برگزیده های پرشین تولز

فروش ویژه قالب اختصاصی خبری به صورت رسپانسیو و HTML5

webbarg

Registered User
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
572
لایک‌ها
61
سلام .
طرحی که معرفی می کنم به صورت اختصاصی توسط گروه خودمون طراحی شده و فقط به یک نفر فروخته میشه .
قیمت فقط و فقط 600 هزار تومان
طرح برای وبسایت خبری با هر نوع موضوع طراحی شده من امروز برای این که یک اسکرین شات ازش بگیرم با موضوع ورزش آمادش کردم و عنوان سرزمین ورزش را بهش دادم .
قالب به صورت اچ تی ام 5 و رسپانسیو و برای سیستم مدیریت محتوا وردپرس طراحی شده ، در صورتی خریدار برای سیستم های دیگر لازم داشته باشد اجرا می شود (جوملا و دیتالایف)
sarzaminvarzesh.jpg
طرح کاملا سبک و به صورت هوشمند طراحی و تگ گزاری شده ، یعنی کاربر با قرار گرفتن در برگه و یا محتوایی خواص به صورت خودکار تگ های به کار رفته مثل h1 , h2 و ... که در سربرگ و ... قرار گرفته را تغییر داده و به مناسب ترین حالت تغییر میده .
پنل مدیریتی ستون ها در بخش ارسال مطلب ایجاد شده و نیاز به استفاده از روش های قدیمی دسته بندی نیست و طرح به صورت کاملا زیبا بخش ها را کنار هم میچیند .

قالب برای اجرا فقط و فقط نیاز به پلاگین تاریخ شمسی جهت نمایش تاریخ دارد و تمامی موارد مثل اسلاید شو و شماره صفحات و ارسال به دوستان و ... در خود قالب لحاظ شده و نیاز به نصب هیچ گونه پلاگینی نیست .
sarzaminvarzesh-larg.jpg

sarzaminvarzesh-cat.jpg
همین جور که می بینید طرح برای دسته بندی ها با صفحه اصلی متفاوت هست که نشان دهنده این هست به تمامی نکات و موارد دقت بالایی شده .
sarzaminvarzesh-single.jpg
هر چیزی که از سایت خبری انتظار دارید را می تونید با این پوسته بدست بیاورید .
تظمین پرداخت 2 برابر وجه دریافتی جهت این که طرح در جای دیگه استفاده شده باشه را نیز میدم و خریدار می تونه در صورتی که طرح را جایی دید مراجعه کنه و 2 برابر وجه پرداختی را دریافت کنه .

قیمت فقط و فقط 600 هزار تومان
طرح فقط به یک نفر فروخته می شود .​
 

ashki0076

Registered User
تاریخ عضویت
14 مارس 2014
نوشته‌ها
296
لایک‌ها
102
محل سکونت
کرمانشاه
600 فکر می کنم زیاده
یه خورده کمترش کنی شاید ازت بخرن
چیز به خصوصی توی تصاویر حداقل نمیشه دید که این قیمت رو روش گذاشتید ، بنده از این بهتر رو اختصاصی طراحی می کنم 400
البته چیکار میشه کرد ، مشکل ما اینه توی ایرانی هستیم که به کارمون ارزش نمی دن و گرنه زحمتی که برای این قالب کشیده شده بیشتر از یک میلیون هست
طراحی کلی خوب هست ، موفق باشید
 
بالا