برگزیده های پرشین تولز

سري بازي هاي قلعه (Stronghold)

ali_klassic

Registered User
تاریخ عضویت
26 آگوست 2012
نوشته‌ها
221
لایک‌ها
26
سن
26
محل سکونت
پشت سیستم
سلام :)

نسخه 3 این بازی رو گرفتم به نظرم چندان جذابیتی نداشت! شاید به این علت بوده که از همون قلعه 1، نسخه های دارینوس رو گرفته بودم و به اونها عادت کرده بودم!

پیروز باشید
67.gif

ساختار بازی شماره 3 از 1و2 این بازی بسیار تغییر کرده کلا من با 1 فقط حال میکنم.
 

leon1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 آگوست 2012
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
سلام
من چندتا سوال دارم
بهترین راه کشتن سوار کماندار چیه؟(crusader)
راهنمای بازی قلعه2 رو کسی داره؟
کسی راهنما و ترفند stronghold Legend رو داره لطفا به من کمک کنید؟
 

leon1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 آگوست 2012
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
میگم دوستان عزیز ...اگه کسی جواب سوال من رو به ممنون میشم؟:rolleyes:
 

aria_rh

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
114
لایک‌ها
48
پیشنهاد میکنم بخونین:

crusader.jpg

همان طور كه در عكس بالا مشاهده ميكنيد در سمت راست صفحه نيز يكسري قابليت هاي جديد براي بازي در نظر گرفته شده كه ميتونيد از آن ها استفاده كنيد (به نظرم اگه اين ها نبودن بازي خيلي خيلي سخت ميشد) و با پر شدن ميله سمت راست صفحه كم كم قابليت هاي بيشتري براي شما ازاد ميشود كه البته محدود هستند و فقط چند بار ميشه از اونا استفاده كرد براي مثال ریختن تیر یا سنگ روی یه محوطه ی کوچک ، ظاهر کردن سرباز های مختلف در جاهای مختلف نقشه و ...
بازي شامل بيست مرحله هست كه با رد شدن از هر مرحل بازي به نحو وحشتناكي سخت ميشه طوري كه در مرحله اخر تمام خلفا بر عليه شما هستند.در اين بازي 16 خليفه وجود داره كه در ادامه همشون رو را براي شما معرفي ميكنم :1.rat: اولين خليفه " اسان ترين خليفه و ترسو ترين شخصيت بازي هست كه شكست دادنش خيلي راحت هست. علاقه زيادي به سربازان نيزه دار دارد و در نسخه اول و دوم بازي هم بود.2.snake : كه يكي از پست ترين خلفا به حساب مياد و براي رسيدن به خواسته هاي خودش به هر كاري دست ميزنه كه البته شكست دادنش هم زياد سخت نيست... اين شخصيت در نسخه اول و دوم نيز حضور داشت. 3.pig: اين شخصيت علاقه زيادي به سربازان گرز به دست داره و يك شخصيت ترسوي به تمام عيار هست كه ميتوان اون را يك شخصيت تن پرور به حساب اورد.البته جنگ رو هم خيلي دوست داره و در نسخه اول و دوم نيز حضور داشت.4.wolf: اولين كاري كه اين خليفه انجام ميده مستحكم كردن قلعه خودش و استخراج قير است. او علاقه زيادي به سوزاندن سربازان دشمن دارد و شكست دادن او كار بسيار مشكلي هست.(در نسخه اول و دوم بازي حضور داشت)5.sultan:اين شخص خيلي زود به شما حمله ميكند پس اگر همسايه شما بود خيلي مراقب باشيد.به زيبايي قلعه خودش اهميت ميده. بيشتر قلاب سنگدار و سرباز عرب را دوست داره و به نوعي شخصيت با معرفتي هست ولي برای شكست دان اون تلفات زیادی میدی. اون در نسخه اول و دوم حضور داشت.6.caliph: اين شخصيت يكي از پر قدرترين خلفاي بازي هست به نوعي كه اگر همان اول بازي شكستش ندهيد شكست دادنش غير ممكن است . داراي برج هاي دفاعي بلند پنج نفره و سربازان اتش انداز است.در نسخه اول و دوم حضور داشت.7.saladin: اين شخصيت از بهترین خلیف هاست به طوری که در مرحله بیستم غوغا به پا میکنه.اما در مراحل قبلی در سطح متوسطي قرار داره و در نسخه اول و دوم حضور داشت.8.lionhert: اين شخصيت همان ریچارد شیر دل معروف و در عرض چند ثانيه به شما حمله ميكنه ولي اگر متحد شما باشد از كمك هاي او سود خواهيد برد.و در نسخه اول و دوم بازي حضور داشت.9.frederick: يكي از شخصيت هاي جديد بازي كه در عرض چند ثانيه قلعه شما را زير و رو ميكند.به علاوه داراي برج هاي مستحكم دفاعي نيز هست.10.phillip:اين خليفه نيز يكي از شخصيت هاي جديد بازي است كه البته قدرت چنداني نداردو به سربازان شمشير دار غير عرب علاقه زيادي دارد.11.wazeir: يكي از خلفاي قدرتمند بازي كه داراي تكنيكهاي خاصي در حمله و دفاع ميباشد و شكست دادنش كار خيلي سختي است.12.emir: اين شخصيت نيز يكي از خلفاي جديد است كه به سربازان غير عرب اطمينان چنداني ندارد و بيشتر از سربازان عرب استفاده ميكند و در سطح متوسطي بازي ميكند .در دفاع چندان قوي نيست ولي در حمله خيلي مراقب او باشيد.13niazar: اين خليفه علاقه زيادي به سورپريز كردن شما داارد و اصلا قابل پيش بيني نيست.كارهاي خود را به زيركي انجام ميدهد.14. shireef : يكي از مسیحی بهترین اونا شریف ناتینگهام كه بسيار خشن و سنگ دل است . براحتي مردم را با استفاده از خشم خود زير سلطه ميگيرد و قلعه او بسيار كثيف و غير قابل تحمل است.15.marshal: يكي از سران قدرتمند بازي كه علاقه زيادي به شواليه ها دارد .و بسیار بی رحم و خونسرد. 16.abott: يكي از خلفاي بازي كه بسيار مذهبي است و از کشیش های نیزه دار زیادی استفاده ميكند.در کل Stronghold Crusader یکی از بهترین بازی های زمان بوده و جذابیتهای و نواوری ها و ایده های خیلی خوبی داشته.
 

aria_rh

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
114
لایک‌ها
48
ساخت قلعه و ساختمانهاي جانبي ، جمع آوري مواد اوليه، تعليم و آموزش نيروهاي نظامي، آماده كردن **** براي حمله و آماده كردن نيروها براي دفاع در برابر دشمنان از جمله كارهايي است كه در بازي قلعه انجام مي دهيد .



سوژه جالب بازي كه برگرفته از بازي Quicksilvez castles II محصول Interplay سال 1992 است سازندگان stronghold را بر آن داشت تا با اندكي تغييرات و دادن رنگ و لعاب جديد به بازي نسخه اي كاملتر و جذابتر را عرضه كنند.


Crusader (جنگهاي صليبي) :محيط بازي در نسخه جنگ هاي صليبي كاملاً تغيير يافته و از اروپاي قرون وسطي به سرزمين هاي مقدس كشيده شده است . جنگ مسلمانان و مسيحيان برسر سرزمينهاي مقدس مبناي داستان بازي است. انتخاب محيط و داستان جديد به سازندگان اجازه اضافه كردن قابليتهاي جديدي را به بازي داده است. واينك بازيكنان محيطي زرد رنگ و طبيعت سخت بيابان را تجربه مي كنند.

سربازان عرب به همراه تجهيزات منحصر بفردشان و هم چنين برج و باروهاي جديد براي دوستداران سري stronghold بسيار جذاب است.

در Crusader بر خلاف stronghold در هيچ مرحله اي قلعه آماده در اختيار شما قرار نمي گيرد و كليه ساختمانها از ابتدا و در حالي كه بايد به مهاجمين زود هنگام دشمن نيز مقابله شود ساخته مي شود و اين كار آساني نيست. دشمنان در نسخه جديد به سرعت پيشرفت مي كنند و اندكي تعلل در ساخت و ساز و تعليم نيروها باعث شكست خواهد شد.

نحوه متفاوت جنگيدن سربازان عرب و قابليتهاي متفاوت آنها با ساير سربازان به جذابيت و همچنين سختي بازي مي افزايد. آنها كه قادر به آتش كشيدن اموال شما هستند از همان لحظات آغازين نبرد عرصه را بر دشمن تنگ مي كنند.

نبرد اصلي ، مراحل داستان دار و بازي چند نفره از قسمتهاي مختلف بازي جنگ هاي صليبي هستند.

در قسمت اصلي ، پنجاه مرحله را در پيش رو داريد كه گذر از هر مرحله ساعتها تفكر و تمركز بروي قابليتها و نقاط ضعف و قوت نيروهاي خودي و دشمنان را مي طلبد.

firefly Studao به استراتژيك RTS سرعت بخشيد.

در سري stronghold تفكر سريع حرف اول را مي زند. شما بايد به سرعت دشمن را بشناسيد موفقيت جغرافيايي و عوارض طبيعي زمين را تشخيص دهيد و بهترين مكان را براي ساخت و ساز برگزينيد و هر ساختمان را بسته به نوع كار بردي كه دارد در بهترين مكان قرار دهيد. اما براي ساخت و ساز زماني را هدر نمي دهيد كه اين از نكات منحصر بفرد بازي است.
01128354405563671277.jpg

80183198543091696798.jpg
 

Benchmarker

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 آگوست 2011
نوشته‌ها
5,468
لایک‌ها
31,829
محل سکونت
Sin City
1- شماره 1 با نام قلعه( stronghold )از همش بهتر بود البته با دوبله دارینوس

2- بعد از اون قلعه جنگهای صلیبی( Crusader stronghold )اومد که در واقع شماره دوم از بازیهای قلعه نبود همون بازیه قلعه بود با همون کیفت و فقط سربازان عرب اضافه شده بود البته بازی هم خیلی یکنواخت شد و فقط باید میکشتی و میرفتی جلو

3 - قلعه بعدی با نام قلعه 2 ( 2 stronghold ) بود که کاملا متحول شده بود ضمن اینکه کاملا سه بعدی بود اما از لحاظ داستان ضعیف بود

4 -بعد از قلعه 2 چند سری قلعه معرفی شد ولی این اخرین قلعه ایی بود که من بازی کردم چون هرچی بازی جدیدتر اومد بیشتر به شعور بازیکن توهین شد
 

leon1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 آگوست 2012
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
سلام در قلعه2 چطور میشه از دزد ها استفاده کرد؟
قلعه افسانه ها به نظرتون چطور بود ؟
برای انلاین کدوم رو ترجیح میدید؟
 

Dark Hero

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
4,096
لایک‌ها
370
محل سکونت
Shiraz
قراره Stronghold Crusader 2 هم بیاد.
 

leon1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 آگوست 2012
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
1. ما دزدی بلد نیستیم شرافتمندانه می جنگیم :D
2. بد نبود اما قلعه 1 یه چیز دیگست
3. فقط Strong Hold Crusader 1
یک عمر خواستم با شرف زندگی کنم اما حالا میفهمم که بی شرف بوده ام............:f34r:
کسی میدونه چطور میشه افسانه قلعه لرد من lancolat (سر لن سولات ) تغییر بدم.......................
 
Last edited:

ali2914

Registered User
تاریخ عضویت
31 می 2004
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
2
محل سکونت
اصفهان
من همشو تموم کردم . کسی بازی استراتژیک مثل جنگهای صلیبی سراغ داره؟ می تونید معرفی کنید؟ یا نسخه جدید تر هست؟
 

leon1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 آگوست 2012
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
سلام
من پیشنهاد میکنم بازی ژنرال 1&2 رو بازی کن.............
 

arthur2014

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 می 2014
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
23
سلام خواهشا اگر کسی کد نصب نسخه فارسی بازی stronghold legends رو داره بزاره
 

arthur2014

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 می 2014
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
23
سلام
من پیشنهاد میکنم بازی ژنرال 1&2 رو بازی کن.............
من که عاششق بازی ژنرال هستم ولی یکی از پتچ های ژنرال خیلی زد خرابش کرد اون پتچ جنگ روبوت ها بود خیلی هم بیخود بود
 

arthur2014

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 می 2014
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
23

arthur2014

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 می 2014
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
23
راحت بگو من دفترچه ندارم چرا هی این دوتا سایت رو برام میفرستی:mad::mad::mad:
 

arthur2014

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 می 2014
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
23
سلام لطفا به من این رمز رو بگید دهنم سرویس شد کل گوگل رو زیر و رو کردم:general503::general503::general503::general503::general503::general503::general208::general208::general208::general208::(
 
بالا