکل محفظه فیلتر ممبران که از قبل در دستگاه تعبیه شده قرار می گیرند. مدل با پوسته یا کپسولی in Line دارای پوسته ای استوانه ای شکل با خود بوده و در دستگاه های بدون محفظه ثابت مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا فیلتر UF در مصارف خانگی بعنوان فیلتر سوم یا چهارم در دستگاه های تصفیه اب و آبسردکن های تصفیه دار جهت حذف اکثر ناخالصی های بزرگتر از 0.02 میکرون مورد استفاده قرار می گیرد.

فیلتر نخی تابیده "10 PP 5M

فیلتر نخی از یکسری الیاف نخی که حول یک استوانه تابیده شده ساخته و دارای منافذی به قطر 5 میکرون جهت حذف ناخالصی های معلق بزرگتر از 5 میکرون مانند لجن ، زنگ آب ، گل و لای و شن و ماسه بعنوان فیلتر اول دستگاه تصفیه اب یا بعنوان فیلتری جهت پیش تصفیه دستگاه های دقیقتر استفاده می شود. زمان تعویض آن اشباع کامل از ناخالصی ها و نزدک به رنگ قهوه ای تیره است.

فیلتر سرامیکی

این فیلتر از سرامیک پخته شده بهداشتی ساخته شده و توانایی حذف ذرات معلق مانند شن و ماسه ، زنگ لوله ، گل ولای ، جلبک ، لجن و انگل ها را داشته و قطر منافذ آن معمولا تا 0.2 میکرون می باشد. در برخی از دستگاه های تصفیه آب شرب غیر RO بعنوان فیلتر سوم و گاها چهارم مورد استفاده قرار گرفته و قابلیت شستشو و استفاده مجدد تا حدود 2 سال را دارد.

(توضیحات از سپید)
برای مشاوره سرویس رایگان و رفع ایراد و اشکالات پیغام خصوصی دهید.

IMG_20140915_130931_7.jpg IMG_20140915_130939.jpg IMG_20140915_130947.jpg مشاهده پیوست 669519 IMG_20140915_131024.jpg IMG_20140915_131037.jpg IMG_20140915_131102.jpg IMG_20140915_131149.jpg مشاهده پیوست 669524 IMG_20140915_131514.jpg IMG_20140915_131601.jpg IMG_20140915_132014.jpg IMG_20140915_130931_7.jpg IMG_20140915_130939.jpg IMG_20140915_130947.jpg مشاهده پیوست 669519 IMG_20140915_131024.jpg IMG_20140915_131037.jpg IMG_20140915_131102.jpg IMG_20140915_131149.jpg مشاهده پیوست 669524 IMG_20140915_131514.jpg IMG_20140915_131601.jpg IMG_20140915_132014.jpg
 
Last edited:

burt

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2012
نوشته‌ها
1,327
لایک‌ها
112
به قیمتهای اتیکت توجه نکنید فروش ویژه زیر قیمت(بسیار پایینتر) مخصوص اعضای محترم پرشین تولز:

IMG_20140915_173905.jpg
IMG_20140916_100512.jpg
IMG_20140916_100504.jpg
IMG_20140916_100522.jpg
IMG_20140916_100531.jpg
IMG_20140916_100451.jpg
 

htcone

Registered User
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
24
سن
35
فیلترهای کربن از جنس پوسته نارگیله یا زغال سنگ؟ نام برندشون چیه؟
 

burt

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2012
نوشته‌ها
1,327
لایک‌ها
112
فیلترهای کربن از جنس پوسته نارگیله یا زغال سنگ؟ نام برندشون چیه؟
با سلام.پوست نارگیل قائدتا.چون تو کربن گیری نمیزنه نیم کیلو پودر بده بیرون!سافت واتر هستن.فیلتر 5 هم ورتون.
 

htcone

Registered User
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
24
سن
35
فیلترای زیرو میخوام عکس و قیمت برام بفرست مرسی
Sediment
GAC
CTO
Inline Carbon
 

2sezar

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
14
محل سکونت
tehran
فیلتر خارجی یخچال ساید با کیفیت خوب و قیمت مناسب موجود چی دارید؟
 

burt

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2012
نوشته‌ها
1,327
لایک‌ها
112
فیلتر خارجی یخچال ساید با کیفیت خوب و قیمت مناسب موجود چی دارید؟
سلام.
آکوا جوی هست بسته 2 تایی یک pp یک کربن وارداتی تایوان تحت لیسانس کانادا. 80 تومن (همکار داره)
فیلتر تکی آکوا پرو تایوان تحت لیسانس امریکا. 70 تومن(همکار داره)
میشه فیلتر این لاین دستگاه تصفیه آین لاین گذاشت یک عدد pp و یک عدد پست کربن تایوان هستن به همراه 4 تا مغزی اگه فیتینگی نباشه 50 تومن.
یه پیشنهاد هم دارم انجام دادیم چند جا خیلی خوب جواب داده که یک بار خرج میکنید اما از اون به بعد فیلترهاش رو براتون بفرستم هر 6 ماه میشه 20 تومن فیلتراش!
به این شکل که 4 تا هوزینگ فیلتر سطلی براتون سری کنم (مثل پایین دستگاههای 6 مرحله ای منتها به جای 3 تا 4 تا هوزینگ) میایم به این ترتیب فیلتر میچینیم (یک دو سه یک)
یک اولی املاح و گل و لای و درات تا سایز 5 میکرون رو میگیره.دومی کلر و شوینده و سموم و مواد شیمیایی رو حذف میکنه.سومی مکمل اولی و دومی هست و چهارمی که باز هم فیلتر 1 هست میاد اگه ذره ای کربن عبور بخواد بکنه رو میگیره.این هزینش میشه 95 تومن به علاوه 20 تومن 4 تا فیلترش.
خیلی راحت هم میذارین رو زمین پشت یخچال هر سری با هزینه خیلی کم فیلتر سطلی داخلشون رو تعویض میکنید.
 

dj_amir

Registered User
تاریخ عضویت
22 ژوئن 2005
نوشته‌ها
494
لایک‌ها
21
محل سکونت
اصفهان
از این فیلترهای یخچال خونگی هام دارین؟ ساید سامسونگ
 

burt

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2012
نوشته‌ها
1,327
لایک‌ها
112
از این فیلترهای یخچال خونگی هام دارین؟ ساید سامسونگ

سلام.فیلتر اینترنال یا اکسترنالش؟یعنی اونهایی که پشت پایین یخچالو باز میکنین نصب میکنین یا اونهایی که به عینکی پشت دستگاه وصل میشه؟
طولانی میشه پ خ میکنم براتون.
 

mahbod11

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 می 2013
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
1
دوست عزیز . من برای رسوبگیری آب بذای چایساز یه چیز مناسب میخوام . آب منطقه رسوب زیاد داره و چایساز گچی میشه و رنگ چایی بد میشه . ارزونتریت چیزی که این معضل رو حل کنه چی دارین و هزینه نگهداریش چطوریه ؟
 

burt

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2012
نوشته‌ها
1,327
لایک‌ها
112
دوست عزیز . من برای رسوبگیری آب بذای چایساز یه چیز مناسب میخوام . آب منطقه رسوب زیاد داره و چایساز گچی میشه و رنگ چایی بد میشه . ارزونتریت چیزی که این معضل رو حل کنه چی دارین و هزینه نگهداریش چطوریه ؟

سلام دوست عزیز.پ خ دادم خدمتتون.
 

patteerr

Registered User
تاریخ عضویت
27 مارس 2009
نوشته‌ها
4,013
لایک‌ها
3,140
برای استفاده خانگی شما چه تصفیه خانگی رو پیشنهاد می کنید و قیمتش چقدره ؟
 

marco250

Registered User
تاریخ عضویت
21 دسامبر 2005
نوشته‌ها
932
لایک‌ها
340
لطفا مشخصات و قیمت بهترین تصفیه آب زیر سینک RO رو برام ارسال کنید.
 

alizf

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 اکتبر 2014
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
1
سن
33
سلام
كار دستگاه كلر زن هم انجام ميديد؟؟؟
اگه انجام ميديد من يكي ميخوام
جواب رو برام ارسال كنبد با قيمت ها بي زحمت
 

burt

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2012
نوشته‌ها
1,327
لایک‌ها
112
سلام
كار دستگاه كلر زن هم انجام ميديد؟؟؟
اگه انجام ميديد من يكي ميخوام
جواب رو برام ارسال كنبد با قيمت ها بي زحمت
سلام قربان.
خیر کار بنده نیست متاسفانه اما پیگیر میشم اگه خبری شد اطلاع میدم خدمتتون.
 

burt

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2012
نوشته‌ها
1,327
لایک‌ها
112
کووی زیرسینکی اگه دارین قیمت بدین


Sent from my iPhone using Tapatalk
سلام دوست عزیز.تو بازار من کره ایش رو سراغ ندارم واسه همین هم چینی coway رو نه کار میکنم نه پیشنهاد.اگه اصلیش گیر بیاد خوبه.
در کل سیستم ro فرقی نداره و برند مورد نظر شما هم مثل بقیه هست و مزیت خاصی نداره به باقیشون.
به نظر من هزینه بالاتر به خاطر برندش نکنید و حالا از هر فروشنده ای برندهای عرف الان رو تهیه کنید.
 
بالا