برگزیده های پرشین تولز

قوی ترین فایل منیجر اندروید - Es File manager به همراه آموزش های خاص

hosein98_2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 ژوئن 2013
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
3
timthumb.php
ES File Explorer File Manager نام برترین و قدرتمند ترین برنامه مدیریت فایل اندرویدی است. با استفاده از این برنامه شما میتوانید به اطلاعات شبکه دسترسی داشته باشید ، این اپلیکیشن امکانات آنلاین و آفلاین فوق العاده ای برای شما فراهم می کند. قابلیت ایجاد و خواندن فایل های RAR و zip ،اتصال به سیستم خانگی با استفاده از WIFI ، اتصال به فضا های Cloud و … از جمله امکانات این نرم افزار است.

قابلیت اتصال به شبکه و خواندن و نوشتن فایل ها در آن

با استفاده از این نرم افزار می توانید به فایل های اشتراک گذاشته شده در کامپیوتر از طریق وای فای نیز دسترسی داشته باشد . کافیست به شبکه وای فای متصل شده و سپس روی تب Lan آمده و گزینه اسکن (Scan) را بزنید . بعد از این کار کامپیوتر های متصل به شبکه که اجازه دسترسی به آن ها وجود دارد برای شما به نمایش خواهد آمد که می توانید با انتخاب آن ها ، فولدر های اشتراک گذاشته شده آن ها را ببنید.

قابلیت ارسال برنامه ها وبازی های نصب شده بدون نیاز به فایل خام آن ها

با استفاده از این نرم افزار می توانید برنامه ها و بازی های نصب شده روی دستگاه اندرویدی خود را نیز به دستگاه دیگر با استفاده از بلوتوث ، وای فای و … بفرستید . برای این کار وارد نرم افزار شده و روی آیکن کره و موبایل که در گوشه سمت راست نرم افزار است کلیک کنید تا منویی در کنار صفحه دستگاه اندرویدی شما ظاهر شود و سپس به دنبال گزینه App Manager بگردید و بعد از پیدا کردن آن روی آن کلیک کنید تا نرم افزار ها و بازی های نصب شده روی گوشی و یا تبلت شما به نمایش بیاید . در این قسمت میتوانید با انتخاب هریک از اپلیکیشن ها و زدن گزینه Share یا اشتراک (به فارسی) اپلیکیشن مورد نظر را با استفاده یک روش ارسال (بلوتوث ، وای فای و …) برای دیگری بفرستید.

جهت دیدن آموزش تصویری ارسال برنامه ها و بازی های اندروید بدون نیاز به داده خام آن ها می توانید به قسمت آموزش اندروید سایت دانلود برنامه های اندروید و یا به لینک زیر مراجعه کنید.

آموزش تصویری ارسال اپلیکیشن های نصب شده روی گوشی یا تبلت

برنامه ES File Explorer File Manager اندروید قابلیت نصب و اجرا روی گوشی ها و تبلت هایی با اندروید 2.0و بالاتر را دارا می باشد.

برای دانلود جدیدترین ورژن برنامه ES File Explorer File Manager اندروید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود فایل منیجر ای اس – ES File Explorer File Manager v3.1.9.1 برای اندروید
es-file-explorer_1.jpg

es-file-explorer_2.jpg

es-file-explorer_3.jpg

es-file-explorer_4.jpg

es-file-explorer_5.jpg



لینک دانلود آخرین ورژن برنامه
لینک دانلود آموزش تصویری
در آموزش های ارائه شده توسط lordapk می توانید ارسال برنامه ها و بازی های نصب شده در گوشی یا تبلت به گوشی دیگر را یاد بگیرید .، اشتراک فایل ها در شبکه و بسیاری دیگر (آموزش ها در حال آپدیت می باشند.)
 
بالا