• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

قالب حرفه ای وردپرس مجله ای روزنامه (NewsPaper)

esipersiantools

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2014
نوشته‌ها
879
لایک‌ها
114
سن
34
امروز قالب وردپرس مجله ای روزنامه نیز به جمع قالب های فارسی شده ی خرم نت پیوست. این قالب با ورود خود به دنیای وردپرس با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه شد و هم اکنون در صدر پرفروش تری و محبوب ترین قالب های سایت تم فارست قرار دارد و قطعا امکانات جدید و کاربردی فراوانی در اختیاز شما خواهد گذاشت. امکانات و ویژگی های کلیدی قالب وردپرس مجله ای روزنامه عبارت اند از: پنل تنظیمات قدرتمند، صفحه ساز فوق العاده ویژوال کامپوسر، انواع بلوک چینش مطالب، مگامنو جدید و کاربردی، سیستم نقد و بررسی حرفه ای، سئوی قوی، سرعت بارگزاری بالا و …
قالب وردپرس مجله ای روزنامه




در قالب وردپرس مجله ای روزنامه دیگر محدودیت های قالب های خبری قدیمی را نخواهید داشت و پنجره جدید به روی شما و کاربرانتان گشوده خواهد شد. بهتر است با هم به امکانات قالب وردپرس مجله ای روزنامه بپردازیم:

– منو پیشرفته و جستجوی آجاکس:
قالب وردپرس مجله ای روزنامه مجهز به فناوری دوست داشتنی آجاکس است که در بخش های مختلفی از آن استفاده شده است. یکی از قسمت های مشهود این فناوری در این قالب بخش جستجوی آن است.

همچنین دارای منوی پیشرفته برای سایزهای کوچک صفحه نمایش است که کار کردن با قالب را بسیار دلنشین تر میکند. کافیست امتحان کنید …
icon_smile.gif


988754.jpg


- پنل تنظیمات قدرتمند:
قالب وردپرس مجله ای روزنامه مجهز به پنل تنظیمات پیشرفته ای است که امکانات فراوانی را در اختیار شما می گذارد و شما را قادر به اعمال تنظیمات دلخواه بر روی سایتتان میکند.

87451.jpg


- صفحه ساز قدرتمند ویژوال کامپوسر:
قالب وردپرس مجله ای روزنامه مجهز به صفحه ساز ویژوال کامپوسر است. این صفحه ساز که همکنون بیش از 80000 قالب وردپرس را تجهیز کرده است قدرتمند ترین ابزار ساخت صفحه برای قالب های وردپرس میباشد. این صفحه ساز به صورت کاملا Drag & Drop بوده و کار طراحی صفحات را بسیار آسان نموده است.

987-1.jpg


– اسلایدر محبوب روولوشن:

به همراه قالب وردپرس مجله ای روزنامه پلاگین محبوب روولوشن اسلایدر نیز به صورت رایگان برای شما ارسال میشود. این قالب با پلاگین روولوشن اسلایدر سازگار شده است و شما میتوانید از آن در سایت خبری خود استفاده نمایید.

4235423.jpg


- کاملا واکنشگرا:
دیگر مرور صفحات وب با دستگاه هایی نظیر موبایل و تبلت کاملا عمومیت پیدا کرده است. قالب وردپرس روزنامه به صورت 100% واکنشگرا طراحی شده است تا نیاز کاربرانی که از موبایل و تبلت برای وب گردی اسفاده میکنند را برطرف سازد.

234231.jpg


- کاملا بهینه شده و سرعت فوق العاده در بارگزاری
- سیستم نقد و بررسی فوق العاده
- بلوک های متعدد برای چینش نوشته ها
- سازگاری با فروشگاه ساز ووکامرس
- امکان شخصی سازی دسته ها به طور مجزا
- شبکه های اجتماعی به صورت قدرتمند
- امکان ساخت بی نهایت صفحه
- امکان تنظیم دو حالت Boxed & Wide
- امکان گذاشتن بک گراند برای سایت از پنل تنظیمات
- آماده شده برای صفحه های رتینا
- امکانات فراوان
- و …

نمونه سایت برخی مشتریان:

mag.bazakmode.com – programmingroom.itsi.ir

مشاهده پیشنمایش نسخه اصلی

قیمت این قالب:فقط 20 هزار تومان

لینک خرید و دانلود آنلاین از خرم نت
 
Last edited:
بالا