برگزیده های پرشین تولز

......::::::::سوپر مارکت ::::::::::........نیازمند راهنمایی شما هستیم!!!

mr_scroch

Registered User
تاریخ عضویت
18 دسامبر 2012
نوشته‌ها
315
لایک‌ها
26
با عرض معذرت خدمت استارتر محترم :
3 تا سوال داشتم :
۱ - برای یه سوپر مارکت بزرگ و خوب چه قدر سرمایه لازمه ؟
۲ - کارخانه هایی مثل کاله و میهن و ..... خودشون میان سراغ آدم یا باید ما بهشون زنگ بزنیم ؟
۳ - این سوال همیشه ذهنم رو مشغول میکرد و هنوز هم جوابی پیدا نکردم اونم اینکه گاهی شده رفتم تو سوپر و دیدم مثلا فلان شیر یا کالباس و ...تاریخ انقضاشون نزدیکه و کسی نخریده....حالا اگه تاریخ انقضاش رد بشه یعنی ضرر و باید انداختش دور ؟
یه سوپر مارکت کم کم باید 40 میلیون سرمایه کنی
اره یکسری بازار یاب هستن که میان و کالاهاشون رو معرفی مکنن تو هم ازشون خرید میکنی
فکر میکنم پس میگیرن بعضی ها میگن یک درصدی کم میکنن و پس میگیرن
البته منم خودم تازه میخوام شروع کنم و اطلاعات کافی ندارم اینها رو هم تا حدی از اینور و انور شنیدم

سلام.دوست عزیز من توی پخش مویرگی مواد غذایی کار میکنم.هر سوالی بود در خدمتم


Sent from my LG-P940 using Tapatalk 2
خیلی ممنون عزیز فقط بی زحمت اگه تونستی برام تو پیغام شمارت رو بزار و کالاهای که پخش میکنی هم بگو.
 

.:smr:.

Registered User
تاریخ عضویت
22 آگوست 2012
نوشته‌ها
3,133
لایک‌ها
4,964
محل سکونت
tehran
فوق العاده کار سختیه و اراده آهنین میطلبه ...

اگر میتونستی اونجا رو اجاره بدی و یه مغازه تو جاهای شلوغ شرق بگیری خیلی بهتر بود
 

mr_scroch

Registered User
تاریخ عضویت
18 دسامبر 2012
نوشته‌ها
315
لایک‌ها
26
فوق العاده کار سختیه و اراده آهنین میطلبه ...

اگر میتونستی اونجا رو اجاره بدی و یه مغازه تو جاهای شلوغ شرق بگیری خیلی بهتر بود
اخه اینجا که میخوایم راه بندازیم مال خودمون هست.
خوب مثلا چه کاری بکنم جای دیگه اینکارو بکنم ؟؟؟همین کار رو انجام بدم؟؟؟
 

mr_scroch

Registered User
تاریخ عضویت
18 دسامبر 2012
نوشته‌ها
315
لایک‌ها
26
برو بالااااا
 

mr_scroch

Registered User
تاریخ عضویت
18 دسامبر 2012
نوشته‌ها
315
لایک‌ها
26
برو بالاااااا....
 

mr_scroch

Registered User
تاریخ عضویت
18 دسامبر 2012
نوشته‌ها
315
لایک‌ها
26
بالاااااااااا
 

Dr.Cnet

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژوئن 2009
نوشته‌ها
5,224
لایک‌ها
2,181
محل سکونت
کرد کرمانج خراسان
علاوه به این مواردی که دوستان گفتن قفسه ها + پروانه کسب + کارت بهداشت + پروانه تجاری مغازه رو باید داشته باشید.
الانه دیگه باید دنبال قفسه های سفید باشید که سرتاسری هستن نه مث اون قدیمی ها که مربع مربع جدا میشد.
یه مثله دیگه واسه کف مغازه هست که دقت کنید طوری کف رو بسازید که اگه خواستید کف مغازه رو بشورید دردسر نکشید که آب رو چطوری تخلیه کنید، حتمن واسش یه فکری بکنید که زیاد اذیت نشین، چون رفت و آمد زیاد داره باید هر 3 روز بشورید و گرنه گند میزنه به محیط کاری.
اگه منزل مسکونی کنار مغازه دارید حتمن یه انشعاب برق ازش بگیرید و تو مغازه یه پریز بزنید که برق یخچال رو از انشعاب مسکونی تامین کنید چون نسبت به انشعاب تجاری ارزونتره :)
سعی کنید همیشه نقدی و حجیم خرید کنید تا 3% تخفیف خرید نقدی رو داشته باشید.
ترازو دیجیتال اگه خواستی بگیری از اون مدلهایی نگیر که فاکتور هم بده چون زیاد کاربردی نیست البته ببین اگه به کارت میاد بگیر.
سعی کن شیشه های مغازه رو سکوریت کنی تا هم ویو خوبی داشته باشه هم تو تمیز کردنش راحت باشی.
نوشابه شیشه ای اصن نیار چون باید بعدن دنبال شیشه هاش بری :)
به هیچ وجه حساب دفتری واسه هیچ احدوناسی باز نکن، به هیچ وجه. شدیدن پشیمونی داره.
از هرفروشنده ای فاکتور بگیر حتی جنس خرد مث آدامس، فردا اگه تعزیرات بیاد بدجور جریمه میشی.
باید همه جنسهات قیمت داشته باشه، تعزیراتی میدونه که دست رو کدوم جنس بذاره که قیمت نداشته باشه و بهت بگه چرا قیمت واسش نزدی و تو رو جریمه کنه، مث خمیردندانها!
هیچ جنس کارخونه ای من ندیدم از قیمت قبلش کمتر بشه همیشه بیشتر شده، پس اگه پول داشتی حتمن جنسهایی که تاریخ انقضا 2 ساله دارن رو زیاد تر بگیر مث چیپس و ...
یخچال هم خواستی بگیری یه یخچالی بگیر که هم ویترینی باشه هم اگه فردا موتورش خراب شد دربه در دنبال موتورش نباشی، سعی کن جنس خوب بگیری.
و در آخر اینو هم بگم که خیلی افراد کمی هستن که مثلن دنبال رب برند تبرک باشن، یعنی اگه تبرک نباشه نگیرن، شما خودت رو زیاد با برندها درگیر نکن، مشتری فقط دنبال اینه که کارش راه بیافته. البته هستن آدمایی که اینطورین ولی خیلی کم.

با عرض معذرت خدمت استارتر محترم :
3 تا سوال داشتم :
۱ - برای یه سوپر مارکت بزرگ و خوب چه قدر سرمایه لازمه ؟
۲ - کارخانه هایی مثل کاله و میهن و ..... خودشون میان سراغ آدم یا باید ما بهشون زنگ بزنیم ؟
۳ - این سوال همیشه ذهنم رو مشغول میکرد و هنوز هم جوابی پیدا نکردم اونم اینکه گاهی شده رفتم تو سوپر و دیدم مثلا فلان شیر یا کالباس و ...تاریخ انقضاشون نزدیکه و کسی نخریده....حالا اگه تاریخ انقضاش رد بشه یعنی ضرر و باید انداختش دور ؟

واسه یه سوپرمارکت بزرگ هرچی سرمایه کنی بازم کمه چون اونقدری برند و محصول هست که مجبوری واسه جوری جنس بیاری اما باید به محل فروش هم دقت کنی که آیا میصرفه مثلن با برند کاله کار کنی و یا بهروز کار کنی یا نمیصرفه. اگه صرفید باید بیاری دیگه اما طوری نشه که بیاری و کسی نخره و بمونه رو دستت برسه به انقضا بهداشت بیاد جریمت کنه!
واسه شروع پروانه کسب هم میخواد که خیلی بالا پایین داره + کارت بهداشت.
کارخانه ها اکثرن اگر تو منطقه شما باشن سوپروایزرهاش میاد و ازت سفارش میگیره البته میتونی هم خودت زنگ بزنی و اطلاع بدی که آره من در فلان آدرس یه سوپری زدم تا اونا سوپروایزر رو بفرستن سراغت، اما اگه تو منطقه شما نباشه عمومن خودتون باید برید سفارش بدید مگر اینکه خیلی براش سود داشته باشه که بخواد از یه استان دیگه بیاد و واست سفارش بگیره البته الانه دیگه همه کارخونه ها یه نمایندگی تو شهرهای متوسط دارن پس از این بابت نباید نگران بود.
واسه جنسای تاریخ گذشته یا پس نمیگیرن یا اگه بگیرن هزینه ای ازش کم نمیکنن، مث خود همین دوناتها، اگه تاریخش بگذره میاد تعداد رو میگیره و بجاش یه تعداد دیگه میذاره حالا این تاریخ گذشته رو چیکار میکنه خدا میدونه! یا کالباس هم همینطوره!!!!!!!!!!!!!!!
 
Last edited:

mr_scroch

Registered User
تاریخ عضویت
18 دسامبر 2012
نوشته‌ها
315
لایک‌ها
26
علاوه به این مواردی که دوستان گفتن قفسه ها + پروانه کسب + کارت بهداشت + پروانه تجاری مغازه رو باید داشته باشید.
الانه دیگه باید دنبال قفسه های سفید باشید که سرتاسری هستن نه مث اون قدیمی ها که مربع مربع جدا میشد.
یه مثله دیگه واسه کف مغازه هست که دقت کنید طوری کف رو بسازید که اگه خواستید کف مغازه رو بشورید دردسر نکشید که آب رو چطوری تخلیه کنید، حتمن واسش یه فکری بکنید که زیاد اذیت نشین، چون رفت و آمد زیاد داره باید هر 3 روز بشورید و گرنه گند میزنه به محیط کاری.
اگه منزل مسکونی کنار مغازه دارید حتمن یه انشعاب برق ازش بگیرید و تو مغازه یه پریز بزنید که برق یخچال رو از انشعاب مسکونی تامین کنید چون نسبت به انشعاب تجاری ارزونتره :)
سعی کنید همیشه نقدی و حجیم خرید کنید تا 3% تخفیف خرید نقدی رو داشته باشید.
ترازو دیجیتال اگه خواستی بگیری از اون مدلهایی نگیر که فاکتور هم بده چون زیاد کاربردی نیست البته ببین اگه به کارت میاد بگیر.
سعی کن شیشه های مغازه رو سکوریت کنی تا هم ویو خوبی داشته باشه هم تو تمیز کردنش راحت باشی.
نوشابه شیشه ای اصن نیار چون باید بعدن دنبال شیشه هاش بری :)
به هیچ وجه حساب دفتری واسه هیچ احدوناسی باز نکن، به هیچ وجه. شدیدن پشیمونی داره.
از هرفروشنده ای فاکتور بگیر حتی جنس خرد مث آدامس، فردا اگه تعزیرات بیاد بدجور جریمه میشی.
باید همه جنسهات قیمت داشته باشه، تعزیراتی میدونه که دست رو کدوم جنس بذاره که قیمت نداشته باشه و بهت بگه چرا قیمت واسش نزدی و تو رو جریمه کنه، مث خمیردندانها!
هیچ جنس کارخونه ای من ندیدم از قیمت قبلش کمتر بشه همیشه بیشتر شده، پس اگه پول داشتی حتمن جنسهایی که تاریخ انقضا 2 ساله دارن رو زیاد تر بگیر مث چیپس و ...
یخچال هم خواستی بگیری یه یخچالی بگیر که هم ویترینی باشه هم اگه فردا موتورش خراب شد دربه در دنبال موتورش نباشی، سعی کن جنس خوب بگیری.
و در آخر اینو هم بگم که خیلی افراد کمی هستن که مثلن دنبال رب برند تبرک باشن، یعنی اگه تبرک نباشه نگیرن، شما خودت رو زیاد با برندها درگیر نکن، مشتری فقط دنبال اینه که کارش راه بیافته. البته هستن آدمایی که اینطورین ولی خیلی کم.



واسه یه سوپرمارکت بزرگ هرچی سرمایه کنی بازم کمه چون اونقدری برند و محصول هست که مجبوری واسه جوری جنس بیاری اما باید به محل فروش هم دقت کنی که آیا میصرفه مثلن با برند کاله کار کنی و یا بهروز کار کنی یا نمیصرفه. اگه صرفید باید بیاری دیگه اما طوری نشه که بیاری و کسی نخره و بمونه رو دستت برسه به انقضا بهداشت بیاد جریمت کنه!
واسه شروع پروانه کسب هم میخواد که خیلی بالا پایین داره + کارت بهداشت.
کارخانه ها اکثرن اگر تو منطقه شما باشن سوپروایزرهاش میاد و ازت سفارش میگیره البته میتونی هم خودت زنگ بزنی و اطلاع بدی که آره من در فلان آدرس یه سوپری زدم تا اونا سوپروایزر رو بفرستن سراغت، اما اگه تو منطقه شما نباشه عمومن خودتون باید برید سفارش بدید مگر اینکه خیلی براش سود داشته باشه که بخواد از یه استان دیگه بیاد و واست سفارش بگیره البته الانه دیگه همه کارخونه ها یه نمایندگی تو شهرهای متوسط دارن پس از این بابت نباید نگران بود.
واسه جنسای تاریخ گذشته یا پس نمیگیرن یا اگه بگیرن هزینه ای ازش کم نمیکنن، مث خود همین دوناتها، اگه تاریخش بگذره میاد تعداد رو میگیره و بجاش یه تعداد دیگه میذاره حالا این تاریخ گذشته رو چیکار میکنه خدا میدونه! یا کالباس هم همینطوره!!!!!!!!!!!!!!!
اقا دستت درد نکنه خیلی جامع بود راهنماییتون
 

sormob

Registered User
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2012
نوشته‌ها
271
لایک‌ها
28
محل سکونت
تهران
سلام بنده سوپری داشم جمع کردم(افتضاح ترین کار دنیا)
یه ترازوی دیجیتالی نو دارم اگر کسی خواست نصف قیمت میدم.
مدل پند px6000
با تشکر
 

mr_scroch

Registered User
تاریخ عضویت
18 دسامبر 2012
نوشته‌ها
315
لایک‌ها
26
خواهش میشه، سوالی بود درخدمتم.
دوست عزیز این چند تا سوال هم الان به ذهنم اومد

1-من میخوام بدونم چه اشخاصی برای سرکشی میان به غیر این اشخاصی(تعزیراتی ها با بهداشت) که گفتی؟؟؟بعد میشه با پول ردشون کرد؟؟؟تمام نکته های مهمی که رعایت باید بکنم هم بگو بی زحمت

2-از چه مدل یخچالهایی استفاده کنم بهتره ؟؟؟چه شرکتهایی بهترن؟؟؟ویخچال فریدونی به چه یخچالی میگن؟؟؟قضیه موتور دانفوس هم چیه ؟؟؟

3-چه نوع سیگارهایی چه موادی رو اگه ببینن داری جریمه مییکنن ؟؟؟

4-برای جواز میشه تا 6 ماه اول رو صبر کرد یا باید همون موقع اقدام کرد ؟؟؟؟

دستت درد نکنه عزیز
 

mr_scroch

Registered User
تاریخ عضویت
18 دسامبر 2012
نوشته‌ها
315
لایک‌ها
26
سلام بنده سوپری داشم جمع کردم(افتضاح ترین کار دنیا)
یه ترازوی دیجیتالی نو دارم اگر کسی خواست نصف قیمت میدم.
مدل پند px6000
با تشکر
چرا عزیز دلیلشو میگی ؟؟؟
ترازوت چند کیلویی؟؟؟قیمت هم بی زحمت بگو.
 

farahabad

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
766
لایک‌ها
145
محل سکونت
تهران
مطمین باش یکی از بهترین شغل های زمان حال رو انتخاب کردی. فقط کافیه همت به خرج بدی و عاشق کارت باشی. بر خلاف اون دوستمون که گفتن خودت رو درگیر برندها نکن من میگم سعی کن اجناست رو از بهترین برندها انتخاب کنی چون مردم فرق خوب و بد رو میفهمن . این برندها (طبق نظر شخصی من ) جزو بهترینها هستن : یک و یک/گلرنگ/موسوی/شیرین عسل/کاله/پگاه/میهن محصول خوب و با کیفیت یعنی احترام به شعور مشتری.
بر خورد صحیح با مشتری=تضمین کسب و کار... امیدوارم از مطلب زیر استفاده لازم را ببرید. به امید موفقیت برای شما.
برخورد با مشتری کار ساده ای نیست چون خیلی از آنها تندخو و بی صبر هستند. تکنیک من این است که آنها را با مهربانی مطیع خود میکنم. فقط کافی است که تا جایی که از عهده تان برمی آید به آنها کمک کنید و برخوردی مثبت و دوستانه داشته باشید. تازمانیکه این کارها را انجام دهید، هیچ مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد. نباید اجازه دهید که یک مشتری گستاخ و بی ادب روزتان را خراب کند. باید یک طوری با او کنار بیایید چون مشتری بعدی ممکن است مثل قبلی نباشد.وقتی ساعات کارتان طولانی باشد، برخورد با مشتری ها سخت تر هم می شود. می دانم که ممکن است خسته و بی حوصله شوید اما نباید آن را به رو بیاورید. نباید اجازه دهید که مشتریان بفهمند که شما خسته اید و دوست دارید به خانه برگردید. این طور کار کردن اصلاً خوب نیست. مشتریان دوست دارند که به یک محیط دوستانه قدم بگذارند و با کارمندان خوش برخورد روبه رو شوند. اگر خسته هستید باید سعی کنید که آن را پنهان کنید. اگر حوصله ندارید باید لبخند بزنید. خیلی زود آن روز هم تمام می شود.در ادامه این مطلب به برخی از بایدها و نبایدها در برخورد با مشتری اشاره می کنیم...
بایدها:1. سریع و به نوبت به مشتریهای خود رسیدگی کنید.2. اگر تعداد مشتری ها بالا رفت از همکارانتان کمک بگیرید.3. باید اطلاع کافی از محصولات شرکت داشته باشید. همچنین باید بدانید که هر محصول کجا گذاشته شده است.4. همیشه با لبخند به مشتریها خوشامدگویی کنید.5. یادتان باشد که حق همیشه با مشتری است حتی وقتی حق با آنها نباشد.6. همیشه از مشتری سوال کنید که به کمک شما نیاز دارند یا خیر.7. همیشه بهترین محصولات خود را به مشتری پیشنهاد کنید.8. درمقابل مشتری های سالخورده یا ناتوان جسمی توجه بیشتری نشان دهید.9. اگر پاسخی برای سوال مشتری ندارید، یک پاسخ پیدا کنید. از اینکه پاسخ را از مدیرتان بپرسید واهمه نداشته باشید.10. سخت کار کنید و همیشه لبخند بر لب داشته باشید.نبایدها 1. هیچوقت با مشتری وارد بحث نشوید.2. هیچوقت مشتری را آزرده خاطر نکنید.3. هیچوقت به مشتری ها دروغ نگویید. حتی اگر یک دروغ کوچک باشد. 4. هیچوقت به مشتری ها نخندید و مسخره شان نکنید.5. با محصولات بازی نکنید.6. مشتری را زیاد معطل نگذارید چون ممکن است صبرش تمام شود. اگر نیاز به کمک داشتید، حتماً کمک بگیرید.7. درمقابل مشتری ها با همکارانتان غیبت نکنید و خنده راه نیندازید.8. با مشتریان سالخورده یا ناتوان جسمی بدرفتاری نکنید.9. مشکلات شخصیتان را وارد کار نکنید.10. به مشتری بی محلی نکنید.الان 5 سال است که من در حرفه خرده فروشی مشغول به کار هستم. یکسال بعنوان صندوقدار در یک شرکت کفش کار می کردم و الان چهار سال است که در یک خواربار فروشی مشغولم. شاید فکر کنید که تجربه زیادی در این حرفه ندارم چون فقط 5 سال در این زمینه کار کرده ام اما به حرفم اعتماد کنید. من در این 5 سال با انواع و اقسام مشتری ها برخورد داشته ام. همه عمرم هم مشتری بوده ام. و این مقدار تجربه برای من کافی است. از فروشندگی چیزهای زیادی یاد گرفته ام . درمورد آدم ها خیلی چیزها فهمیده ام. یاد گرفته ام که اکثر ما صبحها که از خواب بیدار می شویم سرحال و خوش خلق نیستیم. یاد گرفته ام که آدم ها عجول و بی صبر هستند. یاد گرفته ام که اکثر ما نمی توانیم روی یک چیزی تصمیم بگیریم. این را هم فهمیده ام که بیشتر نژاد انسان صبور، دوست داشتنی، صادق، مهربان، مفید و سخاوتمند هستند. همه این چیزها را از فروشندگی آموخته ام. اگر شما هم شغلی در فروشگاه داشته باشید، حال چه بعنوان فروشنده، مدیر، انباردار یا ...، احتمالا می دانید که کار اول شما کمک به مشتری است. مشتری ها هستند که موفقیت شرکت شما را تضمین می کنند. دلیل اول برای اینکه مردم برای خرید به یک فروشگاه خاص می روند، قیمت هاست. دلیل دوم رفتار و برخورد مسئولین فروشگاه است. اگر فروشگاه شما به داشتن فروشنده ها و مسئولین بی ادب معروف باشد، دیگر هیچ کسی از شما خرید نخواهد کرد. مردم دوست ندارند در فروشگاهی خرید بکنند که کارکنان آن بی توجهی می کنند، بحث می کنند و دروغ می گویند. مردم دوست دارند در فروشگاهی خرید کنند که مسئولین آن بامحبت و خوش برخورد باشند و با دقت و سرعت به نیازهای آنها پاسخ گویند. کارهایی اضافه بر سازمان انجام دهید تا مشتری ها متوجه شوند که برای آنها اهمیت قائلید. محیط کارتان را همیشه تمیز و مرتب نگه دارید. فروشگاه باید همیشه مملو از جنس های جدید باشد و هیچ کم کسری در محصولات مشاهده نشود. به جایی که در آن کار میکنید افتخار کنید و با مشتریانتان طوری برخورد کنید که دوست دارید با شما برخورد شود.نحوه صحبت کردن با مشتریآمار نشان می دهد که تاثیر اولیه که شخصی روی شما می گذارد عبارت است از:55% غیرکلامی است: ظاهر و زبان بدن38% تن صدا7% کلامی است: کلماتی که به زبان می آورید.کلمات تاثیر عمیقی روی افراد دارد. کلمات 7% تاثیر شما را روی کسی که برای اولین بار با او ملاقات می کنید تشکیل می دهد. مطمئناً همه ما می دانیم که حتی با یکی دو کلمه می توان به سادگی دل کسی را شکست یا برعکس احساسی به طرف مقابل داد که انگار مهمترین انسان روی زمین است.اجازه بدهید نگاهی به طبقه بندی های کلمات بیندازیم که اگر در کار به درستی استفاده شوند، بین شما و مشتری هایتان رابطه خوبی ایجاد می کنند.کلمات شاهانه: وقتی به درستی استفاده شوند باعث می شوند فرد احساس خاص بودن کند."اجازه دارم؟"از مشتری هایتان اجازه بگیرید. اینکار باعث می شود احساس خاص بودن کنند."همانطور که می دانید..."این چند کلمه اگر در ابتدای حرفی به زبان آید نشان می دهد که مشتری شما اطلاعات و دانش کافی درمورد محصول یا خدمات شما دارد و شما فقط آن نکات را برای او یادآور می شوید."متشکر می شوم اگر..."این کلمات را می توانید زمانی استفاده کنید که می خواهید مشتری برایتان کاری انجام دهد که می تواند مفید باشد مثلاً "متشکر می شوم اگر دفعه بعد که به ما سر زدید آگاهمان کنید که دخترخانمتان این دستبند را دوست داشته است یا نه...""خواهش می کنم"اگر نمی دانید کی از این اصطلاح استفاده کنید، از مادرتان بپرسید!"باعث افتخار است که..."اجازه بدهید مشتریتان بداند که حاضرید برای رفاه حال او فراتر از مسئولیتتان هم خدمت کنید."متشکرم"این کلمه را از ته قلب به زبان آورید نه طوطی وار.کلمات نیرومند: کلماتی که به احساسات ما ارتباط برقرار می کنداین کلمات به مشتری کمک می کند تصاویر ذهنی از احساسات خوب بسازد، برای مشکلات راه حل پیشنهاد کند و خورد را درگیر جریان کند. هریک از کلمات زیر را می توانید به راحتی به لغت نامه خود اضافه کنید.جدید – ساده – مجانی - اصلاح شده - صرفه جویی کردن – مطمئن – راحت - اثبات شده – ارزش – شما - عشقبا تبلیغات جدید آشنا شوید و ببینید این کلمات چقدر در آنها استفاده می شوند. این کلمات را به مکالمات خود با مشتری ها اضافه کنید و ببینید که فروشتان چطور بالا می رود.کلمات عاشقانهعالی - زیبنده - فوق العاده - بی نظیر – فریبنده – ملیح – کلاسیک - مد روز – باحال - خیره کننده – ظریف – باسلیقه – برازنده – استثنایی – مهیج – بدیع – دلپسند – خارق العاده – شگفت آور – مجلل – مطبوع – خوش تیپ – پرابهت – گیرا – پرجلوه – پر زرق و برق – باشکوه – یادآوردنی – درخشان – نادر – شیک – باذوق – تک – خاص .این کلمات معمولاً موقع فروش اجناس گرنبها و تحملی مثل جواهرآلات، لباسهای گران قیمت یا اتومبیل های شیک به کار می روند. اما حتی در فروش چیزهای خیلی ساده و ابتدایی هم می توانید از این کلمات استفاده کنید. خوب، حالا برای برخورد با مشتریهایتان چه می کنید؟ می توانید یک راه جدید و جالب برای خوشامد مشتری هایتان خلق کنید؟
 
Last edited:

mr_scroch

Registered User
تاریخ عضویت
18 دسامبر 2012
نوشته‌ها
315
لایک‌ها
26
عزیز از راهنمایی هات ممنون. خودم ادم خوش برخوردی هستم
 

mr_scroch

Registered User
تاریخ عضویت
18 دسامبر 2012
نوشته‌ها
315
لایک‌ها
26
کسی سوپرمارکت نداره!!!؟
 

bene

Registered User
تاریخ عضویت
7 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
583
لایک‌ها
481
من از سیتی سنتر یکبار که خرید کردم حساب کردم که چقدر تخفیف داره
108 هزار تومن خرید کردم ولی 92 تومن پرداخت کردم برای 25 قلم مواد غذایی ( بستنی و کافی میت و عدس و ماست و نوشابه و ... )
یعنی 15 درصد حدودا تخفیف
به نظر میرسه متوسط سود سوپر مارکت ها بیشتر از 25 درصد باشه
 
بالا