برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران استقلال

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
بازیکنان استقلال تا امروز با مشکلات کنار آمده اند/سروسامان گرفتن مدیریت باشگاه مایه امیدواری ماست
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در فصل جاری مشکلات زیادی متوجه باشگاه استقلال بوده اما همه بازیکنان و اعضای کادر فنی به نحوی با این مشکلات کنار آمده و از کم کاری پرهیز کرده اند.
صمد مرفاوی با بیان این مطلب به خبرنگارمهر گفت: از ابتدای فصل جاری با مشکلات متعددی دست به گریبان بوده ایم. با این حال تمامی بازیکنان و مربیان به نحوی با این مساله کنارآمده و با نهایت توان خود سعی کرده اند استقلال در مسیرموفقیت گام بردارد.

وی ادامه داد: اینکه در رتبه دوم جدول هستیم و اختلاف امتیاز اندکی با سایپا داریم نشان دهنده این است که تا اندازه ای در دستیابی به اهدافمان موفق بوده ایم . تا به اینجای کار با کمک بازیکنان و کادر فنی استقلال در حد توان و بضاعت خود نتیجه گرفته اما انتظار داریم درادامه بازی ها نیز کمک مدیران باشگاه را به دنبال خود داشته باشیم. به حل مشکلات باشگاه استقلال امید داریم و سروسامان گرفتن مدیریت باشگاه امیدواری ما را دو چندان می کند.

مرفاوی در خصوص نوع همکاری تئودور یونگ با تیم فوتبال استقلال تهران اذعان داشت: فکر نمی کنم اتفاق خاصی رخ داده باشد، از ابتدا قرار بود یک مربی خارجی به مجموعه استقلال اضافه شود و یونگ نیز با همین هدف به تیم ما می آید و به عنوان یکی از اعضای کادر فنی ما را همراهی خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اذعان داشت: در هفته هجدهم بازی دشواری را مقابل فجرسپاسی پیش روداریم. طی هفته جاری بازهم بازیکنان ملی پوش در تمرینات همراه ما نبوده اند اما این باعث نمی شود تا نسبت به آمادگی و توان خود تردید داشته باشیم . با آمادگی کامل به شیراز می رویم و سعی می کنیم مقابل تیم جوان و دونده فجر نتیجه ای قابل قبول کسب کنیم.

وی عنوان داشت: سعی می کنیم تا قبل از موعد اعلام فهرست بازیکنان برای حضور درمسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا نیاز خود را با جذب بازیکنان خارجی برطرف سازیم. در همین رابطه یک یا دو بازیکن خارجی طی امروز و فردا در تمرین استقلال حضور می یابند و در صورت تایید توانایی هایشان به مجموعه ما می پیوندند.

منبع
 

sara__joon

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 آگوست 2006
نوشته‌ها
5,355
لایک‌ها
5,607
محل سکونت
El Paso, Texas
پرسپولیس سروره استقلاله
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
مرفاوى : بايد از بحران خارج شويم
سرمربى استقلال تهران گفت: براى رسيدن به ۲ هدف مهم بايد در بازى روز جمعه مقابل فجر سپاسى با پيروزى ميدان را ترك كنيم. صمد مرفاوى اظهار داشت: بايد فجر سپاسى شيراز را شكست دهيم تا به شرايط استقلال در اين روزهاى اخير سرو سامان بدهيم و خود بازيكنان هم مى دانند كه به ۲ دليل بايد فجر را شكست دهيم دليل اول اينكه از كورس قهرمانى عقب نيفتيم و دليل دوم هم براى خارج شدن از بحران !مرفاوى ادامه داد: متأسفانه استقلال در روزهاى اخير شرايط خوبى نداشته است اما پيروزى مقابل فجر مى تواند بسيارى از مشكلات ما را حل كند.سرمربى استقلال خاطرنشان كرد: در طول هفته و پس از بازى مقابل مس كرمان روى مسايل روحى و روانى بازيكنان استقلال خيلى كار كرديم تا آنها از هر نظر مشكلى نداشته باشند جدا از آن روى مسايل فنى هم مشكلى نداريم چون تقريباً تمامى بازيكنان آماده هستند.مرفاوى درخصوص وضعيت مهاجمان اين تيم گفت: همه مهاجمان استقلال در آمادگى كامل هستند. مى دانم مشكل گلزنى داريم اما اميدوار هستيم اين مشكل حل شود؛ خودم هم در طول تمرينات اين هفته با مهاجمان به صورت اختصاصى كار كردم
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
فكرى : يونگ نبايد براى استقلال حاشيه درست كند
كاپيتان استقلال در آستانه بازى با فجرسپاسى گفت: حريف از شرايط ميزبانى بهره مى برد و با توجه به شرايط نامناسب زمين چمن ورزشگاه حافظيه، كار بسيار سختى را در پيش خواهيم داشت.محمود فكرى اظهار داشت: بازى در شيراز سختى هاى خاص خودش را دارد و براى گرفتن امتياز بايد بيش از حد تلاش كنيم، در ضمن فجرى ها نشان داده اند كه يك تيم دونده و با انگيزه هستند.وى تأكيد كرد: با اين شرايط حتى نتيجه مساوى هم مى تواند براى ما راضى كننده باشد اما شرايط جدول، استقلال را محكوم به كسب
۳ امتياز مى كند. براى ماندن در كورس قهرمانى تحت هر شرايطى بايد برنده از زمين خارج شويم.مدافع استقلال افزود: در حال حاضر اوضاع در استقلال آرام تر شده و اين موضوع تنش ها را كمتر مى كند. گويا قرار است تا چند روز آينده كمى از مشكلات مالى بازيكنان هم حل شود تا بدون حاشيه بازى ها را ادامه دهيم.فكرى معتقد است كه استقلال كماكان يكى از مدعيان كسب عنوان قهرمانى است. او با اشاره به اين موضوع اظهار داشت: هنوز تا پايان ليگ فرصت زيادى باقى مانده و ممكن است اتفاقاًت زيادى بيفتد. در حال حاضر نه تنها استقلال، بلكه سپاهان و پرسپوليس هم مى توانند به قهرمانى اميدوار باشند.وى درخصوص حضور يونگ در استقلال گفت: اين مربى بايد در كارش صداقت داشته باشد و براى كمك به استقلال تلاش كند. او نبايد دنبال حاشيه باشد. اينكه چه كسى نفر اول و دوم باشد، مهم نيست؛ نكته حايز اهميت، موفقيت استقلال است.
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
نجف نژاد : حق امضاء دارم
مديرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: سرپرست تيم فقط به كادر فنى و تيم تذكر داده كه به نظرم لازم بود. مقداد نجف نژاد روز چهارشنبه در باره آخرين وضعيت اين باشگاه حرف هاى تازه اى زد كه در زير مى خوانيد:
* قضيه يونگ منتفى شد؟
- نه، هنوز منتفى نشده است.پيشنهادى را مطرح كرده ايم و منتظر جواب او هستيم.
* ظاهراً آقاى قلعه نويى به شكل ديگرى با يونگ مذاكره كرده است؟
-در استقلال كه دو تصميم متفاوت نمى گيريم. همه ما در راستاى يك هدف حركت مى كنيم. از هيأت مديره و سازمان فوتبال تا من، يك تيم محسوب مى شويم و با يكديگر هم مشكلى نداريم. همه مى خواهيم اوضاع بهتر شود.
* آقاى نجف نژاد! استقلال با مشكلات عديده اى روبروست.
-از ديد خودم نگاه مى كنم. شرايط استقلال خوب است. البته مشكل داريم اما عمده مشكلات اقتصادى است.
* اما بازيكنان از شرايط تيم خسته شده اند؟
-تيم هاى بزرگ هميشه درگير برخى مسايل هستند. خوشبختانه بازيكنان به خوبى همكارى مى كنند. افرادى كه با باشگاه در ارتباط هستند، به خاطر مسايل مادى همكارى نمى كنند. مهمترين اصل اين است كه بازيكنان عاشق تيم هستند.
* آخرين مهلت براى تقويت تيم، ۲۳ بهمن ماه است. چه فكرى براى اين موضوع داريد؟
-قرار است در ۳ روز آينده چند بازيكن به تمرين اضافه شوند.
* به عنوان مديرعامل تا چه اندازه اى از كادر فنى حمايت مى كنيد؟
-چون مى بينم اين افراد عاشقانه زحمت مى كشند و در اين راه كم نمى گذارند، وظيفه خود مى دانم از مربيان و سازمان فوتبال حمايت كنم.
* چطور مى شود سرپرست تيم عليه مرفاوى مصاحبه مى كند؟
-اين موضوع را بهتر است از آقاى نظرى جويبارى بپرسيد.
* بالاخره به عنوان مديرعامل با آن حرف ها موافقيد يا خير؟
-آقاى نظرى فقط تذكر داده اند. هر كارى كه مى كنيم، نياز دارد كه كسى به ما تذكر بدهد. بد نيست هر از گاهى از اين تذكرات داده شود.
* يكى از مشكلاتى كه بازيكنان از آن گله دارند، زمين تمرين است.
-نمى گويم شرايط زمين ايده آل است اما بد هم نيست. نداشتن زمين براى استقلال يك موضوع اظهر من الشمس است و قضيه براى امروز و ديروز نيست. اين تيم ۲۷ سال است زمين تمرين ندارد. صحبت هايى شده كه يك مكان مناسب براى تمرين انتخاب كنيم.
* قضيه نداشتن حق امضا چيست؟
- اين خبر درست نيست. از اول هم مشكلى نداشتم.
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
در حاشيه ديدار دوستانه تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و بلاروس
** "غلامحسين الهام" سخنگو و رئيس دفتر رئيس جمهوري ، "محمد علي‌آبادي" معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان تربيت بدني ، "كيومرث هاشمي" سرپرست فدراسيون فوتبال ، رئيس فدراسيون فوتبال بلاروس و چند تن از مقامات سفارت بلاروس در ايران از نزديك مسابقه تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و بلاروس را مشاهده كردند.


** حدود ‪ ۲۰‬تن از اتباع بلاروس مقيم تهران در گوشه‌اي از ورزشگاه آزادي تهران ، تيم ملي كشور خود را تشويق مي‌كردند.


** در بين دو نيمه بازي ايران و بلاروس ، خواننده ايراني به نام "اميد حجت" ترانه‌اي به زبان انگليسي به مناسبت بيست و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اجرا كرد.


** "ديميتري لنسوچ" بازيكن تيم فوتبال اميد بلاروس به دليل آسيب ديدگي از ناحيه گردن با حضور در جايگاه خبرنگاران ، ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و بلاروس را مشاهده كرد.


** سه خبرنگار بلاروسي و ‪ ۲۰‬خبرنگار ايراني از بازي دو تيم ملي فوتبال ايران و بلاروس خبر و گزارش تهيه كردند.


** حدود ‪ ۱۵‬هزار تماشاگر ايراني در ورزشگاه آزادي تهران حضور داشتند.


** بين دو نيمه بازي ، بازيكنان ذخيره هر دو تيم مشغول گرم كردن خود شدند.


** سرمربي تيم فوتبال اميد بلاروس در پايان بازي اين تيم مقابل تيم اميد ايران در سالن كنفرانس حضور نيافت و با خبرنگاران مصاحبه نكرد.
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
اكبرپور» از هفته نوزدهم در تركيب استقلال قرارمى گيرد
درخواست سياوش اكبرپور مبنى بر تخفيف يا عفو محروميت باقى مانده اش، مورد بررسى در شورايعالى استيناف قرار گرفت.به گزارش سايت فدراسيون فوتبال؛ كميته انضباطى فدراسيون پيشتر اين بازيكن را به مدت ۱۰ جلسه از شركت در كليه مسابقات رسمى محروم كرده بود.شورايعالى استيناف با توجه به ندامت و تعهد اكبرپور ۶ جلسه از محروميت او را به مدت ۶ ماه معلق كرد.لازم به ذكر است اجراى اين حكم منوط به پرداخت مبلغ ۱۰ ميليون ريال جريمه نقدى از سوى بازيكن فوق الذكر است.طبق اين رأى صادره، استقلال در ديدار با فجرسپاسى اين بازيكن را در اختيار نخواهد داشت اما از هفته نوزدهم اكبرپور مى تواند تيمش را در رقابت ها همراهى كند.چنانچه بازيكن نامبرده در ايام تعليق مرتكب تخلفى شود علاوه بر اعمال تنبيه مرتبط به تخلف ارتكابى، محروميت ناشى از تعليق نيز به مجازات اضافه خواهد شد.
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
اسامي محرومان هفته هجدهم ليگ برتر اعلام شد
سازمان ليگ روز چهارشنبه اسامي محرومان هفته هجدهم مسابقات فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي برتر ايران رات اعلام كرد.

اسامي اين بازيكنان به شرح زير است :
احمد مومن‌زاده، اميد شريفي نسب، حسين كريمي (سايپا)، سياوش اكبرپور (استقلال تهران)، حميد سرآباداني (راه آهن)، داوود سيدعباسي، عليرضا نيكبخت واحدي، فرزاد آشوبي و احسان خرسندي (پرسپوليس)، مصطفي صالحي نژاد، گئورگ استراتولات و امير حدادي‌فر (ذوب آهن)، آدريانو آلوز، عباس محمدي، رسول ميرطرقي، محسن زاهدي و صابر ميرقرباني (مس كرمان) ، عماد محمدرضا و عبدالوهاب ابوالهيل (سپاهان)، مهدي چمن آرا (فولاد)، محمد آقامحمدي و مجتبي انصافي (برق شيرازي)، امير خدامرادي (ملوان)، مجيد نورمحمدي، جواد رزاقي و ايوان پتروويچ (ابومسلم)
تيم‌هاي استقلال اهواز، پاس تهران ، صباباتري، پيكان تهران و فجر سپاسي شيراز اين هفته غايبي ندارند.
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
سرمربي تيم ملي فوتبال بلاروس : انتظار بيشتري از تيم ايران داشتم
سرمربي تيم ملي فوتبال بلاروس گفت انتظار بيشتري از تيم ملي فوتبال ايران داشتم .

" يوري پونوتوس " چهارشنبه‌شب پس از تساوي ‪ ۲‬بر ‪ ۲‬تيمش مقابل تيم ايران در گفت وگو با خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت تصور مي‌كردم كه تيم ملي فوتبال ايران بازي بهتري از خود در اين ديدار به نمايش بگذارد ولي اين چنين نبود.

پونوتوس اظهارداشت با اين وجود به نظر من تيم ايران شايسته حضور در جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬آلمان بود و از اينكه دو تيم در اين ديدار بازي پرگلي را به نمايش گذاشتند ، خرسندم .

سرمربي تيم فوتبال بلاروس در پاسخ به سووالي مبني بر اينكه چرا اين تيم به لاك دفاعي فرو رفت اظهارداشت در نيمه نخست تيم ايران فشار زيادي بر تيم بلاروس آورد و طبيعي بود كه بازيكنان من دفاع كنند ولي در نيمه دوم مشاهده كرديد كه اين چنين نبود.

وي با اشاره به سردي هوا در بلاروس گفت سردي هوا در بلاروس سبب مي‌شود كه ما نتوانيم اردوهاي آمادگي در اين فصل برگزار كنيم از همين رو در اين ديدار بازيكنان اين تيم ناهماهنگ نشان دادند.
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
قلعه‌نويي " از عملكرد بازيكنان تيم ايران مقابل بلاروس ابرازرضايت كرد
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در پايان بازي دوستانه تيم‌هاي ملي فوتبال كشورمان و بلاروس ، از عملكرد بازيكنان تيمش ابراز رضايت كرد.

"امير قلعه نويي" چهارشنبه شب در پايان اين ديدار در گفت و گو با خبرنگاران ، بازي تيم‌هاي ايران و بلاروس را به سه بخش تقسيم كرد و اظهار داشت : ملي پوشان ايران در نيمه نخست اين بازي بسيار هماهنگ و خوب ظاهر شدند به طوري كه تيم ايران ، تيم برتر ميدان بود.

قلعه نويي ادامه داد : تيم ايران در آغاز نيمه دوم بر اثر دو اشتباه انفرادي ، دو بار دروازه‌اش باز شد و معتقدم كه تيم بلاروس بر اساس تاكتيك گروهي به دو گل خود دست نيافت.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت : با تغيير تاكتيك تيم از سيستم ‪- ۳‬ ‪ ۲ - ۵‬به ‪ ۲ - ۴ - ۴‬توانسيتم چند موقعيت خوب بدست بياوريم.

وي با بيان اين كه نتيجه ديدارهاي دوستانه در اولويت دوم كادر فني تيم ملي فوتبال ايران است ، گفت : هدف از اين ديدارها شناخت بازيكنان و نقاط ضعف و قوت تيم ملي است.

قلعه نويي ، تيم بلاروس را يك تيم خوب اروپايي ذكر كرد و گفت : سبك اين تيم مشابه تيم ملي فوتبال ازبكستان است اما تيم ازبكستان كلاس پائين تري نسبت به تيم بلاروس دارد.
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
حمله شديد جويبارى به بازيكنان و كادر فنى
----------------------
صمد فراموش كرده چطور سرمربى شده!
ايسنا - سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران با انتقاد از بازيكنان و مربيان اين تيم توضيح داد: در صورت تداوم مصاحبه هاى جنجالى عليه تيم و باشگاه استقلال، با تمام خاطيان برخورد انضباطى خواهد شد.
نظرى جويبارى با لحنى تند ادامه داد: استقلال در شرايطى نيست كه بخواهيم به آن حمله كنيم، چيزى كه متأسفانه اين روزها در بين برخى از بازيكنان و مربيان باب شده است. به جاى اينكه از تيم حمايت كنيم، نبايد استقلال را در شرايطى قرار دهيم كه برايش حاشيه ايجاد شود.
وى مى گويد: استقلال هميشه داراى مشكلاتى بوده است اما اينكه امروز بازيكنان يا مربيان تيم بخواهند با طرح مغرضانه اين مشكلات به باشگاه و تيم حمله كنند، يك قاعده ناميمون است و تنها جز ضرر براى استقلال چيز ديگرى به همراه نخواهد داشت. قطعاً استقلال با مشكلاتى روبرو است اما متأسفانه ادامه اين روند، باعث نابودى استقلال مى شود.
آنهايى كه عليه تيم مصاحبه مى كنند، چه بازيكن و چه مربى؛ بايد بدانند كه به ريشه استقلال ضربه مى زنند. كميته انضباطى نيز مصمم است كه با كليه اين افراد برخورد انضباطى كند.

119868.jpg



وى ادامه مى دهد: زمانى كه مرفاوى به عنوان سرمربى تيم استقلال مى گويد: اين نهايت بضاعت استقلال است. قطعاً بازيكنان نيز به تبعيت از او دست به انتقاد از تيم مى زنند. يك مربى بايد شرايط تيم را بپذيرد. شايد مشكلاتى در تيم وجود داشته باشد اما نبايد اين مشكلات را به گونه اى هدايت كنيم كه باعث آسيب رساندن به پيكره استقلال شود. با اين روند خود استقلالى ها در حال حذف استقلال از ليگ قهرمانان هستند.
نظرى جويبارى تأكيد كرد: باشگاه استقلال تاكنون به ۴۰ درصد از تعهدات خود در قبال بازيكنان عمل كرده است. بازيكنى در استقلال نداريم كه كمتر از بيست ميليون تومان پول گرفته باشد. نمى دانم چرا اين بازيكنان حاضر مى شوند براى مباحث مالى كه باشگاه با تمام شرايط دشوار خود به آن پايبند بوده است، حاشيه سازى كنند. برخى از بازيكنان به گونه اى انتقاد مى كنند كه انگار مجانى براى استقلال بازى كرده اند.
وى همچنين با اشاره به انتصاب صمد مرفاوى به عنوان سرمربى تيم استقلال از سوى امير قلعه نويى توضيح داد: روزى قلعه نويى تشخيص داد كه مرفاوى به عنون سرمربى تيم استقلال فعاليت كند. در شرايط كنونى نيز همين قلعه نويى تصميم دارد، مربى خارجى را به تركيب كادر فنى اضافه كند. نمى دانم چرا مرفاوى و عده اى فراموش كرده اند كه با انتصاب چه كسى استقلال را به دست گرفته اند كه امروز با اين روند مخالفت مى كنند.
نظرى جويبارى تأكيد كرد: جذب سرمربى از وظايف مسؤوليت هاى رييس سازمان فوتبال و مديرعامل است كه پس از تصويب هيأت مديره اجرايى مى شود. به كس ديگرى مربوط نيست كه بخواهد در مورد تغيير كادر فنى اظهارنظر كند. اگر قرار است «يونگ» به تركيب كادر فنى استقلال بيايد، قطعاً با تفكرى مفيد به تيم اضافه مى شود كه اين نيز تنها به نفع استقلال خواهد بود.
وى خاطرنشان كرد: درست نيست قلعه نويى را كه تمام هم و غم خود را براى كمك به استقلال گذاشته است، اينگونه زير سؤال ببريم. باعث افتخار باشگاه استقلال است كه سرمربى سابق اين تيم هدايت تيم ملى را بر عهده دارد. قلعه نويى به استقلال لطف مى كند كه به رغم دغدغه هاى موجود در تيم ملى باز هم به فكر استقلال است.
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
عواقب يونگ را فراموش نكنيد
يك رافائل با كلى مشترى ناگهانى

119877.jpg



اينكه چه زمانى هيأت مديره استقلال فرمول بمب اتم، ببخشيد مديرعامل جديد اين باشگاه را معرفى خواهد كرد، در حال حاضر چندان اهميتى ندارد. در استقلال كارهاى مهم ترى در پيش است. مربى هلندى آمده و قرارداد چند صد هزار دلارى خواهد بست ولى اينكه چه كسى پاى قرارداد او را امضا مى كند هم هنوز معلوم نيست و اصولاً اين جزو توانمندى هاى آبى هاست كه در عين داشتن بدهى ميلياردى و نداشتن مديرعامل مى توانند قرارداد كلان با مربى خارجى ببندند.
اما امضاى قرارداد با يونگ نه تنها پايان دردسرهاى استقلال نيست بلكه سرفصل مشكلات جديدى است كه فرا روى آنها قرار خواهد گرفت. اگر باور نداريد موارد فهرست وار زير را بخوانيد:
۱ـ از آنجا كه استقلال مشكل مهاجم دارد از همين حالا جناب يونگ مثل روزهاى اول حضورش در پرسپوليس يك رافائل يا شبيه آنها را براى رفع مشكل خط حمله اين تيم به تهران خواهد آورد. آقاى مهاجم هم كه بنجل ترين جنس موجود در فوتبال جهان است چند وقت بعد ديپورت شده و پرونده شكايت جديدى در فيفا براى استقلال گشوده خواهد شد.
۲ـ استقلالى ها به محض جذب تئودى يونگ بايد يك سخنگوى پرحرف با خوردن روزانه ۵ عدد بناگوش براى تقويت عضلات فك جذب كند تا بتواند تكذيب هاى مداوم در مورد پيشنهادى خارجى جناب يونگ را به رسانه ها بدهد. چون تجربه ثابت كرده مربيانى كه خشايار محسنى را به عنوان مدير برنامه در اختيار دارند بلافاصله بعد از بستن قرارداد از سوى يك ميليون تيم و باشگاه مختلف پيشنهاد دريافت مى كنند. اگر كمى به حافظه تان فشار آوريد و دوران حضور آرى هان در پرسپوليس را به ياد آوريد قضيه حل مى شود. از روزى كه يونگ هم با استقلال قرارداد ببندد سيل متقاضيان او پيدا خواهد شد. عجالتاً كامرون، الوحده، زسكامسكو، كره جنوبى، دونايسكا و … را به خاطر بسپاريد تا اگر تعداد بيشتر شد و تشتك سازى براتيسلاوا، آب شيرين كنى ابوظبى، منتخب شيرينى پزان زاگرب و كنسروسازى نيكوزيا خواستار او شدند سرگيجه نگيريد.
۳ـ در خبرها داشتيم كه گويا براى جناب يونگ آپارتمانى در خيابان فرشته هم اجاره شده است. به مديران استقلال توصيه مى كنيم به محض تحويل گرفتن اين آپارتمان و سكونت يونگ قفل در خانه او را عوض كنند تا صاحبخانه نتواند در غياب ايشان اسباب و اثاثيه اش را جمع كرده و در كوچه بريزد. البته با عوض شدن قفل خانه ديگر نيازى به فداكارى جناب محسنى نخواهد بود كه سربزنگاه مثل سوپرمن حاضر شده و با پرداخت اجاره خانه از جيب پرسخاوت خويش چند روزى هم سوژه يك خبرگزارى خاص و صدالبته رفيق شود
منبع
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
پست 91 نامربوط به تااپیکه
پست 92 تکراریه
....
به نظر من پست 91 اصلا جاش اینجا نیست تیم ملی چه ربطی به استقلال داره؟!
بعد اینکه
پست 92 تکراریه اگه صفحه قبل رو بخونید میبینید که بنده اینو قبلا نوشتم...!!
 

arashkhan

کاربر فعال برق و الکترونیک
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 آپریل 2006
نوشته‌ها
485
لایک‌ها
7
محل سکونت
51.50 , 35.75

SoheilStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2005
نوشته‌ها
2,849
لایک‌ها
34
سن
40
محل سکونت
Karaj
اكبرپور» از هفته نوزدهم در تركيب استقلال قرارمى گيرد
درخواست سياوش اكبرپور مبنى بر تخفيف يا عفو محروميت باقى مانده اش، مورد بررسى در شورايعالى استيناف قرار گرفت.به گزارش سايت فدراسيون فوتبال؛ كميته انضباطى فدراسيون پيشتر اين بازيكن را به مدت ۱۰ جلسه از شركت در كليه مسابقات رسمى محروم كرده بود.شورايعالى استيناف با توجه به ندامت و تعهد اكبرپور ۶ جلسه از محروميت او را به مدت ۶ ماه معلق كرد.لازم به ذكر است اجراى اين حكم منوط به پرداخت مبلغ ۱۰ ميليون ريال جريمه نقدى از سوى بازيكن فوق الذكر است.طبق اين رأى صادره، استقلال در ديدار با فجرسپاسى اين بازيكن را در اختيار نخواهد داشت اما از هفته نوزدهم اكبرپور مى تواند تيمش را در رقابت ها همراهى كند.چنانچه بازيكن نامبرده در ايام تعليق مرتكب تخلفى شود علاوه بر اعمال تنبيه مرتبط به تخلف ارتكابى، محروميت ناشى از تعليق نيز به مجازات اضافه خواهد شد.

ایرانی جام مگه قرار نشد منبع بزاری؟ هر خبری که میگی من باید کلی بگردم تا منبع شو پیدا کنم اینطوری که نمیشه.:blush:
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
سهیل آقا
ایرانی جام نه ایرانی جان <:
راستی چرا اینقدر پست تکراری میدن؟!!!!
 

SoheilStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2005
نوشته‌ها
2,849
لایک‌ها
34
سن
40
محل سکونت
Karaj
سهیل آقا
ایرانی جام نه ایرانی جان <:
راستی چرا اینقدر پست تکراری میدن؟!!!!
:p
خودش گفت که پستارو زیاد نمیخونه همیطوری پست میده فکر کنم صفحه دوم یا سوم گفت:D

امروز امیدوارم استقلال ببره دیگه حوصله مساوی یا باخت رو ندارم.:wacko:
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
ایرانی جام مگه قرار نشد منبع بزاری؟ هر خبری که میگی من باید کلی بگردم تا منبع شو پیدا کنم اینطوری که نمیشه.:blush:
سلام کم و کاستی ها را ببخشید چون معمولا همه مطالب را از سایت ایران ورزشی می گیرم در پایان آخرین پست همانروز سعی می کنم منبع را بنویسم . من یه ذره تنبلم ببخشید . و اینقدر روی پست های تکراری حساسیت نداشته باشید باز هم علت همون تنبلیه من فقط عنوان پست ها رو می خونم تا به اونی که واسم مهمه برسم در کل از SoheilStar و bnc عذر می خوام .
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
ولی حرفایه قلعه نوعی در مورد تیم ملی ربطی به اس اس نداشت ها.. درکل . .!
..
نه بابا این حرفا چیه خواهش میکنم..
00
آره خداکنه ببره .. حداقل هم نبازه.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه مساوی کنه یا ببازه دیگه قهرمان نیست باید منتظر هم باشیم صفحه دوم ببینیمش ..
خدا نکننهههههههههههههههههههههههههههههه
 
بالا