برگزیده های پرشین تولز

کنکور ارشد آزاد و سراسری : مواد امتحانی - ثبت نام - تاریخ ها و...

mahdi11

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 ژوئن 2007
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
0
محل سکونت
big Khorasan(MASHHAD)
سلام

اخرش مشخص نشد کدام موسسه را برای ارشد کامپیوتر نرم افزار پیشنهاد می کنید
از یکی از افرادی که در ارشد ازاد کامپیوتر نرم افزار قبول شده بود پرسیدم
گفت ازمون ها و جزوات پارسه خوب است اما سنجش تکمیلی اصلا

بعد رفتم پارسه گفتند که فقط برای 8 ازمون و تعدادی جزوه 320 تومان نقد می گیرند انصافا بی انصافی است
شما موسسه ای با قدرت پارسه اما به صرفه تر سراغ ندارید؟؟

این تاپیک خیلی فعال نیست الان موقع ثبت نام ارشد در اموزشگاه هاست


راستی قبل از اتمام فرق دروس و جزوات در ازمون دانشگاه ازاد با دولتی در کامپیوتر نرم افزار چیست؟؟؟



با تشکر
 

mahdi11

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 ژوئن 2007
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
0
محل سکونت
big Khorasan(MASHHAD)
سلام
کسی درباره مدیریت it اطلاعاتی نداره موارد درسی و بازار کار

2- بهترین گرایش مدیریتی برای انتقال رشته دانشجویان فارغ التحصیل کامپیوتر چیست؟ اجرایی،mba،it و یا ...
لطفا اساتید راهنمایی فرمایید


با تشکر
 

rouzbeh_ziafati

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2006
نوشته‌ها
165
لایک‌ها
5
سن
41
محل سکونت
همدان
سلام
من می خوام ارشد مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد شرکت کنم .
منابع برای دانشگاه سراسری گیر آوردم اما برای آزاد گیر نیاوردم .
ممنون میشم کسی بگه پارسال برای ارشد فناوری اطلاعات از چه مواردی سوال اومده .
 

GUARANTEE

Registered User
تاریخ عضویت
6 آپریل 2008
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
5
محل سکونت
Iran
تاريخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۸۷

معاون سازمان سنجش جزئيات ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد 88 را اعلام كرد.

حسين توكلي در گفت‌وگو با فارس با بيان اين‌كه از فردا ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد آغاز مي‌شود، گفت: ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد 88 تا 20 آبان ادامه دارد.
وي با تأكيد بر اين‌كه ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد 88 به صورت اينترنتي است، افزود: داوطلبان بايد براي دريافت كارت اعتباري و دفترچه راهنما به باجه‌هاي پستي سراسر كشور مراجعه كنند ضمن اين‌كه دفترچه راهنماي ثبت‌نام روي سايت سازمان سنجش به آدرس اينترنتي www.sanjesh.org نيز قرار دارد.

معاون سازمان سنجش گفت: در آزمون كارشناسي ارشد 139 رشته امتحاني است كه 5 رشته آن به صورت مشترك بين سازمان سنجش و دستگاه‌هاي اجرايي برگزار مي‌شود و 134 رشته مابقي فقط توسط سازمان سنجش برگزار مي‌شود.

وي با بيان اين‌كه در آزمون كارشناسي ارشد 61 رشته شناور وجود دارد، اظهار داشت: داوطلبان آزمون كارشناسي ارشد 88 مي‌توانند با توجه به ضوابط اين رشته‌ها را به عنوان رشته دوم انتخاب كنند.
توكلي درباره هزينه ثبت‌نام گفت: داوطلبان براي دريافت كارت اعتباري و دفترچه راهنما بايد مبلغ 8 هزار تومان پرداخت كنند و در صورت انتخاب رشته‌هاي شناور نيز بايد مبلغ 8 هزار تومان پرداخت كنند ضمن اين‌كه سازمان پست نيز براي عمليات توزيع مبلغ 500 تومان دريافت مي كنند.

منبع: http://www.tabnak.ir/pages/?cid=23602
 

TheBoss

کاربر فعال زبان
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 مارس 2007
نوشته‌ها
658
لایک‌ها
16
محل سکونت
HaMeDaN
من واسه ارشد اموزش زبان انگلیسی شرکت کردم.تا ببینیم خدا چی میخاد.
منابع گرایش های زبان رو هر کی خاست بگه تا بذارم اینجا
 

mrha

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2006
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
0
Last edited:

Second Life

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2004
نوشته‌ها
863
لایک‌ها
58
دفترچه كارشناسي سراسري كي مياد ؟
 

Tooraj2008

Registered User
تاریخ عضویت
19 فوریه 2008
نوشته‌ها
269
لایک‌ها
6
محل سکونت
تهرون
برای ارشد میخام امسال شرکت کنم ..یکی از رشته های مدیریت..مثلا MBA ..با لیسانس برق میشه شرکت کرد؟کدوم یک از دانشگاهای تهران این رشته رو دارن؟ منابعش رو از کجا میتونم پیدا کنم؟
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
داوطلبان گروه علوم انساني آزمون كارشناسي ارشد بيشتر است


خبرگزاري فارس: رئيس سازمان سنجش گفت: آمار شركت كنندگان در گروه آزمايشي علوم انساني كنكور كارشناسي ارشد بيشتر از ساير رشته‌ها بوده است.
A0466301.jpg


عبدالرسول پورعباس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس با تأكيد بر اين‌كه آمار شركت كنندگان در گروه علوم انساني آزمون كارشناسي ارشد بيشترين عدد را تشكيل مي‌دهند، افزود: 722 هزار نفر امسال در آزمون كارشناسي ارشد شركت كردند كه از اين تعداد 371 هزار نفر در گروه آزمايشي علوم انساني شركت كرده بودند.
وي گفت: گرايش خانم‌ها در آزمون‌هاي كارشناسي و كارشناسي ارشد به رشته‌هاي گروه علوم انساني بيشتر از آقايان است.
رئيس سازمان سنجش درباره اعلام زمان نتايج كنكور 88 اظهار داشت: نتايج نهايي كنكور سراسري نيمه دوم شهريور اعلام مي‌شود.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
شناسایی افرادی که قصد تخلف در کنکور را داشتند/ کنکور 88 تقلب نداشت

وزیر علوم با بیان اینکه حتی یک سئوال واقعی کنکور نیز به فروش نرسیده است گفت: برخی افراد شیاد ادعا می کردند که به سئوالات دسترسی دارند و برنامه ریزیهایی صورت می گرفت که فردی را جایگزین فردی دیگری در کنکور کنند که تمام موارد شناسایی شد. محمد مهدی زاهدی عصر سه شنبه در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر درباره روند برخورد با تخلف و تقلبهای کنکوری در دولت نهم گفت: در این چهار سال هیچ موردی در رابطه با فروش سئوال به معنای واقعی سئوال نداشتیم چون با قرنطینه سئوالات با جدیت برخورد کردیم تا ضریب امنیتی را برای حفظ سئوالات بالا ببریم.
وی افزود: در تمام لحظات نیز وزارت اطلاعات قرنطینه را کنترل می کرد و نیروی انتظامی و حراست وزارت علوم و سازمان سنجش در صحنه بودند اما برخی افراد شیاد ادعا می کردند که به سئوالات دسترسی دارند و برنامه ریزیهایی صورت می گرفت که فردی را جایگزین فردی دیگری در کنکور کنند. تمام اینگونه موارد شناسایی شد و قبل از اینکه بتوانند برنامه خود را پیاده کنند توسط نیروهای انتظامی و یا دستگاه قضایی با آنها برخورد لازم به عمل آمد.
وزیر علوم همچنین با اشاره به تخلف در حین کنکور به مهر گفت: تخلف جدی نداشتیم. در سالهای اول و دوم دولت نهم تخلف چشمی در حین کنکور وجود داشت که آن را ایجاد با نرم افزاری که می توانست تقلبها را مشخص کند محدود کردیم. در کنکور امسال هیچ یک از افرادی که کنار هم بودند سئوالاتشان مانند هم نبود و خطای چشمی وجود نداشت. سایر خطاها نیز تا این لحظه گزارش نشده و حتی گزارش مردمی نیز به ما ارائه نشده است.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
پذیرش بیش از 550 هزار نفر در کنکور 88/ تأکید بر تغییر سنجش و گزینش داوطلبان

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: یک میلیون و 252 هزار نفر در آزمون سراسری 88 شرکت کردند که از این تعداد حدود 996 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و حدود 550 تا 600 هزار نفر به دانشگاه راه خواهند یافت. به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم خدایی شب سه شنبه در مراسم تقدیر از برترینهای کنکور 88 در سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نتایج کنکور را در نیمه دوم شهریور ماه اعلام کرد و افزود: توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه و شخصی سازی سئوالات دو فعالیت جدید سازمان سنجش در برگزاری کنکور امسال بود.
معاون سازمان سنجش شخصی سازی دفترچه سئوالات گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی کنکور امسال را به صورت کامل و شخصی سازی در بقیه گروه ‌های آزمایشی را به صورت محدود عنوان کرد وگفت: امیدواریم در سال آینده این شخصی‌ سازی به طور گسترده برای تمامی گروههای آزمایشی انجام شود.
وی اظهار داشت: 17 درصد ظرفیت پذیرش در گروه علوم انسانی در رشته‌ های مطلوب و پرمتقاضی است این در حالی است که 47 درصد از داوطلبان کنکور را متقاضیان گروه علوم انسانی تشکیل می ‌دهند. البته برای ایجاد تغییرات و تحول در این گروه نیز از وزارت آموزش و پرورش انتظار است توجه جدی به بحث علوم انسانی داشته باشد.
خدایی تأکید کرد: در حوزه سنجش و گزینش داوطلبان طی چهار سال آتی باید تغییراتی صورت گیرد تا تواناترین افراد به دانشگاهها راه یابند.
وی با اشاره به برگزاری دو آزمون استاندارد پیشرفت تحصیلی و استعداد تحصیلی در سطح دنیا گفت: با معرفی دولت جدید، سازمان سنجش در این خصوص نظراتی دارد که امیدواریم این تغییرات برای گزینش و پذیرش دانشجو اعمال شود.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
آغاز ثبت نام کنکور ارشد از 5 آبان/ تقویم زمانی کنکورهای سراسری و ارشد

معاون سازمان سنجش با اشاره به برنامه زمانی ثبت نام آزمونهای سال تحصیلی جاری گفت: زمان بندی ثبت نام کنکور سراسری و کارشناسی ارشد مشخص شده که بر اساس آن ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از 5آبان ماه آغاز می شود. حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 89 گفت: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1389 می توانند برای ثبت نام در این آزمون از تاریخ 5 آبان ماه تا 12 آبان ماه برای ثبت نام اقدام کنند.
وی اضافه کرد: سازمان سنجش این آزمون را در 28، 29 و 30 بهمن ماه سال 88 برگزار می کند.
معاون سازمان سنجش با اشاره به آزمون سراسری سال 89 گفت: بر اساس برنامه زمانی سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام آزمون سراسری سال 1389 از تاریخ 16 آذرماه امسال آغاز می شود و تا 24 آذرماه ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: سازمان سنجش برنامه ریزی کرده است که این آزمون در تاریخ 10، 11 و 12 تیرماه سال 89 برگزار شود.
توکلی در خصوص آزمون کارشناسی ناپیوسته 89 اظهار داشت: ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته 1389 نیز از 3 اسفندماه 88 آغاز می شود و تا 9 این ماه ادامه خواهد داشت این آزمون در 7 مردادماه 89 برگزار می شود.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
17هفته تا كنكور كارشناسي ارشد 89؛
سازمان سنجش اعلام كرد:
سازمان منابع آزمون ارشد را معرفي نمي‌كند
داوطلبان براي آگاهي از سرفصل دروس به دانشگاهها مراجعه كنند


با آغاز ثبت‌نام آزمون كارشناسي‌ارشد سال 1389 از صبح روز سه‌شنبه 5 آبان، سازمان سنجش اعلام كرد: سازمان سنجش براي رشته‌هاي مختلف گروه‌هاي آموزشي آزمون كارشناسي ارشد در هيچ سالي منابع مشخصي معرفي نكرده است و تنها دروس امتحاني، ‌تعداد سوالات و ضرايب دروس تعيين و اعلام شده است.
به گزارش سرويس صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اعلام سازمان سنجش آموزش كشور همانگونه كه از ماهيت مقطع كارشناسي ارشد بر مي‌آيد، مساله پژوهش در اين دوره حرف اول را مي‌زند، پس ‌بايد كساني مشتاقانه به دنبال پذيرفته شدن در آزمون اين مقطع باشند كه نوعا از علايقي عميق به جست‌وجوگري و پژوهش برخوردارند.
اين سازمان در رابطه با منابع آزمون كارشناسي ارشد در رشته‌هاي مختلف مي‌افزايد: ‌از سوي سازمان سنجش براي هر يك از رشته‌هاي متنوع در تمام گروه‌هاي آموزشي در آزمون كارشناسي ارشد در هيچ سالي منابع مشخصي معرفي نشده است و داوطلبان آزمون كارشناسي ارشد براي آگاهي از مفاد و سرفصل دروس امتحاني هر يك از رشته‌هاي دانشگاهي در اين آزمون ‌بايد به گروه‌هاي آموزشي هر يك از دانشگاه‌هاي سراسر كشور كه رشته يا رشته‌هاي مورد نظرشان را داراست، مراجعه كنند.
در ادامه آمده است: تنها موضوعي كه راجع به رشته‌هاي امتحاني آزمون كارشناسي ارشد از سوي سازمان سنجش مشخص شده است، ‌دروس امتحاني، ‌تعداد سوالات و همچنين ضرايب تعيين شده براي هر كدام از آنهاست. بديهي است كه تغييرات احتمالي مربوط به كاهش يا افزايش دروس امتحاني هر رشته و همين طور ضرايب تعيين شده براي آنها در قالب اطلاعيه‌هاي سازمان سنجش منتشر و به اطلاع داوطلبان مي‌رسد.
گفتني است، آزمون كارشناسي ارشد سال88 از 28 تا 30 بهمن برگزار مي‌شود و اين زمان در مقايسه با آزمون سراسري دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي كه در اوايل تير ماه هر سال برگزار مي‌شود، فرصت كمتري را براي بازخواني و مرور دروس اصلي هر آزمون در هر رشته امتحاني براي داوطلبان ورود به مقطع كارشناسي ارشد باقي مي‌گذارد، فرصتي كه اگر از هم اكنون تا زمان آزمون كارشناسي ارشد سال 89 حساب كنيم، چهار ماه يا به عبارت ديگر 17 هفته را در بر مي‌گيرد. مشخص است كه اين زمان فرصت محدودي براي مطالعه تمام جزئيات دروس امتحاني هر يك از رشته‌هاي متنوع آزمون كارشناسي ارشد است و نمي‌توان در اين زمان اندك به يادگيري عميق هر يك از دروس امتحاني يك رشته پرداخت، بنابراين ‌بايد براي كسب موفقيت در اين آزمون راهكار ديگري انديشيده شود.
بر اساس اين گزارش، آن تمهيد اين است كه براي آمادگي به منظور موفقيت در آزمون مورد نظر ‌بايداز فرصت‌هاي مطالعه در ايام تحصيل استفاده كرد و حتي الامكان از آغاز سالي كه در ماه‌هاي پاياني آن اين آزمون برگزار خواهد شد، به مطالعه عميق، دقيق و برنامه‌ريزي شده دروس امتحاني رشته مورد نظر پرداخت.
ثبت‌نام آزمون كارشناسي‌ارشد سال 1389 از صبح روز سه‌شنبه 5 آبان 1388 به صورت اينترنتي آغاز مي‌شود و در پايان روز سه‌شنبه 12آبان پايان مي‌پذيرد.
 

Javacl

Registered User
تاریخ عضویت
28 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
2,656
لایک‌ها
1,026
محل سکونت
شادشهر قدیم
موارد امتحانی فیزیک واسه ارشد تغییر کرده کسی خبر داره دقیقا چه درسایی اضاف شده ؟
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
بر اساس آخرين مصوبات شوراي گسترش آموزش عالي؛
رشته‌هاي كارشناسي ارشد «جغرافياي سياسي» و «جغرافياي پزشكي» ايجاد شد


برنامه آموزشي رشته‌هاي كارشناسي ارشد جغرافياي سياسي با گرايش فضاي شهري و جغرافياي پزشكي و رشته كارشناسي تاريخ اسلام در وزارت علوم تصويب شد.
به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، بر اساس آخرين مصوبات شوراي گسترش آموزش عالي، برنامه آموزشي دوره كارشناسي تاريخ اسلام و پيشنهادي گروه اجتماعي تصويب شد. اين برنامه از زمان تصويب به مدت 5 سال قابل اجرا است و پس از آن نيازمند بازنگري است.
همچنين برنامه آموزشي دوره كارشناسي ارشد جغرافياي سياسي با گرايش فضاي شهري پيشنهادي گروه علوم اجتماعي مطرح و تصويب شد.
بر اساس اين گزارش، برنامه آموزشي دوره كارشناسي ارشد جغرافياي پزشكي پيشنهادي گروه علوم اجتماعي نيز مطرح و شورا برنامه آموزشي اين رشته را تصويب كرد. اين برنامه از زمان تصويب به مدت 5 سال قابل اجرا است و پس از آن نيازمند بازنگري است.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
آغاز ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 89 از فردا/ جزئیات نحوه ثبت نام

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه ثبت نام اینترنتی در کنکور کارشناسی ارشد سال 89 از فردا به مدت یک هفته آغاز می شود گفت: داوطلب تنها می تواند در دو کد رشته امتحانی اصلی و شناور ثبت نام و در آزمونها شرکت کند. نحوه ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد 89
حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد می‌ توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org هزینه ثبت نام را به مبلع 9 هزار و 200 تومان به صورت اینترنتی پرداخت کنند.
وی افزود: داوطلبان همچنین می توانند به مراکز پست سراسر کشور مراجعه و نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت ‌نام اقدام کنند از این طریق داوطلبان باید علاوه بر پرداخت 9 هزار و 200 تومان وجه ثبت نام نسبت به پرداخت 6 هزار ریال هزینه اداره پست نیز اقدام و پس از آن از طریق سایت سازمان سنجش در کنکور ثبت ‌نام کنند.
معاون سازمان سنجش گفت: همچنین داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی، متقاضی شرکت در کد رشته امتحانی شناور نیز هستند باید نسبت به خریداری یک کارت اعتباری دیگر به مبلغ 9 هزار و 200 تومان اقدام کنند.
وی تأکید کرد: هر داوطلب تنها می تواند در دو کد رشته امتحانی اصلی و شناور ثبت نام و در آزمونها شرکت کند.
توکلی اظهار داشت: با توجه به محدود بودن امکانات دانشگاهها و موسسات آموزش عالی دولتی هر یک از داوطلبان ورود به آموزش عالی در هر یک از مقاطع تحصیلی می توانند تنها برای یک بار از امکانات دولتی استفاده کنند لذا پذیرفته شدن مجدد در دوره های روزانه مستلزم پرداخت شهریه معادل دوره شبانه است.
زمان انتشار مشخصات ثبت نامی برای کنترل توسط داوطلبان
معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مشخصات داوطلبان پس از ثبت نام از 30 آبان تا 4 آذر ماه برای کنترل صحت و یا مغایرت روی سایت سازمان سنجش آموزش منتشر می شود و داوطلبان می توانند در این فرصت اطلاعات ثبت نامی خود را مرور و نسبت به تصحیح آن در صورت داشتن مغایرت اقدام کنند.
وی افزود: نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و برگزاری آزمون در تاریخ 19 بهمن ماه منتشر می شود.
زمان توزیع کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 89
توکلی زمان توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد سال 1389 را 26 تا 28 بهمن ماه اعلام کرد و به مهر گفت: این آزمون طی روزهای 28، 29 و 30 بهمن ماه سال 1388 برگزار می شود.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
شرایط ثبت نام در رشته مدرسی معارف اسلامی کنکور کارشناسی ارشد اعلام شد

شرایط و ضوابط کدرشته امتحانی 1152 مجموعه مدرسی معارف اسلامی در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل سال 1389 از سوی سازمان سنجش اعلام شد. به گزارش خبرگزاری مهر، متقاضیان شرکت در کد رشته امتحانی 1152 مجموعه مدرسی معارف اسلامی کنکور کارشناسی ارشد باید علاوه بر شرایط دفترچه راهنمای ثبت نام دارای شرایط خاص این کدر شته نیز باشند.
این داوطلبان باید تابعیت جمهوری اسلامی ایران، توانائی جسمی و روحی لازم جهت تدریس در دانشگاهها، عدم استخدام در ارگان‌ها و یا سازمانهای دولتی، حداکثر 30 سال سن و گواهی معتبر مبنی بر اتمام کفایتین( قبولی کتبی پایه دهم وشفاهی پایه نهم) از مرکز مدیریت حوزه علمیه قم یا مراکز حوزوی شهرستان مورد تایید مرکز مدیریت حوزه علمیه قم را نیز داشته باشند.
شرط ورود به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کسب نمره علمی لازم و احراز برخورداری از شرایط عمومی رشته مدرسی معارف اسلامی است که از طریق مصاحبه و توسط معاونت امور اساتید دروس معارف اسلامی صورت می‌ گیرد.
داوطلبان باید پس از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 1389 در صورت مجاز به انتخاب رشته بودن نسبت به تکمیل فرمهای مربوطه اقدام و فرمهای مذکور را به همراه چهار قطعه عکس، کپی شناسنامه از تمامی صفحات، گواهی اتمام کفایتین حداکثر ظرف مدت یک هفته به نشانی نهاد نمایندگی مقام معظم ***** در دانشگاهها هسته گزینش استاد و دانشجو ارسال کنند.
 
بالا