برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران تراکتورسازی تبریز

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
جمشید خطیبی: باشگاه گسترش فولاد خود را مکلف به اجرای تمام قوانین میداند| پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی آناج | Anaj.ir

به گزارش آناج، توجه به اعلام سازمان لیگ بعد از بازی استقلال در خصوص سرمربیگری تیم گسترش فولاد جمشید بناء خطیبی قائم مقام باشگاه گسترش فولاد در این خصوص اظهار نمود برابر قوانین AFC و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران جهت هدایت تیم‌های لیگ برتری داشتن مدرک مربیگری A آسیا الزامی می‌باشد.

از آنجایی که آقای رسول خطیبی هنوز موفق به دریافت مدرک مربیگری A آسیا نگردیده و از طرفی به عنوان بازیکن به سازمان لیگ معرفی شده لذا با پیشنهاد ایشان باشگاه آقای حسین خطیبی را که دارای مدرک مربیگری A آسیا و کادر فنی تیم مشغول می‌باشد به عنوان سرمی تیم گسترش فولاد به سازمان لیگ معرفی نموده است در ضمن جوابگوی مسائل فنی تیم به باشگاه بر عهده آقای رسول خطیبی خواهد بود.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
دو طعنه وطن پرست به استقلالی ها در موج فوتبال - تراکتورچی

به نوشته مجله خبری-هواداری تراکتور سازی دیشب در برنامه موج فوتبال مجری جوان آذربایجان با شروع سوالات خود از میهمان برنامه بحث ها را استارت زد و گفت در ادامه پیگیر قضیه قلعه نویی و ماجدی خواهد بود این مجری متعصب که قبلا هم در قضیه آرش برهانی ثابت کرده بود به هیچ وجه در مقابل کسانی که توهین می کنند بیکار نمی نشیند دیشب از رسول خطیبی در مورد حقایق موجود پرسید که خطیبی همان حرفهایی که در کنفرانس گفته بود را تکرار کرد.

وطن پرست از خطیبی درخواست می کند با توجه به اینکه شهرداری با یک تماس به دسته دو سقوط کرده است اگر تماسی وجود داشته است رسول خطیبی پا پس نکشد و تا آخر روی حرفهایش بایستد اما جواب رسول خطیبی هم جالب بود او گفت نه از کسی ترسی دارد نه چیزی و فقط وقایع را گفته است زمانی که حتی برای بازیکن روادید و ویزا صادر نشده است به چه حقی بازیکن را تهدید می کنند که درصورت عدم پیوستن به تیم ملی وی را محروم می کنند؟

مجری برنامه می پرسد به نظر شما ماجدی با توجه به اینکه می توانست کنترل کند که استرسی به آقایی وارد نشود خواسته است با این کار به نوعی آقایی را از لیست گسترش خارج کند؟خطیبی در جواب می گوید نمیگویم قطعا این کار را کرده است اما این شبهه را ایجاد کرده است؛ این جاست که طعنه اول وطن پرست به دل می نشیند، مجری می گوید نیازی به شبهه نیست اگر به سابقه برخی آقایان توجه کنیم معلوم می شود چه کاره هستند.

طعنه دوم وطن پرست هم به قلعه نویی بود که در کنفرانس پس از بازی زمانی که شعار هایی که لایقش بود را شنید عنوان کرده بود این ها با سواد نیستند و بی سواد و بی فرهنگ هستند و برای من با سواد ها مهم هستند؛ وطن پرست با شروع بخش دوم صحبتش در این مورد گفت کارگران با دست پینه بسته به همراه دکتر و مهندس های تحصیل کرده در ورزشگاه حاظر شده و تیم را تشویق می کنند و اگر به مصاحبه برخی ها و رفتارهایشان توجه کنیم می بینیم چه کسی نیاز دارد سواد خود را بالا ببرد.

tractorchi_post

همچنین ما اضافه می کنیم قلعه نویی چگونه آقایی را میشناخت که حتی اسم او را نیاورده است اما می گوید شماره ۴۰ بازیکن خوبی است و او را می خواهم اگر بازیکن را می خواستید یعنی در مورد او تحقیق کرده اید اگر هم تحقیق کرده اید چگونه است که نام او را نمی دانستید؟

ضمنا جناب قلعه نویی تا زمانی که معدل سیکل با ۱۲٫۵۲ دارید سواد خود را به رخ نکشید.امیدوارم رسول خطیبی همراه با مردم آذربایجان به دنبال حق ضایع شده فوتبال اذربایجان باشد به رسول خطیبی می گوییم آذربایجان حامی و پشتیبان اوست.

به علاوه با شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال برنامه موج فوتبال یکشنبه شب ها بعد از اخبار ساعت ۱۱ پخش خواهد شد.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
بازیگر مطرح سریال مادرانه : بعد از پرسپولیس طرفدار تراکتور هستم

به گزارش سرویس فرهنگی خبرنو؛ سریال مادرانه هر شب در ماه مبارک رمضان از شبکه 3 روی آنتن می‌رود و بینندگان زیادی هم جذب داستان این سریال شدند. فرزاد سریال مادرانه توانسته در دل مردم جا باز کند. عباس غزالی از عهده ایفای این نقش هم به خوبی برآمده است. غزالی با وجود درگیری‌ها و مشغله‌های زیاد کاری باز هم از پرسپولیس غافل نمی‌شود و اخبار تیم مورد علاقه‌اش را با تمام جزئیات پیگیری می‌کند. غزالی که از برد پرسپولیس برابر تراکتور خوشحال بود، گفت‌وگوی مفصلی با 90 داشت که خواندنش را به شما خوانندگان توصیه می‌کنیم:


اخبار پرسپولیس را پیگیری می‌کنی؟
صد درصد... مگر می‌شود خبرهای پرسپولیس را دنبال نکنم. اما از خودم ناراحت هستم که نتوانستم طرفداری از پرسپولیس را برای این فصل خوب شروع کنم.


به خاطر سریال مادرانه؟
بله، هنوز سر فیلمبرداری هستم و نتوانستم از تیمم حمایت کنم. اما من توجیه قابل قبولی دارم و فکر کنم دلیلم برای هواداران هم قانع‌کننده باشد.


پس چطور از وضعیت تیم مطلع هستی؟
تمام خبرها را از طریق سایت‌ها و روزنامه‌ها دنبال می‌کنم و می‌دانم امسال تیم خیلی خوبی داریم و در جریانم که مدافعان ما خوب کار کردند. امیدوارم خلعتبری هم به پرسپولیس بیاید.


فکر می‌کنی او بتواند به پرسپولیس کمک کند؟
به نظرم اگر به پرسپولیس بیاید خط حمله خیلی قوی می‌شود و پرسپولیس چنین مهره‌ای را کم دارد. خلعتبری بازیکن تند و تیز و فرصت طلبی است که این خصوصیات برای یک مهاجم پوئن مثبتی محسوب می‌شود. خدا کند سردار بتواند رضایتنامه خلعتبری را بگیرد و این مشکل حل شود.


اما پرسپولیس سیدصالحی را هم دارد..
سید صالحی هم بازیکن خوبی است و سابقه خوبی دارد. درست است که گل برد مقابل تراکتورسازی را هم زد اما پرسپولیس نباید به یک گل اکتفا کند.


وقتی علی کریمی را با پیراهن تراکتور مقابل پرسپولیس دیدی، چه حسی داشتی؟
من این بازی را از رادیو گوش می‌کردم ولی دوست داشتم علی کریمی در پرسپولیس بماند. من به عشق کریمی پا به توپ شدم و هنوز هم که فوتبال بازی می‌کنم، دوستانم می‌گویند مثل کریمی دریبل می‌زنی!


پس الگوی فوتبالی‌ات علی کریمی بوده؟
بله، من زمانی فوتبال بازی می‌کردم و الگویم کریمی بود. اما بعدها از سینما و تلویزیون سر در آوردم. کریمی خودش دوست داشت در پرسپولیس بماند و در حقش کم لطفی کردند. او در صحبت‌هایش گفته بود منتظر پرسپولیس می ماند. اما خبری از مسئولان نشد. حالا که کریمی به تراکتور رفته او را می‌خواهند. کریمی دلش با پرسپولیس است و خوشحالم که به تراکتور رفته!


چرا؟ تراکتور تیم دومت است؟
بله، بعد از پرسپولیس طرفدار تراکتور هستم. تراکتور هم قرمز می‌پوشد و از این بابت خوشحالم که کریمی باز هم پیراهن قرمز می‌پوشد. کریمی آبی‌ نپوشد. هر تیمی که می‌خواهد برود! فقط نمی‌توانم ببینم او آبی‌ بر تن کرده! به خاطر کریمی و مردم تبریز تراکتور را دوست دارم.


به علی دایی هم علاقمندی؟
بله، دایی اسطوره فوتبال ایران است و خیلی از کشورها ایران را با علی دایی می‌شناسند. دایی به چلسی گل زد و یادم نمی‌رود چطور مالدینی را دریبل زد و حتی کارت زرد گرفت. در بایرن مونیخ هم بازی کرده. دایی جدیت خاصی دارد. برادر بزرگتر من فوتبالیست بود و اتفاقا تمریناتشان با تمرینات سال‌های پیش پرسپولیس همزمان بود. من هم با او سر تمرین می‌رفتم و می دیدم برخلاف بازیکنان که دیگر زیاد شوخی می‌کنند اما دایی جدی است و درس‌های بزرگی به بازیکنان دیگر می‌داد. او هیچ وقت دنبال حاشیه نبوده و باید برای قدردانی از او مجسمه بسازند یا میدان یا خیابانی را به اسمش کنند. البته باز هم کم است.


دایی می‌تواند با پرسپولیس موفق شود؟
دایی هم در زمان بازیگری و هم مربیگری در پرسپولیس خوب کار کرده. او حالا شناخت خوبی از پرسپولیس دارد و می‌تواند موفق شود. به غیر از تمام خصوصیات فنی و اخلاقی خوبی که دایی دارد، مهره مار هم دارد!


مهره مار؟
بله، دایی آدم خوش شانسی است و با آمدنش باعث موفقیت پرسپولیس می‌شود. پرسپولیس امسال رویایی می‌شود. شک نکنید!


رقیبان پرسپولیس را برای قهرمانی کدام تیم‌ها می‌دانی؟
به نظر من رقیب اصلی پرسپولیس، سپاهان است و بعد هم تراکتور!


پس استقلال چی؟
استقلال در رده سوم یا چهارم قرار دارد!


معلوم است، کری شدیدی با استقلالی‌ها داری؟
کری ندارم فقط زیادی پرسپولیسی هستم!


جوانگرایی که دایی کرد در پرسپولیس جواب می‌دهد؟
دایی در سایپا هم این کار را کرد و جواب گرفت. امسال هم می‌تواند با همین جوان‌ها قهرمان شود و حرکت رو به جلویی داشته باشد. کی روش هم در تیم‌ملی این کار را کرد. چه اشکالی دارد؟


برای تماشای بازی‌های پرسپولیس به استادیوم می‌روی؟
محیط‌های شلوغ را زیاد دوست ندارم اما برای بازی دربی به استادیوم آزادی می‌روم. فقط بگویم، ندید پرسپولیس برنده است!


خیلی مطمئن هستی؟
از مطمئن هم مطمئن‌ترم! پرسپولیس صد درصد استقلال را شکست می دهد.


زمانی که تیم‌ملی کره جنوبی را شکست داد، کجا بودی؟
اتفاقا همان روز فیلمبرداری داشتیم. من هم فکر نمی کردم کار تیم‌ملی در این بازی تمام شود و به همین خاطر وقتم را طوری تنظیم کردم که 30 دقیقه مانده به پایان بازی خانه را ترک کنم تا به فیلمبرداری برسم. اما هیجان بازی آنقدر بالا بود که من جلوی تلویزیون میخکوب شده بودم. وقتی بازی تمام شد با خوشحالی از خانه بیرون رفتم و 5 ساعت در یک خیابان گیر افتادم. از یک طرف عوامل صحنه زنگ می‌زدند و از یک طرف خودم قاطی شادی مردم شده بودم!


به نظرت تیم‌ملی می‌تواند در جام جهانی موفق شود؟
با کی روش و تفکری که دارد تیم‌ملی می‌تواند موفق باشد. کی روش در تیم‌ملی تحول ایجاد کرد. بازیکنان تیم‌ملی بد عادت شده بودند که تحت هر شرایطی در تیم‌ملی هستند ولی کی‌روش حاشیه امنیتی برای هیچ بازیکنی نگذاشت.


منظورت کنار گذاشتن مهدی رحمتی است؟
همه ما رحمتی را قبول داریم و می‌دانیم یکی از بازیکنان خوب استقلال است. اگر استقلال قهرمان می‌شود مدیون رحمتی است. اما کی‌روش با آوردن رحمان احمدی به او اعتماد به نفس داد و همه دیدند چطور جلوی کره بازی کرد. او به بازیکنان اعتماد به نفس داد و به آنها نشان داد که جایگاهشان ثابت نیست و هر لحظه ممکن است در تیم‌ملی نباشند. او از اسم‌های بزرگ نترسید. جا دارد از رحمان احمدی هم تشکر کنم.


کدام بازیکنان تیم ملی را کلیدی می‌دانی؟
رضا قوچان‌نژاد و دژاگه موتور تیم هستند و تیم‌ملی با آنها موفق می‌شود. اگر دایی باز هم قرعه ایران را بردارد حتما به مرحله بعد صعود می‌کنیم چون خوش شانس است.


دوست داشتی قوچان‌نژاد و دژاگه به پرسپولیس بیایند؟
برای پرسپولیس دوست داشتم اما به ضرر خودشان است. چون آنها در فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کنند و در ایران درگیر حاشیه‌ها می‌شوند. شاید سرنوشت‌شان مثل زندی شود!


درست است که فوتبالیست‌های ما در امارات بازی کنند؟
به ذات آدم‌ها بستگی دارد. اگر بخواهیم از دید ورزشی نگاه کنیم و ماجرا را سیاسی نکنیم به خاطر عرق ملی نباید بازیکنان ایرانی در امارات بازی کنند.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
مقابل تراکتورسازی به هیچ عنوان بازی نمی‌کنم/ دربی تماشایی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رسول خطیبی، بازیکن و سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در خصوص بازی تیمش مقابل استقلال، گفت: در کل بازی خوبی را شاهد بودیم و بچه ها بد بازی نکردند، کم تجربگی و اشتباه بازیکنانم به علاوه بدشانسی باعث شد استقلال پیروز بازی لقب بگیرد.
وی در خصوص بازی هفته آینده مقابل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بازی سختی در پیش داریم ولی من به هیچ عنوان مقابل تراکتورسازی به زمین نخواهم رفت، حتی اگر تیم در آستانه شکست باشد.
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد ادامه داد: با تمام قوا به مصاف تراکتورسازی خواهیم رفت و با بازی جوانمردانه و تلاش بازیکنانم سعی خواهیم کرد سه امتیاز این بازی را به نام خود بزنیم.
خطیبی ادامه داد: مطمئناً هواداران زیادی برای تماشای دربی به استادیوم خواهند آمد و من مطمئنم بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
وب سایت رسمی و پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور سازی تبریز

a%20(99).JPG

تمرین دیروز تراکتورسازان در حالی پیگیری شد که علی کریمی که بدلیل مصدومیت و کریم انصاری فرد غایبین تمرین روزهای گذشته بودند در تمرینات حاضر شدند و پا به پای سایر بازیکنان ب تمرین پرداختند ، پیمان بابایی و میلاد فخر الدینی نیز همچون روزهای گذشته به صورت اختصاصی تمرین کردند .
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
شکست مقابل پرسپولیس را در دربی جبران می كنیم/گسترش فولاد به تجربه استقلال باخت

مهدی كیانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در تبریز با اشاره به وضعیت تراکتورسازی بیان كرد: خدا را شكر تمرینات خوبی را برگزار كرده ایم و آماده مسابقه با گسترش فولاد می شویم تا نتیجه خوبی را كسب كنیم. در وضعیت بدنی خوبی قرار داریم و نسبت به بازی اول تقریبا شرایط بدنی تیم بهتر شده است. سعی می کنیم تا اولین برد خود را در لیگ برتر در دربی به دست آوریم.

هافبك تیم تراكتور سازی تبریز درباره دیدار این تیم در هفته دوم لیگ مقابل گسترش فولاد تبریز، افزود: گسترش فولاد تیم جوان و با انگیزه ای دارد و مطمئن باشید تلاش می كند تا نتیجه بازی اول مقابل استقلال را جبران کند. خطیبی هم به کار خود وارد است. آنها با بدشانسی مقابل استقلال باختند و دقیقه آخر روی تجربه بازیکنان حریف بود که گل خوردند.

وی تصریح کرد: در ادامه بازی ها سعی خواهیم کرد، موفق تر ظاهر شویم.بازی های ابتدایی، سخت است ولی رفته رفته شرایط بهتر می شود. مطمئن باشید به جایگاه واقعی خود و هدفی كه داریم دست می یابیم. انشاالله بتوانیم جام قهرمانی مسابقات لیگ برتر امسال را كسب كنیم هرچند از الان برای پیش بینی خیلی زود است.

کیانی گفت: از هوادارانی كه به استادیوم آزادی آمده بودند ولی نتوانستیم آنها را خوشحال كنیم، عذرخواهی می كنم. انشاالله بتوانیم جواب محبت های انها را جبران كنیم. حمایت بسیار پرشور و خوبی در بازی با پرسپولیس داشتند. با وجود هواداران انگیزه بیشتری برای شكست تیم ها داریم و امیدوام با حمایت آنها نتایج خوبی را كسب كنیم. واقعا مقابل پرسپولیس داور تمرکز ما را گرفت و به نفع حریف سوت زد. البته تیم ما هم در ایجاد موقعیت خوب ظاهر نشد و این شاید به شرایطی برگردد که برای هرتیمی ممکن است در اول فصل اتفاق بیافتد.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
کریم انصاری فرد به همراه مارکو باسارا گلزنان بازی دستگرمی تمرین دیروز بودند

تمرینات تراکتور سازی عصر دیروز از ساعت ۱۸/۳۰ دقیقه در زمین مجموعه اختصاصی پیگیری شد
کریم انصاری فرد بعد چندین روز بلاتکلیفی امروز در تمرین این تیم آفتابی شد ومورد استقبال حاضرین قرار گرفت ،اکثریت هواداران حاضر در محل تمرین اعتقاد داشتند که مشکل این بازیکن بیشتر از انکه از نظر مقررات وآئین نامه ها باشد ، مسئولین تیم پرسپولیس بودند که در واقع نمی خواستند این بازیکن در مقابل تیم شان بازی کند.
علی کریمی نیز که در تمرین دیروز بدلیل کشیده گی عضله پای راست از تمرینات این تیم بدور بود امروز پا بپای هم بازیان خود در تمرین حاضر وبدون کوچکترین مشکلی بکار خود ادامه داد.
تنها غایب تمرینات روز های اخیر مرتضی اسدی کاپیتان سرخپوشان است که بدلیل دریافت کارت قرمزچند روزی را به استراحت می پردازد
کارت بازی مارکو باسارای صربستانی هم صادر شد وتراکتوری ها منتظرند تا فردا ITC .
این بازیکن نیز رسیده وبتوانند ازوجود او نیز در بازی هقته دوم بهره مند شوند.. .
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
سایت هواداران تراختورچیلار

این روزهای حرف های رسول خطیبی سرمربی متعصب گسترش بد جوری در بین اهالی فوتبال صدا کرده است، تا جایی که می دانیم این صحبت های صریح تاکنون سابقه نداشته است.

رسول خطیبی پرده از فوتبال پاکی برداشته است که در یک سر آن ناپاکی و نام های آشنایی چون امیر قلعه نویی و استقلال و پرسپولیس همواره چون ستاره سرخ در آن درخشیدن گرفته، می گیرند و خواهند گرفت.

صحبت های البته صریح رسول باعث شده ماجدی سرپرست استقلال باز مثل همیشه عنان از کف دهد و مثل یک گرگ تیز دندان در رسانه ها همه را دریدن بگیرد کاری که همواره از طرف وی صورت گرفته و می گیرد و مسبوق به سابقه هم هست.

ماجدی سال گذشته قبل از بازی استقلال و تراکتور در استادیوم آزادی هم همان گزافه گویی ها را بکار برده بود، او در مورد اختصاص جایگاه به هواداران تراکتور هم مسئولان تراکتور را به عوام فریبی و توهم زدگی متهم کرده بود و این در حالی است که تا به امروز او در مقابل اتهامات وارد شده متوهم تر از همه قدم برمی دارد و قصد دارد با رسانه ای کردن طرح شکایت و شکایت کشی از رسول خطیبی جو ارعاب و وحشت را برای عدم پیگری موضوعی که خطیبی مطرح کرده بوجود بیاورد که امیدواریم با کوتاه نیامدن مسئولان تیم گسترش این موضوع که چه کسی با چه هدفی با بازیکن تیم گسترش تماس گرفته مشخص شود گرچه در سوی دیگر یک نکته هم بسیار مهم جلوه می کند.

شب قبل از بازی این دو تیم مسئولان گسترش فولاد که خود را از خانواده ی آبی ها می دانند( البته این کار مسئولان چندان حرفه ای نیست و آن را باید گذاشت به حساب عدم تجربه تیمداری آقایان در لیگ برتر) با حضور در هتل محل اقامت تیم استقلال با امیر قلعه نویی دیدار به عمل می آورند که وی در این دیدار از بازیکن شماره 40 تیم گسترش که جوانی 18 ساله است بسیار تعریف و تمجید می کند و این در حالی است که همین بازیکن مامور کنترل خسرو حیدری بود که همگان می دانند اساس حرکتی تیم استقلال در حملات را با سانتر هایش بر دوش دارد، حالا قبل از این موضوع و چند روز قبل بارها موبایل سرپرست و سرمربی و بازیکن تیم گسترش به صدا در می اید تا آقایی به اردوی تیم ملی جوانان اضافه شود در حالی که همگان می دانند سرپرست امور جوانان فدراسیون فوتبال همین آقای ماجدی سرپرت تیم استقلال است!!! حالا کار در حالی جالب تر می شود که آقایی در مسابقه هم از عهده وظایف اش برنمی آید و نمی تواند حیدری را به خوبی کنترل کند و گسترش هم از همین ناحیه ضربه می خورد.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
اسامی بازیکنان و کادرفنی ۱۶ تیم لیگ برتر فوتبال| پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی آناج | Anaj.ir

به گزارش آناج، سایت سازمان لیگ اسامی کامل 16 تیم حاضر در لیگ برتر را منتشر کرد .


تراکتورسازی تبریز:

جواد کاظمیان، میثم بائو‌دیزآبادی، پیمان بابایی، محمدعلی کریمی، مارکو باسارا، محمدعلی رمضانیان، مهدی کریمیان، سیدمحسن حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، مهدی کیانی، سعید دقیقی‌ماسوله، محمد ابراهیمی، حبیب گردانی، محسن دلیر، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، محسن ربیع‌خواه، کریم انصاری‌فرد، فرشاد احمد‌زاده، فرشید طالبی، محمد ایرانپوریان، فیروز پاشاپور، نوید خوش‌هوا، میلاد شیخ‌فرخ‌الدینی، شهریار شیروند، ابراهیم عابدنژاد، محمد عبادزاده‌اونبیر، حامد لک، داوود نوشی‌صوفیانی

رسول صادق(پزشک)، مجید آقازاده(تدارکات)، فریدون مولایی(فیزیوتراپ)، بهنام صحاف‌امین(ماساژور)، حسن آذرنیا(مدیر تیم)، غلامرضا باغ‌آبادی(مربی)، فرهاد پورغلامی(مربی)، مصطفی سفال‌منش(مربی)، کاظم محمودی(مربی)، مجید جلالی(سرمربی)

استقلال:

علیرضا واحدی‌نیکبخت، حنیف عمران‌زاده، سیاوش اکبرپور، احسان پیرهادی، محمد قاضی‌نجف‌آبادی، آرش برهانی، سیدحسین حسینی، فرهاد مجیدی، محمدهاشم بیک‌زاده، حامد خسروی، پژمان منتظری، احمد جمشیدیان، فردین عابدینی، محمدمهدی نظری، خسرو حیدری، مهران قاسمی، جواد نکونام، سیدمهدی رحمتی، پژمان نوری، امیرحسین صادقی

کاوه ستوده‌دیلمی(پزشک)، حمدالله آقابابازاده(مربی)، حسین امانتی(تدارکات)، حیدر بستانی(مربی)، مدد جباری(تدارکات)، امیر حاج‌قاسم(مربی)، مجید صالح(مربی)، اکبر رضایی(فیزیوتراپ)، ایمان عالمی(مربی)، امین نوروزی(فیزیوتراپ)، ستار همدانی(مربی)، سیدعباس مهریزی(ماساژور)، میرشاد ماجدی(مدیر تیم)، اردشیر قلعه‌نویی(سرمربی)

پرسپولیس:

حسین ماهینی، محمدرضا خانزاده، محمدحسین کنعانی، رضا محمدی، ابوالقاسم دهنوی، مارکو‌ اسپانویچ، علیرضا نورمحمدی، غلامرضا رضایی، محسن بنگر، هادی نوروزی‌پوری، سیدمهدی سیدصالحی، مهرداد پولادی، محمد نوری، یونس شاکری، سیدمیثم حسینی، پیام صادقیان، مهرداد کفشگری، سیدجلال حسینی‌خشکباری، امید عالیشاه، نیلسون کوریا، رضا حقیقی‌شاندیز، محمد عباس‌زاده، حمیدرضا علی‌‌عسگری، میلاد غریبی

سیدعلیرضا حقیقت(پزشک)، قاسم عبدالصمدی(تدارکات)، سعید شیرینی(مدیر تیم)، رضا صدقی‌عباسی‌(مدیر رسانه)، محمد دایی(مربی)، بهزاد شهنی‌غلامپور(مربی)، غلامرضا فروزانی(مربی)، سیدجواد منافی(مربی)، محمدرضا مولایی(مربی)، میثم علیپور(فیزیوتراپ)، علی دایی(سرمربی)

استقلال خوزستان:

عادل کلاه‌کج، مهدی خیری‌میر، علی‌اکبر آهکی، ایمان مبعلی، رامتین سلیمان‌زاده، سجاد قاسم‌نژاد، حامد محمودی، عبدالکریم شاوردی، حسن معاوی، میلاد میداودی، محمد طیبی، سهراب بختیاری‌زاده، مهدی نظری، فابیو کاروایو، علی بیگدلی، منصور نعامی، پرویز کریمی، مهدی چاهکوتاه‌زاده، ادریسا ترائوره، حسین کعبی، عبدالهادی خنیفر، سیدعلاء خلف‌زاده، شاهرخ شمس‌قهفرخی، ابراهیم صالحی، محمد معاوی، موسی کولیبالی

هوشنگ لوینیان(مربی)، عبدالله ویسی(سرمربی)، صادق نوروزی(فیزیوتراپ)، فریبرز مرندی(ماساژور)، یعقوب پیری(مدیررسانه)، سیداکبر پورموسی(مربی)، عمید جمالی‌پور(مربی)، جهانبخش داراب‌پور(مربی)

سپاهان اصفهان:

سیدهادی عقیلی‌انور، حسین پاپی، علی غلامی، محمد غلامی‌خلیل‌محله، مجتبی جباری، علی کریمی، شهاب‌الدین گردان، رادومیر جلاویچ، امید ابراهیمی، محرم نویدکیا، احسان حاج‌صفی، رحمان احمدی، مهدی امینی‌زازرانی، علی حمودی، محمدعلی احمدی، امین جهان‌عالیان، شجاع خلیل‌زاده، محسن ایران‌نژاد، مهدی شریفی، جواهیر سوکاج، اروین بولکو، حمیدرضا کاظمی، یعقوب کریمی، محمدحسین مرادمند

عباس یوسف‌زاده(فیزیوتراپ)، محمدرضا چلنگر(مترجم)، عبدالرسول خوروش(مدیر تیم)، رضا فتاحی(مدیر تیم)، لوکا رادمن(مربی)، محمود کریمی‌سیبکی(مربی)، تونچی مردولیاس(مربی)، محمدجعفر رشادی(پزشک)، سعید شبیه‌خانی (تدارکات)، ناصر ملارضایی(تدارکات) و زلاتکو کرانچار(سرمربی)

صبای قم:

مهرداد طهماسبی، حمیدرضا پاکیزه، رسول بختیاری‌زاده، غلامرضا عنایتی، امیر جمالی، روزبه چشمی، مرتضی کاشی، مسعود حق‌جو، ابوالفضل ابراهیمی، مهدی محمدی‌کتپه، مجید حیدری، محسن احمدی، سیدمجتبی ممبینی‌پور، نیما زند، کیوان امرایی، شهرام مهربان، میلاد سلیمان‌فلاح، فرید بهزادی‌کریمی، مهدی مومنی لاریمی، اکبر صادقی‌بدیع، محسن بیات، مجید هوتن، حامد پورعمرانی، محمود شفیعی‌کلایه، محمد عرب‌خراسانی، هادی علی‌زمانی، علی گودرزی

محمد مایلی‌کهن(سرمربی)، حسین نجاتی(مدیر تیم)، غلامرضا ملکی(مدیر رسانه)، ناصر بختیاری‌زاده(مربی)، علیرضا پورمند(مربی)، علی صالح‌نیا(مربی)، نادر فریادشیران(مربی)

نفت تهران:

رسول نویدکیا، وریا غفوری، علی محسن‌زاده، حسین ابراهیمی‌لاکمه، بهمن کامل، میلاد نوری‌دیجوجین، حسین امامیان، کمال کامیابی‌نیا، احمد آل‌نعمه، مرتضی پورعلی‌گنجی، سوشا مکانی، وحید امیری، شایان تقوی، محمد نزهتی، مهرداد اولادی، محمدامین حاج‌محمدی، رضا نوروزی، وحید حمدی‌نژاد‌روانقی، بهرام دباغ، علی نوریان، علیرضا عزت‌کرامت، علیرضا صفربیرانوند، علی قربانی

وحید صباحی‌فرد(ماساژور)، رحیم‌علی ایرانیان(مدیر تیم)، غلامحسین حسنوی(مربی)، سیدمجتبی حسینی(مربی)، سیدمحسن سیدی(مربی)، بهزاد نوشادی(مربی)، مسعود قربانی(پزشک)، علی شاجانی(تدارکات)، غلامرضا قاسمی‌قهاری(تدارکات)، یحیی گل‌محمدی(سرمربی)، وحید زیوری(فیزیوتراپ)

ملوان بندر انزلی:

عزیز معبودی‌حقیقی، مازیار زارع‌عشق‌دوست، شاهین ثاقبی، سیداحمد مهدی‌زاده، سعید سالارزاده، حسن اشجاری، ایور ویتزر، احمد سیدصالح‌آهی، سرگی‌ پاشنکو، سعید یوسف‌زاده، اسماعیل صمدی‌لیمونی، مهدی دغاغله، محسن یوسفی، امیرحسین فشنگچی، سیدجلال رافخایی، محمد پوررحمت‌الله، مرتضی فلاحتچی، سهیل رحمانی، سعید عزت‌اللهی، سیامک کوروشی، مهدی رحیم زاده، صادق محرمی، محمدهادی یعقوبی، سهیل اصغرزاده‌فیاض، محمد جعفری، نیما دلاوری، آرمان رمضانی، مهدی شیری، ایمان صادقی‌هستجه، محمدهادی یعقوبی

بابک صیاد(پزشک)، کامیار کرمی(تدارکات)، دراگان اسکوچیچ(سرمربی)، امیرمسعود جمالی(فیزیوتراپ)، عمران اسدی(ماساژور)، ابراهیم گل‌آور(مترجم)، عین‌الله حاجی‌آقایی(مدیر تیم)، ارسطو عزتیان(مدیر رسانه)، سیدمحمد حبیبی(مربی)، بیژن شجاعی(مربی)، علی‌اصغر قربانعلی(مربی)

ذوب‌آهن اصفهان:

سعید عبدالله‌پور، حمید پروار، احسان پهلوان، روح‌الله عرب، هادی تامینی، پیمان سلمانی، سینا عشوری، قاسم حدادی‌فر، امیرمقداد مالکی، وحید علی‌آبادی، سپهر حیدری، مهدی مهدی‌پور، اسماعیل فرهادی‌شلمزاری، مهدی رجب‌زاده، مصطفی اکرامی‌کیوج، گئورگ گاسپاروف، میلاد زنید‌پور، فرشاد بهادرانی، اویس کرد‌جهان‌بیگلو، محمد صلصالی، محسن بیاتی نیا، علیرضا محمد، مسعود همامی، اکبر ایمانی‌قره‌آغاج، مرتضی تبریکی، حسین دوستدار، علیرضا عرب‌لودریچه، محسن مسلمان

امیرحسین شریفیان‌پور(پزشک)، محمود مهرویان(تدارکات)، عباس مرادی(فیزیوتراپ)، اصغر فروتن(مدیر تیم)، هاروتیون ابراهیمیان(مربی)، هاشم سلطانی(مربی)، محمد یاوری(مربی)، لوکا بوناچیچ(سرمربی)



فولاد خوزستان:‌

محمدرشید مظاهری، سرجیورافائل کاستا، احمد عبدالله‌زاده، مهدی نوری، سروش رفیعی‌تل‌گری، مهدی نیایش‌پور، ایوب والی، لئوناردوچاوز رودریگز، مهدی بدرلو، ارشاد یوسفی، علیرضا سلیمی، لوسیانو پریرامندس، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، ابوالحسن جعفری، بختیار رحمانی، عبدالله کرمی‌قلعه، مهرداد جماعتی، سروش سعیدی، عباس محمدرضایی، امید خالدی، شهاب کرمی، ایوب کلانتری، وفا هخامنش

اکبر مرادی‌(پزشک)، ابوالحسین صابری(تدارکات)، بهروز عباسی(تدارکات)، حسین ملا‌یدالله‌فرکی(سرمربی)، محمدعلی فتحی‌(فیزیوتراپ)، نعمت‌الله سیدی(ماساژور)، محمدحسین ابن‌قاسم(مدیر تیم)، عبدالمحمد احرام‌باف(مدیر رسانه)، کورورش بختیاری‌زاده(مربی)، احمد خداداد(مربی)، علی‌اکبر دارستانی‌(مربی)، سیداحمد سجادی(مربی)، نعیم سعداوی(مربی)


فجرسپاسی شیراز:

وحید شیخ‌ویسی، حمید جوکار، محمد دانشگر، مصطفی صبری، سیدمحمدرضا حسینی، حسین فاضلی، بهنام عسگرخانی، محمد حیدری‌شیله‌سر، محمد آفند، سعید قزلکچلی، محمدرضا خزایی‌فرد، فؤاد آقایی، مهرداد کریمیان، هادی دغاغله، جابر انصاری، سیامک کوهنورد، مجتبی زارع‌شولی، هادی ایمانی، مهرزاد معدنچی اردکانی، امین شجاعیان، علیرضا جلیلی، عبدالرضا زارعی، محمد انصاری‌، محمدصالح خلیل‌آزاد، مسعود ریکی، داریوش شجاعیان، جلال‌الدین علی‌محمدی، سیدحسین کریمی

محمد دهقانیان(تدارکات)، ابوالقاسم رحیمی(فیزیوتراپ)، حجت‌الله رنجبر(مدیر رسانه)، بهنام زارع‌مهذبیه‌(مربی)، داریوش صبوری(مربی)، عبد‌المجید نجفی(مربی)، غلامحسین پیروانی(سرمربی)


مس کرمان:

شهرام گودرزی، فرزاد حسین خانی، سید علیرضا ابراهیمی، فرزاد محمدی، حسن رودباریان، ابراهیم ابرقویی، محمد اسماعیل بیگی، آرش روشنی پور، عبدالکریم اسلامی، سجاد حسین زاده حسامی، فرهاد سالاری پور، مجتبی ترشیز، احمد رضا زنده روح، مصطفی شجاعی، محمود تیغ نورد، حجت صدقی، آرمان شهداد نژاد، میلاد جهانی، اسماعیل علی شیرازی، احمد حسن زاده

ایرج کهندل (مدیر تیم)، مظاهر رحیم پور(مربی)، سعید عزیزیان (مربی)، محمود یاوری(سرمربی)



گسترش فولاد:

سید مرتضی محفوظی، دیگو چاواری، محمد ناصری، مهدی محمد پور، محمود خمیسی، علیرضا نقی زاده، سعید مهدی‌پور، بهنام داداش‌وند، سید مهدی اسلامی، سید ایمان موسوی، محمد رضا زینال خیری، احمد امیرکامدار، سید امید نظامی پور، خالد شفیعی، رسول پاکی خطیبی، میثم نقی‌زاده بانی، رسول علیزاده امیری، رسول پیرزاده، سعید آقایی، محسن فروزان دشتی، امیر تیزرو، مهرداد بایرامی، بهزاد ذبیحی محمود آباد، میر مهدی قریشی، سامان نریمان جهان، علی یونسی المشیری، رمضان نوری زاده، علیرضا ***** دوست

هومن ثابت(فیزیوتراپ)، سعید صادقی (ماساژور)، عبدالرزاق میراب (مدیر تیم)، داریوش اسفندیاری (مربی)، یوسف بخشی زاده (مربی)، حسین پاکی‌خطیبی (مربی)

سایپا:

محمد باقر صادقی، بابک حاتمی، مهدی ترابی، ابراهیم صادقی سنجابی، کیانوش رحمتی، بهمن سالاری، مجید غلام‌نژاد، سید اسحاق سبحانی، محسن ارزانی، مقداد قباخلو، روزبه شاهعلی دوست، شعیب امیری، کاسمین گریگور ونسا، ابراهیم شکوری، مجید ایوبی کوشالی، محمد رضا ناصحی، سجاد شهباز زاده، مهدی ثابتی، میلاد نصرتی، حامد شیری، مهدی جعفری پور سرخی، وحید مهدی خانی، ماهان رحمانی نوبرانی، میلاد بختیاری زاده، کاوه رضایی، علی زینالی قلعه، داود شاهواروقی، صادق مراد زاده، سجاد مشکل پور

موسوی ابراهیمی (تدارکات)، محمد صفری (فیزیوتراپ)، اسدالله بذرافشان (مترجم)، سعید تقی زاده (مدیر تیم)، سنر آکای (مربی)، مجید بصیرت (مربی)، سعید رجبی (مربی)، داوود فنایی (مربی)، انگین فیرات (سرمربی)

داماش گیلان:

محمد سیاه، سید رضا چاووشی، میلاد پور قلی، جهانگیر عسگری، مصطفی حاجتی، مازیار متقی وجدانی، رضا کاردوست، ابوالفضل حاجی زاده، آرمین منفرد دوست، امین متوسل زاده، حبیب دهقانی، محمد آبشک، محمد مختاری، ابوذر رحیمی، مرتضی ابراهیمی، آریسون ملوداسیلوا، رسول سروش نیا، میلاد اسفینی فراهانی، محمد رضا مهدوی میر محله، هادی سهرابی، محمد رضا الماسخاله، مجتبی فرزام پور، علیرضا نظیفکار، سعید قدمی جدول قدم، بوبا کارکوبه، بهمان لایقی فر، امیر محمد مظلوم قاضیانی، هادی محمدی، مسعود حسن زاده حجبی، سعید مرتضوی، سعید حلافی، حمید خدابنده لو، روح الله سیف اللهی

افشین ناظمی ثابت (سرمربی)، مجید ریخته گر (فیزیوتراپ)، آیدین خادمی (ماساژور)، حسین قلی زاده (مدیر تیم)، علی احمد سراوایی (مدیر رسانه)، مهرزاد خیراندیش (مربی)، خوزه کانومندز(مربی)، عبدالله مرغوب شادکار (مربی)، علی کلی وندی (مربی)

راه آهن:

علیرضا عظیمی چتابی، رضا خالقی‌فر، بهنام برزایی، حامد فلاح‌زاده، مهدی زارعی، محمد حسین پور، پیروز قربانی، حامد زمانی، علی علیپور، ابراهیم کریمی، مجتبی شیری، غلامعباس آشوبی، سید امین منوچهری، اکبر صغیری، سامان آقازمانی، حامد نورمحمدی، وحید طالب لو، والری الکسانیان، میلاد نوری، بهادر عبدی، حسین پاشایی، حسن جوادی کوخاله، رامین رضاییان، ایمان شیرازی، سلیمان علیزاده کالج

سید مهیار مرتضوی‌اصل (پزشک)، علی دوست نیکچه (تدارکات)، تقی سالک معلمی (تدارکات)، منصور ابراهیم زاده (سرمربی)، عباس نعمتی (فیزیوتراپ)، رستم زندی حاجی آبادی (مدیر تیم)، امید گلمکانی (مدیر رسانه)، جلال بشرزاد (مربی)، حمید خداداد کاشی (مربی)، کریم قنبری زاده (مربی)
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
خط و نشان تبریزی‌ها برای سه محسن


قانون آنلاین- هواداران تراکتورسازی در چند سال اخیر لیگ برتر در کانون اخبار و حاشیه‌های زیادی بودند. بعضی از بازیکنان مثل علی کریمی، محسن مسلمان، برخی بازیکنان ملوان و حتی قلعه‌نویی برای رفتن به ورزشگاه یادگار امام دچار مشکل شدند و گاهی حتی بهانه‌ای برای نرفتن به تبریز پیدا کردند.

حالا تراکتوری‌ها روی سه محسن حساس شده‌اند؛ اولی محسن ترکی که دو فصل قبل باعث شد استقلال در تبریز به ناحق برنده شود، دوم محسن مسلمان که حرکت زشتی را خطاب به هواداران تبریزی نشان داد و سومین محسن، محسن قهرمانی است که یک پنالتی بادآورده به سود پرسپولیس در هفته اول لیگ امسال گرفت که البته این پنالتی ربطی به باخت تراکتور دربرابر پرسپولیس نداشت چون به گل تبدیل نشد.

به یکی از پیغام‌های هواداران تراکتور در سایت قانون توجه کنید: «در دو سال گذشته اتفاقاتی روی داد که کم کم از نام محسن دلزده شویم اولین محسن که ترکی بود چه بلاهایی که بر سر تراختور نیاورد محسن دوم کسی بود که خودش را مسلمان نامیده بود و هواداران تراختور سخت منتظر آمدن او به جهنم یادگار هستند و محسن سوم هم قهرمانی بود که باعث شد نام محسن به یکی از منفورترین نام ها بدل شود تا هواداران تراختور سخت منتظر آمدن این سه تن به جهنم یادگار باشند.»

البته ما امیدواریم که کدورت‌ها خیلی زود برطرف شود و کینه‌ای به دل هواداران و بازیکنان و مربیان و داوران باقی نماند و فضای فوتبال به یک فضای گل و بلبلی تبدیل شود.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
جوان اول های هفته اول لیگ

قانون آنلاین- درمیان بازیکنان هفته اول لیگ برتر نام چند بازیکن نا آشنا و جوان به چشم می خورد که توانستند بازی خوبی از خود نشان بدهند و نوید آن را دادند که در این فصل به عنوان پدیده معرفی شوند. بازیکنانی که تا قبل از این فصل نام چندانی از آن ها نشنیده بودیم .

محمد امین حاج محمدی
این بازیکن 22ساله که در ملوان نیز سابقه بازی دارد در این بازی برای اولین بار در نفت از دقیقه یک به میدان رفت و توانست گل سه امتیازی بازی را هم به ثمر برساند. این بازیکن قدبلند سهم زیادی در دفاع مستحکم نفت مقابل سپاسی داشت و اجازه نفوذ را به مهاجمان سپاسی نداد.

مهردادبایرامی
این مهاجم 23 ساله اردبیلی به جزء گل زیبایی که به ثمر رساند در تمام 90 دقیقه بازی عملکرد مثبتی از خود نشان داد و بارها مدافعان قدرتمند استقلال را آزار داد. او در فصل گذشته نیز 6 گل برای گسترش فولاد در دسته اول به ثمر رساند و مهاجم خطرناکی به نظر می رسد.هوش بالای او که از وزش باد استفاده کرد و به جای سانتر ضربه دقیقی به دروازه استقلال فرستاد نشان می دهد که می توان روی درخشش او حساب کنیم.

مسعود حسن زاده
این مهاجم قد بلند رشتی ها آنقدر زهردار بود که نود دقیقه در میدان حاضر باشد. شاید حالا که داماشی ها جهانبخش را ندارند، بتوانند روی این مهاجم خوش قد و بالای گیلانی حساب باز کنند. حسن زاده در بازی اول مقابل ساپیا یک یک بار تیرک دروازه را نشانه گرفت و چند فرصت خوب برای همبازیانش ایجاد کرد.هرچند یک فرصت خوب را نیز در نیمه دوم از دست داد. داماش در این فصل چند بازیکن زیر 23 دارد که روی آن ها حساب ویژه ای باز کرده است . سعید قدمی و روح الله سیف اللهی هم که از پرسپولیس به داماش پیوستند، در اولین هفته مقابل سایپا ابتدا به میدان رفتند.

شاهین ثاقبی و نیما دلاوری-ملوان
در شبی که ملوان باخت، دو بازیکن جوان دیگر از ملوان چهره شدند. شاهین ثاقبی هافبک 20 ساله پر تلاشی که بازی خوبش باعث در تمام نود دقیقه در میدان حاضر باشد. نیما دلاوری مدافع وسط تالشی ملوان هم که به دنبال اخراج احمد آهی به میدان آمد آن چنان خوب ظاهر شد که رضا عنایتی و دیگر مهاجمان صبا فرصت خاصی برای خود ایجاد نکردند. به نظر می رسد این دوبازیکن زودتر از سعید عزت اللهی در تیم ملوان جا بیفتند.

حامد زمانی
این مدافع 24 ساله گرگانی نیز که به تازگی از تیم امید گلستان به راه آهن پیوسته در اولین بازی خود نود دقیقه به میدان رفت و بازی خوبی از خود نشان داد. هرچند شاید سن او دیگر از پدیده بودن گذشته است، اما می توان گفت که او به تازگی در فوتبال ایران پیدا شده است .
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
از قرارداد غيرقانوني تا صدور كارت انصاري‌فرد

IranSport_4574_1_161215_NewsCut.jpg
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
فروزان: دربي تبريز هيجان‌انگيزتر از دربي تهران

IranSport_4574_4_161239_NewsCut.jpg
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
پشت پرده برگه‌اي كه جلالي به بازيكن تراكتورسازي داد/كاغذي كه جــادو نبود

IranSport_4574_12_161322_NewsCut.jpg
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
اولین دربی سرخابی تاریخ فوتبال آذربایجان / پیش بسوی پرتماشاگرترین دربی تاریخ ایران| پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی آناج | Anaj.ir

سرویس ورزشی آناج: بالاخره روزها، ماه ها و سالها گذشت تا فوتبال آذربایجان توانست در لیگ برتر فوتبال صاحب سرخابی هایی شود که هر کدام در نوع خود پدیده ای در فوتبال ایران می باشند. فوتبالی که دهه های متمادی با نام دردانه های پایتخت گره خورده بود و دربی فقط در ورزشگاه آزادی معنی میشد.

سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) در حالی شروع شد که سرخابی های تبریز مقابل سرخابی های پایتخت قرار گرفتند و بر همگان معلوم شد که دیگر فوتبال دو قطبی ده های اخیر ارزش خود را از دست داده و امروز تیم های شهرستانی میتوانند پرتماشاگرتر و به مراتب فوتبالی تر باشند و در کنار ارائه ی بازی های خوب، هیجان را دوباره به فوتبال کشور بازگردانند.

صعود گسترش فولاد با مربی جوان و بازیکنان جوان تر و بومی اش به لیگ برتر به همراه نایب قهرمانی تراکتورسازی محبوب در دو فصل پیاپی میتواند زمینه ای باشد برای برگزاری اولین دربی سرخابی تاریخ فوتبال آذربایجان و شمالغرب کشور که همیشه رویایی برای هواداران فوتبال در این دیار بود.

در دومین هفته از لیگ سیزدهم فوتبال آبی پوشان تبریزی باید به مصاف سرخ پوشان این شهر بروند تا در دیداری جذاب و پرتماشاگر که به گمان خیلی ها میتواند با حضور بیش از صد هزار تماشاگر رکورد پرتماشاگرترین دربی تاریخ فوتبال کشور را به خود اختصاص دهد، در ورزشگاه هفتاد هزار نفری یادگار امام تبریز شاهد حماسه ای جدید در فوتبال ایران باشیم.

شاید دیدار سرخابی های آذربایجان به هبچ وجه همانند دربی پایتخت از هفته ها و ماه ها قبل مورد توجه رسانه ها قرار نگیرد و به قول معروف هیچ بزرگ نمایی برای این بازی انجام نشود ولی این دیدار میتواند به یکی از مشهور ترین دربی های فوتبال جهان تبدیل شود. حضور بیش از صد هزار نفر در ورزشگاهی هفتاد هزار نفری شاید یکی از مهم ترین دلایل این موضوع باشد.

روز پنج شنبه رسول خطیبی جوان باید با شاگردان جوان و اکثرا بومی خود در اولین تجربه ی لیگ برتری خود به مصاف محبوب ترین تیم فوتبال کشور برود، دیداری که فارغ از موضوع دربی میتواند برای هر دو تیم حساس و مهم باشد و هر دو تیم فقط به دنبال سه امتیاز این بازی باشند تا بتوانند شکست هفته اول خود مقابل تیم های پایتخت را جبران کنند و در کنار آن از رده های انتهایی جدول فرار کنند.

خطیبی دوست دارد بعد از ابراز تمایل هایی که برای نشستن روی نیمکت تراکتورسازی از خود نشان داده بود ولی مورد بی مهری مدیریت این باشگاه قرار گرفت با برتری در این دیدار خود را به مسئولین استانی و مدیران باشگاه تراکتورسازی ثابت کند و نشان دهد که مستحق حضور بر روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی بوده و در کنار آن مجید جلالی سعی میکند در اولین حضورش در تراکتورسازی به اولین سه امتیازش برسد تا بتواند هزاران هوادار تراکتورسازی را قانع کند که میتواند با این تیم علاوه بر تکرار موفقیت های قبلی به مقام قهرمانی لیگ هم برسد.

گسترش فولاد در اولین بازی لیگ مقابل آبی پوشان پایتخت در اوج بدشانسی با نتیجه دو بر یک در تبریز شکست خورده است و تراکتورسازی هم در بازی حساس مقابل پرسپولیس در تهران در کنار ناداوری های محسن قهرمانی و ناجوانمردی سردار سرخ پوشان تهران که با کارشکنی خود و عدم توانایی مدیرعامل تراکتورسازی در مدیریت بحران مانع از بازی کریم انصاریفرد در این بازی شدند با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا با وجود حضور ستاره ها در این تیم نتواند توقعات هواداران را برآورده کند.

پنجشنبه در راه است تا هزاران هوادار فوتبال در آذربایجان بتوانند شاهد دیداری جذاب از نمایندگانشان در لیگ برتر باشند و البته باز هم شاهد ناعدالتی های فدراسیون نشین ها و صدا و سیمای کشور در موضوع پخش زنده بازی تیم های شهرستانی به صورت زنده از شبکه سه باشند. با از بین رفتن فوتبال دو قطبی در کشور دیگر نیازی به پخش مستقیم تمامی بازی های دردانه های پایتخت از شبکه سه دیده نمی شود و توقع این میرود که بازی های حساس و دربی های پرتماشاگر تیم های شهرستانی هم به صورت زنده از شبکه ملی پخش شود.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
150‌ميليون پول رضايت‌نامه انصاري‌فرد؟

کريم انصاري‌فرد به احتمال زياد مي‌تواند در داربي تبريز تراکتورسازي را همراهي کند و نخستين ديدار خود را براي تيم جديدش انجام دهد. مسئولان باشگاه تراکتورسازي تبريز پس از توافق با مسئولان باشگاه پرسپوليس براي گرفتن رضايت‌نامه انصاري‌فرد به دنبال حل مشکل بازي اين بازيکن در هفته دوم ليگ هستند تا از او در بازي داربي تبريز استفاده کنند. به گفته مسئولان تراکتورسازي کارت بازي انصاري‌فرد تا امروز صادر مي‌شود و اگر کادر فني صلاح بداند او مقابل گسترش‌فولاد بازي مي‌کند. نکته جالب درباره انتقال انصاري‌فرد به تراکتورسازي پول رضايت‌نامه اين بازيکن است که بر‌خلاف تصور مبلغ قابل‌توجهي نيست. گويا مسئولان دو باشگاه براي قطعي شدن انتقال انصاري‌فرد به تراکتورسازي بر سر مبلغ‌150‌ ميليون تومان توافق کرده‌اند که اگر اين‌گونه باشد کشمکش چند روزه و مطرح کردن اختلاف مالي طرفين چندان موجه نيست. به نظر مي‌رسد دليل عدم موافقت پرسپوليسي‌ها و صادر نکردن رضايت‌نامه انصاري فرد مبلغ آن نبوده بلکه مي‌خواستند شرايط حضور او در بازي نخست و مقابل تيم سابقش فراهم نشود که همين‌گونه هم شد.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
پایگاه خبری - تحلیلی قدس آنلاین - تراکتوری های پرسپولیسی بهتر از پرسپولیسی های تراکتوری!!

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر فوتبال چهارشنبه شب در حالی بین تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران به میزبانی تیم تهرانی برگزار شد که این دیدار یک صفر به سود تیم تهرانی به پایان رسید.
تقابل بازیکنان پیشین پرسپولیس و تراکتورسازی از نکات قابل توجه این دیدار بود، علی کریمی و جوادکاظمیان بازیکنان فصل پیشین پرسپولیس بودند که در این فصل در تیم تراکتورسازی توپ می زنند همچنین سیدصالحی مهاجم پیشین تراکتورسازی و قاسم دهنوی نیز در فصل جدید پیراهن سرخ پرسپولیس را به تن کردند که این اتفاقات، به حساسیت این دیدار افزوده بود.
سیدصالحی با گلزنی در دقیقه 80 برای پرسپولیس نشان داد که تراکتوری های پرسپولیسی در این دیدار بهتر از پرسپولیسی های تراکتوری بازی کردند، کریم انصاری فرد بازیکن پیشین پرسپولیس هم که در روزهای پایانی نقل و انتقالات به تراکتورسازی پیوست به دلیل عدم صدور کارت بازی موفق به حضور در این دیدار نشد.

گفتنی است، تیم تراکتورسازی تبریز پیش از این دیدار در پنج دیدار پی در پی از سد پرسپولیس گذشته بود، شکست تراکتورسازی در دیدارهای هفته اول لیگ برتر در شش دوره گذشته نیز جالب توجه است.
انتهای پیام/
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
اهراب نیوز - اعتراض منطقی تراکتورسازی موجب محرومیت قهرمانی شد

حمید زینی‌زاده در برنامه موج فوتبال در مورد بازیکنان جدا شده تراکتورسازی اظهار کرد: سیدمهدی صالحی خود بارها عنوان کرده بود که قلبش با تیم تراکتورسازی است، اما به دلیل مشکلات خانوادگی نمی‌تواند در تبریز بماند و در مورد قاسم دهنوی هم باید این نکته را یادآوری کنم که با وی به توافق مالی نرسیدیم.

وی افزود: فلاویو لوپز با ما قرارداد دو ساله بسته بود و هنوز از زمان قراردادش باقی مانده و تا زمانی که با تیم تراکتورسازی تسویه حساب نکرده و رضایت‌نامه نگیرد، نمی‌تواند در هیچ تیمی بازی کند.

زینی‌زاده در مورد جدایی اکرامی نیز گفت: ما روی این بازیکن نظر مثبت داشتیم اما با تصمیم کادر فنی این بازیکن از تیم تراکتورسازی جدا شد و من در تصمیمات کادر فنی هیچ دخالتی نمی‌کنم.

اعتراض منطقی و معقول

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز به اعتراض منطقی نسبت به داوری بازی با پرسپولیس اشاره کرد و ابراز داشت: اعتراض منطقی و معقول باشگاه تراکتورسازی نسبت به اشتباهات بازی با پرسپولیس ضمن معذرت‌خواهی آقای قهرمانی، محرومیت وی را نیز در برداشت.

وی در مورد وضعیت تیمش نیز گفت: امسال نیمی از تیم‌های لیگ برتر برای قهرمانی بسته شده و رقابت سختی را شاهد خواهیم بود و تیم تراکتورسازی نیز از تیم‌های مدعی قهرمانی این فصل است.

زینی‌زاده در مورد لیست تیم تراکتورسازی نیز عنوان کرد: سهمیه دو بازیکن خارجی و یک بازیکن آسیایی باشگاه خالی است و هفته آینده دو بازیکن ملی‌پوش نیجریه در تمرینات تیم تراکتورسازی حضور خواهند یافت.

مدیر باشگاه تراکتورسازی در مورد نحوه جذب بازیکنان خارجی نیز تاکید کرد: برخلاف سال‌های گذشته بازیکنان خارجی باید در تمرینات تیم تست دهند و این شرط تنها برای ملی پوشان هر کشور اعمال نخواهد شد.

پنالتی اشتباه بود اخراج صحیح

شجاعی از پیشکسوتان داوری استان قضاوت محسن قهرمانی در بازی تراکتورسازی با پرسپولیس را ضعیف خوانده و اظهار داشت: خطای پنالتی اعلام شده به ضرر تراکتورسازی به هیچ وجه درست نبود، اما خطای لک روی رضایی می‌توانست از سوی داور پنالتی اعلام شود. به گفته این کارشناس داوری اخراج اسدی کاپیتان تراکتورسازی از سوی داور صحیح بود.
 
بالا