برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران استقلال

SoheilStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2005
نوشته‌ها
2,849
لایک‌ها
34
سن
40
محل سکونت
Karaj
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان و رئیس سازمان فوتبال استقلال با تاکید بر ادامه حضورش در این باشگاه گفت:
تا زمانی که من در باشگاه استقلال هستم در این تیم تنها یک باند به نام استقلال و مردم وجود دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که روز گذشته در حاشیه دیدار پرسپولیس و ابومسلم با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: در هفته گذشته مطبوعات ورزشی مواردی مانند جمع آوری طومارعلیه من در تیم استقلال و باند بازی در این تیم را مطرح کردند. ابتدا باید بگویم که من به عنوان رئیس سازمان فوتبال هیچ طوماری را بر علیه خود ندیده ام و تاکید دارم تا زمانی که من در باشگاه استقلال مسئولیت دارم هیچ باند و گروهی به غیر از گروه استقلال و مردم شکل نمی گیرد.

هر کس تخطی کند از استقلال اخراج می شود

امیر قلعه نویی در بخش دیگری از صحبت هایش افزود: در تیم فوتبال استقلال هر بازیکنی از مقررات تخطی کند قطعا از تیم کنار گذاشته می شود. بازیکنان ما با توجه به این مسئله تنها به بازی فکر می کنند و توجه ای به باند بازی و جمع کردن طومار علیه دیگران ندارند. این بحثها را افرادی مطرح می کنند که علاقمند نیستند استقلال شکل بگیرد و در چند سال گذشته منافع شان در این تیم به خطر افتاده است.

شرکت در تمرینات استقلال حق من است

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به حضورش در تمرینات این تیم طی هفته گذشته، تاکید کرد: پس از باخت به مقاومت بسیج فارس در تمرین استقلال حضور یافتم، اما تیم را تمرین ندادم و کنار دیگر بازیکنان تمرین کردم. من به عنوان رئیس سازمان فوتبال باشگاه استقلال حق دارم با لباس ورزشی در تمرینات تیم حضور یابم.

وی ادامه داد: شرایط به گونه ای بود که باید در تمرین حضور می یافتم و نقطه نظرات خود را بیان می کردم. باید با بازیکنان صحبت می کردم. خوشحالم از اینکه حرفهایم تاثیرگذار بوده است. حرف خاصی هم با آنها مطرح نکردم. از اهمیت حضور در تیم استقلال گفتم. تاکید کردم بازی برای استقلال و مردم با ارزش است و ... خوشحالم با حرفهای که زدم صفحات روزنامه های ورزشی پر شد!

نگفتم مقاومت بسیج فارس با کفش پاره استقلال را شکست داده است

قلعه نویی در ادامه گفتگوی خود با خبرنگاران تاکید کرد: زمانی که در خصوص شکست استقلال برابر مقاومت بسیج فارس برای بازیکنان صحبت می کردم. منصوریان از طرف بازیکنان خواست تا دلایل شکست را مطرح کند. به او اجازه دادم تا توجیهاتش را بیان کند. منصوریان گفت: "باخت به مرصاد دلایلی مانند بلاتکلیفی مدیریت باشگاه ، کمبود امکانات و .. دارد." من در جواب او گفتم که شما اگر فوتبالیست نمی شدید و در استقلال بازی نمی کردید ، آیا وضعیت زندگی تان به این گونه بود؟ به بازیکنان گفتم از بازی در تیم استقلال به همه جا رسیده اید. در این بین رو به یکی از بازیکنان کردم و گفتم: شما 3 سال پیش که به استقلال آمدید چه چیزی داشتید و امروز صاحب چه موقعیتی هستید؟

وی ادامه داد: به بازیکنان تاکید کردم شما به عنوان بازیکن استقلال تفاوت تان با تیم مقاومت بسیج فارس یک کفش پاره است که متاسفانه از حرف من سوء تعبیر شد و حتی برخی از مربیان این تیم بدون اطلاع از گفته های من اظهارنظرهای تندی داشتند.

خیانت من این بود که تیم نهم را با 140 هزار تماشاگر قهرمان کردم

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرد: خوشحالم از اینکه به عنوان رئیس سازمان فوتبال در باشگاه استقلال فعالیت می کنم. تا آنجا که من می دانم این پست در باشگاه مطرح دنیا مانند رئال مادردید و بارسلونا وجود دارد. در ایران نیز باشگاه های ابومسلم و صنعت نفت نیز چنین سمتی را در سازمان کاری خود ایجاد کرده اند.

وی افزود: برای من مهم نیست که در باشگاه استقلال با چه عنوانی حضور داشته باشم. آنچه برای من اهمیت دارد خدمت به استقلال و هوادارانش است. من تا به امروز نفهمیده ام چرا زمانی که از استقلال جدا شدم و به تیم ملی رفتم بحث خیانت من مطرح شد و امروز که با سمت رئیس سازمان فوتبال در خدمت استقلال هستم بازهم از کارم ایراد گرفته می شود. نمی دانم خیانت من به استقلال چه بوده است. اینکه یک مربی تیم نهم جدول را تحویل بگیرد و پس از 3 سال با قهرمانی در حضور 140 هزار تماشاگر کارش را به اتمام برساند، آیا مرتکب خیانت شده است؟ متاسفانه من نمی دانم باید به کدام ساز مطبوعات ورزشی برقصم!

به خاطر استقلال از 450 میلیون تومان گذشتم

قلعه نویی یادآور شد: زمانی که استقلال را قهرمان لیگ برتر کردم از چند تیم پیشنهاد های چشمگیر داشتم و حتی یکی از باشگاه ها حاضر بود برای استخدام من مبلغ 450 میلیون تومان بپردازد که تنها به خاطر استقلال از این پیشنهاد چشم پوشی کرده و قراردادم را تمدید کردم.

وی ادامه داد: کمتر مربی حاضر می شود با این شرایط از امضاء قرارداد خودداری کند اما من به خاطر استقلال این کار را انجام دادم اما بازهم متهم به خیانت شدم. من به خاطر تیم ملی آنهم در شرایط بحرانی پس از جام جهانی از استقلال رفتم ، نمی دانم چرا این کار را پشت کردن به استقلال عنوان کردند؟

استقلال و پرسپولیس پول ندارند

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از پاسخ به این سئوال که "تیم خواهان شما که حاضر به پرداخت 450 میلیون تومان شده بود کدامیک از تیمهای لیگ برتر است؟" عنوان داشت: همه تیمها به غیر از استقلال و پرسپولیس پول دارند و این تیم می تواند هر یک از آنها باشد!

هیات مدیره استقلال تلافی 15 سال اخیر را کرده است

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال یکی از مهمترین مشکلات امروز استقلال را تغییرات متعدد در راس هیات مدیره این باشگاه خواند و گفت: متاسفانه این تغییرات به تیم لطمه وارد آورده است، مدیران باشگاه استقلال طی یکسال اخیر به خوبی جبران ثبات مدیریت باشگاه را در 15 سال اخیر کرده اند!

کادر فنی استقلال تقویت می شود

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال از تقویت این تیم برای حضوری پرقدرت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت: در صدد هستیم کادر فنی تیم فوتبال استقلال را تقویت کنیم. چند بازیکن جدید نیز به فهرست تیم افزوده می شوند تا قوای بازیکنان در داخل میدان نیز تقویت شود.

مرفاوی صد در صد در استقلال می ماند
297.gif


وی تاکید کرد: تقویت کادر فنی استقلال به معنای برکناری صمد مرفاوی نیست. او صد در صد در استقلال می ماند و تنها او را با استخدام مربی جدید کمک می کنیم. در صورتی که اقدامات باشگاه در این جهت به نتیجه برسد نیز رسانه را مطلع خواهیم کرد.

متن کامل مصاحبه رو از لینک زیر میتوانید ببینید من فقط صحبتهایی که به استقلال ربط داشت را نوشتم.:D
منبع
 

DariushAgah

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 جولای 2005
نوشته‌ها
2,850
لایک‌ها
5
سلام!

خوب تعجب نکنید!!!:D

کلنگ این تاپیک را به پیشنهاد یکی از دوستهای خوبم می زنم!!

و تقدیم می کنم به همه دوستهای استقلالی!!!;)

جهت اطلاع رسانی:

اولین تاپیک فروم ورزش تاپیکی بود به اسم استقلال!
:cool:
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
قلعه نويى: امروز يك مربى جديد به كادر فنى استقلال اضافه مى شود
ايسنا- رييس سازمان فوتبال باشگاه استقلال تهران گفت: روز شنبه يك مربى جديد به كادر فنى اين تيم اضافه مى شود.
امير قلعه نويى پس از برگزارى آخرين تمرين استقلال و پيش از مصاف اين تيم با ذوب آهن اصفهان اظهار كرد: به هيچ وجه بحث تغيير كادر فنى مطرح نيست و ما همچنان با قدرت از صمد مرفاوى حمايت مى كنيم اما هدف ما تقويت كادر فنى استقلال است و به همين دليل يك مربى جديد به كادر فنى تيم استقلال اضافه مى شود.
قلعه نويى نام اين مربى و ايرانى يا خارجى بودن وى را اعلام نكرد اما پيش از اين مسؤولان باشگاه استقلال از طريق آژانس هاى بين المللى نقل و انتقالات مذاكراتى را با برخى مربيان پرتغالى انجام داده بودند.
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
يونگ، جورج يا ... ؟

براساس حدس و گمان برخى نام تئودى يونگ مربى هلندى را كه پيش از اين با آرى هان در پرسپوليس مشغول به كار بوده را گزينه مد نظر باشگاه معرفى مى كنند. يونگ ديروز را در تهران سپرى كرد و همين حضور ۲۴ ساعته اين شايعه را قوت مى بخشد كه او از نام هاى ديگر براى نشستن روى نيمكت استقلال جلوتر است. نام آرتور جورج مربى پرتغالى كه نامى پرآوازه داشته و سابقه نشستن روى نيمكت تيم ملى اين كشور را دارد نيز جزو گزينه هاى احتمالى است درحالى كه احتمال داده مى شود فرد مد نظر قلعه نويى خارجى باشد، ديروز از يكى از نزديكان باشگاه شنيديم شايد اين فرد داخلى بوده و از ميان نام هايى مثل پرويز مظلومى، بهتاش فريبا و ... يكى جايگزين ساكت الهامى شود. الهامى كه توسط يكى از دوستان قلعه نويى به كادر فنى اين تيم سفارش شده قرار است خارج از نيمكت به بخش آناليز حريفان منتقل شود.
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
همه كاره هان ، همه كاره صمد مى شو د
يونگ شواليه جديد آبى ها
اميرحسين بزرگزادگان

h
118992.jpg



با اينكه ديروز از سوى يكى دو روزنامه خبر قطعى قرارداد يونگ با استقلال به عنوان مربى تمرين دهنده مطرح شده بود، روز گذشته خبرگزارى ها و منابع خبرى، صحبت هاى حاشيه اى ديگرى را مطرح كردند: يونگ به استقلال مى آيد، چون افرادى كه بايد او را بخواهند، مى خواهند. اين جمله را يكى از مسؤولان باشگاه به زبان مى آورد. مربى سابق پرسپوليس و همكار آرى هان روز جمعه در محلى خارج از باشگاه كه گفته مى شود منزل سرمربى تيم ملى بوده با امير قلعه نويى مذاكره كرده و به توافقات خوبى هم رسيد. او از رييس سازمان فوتبال استقلال خواست تا تنها خودش دستورات لازم را به اين مربى هلندى منتقل كند و گفت: بالاخره هرچند كه مرفاوى سرمربى استقلال هم هست، اين براى همه روشن است كه در فوتبال ايران جايگاه چندان جالبى ندارد. من هم سال ها دستيار آرى هان بودم و در پرسپوليس هم، چون آرى هان حضور فيزيكى زيادى نداشت، خودم تيم را اداره مى كردم و بايد قبول كنيد كه بار فنى ام بيشتر از سرمربى شما است. دوست ندارم اين طور جا بيفتد كه من از صمد دستور مى گيرم و مى خواهم اگر تغييرى در تيم ايجاد كردم، نامم مطرح باشد، همين حالا هم از چند كشور آسيايى و اروپايى پيشنهاد دارم و بايد شما هرچه زودتر تكليف مرا روشن كنيد. خودت هم پيشنهادى داشتى به من بگو اما صمد بايد تنها به من مشاوره بدهد.
اين اتفاق درحالى رخ داده كه بعضى از اعضاى هيأت مديره و مقداد نجف نژاد مديرعامل باشگاه از ماجرا بى خبر بودند. احمد رسولى نژاد عضو هيأت مديره باشگاه كه احتمالاً به زودى واعظ آشتيانى جايگزينش مى شود در اين باره گفت: همه چيز بايد با نظر مستقيم هيأت مديره انجام گيرد و مطمئنم كه قلعه نويى با هيچكدام از ما صحبت نكرده چون اعضاى هيأت مديره تا جلسه نگذارند و نتيجه اى رسمى و جمعى نگيرند نظرى نمى دهند. ما هنوز براى جذب مربى خارجى تصميم نگرفتيم و مطمئناً هيچ چيز قطعى نيست. به خدمت گيرى كسانى مثل يونگ خرج دارد و بايد هيأت مديره آن را بررسى كند و همه چيز بايد روى اصول پيش برود. ما اول بايد مشخص كنيم كه استقلال مربى مى خواهد يا سرمربى البته قلعه نويى اين روزها تأكيد مى كند كه صمد مى ماند و حتى در مذاكرات پيشنهاد سرمربيگرى يونگ را رد كرده. درخصوص صحبت هاى نجف نژاد هم يكى از اعضاى هيأت مديره كه نمى خواست نامش فاش شود گفت: اين آقا مى خواهد خودش را مطرح كند اما زريبافان و اميدوار رضايى با امير هماهنگ بودند و هيچ مشكلى نيست، تنها بايد ببينيم با كمك سازمان مى توانيم پول درخواستى يونگ را مهيا كنيم يا نه.


118947.jpg


همه ما تقريباً موافقيم و او را استقلالى بدانيد چون به يونگ احتياج داريم. مسأله ديگرى هم كه اين روزها مردم و رسانه ها را سردرگم كرده مبلغ درخواستى اين مربى است كه ديروز از سوى يك خبرگزارى ۵۰۰ هزار دلار مطرح شده بود اما آن طور كه شنيده هاى ما گواه مى دهد، اين مربى ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار دلار مى خواهد و مثل هميشه با يادآورى مسأله حفظ منافع كشورى براى حضور در جام باشگاه هاى آسيا احتمالاً سازمان در رابطه با به خدمت گيرى او رضايت مى دهد و پول لازم را به حساب باشگاه واريز مى كند. البته ديروز اخبار برخى رسانه ها كه تأكيد كردند او به كشورش بازگشته و ديگر به استقلال فكر نمى كند نشان داد كه مدير برنامه هاى او خشايار محسنى مى خواهد قيمت را بالا ببرد كه بعيد است با شرايط فعلى آبى ها موفق شود. او يك روز در تهران بود و به كشورش بازگشت تا هفته بعد از تعطيلات براى تمام كردن ماجرا با وسايلش وارد ايران شود و كارش را آغاز كند.

به نقل از http://esteglal.blogfa.com
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
خبرهایی از استقلال
تمرين آبى ها
در آرامش
به نظر مى رسد تساوى در اصفهان براى كادر فنى استقلال رضايت بخش بوده است. ديروز استقلالى ها ساعت ۱۱ با حضور در ورزشگاه برق آلستوم تمرينات خود را پيگيرى كردند. اما ديروز خبرى از ناراحتى بين كادر فنى و بازيكنان ديده نمى شد و به نظر مى رسيد همه از نتيجه تساوى مقابل ذوب آهن راضى هستند. آبى ها ابتدا در زمين دويدند سپس بازيكنان فيكس مقابل ذوب آهن از ذخيره ها جدا شدند و بعد از انجام حركات كششى و ريكاورى به سونا و استخر رفتند. بازيكنان اصلى هم به انجام حركات سرعتى پرداختند و در پايان در ۲ گروه فوتبال دستگرمى برگزار كردند. تمرين ديروز آبى ها يك ساعت و ربع طول كشيد.

بازگشت منصوريان
سياوش اكبرپور و اميرحسين صادقى ديروز غايبان تمرين آبى ها بودند. اكبرپور كه فعلاً محروم است در تمرين ديروز با هماهنگى كادر فنى غايب بود. اميرحسين صادقى نيز كه گفته مى شود به خاطر نيمكت نشينى ناراحت است در تمرين غيبت كرده بود.ديروز محسن يوسفى هم تمرين نكرد. يوسفى كه در ديدار با ذوب آهن دچار مصدوميت شده بود ديروز با لباس شخصى به برق آلستوم آمد اما نتوانست تمرين كند. محمد باقر احمدى نيز از ديروز تمرينات اختصاصى خود را شروع كرد. عليرضا منصوريان هم كه به خاطر كشيدگى كشاله ران ديدار اصفهان را از دست داده بود در تمرينات گروهى شركت كرد و با ساير بازيكنان تمرين كرد.

قرارداد با برق آلستوم
استقلالى ها يك قرارداد يكساله با مسؤولان ورزشگاه برق آلستوم امضا كرده اند تا تمرينات خود را به اين ورزشگاه منتقل كنند. آبى ها كه مدت هاست به دنبال محل جديدى براى تمرين هستند سرانجام به نظر مى رسد با مسؤولان برق آلستوم به توافق رسيده اند. قبلاً هم آبى ها در اين ورزشگاه تمرين كرده بودند اما بر سر مبلغ اجاره ورزشگاه مشكل داشتند. قرار است امروز ساعت ۱۵ استقلالى ها در برق آلستوم تمرين كنند. استقلالى ها فردا نيز تمرين مى كنند اما عاشورا تمريناتشان تعطيل خواهد بود.

غيبت قلعه نويى
ديروز باز هم امير قلعه نويى در تمرين استقلال حاضر نشد. در حالى كه اين روزها بحث هاى زيادى به خاطر حضور قلعه نويى در تمرينات استقلال مطرح است ديروز رييس سازمان فوتبال استقلال در تمرينات اين تيم حاضر نشد. قلعه نويى حتى استقلال را با اينكه بليت هم برايش تهيه شده بود در اصفهان همراهى نكرد.

به نقل از http://esteglal.blogfa.com
 

SoheilStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2005
نوشته‌ها
2,849
لایک‌ها
34
سن
40
محل سکونت
Karaj
جناب ایرانی شما اصلا پستهای این تاپیک رو میخونی یا فقط پست میدی؟
پست شماره 27 تکرار پست شماره 20 هستش لطفا پاکش کنید.
21.gif
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
جناب ایرانی شما اصلا پستهای این تاپیک رو میخونی یا فقط پست میدی؟
پست شماره 27 تکرار پست شماره 20 هستش لطفا پاکش کنید.
21.gif

ظاهرا فقط پست میدم دیگه ممنون از یادآوریت . سوتی های بعدیم رو هم زود بگو تا ضایع نشده.
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
افتخارات استقلال تا سال 80


نايب قهرماني جام تهران و جام حذفي 1325
قهرماني جام حذفي تهران 1326
نايب قهرماني جام حذفي تهران 1328
قهرماني جام تهران 1329
نايب قهرماني جام تهران 1330
قهرماني جام تهران 1335
نايب قهرماني جام تهران 1337
قهرماني جام تهران و جام حذفي 1338
قهرماني جام تهران 1340
قهرماني جام تهران 1341
قهرماني جام تهران 1347
قهرماني جام تهران و جام حذفي 1348
قهرماني جام باشگاه هاي آسيا جام هندوستان و جام ايران . نايب قهرماني جام تهران و جام حذفي 1349
قهرماني جام تهران 1350
قهرماني جام تهران و جام دوستي . نايب قهرماني جام هندوستان 1351
قهرماني جام اتحاد و نايب قهرماني جام تخت جمشيد 1352
قهرماني جام تخت جمشيد 1353
قهرماني جام حذفي ايران 1357
نايب قهرماني جام تهران 1361
قهرماني جام تهران 1362
قهرماني جام تهران 1364
قهرماني جام بردولوي هندوستان و نايب قهرماني جام تهران 1368
قهرماني جام ايران يا آزادگان و جام تهران 1369
قهرماني جام باشگاه هاي آسيا ? جام تهران و جام آزادي قطر و نايب قهرماني جام آزادگان و جام حذفي ايران 1370
نايب قهرماني جام باشگاه هاي آسيا 1371
قهرماني ليگ 3 1372
قهرماني جام برتر تهران و نايب قهرماني جام آزادگان 1373
قهرماني جام حذفي ايران 1374
قهرماني جام خزر و جام پرچم تركمنستان و جام رمضان 1376
قهرماني جام آزادگان و جام رمضان 1377
نايب قهرماني جام باشگاه هاي آسيا , جام آزادگان و جام حذفي 1378
قهرماني جام آزادگان 1379
قهرماني جام حذفي ايران 1380
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
تاریخچه باشگاه استقلال

در چهارم مهر ماه 1324 چند جوان نظامي علاقمند به ورزش دوچرخه سواري ، بنامهاي « ميرزائي، نواب و جانان پور » در خيابان فردوسي تهران اقدام به تأسيس يك باشگاه ورزشي نمودند و به دليل اينكه اعضاي اين باشگاه همگي دوچرخه سوار بودند، نام آن را باشگاه «دوچرخه سواران» نهادند. اولين اعضاي اين باشگاه در بدو تأسيس عبارت بودند از: جانان پور، خاكزاد، گيتي، گريش، كلاني، مهديون، حسيني،ميرزائي و خشايار.

رفته رفته دوچرخه سواران در ساير رشته هاي ورزشي نيز از قبيل واليبال، بسكتبال،پينگ پونگ، وزنه برداري، كشتي، شنا، فوتبال، و .... تصميم به فعاليت گرفت. در اين زمان تيم فوتبال « تور » كه توسط مرحوم علي دانائي فرد تشكيل شده بود، توانست در يك رقابت، تيم فدرتمند كارگران آبادان را شكست دهد. بنابراين مورد توجه ويژه باشگاه دوچرخه سواران قرار گرفت. مسئولان وقت اين باشگاه با مؤسس تيم تور به توافق رسيدند تا از آن پس اين تيم با نام تيم فوتبال دوچرخه سواران در مسابقات شركت نمايد.

پس از يك سازمان دهي نسبي در باشگاه، « پرويزعموقلي، گرائيلي، دانايي فرد و سيدآقاجلالي » به عنوان هيئت مديره انتخاب شدند. بنابر اين تيم فوتبال دوچرخه سواران در سال 1325 اولين حضور رسمي خود را در مسابقات باشگاهي با كسب دو عنوان نايب قهرماني مسابقات باشگاه هاي تهران و نايب قهرناني جام خذفي تهران با موفقيت به پايان رسانيد و سال 1326 نخستين سال صدرنشيني اين تيم با قهرماني در مسابقات جام حذفي تهران بود.

اولين ديدار رسمي باشگاه دوچرخه سواران در پانزدهم اسفندماه 1328 در مقابل تيم شاهين با حضور 2000 تماشاگر در ورزشگاه امجديه « شهيد شيرودي فعلي » برگزار گرديد كه طي آن اولين گل تاريخ فوتبال اين تيم توسط بيوك جدي كار از نقطه كرنر به درون دروازه شاهين ارسال شد و اين تيم با نتيجه يك بر صفر مقابل شاهين نخستين پيروزي خود را جشن گرفت.

اين باشگاه در سال 1328 نام خود را تغيير داده و عنوان « تاج » را برگزيد و در همين سال مقام قهرماني باشگاه هاي تهران را نيز كسب كرد. از آن به بعد « تيم فوتبال تاج » به دليل حضور تعدادي از نظاميان در تركيب آن بيش از پيش مورد توجه قرار گرفت. و از آنجا كه مرحوم علي دانايي فرد، پايه گزار فوتبال اين باشگاه، به رده هاي پايه اي توجه ويژه اي داشتند،تيم تاج بر آن شد تا اقدام به تأسيس شعبه هايي در سراسر كشور نمايد و تيم هاي « تورج » « افسر »، « ديهيم »، « كورش » و « اتم » را در رده هاي سني پائين بنابر تصميم اتخاذ شده تأسيس نمود.

رفته رفته اين باشگاه به عنوان يكي از مطرح ترين تيمهاي فوتبال كشور بدل گشت و بازيكناني از قبيل « بيوك جدي كار، پرويز كوزه كناني، برادران بياتي، عارف قلي زاده، و.... » از اين تيم ظهور كرده و به اوج شهرت در فوتبال دست يافتند.

باشگاه تاج به عنوان ميزبان نهايي سومين دوره جام باشگاه هاي آسيا در سال 1349 ، رقيبان حرفه اي خود را به تهران دعوت كرد و در پايان با غلبه بر نماينده اسرائيل، قهرماني اين دوره از جام را در خانه جشن گرفت كه برخي از بازيكنان اين دوره عبارت بودند از: « طالبي، كاروحق ورديان، ناصر حجازي، اكبر كارگر جم، غلامحسين مظلومي، مهدي حاج محمد، عليرضا حاج قاسم، منصور پورحيدري، نصرالله عبداللهي و .... ».

با پيروزي انقلاب، تيم تاج به « استقلال » تغيير نام داد و همچنان پر قدرت و درخشان در ميدان هاي سبز مسابقات ظاهر گرديد و در سال 1370 بار ديگر عنوان قهرماني خود را در جام باشگاه هاي آسيا تكرار نمود. افتخار آفرينان اين دوره نيز افرادي چون : « شاهرخ بياني، شاهين بياني، مجيد نامجومطلق، عبدالعلي چنگيز، مهدي فنوني زاده، امير قلعه نوعي، عباس سرخاب، حميد بابازاده و .... » بودند.

اكنون تيم استقلال به عنوان يكي از پرافتخارترين باشگاههاي آسيا و ايران شناخته ميشود
 

SoheilStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2005
نوشته‌ها
2,849
لایک‌ها
34
سن
40
محل سکونت
Karaj
ایرانی جان پست 3 رو بخونی بد نیست
22.gif
26.gif
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
جریان خطیبی و عنایتی چی شد..!؟؟!؟؟!
خطیبی که اعلام کرد قلعه نوعی باهاش صحبت کرده و قلعه نوعی هم تایید کرد
؟؟!؟!
چی شد؟!
میاد؟!
عنایتی چی؟!
اگه بیان لیگ برتر هم بازی میکنن؟!
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
ایرانی جان پست 3 رو بخونی بد نیست
22.gif
26.gif

بابام جان گیر دادی به من ها !! چرا هر چی من پست می کنم تو قبلا این کار رو کردی ؟؟؟ آخه این چه زندگی ایه :( ؟؟؟ تازه من حافظه کوتاه مدتم ضعیفه دادا
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
پيگيري تمرينات استقلال با حضور قلعه نويي؛
رييس سازمان فوتبال: مرفاوي، سرمربي استقلال خواهد بود

تيم فوتبال استقلال تهران صبح امروز (دوشنبه) تمريناتش را در ورزشگاه مرغوبكار پي‌گيري كرد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم فوتبال استقلال تهران كه در هفته‌ي شانزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر و در برابر تيم ذوب آهن اصفهان متوقف شده بود، تمريناتش را براي برگزاري هفته هفدهم ليگ برتر در حالي پي‌گيري مي‌كند كه احتمال حضور مربي خارجي در اين تيم، با مذاكرات امير قلعه نويي و «تئودور يونگ» قوت گرفته است.
تيم فوتبال استقلال تهران صبح روز دوشنبه با حضور امير قلعه نويي و ساير اعضا كادر فني تمريناتش را در ورزشگاه مرغوب كار ادامه داد.
در تمرينات امروز استقلال كليه بازيكنان حضور داشتند و تيم زير نظر مرفاوي و اقبالي به گرم كردن پرداخت و پس از مرور تمرينات تاكتيكي، با تقسيم شدن به دو گروه سبز و آبي ديدار دوستانه‌اي را برگزار كردند.
امير قلعه‌نويي نيز از نزديك تمرينات بازيكنان استقلال را زير نظر داشت و پيش از شروع تمرينات نيز در رختكن ورزشگاه مرغوبكار، با بازيكنان به گفت‌وگو پرداخت از احتمال تغيير در كادرفني اين تيم با هدف تقويت شرايط موجود سخن گفت.
قلعه نويي تاكيد كرد كه تحت هر شرايطي صمد مرفاوي به عنوان سرمربي تيم استقلال فعاليت خواهد كرد و «يونگ» يا هر مربي خارجي ديگر در كنار ساير اعضاي كادر فني حضور خواهد داشت.

منبع:ايسنا
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
بهترين هاى استقلال ـ مس غايبند

تيم استقلال تهران در دومين بازى دور برگشت خود هافبك ميانى اش را در اختيار نخواهد داشت.حسين كاظمى، بازيكن استقلال با اخطارى كه در بازى ذوب آهن از داور دريافت كرد، سه اخطاره شد و بازى مقابل مس كرمان در هفته هفدهم را از دست داد.جدا از اين هافبك ، صمد مرفاوى بازيكن مصدومى ندارد و تنها به دنبال جايگزينى براى پيدا كردن هافبك كليدى استقلال است.در سوى ديگر تيم مس كرمان به دنبال اخراج صابر ميرقربانى گلزن با تكنيك خود نمى تواند از اين بازيكن در بازى هفته هفدهم خود استفاده كند.ميرقربانى در بازى مقابل پاس پس از سوت پايان بازى از داور اين ديدار كارت قرمز گرفت و اخراج شد!
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
صادقي در گفت و گو با فارس:
بايد دايرة‌المعارفي براي مشكلات استقلال نوشت

A0231132.jpg


خبرگزاري فارس: مدافع تيم فوتبال استقلال تهران گفت: براي مشكلات تيم بايد يك دايرة‌المعارف نوشت.
اميرحسين صادقي، مدافع تيم استقلال تهران در ديدار برابر ذوب‌آهن نيمكت نشين بود؛ اما به اين مسئله اعتراضي ندارد. هر چند نسبت به مشكلات و شرايط باشگاه گله زيادي دارد. صادقي با خبرگزاري فارس گفت وگويي انجام داد كه در زير مي‌خوانيد:

* بازي با ذوب‌‌آهن چه طور بود؟
مسابقه سختي بود. در زمين حريف بازي مي‌كرديم؛ ولي هم در دفاع و هم در حمله خوب كار كرديم. هر چند موقعيت‌هاي زيادي نصيب دو تيم نشد و بيشتر توپ در وسط زمين در گردش بود.
* اما هواداران از نتيجه ناراضي بودند؟
هواداران استقلال هميشه ناراضي‌اند. قهرماني تيم‌ در فصل قبلي توقع آنها را بالا برده؛ در غير اينصورت بايد يادشان بيايد كه فصل قبل هم استقلال در اصفهان با ذوب‌آهن يك بر يك مساوي كرد؛ همان تيمي كه قهرمان ليگ هم شد. به عقيده من، هواداران ناراضي‌ نيستند؛ بلكه آنهايي كه به هوادارن خط غلط مي‌دهند، ناراضي‌اند. هواداران ما با هوشند و فوتبال را خوب درك مي‌كنند و مي‌دانند تيم در چه وضعيت بحراني قرار گرفته است.
* اين بحراني كه شما و ساير بازيكنان به آن اشاره مي‌كنيد، چيست؟
مشخص نيست بحران چيست و كجاست؛ اما استقلال چه از نظر مديريتي و چه از نظر بازيكني در شرايط بدي قرار دارد و هميشه تحت فشاريم. يك هفته بدون دغدغه و استرس تمرين نكرديم. يك روز مي‌گويند فلاني مديرعامل مي‌شود و روز ديگر مي‌گويند فلاني سرمربي خواهد شد و ... در باره مشكلات استقلال بايد دايره‌المعارف نوشت.
* اين مشكلات كي تمام مي‌شود؟
هميشه اين معضلات وجود داشته و دارد.
* با اين شرايط مي‌توانيد در ليگ قهرمانان آسيا موفق شويد؟
براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا سه سال زحمت كشيديم و بايد نتيجه بگيريم. براي آنكه حاصل تلاش سه ساله‌ام را ببينيم، در ليگ قهرمان آسيا مشكلات باشگاه را پشت در ورزشگاه مي‌گذارم و با روحيه به ميدان مي‌روم.
* چرا در ليگ برتر اينگونه رفتار نمي‌كنيد؟
مطمئن باشيد در ليگ برتر هم قهرمان مي‌شويم. فقط 6 امتياز عقب هستيم و 14 هفته تا پايان مسابقات باقي مانده است. پس هنوز چيزي را از دست نداده‌ايم.
* از نيمكت‌نشيني در بازي با ذوب‌آهن ناراضي نيستي؟
به نظر مربي‌ام احترام مي‌گذارم؛ حتي اگر در فهرست 18 نفره‌ام نباشم، اعتراضي نمي‌كنم چون مربي‌ام را دوست دارم
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
استقلال بدون مدافع ملى پوشش تمرين كرد

اعتراض خاموش صادقى

118971.jpg



ايران ورزشى - غيبت اميرحسين صادقى ملى پوش آبى ها در تمرين ديروز باعث شد تا اين شايعه در بين آبى هاى پايتخت زبان به زبان بچرخد كه او به خاطر نيمكت نشينى قهر كرده است. صادقى در ديدار فولادشهر از روى نيمكت بازى را تماشا كرد تا على انصاريان جاى او را در تركيب استقلال بگيرد. مسأله اى كه گفته مى شود خوشايند مدافع آبى ها قرار نگرفته است و او از اينكه بازگشت انصاريان به تركيب موجب نيمكت نشينى اش شد، ناراحت است. البته اينكه بازيكنى به خاطر يك جلسه نيمكت نشينى بخواهد از تمرين قهر كند كمى عجيب و دور از ذهن به نظر مى رسد. اميرحسين صادقى در نيم فصل اكثراً بازيكن ثابت خط دفاعى بوده و حتى در تيم ملى نيز جايگاه خود را پيدا كرده است. حال در اين شرايط احتمال دارد صادقى از اينكه على انصاريان جايش را گرفته ناراحت باشد. انصاريان در بازيهاى شروع فصل بيشتر به عنوان هافبك دفاعى در تركيب استقلال حاضر مى شد اما بعد از ديدار استقلال - پيكان و شكست آبى ها على انصاريان باز هم حاشيه ساز شد. در آن زمان او چندين بار با مصاحبه هاى جنجالى جو خراب آبى ها را بيشتر به هم ريخت. البته او طورى جلوه مى داد كه گويى از سر دلسوزى حرف مى زند اما كسانى كه انصاريان را از ابتدا مى شناسند مى دانستند كه او تنها به فكر مطرح كردن خود است. بعد از آن بازى انصاريان نيمكت نشين شد، اما بعد از شروع نيم فصل دوم و با تغيير سيستم و تراكم مدافعان آبى كادر فنى ترجيح داد تا دوباره از على انصاريان استفاده كند. مسأله اى كه عده اى اعتقاد دارند به خاطر علاقه امير قلعه نويى به اين مدافع اتفاق افتاد.

شايد صادقى حق داشته باشد حالا كه بعد از پشت سر گذاشتن يك جلسه محروميت كميته انضباطى انصاريان جايش را گرفته ناراحت باشد اما اينكه او به خاطر اين قضايا در تمرين شركت نكند بعيد به نظر مى رسد. شرايط بازيكنانى مثل اميرحسين صادقى، حسين كاظمى، پيروز قربانى و وحيد طالب لو كه در تيم ملى نيز حضور دارند با ساير آبى ها متفاوت است. آنها مى دانند هرگونه درگيرى با كادر فنى يا حركاتى چون نيامدن بدون دليل به تمرينات موجب مى شود كه مورد خشم امير قلعه نويى سرمربى تيم ملى قرار گيرند مسأله اى كه جايگاهشان در تيم ملى را تهديد خواهد كرد. شايد بازيكنانى همچون منصوريان، فكرى و... از اين بابت دغدغه اى نداشته باشند اما صادقى و ساير ملى پوشان استقلال شرايط متفاوتى دارند. آنها مى دانند حضورشان در جام ملت هاى آسيا به معنى داشتن پيشنهادها و شرايط بهتر براى آينده فوتبالشان است اما شركت نكردن صادقى در تمرينات را مى توان نوعى اعتراض خاموش به اوضاع تيم دانست. پالسى از اعتراض كه خيلى آرام ايجاد مى شود طورى كه صادقى حتى ديروز در مصاحبه اى اعلام كرده بود اگر در فهرست ۱۸ نفره هم قرار نگيرم به خاطر علاقه ام به سرمربى اعتراض نمى كنم! به رغم اين اظهار نظر اميرحسين صادقى ناراحت است. شايد او از هم اكنون دوست ندارد به روز محمد نوازى دچار شود و به نوعى ناراحتى خود را اظهار مى كند.
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
استقلال- مس، عبور تا يونگ
تاريخ: ۱۳/۱۱/۸۵
ساعت: ۳۰/۱۵
ورزشگاه: آزادى
ميزبان: استقلال
ميهمان: مس
اتفاق ويژه احتمالى: تشويق يونگ مربى آينده آبى ها و انتقام دست نشان از استقلالى ها
ستاره احتمالى ميدان: آدريانو آلوز
تماشاچى احتمالى: ۲۰ هزار نفر
داور: مسعود مرادى
كمك ها: جواد تقى پور و محمدحسين معتمدى فر
مصدوم: ميثم بائو و محسن يوسفى (استقلال) و ابراهيم تقى پور (مس)
محروم: حسين كاظمى و سياوش اكبرپور (استقلال)، صابر ميرقربانى و فرزاد حسين خانى (مس)


با بحث دوباره اى كه درباره تقويت كادر فنى استقلال به راه افتاده اوضاع اين تيم باز هم از حالت عادى خارج شده و اين تيم كه به نوعى در كورس قهرمانى قرار دارد و نزديك ترين تعقيب كننده سايپا به حساب مى آيد دچار بحرانى تازه شده است.
البته مربيان و دست اندركاران تيم آبى پوش اين اتفاقات را عادى و معمولى مى دانند اما به اين موضوع واقف نيستند كه همين مسائل باعث نوسانات زيادى در روند نتيجه گيرى و حركت صعودى آنها خواهد شد و مسير يكنواخت اين تيم را در راه رسيدن به موفقيت با مشكل مواجه مى كند.
 
بالا