برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران استقلال

GROUNDROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,662
لایک‌ها
13,863
محل سکونت
تهران
در مورد جاسم دودوره، بنظرم افشارزاده و نظری جویباری و کمیته انضباطی مقصرن، تخثیر قلعه نوعی چیه؟ بنظرم افشارزاده تو این موضوع کاملا بی تجربه است، البته مهمترین تخثیر قلعه نوعی اینه که دست گذاشت رو کرار و گفت کراررو میخوام
از قدیم گفتن آزموده رو آزمودن خطاست، من جای کمیته انظباطی تیم بودم کاری میکردم با کرار که حالش جابیاد،
ضمنا بالاخره کیروشی پور دادگاهی شد، ببینم اون نیش گنده اش رو تو دادگاه هم باز میکنه؟
هرچند میدونم با زد و بندهایی که داره تبرئه میشه
خدا رو شکر لااقل یه مرد پیدا شد این کیروشی پور رو دادگاهی کرد

محرومیت سه جلسه ای کرار هم سر دقدلی حسن زاده از یه روزنامه ورزشیه که نوشته کرار بخشیده شد،
دیروز با حسن زاده تو رادیو ورزش مصاحبه میکردن حسابی از دست اون روزنامه شاکی بود و برای اینکه نشون بده کرار بخشیده نشده سه جلسه محرومش کردن!

ضمنا جالبه که سایت ورزش سه اعتراف کرد که پرافتخارترین تیم ایرانی، استقلاله !
 
Last edited:

aghamostafaa

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
7,235
لایک‌ها
18,128
سن
38
محل سکونت
اصفهان
در مورد جاسم دودوره، بنظرم افشارزاده و نظری جویباری و کمیته انضباطی مقصرن، تخثیر قلعه نوعی چیه؟!

همینو بگو ... اصلا به نتیجه نرسیدن مذاکرات هم تقصیر قلعس ...
 

mahdi-xbox

Registered User
تاریخ عضویت
6 نوامبر 2011
نوشته‌ها
716
لایک‌ها
531
محل سکونت
مشهد
سلام
الان تو سایت ورزش 3 خوندم کرار میخواد قراردادش رو فسخ کنه...
راست و دروغش رو نمیدونم ولی همون بهتر که بره...!!شاید یک لول از لحاظ فنی از تمامی بازیکنان الان استقلال بالاتر باشه ولی چه فایده که هرچند وقت یکبار از روی عمد بخواد کارت قرمز بگیره اصلا به بار فنیش نمی ارزه...بازیکن حاشیه ای همینه دیگه...یکی شبیه بالوتلی!
تو این تا حالا تو چند بازی غایب بوده؟امیدوارم با اومدن برزای جای خالیش پر بشه...
کسی میدونه برزای کی میتونه بازی کنه؟
 

hamid_rahmani

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,438
لایک‌ها
292
محل سکونت
همدان
سلام
الان تو سایت ورزش 3 خوندم کرار میخواد قراردادش رو فسخ کنه...
راست و دروغش رو نمیدونم ولی همون بهتر که بره...!!شاید یک لول از لحاظ فنی از تمامی بازیکنان الان استقلال بالاتر باشه ولی چه فایده که هرچند وقت یکبار از روی عمد بخواد کارت قرمز بگیره اصلا به بار فنیش نمی ارزه...بازیکن حاشیه ای همینه دیگه...یکی شبیه بالوتلی!
تو این تا حالا تو چند بازی غایب بوده؟امیدوارم با اومدن برزای جای خالیش پر بشه...
کسی میدونه برزای کی میتونه بازی کنه؟
موافقم هر چقدرم خوبه نباید نازش رو بکشن بره بابا مسخره کرده طرفدارارو تا بهش دست میزنن هزار تا پشتک و نیم وارو میزنه آبرومونو برده سوژه شده اصلا

تو ایران انقدر جوون داریم میدان بهشون بدن خیلی ازون سرتره

کجایی مجتبی که ببینی جاسم کرار برامون ناز میکنه
 

saeed hh

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2012
نوشته‌ها
528
لایک‌ها
8,439
سلام به دوستان من از اس اسی های قدیمی هستم که بعضی دوستان قدیمی اینجا منو به یاد دارم معمولا تمام صفحات رو میخونم ولی کم پست میذارم .

فقط نظرات دوستانو خودم امدم یه چیزی بگم خودتون قضاوت کنید:

قلعه نویی و فردوسی پور هر دو لبه قیچی هستن که فوتبال ایرانو پرپر میکنه .

اگه دو طرف دشمن هستن دلیل بر پاک بودن یکیشون نیستش الکی عمر با ارزش خودتونو حیف طرفداری از هیچ کدوم از این دوتا نکنید و احساسی هم برخورد رفتار نکنید که این دوتا یکیشون چاه هستشو اون یکی چاله .

فقط عشق هستش رنگ مقدس ابی .
 
Last edited by a moderator:

GROUNDROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,662
لایک‌ها
13,863
محل سکونت
تهران
مصاحبه خوبیه......

رفتارهای‌کرار به استقلال لطمه می‌زند؛
معینی: مربیگری‌استقلال برای منصوریان و مجیدی زود است/ به قلعه‌نویی شوک دادیم
254814-222.jpg

هیات مدیره قصد برکناری قلعه‌نویی را نداشت/ قلعه‌نویی باید در مورد کرار تصمیم بزرگی بگیرد/مربیگری استقلال برای منصوریان و مجیدی زود است...
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم شانس اول قهرمانی لیگ برتر خواهد بود گفت: تنها رقیب ما برای قهرمانی تیم منسجم و هماهنگ سپاهان است که امیدواریم کورس قهرمانی را از این تیم بگیریم.

مسعود معینی در گفت و گو مشروح و تفصلی با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: استقلال تا نیم فصل اول نتایج قابل قبولی نگرفت و ما به عنوان هیات مدیره از نتایج تیم راضی نبودیم. روی همین اصل اواخر نیم فصل اول به قلعه‌نویی شوک وارد کردیم ولی به دنبال تغییر او نبودیم.

وی ادامه داد: ما معتقد بودیم استقلال با نفراتی که در اختیار دارد و کادر فنی کاملی که از آن برخوردار است باید بهتر از این نتیجه می‌گرفت. این هشدار به سرمربی تیم منتقل شد و خوشبختانه تاثیر لازم را نیز روی تیم گذاشت و به اعتقاد من قلعه‌نویی در نیم فصل دوم بسیار پخته‌تر و در اظهارنظرهایش بسیار سنجیده‌تر صحبت می‌کند و اعتراض‌هایش به داوری و بازیکنان کمتر شده است.

کارشناس فوتبال کشور تصریح کرد: البته بازی استقلال مقابل گسترش فولاد بسیار ضعیف بود و خوشبختانه کادر فنی هم این موضوع را با واقع بینی پذیرفت و اگر می توانستیم این بازی را ببریم حالا صدرنشین لیگ بودیم که چنین اتفاقی نیفتاد و ما این فرصت را به راحتی از دست دادیم.

معینی ادامه داد: به اعتقاد من نقش هیات مدیره در موفقیت‌های استقلال انکارناپذیر است. تلاش‌های آقای افشارزاده و سایر دوستان که ترکیب خوب و صمیمی را ایجاد کردند سهم بسزایی در موفقیت تیم داشته است. خیلی‌ها همان ابتدا می‌گفتند این هیات مدیره تا نیم فصل از هم می‌پاشد اما دیدید که این اتفاق نیفتاد چرا که ما یک مجموعه منسجم و هماهنگ در خدمت باشگاه استقلال هستیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد خبرهایی که اخیرا پیرامون برکناری قلعه‌نویی مطرح شد، گفت: ما به دنبال برکناری قلعه‌نویی نبودیم بلکه می‌خواستیم به او هشدار بدهیم که کارش را جدی‌تر بگیرد. این شوک برای تیم لازم بود و خوشبختانه جواب هم داد.

وی ادامه داد: قلعه‌نویی با نفرات باتجربه‌ای که در نیم فصل به تیم اضافه کرد شکل تیمی بهتری به استقلال دارد و امروز می‌توانم بگویم از نظر کار تیمی بهترین تیم لیگ هستیم.

معینی در مورد برخوردهای تند قلعه‌نویی با برخی بازیکنان ملی‌پوش استقلال گفت: بازیکنانی که جایگاه‌شان در تیم ملی ثابت است قدری در بازی‌های باشگاهی محافظه‌کار می‌شوند و به نظر من استقلال در نیم فصل اول از بازیکنان ملی‌پوش خود لطمه دید و آنها بسیار ضعیف ظاهر شدند و عملکرد ناامیدکننده‌ای داشتند. بحث جدایی امیرحسین صادقی برای وارد کردن یک شوک به این بازیکن مطرح شد در حالی که قلعه‌نویی بسیار به این بازیکن علاقه‌مند است و از جهتی به هیچ بازیکنی هم باج نمی‌دهد. به نظر من قلعه‌نویی راه برخورد با بازیکنان بزرگ را می‌داند و از این نظر کار او تحسین‌برانگیز است.

وی با بیان اینکه استقلال با ادامه همین روند شانس مسلم قهرمانی لیگ خواهد بود گفت: اعتقاد دارم سایر تیم‌ها نسبت به استقلال افت و خیزهای بسیاری خواهند داشت و این فرصت برای استقلال بهتر فراهم است تا به صدر جدول برود و در پایان لیگ قهرمان شود. در این راه تنها رقیب اصلی استقلال سپاهان است که تیمی سازمان یافته در اختیار دارد و در بازی‌ها بسیار دونده و جنگنده ظاهر می‌شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بحث پیش آمدن خصوصی‌سازی استقلال را یکی از نگرانی‌های عمده این باشگاه عنوان کرد و گفت: خصوصی‌سازی باعث شد تا اسپانسرها احساس نگرانی کنند و اینکه معلوم نیست وضعیت آنها بعد از واگذاری چه می شود و آنها چه سرنوشتی خواهند یافت. ما آنها را متقاعد کردیم که نگران آینده نباشند و همچنان به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: بنده اعتقادی ندارم دو تیم استقلال و پرسپولیس به این راحتی واگذار شوند. این دو تیم جزو تیم‌های ریشه‌دار این کشور هستند که میلیون ها هوادار دارند و واگذاری آنها با این شرایط به بخش خصوصی بر مشکلات اضافه خواهد کرد نه اینکه مشکلات را برطرف کنند.

معینی در مورد وضعیت مالی باشگاه استقلال تصریح کرد: باشگاه تا این لحظه 15 میلیارد از طریق اسپانسر درآمدزایی داشته و آقای خادم هم به ما قول داده اند که تا تیر ماه 35 میلیارد به باشگاه تزریق شود که با جذب این مقدار پول مشکلات باشگاه کاملا برطرف خواهد شد. ما در حال حاضر درگیر 6،7 میلیارد پول هستیم تا مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: تا این لحظه حدود 30 درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم ولی می‌دانم که این میزان اصلا کافی نیست و باید هر چه سریع‌تر به تعهدات‌مان نسبت به بازیکنان عمل کنیم تا آنها با انگیزه بهتری در بازی های آینده حضور یابند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال جذب برخی بازیکنان بی‌کیفیت خارجی را از دیگر مشکلات این تیم در بحث مالی عنوان کرد و گفت: متاسفانه با برخی ندانم‌کاری ها بازیکنانی جذب شدند که امروز باید باشگاه تاوان آن را بدهد. ما از این به بابت بسیار متضرر شدیم ولی چاره‌ای نیست و به هر حال باید باشگاه پول این بازیکنان را بدهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد اینکه گفته می‌شود علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی تهدیدی برای مربیگری امیر قلعه‌نویی برای ادامه سرمربیگری استقلال محسوب می‌شوند، گفت: هر دوی این بازیکنان از بازیکنان محبوب و قابل احترام فوتبال ما هستند که به اعتقاد من به زمان نیاز دارند تا قابلیت‌های خود را بروز دهند. علیرضا منصوریان شروع خوبی در مربیگری نداشت و با تیم امید نتایج خوبی نگرفت ولی در تیم نفت نشان داد مربی دقیق و برنامه‌ریزی است و توانسته این تیم را در صدر فوتبال ایران قرار دهد. مجیدی هم بازیکن بزرگی است و شخصیت قابل احترامی دارد و حضورش در کادر فنی فدراسیون فوتبال و احتمالا تیم‌های پایه می‌تواند او را در مسیر مربیگری قرار دهد.

معینی ادامه داد: تفاوت این دو بازیکن و قلعه‌نویی این است که هیچ کدام سابقه و تجربه قلعه‌نویی را به عنوان پرافتخارترین مربی ایرانی لیگ ندارند اما از نظر درک فوتبال، تاثیرگذاری، دانش فنی و دیگر فاکتورهای مربیگری می‌توانند با قلعه‌نویی رقابت کنند. ما نباید این بازیکنان بزرگ و محبوب فوتبال کشور را با استفاده بد موقع از آنها، بسوزانیم و آینده مربیگری شان را نابود کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال ادامه داد: ما نباید با استفاده نابهنگام از این گونه بازیکنان بزرگ آنها را بسوزانیم. به نظر من استیلی و پیروانی به خاطر همین زمان نامناسب استفاده از آنها در تیم بزرگی چون پرسپولیس خیلی زود از چرخه مربیگری خارج شدند. به نظر من درخشان از تمام مربیان قبلی پرسپولیس تجربه بهتری دارد.

کارشناس فوتبال کشور با بیان اینکه ضعف اصلی باشگاه پرسپولیس را مدیریت این باشگاه می‌دانم و نه مسائل فنی اظهار داشت: پرسپولیس مشکل فنی ندارد، شما دیدید مقابل پدیده این تیم چگونه جسور و بی مهابا بازی کرد و نتیجه هم گرفت. پرسپولیس با اینکه ستاره ندارد اما خوب و سازمان یافته بازی می‌کند و اگر فرصت بیشتری در اختیار کادر فنی قرار بگیرد مطمئن باشید پرسپولیس به روزهای اوجش بازمی‌گردد.

وی با اشاره به خریدهای قلعه‌نویی در نیم فصل گفت: عنایتی یک ستون برای استقلال محسوب می‌شود و بازوبند کاپیتانی او و ***** که در زمین دارد به کار استقلال آمده است. طالب‌لو هم همین شرایط را دارد. در واقع قلعه‌نویی در نیم فصل چند بازیکن باتجربه را به خدمت گرفت تا تیمش به یک هارمونی خوبی برسد. یک تیم کامل، تیمی است که هم بازیکن باتجربه داشته باشد و هم بازیکن جوان و تلفیق این دو فاکتور است که می‌تواند متضمن موفقیت باشد.

معینی در بخش دیگری از سخنان خود به حاشیه‌هایی که به تازگی کرار جاسم برای استقلال ایجاد کرده گفت: من شخصا با کرار صحبت کردم و به او اشکال کارش را گفته‌ام. به او گفتم که بیش از حد نمایشی بازی می‌کند. در بازی‌های ابتدای فصل داوران با او کنار می‌آ‌مدند اما وقتی که داور بزرگی مثل فغانی مقابل او قرار گرفت دیگر حرکات او را تحمل نکرد. به نظر من کرار بازیکن کاملی است او از نظر فیزیکی،‌قد و قامت، تکنیک و هوش بازی، بازیکن بزرگی است اما حرکات حاشیه‌ای او در تیم مشکل ایجاد می‌کند که به نظر من این یک مشکل روانی است.

وی به دعوت نشدن کرار به تیم ملی عراق در جام ملت های آسیا اشاره کرد و ادامه داد: به نظر من تیم ملی عراق هم فهمیده بود که کرار چنین مشکلات رفتاری دارد که او را برای جام ملت‌ها دعوت نکرد و گرنه کرار از هر چهار هافبک عراق در جام ملت‌ها سرتر بود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: به نظر من امروز قلعه‌نویی به جایی رسیده که باید بین بودن یا نبودن کرار تصمیم بگیرد. او از ابتدای لیگ فوتبالش مدام با وقفه رو به رو بوده و حاشیه‌هایی را برای تیم ایجاد کرده. حالا این قلعه‌نویی است که باید تصمیم بگیرد که در ادامه لیگ می‌تواند با کرار ادامه بدهد یا نه.

معینی افزود: به هر حال استقلال با از دست دادن جباری و آندو باید یک بازیکن بازیساز را در میان میدان به خدمت می‌گرفت که کرار گزینه مناسبی بود اما او حاشیه‌هایی دارد که آرامش تیم را بر هم می‌زند. به نظر من یک بازیکن بزرگ باید از همه نظر تعادل داشته باشد. قلعه‌نویی باید بین نتیجه گرفتن تیمش با کرار و کنار گذاشتن او یک تصمیم بزرگ بگیرد که حتی می‌تواند به قیمت به دست آوردن یا از دست دادن قهرمانی لیگ تمام شود.

معینی با بیان اینکه استقلال در نیم فصل اول بازی‌های سخت خود را انجام داده و حدود 10 بازی در ورزشگاه آزادی پیش رو دارد گفت: این شرایط برای استقلال ایده‌آل است. استقلال اگر بتواند از بازی‌های خانگی نتیجه بگیرد مطمئن باشید قهرمانی دور از دسترس این تیم نیست. به نظنر من شوکی که نیم فصل به استقلال وارد شد به خوبی جواب داده و حتی می‌تواند این تیم را تا صدر فوتبال ایران پیش ببرد.
 

aghamostafaa

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
7,235
لایک‌ها
18,128
سن
38
محل سکونت
اصفهان
منم موافقم که قرارداد کرار لغو بشه
 

GROUNDROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,662
لایک‌ها
13,863
محل سکونت
تهران
عجب پیشنهاد جالبی...
امیدوارم این دیلاق جنگجویان کوهستان(کرار دودره) رو بندازن بیرون ویه پاپاسی هم بهش ندن و بجاش فریدون بیاد
فریدون همراه استقلال به اراک می رود/زندی جانشین کرار می شود؟
.............نکته اینجاست که زندی بازیکن آزاد است و در لیست خارجی های استقلال قرار می گیرد چراکه آخرین باشگاهش الاهلی قطر بود.................




52701528370613666585.jpg



09114253183038079883.jpg

نترس حاج آقا ، کیروشی پوربه این راحتی ها حذف نمیشه.......همین الان هم دکتر صدر وساطت کرده
ضمنا دنبال این هستیم که بجای توهین های چند ساله به استقلال و استقلالی ها یه بار هم ما از کیروشی پور شکایت کنیم...البته اگر به تریج قبای شما آقای فوتبال پاک برنمیخوره!
 
Last edited:

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
39
مهدوی کیا و خوردبین چی میگن این وسط؟
مگه کسی در مورد پیام صادقیان اظهار نظر میکنه از پیشکسوت های استقلال؟ برید بازیکن خودتون رو جمع کنید!
فدراسیون هم صاحاب داره میتونه حرف بزنه خودش.
کرار هم راس گفته! کل فوتبال ایران مسخره ست! با کل فدراسیون! مگه غیر اینه؟
 
Last edited:

GROUNDROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,662
لایک‌ها
13,863
محل سکونت
تهران
خداییش من موندم ماجرای جاسم کرار به بعضی ها چه ارتباطی داره؟
فقط خوشم میاد بهتاش فریبا حرف قشنگی زد که گفت بی اخلاق ها در مورد کرار صحبت نکنن!!!
الان کم مونده ننه قمر هم اظهار نظر کنه چون اونم فوتبالیه و چند بار که توپ پلاستیکی افتاده تو حیاط خونشون دستش خورده به توپ پلاستیکی! احتمالا امروز فردا مصاحبه کنه بگه ننه جون این کرار رو بندازید بیرون!!!
این وسط هم خوشحالم عنایتی نقش یه کاپیتان با عرضه رو بخوبی بازی کرده وگفته به فکر تیم خودتون باشید و دخالت نکنید.....

من از الان مخالف فسخ قرارداد کرار هستم تا چشم بعضیا در بیاد!!!!!
افشارزاده هم گفته کرار اظهار ندامت کرده هر چند میدونم این قائله سر دراز دارد......
هنوز مصاحبه حسن روشن و برنامه کیروشی پور مونده.....
ای بمیری کرار با اون اخلاق گندت!
 
Last edited:

Obaydok

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2013
نوشته‌ها
1,885
لایک‌ها
969
محل سکونت
کرمان
خداییش من موندم ماجرای جاسم کرار به بعضی ها چه ارتباطی داره؟
فقط خوشم میاد بهتاش فریبا حرف قشنگی زد که گفت بی اخلاق ها در مورد کرار صحبت نکنن!!!
الان کم مونده ننه قمر هم اظهار نظر کنه چون اونم فوتبالیه و چند بار که توپ پلاستیکی افتاده تو حیاط خونشون دستش خورده به توپ پلاستیکی! احتمالا امروز فردا مصاحبه کنه بگه ننه جون این کرار رو بندازید بیرون!!!
این وسط هم خوشحالم عنایتی نقش یه کاپیتان با عرضه رو بخوبی بازی کرده وگفته به فکر تیم خودتون باشید و دخالت نکنید.....

من از الان مخالف فسخ قرارداد کرار هستم تا چشم بعضیا در بیاد!!!!!
افشارزاده هم گفته کرار اظهار ندامت کرده هر چند میدونم این قائله سر دراز دارد......
هنوز مصاحبه حسن روشن و برنامه کیروشی پور مونده.....
ای بمیری کرار با اون اخلاق گندت!

داداش مردم ما نسبت به اعراب به شدت نژاد پرستن متاسفانه!!
این صحبت هایی هم که میشه همش به خاطر نژادپرستی مردممونه...
من که شرمندم. وقتی توی کشور های پیشرفته داره به شدت با نژادپرستی مخالفت میشه. این جا هرکی بیشتر از اعراب بد بگه روشن فکرتره...
 

GROUNDROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,662
لایک‌ها
13,863
محل سکونت
تهران
داداش مردم ما نسبت به اعراب به شدت نژاد پرستن متاسفانه!!
این صحبت هایی هم که میشه همش به خاطر نژادپرستی مردممونه...
من که شرمندم. وقتی توی کشور های پیشرفته داره به شدت با نژادپرستی مخالفت میشه. این جا هرکی بیشتر از اعراب بد بگه روشن فکرتره...
به کشور عراق و جاسم بی مخ اصلا کاری ندارم، اینا استثنا هستن، به دشمنی اعراب هم که ممکنه دلایل سیاسی و تاریخی داشته باشه هم کاری ندارم
ما ایرانیها فقط ادعامون میشه فرهنگ 2500 ساله داریم، و گرنه بعضی از کشورهای عربی الان از ما متمدن تر شدن، کافیه یه بار شما برید قطر یا امارات،
در هر صورت اینا بیشتر میخوان استقلال رو بکوبن والا عمادرضا هم عراقی بود
الان همه مشکلات فوتبال ما حل شده همه میخوان کرار رو اخراج کنن
تا دیروز کاسه چکنم دستشون گرفته بودن
بنظرم قضیه کرار باید بهتر از این مدیریت میشد که کار به اینجا نمی کشید
هوار ملا محمد چی شد؟
از قدیم گفتن آزموده رو آزمودن خطاست
الان اون گابریل تو تیم روبرو داره خوش میدرخشه
تو این چندسال ما یه خارجی خوب مثل جانواریو نتونستیم پیدا کنیم، این همه خارجی اومدن و رفتن
بنظر من با این همه صرف پول تا حالا میشد یه پلی میکرخارجی حتی بهتر از مجتبی جباری آورد
افسوس که تو این قضیه خوب عمل نکردیم
ضمنا هلمکه که این همه سروصدا کردن براش، نشون به اون نشون که هنوز تو تمرینات الاهلی مصر هم آفتابی نشده چه برسه بخواد بازی کنه
چقدر پشت سر دکتر نوروزی بنده خدا صفحه گذاشتن!
 

mohammad59mm

Registered User
تاریخ عضویت
6 اکتبر 2007
نوشته‌ها
313
لایک‌ها
215
فغانی داور: نگرفتن خطاها متعدد روی مجیدی
فغانی داور: استقلال بازی با سپاهان رو به لطف اون باخت و یک امتیاز کسر امتیاز شد.
فغانی داور: استقلال دوباره از سپاهان به لطف اون باخت.
فغانی داور: در بازی با تراکتور نگرفتن خطاهای متعدد روی کرار، باعث عصبانیت و اعتراض کرار و نهایتآ اخطار و محرومیتش از دربی شد.
فغانی داور: به خاطر اعتراضات کرار ، دو کارت زرد پی در پی و نهایتآ اخراج و 3 بازی محرمیت از جمله بازی های 6 امتیازی با نفت و فولاد شد.
=====================
بگذریم از تعداد بازی هایی که با داوری فغانی نبردیم.
=====================

متأسفم برای کرار. کرار نباید از استقلال بره. اگه هم می خواست بره، قبلش باید از خجالت فغانی حسابی درمیومد
 

Obaydok

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2013
نوشته‌ها
1,885
لایک‌ها
969
محل سکونت
کرمان
باز هم ورزش 3 خودشو ثابت کرد که دشمن استقلاله!!!
تعداد تماشاگر بازی تدارکاتی با آلومینیوم اراک رو 1000نفر اعلام کردند
درحالی که عده واقعی حاضر در ورزشگاه 10000نفر بوده...
متاسفم!
 

aghamostafaa

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
7,235
لایک‌ها
18,128
سن
38
محل سکونت
اصفهان
نفت مسجد سلیمان اصلا وضعیت خوبی نداره باید حتما سه امتیاز رو ازشون بگیریم
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
39
باز هم ورزش 3 خودشو ثابت کرد که دشمن استقلاله!!!
تعداد تماشاگر بازی تدارکاتی با آلومینیوم اراک رو 1000نفر اعلام کردند
درحالی که عده واقعی حاضر در ورزشگاه 10000نفر بوده...
متاسفم!

:general304: داداش ول کن ورزش 3 دیگه کیه!!! خبرگزاری ایرانی که اهمیتی نداره اونم در یه بازی دوستانه! اصلا بذار بگن 2 نفر بوده!

//////
الان اگه رونالدو بگه فوتبال ایران مسخره ست فردا همه میگن حق با رونالدو هست :general711:
 
Last edited:

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,180
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz
محمدزاده: شاید کرار را مجازات کنیم
با اینکه زیاد از کرار خوشم نمیاد اما نمیدونم این جریان چیه به راه انداختن یه جوری میگن به فوتبال ما توهین شده انگار کل فوتبال دنیا در مقابل فوتبال ایران تعظیم میکنه حالا این یکی اومده خلف وعده کرده!!!
منم موافقم اگر این حرفو کیروش میزد هیچکی جیکش در نمیومد تازه ازش دفاعم میکردن جناب فردوسی پور هم احتمالا یه برنامه میذاشت تا دلیل این مسخرگی رو پیدا کنه و ریشه یابی کنه

طرف رو بیخود دو جلسه محروم کردن بعد میان تعلیقش میکنن بعد دو جلسشو میکنن سه جلسه!!! خوب خداییش راست گفته دیگه مسخرست

حالا کمیته اخلاق هم به حرف اومده و از قرار معلوم میخواد یه حرکتی بزنه واقعیت اینکه اگه این فوتبال مسخره نبود کمیته اخلاق نداشت قبلنا که حاج آقا رئیس این کمیته بود مثل این می مونه تو کالچو یه کمیته داشته باشن رئیسش یه کشیش باشه!!! حالا باز دفاع کنن بگن مسخره نیست;)
 

mohammad59mm

Registered User
تاریخ عضویت
6 اکتبر 2007
نوشته‌ها
313
لایک‌ها
215
اصلا همین کیروشی پور هر هفته فدراسیون رو خیلی بدتر از این مسخره میکنه، همین ها که الان علیه کرار فیلم بازی می کنند، همراهش می شدند. کرار تازه یه مقدار کوچکشو تکرار کرده، صداشون دراومده. نمیدونه آدم بخنده یا گریه کنه: محرمی خوش اخلاق ترین فوتبالیست تاریخ ایران!!!! از اخلاق کرار انتقاد میکنه و از قلعه نویی میخاد بازیش نده.
 
Last edited:

GROUNDROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,662
لایک‌ها
13,863
محل سکونت
تهران
واقعا چرا غزال تیز پای ایران این حرف رو باید بزنه؟ اگر به لگد پرونی بود که تا حالا با لگد و شیتوریو زدن به ساک ورزشی ، الان حضرتعالی بیشتر از 200 تا بازی ملی داشتی!
خدایا با چه زبونی به این ملت همیشه در صحنه بفهمونیم که کرار بازیکن استقلاله و استقلال کمیته انضباطی داره؟
ببین چه کردی کرار که وجدان های بیدار از سوراخ ها اومدن بیرون و همینطور مثل قلبی تپنده فقط و بخاطر بخاطر عرق به فوتبال ملی میخوان که با انرژی اولیه حاصل از شیتوریو تو رو تا اربیل بفرستن!
http://www.varzesh3.com/newspapershow.do?newspaper1=Goal-1393-12-10.jpg
 
بالا