برگزیده های پرشین تولز

تاثیر پارازیت بر سلامت انسان: نقل از روزنامه همشهری

Donbelid

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2007
نوشته‌ها
48
لایک‌ها
4
امروز شنبه 30 آبان روزنامه همشهری مطلب بلندی درباره تاثیر پارازیت های ماهواره ای بر سلامت شهروندان تهرانی را در صفحه 6 خود نوشته است که من بخش هایی از آنرا در زیر نقل می کنم:

آسیب های ناشی از پارازیت های ماهواره ای

بنا به نوشته روزنامه همشهری پارازیت های ماهواره ای منجر به گیجی و خستگی، ناشنوایی مزمن، التهاب و سرطان های پوستی، خونی، نخاع می شود و اختلالات هورمونی و مشکلات باروری به همراه خواهد داشت.
دکتر ایرج خسرونیا، رییس انجمن پزشکان داخلی ایران به خبرنگار همشهری می گوید: «این امواج روی سیستم مغز و اعصاب و تعادل انسان اثر دارد. گاهی اوقات نیز روی غدد داخلی و رحم بویژه در زنان باردار تاثیر منفی دارد؛ بطوریکه این امواج در زنان باردار باعث سقط جنین و عوارض مادرزادی و ژنتیک در نوزاد آنها خواهد شد.»

به عقیده وی در طولانی مدت نیز این امواج روی پرده گوش و سیستم شنوایی تاثیر منفی خود را نشان می دهد. همچنین تعداد زیادی از افراد در معرض امواج به طور غیرطبیعی عصبی هستند و اضطراب و هیجان دارند. گاهی اوقات هم این پارازیت ها منجر به اختلالات قلبی و عروقی روی افراد در معرض خواهد شد. دکتر خسرونیا معتقد است حتی امکان دارد که امواج رادیویی روی مغز و استخوان هم تاثیر بگذارد و روی ساختار سلولی آنها تغییراتی ایجاد کند؛ این امر خود ابتلا به انواع سرطان و بیماری های خونی را در پی خواهد داشت.

افزایش تعداد مراجعات

به تازگی افرادی به مراکز درمانی مراجعه می کنند که بنا گفته برخی متخصصان، علت بیماری آنها ناشی از اثرات تشعشعات پارازیت های ماهواره ای است. روزنامه همشهری می نویسد: «متخصصان این مراکز درمانی خواسته اند که نامی از آنها در هیچ رسانه ای منتشر نشود و آن هم به این دلیل است که ظاهرا تعهد داده اند در مورد افزایش مراجعات ناشی از عوارض پارازیت ها هیچ نظری ندهند.»

به نوشته همشهری دکتر ابوالفضل نجاران، متخصص مغز و اعصاب در گفتگو با این روزنامه توضیح می دهد: «از زمانی که بحث پارازیت های ماهواره ای مطرح شد، افراد مبتلا به سردردهای شدید و عصبانیت و دارای علایم افسردگی بیشتر به مطب ها مراجعه می کنند. همچنین تعداد کسانی که دچار حملات شدید MS می شوند هم افزایش یافته است.» به گفته این متخصص «این امواج در کل روی تمام سلول های مغز نفوذ و روند فرسایشی مزمن ایجاد می کنند.»

روزنامه همشهری با این وجود نظر برخی از مسوولان بهداشتی کشور را هم منعکس کرده که گفته اند «هنوز شواهد علمی قطعی درباره آسیب های ناشی از پارازیت های ماهواره ای نداریم.»
 

Cyberlife

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2009
نوشته‌ها
1,513
لایک‌ها
624
محل سکونت
MACS0647-JD
خوب اینطوری خودشون هم به یاری خدا سرطان میگیرن ٬ مگه اینکه خونه هاشون رو ضد امواج پارازیت

ساخته باشن که در این صورت یک چند سالی دیرتر میمیرن ٬ در هر صورت دیر و زود داره اما سوخت و

سوز نداره.
 
بالا