• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

روش كسب درآمد مطمئن از اينترنت CN3

nicepack

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
41
لایک‌ها
6
وستان من داشتم تو اینترنت وبگردی می کردم که چشمم به این سایت افتاد

http://www.cn3shop.com/

یک روش کسب درامد را معرفی کرده و میگه صد در صد تضمینی هست

و ایم مزایا را داره :

مزاياي CN3:
1:كاملا 100% و واقعي
2:كسب درآمد ماهيانه و دائمي
3:بدون نياز به عضو گيري و يا كليك روي تبليغات
4:واريز درآمد شما به حساب بانكي شما در ايران (سيبا – سپهر)
5:بدون نياز به ايگولد و بانكهاي اينترنتي مثل آلرت پاي ، پي پال و غيرووو
6:قابل استفاده براي همگان حتي كسانيكه با اينترنت آشنايي زيادي ندارند
7:بدون نياز به كاركردن با سايتهاي كسب درآمد – پي تي سي – وبمستر و حتي نرم افزارهاي كسب درآمد
8:كسب درآمد به صورت آنلاين و آفلاين (يعني حتي اگر پشت كامپيوتر نيز نباشيد از درآمد شما كم نمي شود . بلكه درآمد نيز خواهيد داشت)

قیمتش خیلی بالا بود تو سایتش حدودا 30 تومن

میخواستم ببینم کسی اینو واسه فروش داره یا نه ؟؟؟؟؟؟

اصلا کسانی که در این رابطه کار کردن بگن این چه روشی هست ایا درسته یا نه ؟؟؟؟؟/

اصلا میشه اعتماد کرد یا نه ؟؟؟

یه سوال خیلی مهم هم دارم اگر این بسته برای فرد درامد زا هست . چرا تبلیغات می کنه که بفروشتش ؟ چرا خودش استفاده نمی کنه ؟؟؟؟؟؟؟

کسانی که این مجموعه را دارن و میخوان بفروشن لطفا با من تماس بگیرن : 09149400029
 

Profession@l

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
12 می 2007
نوشته‌ها
2,857
لایک‌ها
317
محل سکونت
Sky

nicepack

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
41
لایک‌ها
6
دوستانی که از این بسته استفاده کردن لطفا نظر بدن

من هم با نظر شما موافق هستم
 

mohammadrmm

Registered User
تاریخ عضویت
3 آپریل 2009
نوشته‌ها
260
لایک‌ها
45
محل سکونت
شمال
دوست من اصلا به هیچ وجه به اینا اطمینان نکن . من خودم یه مدت تو همین پی تی یه تاپیک زدم بابت همین CN3 البته من فروشنده نبودم بلکه یه واسط بودم که همونطور که تو سایت خود همین سی ان 3 هست بابت فروش هر محصولشون یا همین سی ان 3 40 درصد از فروش اونو به حساب ما میریختن . ولی تو اون مدتی که اون تاپیک رو زده بودم دو از جناب گیر بعضی نفهما افتاده بودم که میگفتن شما کلاهبردارید و تقصیر این کلاهبرداری و فروش این بسته رو گردن من مینداختن و میگفتن که شما فروشنده اصلی همین بسته اید .در صورتی که همونطور تو چند خط قبلی گفتم من فقط واسطه بودم که هر کس دیگه ای عینهو من میتونه بره تو سایتشون ثبت نام کنه و اونا نیز یه کنترل پنل میدن که میتونید براشون مشتری جذب کنید و بابت فروش این بسته ازشون پورسانت بگیرید . در هر صورت نخری به نفعته انگار که 30000 تومان زبون بسترو انداختی دور . من حدودا 1 سال پیش از همینایی که دارن همین cn3 رو میفروشن یه محصول خریدم که تو اونم سرم عجیب کلاه رفت 14000 تومان بابت اون پول دادم در صورتی که هیچی توش نبود بجز چند هزار ایمیل ساختگی که همشون بسته بود ( باور میکنید که یکدونه از اون چند میلیون ایمیل باز نبود ! ) .
من یه مدتی زده بود به سرم که همین CN3 رو بخرم گفتم مگه عقلمو خردم و پشیمون شدم . همون بسته 14000 تومان که از اونا گرفتم که مدیرش آقای گلکار بود اومدم تو همین سایت CN3 دیدم بازم همین یارو هست که بازم میخواد سر ملت کلاه بزاره .
به قول شما که گفتید چرا خودشون از همین طریق نمیخوان پول در بیارن و چرا با این قیمت میخوان این بسته به نظر بی ارزش رو به ملت بفروشن ؟!!
راستی یک بار هم سایتشون فیلتر شده از دوباره گرفتن سایت دیگه ای راه انداختن . سایت اولیشون که فیلتر شده بود اینه : sadseda.com

اینا فکر میکنن که خیلی زرنگن . یه شماره تلفن ایرانسل البته از نوع پیام رسان تو سایتشون زدن بعد نوشتن که این شماره فقط برای ارسال SMS طراحی شده . یعنی فقط میتونید اس ام اس بدید . من بهشون یه بار اس ام اس دادم که گفتم شما همون آقای فلانی تو سایت فلان نبودید که با اون بسته سر چند صد نفر کلاه گذاشتید , دید طرف دیگه ما رو شناخته بیخیالش شم . یه بار بهشون اس ام اس زدم گفتم آقا این بسته CN3 واقعا اونجور که توضیح دادید هست یا نه ؟ بعدش پرسیدم اگه بخریم و به جایی نرسیم پول مارو بهمون برمیگردونید ؟ یه سوال مهم دیگه که ازش پرسیدم گفتم اصلا محتوای این CN3 چیه ؟ بازم تفره رفت و گفت یه ایمیل خالی به ...... بفرست تا جواب براتون ارسال شه . فرستادم و جوابشون بابت محتوا همین CN3 اینطور بود .


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
برنامه اي باورنكردني براي كسب درآمد
با سلام خدمت شما دوست عزيز
برنامه "سي ان 3" يك برنامه اصولي و كاربردي براي ايجاد يك كسب و كار اينترنتي و ايجاد يك درآمد مطمئن از آن است به گونه ايكه مي توان آنرا تنها راه كسب درآمد از اينترنت دانست و ، اين يك واقعيت است . اين برنامه را مي توان به عنوان يك شغل مطمئن نيز محسوب كرد .

هم اكنون در اينترنت ادعاهاي بيشماري براي كسب درآمد وجود دارد . جالب اينكه 90 درصد اين ادعاها را در وبلاگهاي رايگاني خواهيد يافت كه نويسنده آن حتي اصول نوشتار فارسي را نيز نتوانسته است رعايت كند (كه اغلب حتي از اين اصول اطلاع هم ندارند) و يا اينكه نويسندگان اين وبلاگها حتي تجربه يكماهه در اينترنت و يا كار كردن در آن را ندارند و به دليل كمي تجربه و سنشان ، با مشاهده برخي ادعاهاي سايتهاي كسب درآمد ، اصطلاحا جوگير شده و اقدام به نوشتن وبلاگي در مورد كسب درآمد كرده اند . نكته جالب تر اينكه همين نويسنده خودش هم هنوز يك ريال از كاري كه مدعي است شما مي توانيد بوسيله آن در اينترنت درآمد كسب كنيد ، به دست نياورده است و به قول معروف "جيب خودش هم هنوز خالي است" .. حال آيا به نظر شما يك چنين افراد و وبلاگهايي قادر هستند شما را به موفقيت و ثروت در اينترنت برسانند ؟ اگر اينطور است پس چرا جيب خودشان هنوز خاليست؟
نكته ديگر كه لازم است حتما به آن توجه داشته باشيد اين است كه ممكن است از بين اين همه روشهاي دروغيني كه امروزه براي كسب درآمد از اينترنت وجود داشته باشد يك يا چند روش خاص هم باشند كه بتوانند براي شما درآمدي هرچند ناچيز هم به ارمغان آورند (مثل بعضي از سايتهاي كليكي) اما نكته مهم در كاركردن با اين سايتها و اين روشها اين است كه هرگز نمي توان به ديد يك شغل به آنها نگاه كرد و درآمد حاصل از اين كارها يا آنقدر كم است كه نمي توان از آنها به نام درآمد نام برد و يا اينكه مدت زمان درآمدزايي آنها بسيار كم است و به احتمال زياد چند ماه آينده ، اين روش كسب درآمد نيز محدود و يا از بين خواهد رفت دقيقا مانند نرم افزارهاي كسب درآمد (كه هم اكنون بسيار در اينترنت رواج يافته اند) . اين نرم افزارها براي چند ماه خوب كار كردند و چند نفر معدود توانستند از طريق آن درآمدهاي ناچيزي (مانند 50-40 دلار در ماه) به دست آورند اما همان افراد هم در حال حاضر نمي توانند از آن نرم افزار ها براي كسب درآمد استفاده كنند چون تمامي سايتهايي كه با اين نرم افزارها كار مي كردند از كار افتاده اند و يا اسكم (كلاهبردار) شده اند بنابراين نرم افزارهاي كسب درآمد در حال حاضر هيچگونه درآمدي براي خريدار در بر ندارد اما برنامه CN3 كه ما با شما كار خواهيم كرد دقيقا مانند يك شغل خواهد بود و درآمد آن تا پايان عمرتان براي شما ادامه خواهد داشت . كاري كه شما امروز با ما آغاز خواهيد كرد براي هميشه سود خوبي برايتان در بر خواهد داشت و اين به اين معناست كه شما مي توانيد براي ادامه زندگي و كسب درآمد و ثروت روي آن حساب كنيد. اگر به خوبي روي اين برنامه كار شود حتي بيش از شغل اول خيلي از افراد براي شما درآمد خواهد داشت. اين است هديه ما به شما ....

تفاوت عمده اين محصول (كه با نام CN3) وارد بازار كرده ايم با سي دي هاي ديگري كه ممكن است قبلا با آنها مواجه شده باشيد در كاربردي بودن و واقعي بودن آن است . در اين سي دي شما به هيچ عنوان نياز نداريد كه براي كسب درآمد از اينترنت بر روي آگهي هاي تبليغاتي كليك كرده و يا براي خودتان زيرمجموعه جمع آوري كنيد . در اين سي دي به هيچ عنوان قرار نيست كه شما كار كنيد و ديگران پولدار شوند بلكه دقيقا كاري كه قرار است انجام دهيد اين است كه : شما كار مي كنيد .. آنهم يك كار واقعي ....... و درآمد به دست مي آوريد ... آنهم يك درآمد واقعي .... آنهم در حساب بانكي خودتان در ايران

برخلاف وبلاگها و وبسايتهاي ديگر ، ما قبلا تمامي روشهايي كه در اين سي دي به شما آموزش داده مي شود را امتحان نموده و هم اكنون در حال كار كردن با همين روشها هستيم و از اين روشها به خوبي درآمد به دست آورده و مي آوريم .



******************************************

ما در اين دي وي دي سه روش مطمئن كسب درآمد از اينترنت را به خريداران آموزش مي دهيم .

روش اول : ايجاد فروشگاه الكترونيك با درآمد بالا
ما در اين روش به صورت گام به گام و به زبان خيلي ساده نحوه ايجاد يك فروشگاه الكترونيك مجهز را به شما آموزش مي دهيم . شما از همان ابتدا خودتان به كمك راهنماييهاي موجود در برنامه و نرم افزاري كه براي همين منظور در اختيار شما قرار مي گيرد اقدام به طراحي فروشگاه خود خواهيد نمود و در عرض چند روز ، آنرا ايجاد خواهيد نمود .

پس از اينكه فروشگاه شما ايجاد شد وارد يك مرحله مهم مي شويم و آن محصولات فروشگاه است . يكي از مهمترين موارد براي فروشگاه شما محصولات جذاب است تا باعث جذب مشتري شود. به همين دليل ما تعدادي محصول پر فروش را به صورت رايگان در اختيار شما قرار خواهيم داد تا با قرار دادن آنها در فروشگاه خود ، بتوانيد به درآمد برسيد . (برخي از اين محصولات كه محصول خودمان است را مي توانيم به صورت رايگان براي شما ارسال كنيم تا براي هميشه در اختيار خودتان قرار گيرد و بتوانيد با فروش آنها درآمد خوبي به دست آوريد و باقي محصولاتي كه محصول شركت خودمان نيستند را مي توانيم لينك خريد به شما بدهيم تا با فروش آنها كميسيون فروش آنها را دريافت نماييد )

مرحله بعدي كه بسيار مهم است افزايش بازديد ، افزايش فروش و افزايش درآمد شما است . به همين دليل ما در اين قسمت، راههاي افزايش بازديد از فروشگاههتان را به اضافه روشهاي افزايش فروش و افزايش درآمد به شما آموزش خواهيم داد و با هم روي اين موارد كار مي كنيم . سپس فروشگاه شما را بهينه نموده و حتي الامكان آنرا در موتورهاي جستجو به خوبي ايندكس خواهيم كرد تا مشتري با سرچ كردن محصولات مورد نظر خود ، به صورت خود به خود به فروشگاه شما هدايت شده و از فروشگاه شما خريد كند. تمامي اين كارها در يك پروسه زماني 3-2 ماهه انجام خواهد شد و پس از آن شما درآمدهاي خوبي را از اينترنت به دست خواهيد آورد . البته در همين دو سه ماه نيز شما از فروشگاهتان كسب درآمد خواهيد كرد اما درآمدهاي اصلي شما پس از اين سه ماه ايجاد خواهد شد. براي اطمينان خاطر شما همين بس كه هم اكنون فروشگاههاي زيادي ايجاد شده اند كه پس از اين پروسه چند ماهه ، درآمدهايي بيش از يك ميليون تومان در ماه داشته اند و دارند.

اين روش ، مطمئنا يكي از بهترين روشهاي كسب درآمد از اينتنرت است كه در ايران به خوبي جواب مي دهد . فروشگاه شما مي تواند يك فروشگاه عمومي و يا تخصصي باشد . درآمد اين روش از همان روزهاي اول شروع شده و پس از يكي دو ماه به حداقل 300 الي 500 هزار تومان در ماه خواهد رسيد. شايد به نظرتان برسد كه اين روش كمي سخت باشد و يا به مديريت نياز دارد اما اينگونه نيست بلكه اين روش بسيار ساده است و فقط براي همه كمي بزرگ نمايي شده است وگرنه مديريت يك فروشگاه الكترونيك پر فروش ، بسيار ساده تر از آن است كه تصورش را مي كنيد . اين شيوه ، يك روش مطمئن كسب درآمد از اينترنت است كه مطمئنا شما را به درآمد خواهد رسانيد البته با روشهايي كه ما براي افزايش فروش و درآمد به شما آموزش خواهيم داد ( اين نكته خيلي مهم است) . در اين روش فقط كافيست كه شما روزانه 2 يا نهايتا 3 ساعت زمان بگذاريد تا به درآمدزايي برسيد . آنهم درآمدي كه تا پايان عمر مي توان روي آن حساب كرد.

نكته اي كه لازم است به آن نيز اشاره شود اين است كه برخي افراد از اين ترس دارند كه چگونه بايد براي محصولات موجود در فروشگاهشان مشتري پيدا كنند . شايد از پاسخ ما شگفت زده شويد اما بدانيد از شما هرگز نبايد براي فروشگاه خود مشتري پيدا كنيد بلكه بسياري از اين مشتريها و خريداران خودشان ، فروشگاه شما و محصولاتتان را پيدا خواهند كرد ... بله .. درست شنيديد ... شما فقط كافيست كه به روشهاي ما عمل كنيد و نتيجه را ببيند . ضمنا جهت افزايش فروش و درآمدتان ، مي توانيد به كمك ما تعدادي بازارياب بگيريد (يا از بازاريابهاي ما استفاده نماييد) به اين ترتيب خودتان از افزايش بازديد و فروشتان شگفت زده خواهيد شد. در پايان نيز توجه شما را به اين نكته جلب مي نماييم كه اگر شما بخواهيد همين فروشگاه را با اين امكاناتي كه ما در اختيار شما قرار مي دهيم به تنهايي و بدون برنامه ما راه اندازي كنيد حداقل 500 هزار تومان براي شما هزينه در بر خواهد داشت (طراحي فروشگاه تقريبا 100 هزار تومان ، محصولات فروشگاه تقريبا 100 هزار تومان ، افزايش فروش و بازديد شما تقريبا 300 هزار تومان) اما شما تمامي اين موارد را به صورت رايگان از ما دريافت خواهيد نمود.

******************************************

روش دوم : فاركس است كه ما آنرا به خوبي به شما آموزش خواهيم داد و شما پس از پايان آموزشها مي توانيد بوسيله نرم افزار فاركس ، چند ماه به صورت تست در فاركس كار كنيد و زمانيكه مطمئن شديد مي توانيد از فاركس درامد به دست آوريد ما شما را به افرادي كه در اين زمينه راهنماي شما خواهند بود لينك خواهيم كرد تا كار خود را شروع نماييد . اگر هم به اين نتيجه رسيديد كه نمي توانيد فاركس را به تنهايي كار كنيد مي توانيد از طريق گروه ما وارد بازار فاركس شده و سيگنالهاي لازم را از ما دريافت نموده و درامد خود را تا 95 درصد تضمين نماييد.

******************************************

روش سوم : يك نوع همكاري + بازاريابي براي سايت خودمان
همكاري به اين صورت است كه ما غالبا سفارشاتي را از شركتها و سايتهاي بزرگ دريافت مي كنيم جهت ارسال ايميل و يا اس ام اس تبليغاتي جهت آنها . اما مسلما گروه ما به تنهايي قادر به انجام اين كار در مدت زمان كوتاه نمي باشد بنابراين ما با افرادي كه مايل به همكاري با ما هستند تماس حاصل نموده و در ازاي پرداخت مبلغ مشخصي به آنها ، از آنها مي خواهيم تا تعداد مشخصي ايميل و يا پيام كوتاه براي ما ارسال نمايند . لازم به ذكر است كه نرم افزارهاي ارسال ايميل و اس ام اس نيز به صورت رايگان در اختيار اين افراد قرار خواهد گرفت . و اما بازاريابي هم به اين صورت است كه شما با معرفي هر نفر به سايت ، چنانچه اقدام به خريد محصولات موجود در سايت نمايد درصد مشخصي كمسيون از ما دريافت خواهيد نمود . درصد كميسيونها در حال حاضر 40 درصد براي هر محصول مي باشد.


خوب .. همانگونه كه ملاحظه فرموديد تمامي اين روشها ، كاملا علمي و عملي بوده و داراي درآمدي واقعا تضميني مي باشند . شما با استفاده از هركدام از آنها به زودي طعم درآمد اينترنتي را خواهيد چشيد و هيچگونه ضرري براي شما در بر نخواهد داشت. علاوه بر اين ما در حال كار بر روي دو روش ديگر كسب درآمد از اينترنت هستيم . هر زمان كه درآمدزايي اين دو روش نيز بر ما مسلم گرديد و خودمان از اين دو روش جديد ( و روشهاي ديگري كه ممكن است در آينده براي كسب درآمد از اينترنت پديد آيند) درآمد كسب كرديم ( چون ما فقط روشهايي را داخل سي دي "سي ان3" قرار مي دهيم كه واقعا درآمدزا بوده و خودمان قبلا از آنها به درآمد خوبي رسيده باشيم ) ، اين روشها را نيز به اين برنامه اضافه خواهيم كرد و مسلما اين روشهاي جديد را همراه با هداياي ويژه ، براي خريداران قبلي اين برنامه نيز ارسال خواهيم كرد تا به اميد خدا همه شما عزيزان بتوانيد به صورت مادام العمر از اينترنت درآمد ثابت كسب كنيد.

موفق و پيروز باشيد.


-----------------------------------------------------

دوست من در هر صورت خواستم فقط بهت کمک کنم و بگم که گول اینجور آدمارو نخور من بابت همین کسب درآمد انقده سرم کلاه رفته که دیگه توبه کردم همچین چیزارو بخرم و در واقع پولمو بندازم دور .
بازم تصمیم خودته برو قشنگ تحقیق کن با 2.3 نفر چت کن . سری به فروما بزن چندتا وبلاگ رو ببین ولی نطر شخصیه من اینه که اصلا نباید به اینجور آدما اعتماد کرد .
 

hector3699

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 جولای 2009
نوشته‌ها
99
لایک‌ها
3
دوستانی که از این بسته استفاده کردن لطفا نظر بدن

من هم با نظر شما موافق هستم


خوب البته نباید همیشه زود قضاوت کرد اما تجربه ای که من از parsian24.org و آقای گروسین دارم اینه که همه اینا دروغه. میان یه مشت متن HTML درست می کنن توش میگن برین تو فلان سایت عضو بشین واسه محصولاش تبلیغ کنین که فروش بره بابتش پورسانت بگیرین. البته نه اینکه نشدنی باشه, یه نوع کار بازاریابیه اما 30 تومن که هیچ مفت هم نمی ارزه بخوای بابتش پول بدی.
 

panizgraphic

Registered User
تاریخ عضویت
2 دسامبر 2006
نوشته‌ها
237
لایک‌ها
6
99% چرته! سایت دیگه هم هست به نام cartsaz.com اونم همچین سریویسی داشت فکر کنم
 

nicepack

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
41
لایک‌ها
6
از همه دوستان بخاطر نظرات و تجربیات و کمک هاشون بی نهایت ممنونم

خدا کنه بواسطه این تاپیک دیگر هیچ کسی از این کلاهبرداران خرید نکند.

دوست عزیز mohammadrmm از توضیحات شما هم بی نهایت تشکر می کنم
 

aliaallii

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سلام دوستان حتما در مورد سی ان تری cn3 شنیدید من می خواستم بخرم ولی وقتی به این وبلاگ رفتم نظرم عوض شد .خدا پدر مادره کسی که این وبلاگو زده ببخشه و بیامرزه من تونستم با اموزشاش ضرف یه هفته 10 تومن در بیارم.اموزش شماره 1 و4 و5 دمش گرم خیلی به من حال داد.
یه سر بزنید http://daramad2amozesh.mihanblog.com/
 
بالا