وضعیت ADSL در تبریز (همارا سیستم)

شروع موضوع توسط mehrzadjalali ‏30 مارس 2007 در انجمن ADSL , Wireless و ISDN

  1. mehrzadjalali

    mehrzadjalali کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏28 مارس 2007
    نوشته ها:
    58
    تشکر شده:
    0
    با سلام

    من از اول فروردین از هماراسیستم سرویس ADSL 64K نا محدود گرفتم از روز 28 اسفند وصل شد روز اول بد نبود البته وضعیت فعلی رو میبینم به اون روز شکر میکنم یعنی رو 5.6 میومد. ولی ساعت 2 شب سال تحویل قطع شد هیجا نمیشد رفت و google رو به زور باز میکرد تا ساعت 18 عصر 1 فروردین بعد اون هم هر روز فقط حدود ساعت 15 تا 17 و 22 تا 24:30 می شد استفاده کرد و بقیه مواقع دانلود از هر سایتی با سرعت 100b/s تا 1k/s میرفت یا هم time out میداد. با پشتیبانی تماس گرفتم گفتن از proxy استفاده میکنین واسه اونه و اینا منم گفتم نه خیر از proxy استفاده نمیکنم و دارم از سایت adobe یا microsoft دانلود میکنم. گفتن سیستم ما مشگلی نداره اشکال از شماست و شاید از ویروس کشتونه فایروال روشنه و از این حرفا ( مال من کسپراسکای هست ) که همش بهونه هست چون وقتی پهنای باند باز هست من با همین سیستم دانلود دارم و چرا dailup مشگلی ندارم تا اینکه بعد از چندین بار تماس آخرش آقای اوردی خانی گفتن فردا میرم شرکت ببینم چه مشگلی هست. و صبح که تماس گرفتم گفتن بلی ما نگاه کردیم مرکز آزادی مشگل داره و سعی در حلش داریم از تهران دارن بررسی میکنن یکی از سیستم ها ویروس داره و چون شبکه Bridge هست وقتی اون روشن میشه این مشگل پیش میاد. :lol: بعد 2 روز باز همین مشگل بود و من به آقای اوردی خانی sms زدم و وضعیت رو گفتم . و ایشان هم sms زد و گفت اگه از وضعیت فعلی راضی نیستین سرویس رو پس بدین و این مشگل احتمال داره تا 1 ماه یا بیشتر طول بکشه. به هر حال من در طول این مدت تا امشب همین مشگل رو داشتم . و صبر میکنم تا تعطیلات تموم بشه و مستقیما با مدیریت شرکت تماس بگیرم البته همه نمودارهای پهنای باند و دریافت و ارسال رو واسه مدیریت فرستادم و شاید تو سایت هم بزارم تا همه لذت ببرن

    البته اینم بگم که بار دوم و سوم که تماس گرفتم آقای اوردی خانی بعده بهانه های مختلف گفتن من الان تو روتر Router مرکز آزادی هستم و هیچ مشگلی نیست و اونجا پهنای باند اضافی هم داریم و من هم گفتم وقتی پهنای باند اضافی دارین من چرا نمی تونم بگیرم یا مشگل از شماست (100%) یا از منه بالاخره باید حل بشه. ایشون هم گفتن والا نمی دوننننننننننم که از چی هست :lol: ( ایشون مسئول ADSL شرکت هستن :lol: ) بعد دو سه دقیقه سرعت رفت رو وضع عادی و تا 24:30 یعنی تقریبا 4 ساعت بعد اون هم باز قطع شد :( .

    من خودم تو این زمینه وارد هستم و میدونم که مشگل از من نیست و اینا یا پهنای باند ندارن یا پهنای باند رو محدود میکنن یا هم کل پهنای باند رو میدن به کس دیگه ای حالا یا با پارتی یا سیاست خود شرکت من پی گیر این موضوع خواهم بود. و اگه هم از ویروس رو سیستم مشتری باشه اینا عرض چند ساعت میتونن ip تشخیص بدن و اگه نمیتونن اون مسئولشون رو بفرستن یه دوره مبتدی شبکه ببینه تا شرکت رو با همچین مشگلی روبرو نکنه :D من هم حاضرم فردی رو واسه حل مشگلشون تو مرکز آزادی معرفی کنم

    تو این تاپیک که باز کردم از همه اونایی که adsl در تبریز گرفتن از هر شرکتی که هست میخوام سرعتشون رو در طول روز و شب تست کنن و اگه میتونن تو سایت بزارن تا همه بدونن هر شرکتی چه جور سرویس میده و یه خواهش هم از اونایی که از مرکز آزادی تبریز از همارا سیستم سرویس گرفتن دارم تا سرعتشون رو تست کنن و ببینن واقعا 64K یا 128k هست در طول 24 ساعت یا نه و تو سایت بزارن

    برنامه های تست پهنای باند و حجم ارسال و دریافت که من استفاده میکنم اینا هستن خواستین از سایتش دانلود کنین و تست کنین

    SoftPerfect Network Protocol Analyze
    http://www.softperfect.com/

    OnlineEye
    http://www.pmasoft.net/

    برنامه های دانلود منیجر هم
    DAP , IDM
  2. Niaz

    Niaz مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏23 اکتبر 2003
    نوشته ها:
    1,408
    تشکر شده:
    10
    محل سکونت:
    Tabriz
    این تاپیک تو فروم پرشین نتورکز هم پست شده و خود من یکی از افرادی هستم که تو این بحث شرکت کردم و درگیر ماجرا هستم ...

    خواستم همه مطالب رو تو پرشین تولز هم داشته باشیم تا دوستان تبریزی اگر قصد اشتراک سرویس ADSL رو داشتند با مطالعه این مطالب ISP های خوب و بد رو بشناسن .

    تاپیک در مورد وضعیت ADSL هماراسیستم تبریز هستش .


    لینک تاپیک در پرشین نتورکز
  3. Niaz

    Niaz مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏23 اکتبر 2003
    نوشته ها:
    1,408
    تشکر شده:
    10
    محل سکونت:
    Tabriz






















































    .............................................​



  4. Niaz

    Niaz مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏23 اکتبر 2003
    نوشته ها:
    1,408
    تشکر شده:
    10
    محل سکونت:
    Tabriz




















    ...................................
  5. Mehdi

    Mehdi مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏1 آگوست 2004
    نوشته ها:
    5,571
    تشکر شده:
    45
    محل سکونت:
    Anywhere
    نیاز جان شما اوندفعه میخواستی از شاتل بگیری ؟ چی شد
    این شاتل یخورده گرون هست , ولی کیفیتشو هیجا دیگه نمیتونید پیدا کنید , سرعت همیشه ثابت هست , اینطوری نیست که الان سرعت 16 باشه بعد دوساعت بعد 8 باشه , همیشه یکی هست , ممکنه سرعت زیاد بشه ولی کم نمیشه [​IMG] .
    یک سال هم گذشته از اشتراک من و همچنان راضی هستم شدید [​IMG] .
  6. Niaz

    Niaz مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏23 اکتبر 2003
    نوشته ها:
    1,408
    تشکر شده:
    10
    محل سکونت:
    Tabriz
    سلام مهدی جان . چطوری رفیق؟ ;) :)
    آره مهدی جان حق با شماست . من از واژه "محدودیت" بدم میاد ولی با این بلاهایی که سرم اومد حاضرم محدودیت حجمی رو قبول کنم ولی کیفیت ثابت باشه . هماراسیستم بد بود . از ماه آینده که 3 ماه اکانت اجباری اینا تموم میشه باید به فکر یک ISP دیگه باشم . :) یکی از گزینه ها شاتل هست . :)

  7. Niaz

    Niaz مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏23 اکتبر 2003
    نوشته ها:
    1,408
    تشکر شده:
    10
    محل سکونت:
    Tabriz












    ........................................
  8. mehrzadjalali

    mehrzadjalali کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏28 مارس 2007
    نوشته ها:
    58
    تشکر شده:
    0
    با سلام
    امروز از همارا سیستم با من تماس گرفتن و گفتن که مشگل مرکز آزادی اینه که ما اونجا کابل نوری نداریم و دیتامونو از مرکز دیتای شهید قندی میگیریم و بعضی از مشکلات رو گفتن و گفتن که بعد حل مشگل اکانت مشترکین رو تمدید خواهندکرد. امروز هم اشترک من به کل قطع بود و تا حالا 22:25 وصل نشده.

    منظور این تاپیک توهین به فرد یا متهم کردن شرکت خاصی نیست من اول تاپیک هم گفتم که هرکسی از هر ISP اشتراک داره بیاد و وضعیتش رو اینجا توضیح بده. اگه وضعیت همارا سیستم هم درست بشه تو همین تاپیک من اطلاع میدم و به چندین نفر دیگه هم که از مرکز دیگه همارا سیستم و شرکتهای دیگه سرویس گرفتن سپردم تا وضعیت سرویس رو بهم بگن یا خودشون بیان تو تاپیک اضافه کنن.

    وقتی مسئول adsl و پشتیبانی شرکت هر روز یه بهونه میاره و اول میخواد گناه رو بندازه گردن مشترک بعد آوردن 1000 تا دلیل بالاخره قبول میکنه مشگل از خودشون هست و میگه یک کامپیوتر تو شبکه ویروسی هست و وقتی اون روشن میشه این مشکل پیش میاد و ما اونجا پهنای باند اضافی هم داریم و از این حرفا. منم میگم پیدا کردن یک کامپیوتر ویروسی از بین حداکثر 30 یا 40 مشترک حداکثر 2 روز طول میکشه و نه 1 ماه یا بیشتر اگه نمیتونن پس اون موقع مشگل از بخش فنی هست اولا، دوما اگه یه سیستم ویروسی باشه تنها میتونه پهنای باند خودش رو اشغال کنه نه کل پهنای باند شبکه رو در غیر این صورت هم ویروس نیست و یه کسی روترشونو هک کرده. که در اصل هیچکدم اینا نیست و اینا فقط بهونه هست.

    اگه شرکت موضوع رو به مشترک اعلام کنه یا تو سایتشون مشگل و زمان حل مشگل رو اعلام کنن اون موقع ما هم وقت اضافی نداریم که هر روز بیایم و اینجا دو ساعت توضیحات بنویسیم.

    ولی اگه یه شرکتی این سرویس رو میده و پشتیبانیش با مشترک به صورتی برخورد میکنه که انگار یه چیزی هم بدهکار هستیم باید اون شرکت شناخته بشه. چون اگه کسی مسئله سرویس خودشو میدونه و میخواد به نوعی گردن مشتری بندازه( اسم این کار رو خود خواننده های تاپیک بگن) و من هم مسئول حرفهای خودم هستم و هیچ موقع هم نمی خوام که موضوعی رو سانسور کنم اگه هم کسی با قصد طرفداری از یک شرکت خاص یا بدنام کردن یک شرکت دیگه موضوعی رو مطرح کنه مشخص میشه و کسای دیگه میتونن موضوع رو تائید یا تکذیب کنن.

    آقا یا خانم dr_dos این تاپیک برای مشکل خصوصی نیست مسئله سرویسهای adsl یک مسئله عمومی هست. ما خصومتی با شخص یا شرکت خاصی نداریم آقای جلیل زاده مدیریت شرکت و شرکت همارا سیستم از شرکتهای معتبر تبریز هستن و من مشکلی با شرکت ندارم واین وضعیت را در شائن این شرکت نمی بینم چون قبلا همونتور که گفتم حداقل 2 سال مشترک دائم شرکت بودم و مشکلی با این شرکت نداشتم و به بیشتر آشناها و همکارها توصیه میکردم.
    باز از اینکه این موضوع طولانی شد ببخشین. و باز هم از همه افرادی که از هر شرکتی سرویس adsl گرفتن میخوام تا بیان و وضعیت 24 ساعت سرویسشون رو با ذکر نام شرکت و نام و مشخصات خودشون نه با نام مستعار اینجا توضیح بدن.

    از آقای niaz_ch هم تشکر که خودشون جواب رو دادن.
  9. pooya007

    pooya007 Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏29 جولای 2005
    نوشته ها:
    3,709
    تشکر شده:
    5
    محل سکونت:
    آخر خط
    به نظر دوستان بهترین سرویس Adsl با سرعت 64 و با قیمت مناسب رو از کجا میشه گرفت؟

    جایی هست که مودم رو هم امانت بده؟

    چون صبانت قبلا" امانت میداد ولی الان دیگه نمیده
  10. Persiana

    Persiana مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏18 جولای 2005
    نوشته ها:
    4,197
    تشکر شده:
    107
    محل سکونت:
    Persian Empire
    سلام ^_^

    عجب اعصاب خورديي داريد شما با اين شرکت. البته هيچ شرکت ارائه دهنده ي اينترنت اسما" پر سرعتي فکر نکنم تو کل ايران پيدا بشه که بدون مشکل باشه. جالبه که هميشه هم ايراد از يوزره و هميشه هم کرم و ويروس گرفته!! اون آقاي طلبکار عصباني هم ديگه يه چيز طبيعي شده تو ايران، وقتي جوابي براي دادن نداريد و کاري هم از دستتون بر نمياد، بهتره با بداخلاقي و طلبکاري با مخاطبتون صحبت کنيد تا مثلا از شما بترسه و ديگه چيزي نگه [​IMG]

    گاهي فکر مي کنم اي کاش اين دستگاه ها (مثلا مودم) مي تونستند حرف بزنند و خودشون بگن مشکل از کجاست چون اين ساخته ي دست بشر به گمانم بهتر از خود بشر مي فهمه که چه چيزي خرابه و ايراد داره [​IMG] !!

    حالا بگذاريد منم از تجربه خودم بگم، شايد قوت قلب دهنده باشد [​IMG]

    من تجربه ي رسيدن سرعت به زير 4 کيلو، با وجودِ داشتن سرويس 256 رو داشتم (داتک - تهران) البته قطع نميشد، فقط سرعت مي شد 1 کيلوبايت در اوج ترافيک [​IMG] !! خود داتک هم مي گفت تو مناطق شلوغشون به مشکل خوردند و درخواست پهناي باند بيشتر دادند به مخابرات - 2 ماه سرعت خراب بود و ما هي مي ناليديم که آقا پس اين کي درست ميشه تا اينکه داتک براي منطقه ي ما گفت تا فلان تاريخ مشکلش حل ميشه و دقيقا يک هفته به اون تاريخي که گفته بودند، براي يک ساعت کل منطقه ي مخابراتي ما تلفناش قطع شد (نيمه شب بود) و وقتي وصل شد ديدم واي، سرعتم رفته بالا و تازه فهميدم 256 اصلا چه مزه اي هست [​IMG] البته تو اين يک هفته نوسان هم زياد داشت ولي بعد از اون تاريخي که گفته بودند درست ميشه درست شد و مشکلي نبود تا زمان قانون مسخره ي 128 به بالا ممنوع که همه چي باز افتضاح شد و دوباره سرعت رسيد به 3 کيلو و باز 2 ماه خراب بود (مي گفتند مخابرات برداشته پهناي باند داتک رو کم کرده) و کار مشترکين داشت به شکايت از شرکت مي کشيد که يهو يک روز ديديم دوباره سرعت درست شد و تا الان هم اسپند دود کنم براش درسته (البته خيلي مناطق هم هنوز مشکل دارند @_@).

    خلاصه که اميدوارم که مشکلاتتون حل بشه و به سرعت مطلوب برسيد و خبر خوشش را هم همينجا بدهيد ^_^



    پ.ن. آقاي مهرزاد جلالي عزيز، بر خلاف اون دوستاني که فرموده بودند خلاصه مي نوشتيد و خوابمون گرفت وسطش [​IMG] من بهتون مي گم که چه کار خوبي کرديد که همه چي رو اينجور دقيق و با جزئيات شرح داديد و به هيچ وجه هم خسته کننده نبود و کاملا آگاهي بخش بود.

    از جناب نياز عزيز هم سپاسگذارم که اين مطلب رو اينجا هم مطرح کردند چون ممکنه حالا ما تبريز نباشيم، ولي دوستاني در آنجا داشته باشيم که بخواهند از اين شرکت در اين مرکز سرويس بگيرند و ما بتوانيم اين تجربيات رو در احتيارشون بگذاريم تا بهتر بتونند تصميم گيري کنند ^_^

    در ضمن ببخشيد اينقدر طولاني شد،‌ اميدوارم کسي خوابش نبره حالا [​IMG] :blush:
  11. mehrzadjalali

    mehrzadjalali کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏28 مارس 2007
    نوشته ها:
    58
    تشکر شده:
    0
    در مورد سوال آقای پویا هم من توصیه میکنم مودم رو بخرین و امانی نگیرین دلیلش هم اینه که اگه مودم مال خودتون باشه اگه از سرویسی راضی نبودین لغو قرار داد و رفتن به شرکت دیگه واستون راحتتره و تازه اگه شما همون 45 تومن یا 50 تومنی رو که شرکت واسه 1 مودم usb امانی 35 تومانی ازتون میگیره رو بدین میتونین یک مودم خوب Combo یعنی هم ethernet و هم usb داره رو بگیرین فقط دقت کنین که adsl2 و adsl2+ رو حمایت کنه تا بعدا با شرکتی دچار مشگل نشین. مارکهای d-link و asus مارکهای خوبی هستن.
  12. mehrzadjalali

    mehrzadjalali کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏28 مارس 2007
    نوشته ها:
    58
    تشکر شده:
    0
    من دو روز هست که سرویسم کاملا قطع هست و همینطور آقای نیاز و هیچ توضیحی از طرف شرکت واسم داده نشده و (هرچند که قبلا هم قطع بود ولی فقط چراغ adsl مودم روشن بود :lol: ) منتظر هستم که ببینم شاید دارن مسئله رو حل میکنن

    از توجه شما به تاپیک هم متشکرم مسئله داتک رو خبر دارم ولی اگه شما هم اعتراض نمی کردین شاید شما هم الان وضع ما رو داشتین.

    من مشکلات isp ها و هزینه های زیادی رو که میکنن رو میدونم و میدونم که این شرکتها تا حدودی نمایندگی 3 یا 4 شرکت کله گنده تهران هستن( ندا گستر صبا - پارس انلاین - شاتل - داتک - ...) که با سیاست خود محوری مخابرات همه چیزو دست خودشون گرفتن ( همین شرکت هماراسیستم وقتی سرویسش رو از ماهواره میداد بهترین سرویس رو ارائه میکرد ).

    مسئله اصلی ما اینه که برای مشگلی که از طرف خودشون هست هزار تا بهونه میارن و میخوان بندازن گردن مشتری و الا اگه بیان و صراحتا به مشترکین اعلام کنن که ما تو فلان مرکز مشگل داریم و تا فلان تاریخ حل خواهد شد و این مدت رو جزو اشتراک مشترکین حساب نکنن .( در حالی که مسئولین قسمت adsl شرکت اول منکر مشگل از طرف خودشون شدن وبرای هر مشترک یه بهونه متفاوت عنوان کردن به من گفتن یکی از سیستمهای مشترکین ویروسی هست به آقای نیاز گفتن یه اشکال کوچیک سخت افزاری هست عوض کردیم درست میشه و.... بعد از اصرار های زیاد من و آقای نیاز بلاخره قبول کردن) . ما تکلیف خودمون رو میدونیم تا حداقل تا اون موقع از سرویسهای پرسرعت dial-up استفاده کنیم تا مشگلشون حل بشه و وقت خودمونو برای کلنجار رفتن با اینها تلف نمیکنیم.

    ولی در مورد اینکه گفتین کاش دستگاه ها زبان دشتن که مشگلشون رو خودشون بگن باید بگم که حیونی روتر ها و مودمها و وسایل دیگر با اینکه هممون فکر میکنیم بی جان هستن زبون دارن و هی آه و ناله میکنن ولی متاسفانه یا کسی نیست که به ناله هاشون گوش کنه یا هم زبونشون رو نمیدونن که مسئله رو حل کنن.

    از اینکه مشگل شما حل شده خوشهالیم و سعی کنین هر روز اسپند دود کنین تا چشم نخوره ما هم بی صبرانه منتظریم تا مشگلمون شاییییییییییییییییید حل بشه :wacko:
  13. mehrzadjalali

    mehrzadjalali کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏28 مارس 2007
    نوشته ها:
    58
    تشکر شده:
    0
    منهنی های سبز رنگ دیتای دریافتی یا INCOMING هست و منهنی قهوهای تروپوت هست یک دفه با دیتای دریافتی اشتبا نگیرین مقدار کل دریافتی سرعت متوسط و غیره هم در زیر منهنی ها نوشته شده

    به منهنی 3-47 دقت کننین که درست ساعت 3-45 و اینا حدود 3 یا 4 دقیقه دیتا میره رو سرعت 6 و 7 بعد اون کاملا معکوس و این وضعیت تا صبح روز بعد ادامه داره

    این هم زبان بیچاره مودم

    فایل های ضمیمه:

    • 03-43.jpg
      03-43.jpg
      اندازه فایل:
      161.5 KB
      نمایش ها:
      46
    • 03-45.jpg
      03-45.jpg
      اندازه فایل:
      165.8 KB
      نمایش ها:
      40
    • 03-47.jpg
      03-47.jpg
      اندازه فایل:
      165.2 KB
      نمایش ها:
      34
    • 03-49.jpg
      03-49.jpg
      اندازه فایل:
      160.8 KB
      نمایش ها:
      40
    • 11-41.jpg
      11-41.jpg
      اندازه فایل:
      162.6 KB
      نمایش ها:
      39
  14. network-plus

    network-plus کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏11 آپریل 2007
    نوشته ها:
    5
    تشکر شده:
    0
    با سلام
    واقعا آقای mehrzadjalali وNIAZ مثل اینکه شب و روز بیکارن چون دارن گزارش لحظه به لحظه میدن.
    و در ضمن اینجور صحبت کردن ( بی ادبانه ) در شان یک آدم بیسواد هست(اگر چه آدمهای بیسواد هم اینجوری صحبت نمیکنن)
    من خودم تو مرکز آزادی هستم و مشکلی به اون صورت ندارم درسته در اوج مصرف یه کم سرعت کم میشه ولی با شرکت که تماس داشتم گفتن که به تعداد روزهائی که نتونستید استفاده کنید به اکانتتون اضافه میشه و میدونم که به قولشون عمل میکنن چون قبلا هم دیدم.
    بعدش اینکه شما لطفا در مورد چیزهائی نظر بدید که راجع به اون اطلاعات کافی دارید. آخه یه مبتدی کامپیوتر هم میدونه که اگه حتی یه شبکه معمولی که 3 یا 4 تا سیستم روی اون هست اگه ویروسی بشه کل شبکه رو تحت تاثیر قرار میده . این نشون میده که آقای mehrzadjalali با شبکه از نزدیک کار نکردن و چیزهائی فقط شنیدن.
    پس خواهشن راجع به چیزی که نمی دونید حرف نزنید چون علاوه بر اینکه آبروی خودتون میره آبروی بچه هائی که شبکه کار میکنن هم شما میبرید.
    من فکر میکنم شما مشکل شخصی با این شرکت دارید چون شرکت تا حالا به وعده هائی که داده عمل کرده. حالا نمیدونم احتمالا شما یا از طرف کسی اینارو مینویسید یا اینکه فقط میخواین یه چیزی گفته باشین

    شما با این گراف که کشیدید حرفهای خودتونو تکذیب کردید.شما فکر میکنید 64Kbps چند دانلود میده .
    ولی خودمونیم واقعا بیکاری ها چون از روی تصاویر من دقت که کردم دیدم نه واقعا همیشه بیکاری و دانلود میکنی حالا هر چیزی شد شد چه فرقی میکنه فقط دانلود باشه :lol: 

    بعدش یعنی تا حالا نفهمیدید که سرویستون برای چی کلا قطع شده .من فهمیدم شما هنوز نفهمیدید که سرویس هر دوتاتون چرا همزمان قطع شده .پس چرا ماله من قطع نشده. :eek:
    در ضمن یه جائی نوشته بودید که مرکز آزادی میگن مشکل داره ولی شما از ISP های دیگه پرسیدید گفتن که مشکل ندارن. آخه میگم راجه به چیزی که نمیدونی حرف نزن آخه مشکل یه ISP ( البته همارا ICP هست که البته اگه معنی ICP رو بدونید) توی یه مرکز چه ربطی به ISP های دیگه داره.
    اینو به عنوان یه دوست میگم همیشه فکر نکن که بیشتر از همه میدونی
    و روی حرف زدنت هم کار کن چون حرفات خیلی بچه گانست.:rolleyes:
    خلاصه بگم که من چون از اول سرویسهای همارا رو استفاده میکردم چه کارت اینترنت چه ISDN و حالا هم اینترنت. تا حالا که راضی بودم .حالا بعضی وقتا سرویس مشکل پیدا میکنه این دیگه اجتناب ناپذیره و مشکل تو ذات کامپیوتر و تکنولوژی شبکه هست . یعنی کسی نمیتونه بگه فلان جا اصلا مشکل نداره.​
  15. greenapple

    greenapple Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏13 فوریه 2006
    نوشته ها:
    373
    تشکر شده:
    18
    محل سکونت:
    پشت ویزور
    من واسه 5 جا که شبکشونو کار میکنم 2 فش شاتل دارم و 3 تا صبا نت . تو خونه هم صبا نت دارم .
    صبانت خیلی خوبه فقط دانلود اضافی نمیکنم . البته من سرویس 3 ماهه دارم . و هر روز 20 تا mp3 میگیرم .
    شاتل هم خوبه و واسه دانلود بد نیس .

    همارا زیاد خوب نیس . چون با کاهش قیمت کیفیت رو هم کم کرده . فقط واسه چت خوبه .
  16. greenapple

    greenapple Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏13 فوریه 2006
    نوشته ها:
    373
    تشکر شده:
    18
    محل سکونت:
    پشت ویزور
    از نظر اینکه مسئول adsl بی سواده کلا تو همه شرکتا این مشکلو داریم . مثلا من مودم مارک dlınk ö paton ö huawey ö طوری کانفیگ میکنم که نیازی به یوزر پس نباشه ( برای شرکتها) و یوزر پس تو خود مودم چک و وصل شه . که اینطوری تو شرکتا چند تا سیستم با هم وصل میشن . ولی تا حالا یکی پیدا نشده که این ستینگ رو تو ایسوس یاد بده .
  17. mehrzadjalali

    mehrzadjalali کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏28 مارس 2007
    نوشته ها:
    58
    تشکر شده:
    0
    سلام آقای network-plus

    شما لطف کنین موضوعات رو یک بار دیگه هم بخونین بعد اظهار نظر بفرمایید و یک کلمه از اول و یک کلمه از آخر هر موضوع رو بنای اظهار نظرهاتون قرار ندین. :blush:

    اولا" ما کارمون تو اینترنت هست و همیشه سر کامپیوترمون هستیم و نسبت به سرویسی که میگیریم حساس هستیم ( من این جمله گزارش لحظه به لحظه رو از یه جایی به خاطر میارم ) ;) و بیکار یا با کار بودن ما مسئله تاپیک نیست موضوع تاپیک مسئله سرویسهای اینترنت adsl هست.

    ببخشین که ما تا حد شما نتونستیم تحصیلاتمون رو ادامه بدیم. و حرف زدنمونو باید شما به ما یاد بدین. شما تازه عضو این تاپیک شدین و یه تاپیک برای بیسوادا و بیان طریقه حرف زدن باز کنین ما هم بیایم فیض ببریم.

    اینکه یک مشترک مشگلی نداره دلیل نمیشه که مشترکهای دیگه هم مشگل نداشته باشن. ما هم درست عکس سرویس شما موقعی که پیک مصرف هست پهنای باندمون باز هست و مواقع دیگه قطع هستیم

    من نگفتم که یک کامپیوتر ویروسی نمیتونه شبکه رو تحت تاثیر قرار بده من گفتم اگه یک مشترک کامپیوترش ویروسی باشه پیدا کردن اون کامپیوتر 1 ماه یا بیشتر طول نمیکشه و میتونه با قطع کردن اکانت تک تک مشترکین همون طور که الان اکانت من و آقای نیاز رو قطع کردن در عرض دو روز این کامپوتر رو پیدا کنن دوما من گفتم اینا بهونه هست و همونطور که آخرش هم خود آقای جلیل زاده بر خلاف دیگر مسئولین گفتن که ما در مرکز آزادی مشگل داریم و مشگل ما این هست که ما در اون مرکز کابل نوری نداریم و دیتای اون مرکز رو از مرکز شهید قندی میگیریم. پس معلوم میشه که مسئله از ویروسی بودن کامپیوتر مشتری یا از ویروس کش یا سیستم ما نبوده.

    در مورد مشگل شخصی هم من بارها قید کردم که من در ضمینه سخت افزار با هاشون کار میکنم و هیچ مشگلی ندارم.

    من گرافها رو خودم نکشیدم آقای محترم، برنامه تحلیل شبکه این گرافها رو کشیده
    شمایی هم که اطلاعاتتون در ضمینه شبکه فول هست لطف کنین گرافها و توضیحات رو یه بار دیگه هم مطالعه کنین احتمالا خودتون متوجه بشین که 64K یعنی دانلود 6 یا 7KByte برثانیه شما این موضوع رو احتمالا نمی دونستین واسه همین فکر میکردین مشگلی ندارین به این توضیحات و نمودار مربوطه هم دقت کنین.

    به منهنی 3-47 دقت کننین که درست ساعت 3-45 و اینا حدود 3 یا 4 دقیقه دیتا میره رو سرعت 6 و 7 بعد اون کاملا معکوس و این وضعیت تا صبح روز بعد ادامه داره
    در مورد این هم که من همیشه دانلود میکنم بلی من همیشه دانلود میکنم و سرویس adsl رو واسه این میگیرم. موضوع دانلودم هم به خودم ربط داره ولی محض اطلاع شما عرض کنم که این دانلودها برای تست کردن سرعت هست تا بعدا آقای اوردی خوانی نگن که سایت مقابل سرعتش کم هست ، یا شما از p30download دانلود کنین. چون من هر بار گفتم سرعت دانلودم کم هست گفتن از پراکسی استفاده میکنین یا هم گفتن شما از p30downlods دانلود کنین.

    ولی در مورد قطع سرویسمون اگه شما میدونین بگین تا ما هم اطلاع داشته باشیم ( احتمالا شما منابعتون موصخ تره :blush: ) من فکر میکردم برای رفع مشگل قطع کردن ولی اگر منظورتون به خاطر این هست که من از سرویس شرکت انتقاد کردم و اینا سرویس منو قطع کردن. اگر موضوع این باشه اون موقع معلوم میشه که شرکت تحمل انتقاد و دیدن اشکالات خودش رو نداره. باز من صبح تماس میگیرم ببینم موضوع چی هست شما را هم آگاه میکنم هرچند شما مثل اینکه خودتون اطلاع دارین ;)

    اما در مورد اینکه من از isp های دیگه پرسیدم و اونا مشگل ندارن و اینا... من اصلا همچین حرفی رو نزدم ( همونطور که اول موضوع هم گفتم لطف کنین موضوع رو خوب بخونین بعد در موردش اظهار نظر کنین. من گفتم آقای جلیل زاده گفتن که ما سرویسمون رو از مرکز دیتای شهید قندی میگیریم و احتمال میدادم مشگل از مرکز دیتا باشه ولی با شرکتهای همکار دیگه تماس گرفتم و اونا همچین مشگلی نداشتن (یعنی من مهرزاد جلالی تماس نگرفتم بلکه آقای جلیل زاده تماس گرفتن و من نقل قول کردم )

    من هم نگفتم که هما را سیستم از بدو تولد همینجوری بود من 2 بار تکرار کردم که من 2 سال مداوم مشترک همارا سیستم بودم و سرویسهای کافی نت و 24 ساعت در روز 6 ماهه هم برای خودم و هم برای آشنا هام از شرکت میگرفتم و مشگلی نداشتم. ولی این دلیل نمیشه که امروز هم مشگلی نداشته باشه.


    باز از الطاف بیکرانتون سپاسگزارم امیدوارم در حرف زدنم دچار لغزش نشده باشم و اگر هم قصوری فرمودیم و خاطر شمارو آزردیم ما رو ببخشین ولی حقیقت همیشه تلخ هست
  18. Niaz

    Niaz مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏23 اکتبر 2003
    نوشته ها:
    1,408
    تشکر شده:
    10
    محل سکونت:
    Tabriz
    این network plus دیشب عضو فروم شده و امروز اولین مطلبش رو در حمایت از همارا سیستم پست کرده :D

    تابلو معلوم الحال :D :lol:



    [​IMG]



    حالا ببینید کار ما بچه گانه است یا کار شما ؟ :p از شما (شرکتی به این بزرگی:D ) بعید بود که در مقابل اظهارات دو تا دونه یوزر (مخالفان کوچک :D ) به این زودی از کوره در برید . احساسات خودتو کنترل کنید ;)

    ولی کلی خندیدم . خیلی باحال بود :D دمتون گرم .


    آیا شما همونی هستی که گفت "مشکل هست که هست. داریم روش کار میکنیم ممکنه حل بشه یا ممکنه اصلا" حل نشه همینه که هست .... " ؟؟؟ :D

    آره؟
    شیطون ;)

    اره دیگه ما بیکاریم ولی شما بیکار نیستی . تو هماراسیستم کار میکنی . پست حمایتی میزنی .:D :)



    مخالفان کوچک در مقابل شرکتی بزرگ :lol::lol: :lol:

    خیلی باحال بود :D

    فایل های ضمیمه:

    • pr.jpg
      pr.jpg
      اندازه فایل:
      21.1 KB
      نمایش ها:
      231
  19. یاشار

    یاشار Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏23 آگوست 2006
    نوشته ها:
    1,262
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    Atlantica
    واقعاً که...!
  20. Mehdi

    Mehdi مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏1 آگوست 2004
    نوشته ها:
    5,571
    تشکر شده:
    45
    محل سکونت:
    Anywhere
    من نمیخوام نظری درباره همارا سیستم بدم , چون استفاده نکردم ازش ,
    ولی درمورد ویروسی بودن سیستم , این فقط یک بهانه هستش , ویروس یه کلمه هست که بیشتر کسانی استفاده میکنن که سواد کافی ندارن , و وقتی برا یه کامپیوتر یه مشکل پیش میاد و نمیدونن مشکلش چیه برا اینکه طرف رو بپیچونن , میگن کامپیوتر ویروسی شده :D
    در ضمن اگه نحوه کار ویروس هارو هم من حفظم , و میدونم یه ویروس چیکارا میتونه بکنه , چی کارا نمیتونه ! اینو گفتم نخوای عنوان بیسوادی بهمون بچسبونی به اندازه کافی هم با شبکه کار کردم و برنامه براش نوشتم :D

    --
    من میتونم بگم , شاتل مشکل نداره , میتونی از تمام کاربرانی که شاتل دارن بپرسی و اگه تونستی یه نفر پیدا کنی که ناراضی باشه :D

این صفحه را با دیگران به اشتراک بگذارید