برگزیده های پرشین تولز

معرفی کمپانی هایک ویژن HIKVISION

delavar35

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 دسامبر 2014
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
2
سن
23
معرفی کمپانی هایک ویژن HIKVISION
مختصری درباره کمپانی هایک ویژن
در متن زیر درباره کمپانی هایک ویژن را میتوانید مطالعه کنید
شرکت فن آوری دیجیتال هایک ویژن Hikvision با مسئولیت محدود یکی از تامین کنندگان پیشرو جهان در زمینه محصولات و راه حل های نظارت تصویری می باشد که در سال 2001 تاسیس شده است، هایک ویژن با بیش از 8000 نیروی انسانی فعال و بزرگترین تیم تحقیق و توسعه در میان شرکت های فعال در این حوزه، بطور مستمر در حال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری و خلاقیت و همچنین به دنبال خلق ارزش پایدار است. تا کنون محصولات هایک ویژن در بیش از100 کشور بفروش و این شرکت در اقصی نقاط جهان از جمله ایالات متحده، برزیل, آفریقای جنوبی، ایتالیا، روسیه، هنگ کنگ، دبی و ... دارای دفاتر مستقیم فروش می باشد.
محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از انواع دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه، دوربین پلاک خوان هایک ویژن، دستگاه های دی وی ار( ضبط تصاویر dvr hikvision )، ذخیره ساز های تحت شبکه(nvr hikvision)، نرم افزارهای مدیریت تصاویراز طریق شبکه و موبایل، ویدئو وال و... می باشد
مشاهده محصولات هایک ویژن
محل و شرکت های گسترده آن درآمستردام برای پوشش اروپا و دبی برای خاور میانه مقر اصلی آن در Hangzhou، چین واقع است، هایک ویژن Hikvision به یک عملیات جهانی با دفاتر شعبه منطقه ای در لس آنجلس برای پوشش آمریکا گسترش یافته است. سرمایه گذاری مشترک در هند و روسیه، و همچنین به عنوان یک مرکز نگهداری در هنگ کنگ وجود دارد.
رشد سریع و محصولات استثنایی Hikvision به عنوان تولید کننده شماره یک DVR با توجه به "بازار جهانی دوربین مدار بسته و ویدئو نظارت گزارش تجهیزات 2013، IMS در تحقیقات به رسمیت شناخته شده و ذکر شده برای چهار سال متوالی در ردیف 50 شرکت برتر و در بین 50 شرکت برتر در رده چهارم قرار گرفته است .
جدول رده بندی شرکت های برتر در زمینه تولید سیستمهای حفاظتی و امنیتی
http://www.asmag.com
دفتر اصلی این شرکت سال 2001 در هانک زو تاسیس شده و ارزش سهام 9.5 میلیارد دلار آن در بورس نشان دهنده رشد سریع اقتصادی HIKVISION در طی 21سال فعالیت شایان توجه در عرصه جهانی است که اطمینان بر محصولات و گسترش ارائه آن در سراسر جهان را توجیه میکند.
 
بالا