برگزیده های پرشین تولز

لباسهای ورزشی اریجینال و فروشگاه های آنلاین

Mr. Smith

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2007
نوشته‌ها
843
لایک‌ها
23
محل سکونت
LovelyCrypto Planet
در هر رشته ورزشی علاوه بر اینکه یک ورزشکار بایداز مهارت کافی برخوردار باشد وسائل جانبی ورزشکار هم در موفقیت یک ورزشکار بسیار موثر است. کمپانی های مختلف با صرف تحقیقات و هزینه های زیاد همیشه سعی در بهتر کردن وسایل ورزشی و البسه برای ورزشکاران کرده اند. معمولا لباسهای ورزشی در ایران بسیار محدود هستن و بسیاری از کسانی که میخوان لباسها و پوشاک تخصصی رو تهیه کنند بسیار محدود هستن. من در اینجا سعی میکنم به مرور فروشگاه هائی که به صورت تخصصی در زمینه پوشاک ورزشی فعالیت میکنند رو معرفی کنم.
یکی از فروشگاه های بسیار معتبر در زمینه تنیس فروشگاه : http://www.tennis-warehouse.com میباشد. این فروشگاه غالبا وسائلی رو برای استفاده کنندگان ارائه میده که فوق العاده حرفه ای هستند. لباس های مخصوص تنیس این فروشگاه به راحتی در ایران یافت نمیشه و هر لباسی بسته به نوع زمینی که بازیکن قرار هست در اون زمین بازی کند طراحی شده. همه پوشاک این فروشگاه بسیار حرفه ای میباشند و برند هایی که به صورت جدی و حرفه ای فعالیت میکنند در این سایت موجود هستند.
 

Mr. Smith

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2007
نوشته‌ها
843
لایک‌ها
23
محل سکونت
LovelyCrypto Planet
من سعی میکنم اینجا علاوه بر اینکه یک سایت رو معرفی میکنم بعضی وقتها توضیحاتی هم بابت این سایت ها بدم.
فروشگاه tennis-warehouse برای هر محصول اطلاعاتی رو قرار داده که ما میتونیم با استفاده از اون اطلاعات انتخاب خودمون رو دقیق تر کنیم. فرضا در این لینک : http://www.tennis-warehouse.com/descpageMSNIKE-NMACBP.html یکی از مدلهای نایک هست که برای رافائل نادال قهرمان تنیس تهیه شده بوده و اون استفاده میکرده. در جلوی محصول وزن مواد اولیه دوام و اطلاعات دیگه ای توضیح داده شده.
فروشگاه tennis-warehouse در زمینه کفشهای تنیس برای مردان و زنان البسه تنیس و انواع راکت و برند های نایک آدیداس بابولات فیلا لوتو و سایر برند های معروف فعالیت میکند.
این فروشگاه در رابطه با محصولات خودش عکس های کاملی را ارائه میدهد که به انتخاب کننده کمک بیشتری میکنه.

در رابطه با ورزش خاصی هم اگر مد نظر دوستان بود بود بگن تا من خارج از برنامه خودم معرفی فروشگاه تخصصی رو انجام بدم.
البته اطلاعات من شاید به اندازه ورزشکاران حرفه ای شاید نباشه ولی اینو متذکر بشم پوشاک برندهای بسیار معروف بسیار دقیق طراحی میشن. من خودم برای دوستی تیشرت تنیس خریده بودم که این تیشرت یه دفترچه کوچکی داشت که توضیحاتی داده بود. یکی ازین توضیحات به این مسئله بود که این تیشرت دارای الیاف نانو بوده و قادر به این هست که عرق بدن رو جذب کنه و سریعا به بیرون لباس منتقل کنه و این باعث میشه که بازیکن در طول بازی احساس خیسی در بدنش نکنه و این باعث میشه که تمرکز بیشتری روی بازی داشته باشه!!!
در دنیای حرفه ای گری همه چیز روی همه چیز تاثیر میذاره!!
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,195
لایک‌ها
20,078
محل سکونت
اوهایو - دیتون
لباس اسکیت و اسب سواری چی؟
 
بالا