برگزیده های پرشین تولز

☼ مطب ((انرژی درمانی)) از راه دور ☼

hamid911

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 فوریه 2006
نوشته‌ها
56
لایک‌ها
0


هاله
aura.jpg

aura.jpg

AuraInSadona01.jpg

تغییر حالت هاله
Kiss.gif


در زیر توضیح کاملی در باره هاله و مشخصات و تعابیر رنگهای هاله داده شده
واژه ی آئورا برگرفته از واژه ی یونانی آورا(aura) به معنی نسیم است.

انرژی هایی که از بدن ما ناشی میشود شخصیت و طرز زندگی و افکار و احساسات ما را منعکس میکند.در حقیقت،هاله های نورانی بوضوح سلامت ذهن و جسم و روح ما را آشکار میسازد.

عده ای معتقدند آئورا انعکاس خود ماست که ثبت کامل گذشته و حال و آینده ی ما در آن وجود دارد.

آئورا شامل رنگ هم هست که برای دیدن آن به مقدار کمی نور نیاز هست چراکه رنگهای آن از نور بوجود آمده اند(اشتباه نشود،رنگهای آن نه خود آئورا) البته آئورا در تاریکی مطلق بطور کامل محو نمیگردد ، بلکه به شکل رشته های انرژی آبی رنگ ظریفی دیده میشوند.

آئوراها به طرق مختلف دیده میشوند. معمولا بصورت میدان های انرژی شبیه به تخم مرغی بزرگ که کاملا بدن را احاطه کرده است، دیده میشوند. بیشتر هاله ها تا چند سانتی متری دور بدن ادامه پیدا میکنند.

اعتقاد بر این است که شخص هرچه عارف تر و روحانی تر باشد، هاله ی او بزرگتر است.برای نمونه معروف است که هاله ی بودا تا چند کیلومتر امتداد داشته است!!!

آئوراها از لایه های مختلف تشکیل شده اند. اولین بار که آئورا را ببینیم، تقریبا ابر مانند و سفیدرنگ به نظرمان میاید.اما وقتی دیدمان بهتر شود رنگهای آنرا هم میبینیم.

هر هاله ای رنگی اصلی دارد که اطلاعات مهمی درباره ی شخص آشکار میکند. این رنگ بیانگر احساسات و ذهنیت و خلق وخوی فرد است. علاوه بر این ، هاله دارای شعاع های رنگی متفاوتی است که از بدن ساتع میشود و در سرتاسر هاله میدرخشد. عده ای آنرا امواج فکری تلقی میکنند، و بطور یقین افکار و احساسات ما بشدت بر هاله ی ما اثر میگذارد. این امواج ذهنی میایند و میروند و بصورت بخش دایمی هاله تلقی نمیشوند اما به هر حال، افکار و احساسات منفی میتواند تغییرات دایمی در هاله ایجاد کند. در چنین مواردی رنگهای طبیعی و درخشان و باشکوه هاله تبدیل به رنگهای کدر و زننده ای میشوند که حتی شرارت آمیز به نظر میرسد.

غالبا وقتی فردی بیمار است لکه ای خاکستری رنگ در هاله ی او دیده میشود.

جالب است بدانید که آئورا از بدو تولد وجود ندارد ولی با اولین دم وبازدم مرحله ی آغاز آن قابل رویت است. هاله ی نوزادان اساسا بی رنگ است ولی تا سه ماهگی نقره ای رنگ و کمکم تبدیل به رنگ آبی میشود که دلالت بر افزایش هشیاری دارد. وقتی آموزش کودک رسما آغاز میشود ، آئورای او رنگهای حقیقی خود را باز میتاباند که در سراسر زندگی او باقی خواهد ماند.

روش بدست اوردن لایه اول (لایه ای که پایین ترین فرکانسا را دارای می باشد)


اعداد سال تولد و ماه و روز مربوطه روباهم جمع میکنیم مجموع کل باید بین 1تا 11 باشه .مثالشم:
1354/6/17=1354+23=1377=1+3+7+7=18=9
9هم رنگ برنزی میباشد.
همیشه اعداد ماه و روز تولد را جدا و اعداد سال را جدا جمع بزنیدو سپس هر دو طرف را با هم جمع بزنید , در موارد نادری به عدد 2 و 2 و یا 1 و 1 بر می خوریم که این اعداد 11 و 22 محسوب میشوند و این اعداد به معنی نقره ای و طلاعی هستند در نتیجه
ترتیب رنگها:
1.قرمز 2.نارنجی 3.زرد 4.سبز 5.ابی 6.نیلی 7.بنفش 8.صورتی 9.برنزی 11.نقرهای 22.طلایی

معانی و تفاسیر رنگها (از دیدگاه ریچارد وبستر )
البته تفسیر های گوناگونی از رنگهای هاله وجود دارد که در اینجا به تفسیر رنگ ها از دیدگاه ریچارد وبستر اشاره می کنیم
قرمز:


ویژگی : *****

رنگ قرمز دارای اقتدار است . این رنگ نفسی محکم و قوی به شخص می دهد و تمایل به پیشرفت و موفقیت را در او بیدار می کند . در دوران کودکی رنگ قرمز معمولا مقهور کننده است . به خصوص اگر شخص مجبور باشد خود را با تمایلات خانواده وفق دهد . در نتیجه هاله ی نورانی گاهی اوقات تحت فشار و کدر است . وقتی شخص به دوران بزرگسالی برسد و بتواند روی پای خود بایستد ، هاله ی نورانی او منبسط می شود و نشان می دهد که او اکنون قادر است هر کاری را انجام دهد . افرادی که رنگ زمینه ی آئورای آنها قرمز است غالبا در ***** و حرفه های پر مسئولیت پیشرفت می کنند . زیرا اشتیاق و انرژی و نفوذ لازم را برای الهام بخشیدن به دیگران دارند . آنان افرادی دلسوز و خون گرم هستند . رنگ قرمز همچنین دلالت بر جرات و جسارت طبیعی دارد . از ویژگی های منفی رنگ قرمز می توان از عصبانیت و خودخواهی یاد کرد .

مفاهیم مرسوم رنگ قرمز : حساسیت ، نیروی حیات ، پرخاشگری .

اگر زمینه ی هاله ی شما قرمز است بطور قطع فردی جاه طلب و مصمم و اجتماعی و خوش بین هستید. رنگ قرمز خالص و روشن در هاله بیانگر تمایل به مادیات است. شخصی که این رنگ در هاله ی او غالب است فردی ورزشکار یا شهوانی، پرشور ، با اراده و قوی است.

قرمز رنگی فیزیکی ،برنده ،نائل شونده ومادی است، و افرادیکه هاله آنها این رنگ است پرهیجان ، رقابت جو ، **** ، شجاع و با شهامت و دارای توانایی و نیروی خواستن، شهوانی، موسس ، ترویج دهنده و ترقی دهنده اند

قرمز سیر : فردی تیزهوش ، متمایل به هدف و ثروت و ماده،ارتباط برقرار کننده ، تجملی ، **** ، با مسئولیت، سازمان دهنده ، دارای نیروی رانشی و حرکت دهنده ، طراح ، حریص

درخشش های قرمزرنگ اغلب نشانه ی خشم ، قرمز تیره (متمایل به آلبالویی) نشانه ی شهوت ، و قرمز مات اغلب نشانه ی رنجش و ناخشنودی است.

در بررسی هاله از لحاظ بیماریهای جسمی ، قرمز اغلب نشانه ی تحریک بیش از حد یا التهاب در آن ناحیه است.

از صفات مثبت این دسته دلسوزی و خونگرمی در حرفه های پرمسئولیت و ***** موفق بوده،این افراد دارای جرات و جسارت طبیعی و ذاتا **** هستند.


نارنجی :


ویژگی : هماهنگی و مشارکت جویی

نارنجی جزء رنگهای گرم و قابل توجه است که در رنگ زمینه ی افرادی که بطور طبیعی کارآمد و سریع الانتقال هستند و براحتی میتوان با آنان کنار آمد دیده میشود. آنان قادرند براحتی مردم را ببخشند و اغلب خود را در موقعیتی میابند که باید مشکلی را حل کنند. آنان مردمی متفکر ، فروتن ولایق هستند که جای پای خود را در روی زمین محکم میکنند.

از ویژگیهای منفی نارنجی : تنبلی و طرزفکر بی خیالش باش است!

رنگ نارنجی مشخص کننده ی احساسات و سلامتی است. اگر شفاف و خوش آیند به نظر برسد، بلند همتی ودیدگاه مثبت و همدردی با دیگران را نشان میدهد. نارنجی کدر نشاندهنده ی غرور و نخوت و تکبر است.

رنگ پرتقالی : نماد لذت ، مبارزه ، تپش و لرزش ،انرژی مثبت و هیجان است ، فردی با این هاله مرد عمل ، ماجراجو ،اهل بیزینس و کسب وکار ، فیزیکی و خلاق است.

نارنجی خالص نشانگر خلاقیت و عاطفه است. این رنگ اغلب شجاعت و شادی را نشان میدهد. افرادی که هاله ای به این رنگ را دارند ، افرادی تیز ، سریع الانتقال ، آداب دان و دلسوز هستند، و لذت زیادی از بودن با دوستان و خانواده شان میبرند.


زرد :


ویژگی اصلی : خلاقیت و نبوغ ، هوش و خرد

افرادی : شوخ طبع، خوش اخلاق ، جالب و جذاب ، یادگیرنده ، سبک ، پرجنبش ، سرگرم کننده، خوش بین ، گرما و صمیمیت را تشعشع میکنند ، دلربا ،بخشنده ،و سهل گیرند.

رنگ زرد خالص بطور خیلی شایع در اطراف سر مردم دیده میشود. این رنگ نشانگر تفکر و خرد است ، و وفور رنگ زرد در هاله نشانگر یک فرد اندیشمند است. این رنگ همچنین می تواند نشانه ی شادی و سرزندگی یا خلق و خوی شاد باشد.

زرد ناخالص میتواند نشاندهنده ی مشغله ی شدید ذهنی و عدم تعادل فکری، یا شخصی با ذهن بسته ، متعصب یا خرده گیر باشد.

شما ممکن است در مشاهده ی هاله ی یک سخنران سایه ای برنگ زرد-سبز کدر و بیمارگونه ببینید. این سایه نشان دهنده ی تفکری است که در خدمت طمع و سودجویی قرارگرفته است و بطور کلی شخصی را نشان میدهد که از تفکر خود برای کسب منفعت وبرآوردن نیاز خود استفاده میکند.

افرادی با رنگ زمینه ی زرد با جرات و زودرنج و ناپایدار هستند. آنان متفکرانی سریع اند و از سرگرم شدن و سرگرم کردن لذت میبرند. این افراد اجتماعی و معاشرتی هستند و از گفتگوی طولانی در هر زمینه ای لذت میبرند. آنان مشتاق یادگیری اند اما بیشتر اوقات محض تفریح کار میکنند و بسختی کاری را به پایان میرسانند و از بسیاری مسائل سرسری میگذرند.آنها از ابراز وجود به هر طریقی نظیر : حرف زدن ، رقصیدن ، نویسندگی و آواز خواندن و ... لذت میبرند. ضمنا عقاید نو را هم دوست دارند.

زرد همیشه در هاله ی افرادی دیده میشود که زیاد فکر میکنند و از مغز خود کار میکشند. خواندن و نوشتن و تمرکز حواس و یا هر نوع فعالیتی که نیم کره ی چپ مغز را بکار بیندازد رنگ زرد ایجاد میکند.

آموزگاران مدارس عاشق دیدن این رنگ در آئورای شاگردان خود هستند!

از ویژگی های منفی زرد : ترسویی و تمایل به دروغ گویی است.



سبز :


ویژگی : شفابخشی ، عشق به طبیعت

اجتماعی ، طبیعت گرا ، خرسند و راضی ، هماهنگ و همراه با طبیعت ، دوست دارد با دیگران ارتباط برقرار کند و با آنها سهیم باشد. اجتماعی ترین نوع شخصیتی ، میزبان و مهمان نوازی کامل.

سبز سیر : فیزیکی ، سخت کوش ، پرتوان ، تقلا برای بقا ، واقع گرا، فعال به لحاظ فیزیکی ، باوقار ، پرقدرت ،پربنیه ، جستجوگر فیزیکی.

سبز روشن و خالص نشانگر شفا و رشد است و اغلب مشخص کننده ی یک شفاگر است. بسیاری از پرستاران و شفادهندگان طب جایگزین این رنگ را بصورت غالب در هاله ی خود دارند.پزشکان نیز ممکن است این رنگ را در هاله ی خود داشته باشند، اما همچنین ممکن است هاله ی آنها بیشتر برنگ زرد که نشانه ی تفکر است تمایل داشته باشد.

رنگ سبز نشانه ی مهربانی و دلسوزی نیز هست. سبز کدر نشانه ی حرص و طمع است.

سبز رنگ آرامش دهنده ایست، و افرادیکه این رنگ را در زمینه ی هاله ی خود دارند صلح طلب و شفا بخش هایی ذاتی هستند. آنان افرادی مشارکت جو ، معتمد و سخاوتمندند و شاید وانمود کنند متین و بی قید هستند اما وقتی لازم بدانند بسیار کله شق و لجباز میشوند. تنها راهی که بتوان عقیده ی افرادی با رنگ زمینه ی سبز را تغییر داد این است که به آنها القا کنیم این عقیده ی خود آنها است.از تلاش برای اثبات خود لذت میبرند و بی وقفه کار میکنند تا به هدف برسند.

از ویژگیهای منفی آنها سختگیری و خودرایی است



آبی :


مراقب ، حساس ، دوست داشتنی ، وفادار ، یاور ، کمک دهنده ، دلسوز ، آرامش و صلح ، مایل به اینکه در خدمت دیگران باشد.

تونالیته های (سایه های) گوناگونی از رنگ آبی در هاله ها دیده میشود. رنگ آبی بطور کلی نشاندهنده ی آرامش، معنویت و پارسایی است. و در هاله ی جویندگان حقیقت قابل مشاهده است. رنگ آبی اغلب نشانه ی تکامل روحی و معنوی است.

آبی فیروزه ای میتواند نشانگر یک روح پرشور ، جوان ، ماجراجو و کنجکاو باشد. آبی سلطنتی روشن نشانه ی فرد صادق و درستکار و وفادار است. آبی روشن نشاندهنده ی قدرت بالای تجسم و شهود است.

رنگ آبی کدر نشانه ی افسردگی و تنهایی و همچنین دلهره و نگرانی ست.

آبی رنگ اعجاب آوری ست و در زمینه ی هاله ی اشخاصی وجود دارد که ذاتا مثبت و باحرارت هستند و در نتیجه هاله ی آنها بطور طبیعی بزرگ و درخشنده است. زندگی آنان نیز مثل هر کس دیگری پستی و بلندی دارد اما همیشه سعی میکنند با آسان گرفتن مسائل به نحوی از پس مشکلات برآیند.

افرادی با زمینه ی رنگ آبی همیشه احساس جوانی میکنند. آنان بی ریا و درستکار هستند و دقیقا آنچه را در ذهنشان میگذرد بر زبان میاورند.

از ویژگی های منفی رنگ آبی تنبلی در به پایان رساندن کارهاست. این افراد معمولا با حرارت و اشتیاق کاری را شروع می کنند ولی به سختی آنرا تمام می کنند.

فردی با آئورای آبی رنگ آموزگار ، سالک ، جویای خرد و آزادی و تنوع است. از مسافرت ودیدن چهره ها و مکان های جدید لذت برده و از محدودیت بیزار است.


ـ ترکیب رنگها نشان دهنده ی ترکیب جنبه های گفته شده است. مثلا ترکیب آبی و سبز میتواند نشان دهنده ی فردی باشد که از طریق جستجوی معنوی به سوی حقیقت گام برمیدارد.


نيلي :


ویژگی : مسئولیت پذیری در قبال دیگران ،ملاحظه کاری ، پرورش ذهن ، بشر دوستی

شفافیت و وضوح ، احساسات عمیق درونی ، عشق و محبت ، جستجو کننده ، خویشتن گرا و متمایل به درون و دانستن درونیات ، اعتماد واطمینان ، احساس بالای ارزش های درونی ، هنری

معمولا به سختی میتوان این رنگ را در زمینه تشخیص داد ، چون گاهی تقریبا بنفش به نظر میرسد. از آنجا که نیلی گرم ، شفابخش و پرورش دهنده ای است افرادی که دارای این رنگ هستند سرانجام به کارهایی رو می آورند که به نوعی بشر دوستانه است.

آنان از کمک کردن و حمایت دیگران لذت میبرند و بیشترین زمان شاد بودنشان وقتی است که در میان دوستدارانشان هستند.

از ویژگی های منفی رنگ نیلی ناتوانی در نه گفتن است. اینگونه افراد به راحتی مورد سواستفاده قرار میگیرند.

رنگ نیلی دلالت بر آگاهی معنوی دارد. فرد درباره ی هر چیزی پرس و جو میکند و ایمان و فلسفه ای شخصی بنا می نهد. از کمک و حل مشکلات دیگران و خانواده و افراد مورد علاقه شان لذت برده و اولین فرد مورد اعتماد هستند.


بنفش :


بصیرت ، هنری ، ایده آل گرا و آرمان گرا ، سحر آمیز ، شهوانی ، نظریه پرداز ، آینده نگر ، خیالی ، گیرایی و جذبه ی روحانی ، عدم هماهنگی و هم نوایی و وفق دادن ، مبتکر ، نو آور .

ویژگی : توسعه ی معنویت و بصیرت

بنفش کم رنگ : رویایی ، رمزی و عرفانی ، خیالباف ، پر هوس ، هنری ، نرم و ملایم ، خلاق ، شکننده ، حساس ، اغلب با اوقات فراغت زیاد به نظر می رسد ، مست ، غیر واقع گرا .

رنگ بنفش به ارغوانی در هاله نشانه ی روحیه ی معنوی یا مذهبی است . بنفش سلطنتی قدرت ***** و اراده را نشان می دهد . بنفش مات نشان دهنده ی خودپرستی ، تکبر ، و عقده ی دیگران آزاری (ستمگری) است . چنین شخصی دیگران را به خاطر ضعف ها و خطاهای ناخواسته شان مورد سرزنش قرار می دهد .

بی دلیل نیست که اسقف های اعظم ردای بنفش می پوشند . افرادی که این رنگ را در زمینه ی هاله خود دارند ، در تمام مراحل زندگی به دنبال معنویات هستند . تعیین اینکه در زمینه ی معنویت چقدر پیشرفت می کنند بستگی به کیفیت این رنگ در هاله آنها دارد . بسیاری از افرادی که این رنگ را در زمینه ی خود دارند سعی می کنند این طبیعت خود را انکار کنند . این خصوصیت برای آنها شادی نمی آورد و به خوبی آگاه اند که آن طور که باید در زندگی انجام وظیفه نکرده اند .

به محض اینکه شروع به یادگیری و پیشرفت در زمینه ی خرد و آگاهی کنند ، هاله ی نورانی شان بزرگ تر و درخشنده تر می شود . بنفش معرف روحانیت ، بصیرت ، آموزش و روشن بینی است . این رنگ نشان می دهد که فرد به خود ایمان دارد و در حال پیشرفت معنوی ست . وی بیشتر وقت خود را صرف یادگیری و پرورش آگاهی خرد خود کرده سعی در رسیدن به کنه مطلب دارد . از ویژگی های منفی افراد با هاله بنفش برتری طلبی است که می تواند در دیگران احساس حقارت بر انگیزد .


ـ رنگ آبی بنفش ٬ شباهت زیادی با نیلی دارد. کسانیکه هاله ای به این رنگ دارند باید خصوصیات رنگ های نیلی و بنفش را بخوانند نه آبی و بنفش.



نقره اي :


ویژگی : آرمان گرایی

تشخیص این رنگ در زمینه ی هاله غیر عادی است . اگر چه غالبا در یکی از رنگ های دیگر هاله دیده شده است .

افرادی که دارای این رنگ هستند سرشار از عقاید مهم ولی غم انگیز اند که بیشتر آنها غیر عملی است . این افراد معمولا انگیزه ندارند و بیشتر رویایی هستند تا مرد عمل . به محض اینکه آنها انگیزه ای پیدا کنند و فکری به ذهن شان خطور کند که ارزش پیگیری داشته باشد ، تماشای پیشرفت شان دیدنی و لذت بخش است . از ویژگی های افرادی که هاله ی نقره ای دارند آرمان گرایی ، بصیرت ، شهود ، خوش بینی ، رویا بینی و بیداری معنوی است . آنها از رو به رو شدن با ایده های بزرگ لذت برده و می توانند در تصورات و رویاهای خود فرو رفته ، و وقتی همه چیز باب میل آنها باشد شادترین انسان های روی زمین هستند .


خاکستری :

به طور کلی نشانه ی ترس است . رنگ خاکستری سایر رنگ های هاله را نیز کدر می کند و خلوص آنها را زایل می سازد ، نقره ای جنبه ی مثبت این رنگ است و نماینده ی ایزدبانو ها ( الهه ها ) است .




طلایی :


ویژگی : نامحدود

رنگ طلایی نشان دهنده ی قدرت ، پیشرفت معنوی ، از خودگذشتگی ، الهام بخشی و هماهنگی ( هارمونی ) است . طلایی رنگی الهی است . طلایی قوی ترین رنگی ست که کسی می تواند آن را داشته باشد . این رنگ به افرادی اعطا شده که در مقیاس گسترده ای قادر به انجام هر طرحی که به ذهن شان خطور کند هستند و در آن راه به مقصود نایل می شوند .

آنان افرادی با نفوذ ، کوشا ، بردبار و هدف دار هستند و اغلب در اواخر عمر به بزرگ ترین هدف خود دست می یابند . تعجبی ندارد که هاله های دور سر مقدسان و روحانیون طلایی رنگ است تا اقتدار نامحدود آنان را به نمایش بگذارد . این افراد از قبول مسئولیت های سنگین و دشوار و مبارزاتی که از حیطه ی راحتی و آسایش آنان فراتر است لذت می برند .


صورتی :


ویژگی : موفقیت مادی و مالی

رنگ صورتی در هاله به طور کلی نشانه ی عشق ، عاطفه ، مصاحبت و یگانگی و علاقه و زیبایی است . صورتی گرم یا سرخ فام عاطفه و از خودگذشتگی واقعی را نشان می دهد . صورتی کدر می تواند نشانه ی ناپختگی ، وابستگی و نیازمندی باشد . این رنگ به ظاهر لطیف و ملایم غالبا در زمینه ی هاله ی افراد مصمم و یک دنده دیده می شود . آنها دیدگاه خود را دسته بالا می گیرند و با عزمی راسخ هدف شان را دنبال می کنند . تعجبی ندارد که این گونه افراد معمولا بر مسند قدرت نشسته اند و مشاغل پرمسئولیت دارند . به هر حال آنان عمیقا میانه رو و بی تکلف هستند و از زندگی آرام لذت می برند .

این افراد دوست داشتنی و مهربان و ملایم هستند و معمولا وقتی میان دوست داران شان به سر می برند خوش ترین اوقات را دارند .

سفید :


ویژگی : مکاشفه و الهام

رنگ سفید می تواند علامت پاکی ، خلوص و راستی باشد ، اما این رنگ اغلب ترکیبی از رنگ های متعدد است که به خوبی درک و تفسیر نشده اند . گوی های سفید رنگ بالای سر سوژه اغلب نشانه ی نگهبانان معنوی یا فرشتگان محافظ هستند که در زندگی فرد ، مهم و تاثیر گذارند .

برتری و مافوق بودن ، دگرگونی معنوی ، شفابخشی و درمان ، آرام و متعالی ، حساسیت ، زندگی کردن در ابعاد بالا و برتر و اتصال معنوی قوی از خصوصیات افرادی با این هاله است .

سفید رنگ خلوص و صفا است و به ندرت در رنگ زمینه دیده می شود . از آنجا که تمام رنگ ها برگرفته از رنگ سفید هستند اساسا سفید نام دیگر نور است .

این گونه افراد افتاده و میانه رو و در حد مقدسان بشر دوست هستند . آنان اغلب برای خاطر نفس خود چیزی نمی خواهند و بیشتر نگران رفاه دیگران هستند . این افراد معمولا در تمام عمر به شدت خردمند و دارای قوه ی درک مستقیم هستند .


سیاه :


رنگ سیاه می تواند نشانه ی ترس یا نفرت باشد . همچنین نشان دهنده ی مشکلات ، عدم تعادل ، و اعتیاد است . البته سیاه خالص و براق می تواند نشان دهنده ی حفاظت ، رمز و راز ، یا دانشی باشد که به طرز عاقلانه حفظ شده است .


قهوه ای :


اگر زنده و خالص باشد نشانه ی تعادل فکری و استقامت است . این رنگ دارای نوسان زمینی است .

رنگ قهوه ای کدر می تواند علامت انسداد و اختلال در انرژی باشد .

قهوه ای - زرد : تجزیه و تحلیل ، خردمند ، متمایل به جزییات ، منطقی ، امنیت ، علمی ، صادق و راستگو ، کمال طلب و دقیق در رفتار و اعمال است .

برنز :


ویژگی : بشر دوستی

این رنگ معمولا ته رنگی از پاییز دارد . با ظاهری تقریبا زنگار گرفته که در عین حال به طور چشم گیری جذاب است . افرادی که این رنگ را در زمینه ی اصلی هاله ی خود دارند ، دقیق ، دلسوز ، علاقه مند و بشر دوست هستند


ماوراءالطبیعه

برای اطلاعات بیشتر در زمینه علوم روحی و متافیزیک به انجمن تخصصی متافیزیک مراجعه کنید

سایر بخش های انجمن​

اارواح
-
تماس با ارواح
-
زندگی پس از مرگ
-
داستان های واقعی ارواح
-
عکس ها و فیلم های واقعی ارواح
-
هاله , چاکرا , انرژی
-
قدرت های روحی , فراروانی و مدیومی
-
تمرینات روحی برای تقویت روح و روان
-
- مدیتیشن
-
یوگا
-
خود هیپنوتیزم
-
برون فکنی
-
انرژِی درمانی
-
ریکی
-
هیپنوتیزم و هیپنوتراپی
-
متافیزیک
-
ماوراءالطبیعه
-

نرم افزارهای علوم غریبه
-

خداشناسی , معرفت الهی
-
مطالب عرفانی
-
اشعار عرفانی





متافیزیک علوم روحی علوم غریبه عرفان انرژی درمانی احضار روح فرادرمانی ریکی هیپنوتیزم هیپنوتراپی برون فکنی رویا بینی یوگا تله پاتی
مدیتیشن پیسکومتری روشن بینی تله کینزی چاکرا هاله ارتباط با ارواح عکس ارواح فیلم جن زندگی پس از مرگ داستان ماوراءالطبیعه
iran paranormal metaphysics astral projection clairvoyance psychometry telekinesis telepathy hypnotherapy
chakra aura energy therapy meditation hypnotism yoga reiki ghosts jen spirits forum


 

abraham66

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2006
نوشته‌ها
64
لایک‌ها
0
مرسی حمید
میگم چه نوع بیماری ای از این طریق درمان میشه؟ ؟ هر بیماری ای میشه؟ سرماخوردگی؟ سرطان...؟
بعد چقدر طول میکشه تا طرف خوب بشه؟ یعنی همون لحظه ای که شما از راه دور روی طرف کار میکنی طرف خوب میشه یا طرف باید صبر کنه؟
 

castrolGT

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 جولای 2006
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
2
سن
44
جادوگری میگفت دیدن هاله و هاله در مانی کارمای شخص درمانگر را دچار جذب انرژی منفی میکند. و تاثیر منفی دارد بر روی درمانگر. ایا اینچنین نیست
 

castrolGT

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 جولای 2006
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
2
سن
44
در ضمن رنگ هاله من قرمز است و خصوصیات من با تفصیری که در پستت کردی به طرز درستی هماهنگی دارد.
 

hamid911

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 فوریه 2006
نوشته‌ها
56
لایک‌ها
0
به نقل از abraham66 :
مرسی حمید
میگم چه نوع بیماری ای از این طریق درمان میشه؟ ؟ هر بیماری ای میشه؟ سرماخوردگی؟ سرطان...؟
بعد چقدر طول میکشه تا طرف خوب بشه؟ یعنی همون لحظه ای که شما از راه دور روی طرف کار میکنی طرف خوب میشه یا طرف باید صبر کنه؟
بیماری های ژنتیکی خوب نمی شه سرما خوردگی هم می کروبیه یعنی یک عامل خارجی هست ابیته با انرژی درمانی طرف قدت مقابله با بیماری رو بیشتر بدست میاره
با یک جلسه هم معمولا نمی شه کسی رو درمان کرد
 

hamid911

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 فوریه 2006
نوشته‌ها
56
لایک‌ها
0
به نقل از castrolGT :
جادوگری میگفت دیدن هاله و هاله در مانی کارمای شخص درمانگر را دچار جذب انرژی منفی میکند. و تاثیر منفی دارد بر روی درمانگر. ایا اینچنین نیست
درسته انرژی های منفی شخص بیمار به انرژی درمانگر منتقل می شه ولی درمانگرا خودشون رو از انرژی های منفی پاک می کنند وگرنه 5 سال دوام نمی اوردند یا حداقل خودشون دچار مشکل می شدند
 

abraham66

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2006
نوشته‌ها
64
لایک‌ها
0
مرسی...یه سوال دیگه اینکه یعنی از روی عکس هاله دیده میشه؟ و شما میتونید نقاط بیماری رو از روی هاله تشخیص بدید؟
 

abraham66

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2006
نوشته‌ها
64
لایک‌ها
0
به نقل از abraham66 :
مرسی...یه سوال دیگه اینکه یعنی از روی عکس هاله دیده میشه؟ و شما میتونید نقاط بیماری رو از روی هاله تشخیص بدید؟
میگم حمید مال من 10 شد میشه چه رنگی؟:) یعنی 1؟
11 دی 66 به دنیا امدم :)
 

hamid911

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 فوریه 2006
نوشته‌ها
56
لایک‌ها
0
به نقل از abraham66 :
مرسی...یه سوال دیگه اینکه یعنی از روی عکس هاله دیده میشه؟ و شما میتونید نقاط بیماری رو از روی هاله تشخیص بدید؟
نه عکس رو برای انرژی درمانی گفتم
عدد 10 هم نداریم یک به اضافه صفر میشه همون یک یعنی قرمز
 

shahabyazdi

Registered User
تاریخ عضویت
7 می 2005
نوشته‌ها
35
لایک‌ها
0
با سلام
من این مطلب رو از مجله خانواده سبز خوندم ولی نتونستم باورش کنم ! گذاشتم اینجا ببینم نظر شما چیه

دانشمندان و محققانی در زمینه پدیده های فوق طبیعی مانند لیال واتسون دکتر هنری پوهاریچ و پروفسور شیلی در طی سفرهای خود به فیلیپین و برزیل به تحقیق در مورد جراحی روحی نیز پرداختند آنها شاهد بیش از هزار عمل جراحی از جمله درمان آپاندیسیت بیرون آوردن غده های خوش خیم از سینه در آوردن کیست و سنگ مثانه درمان واریس و بواسیر و حتی درمان بعضی از انواع سرطانها توسط شفا دهندگان بوده اند .

یکی از این جراحان تونی سانتیاگو نام داشت که توده سرطانی مردی را جراحی نمود دو دوربین از صحنه عمل فیلم برداری میکردند و سه دانشمند نیز ناظر آن بودند . دیگری تونی آگپاوا یکی از معروف ترین جراحان در فیلیپین به شمار میرود که قدرت شفا بخشی او از هفت سالگی آشکار شده است . اولگا فارهیت از لوسانجلس به علت ابتلا به بیماری خاصی که مغز استخوان سر و شانه اش را گرفتار کرده بود دچار فلج شده بود. این بیماری توسط پزشکان نمونه برداری و تشخیص داده شده بود . آگپاووا او را جراحی کرده و توده وسیعی از غضروف و خون او را برداشت . در بازگشت بیمار به لوس آنجلس مجددا عکس برداری و نمونه برداری انجام شد جراح با مشاهده عکس و جواب نمنه برداری اظهار داشت به استثنای بافت جوشگاهی هیچ چیز باقی نمانده است مثل آن است که چیزی به داخل آن محل رفته و همه چیز را پاک کرده است جراح دیکر جون لابو نام داشت که روی الان نیومن تهیه کننده و کارگردان گروه فیلم برداری کار کرد لابو به نیومن گفت که خلط (سموم) روی قلب او را گرفته او ابتدا روی گردن نیومن کار کرد سپس قفسه سینه او را ماساژ داد و مقداری چرک و خون به بیرون ریخت . مانند آن بود که جراحی با چاقو دملی را باز کرده باشد . پروفسور شیلی از چرک خارج شده نمونه ای تهیه کرد و ثابت شد که چرک حاوی تعداد زیادی گلبول سفید است دکتر پوهاریت در مورد سفر خود به برزیل گفته که خوزه دوفریتاس مشهور به زیگما آریگو جراح روحی معرون بدون هیچ سختی یک چاقوی برنده داخل چشم چپ مردی فرو کرد آن مرد کامله بیدار و هوشیار بود. آریگو چاقو را طوری اهرم کرد که چشم از حدقه بیرون زد آریگو در ضمن این عمل به ندرت به بیمارش نگاه میکرد او روبه دکتر پوهاریچ کرد و از او خواست که انگشتش را روی پلک چشم بیمار قرار دهد به طوری که بتواند نک چاقو را زیر پوست احساس کند و در حالی که پوهاریچ شوکه شده بود به عمل جراحی ادامه داد در طول جراحی بیمار اظهار داشت که درد و ناراحتی احساس نکرد چند لحه بعد آریگو که چاقو را که نوک آن به خون و چرک آغشته بود از چشم بیمار خارج کرد و بدون تشریفات چاقو را با پیراهن خود پاک نمود و بیمار را مرخص کرد . محققان این موضوع را ثابت کرده اند که پدیده جراحی روحی واقعیت دارد اما نکته مهم دیگری هم هست که باید به آن توجه کرد و آن این است که واقع شدن عمل جراحی بسیار نادر است و تعداد بسیار اندکی از جراحان حقیقتا دارای موهبت شفا بخشی خدادادی هستند و بیشتر آنها مدعیابی بیش نیستند. اغلب آنها شیادان فرصت طلبی هستند که با شبیه سازی عمل جراحی روحی سعی میکنند زمینه ای برای سود جویی و شهرت طلبی خود فراهم آورند.
 

hamid911

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 فوریه 2006
نوشته‌ها
56
لایک‌ها
0
از این جور درمان ها هست مخصوصا در همون برزیل با دست خالی عمل جراحی می کنند
 

pinokio2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 دسامبر 2005
نوشته‌ها
228
لایک‌ها
1
به نقل از shahabyazdi :
با سلام
دکتر پوهاریت در مورد سفر خود به برزیل گفته که خوزه دوفریتاس مشهور به زیگما آریگو جراح روحی معرون بدون هیچ سختی یک چاقوی برنده داخل چشم چپ مردی فرو کرد آن مرد کامله بیدار و هوشیار بود. آریگو چاقو را طوری اهرم کرد که چشم از حدقه بیرون زد آریگو در ضمن این عمل به ندرت به بیمارش نگاه میکرد او روبه دکتر پوهاریچ کرد و از او خواست که انگشتش را روی پلک چشم بیمار قرار دهد به طوری که بتواند نک چاقو را زیر پوست احساس کند و در حالی که پوهاریچ شوکه شده بود به عمل جراحی ادامه داد در طول جراحی بیمار اظهار داشت که درد و ناراحتی احساس نکرد چند لحه بعد آریگو که چاقو را که نوک آن به خون و چرک آغشته بود از چشم بیمار خارج کرد و بدون تشریفات چاقو را با پیراهن خود پاک نمود و بیمار را مرخص کرد . محققان این موضوع را ثابت کرده اند که پدیده جراحی روحی واقعیت دارد اما نکته مهم دیگری هم هست که باید به آن توجه کرد و آن این است که واقع شدن عمل جراحی بسیار نادر است و تعداد بسیار اندکی از جراحان حقیقتا دارای موهبت شفا بخشی خدادادی هستند و بیشتر آنها مدعیابی بیش نیستند. اغلب آنها شیادان فرصت طلبی هستند که با شبیه سازی عمل جراحی روحی سعی میکنند زمینه ای برای سود جویی و شهرت طلبی خود فراهم آورند.

نميدونم اين خوزه دوفریتاس مشهور به زیگما آریگو همون مرد بيسوادي بود در يكي از روستاهاي برزيل كه انبوه بيماران براي شفا پيش اون ميومدند و اون حتي عمل جراحي چشم (آب مرواريد) با چاقويي ميكرد توي چشم خيلي خطرناك و بدون هيچ گونه ضدعفوني و يا بيهوشي و بيمار خوب ميشد.يا سرطان رو همينطور و تومور رو بر ميداشت.يا براي بيمارهاش نسخه مينوشت به يك زيان يا علايم و خط خاص.
يعني قلم رو كاغذ بدست اون جاري ميشد و علامي خاص رو باسرعت مينوشت(عين دكترهاي خودمان) و سپس منشي يا دستيارهاي اون در اتاق ديگه نسخه رو ترجمه ميكردن كه ميدونستند اين علايم يعني چي.و جالبه مثلا يك نمونه از نسخه هاي اون اسم دارويي بود كه سه سال ديگر (آينده) در يكي از لابراتورهاي سوئيس ساخته ميشد(خواهد شد) و درمان اين بيماري بود.توي فيلم مستند دوتا برادر ايراني كه در حدود سال 1335 (فكر كنم) سفر دور دنيار رو آغاز كردن نشون ميداد.اولين ايرانيهايي كه اين سفر رو به هزينه خودشون انجام دادند وفيلمهاي مستند بسيار جالبي (سياه و سفيد) هم تهيه كردن.مثلا اولين فيلم از خانه خدا رو اينها گرفتن.يا مثلا اولين فيلمي كه از برخي قبايل بدوي در دل جنگلهاي آمازون گرفته شده است.يا قبايل آدم خور در شيلي رو نشون ميداد و البته هنوز هم زنده هستند و بالاي 70 سال سن دارن و فيلمشو از كانال 4 هم نشون داد.
 

hamid911

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 فوریه 2006
نوشته‌ها
56
لایک‌ها
0
احتمالا این شخص مدیوم نویسنده بوده و ارواح از طریق اون این مطالب رو می نوشتن وبیمار به اون دستورات عمل می کرده و خوب می شده
 

pinokio2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 دسامبر 2005
نوشته‌ها
228
لایک‌ها
1
به نقل از hamid911 :
احتمالا این شخص مدیوم نویسنده بوده و ارواح از طریق اون این مطالب رو می نوشتن وبیمار به اون دستورات عمل می کرده و خوب می شده
بله يادمه توي فيلم نشون ميداد كه مثلا موقع عمل جراحي چشم آريگو ميگفت الان روح فلان دكتر(يك جراح برجسته قرن 18) در من حلول كرده و ميتونم جراحي كنم.يا براي سرطان مثلا فلان دكتر و... كلا خيلي حيرت آور بود.همه رو شفا ميداد. فيلم اين دو برادر ايراني رو حتما ببينيد.
 

.: Mahyar :.

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 جولای 2005
نوشته‌ها
73
لایک‌ها
0
سن
37
محل سکونت
Toronto
Filmasho az koja mishe tahie kard ?
 

shahabyazdi

Registered User
تاریخ عضویت
7 می 2005
نوشته‌ها
35
لایک‌ها
0
سلام
میشه لطف کنید اسم فیلم و نحوه تهییه اونو بگید؟
 

hamid911

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 فوریه 2006
نوشته‌ها
56
لایک‌ها
0
به نقل از pinokio2 :
بله يادمه توي فيلم نشون ميداد كه مثلا موقع عمل جراحي چشم آريگو ميگفت الان روح فلان دكتر(يك جراح برجسته قرن 18) در من حلول كرده و ميتونم جراحي كنم.يا براي سرطان مثلا فلان دكتر و... كلا خيلي حيرت آور بود.همه رو شفا ميداد. فيلم اين دو برادر ايراني رو حتما ببينيد.
حقیقت خودش نبوده که شفا می ده در مواردی که روح حلول می کنه اختیار کامل جسم شخص رو به عهده می گیره و بعد از این که از جسمش خارج میشه اون شخص هیچ چیزی به خاطر نمیاره البته اگر کاملا حلول کرده باشه
 

mehdidj

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژوئن 2006
نوشته‌ها
1,190
لایک‌ها
14
محل سکونت
Iran
شنیده بودم یه سری به فکر ساخت دستگاه عکس برداری از هاله اند اما فیلم گرفتنش رو...

به نظر من فیل از هاله نگرفتن بلکه به طور تجربی مونتاژ کردن یعنی حالت های هاله رو در حالات حسی انسان مونتاژ کردن
 

ssiavash

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 فوریه 2006
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
14
براي كساني كه بيرون زدگي ديسك كمر دارن انرژي درماني ميتونه ديسك ر ترميم كنه مثل روز اول ؟
 
بالا