برگزیده های پرشین تولز

فقط ورود دانشجویان و پشت کنکوری ها

Second Life

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2004
نوشته‌ها
863
لایک‌ها
58
درود.

دیدم مدرک دیپلم خیلی تابلوe من هم که IQ شدیدا بالاست پس برم تا جایی که جا داره زگهواره تا گور دانش بجویم ؟

یک سوال از دوستان دانشجو

راز موفقیت شما در کنکور چیست ؟

برنامه درسی چجوری بود و کدوم آموزشگاه رفتید و رتبه تون چند و دانشگاهایی که درس میخونید رو معرفی کنید از وضعیتش و شهر و دیاری که میرید و هر چی که به درس و دانشگاه ربط داره ؟
 

electronic

Registered User
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2005
نوشته‌ها
1,661
لایک‌ها
75
سن
37
محل سکونت
USA
جونم برات بگه ما هم سال قبل جزو این قافله بودیم.البته پشت کنکور نموندم و یه ضرب قبول شدم.

راز موفقیت در کنکور:کتاب درسی.پرهیز از قلم چی و امثالهم در یک سال قبل از کنکور!تکیه به خویشتن.عمیق خواندن.اکیدا توصیه بر حل تمرینات کتاب درسی.خواندن جای جای کتاب درسی.اول و آخر کنکور 80 به اونور کتاب درسی! (اینو شاید خیلی ها جدی نگیرن اما باور کن اصلی ترین مرجع کتابهای درسیه.)

دوباره جونم برات بگه که ما جزو اون کسایی هستیم که زیاد می خونن اما :مزد آن نگرفت جان برادر که کار کرد! (حالا میگن چرا از معین بدت میاد به این دلایل....)
آخه کسی که تو کنکور آزمایشی قلم چی (من فقط سال سوم دبیرستان رو رفتم قلم چی و چند جای دیگه اونم فقط آزمونای آزمایشیش.) رتبه ش 28 میشه و تو کنکور آزمایشی گزینه ی دو به طور متوسط میشه 22 چرا باید تو آزمون سراسر رتبه ش 1100 بشه!

نتیجه گیری:شرایط برگزاری آزمونهای آزمایشی بسیار با کنکور متفاوته و صرفا باید به این آزمونای آزمایشی به عنوان آزمون نگاه کرد تا تخمین رتبه و ابن جور چیزا.

البته این که رتبه م اینجوری افتضاح شد تقصیر خودم بود.(حالا گذشته از اون شرایط بی پایه و اساس آزمون سراسری) راستش من اونقدر تو شیمی کارکشته بودم که با دبیر شیمی دبیرستانمون همزمان تدریس می کردم!(یکی از کلاسهای رشته ی ریاضی دست من بود.) و همه می گفتن اگه کل درسا رو صفر بزنی شیمی رو بالای 95 می زنی.اما خوب این همه تلاش و کوشش در سایه گیسوی بی دقتی آخر شد! سر جلسه ی کنکور 15 تا سوال شیمی رو جابجا تو پاسخنامه علامت زدم و شیمیم شد 60 درصد.(هنوزم باور نمی کنم.).بازم اوقاتمون تلخ شد.....

در مورد برنامه ریزی باید بگم من از تابستون سال دوم دبیرستان شروع کردم به خوندن.(رشته م ریاضی بود.).روزی به طور متوسط 8 تا 9 ساعت درس می خوندم.البته اینجوری نبود که زندگی رو به کامم حروم کنم! تلویزیون هم می دیدم پرشین تولزم می خوندم.....


چند توصیه ی مهم:

1- اونایی که می خوان تو گروه ریاضی شرکت کنن شدیدا و اکیدا توصیه می کنم از ریاضی از ریاضی و از فیزیک غافل نشن.به خصوص اون اولی که بشدت وضعیتتون رو از این رو به اون رو میکنه.

2-به دوستان تجربی هم توصیه می کنم اکیدا و شدیدا از ریاضی غافل نشن.(حالا زیست به جای خودش که اکثرا می خونن اما ریاضی تو گروه تجربی جای چندانی نداره و هر کس بهتر بخونه رتبه ی بهتری به دست میاره.)

3-دوستان انسانی هم که اکثر درسها رو خوب می خونن اما به روال دو گزینه ی قبل تاکید می کنم از ریاضی غافل نشن.(اهمیت ریاضی تو گروه انسانی بسی بیشتر از تجربی و ریاضیه.)

4-سال قبل از کنکور از شرکت در آزمونهای متعدد اکیدا پرهیز کنید چرا که ضررش بیشتر از سودشه.(از تجربه ی من استفاده کنید و کار اشتباه رو خودتون تجربه نکنید.)

5-به حرف این و انو زیاد توجه نکنید که مثلا فلانی بیشتر خونده فلانی شبا نمی خوابه.خودتون باشید.و در حد خودتون انتظار داشته باشید.

6-از گرایش افراطی به سمت دروس عمومی اکیدا پرهیز کنید.اون چیزی که تا حد زیادی موفقیت شما رو تو کنکور رقم میزنه دروس اختصاصیه.اینو گفتم چون خیلی ها به دلیل اینکه دروس عمومی آسون تره وقت بیشتری صرفش می کنن.بذار درصدا مو بگم اون موقع میبینی که همون شیمی که از دست دادم به اندازه ی همه ی اینا می ارزه.(غیر از عربی که بعدا می گم حسابش جداست.)

ادبیات:94.8
معارف:94.8
زبان:90
عربی:100

7-بین دروس عمومی عربی از اهمیت بیشتری برخورداره.چون اکثر داوطلبا چندان تو عربی قوی نیستن بنابراین تراز این درس به شدت بالاتر از زبان و معارف و گاهی ادبیات قرارمیگیره.از این یکی هم غافل نشید اما به معنی این نیست که شب و روز عربی بخونید.اما تو برنامه ی عمومی تون بیشتر به عربی بها بدید.

8-شدیدا و اکیدا توصیه می کنم به جای اینکه نکات کنکوری رو حفظ کنید مفاهیم رو یاد بگیرید و قدرت استدلالتون رو ببرین بالا.این کار هم تو کنکور به کارتون میاد هم بعد از کنکور تو دانشگاه.بازم میگم سبک برگزاری کنکور نسبت به چند سال پیش تغییر کرده.

9-دو سه ماه مونده به کنکور وقت خوندن مطالب جدید نیست.جدی بگیرید.منم می گفتم اینجوری نیست اما الان می فهمم که اینجوریاست.
خوب با تمام این اوصاف من تو رشته ی مهندسی برق دانشگاه تبریز قبول شدم.خیلی از رشته های دیگه تو دانشگاههای مختلف بودن اما من خودم برقو دوست داشتم.اینو گفتم که زیاد پی اسم و رسم دانشگاهها نباشی.اسم و رسم مال صاحاب دانشگاست نه مال دانشجو جماعت.تصور نکن دانشگاه تهران و شریف رو یه طرف ترازو بذاری با بقیه ی مملکت برابری می کنه.
در مورد وضعیت دانشگاه فعلی من هم می تونی پرنیانم رو بخونی.

توصیه های پایانی:

اینقدر برای ورود به دانشگاه بال بال نزنید! آواز دهل شنیدن از دور خوش است .اگه واقعا طالب علم و معرفت هستین برید کتابهای دانشجو ها رو بگیرید و خودتون شروع کنین به خوندن.اگر هم می خواید اسم دانشجو روتون باشه با کمال تاسف میگم که فقط میای اینجاو 4 سال از عمر گران مایه ت رو تلف کنی.(تو این هیچ شکی نداشته باش.)
چون میدونم دانشگاه ندیده تصورات عجیب و غریبی از دانشگاه داره می خوام چند مورد از تفاوتهای دانشگاه و دبیرستان رو بگم:

1-اینجا همون دبیرستانه منتهی تخته سیاه یه خورده بزرگتر شده.

2-اینجا همون دبیرستانه منتهی عده ای نرم تن (یا سخت تن ) به جمع دانش آموزا اضافه شده.

3- اینجا بر خلاف دبیرستان می تونی وسط کلاس کیفت رو برداری و بری سی کار خودت.

4-اینجا برخلاف بعضی دبیرستانها می تونی سر کلاس با موبایلت چند قطعه تو مایه های بیات اصفهانی بنوازی و مطمئن باشی که استاد چندان توجهی نمی کنه.

5-اینجا بر خلاف دبیرستان برنامه ی کلاسها چندان منظم نیست.

6-اینجا برخلاف دبیرستان استاد حرف اول و آخر رو میزنه.بنابراین اگه از دیدگاهت خوشش نیاد تا آسمون هفتم هم بری قبولت نداره.هیچ کاری هم از دستت بر نمیاد.به قولی:

خلاف رای استاد رای جستن...................................................به خون خویش باشد دست شستن.

حتی اگه حق با تو هم باشه و بحث علمی هم باشه اون فقط حرف خودشو میزنه.(یه چیزی تو مایه های مرغ یه پا داره....)

7-تو دانشگاه هر کسی مسول کار خودشه. مطمئن باش هیچ کس به شما نمیگه که چرا درس نمی خونید یا برعکس چرا می خونید.انتخاب با خودته که مهندس بشی یا مهندس واره....

به هر حال امیدوارم موفق باشی.من که دیگه حاضر نیستم تو کنکور شرکت کنم و به احتمال خیلی زیاد برای ارشد میرم دوره های مجازی.

راستی یه نکته ی دیگه اگه خواستی تو دانشگاه آزاد درس بخونی سعی کن تبریز رو تو انتخابهای آخرت قرار بدی چون اینجا به هیچ وجه من الوجود به مجردا خونه نمی دن! مگه اینکه خیلی شنانس بیاری و قیافه ت بچه مثبتی باشه و یه دسته چک خوش آب و رنگ هم با خودت ورداری! (البته به خاطر اینه که دانشجوهای دانشگاه آزاد دیگه شورشو درآوردن با اون همه افتضاحات به بار اومده....)

راستش نمي خوام بي راهه بري براي همين هم اينقدر برانت نوشتم.
 

rax

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2004
نوشته‌ها
10,526
لایک‌ها
2,351
محل سکونت
تهران
همه حرفا رو داش الكترونيك گل زد ولي منم يه ذره ارجيف اضافه كنم.


من از اونايي بودم كه شيمي 3 فقط 3 بار سر كلاس رفتم و امتحان نهايي شدم 14.75 از 15 و تو
كنكور هم 85 درصد بدون خوندن شيمي زدم ولي تاكيد ميكنم كه من """"تمام متن كتاب درسي رو تو تمام پايه ها بطور داستان وار 3 بار خوندم...""""

فيزيك رو هم تقريبا با همون وضعيت شيمي 75 درصد زدم ولي با يه فرق اونم اينكه تو وقت خودش و نه بيشتر ...
رمز موفقيت در فيزيك حل مسيله و يا تستاي سالهاي گذشته و تاكيد نردن بر حفظ فرموله گرچه نميشه
تمام فرمولها رو كنار گذاشت...(البته من تو فيزيك كل تستاي فيزيك پيش كه 60 درصد كنكور بود رو درست زدم ولي
تو فيزيك پايه كم اوردم..چون ترمي بودم و سالي امتحان دادم..)

واما رياضي رو من يكبار 11 درصد زدم كه اونم مال اين بود كه سعي كردم مثل دو درس ديگه اختصاصي باهاش برخورد كنم ولي همين اشتباهم بود...سال بعد رياضي رو كامل خوندم و مسايل كتاب رو حل كردم و تاكيد ويژه اي بر حسابان داشتم و بدين ترتيب تمام حسابان و ديفرانسيل رو تو كنكور تقريبا كامل درست زدم ولي باز چه سود كه رياضيات گسسته بجز گراف و احتمال معمولي و همينطور تمام هندسه ها رو نزدم(يعني اصلا وقت نكردم بخونم :D )
با اين تفاسير درصد رياضيم شد 50......

عمومي رو هم اصلا خوب نزدم (همه زير 50) چون اعتقادي به خوندنش نداشتم.....

من فقط دو ماه اخر روزي 1 ساعت درس خوندم (و بلكه كمتر) تا به اين نتايج رسيدم ولي اگه برنامه ريزي درست
از اول سال داشته باشي ميشه به نتايج خيلي خوب رسيد...
 

night wolf

Registered User
تاریخ عضویت
24 اکتبر 2003
نوشته‌ها
647
لایک‌ها
5
سن
36
محل سکونت
Iran-Ahvaz
آقا ببخشید من اینو میگم ها همه حرفهای rax و electronic هم درست چون خودشون و خیلی های دیگه از این راه ها نتیجه گرفتن.
اما من یه توصیه میکنم بهت از کنکور نترس!!!
1 کتاب تست که آزمونهای 5 سال پیش تا حالا رو توش نوشته بگیر و شروع کن به تست زدن.
هیچ برنامه ای چیزی هم نمیخواد. ما ایرانیا بلد نیستیم با برنامه کار کنیم. فقط کتاب هات رو بزار رو هم هر کدوم رسید دستت روزانه به صورت پراکنده یه 2 3 ساعتی بخون.
امیدوارم موفق باشی.
 

electronic

Registered User
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2005
نوشته‌ها
1,661
لایک‌ها
75
سن
37
محل سکونت
USA
راستي يه توصيه ي ديگه:
سعي كن زياد ايده آل گرا نباشي.ايده آل گرايي مانع تنظيم برنامه ست.بازم مي گم در حد خودت برنامه بريز تا بتوني بهش عمل كني.
 

emad86_20011

Registered User
تاریخ عضویت
4 فوریه 2004
نوشته‌ها
185
لایک‌ها
2
سن
36
محل سکونت
Mashhad, Iran
پس با اون حرفايي كه الكترونيك زد من كلي پرتم... چون من هم قلم چي ميرم هم سنجش.... هر هفته بايد برم كنكور بدم....
بدبختيه ديگه
ولي با اون حرفت كه گفتي عمقي بخون خيلي موافقم چون داداشم هم همونطوري خوند و نتيجه گرفت
در ضمن تو چجوري رتبه هات تو كنكوراي ازمايشي پايين بوده بعد يهو تو سراسري اينقد رفتي بالا...
داداش من تو سنجش 200 مي شد، اخرشم شد 143!!!!!!!
من در حال حاضر رتبه هام 20 تا 25 هزاره توي كانون :D اميدي هست؟؟؟؟ فقط اگه يه دانشگاه سراسري رشته كامپيوتر هم قبول شم بسه :D :D :D
 

Second Life

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2004
نوشته‌ها
863
لایک‌ها
58
اوه اوه

ديروز با خبر شدم كه پسر عمه من كه تو اصفهان درس ميخونه از دانشگاه كه مياد بيرون دو نفر موتور سوار
19.GIF
ميان كيفش رو بزنن و اين پسر عمه ما رو آش و لاش ميكنن

الون يك پاش شديدا شكسته تمام كمر دستش هم شديدا زخم شده.رسما درب و داغون.
توصيه هاي ايمني:
اونهايي كه تو شهر غريب درس ميخونن مواظب باشن همچين بلايي سرشون نياد.همون روز اول شيش هفتا رفيق فاب پيدا كنيد.با هم اين ور اون ور برين.
اصلا به شهرهاي ديگه فكر نكنيد.
77.GIF
77.GIF

شهر غريب و دور قبول شدن هرگز.
77.GIF
 

emad86_20011

Registered User
تاریخ عضویت
4 فوریه 2004
نوشته‌ها
185
لایک‌ها
2
سن
36
محل سکونت
Mashhad, Iran
به نقل از Amir_business :
اوه اوه

ديروز با خبر شدم كه پسر عمه من كه تو اصفهان درس ميخونه از دانشگاه كه مياد بيرون دو نفر موتور سوار
19.GIF
ميان كيفش رو بزنن و اين پسر عمه ما رو آش و لاش ميكنن

الون يك پاش شديدا شكسته تمام كمر دستش هم شديدا زخم شده.رسما درب و داغون.
توصيه هاي ايمني:
اونهايي كه تو شهر غريب درس ميخونن مواظب باشن همچين بلايي سرشون نياد.همون روز اول شيش هفتا رفيق فاب پيدا كنيد.با هم اين ور اون ور برين.
اصلا به شهرهاي ديگه فكر نكنيد.
77.GIF
77.GIF

شهر غريب و دور قبول شدن هرگز.
77.GIF
براي اتفاقي كه واسه پسر عمت افتاده متاسفم...
ولي خوب وقتي نتوني تو شهره خودت قبول شي مجبوري بري يه جا ديگه ديگه :)
 

hwt

کاربر قدیمی پرشین تولز*مدیر سخت افزار
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,953
لایک‌ها
2,415
والا من 7 ساعت درس خوندم ! خبرش اومد نيريز قبول شدم:blink:

دوران كارداني :D

خيلي سخت نگير:blink:
 

kami

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
24 دسامبر 2002
نوشته‌ها
1,144
لایک‌ها
2
سن
40
محل سکونت
تهران
من روزي يه ربع درس خوندم تهران قبول شدم!
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
41
محل سکونت
در قلب پاك او
من ميگم كتابهاي آبي كانون فرهنگي رو جدي بگيرين اما آزمونهاش به درك سياه نمي ارزه. من خودم شركت نميكردم اما يكي از دوستانم سوالهاي رياضي اش رو براي من مي آورد تا براش حل كنم. آدمي
24.gif
ميشد!
روي سرعت تست زدن هم خيلي كار كنيد. من يه موقع در هر دقيقه 5 تا تست معارف ميزدم. واسه همين توي كنكور اصلي خيلي كمكم كرد...
 

untizionist

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 آپریل 2005
نوشته‌ها
43
لایک‌ها
0
سن
38
محل سکونت
تهران
بابا خدا شاهده من تو كل سال تحصيلي هيچي نخوندم يزد سراسري قبول شدم كرج آزاد.البته رشته من فني بودا
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
41
محل سکونت
در قلب پاك او
به نقل از untizionist :
بابا خدا شاهده من تو كل سال تحصيلي هيچي نخوندم يزد سراسري قبول شدم كرج آزاد.البته رشته من فني بودا
حالا چي ميخوني عزيز؟ كجايي مهندس؟
 

Honarvar60

Registered User
تاریخ عضویت
22 مارس 2005
نوشته‌ها
1,307
لایک‌ها
148
به نقل از Amir_business :
درود.

دیدم مدرک دیپلم خیلی تابلوe من هم که IQ شدیدا بالاست پس برم تا جایی که جا داره زگهواره تا گور دانش بجویم ؟

یک سوال از دوستان دانشجو

راز موفقیت شما در کنکور چیست ؟

برنامه درسی چجوری بود و کدوم آموزشگاه رفتید و رتبه تون چند و دانشگاهایی که درس میخونید رو معرفی کنید از وضعیتش و شهر و دیاری که میرید و هر چی که به درس و دانشگاه ربط داره ؟

بشنو اين نصيحت از من اي گل پسر :
برو مدرك نگيرو كار كن مگو چيست مدرك كه در اين دورو زمونه همه مدرك بگرفتندي و بيكار بخوسبندي.
پس برو دنبال كار بدودندي!

و يه چيزه ديگه اگه واقعا دوست داري درس بخوني حتما ليسانس قبول شو و فكر كارداني(فوق ديپلم) هم از سرت بيرون كن كه هرچي مي كشم از اين كاردانيه راحت بگم حالمگرفتست يه اشتباهي كردم رفتيم فوق ديپلم گرفتيم و العان هم مونديم توش يعني تو كفه ليسانس :wacko: :wacko: :wacko:


راستي العان هم شديدا درگيره كنكورشم مردادماه هستش يعني تازه مي خوام كارداني به كارشناسي رو بخونم اون هم از نوع كامپيوترش .

اين هم يه دليل موص(س)ق از درگير بودنم برا كنكور:
يه پيشنهاد :
كيمياي سعادت اثر كيست؟
غزالي :lol: :lol: :wacko: :wacko: :blink: :blink:

ولي اگه كاره درست و حسابي داري برو دنبال كار باش بخصوص اونايي كه كاردانيه كامپيوتر دارن lol

:p
 

mehrdad1355

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 فوریه 2004
نوشته‌ها
3,971
لایک‌ها
30
سن
47
فرهنگ تقلب: رسيدن به موفقيت به هر قيمتی؟

ميزان کلاهبرداری در ايران افزايش يافته است. خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا، به نقل از فرمانده انتظامی استان تهران گزارش داده که آمار کلاهبرداری (که به طور عمومی در ارتباط با خدمات مالی، اعتباری و آموزشگاهی بوده است) در فروردين ماه امسال دو برابر شده است. در همين حال، اين خبرگزاری در جای ديگر خبر داده که يک باند فروش ديپلم جعلی در تهران متلاشی و تحقيقات برای شناسايی ده ها خريدار اين مدارک آغاز شده است.

جعل مدرک، تقلب در امتحان و دروغگويی برای رسيدن به هدف، معضلاتی نيستند که به تازگی گريبانگير جامعه ايران يا بسياری ديگر از جوامع شده باشند: ديويد کالاهان، نويسنده کتاب جنجال برانگيز "فرهنگ تقلب: چرا آمريکايی ها برای رسيدن به موفقيت به دروغگويی راغب تر شده اند"، می نويسد که " بسياری از ما برای رسيدن به هدف حاضريم دروغ بگوييم و تقلب کنيم."

ديويد کالاهان می نويسد: "مردم با خود فکر می کنند اگر پايبند قواعد باشم از قافله عقب می مانم."

به گفته ناظران اجتماعی رقابت بی امان اقتصادی (که از جمله دورتر شدن فاصله طبقاتی را در پی داشته) و فرهنگ "موفق بودن به هر قيمتی" ظاهرا باعث شده دروغگويی و تقلب، حتی در ميان کسانی که اعتقادات مذهبی دارند، امری عادی تلقی شود.

آنها همچنين می گويند وقتی عدم صداقت در عمل بی ضرر قلمداد می شود - مثلا اغراق در تجربه کاری هنگام استخدام، پرداخت نکردن ماليات يا پول اضافه گرفتن از يک مشتری پولدار - بسياری از مردم به راحتی تن به دروغگويی می دهند.

در حالی که ديويد کالاهان معتقد است که راه چاره برای مبارزه با اپيدمی دروغگويی تخفيف رقابت های اجتماعی و کاهش "فاصله برندگان و بازندگان" است جفری مک دونالد، خبرنگار مجله مذهبی آمريکايی "کريستين ساينس مانيتور" معتقد است که با توجه به ماموريت نهادهای مذهبی برای انسان سازی در جامعه، آنها بايد به عنوان عوامل اصلی در احيای صداقت باشند.
20050427122107cheat.jpg

20050427122009cheato.jpg
 

electronic

Registered User
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2005
نوشته‌ها
1,661
لایک‌ها
75
سن
37
محل سکونت
USA
به نقل از emad86_20011 :
پس با اون حرفايي كه الكترونيك زد من كلي پرتم... چون من هم قلم چي ميرم هم سنجش.... هر هفته بايد برم كنكور بدم....
بدبختيه ديگه
ولي با اون حرفت كه گفتي عمقي بخون خيلي موافقم چون داداشم هم همونطوري خوند و نتيجه گرفت
در ضمن تو چجوري رتبه هات تو كنكوراي ازمايشي پايين بوده بعد يهو تو سراسري اينقد رفتي بالا...
داداش من تو سنجش 200 مي شد، اخرشم شد 143!!!!!!!
من در حال حاضر رتبه هام 20 تا 25 هزاره توي كانون :D اميدي هست؟؟؟؟ فقط اگه يه دانشگاه سراسري رشته كامپيوتر هم قبول شم بسه :D :D :D
البته يه موقع برنامه تو بهم نريزي ولي من بازم ميگم قلم چي تو سال قبل از كنكور مفيد نيست اما سالهاي دوم و حتي سوم دبيرستان خوبه چون به درس خوندنت جهت ميده.
راستي خوش به حال دادشت زياد نوسان نكرده.والا من چي عرض كنم شايد بيشتر از نفر اول كنكور درس خوندم خيلي هم عميق و سرعت تست زدنم هم خيلي بالا بود.(مثلا تو آزمونهاي آزمايش جامع هميشه 1 ساعت وقت اضافي مي آوردم) اما خوب سه ماه آخر سيستمم ريخت به هم و به قول معروف" گل برفت و خار بماند..."
راستي با اين رتبه ت خيلي مشكله سراسري قبول بشي.احتمالا شبانه بياري اونم نه تو مشهد.(منظورم كامپيوتره.)
اما خوب تلاش خودت رو بكن خدا رو چي ديدي شايد تهرانم قبول شدي.
 
بالا