• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کسب درآمد از طریق بازاریابی شبکه ایی با مجوز وزارت صنعت ، معدن و تجارت

mostafa 87

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
142
لایک‌ها
4
با سلام


در این زمان هر آینه جامعه ایران رو به گسترش و توسعه است. یکی از راه های پایدار کردن این گسترش و توسعه، بالا بردن کارایی افراد آن جامعه است. شرکت تلاش کاران سرمایه وزین که به اختصار تکسو نام دارد، در زمینه فروش تولیدات و محصولات و برندهای مختلفی از جمله : مواد غذایی - لوازم آرایشی و بهداشتی – محصولات چرمی و محصولات لوکس و هنری فعالیت می کند.

مدیران و بنیان گذاران تکسو از سال 1379 دارای سابقه در گستره کارآفرینی درعرصه فرهنگی ، هنری ، اجتماعی هستند که از آن جمله ایجاد موسسه مردم نهاد می باشد که فعالیت آن عام المنفعه و خیریه بوده وهرگونه همکاری در آن یاری بسزایی درامر کارآفرینی و حمایت از جامعه فرهنگی و هنری خواهد داشت. همچنین سازمان های مردم نهاد (N.G.O) در جهان زیر نظر سازمان ملل متحد هستند که بخش فرهنگی این سازمان به نام یونسکو میباشد.

شرکت تلاش کاران سرمایه وزین (تکسو) با چنین سازمان های فرهنگی و هنری عام المنفعه ای کار می کند. از آنجایی که بازاریابی شبکه ای واسطه ها را حذف می کند و هزینه های تبلیغات را نیز از میان می برد درآمد های ناشی از حذف واسطه ها و تبلیغات را به مشتریان، و جوانان اختصاص می دهد.

شرکت تکسو با هدف کارآفرینی برای استعدادهای جوان در امر بازاریابی و فروش بنا نهاده شد و در سال 1390 موفق به دریافت مجوز بازاریابی شبکه ایی :

http://taksoo.ir/images/Mojavez.jpg


از وزارت صنعت ، معدن وتجارت گردید و سیستم بازاریابی شبکه ای صحیح و اصولی را راه اندازی نمود. شرکت تلاش کاران سرمایه وزین (ت.ک.س.و) با شماره ثبت 413587 ثبت شده و با توجه به دانش علمی و تئوری در زمینه های مدیریت ، بازاریابی شبکه ای ، رایانه و اینترنت شرایطی را فراهم کرده که تمامی افراد بتوانند محصولات مورد نیاز خود را به راحتی و بدون نیاز به سفرهای درون شهری تهیه کنند و همچنین از فرصت کسب درآمد تکسو به صورت پاره وقت یا تمام وقت بهره ببرند. این کارکرد و فعالیت تا کنون خیلی قوی و موثر ادامه پیدا کرده است.

همچنین شرکت تلاش کاران سرمایه وزین با ثبت برند تکسو :

http://taksoo.ir/images/Brand.jpg


اقدام به تولید محصولات مختلفی مانند آرایشی و بهداشتی و غذایی نموده است که در سبد کالایی شرکت قرار گرفته و در حال عرضه می باشد.
و در نهایت در سال 1394 بعد از تصویب آیین نامه اجرایی چگونگی صدور و تمدید پروانه کسب موضوع تبصره ماده 87 قانون **** صنفی، شرکت تکسو موفق به اخذ پروانه کسب فعالیت بازاریابی شبکه ایی شد :

http://taksoo.ir/images/Licence.jpg


نحوه درآمد زایی و دریافت کارمزد :

http://taksoo.ir/topic/20--.aspx


نحوه ثبت نام :

برای ثبت نام پس از ورود به صفحه زیر :

http://taksoo.ir/register.aspx


اگر قصد بازاریابی را دارید گزینه اول :

متقاضی نمایندگی فروش (بازاریاب ) را تیک بزنید . و اگر قصد خرید از سایت را دارید گزینه دوم :

متقاضی خرید از سایت (مشتری عادی )

را بایستی تیک بزنید .


برای ثبت نام بایستی حتما شناسه معرف را وارد کنید که میتوانید شناسه زیر را در کادر مربوطه وارد نمایید :

TAK1619007305

پس از وارد نمودن شناسه مشخصات معرف برای شما نمایش داده خوهاد شد . پس از این کار بایستی فرم ثبت نام که در زیر شناسه کاربر میباشد را پر نمایید .
 
Last edited:

mostafa 87

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
142
لایک‌ها
4
بنام خدا


ما دو نوع فروش داریم :

( فروش غیر مستقیم و فروش مستقیم )

فروش غیر مستقیم – در این نوع فروش وقتی کالایی تولید میشود تا به دست من مصرف کننده برسه از یک چرخه ایی باید عبور کنه که این چرخه شامل بنک دار- عمده فروش – واسطه و....... میشود که به خاطر وجود این واسطه ها قیمت یک کالا تا به دست من مصرف کننده برسه افزایش پیدا میکند .


فروش مستقیم – در این نوع فروش وقتی کالایی در یک شرکت تولید میشود با واسطه خیلی کم به دست مصرف کننده میرسه که به دلیل حذف واسطه ها قیمت کالا کاهش پیدا میکند و قیمت واقعی تر میشود .

در بازار سنتی وقتی ما کالایی را از مغازه یا فروشگاه میخریم در حالت خوشبینانه ممکن فروشنده تخفیفی برای اون کالا برای ما درنظر بگیرد . و حتی ممکن ما اون کالا رو مصرف کننده و در صورت رضایت داشتن به دیگران هم پیشنهاد بدیم که استفاده کنند ولی در قبال این کار فروشنده هیچ پورسانتی برای ما در نظر نخواهد گرفت .


Network marketing

در بازاریابی شبکه ایی ، شرکتهایی هستند که مستقیم جنس تولید شده در کارخانجات را مستقیم به دست مصرف کننده میرسانند که در این حالت این شرکتها به مصرف کننده ها پورسانتی را در نظر میگیرند .

از جمله این شرکتها شرکت تلاشکاران سرمایه وزین ( تکسو) میباشد .

پس از تصویب لایحه بازاریابی شبکه ایی در مجلس شورای اسلامی ، تا کنون 16 شرکت مجوز فعالیت گرفتن که از بین این شرکتها ، تکسو یکی از فعالترین در بین این شرکتهاست که مجوز فعالیت این شرکت در 4 شهریور 94 توسط وزارت صنعت و معدن تصویب شد که در حال حاضر با تایید این وزارتخانه به مدت 5 سال مجوز این شرکت مورد تمدید قرار گرفته است .

لازم به ذکر است شرکتهای دارای مجوز بازاریابی شبکه تحت نظارت : وزارت اقتصاد و داریی – وزارت صنعت و معدن – وزارت اطلاعات – پلیس هشدار – وزارت بهداشت و....... میباشند .


پلن درآمدزایی شرکت :

پلن (خرده فروشی )

در این پلن ، هر شخصی که مبادرت به خرید و مصرف محصولات شرکت میگیرد نسبت بامتیازی که برای هر محصول در نظر گرفته شده است سودی بین 14 تا 16 درصد به او تعلق خواهد گرفت .

0-999 امتیاز 14%

1000-2999 امتیاز 15%

+3000 امتیاز 16%

پلن (چند سطحی)

پس از اینکه شما افرادی را به این سیستم معرفی میکنید در سطح 1 شما قرار میگیرند که در پلن چند سطحی شرکت تکسو تا 7 سطح به شما پورسانت میدهد .

سطح 1 :3%

سطح 2 : 3%

سطح 3 : 2%

سطح 4 : 2 %

سطح 5 : 2%

سطح 6 : 1%

سطح 7 : 1 %

نفراتی که در سطح 1 شما قرار دارند ، آنها نیز نفرات جدید را به این بیزینس معرفی میکنند که این نفرات جدید در سطح 2 شما قرار میگیرند و الی آخر تا 7 سطح .

به عنوان مثال اگر شما در ماه اول فعالیت خود سه نفر را به شرکت معفی کنید و هر کدام از آنها نیز در مدت یک ماه بتوانند سه نفر خود را به این سیستم معرفی کنند ، سازمان شما به این صورت میشود :

ماه اول : 3 نفر

ماه دوم : 9 نفر

ماه سوم : 27

ماه چهارم : 81 نفر

ماه پنجم : 243 نفر

ماه ششم : 729 نفر

ماه هفتم : 2187 نفر

ماه هشتم : 6561 نفر

ماه نهم : 19683 نفر

ماه دهم : 59049 نفر

ماه یازدهم : 177147 نفر

ماه دوازدم : 531441 نفر

این حالت خوشبینانه است و اگر ما فرض کنیم مدت زمان بیشتری طول بکشد تا افراد زیر مجموعه های خود را معرفی کنند میتوانیم در حالت بد بینانه 1000 نفر را در مدت 1 سال فرض کنیم .

اگر فرض کنیم که این 1000 نفر در هر ماه حداقل 200000 تومن از محصولات شرکت را خریداری نمایند میشود 200000000 تومان . و اگر پلن چند سطحی 2% را بطور میانگین در نظر بگیریم به درآمد ماهی 4 میلیون تومن میرسیم که درآمد کسب شده در شرکت تکسو بصورت مادام العمر میباشد .

این 4 میلیون بدون در نظر گرفته پلن خرده فروشی و سایر پلنها میباشد .


پلن (خرده فروشان برتر)

هر ماه شرکت 2% کل فروش خود را بین 20 نفر اول از نظر حجم فروش تقسیم میکند . 1% آن را به 5 نفر اول و 1% دیگر را بین 15 نفر بعدی تقسیم میکند .


پلن (پویا )

در این پلن ما هر چند تا محور که داشته باشیم کل امتیازها در دو کفه ترازو قرار میگیرد . در یک کفه امتیاز بیشتر را قرار مدهیم و در کفه بعدی امتیازهای کمتر را .در این پلن 4% به تازوی کمتر تعلق میگیرد .

بطور مثال اگر ترازوی سبکتر 28800 امتیاز باشد ، شرکت به ما از این پلن 1152000 تومن سود تخصیص میدهد .


پلن (ماهانه ) :


اگر دو تا محور حداقل 3000 امتیاز باشد ، 300000 تومان پورسانت دریافت میکنیم . اگر سه تا محور 6000 امتیازی داشته باشیم ، 1 میلیون پورسانت تعلق خواهد گرفت . و اگر 4 تا محور 15000 امتیازی داشته باشیم ، 3500000 تومان .و همچنین اگر 5 تا محور داشته باشیم و هر محور 30000 امتیاز داشته باشند ، 12 میلیون پورسانت تعلق خواهد گرفت .


پلن ( مشارکت ) :

در صورتی که بازاریاب موفق گرفتن پاداش ماهانه شود ، پلن مشارکت برای او باز خواهد شد .

در این پلن اگر دو تا محور 3000 امتیازی باشد ،شرکت 3% از کل فروش خود را بین کسانی که این دو تا 3000 امتیاز زده باشند تقسیم میکند .

و کسانی که 3 محور 6000 امتیازی زده باشند ، 4% از فروش کل شرکت بین کسانی که این امتیاز را زده باشند تقسیم خواهد شد .

و چنانچه کسانی با 4 محور 15000 امتیاز را زده باشند ، شرکت 5% کل فروش خود را بین انها تقسیم خواهد کرد .و در صورت اینکه با 5 محور موفق به کسب 30000 امتیاز شده باشند ، 6% از فروش کل شرکت بین انها تقسیم خواهد شد .

نکته مهم : در هر ماه شرکت در صورت حائز شرایط بودن تمام این 6 پلن درآمد زایی را برای او محاسبه خواهد کرد .

در این سیستم درآمد زایی به عنوان مثال شما فقط سه نفر را بصورت مستقیم وارد این سیستم کردید و بقیه نفرات را زیر مجموعه های شما موفق به جذب افراد جدید شدن . در این سیتم از دو ابزار قدرتمند اهرم و تکثیر استفاده شده و در این حالت به جای اینکه از 100 درصد تلاش خود استفاده کرده باشیم ، از 1 % تلاش 100 نفر استفاده کردیم .

نکته مهم : برای اینکه پورسانتهای دریافتی از نظر شرعی مشکلی نداشته باشد ، هر شخصی که وارد سیستم میشود موظف هست حداقل 100000 هزار تومن خرید نماید .


محصولات شرکت :

لوکس و چرم – مواد غذایی – آرایشی و بهداشتی –لوزام خانگی و سلوبزی.


سایت شرکت :

http://www.taksoo.ir/default.aspx


وازارت صنعت و معدن :

http://networkmarketing.mimt.gov.ir/Forms/ActiveCorporateLists.aspx#1


پلیس هشدار :

http://www.iranhoshdar.ir/Default.aspx?PageNAme=Page&ID=61


نحوه ثبت نام :

برای ثبت نام پس از ورود به صفحه زیر :

http://taksoo.ir/register.aspx


اگر قصد بازاریابی را دارید گزینه اول :

متقاضی نمایندگی فروش (بازاریاب ) را تیک بزنید . و اگر قصد خرید از سایت را دارید گزینه دوم :

متقاضی خرید از سایت (مشتری عادی )

را بایستی تیک بزنید .


برای ثبت نام بایستی حتما شناسه معرف را وارد کنید که میتوانید شناسه زیر را در کادر مربوطه وارد نمایید :

TAK1619007305

پس از وارد نمودن شناسه مشخصات معرف برای شما نمایش داده خواهد شد . پس از این کار بایستی فرم ثبت نام که در زیر شناسه کاربر میباشد را پر نمایید .

نکته : در فرم ثبت نام برای درج مشخصات حساب بانکی ، حتما بایستی از حساب بانک ملت برای این منظور استفاده گردد .
 
Last edited:

mostafa 87

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
142
لایک‌ها
4
به زودی شرکت تکسو در دبی شعبه ایجاد میکند .
 

nomel

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 می 2014
نوشته‌ها
434
لایک‌ها
154
سن
32
با احترام
هیچ کدوم از شرکت های بازاریابی شبکه ای تا وقتی که از فیلتر مجلس و شورای نگهبان نگذرن، وجه قانونی ندارن
 

mostafa 87

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
142
لایک‌ها
4
با احترام
هیچ کدوم از شرکت های بازاریابی شبکه ای تا وقتی که از فیلتر مجلس و شورای نگهبان نگذرن، وجه قانونی ندارن

سلام

بازاریابی شبکه ایی در مجلس شورای اسلامی تصویب شده .
 

nomel

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 می 2014
نوشته‌ها
434
لایک‌ها
154
سن
32
سلام

بازاریابی شبکه ایی در مجلس شورای اسلامی تصویب شده .

درود. لطفا بفرمایید طبق چه منبع ای استناد میفرمایید مجلس تصویب کرده است؟؟

چون تا اونجایی که بنده اطلاع دارم مجلس و شورای نگهبان تصویب نکرده اند
 

rezajaf

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
177
لایک‌ها
23
محل سکونت
خوزستان
هیچ چیزی تصویب نشده این لیدرها همه چرت و پرت میگن برو سایت شورای نگهبان بگرد اگه چیزی پیدا کردی به ماهم بگو.
 

nimazebel

Registered User
تاریخ عضویت
18 دسامبر 2009
نوشته‌ها
124
لایک‌ها
23
هیچ چیزی تصویب نشده این لیدرها همه چرت و پرت میگن برو سایت شورای نگهبان بگرد اگه چیزی پیدا کردی به ماهم بگو.
فرض کنیم شما درست بگین پس چطوری وزارت صنعت به این شرکت ها مجوز فعالیت داده.یا سایت وزارت اطلاعات کار این شرکت هارو زیر نظر داره
نمونش سایت ایران هشدار
ببینید نظر بدین
 

nomel

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 می 2014
نوشته‌ها
434
لایک‌ها
154
سن
32
فرض کنیم شما درست بگین پس چطوری وزارت صنعت به این شرکت ها مجوز فعالیت داده.یا سایت وزارت اطلاعات کار این شرکت هارو زیر نظر داره
نمونش سایت ایران هشدار
ببینید نظر بدین
دوست عزیز سایتی مثل ایران هشدار سایتی هست که بگه فلان شرکت زیر نظر وزارت صنعت معدن هست و داره با مجوز صنعت معدن کار میکنه

موضوع بازاریابی شبکه ای باید حتما از فیلتر مجلس و شورای نگهبان بگذرد
نظر **** رو خوندید:
به طور کلى بازاریابى شبکه‌اى صورت شرعی ندارد و این قبیل موارد باید بر اساس قوانین مصوّب مجلس شورای اسلامی و مورد تأیید شورای محترم نگهبان باشد و در صورت نبود قانون هم لازم است از طریق مجاری قانونی اقدام شود. و کسب درآمد از این طریق اشکال دارد.

تاکید میکنم باید از فیلتر مجلس و شورای نگهبان بگذره.
و اما جای بسی تامل و تعجب داره که بعد 5 سال چرا هنوز از فیلتر مجلس و شورای نگهبان رد نشده است!
 
  • Like
Reactions: Cya

rezajaf

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
177
لایک‌ها
23
محل سکونت
خوزستان
فرض کنیم شما درست بگین پس چطوری وزارت صنعت به این شرکت ها مجوز فعالیت داده.یا سایت وزارت اطلاعات کار این شرکت هارو زیر نظر داره
نمونش سایت ایران هشدار
ببینید نظر بدین
وزارت صنعت و معدن فقط جواز فعالیت داده همین،وزارت اطلاعات کار زیر نظر نداره اون کسایی که گزارش میدن رو فقط رسیدگی میکنه مثلا الان همین ابرکهکشان که مجوزشو همون ایران هشدار که میگن لغو زده ولی داره بازم فعالیت میکنه،بعدم خودم بنده در یکی از شرکتهای بازاریابی شبکه ای بودم و میدونم سیستمش به چه شکله شما هرجا رو بگردین چیزی به اسم اینکه شورای نگهبان زیر نظر داره رو پیدا نمیکنید همین چند وقت پیش تو برنامه شوک همین مسئله مطرح شد،حتی اگه سایت ایران هشدار رو دیده باشین نوشته مجوز دادن به معنی تایید نحوه فعالیت این شرکتها نیست،شکایات زیادی در پلیس فتا در این باره مطرح هست که در حال پیگیری هستن اکثرا،این شرکتها اکثرا به فکر منافع خودشون حتی بالاسری ها و گرنه کی به فکر کسیه تو این بی پولی یک نصحیت از من اگه فکر میکنی میتونی درامد میلیونی داشته باشی باید قید آبرو و همه چیزتو بزنی.
 

Cya

Registered User
تاریخ عضویت
6 مارس 2014
نوشته‌ها
896
لایک‌ها
1,927
محل سکونت
127.0.0.1
سلام

بازاریابی شبکه ایی در مجلس شورای اسلامی تصویب شده .
عزیز چرا بدون اطلاغات حرف میزنید؟
مجوز این شرکت ها از وزارت صنعت و معدنه که تازه اونم در حد یه اساسنامست نه بیشتر ! الان چند ساله مشغول به فعالیت هستند و مجلس هیج قانونی راجع به این کار تصویب نکرده است و بعید میدونم تصویب کنه و بخوان از یه سوراخ دو بار نیش بخورن با توجه به سابقه شرکت های هرمی در ایران !
این کار از لحاظ دینی هم کاملا مشکل داره !
از نظر دین سودی که دریافت میکنید فقط باید مربوط به فروش خودتون باشه و نباید پورسانتی از فروش زیر مجموعتون دریافت کنید وگر نه کل درامد حرامه .
ظاهر فریبنده و وعده های قشنگ این شرکت ها همه رو گول میزنه و صد البته سخنوری لیدرها و مهارتی که در شستشوی ذهن افراد دارن !
به نظر من رسیدن به درآمد قابل قبول و زندگی خوب فقط و فقط نیازمند تلاش و صبر است , اونم تلاش در زمینه ای که درسشو خوندید و واسش زحمت کشیدید نه این شرکت های مزخرف !
واقعا درد داره وقتی خیلی هارو میبینم درس و دانشگاه و موقعیت خوب خودشون رو ول میکنن و وارد این کار میشن , چون میخوان در کمترین زمان ممکن بدون دانش و تلاش به پول و رفاه برسن ولی حیف همش خیاله !
 

nimazebel

Registered User
تاریخ عضویت
18 دسامبر 2009
نوشته‌ها
124
لایک‌ها
23
خیلی مسخرست ...
کاری که از نظر شرعی ایراد داره و نه مجلس نه شورای نگهبان تاییدش نکرده بعد یه وزارت خانه میاد بهش مجوز فعالیت میده
خب تکلیف مردم چی میشه
 

rezajaf

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
177
لایک‌ها
23
محل سکونت
خوزستان
این سایتها دلیل محکمی برای اثبات نیستند تا مصوبه بصورت یک بخشنامه نباشه و سند نخورده باشه هیچ ارزشی نداره ضمنا سایت اخری که دادین ظاهرا خودتون مطالعه اش نکردین!
مدیران لطفا این تاپیک رو قفل کنند چون بحث در این مورد هیچ سودی نداره و فقط اسپم انجمن بالا میره،شما هم دوست عزیز بچسب به کارت با چرخیدن تو اینترنت و گذاشتن پست درانجمن ها زیرمجموعه گیرت نمیاد
 
Last edited:

nomel

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 می 2014
نوشته‌ها
434
لایک‌ها
154
سن
32
اگه مجلس یا شورای نگهبان تایید میکردن، مطمئن باشید تمام شرکت ها تو سایت هاشون تیتر گنده میزدن که مورد تایید مجلس یا شورای نگهبان رسید این کار

پس الکی نگید که مورد تایید شده
 

mostafa 87

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
142
لایک‌ها
4
متاسفم به خاطر فقر آگاهی !!
 
بالا