برگزیده های پرشین تولز

چه خبر از 4گوشه جهان

خبرهای این تاپیک چگونه است؟

  • عالی

    Votes: 16 26.7%
  • خوب

    Votes: 23 38.3%
  • ضعیف

    Votes: 16 26.7%
  • تکراری

    Votes: 5 8.3%

  • Total voters
    60
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Mohsen_mzh

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
19 آگوست 2007
نوشته‌ها
3,817
لایک‌ها
585
محل سکونت
Home
این تاپیک برای درست کردن یه آرشیو خبری درست نشده ، لطفا کمی رعایت کنید
تاپیک فعلا قفل میشه تا فردا-پس فردا ...
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد


معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در گفت‌وگو با فارس:
دولت امسال در بخش عمراني 84 ميليارد تومان به مترو پرداخت كرد
خبرگزاري فارس: معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران گفت: در نيمه اول سال جاري دولت حدود 84 ميليارد تومان در بخش عمراني به متروي تهران پرداخت كرد.

A0898120.jpg



سيد جعفر تشكر هاشمي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس در پاسخ به اين پرسش كه اعلام شده است، بودجه‌هايي كه به متروي تهران داده مي‌شود به جاي اينكه صرف خريد واگن شود، صرف زيرساخت‌ها مي‌شود، گفت: مصوبه‌اي وجود دارد كه براساس آن 50 درصد هزينه‌هاي مترو بايد توسط شهرداري و 50 درصد توسط دولت پرداخت شود.

وي ادامه داد: اين تفكيك كه چه مقدار واگن خريداري شود يا در بخش‌هاي ديگر هزينه شود توسط دستگاه‌هاي نظارتي كنترل مي‌شود.

به گفته تشكري‌هاشمي، بودجه‌ها در جاي خود و به شكل صحيح هزينه مي‌شود.

تشكري‌هاشمي با بيان اينكه زيرساخت‌هاي خوبي براي مترو ايجاد شده است، گفت: در صورتيكه پول تأمين شود مي‌توانيم واگن نيز خريداري كنيم.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با اشاره به اينكه وقتي LC باز مي‌كنيم بايد 100 درصد پول يك‌جا پرداخت شود، گفت: بايد اين پول پرداخت شود تا بتوانيم كالاها را به مقصد ايران حمل كنيم.

وي ادامه داد: وقتي مبالغ محدود و خرده‌اي داده مي‌شود؛ طبيعتاً با مشكل روبرو مي‌‌شويم.

تشكري‌هاشمي با تاكيد بر اين موضوع كه مترو فقط واگن نيست، گفت: ريل،تهويه، برق و غيره از جمله تأسيسات مترو است و بايد تهيه شود.

وي به بودجه سال‌جاري مترو از سوي دولت اشاره كرد و گفت: بايد در سال جاري دولت 445 ميليارد تومان در بخش عمراني به مترو كمك كند؛ تاكنون كه شش ماه از سال گذشته حدود 84 ميليارد تومان پرداخت كرده است؛ اين در حالي است كه بايد در 6 ماه اول 220 ميليارد تومان پرداخت مي‌كردند.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران ادامه داد: در نيمه اول سال حدود 84 ميليارد تومان پرداخت شده، يعني كمتر از 40 درصد سهم خود را دريافت كرده‌ايم.
انتهاي پيام/گ
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد


فرمانده هنگ مرزي نگور و جكيگور خبر داد‌:
كشف 25 هزار ليتر مواد سوختي در نوار مرزي جكيگور
خبرگزاري فارس: فرمانده هنگ مرزي نگور و جكيگور در سيستان و بلوچستان گفت: 26 دستگاه خودرو حامل 25 هزار ليتر انواع مواد سوختي در نوار مرزي جكيگور شناسايي و توقيف شد.

A0198245.jpg



به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني پليس، برات ميرشكاري اظهار داشت: مرزبانان اين هنگ مستقر در يگان‌هاي تكاوري حين اجراي ماموريت و كنترل نوار مرز و انسداد خلاء‌هاي مرزي به تعدادي خودرو كه در منطقه ممنوعه در حال حركت بودند، مشكوك شدند.
وي افزود: مرزبانان با صدور فرمان ايست و اخطار به اين افراد قصد متوقف كردن آنها را داشتند كه قاچاقچيان سوخت بدون توجه به اخطار مرزبانان به مسير خود ادامه دادند.‌
ميرشكاري تصريح كرد: مرزبانان اين هنگ با رعايت قانون به كارگيري سلاح‌، قوانين و مقررات امنيتي حريم مرز اقدام به تيراندازي مي‌كنند كه متجاوزان با توجه به قاطعيت و اقتدار مرزبانان زمين‌گير مي‌شوند‌.
فرمانده هنگ مرزي نگور و جكيگور ادامه داد: مرزبانان در بازرسي از 26 دستگاه خودروي توقيفي مقدار بيش از 25 هزار ليتر مواد سوختي شامل روغن موتور و گازوئيل‌، تعداد 165 گالن آغشته به گازوئيل و 461 طاقه معادل 12 هزار متر پارچه را كشف و تعداد 37 نفر متهم را دستگير و براي سير مراحل قانوني به مراجع ذي‌صلاح معرفي كردند.
وي افزود‌: مرزبانان غيور اين هنگ با اجراي انسداد كامل نوار مرزي به صورت شبانه‌روزي با هرگونه تجاوزات مرزي به شدت برخورد مي‌كنند واجازه كوچك‌ترين تهديد از سوي معاندان، قاچاقچيان و مخللان نظم و امنيت را اجازه نداده و هر لحظه كه احساس شود تهديدي عليه مماكت اسلامي و ملت بزگوار و شريف آن وجود دارد آماده جانفشاني در راه ميهن و حفظ ارزش‌هاي اسلامي هستند.
انتهاي پيام/ل30/ح
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد


يك مقام آگاه در وزارت اقتصاد در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
پيشنهاد بررسي دقيق پرونده‌هاي ماليات بر درآمد زرگران قانون ستيز
خبرگزاري فارس: كارگروه بررسي ماليات بر ارزش افزوده صنف طلا و جواهر در پي اعتراضات برخي از واحدهاي صنفي و عدم تمكين از اجراي قانون پيشنهاد بررسي دقيق پرونده هاي مالياتي زرگران قانون ستيز را به وزير اقتصاد ارايه كرد.

A0845340.jpg



يك مقام آگاه در گفت و گو با فارس اظهار داشت: در پي ارائه گزارشي به وزير امور اقتصادي و دارايي مبني بر اينكه افراد متمرد از قانون در روزهاي اخير طيفي از زرگران زياده خواه را تشكيل مي‌دهند كه سال‌ها ست حقوق مالياتي دولت را پرداخت نمي كند، وزير امور اقتصادي و دارايي كارگروهي را مأمور بررسي موضوع كرد.
وي تصريح كرد: كارگروه ياد شده نيز به وزير اقتصاد پيشنهاد كرده است اين زرگران قانون ستيز از چارچوبهاي بررسي ماليات بر درآمد قبلي خارج و پرونده مالياتي آنان به دقت مورد رسيدگي قرار گيرد.
اين مقام آگاه اضافه كرد:بر اساس بررسيهاي انجام شده رقم ماليات پرداختي رئيس يكي از اتحاديه‌هاي زرگري كشور كه نقش عمده‌اي در راه‌اندازي اعتراض‌هاي اخير دارد، در سال فقط 150 هزار تومان است.
وي گفت: بخش عمده‌اي از طلافروشان كشور ضمن اعلام پيوستن خود به اجراي قانون بر ارزش افزوده از ابتداي مهرماه سال 89 به غير صنفي بودن اقدام معترضين تأكيد و اعلام كرده‌اند حساب بخش عمده‌اي از طلافروشان كه از شريف‌ترين و متدين‌ترين طيف اصناف كشور هستند از زرگران زياده‌خواه و قانون ستيز جداست.
انتهاي پيام/م
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا