برگزیده های پرشین تولز

فروش قارچ کِفیر - Kefir و کفیرآب (اکسیرسلامتی،درمان بیماری ها)

Bahram241

همکار بخش صوتی وتصویری - خودرو _ فروشنده معتبر
مدیر انجمن
همکار انجمن
تاریخ عضویت
1 آپریل 2010
نوشته‌ها
4,671
لایک‌ها
948
محل سکونت
زنجان
دوستان لطفا توضیحات را به دقت بخوانید.
تاریخ آپدیت : امروز
خواصی که این دو قارچ معجزه گر دارند می تواند در بهبود سطح سلامت و زندگی شما تاثیر به سزایی داشته باشند
prebotic.ir
دوستانی که از طریق موتورجستجو با تاپیک آشنا شدند یا تمایل به ثبت سفارش تلفنی دارند می توانند با شماره زیر تماس بگیرند:
signbot.gif

توجه:
  • از تاریخ 92/7 قارچ کفیر و کامبوجا با تخفیف ویژه عرضه می شود.محصولات با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در کل ایران عرضه می شود.
  • علاوه بر وجود بروشور های آموزشی در داخل بسته ارسالی ،با مشاوره تلفنی نیز در کنار شما هستیم.
  • کیفیت دانه های کفیر و کامبوجا کاملا تضمینی می باشد.



قارچ کامبوجا نیز موجود است.برای اطلاعات بیشتر در مورد قارچ کامبوجا کلیک کنید!

قارچ کفیر: (اکسیرسلامتی،تندرستی وجوانی)


نکته:
*قارچ زنده کفیر برای ارسال موجود می باشد .نحوه خرید در این پست توضیح داده شده است...
**متاسفانه یک سری افراد با شناسایی خریداران اقدام به ارسال پیام و فروش قارچ های نابالغ کِفیر می کنند.به دلایل بهداشتی و سلامتی بنده هیچگونه مسئولیتی در قبال خرید از اینگونه افراد نمی پذیرم.


حدود 3سال قبل توسط یکی از دوستام با این قارچ آشنا شدم. از اون روز به بعد تبدیل به نوشیدنی ثابت روزانم تو چند وعده شده.خواصی که در اینترنت در مورد این قارچ نوشتند به چشم خودم دیدم و حس کردم.از این رو تصمیم گرفتم به دوستان عزیز پی تی هم معرفی و عرضه کنم.

توضیحات کامل و جامع:
کفیر - ویکی‌پدیا
بصورت خلاصه هم اینجا مینویسم:

كفير چيست ؟
كفير يك نوع ماست نوشيدني است كه خاستگاه آن كوه هاي قفقاز واقع در اتحاديه جماهير شوروي سابق مي باشد . اولين توليد كنندگان آن چوپانان قفقازي بودند كه توانستند اين نوشيدني خوشمزه را از دانه هاي كفير تهيه كنند . افسانه هاي مردم قفقاز مي گويد كه دانه هاي كفير هدايايي از طرف خداوند هستند . كفير بر گرفته از كلمه كف« Kef » در زبان تركي است كه به معناي خوشي و لذت مي باشد .

چرا مردمان قفقاز به داشتن عمر طولاني شهرت دارند ؟
مردمي كه با داشتن عمري بالاي صد سال هنوز هم بر اسب سوار مي شوند و در دامنه هاي قفقاز يكه تازي مي كنند . آنها راز سلامتي و عمر زياد خود را به مصرف كفير نسبت مي دهند .

به چه دليل اين نوشيدني خواص سحر آميز دارد ؟
اين نوشيدني تخميري از مجموعه اي از باكتري هاي زنده و مفيد براي بدن تشكيل شده است بطوريكه دانشمندان راز سودمندي كفير را براي سيستم ايمني و گوارش وجود اين باكتري ها مي دانند . به اين باكتري ها « پروبيوتيك » اطلاق مي شود . همچنين مخمرهاي موجود در آن قادر به ساخت اسيد فوليك بوده كه كوآنزيم يك سري واكنش هاي حياتي جهت رشد سلول ها است . كمبود اسيد فوليك در خانم ها بويژه خانم هاي باردار شايع است . اين محصول معجزه آسا در پيشگيري و درمان بيماري ها بسيار مفيد است . مهمترين خواص درماني آن در مراكز تحقيقاتي معتبر دنيا به ثبت رسيده است .

خواص درماني كفير :
  • اصلاح سيستم گوارش در زمان مصرف داروهاي آنتي بيوتيك
  • افزايش حركات دودي روده و درمان يبوست
  • جلوگيري از بيماري پوكي استخوان
  • درمان آلرژي ها
  • درمان اسهال و ضد عفوني كننده محيط روده
  • درمان بيماري عدم تحمل لاكتوز در كساني كه نمي توانند شير بخورند
  • درمان بيماري هاي گوارشي
  • درمان فشار خون
  • درمان كودكان مبتلا به بيش فعالي يا هايپر اكتيويتي
  • سرشار از ويتامين هاي گروه ب مانند نياسين ، پيردوكسين و اسيد فوليك
  • غني از كلسيم ، فيبر و پروتيئن
  • مؤثر در زيبايي پوست ( مورد استفاده در كرمها و پاك كننده هاي آرايشي )
  • مقاوم كردن سيستم ايمني بدن در مقابل عوامل بيماري زا
  • ممانعت از نفخ روده اي
  • ممانعت كننده از اثر پرتودهي راديولوژيك
  • هضم راحت تر شير و جذب بهتر مواد مغذي موجود در آن
  • تولید آنتی بیوتیک توسط میکروفلور کفیر علیه میکروارگانیسم های مضر
  • ضد سرطان
  • اصلاح فلورمیکروبی محیط روده
  • هضم سلول های مخمری
  • ترشح بزاق دهان
  • تحریک ترشح شیره ی معده
  • درمان اسهال
  • درمان سندرم خستگی
  • مقوی برای زنان باردار، شیرده و مسن
  • موثر در زیبایی پوست
  • کمک به بیماران رنجور از ایدز
  • و خواص بی شمر دیگر....
کفیر معروفترین شیر تخمیری اسیدی الکلی است که منشاء آن به کوه های قفقاز بر می گردد اما از دهه ۱۹۸۰ به بعد اهمیت این فرآورده لبنی شناخته شده و تحقیقات وسیعی در مورد بهینه سازی و تولید صنعتی و افزایش دامنه تنوع پذیری این محصول انجام گرفته است.
مصرف سرانه کفیر در سال ۱۹۸۰ در کشورهای مشترک المنافع سابق ۵ کیلوگرم در سال بوده است.
قزاقها معتقدند که دانهای کفیر یک هدیه الهی بوده است که ۱۰۰۰ سال پیش به آنها عطا شده است.
دكتر ثريا نواب پور از فعالان عرصه صنعت شير است كه حدود 40 سال در اين زمينه فعاليت داشته است . عمده فعاليت هاي وي كنترل هاي آزمايشگاهي فرآورده هاي شيري و همكاري و ارتباط با ساير رسانه ها و آموزش و پرورش و بهزيستي در جهت لزوم افزايش مصرف شير و فرآورده هاي آن مي باشد ؛ زيرا كمبود مصرف آن سلامت افراد جامعه را به مخاطره انداخته و در پي آن مشكلاتي را براي جامعه به وجود مي آورد . به همين منظور
مصاحبه اي با ايشان در رابطه با فرآورده جديدي به نام « كفير » انجام داديم كه در ادامه مي خوانيد :

ارزش تغذيه اي كفير چيست ؟
چون كفير از فرآورده هاي شيري مي باشد ، بنابراين ارزش تغذيه اي شير را داراست و به دليل وجود باكتري و مخمر لاكتيك خواص درماني زيادي را شامل مي شود

كفير يك محصولي است كه در راستاي سالم سازي باعث طول عمر ، بهبود سيستم گوارشي و مانع تكثير باكتري هاي ترشح كننده سموم ( كه پوست و مو را خراب مي كنند ) مي شود . بنابراين كساني كه كفير مصرف مي كنند پوست و موي سالم تري دارند . كفير همچنين از پوكي استخوان نيز جلوگيري مي كند ، كفير در تنظيم فشار خون نيز نقش عمده اي دارد ، اما تا كنون اطلاعاتي مبني بر تأثيرات منفي كفير بر سلامتي گزارش نشده است .

ويژگي‌هاي تغذيه‌اي و درماني كفير
كفير منبع كامل پروتئين بوده و حاوي تعداد زيادي از اسيدهاي آمينه ضروري براي سلامت بدن است. از جمله اين اسيدهاي آمينه تريپتوفان بوده كه ماده مناسبي براي تمدد سيستم عصبي است. از آنجا كه اين محصول موجب جذب و ذخيره كلسيم و منيزيم مي‌شود، در نتيجه در تقويت سيستم عصبي موثر است و در افرادي كه از بي‌خوابي و استرس رنج مي‌برند مي‌تواند آرام‌بخش و كمك‌كننده باشد.
كفير محصول غني از آنزيم بوده و حاوي ميكروارگانيسم‌هاي مفيدي است كه به تعادل اكوسيستم داخلي بدن كمك كرده و به علت داشتن مخمرهاي مفيد باعث كنترل و از بين رفتن مخمرهاي پاتوژن در بدن مي‌شود.
كفير به عنوان منبع غني از ويتامين K ، كلسيم و پتاسيم به شمار مي‌رود. لذا در متعادل كردن فشار خون تاثير بسزايي دارد.
اين محصول منبع بسيار مهمي از ويتامين‌هاي گروه B خصوصا ويتامين 21 B و 1 B مي‌باشد. همچنين اين محصول به سيستم گوارشي كمك مي‌كند تا ساير ويتامين‌هاي اين گروه بيشتر جذب بدن شده و كمك شايان توجهي در شادابي پوست و بالا بردن طول عمر دارد.
كفير از طريق بهبود هضم لاكتوز و بالا بردن مقاومت بدن نسبت به لاكتوز خصوصا در افرادي كه مبتلا به عدم تحمل لاكتوز هستند، مي‌تواند نقش مفيد و ارزنده‌اي داشته باشد.

خواص درمانی کفیر بر دستگاه ها و سایر اعضاء بدن :

1- دستگاه عصبی :
کفیر حاوی پروتئین و بعضی اسیدهای آمینه ضروری است. تریپتوفان یکی از این اسید آمینه هایی است که به دلیل اثر آرام بخش آن بر سیستم عصبی شهرت دارد و نیز به علت داشتن املاح مهم برای سلامتی از جمله منیزیم و کلسیم، برای جلوگیری از عوارض سیستم عصبی از جمله ناراحتیهای عصبی ، افسردگی ، بی اشتهایی عصبی ، فشارهای عصبی ، اضطراب ، بیخوابی در **** های غذایی توصیه می گردد.

2- دستگاه گوارشی: درمان بيماري هاي گوارشي از جمله زخم معده و اثنی عشر ، تورم معده و روده « گاستریت و انتریت » و ناراحتیهای کبدی و یرقان ( کفیر باعث نابود شدن زایده های اضافه در روده ها می شود ) ، اصلاح سيستم گوارش در زمان مصرف داروهاي آنتي بيوتيك ، افزايش حركات دودي روده و درمان يبوست (هموروئید)، درمان اسهال و ضد عفوني كننده محيط روده ،تحریک ترشح شیره معده ، ممانعت از نفخ روده اي ، درمان بيماري عدم تحمل لاكتوز در كساني كه نمي توانند شير بخورند ، هضم راحت تر شير و جذب بهتر مواد مغذي موجود در آن ، افزایش بزاق دهان

3- دستگاه قلبی و عروقی : متعادل كردن فشار خون به دلیل منبع غني از ويتامين K ، كلسيم و پتاسيم. کمک در درمان بیماریهای قلب و عروق ، انسداد عروق ، نارسایی عروق کرونر قلب (پاک کننده ی جدار عروق)

4- سیستم دفاعی بدن : مقاوم كردن سيستم ايمني بدن در مقابل عوامل بيماري زا( از قبيل سرماخوردگي، بيماري‌هاي عفوني ، سرطان و... ) . در قدیم، کفیر در بیمارستان ها و آسایشگاه ها برای بهبود مشکلات مختلفی مثل بی نظمی های متابولیک، و بیماری های آلرژیک استفاده می شد و حتی در مواقعی که هیچ راه درمانی برای بیماری هایی مثل سل، سرطان و اختلالات گوارشی وجود نداشت، مصرف کفیر را به بیماران تجویز می کردند. تحقیقاتی نیز بر روی فعالیت ضد توموری کفیر انجام شده است. کشت های خاصی از کفیر وجود دارند که می توانند به ترکیبات جهش زا(موتاژن) مثل ایندول و ایمیدازول متصل شوند. فعال شدن سیستم ایمنی بدن با کفیر و با اسفنگومیلین های جدا شده از لیپیدهای آن در دو محیط زنده و غیر زنده ثابت شده است. مشاهده شده است که مخاط دهان و لثه ها که دچار عارضه شده اند ( مانند تاولهای دردناک عود کننده ) به مدت سه ماه بهبودی کامل یافته اند. از عود تبخال جلوگیری می کند . كفير محصول غني از آنزيم بوده و حاوي ميكروارگانيسم‌هاي مفيدي است كه به تعادل اكوسيستم داخلي بدن كمك كرده و به علت داشتن مخمرهاي مفيد باعث كنترل و از بين رفتن مخمرهاي پاتوژن در بدن مي‌شود.

5- پوست و مو :کفیر مؤثر در زيبايي و شادابی پوست ( مورد استفاده در كرمها و پاك كننده هاي آرايشي ) ، ناراحتیهای پوستی به ویژه اگزما و جوشهای صورت ، موجب لطافت و نرمی پوست بدن می شود ( از طریق استعمال آن روی پوست )

6- غدد و متابولیسم :کاهش دهنده ی کلسترول خون ، کمک درتنظیم قندخون ، درمان پوکی استخوان به دلیل داشتن مقادیر زیاد کلسیم

باكتري‌ها و مخمرهاي فعال در كفير نسبت به ماست ارزش تغذيه‌اي بالاتري را فراهم مي‌كند كه به عنوان تغذيه تكميلي براي زنان باردار و شيرده توصيه مي‌شود. از آنجايي كه اندازه دلمه كفير از ماست كوچك‌تر بوده لذا هضم راحت‌تري دارد.

اين محصول به بالا بردن سيستم ايمني بدن كمك مي‌كند و قادر خواهد بود در جلوگيري و كمك به درمان بيماري‌هايي از قبيل سرماخوردگي، بيماري‌هاي عفوني، سرطان و... موثر باشد.

طرز تهیه محصولات کفیر از جمله دوغ کفیر و ماست کفیر در منزل (بصورت خلاصه وار)

1- جوشاندن شیر تازه و سرد کردن آن
2- تهیه ظرف شیشه ای یا پلاستیکی دهان گشاد درب دار.
3- اضافه کردن قارچ کفیر به شیر برای عمل تخمیر
4- به قارچ اجازه دهید تا شیر را کاملا تخمیر و به ماست تبدیل کند.
5- ظرف را به خوبی تکان داده تا تمام محتویات داخل ظرف با هم مخلوط شوند.
6- محتویات ظرف را با صافی پلاستیکی صاف کنید .
7- سپس شیر تازه(جوشیده شده و هم دما با محیط آشپزخانه) به آن اضافه کرده و تا تخمیر بعدی صبر نمایید.
8- ماست به دست آمده را درون بطری درب بسته ریخته و بخوبی تکان دهید سپس میتوانید با کمی آب رقیق و تبدیل به دوغ کرده و با اضافه نمودن نمک ، نعناع خشک و سایر افزودنی ها و یا به تنهایی مصرف کنید و یا برای وعده های مختلف درون یخچال نگهدارید.

مراحل تهیه نوشیدنی کفیر:(بسیار سادست)
99788192605706134743.jpg

نکته مهم: دوستانی که مرتبا" نمی توانند شیر تهیه کنند و یا با هزینه اش مشکل دارند می توانند از ترکیب ماست و آب(بدون افزودنی) برای تغذیه قارچ ها(بجای شیر) و در جهت رسیدن به خواص فوق العاده بیشتر و مفید تر استفاده کنند.لازم به ذکر است محصول نهایی 36 برابر پرخاصیت تر از ماست و شیر بوده و طعمی دلچسب و گازدار خواهد داشت.

عکس با نام کاربری
9qcwo4jr8x7mdml2njd.jpg
jnkekogf5rsb5nclpy56.jpg
87666924961481647034.gif
  • قارچ های کفیر من از بهترین نوع بوده همین موضوع باعث میشه بهترین طعم نوشیدنی رو حس کنید و واقعا بهترین نوشیدنی همراه یا بدون غذا حساب میشه.از طعمش هر چی بگم کم گفتم..
  • شما با یک بار خرید قارچ کفیر می توانید بصورت طولانی مدت استفاده کنید زیرا این قارچ از شیر تغذیه و تکثیر می شود.به عبارتی :قارچ کفیر شما هرگز تمام نمی شود!
کفیر یک سوپرماست است،چون 36 برابر پربیوتیک تر از ماست می باشد.

البته لازم به ذکره که این قارچ طی مدت کوتاهی (بستگی به شیر و میزان استفاده داره)رشد کرده و میتونید مقدار بیشتری نوشیدنی کفیر تولید کنید و حتی از قارچش به عزیزانتون بدین.

جدول ترکیبات شیمیایی و ارزش غذائی کفیر تهیه شده از شیر گاو

10880690074234809435.png


راهنمای خرید و دریافت قارچ کفیر:

برای خرید از طریق لینک بالا اقدام کرده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید

prebotic.ir


لازم به ذکره قارچ کفیر عرضه شده دارای بالاترین کیفیت ازلحاظ ارزش غذایی و تولید و تکثیر می باشد.
دوستان توجه داشته باشند که موجودی زیاد نیست.اینو گفتم که بعدا" شرمنده عزیزان نشم.
__________
هرسوالی داشتید در تاپیک مطرح کنید در اسرع وقت جواب می دم.

نظر بعضی از خریداران و مصرف کنندگان:

من 6 ماه پیش این قارچ رو از ایشون خریدم.
اعجاز به معنی حقیقی درون این موجود لطیف بسیار محسوس هست.
نوشته ها وفیلمهای زیادی رو دیدم وخوندم ودرنهایت اثرات کفیر رو دیدم وحس کردم.
در یکی از فیلمهای یوتیوب شخصی اظهار کرد که این قارچ پروتیین شیر(کازیین) رو تبدیل به پروتیین وی(whey) میکنه، در بتدا تعجب کردم ! اما پس از چندماه مصرف کفیر کاملا اثرات وی(whey) رو بر روی عضلاتم حس کردم چون سالهاست که بدنسازم.

کفیر رو بعنوان دارو به یکی از بستگان که مبتلا به سرطان کبد بود و بسیار حال وخیمی داشت بطوری که حافظه و کنترل بدن رو از دست داده بود ،دادم. وایشون در حال حاضر کاملا سالم و نرمال به زندگی ادمه میدن درحالی که پزشکان نهایت عمر ایشون رو یک ماه قبل از خوردن کفیر اعلام کرده بودن.

کفیر رو به دونفر از بستگان که از شدت دیابت چند ساله انسولین تزریق میکنن دادم که پس از مصرف یکماه قند خونشون به حالت نرمال برگشته وهم اکنون نیازی به تزریق انسولین ندارند.

این نوشیدنی رو به مدت یکهفه ، برای بیمار قلبی بستری شده در بیمارستان بردم که هم اکنون در سلامتی کامل است درحالی که پزشک 40% قلب رو ناتوان معرفی کرده بود.

در این 6 ماه هرچه این قارچ زیاد شد به دیگران هدیه کردم چرا که باور دارم سلامتی انسانها با هیچ چیز دیگر قابلیت برابری ندارد.

فقط دو نکته مهم رو خود من در مورد کفیر برداشت کردم که تا به حال نه از کسی شنیده ام و نه جایی خوانده ام... یک: برداشت من از این نوشیدنی طبیعت سرد آن است، هر وقت خوردم بعد از آن میل شدید به عسل وخرما پیدا کردم.
دو: اگر در مدت سرما خوردگی از کفیر استفاده کنم ،سرما خوردگی ام شدیدتر میشود ، بر روی شخص دیگری هم همین اثر را داشت.

من این قارچها رو درون کفیر تولیدی خودشان و مقداری آب بدون کلر یکهفته در یخچال نگه داری میکنم و هفته ای یکبار 24 ساعت الی 48 ساعت درون شیر تازه جوشیده کاملا خنک شده قرار میدهم. شیر به خوبی تخمیر میشود طعمی لذیذ و اثراتی معجزه آسا از خوردن این شیر تخمیر شده به واقع حس میکنم. قارچها نیز همیشه سفید و درحال رشد و تکثیر هستند.

دوستان من الان ۵ روزه که کفیر رو از ایشون خریدم. واقعا هم طعمش دلنشینه، و هم از فوایدش هرچی بخونید و بدونید کم میدونین.
فراوریش هم خیلی راحته بطوری که من که دانشجو هستم ۲بار توی این ۵روز به راحتی تونستم به عمل بیارم و استفاده کنم. شخصا از کفیر های بازاری متنفرم، ولی این نوشیدنی که خودتون درست میکنید واقعا طعم دلنشین و دلچسبی داره.
قیمتش شاید یکم زیاد باشه، ولی ارزش خرید رو داره. ضمن اینکه این نکته رو اضافه کنم خیلی زود قارچها رشد میکنن.

از آقا امیرحسین هم تشکر میکنم بابت فروش اکسیر سلامت

این ماده قارچ نیست طلاستٰ به نظر من که درسشو خوندم این ماده واقعا اکسیره سلامتیه ... ما که میزنیم همیشه برای سلامتی بدن

سلام دوستان.
آقا این کفیر خیلی خوبه خواصش هم که نگو!
ما یه آشنا داشتیم به ما کفیر داد و شروع به استفاده کردیم، تکثیر و تکثیر و... چندین خانواده مختلف بودیم که داشتیم واقعا یه چیز هیولاییه این معجون...
یه نکته بگم! این کاله و نمیدونم یکی دیگه اسمش چی بود اومدن نوشیدنی کفیر زدن و میفروشن! واقعا بد مزه و حال به هم زنه! نمیدونم توش چی میزنن! اصن خیلی دااااااااااغونه!
اما اینی که از خود قارچ کفیر ما میگرفتیم یه چی دیگه بود. من اصن طعم هیچ نوشیدنی و دوغ دیگه یی رو قبول ندارم. لذا خودتون بگیرین و درست کنین و طعم بی نظیرش رو احساس کنین... سمت این پاستوریزه های کاله و... نرید که فاجعه هستن...

ممنون.قاچ منم رسید.من اون کفیری که قارچ ها توش بود خوردم.عجب خوشمزه بود و با یک طعم ترش خاص و عالی
سپاس

واااایییی من عاشقشم !!!!!!!!!!!! مثل آب کفیر می خورم عــــــــــــــــــالیه

دوستان طزر تهیه خیلی سادست و واقعا طعم بینظیری داره من که روزی 1 لیتر شیر مایه میزنم 2 روز میدارم میمونه بعد ترش میشه دوغش میکنم جاتون خیلی خیلی خالی بعد از نهار میخورم میرم رو ویبره سپس 24 ساعت حالم سر جاشه
ایشون هم مرد شریفی هستند و با بهترین بسته بندی و توضیح کامل واستون میفرستند

سلام
بسته رسید دستم. کیفیت قارچ ها فوق العاده هست و بسته بندی هم بسیار عالی
باتشکر

آقا دستت درد نكنه، عجب قارچ هايي هستن اينا :lol: من به مرحله توليد انبوه رسيدم و كل خاندانو به شرط نگه داري درست اين موجودات زنده عزيز، دارم قارچ ميدم :goatee:
ممنون از شما

سلام ...
من قبلاً سفارش دادم و از همه نظر عالي هستند هم طعم و هم خاصيت ... آقا يه دنيا ممنون از شما ...

سفارش بنده رسید. میخواستم تشکر کنم. یک شیشه کفیر هم درست کردم که بسیار عالی بود.

سلام خدمت همه دوستان
بنده مهندس صنایع غذایی هستم و کاملا با خواص این محصول تخمیری آشنایی دارم و گفته های این دوستمون رو تایید میکنم

با تشکر از استارتر محترم. بسته من رسید و در صحت کامل بود. ممنونم

من از ایشون خریداری کردم، تایید می شن.
در زمینه پیگیری سفارشات هم واقعا پیگیر و دلسوز هستند.
قارچ هم بیشتر از مقداری که گفته بودن فرستادن.

منم تایدشون میکنم قارچها خیلی خوبن من تا الان ۵ لیتر درست کردم اگه ۲ روز بذارین بمونه ترشو گازدار میشه

سلام به همه دوستان
ما سالها پیش کفیر رو از اروپا آورده بودیم و به همه فامیل هم داده بودیم متاسفانه به دلیل عدم رسیدگی همه از بین رفتند بنده نتایج غیر قابل انکار اون رو در سلامتی دیده بودم

از ایشون هم خریداری کردیم و امروز به دستمون رسید به نظر میاد به همان کیفیتی هست که بنده در گذشته تجربه کرده بودم به همه پیشنهاد میکنم این قارچ جادویی رو تهیه کنند واقعا لذت بخشه...

من قبلا خوردم از این ماست ... خیلی عالیه
نوش جونتون

سلام مجدد
خب اول تشکر میکنم از پیگیری های آقا بهرام
خیلی انسان شریف و دلسوزی هستن
...
امروز صبح شیر محلی رسید به دستمون و جوشوندیم و یه مقدارش که مثل همیشه تبدیل به ماست شد و یه لیترشو من جدا کردم و سرد کردم و قارچ ها رو ریختم توش
الانم از صبح تو کابینته
همون شیری که قارچ توش بود رو هم مزه مزه کردم مزه نزدیک به ماست داشت ولی شل بود
چون بالاخره شیر پاستوریزه بود و کمتر از 12 ساعت بود (فکر میکنم) که تو شیر بود
نمک و گل محمدی خشک شده ریختم توش و .......😊
دستتون درد نکنه آقا بهرام
ایشالا همیشه سلامت باشی
اگه بتونم پرورش بدم حتما به بستگان هم تقدیم میکنم

خب الان بعد 12 ساعت یه لیتر شیر رو از کابینت در آوردم که یه هم بزنمش
فک میکردم هنوز مثل شیر شل باشه
ولی در کمال نا باوری صفت شده بود مثل ماست!!!!
یکم با همون وضع آروم هم زدم که زیاد بهم نریزه
چون خود شیر هم چرب بود و سر شیرشو جدا نکرده بودم یه لایه روی شیر بسته بود خیلی باحال
الان فقط خیلی شیرینه
بمونه ایشالا تا فردا برای ظهر یکم ترش تر بشه و استفاده کنیم

با اینکه به نظر کم میاد مقدار قارچ ولی از این کارشون معلومه کیفیتشون عالیه و کاملا بالغ و زنده هستن
تشکر از آقا بهرام عزیز
خیلی عالی بودن
ممنون

الان حدود دو هفته ای هستش که دارم هر روز کفیر درست می کنم و می زنم به بدن دیگه دستم راه افتاده و راه و روشش دستم اومده.
حدود 4 روز هم به علت مسافرت با راهنمایی آقا بهرام قارچ ها رو توی یخچال نگهداری کردم که قارچ ها آخ هم نگفتن و دوباره قوی تر از قبل دارن کفیر تولید می کنن و رشد قارچ ها کاملاً محسوس هستش.
الان هم دارم 2 لیتر 2 لیتر درست می کنم و حدود 27-8 ساعت زمان می دم و بعد می رم سراغش قل قل می کنه و یه دوغ گاز دار و خوشمزه تولید می شه
خلاصه که از آقا بهرام کمال تشکر رو دارم چون این مدت خیلی زحمتش دادم
مخلصیم


 
Last edited:

freebird

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
503
لایک‌ها
362
کفیر که بی نظیره و من عاشقشم اگر جایی اینطوری دستی درست کنه من مشتری اولشم ( البته اگر تهران باشه ) چون کفیر دست ساز طعمش با کارخونه ای قابل قیاس نیست
اما این قارچ هاش خیلی گرون هست و خیلی هم سخته تهیش ( حداقل برای من سخته خیلی ) وگرنه که معرکه هست کفیر
 

sh_b_e_1365

Registered User
تاریخ عضویت
19 جولای 2006
نوشته‌ها
3,641
لایک‌ها
256
محل سکونت
مازندران-تهران
این ماده قارچ نیست طلاستٰ به نظر من که درسشو خوندم این ماده واقعا اکسیره سلامتیه البته بگم به طور طبیعی دوغی که از این قارچ بدست میاد حاودی تقریبا 3٪ الکله طبیعی :cool: ما که میزنیم همیشه برای سلامتی بدن:p
 

drjack

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2009
نوشته‌ها
478
لایک‌ها
12
محل سکونت
GILAN
دادا قیمتت یه نمه تیزه
قیمتت رو اصلاح کن تا یه چند سالی به عمرمون اضاف کنیم:D

دوستان در نظر داشته باشید مصرف دوغ کفیر در طولانی مدت تاثیرات خوبی بر بدن
قلب و معده و غیره داره ....بصورت آنی کار خاصی نمیکنه
بصورت دوغ خانواده در بازار میفروشن که به همشون قارچ کفیر اضافه شده

مثلا من هر دوسه هفته ای یکبار استفاده میکنم
 

Bahram241

همکار بخش صوتی وتصویری - خودرو _ فروشنده معتبر
مدیر انجمن
همکار انجمن
تاریخ عضویت
1 آپریل 2010
نوشته‌ها
4,671
لایک‌ها
948
محل سکونت
زنجان
اگه واقعاً هم باارزش باشه واسه پی تی خیلی گرونه!
رفیق اینجا بهترین محل برای خریده نه فروش!

عزیز قیمتش خیلی بیشتر از این حرفاست.یکی اندازه یه قاشقش رو میداد 45-50 تومن.
با پرسوجویی که داشتم ارزون ترین قیمت رو انتخاب کردم.

پس از جوشاندن شیر، در چه دمایی قارچها رو بهش اضافه کنیم؟

برای نگهداری این قارچ در بلند مدت چه روشی هست؟ نمیشه توی یه مقدار از همون ماست تولید شده بذاریم بمونه؟

طعم این ماست رو به چی میتونید تشبیه کنید؟

تو دمای بین 20الی 25 درجه.

چرا میشه اما به مرور به دلیل فعالیت قارچ ماست سفت میشه.

بعد از عمل اومدن به ماستش آب اضافه می کنم در اصل بصورت نوعی نوشیدنی (دوغ) استفاده میشه.در مورد طعم نوشیدنیش خوشمزه ترین دوغی که خوردی رو در نظر بگیر :دی

این ماده قارچ نیست طلاستٰ به نظر من که درسشو خوندم این ماده واقعا اکسیره سلامتیه البته بگم به طور طبیعی دوغی که از این قارچ بدست میاد حاودی تقریبا 3٪ الکله طبیعی :cool: ما که میزنیم همیشه برای سلامتی بدن:p

بله واقعا همینطوره!

در مورد الکل درصدش خیلی کمه از نظر شرعی هم مشکل نداره:

"مخمرها به طور طبیعی الکل تولید می‌کنند ولی این الکل تولید شده به قدری کم است که به صفر نزدیک می‌شود و در واقع از نظر شرعی خالی از هر گونه اشکال است."


قیمت یه جورایی غیرمنطقی است .. با این پول میشه یه شل کفیر کاله خرید D:

دوست عزیز توجه کنید که من قارچش رو در اختیار شما قرار میدم که هرچقد خواستی کفیر درست کنی و حال کنی :دی

چطوری قراره ارسال بشه اینا که تو راه ارسال خشک می شند

داخل مایعات.

کفیر کاله که 1500 تومنه 1 لیترش
رو چه منطقی 30،000 تومن بدم کفیر بعد 2 هزار تومن هم شیر تا بشه همون 1500 تومن کاله؟
البته یکی از این لبنیاتیا تو محلمون خودش میزنه، اونم تو همین رنچ قیمت میفروشه نوشیدنی کفیرشو
داستان رو یکم واضح می کنی واسه ما استارتر عزیز
اگه داستان کیفیت هست، دیگه اخه اینقدر اختلاف قیمیت؟ اگه هم که 30 تا تک تومنی منظورته یه چیز دیگه :D

دوست عزیز فکر می کنی شیری که چندین بار میجوشونن هزارتا محصول ازش میگیرن چه ارزش غذایی داره؟یکی از رفیقای نزدیکم تو یکی از شرکتا میشه بخش تولید میگه هرچی محصول خراب و فاسده مخلوط به دوغ های پاستوریزه می کنن و کاملا عادیه!!!!
در ضمن یه لیتر شیر بعد ازتخمیر تبدیل به ماست غلیظ میشه و باید با آب مخلوط بشه تا نوشیدنی بدست بیاد! حداقل 4 برابر شیر، نوشیدنی کفیر بدست میاد!
یعنی یه لیتر شیر شما تبدیل به 4 لیتر نوشیدنی کفیر میشه!
امیدوارم براتون واضح شده باشه :دی اصراری یه خرید کسی ندارم.


ببخشید ولی قیمتتون خیلی بالاس. قارچه دیگه! من خودم همینجوری یه ذره شو از دوستم گرفتم بعد خودشو تکثیر کرد.

بعدم من نمی دونم چه جوری می گین که نمی شه دراز مدت نگه داشت! ما که خودمون تو یخچال مدت زیادیه که نگه داشتیم اتفاقی هم براش نمی افته.

چون نظر همه دوستان اینه که قیمت رو پایین بیارم منم قبول می کنم.

دراز مدت نمیشه تو یخچال نگه داشت چون فعالیت به شدت کم میشه بعد مدتی ضعیف در نتیجه طعم و مزه ای که انتظار داریم رو نمیشه
 

Bahram241

همکار بخش صوتی وتصویری - خودرو _ فروشنده معتبر
مدیر انجمن
همکار انجمن
تاریخ عضویت
1 آپریل 2010
نوشته‌ها
4,671
لایک‌ها
948
محل سکونت
زنجان
دادا قیمتت یه نمه تیزه
قیمتت رو اصلاح کن تا یه چند سالی به عمرمون اضاف کنیم:D

چون نظر اکثر دوستانبه کاهش قیمت بود اصلاح کردم.

دوستان در نظر داشته باشید مصرف دوغ کفیر در طولانی مدت تاثیرات خوبی بر بدن
قلب و معده و غیره داره ....بصورت آنی کار خاصی نمیکنه
بصورت دوغ خانواده در بازار میفروشن که به همشون قارچ کفیر اضافه شده

مثلا من هر دوسه هفته ای یکبار استفاده میکنم

دقیقا همینطوره خانواده من روزی حداقل سه لیوان مصرف می کنند.خودمم قبل خواب یه لیوان میخورم.

یکی از خواص فوق العاده دیگش اینه که برخلاف دوغ معمولی بعد از خوردن احساس خستگی و خواب آلودگی دست نمیده و برعکس آدم شارژ میشه:D

سلام،

1. عزیز انواع قارچ ماست ساز که زیاده... من یادمه حدود 15 سال پیش یکی از دوستان بهمون داده بود و باهاش ماست درست میکردیم... یه چند ماهی باهاش کار کردیم بعد تموم شد!:D شما تضمین میکنید این قارچ، دقیقا" همون خانواده از ساکارومایزسهایی است که کفیر درست میکنه؟ (همون کفیری که توی کوههای قفقاز درست میکنن)

بله این تضمین رو میدم به شرطی که رعایت کنید (قاشق و ظرف فلزی استفاده نشه ،بعد مدتی فراموشش نکنین و...) .بله دقیقا همون کفیره

2. الآن 20 گرم از شما بگیریم، و اگر درست صاف کنیم و قارچها رو به فنا ندیم، این 20 گرم حدودا" برای چه مدت و چند بار برامون کفیر درست میکنه؟ (با احتساب زاد و ولدشون)

برای تمام عمر :دی

چون این قارچ ها کم که نمیشن هیچی زیاد هم میشن.


3. اگه نخوایم کفیر الکل دار بشه، امکانش هست؟ یا همشون یه مقدار کمی الکل دارن؟

خانواده خودم مذهبی هستند و قبل از مصرف از علما سوال کردیم نقل قولشون رو بالا پر رنگ کردم.نخیر بخاطر فعل و انفعال ایجاد میشه و نمیشه اضافه نشه.

4. من اینطور متوجه شدم که به طور میانگین باید هر 24 ساعت، یک لیتر شیر استفاده کنیم... یعنی مدام باید در حال تولید باشه. حالا سوال من اینه که به غیر از آب جوشیده و بخچال، هیچ راه بلند مدت دیگه ای برای نگهداری این قارچها نیست؟ اون قارچهایی که ما باهاشون ماست میزدیم رو یادمه خشک میکردیم و هفته ای یک بار باهاش ماست میزدیم...

علاوه بر دو راه رایج میشه داخل مخلاط آب و ماست داخل یخچال برای طولانی مدت نگه داشت. اون قارچی که شما میگین احتمالا" مایه خمیری چیزی بوده کلا" 180 درجه با این فرق داره.


5. اگه قارچ رو بریزیم توی شیر و بزاریم یک هفته بمونه، آیا قارچها صدمه نمی بینن؟ آیا شیشه در اثر گاز تولید شده نمی ترکه؟

بالا توضیح دادم تقریبا" اینکه کی باید بردارید.اگه این اتفاق بیوفته ماست خیلی خیلی غلیظی بدست میاد.

در ضمن بعد از حداکثر 24 ساعت از عمل تخمیر شیر و قارچ خواصش کم میشه.ولی می تونید ماست بدست اومده رو با افزودن کمی نمک تا یه هفته نگه دارین.

6. میزان تکثیر قارچ چقدر زیاده؟ با فرض اینکه از تنظیف و صافی مناسب استفاده کنیم و قارچها رو دور نریزیم، حدودا" بعد از چه مدت این 20 گرم، 40 گرم میشه؟

بستگی به میزان تغذیه قارچ کفیر از شیر داره اما شما حدودا" 3الی 4 هفته در نظر بگیرید

7. شما کدوم شهر هستید؟

زنجان

8. به کرج، ارسال توسط پست ویژه یا اتوبوس براتون امکان پذیز هست؟ تضمین میکنید که توی راه قارچها خراب نشن؟! :D

بله

9. قارچ تولید کومبوجا هم دارید؟

نخیر

ممنون.

سوال های خیلی خوبی بود زیرشون جواب دادم اشتباه نشه
 
Last edited:

Bahram241

همکار بخش صوتی وتصویری - خودرو _ فروشنده معتبر
مدیر انجمن
همکار انجمن
تاریخ عضویت
1 آپریل 2010
نوشته‌ها
4,671
لایک‌ها
948
محل سکونت
زنجان
مرسی که جواب دادی
من می خوام دلیل گرونی رو بدونم، شاید خریدم، اگه قانع کنی بچه هارو قطعا می خرن دیگه
فرض کنیم که همون 4 لیتر رو بده، با این حال یعنی کاله واسه 4 لیتر نوشیدنی اینقدر هزینه می کنه؟
من شدیدا کفیر رو خوشم میاد، قصدم از این سوالا هم اینه که بدونم فرقشون چیه. شما یه محصول رو داری میفروشی، مثلا طلای 32 عیاره، بعد تو بازار همه 18 عیار رو میشناسن و میخرن، فرق قیمت رو توضیح بدید قانع کننده باشه من خریدارم

قیمت رو بنا به تقاضای دوستان پایین میارم و روی 20 تومن برای هر 20 گرم قرار می دم.مطمئنا" ارزون ترین قیمت در کنار بهترین کیفیت قارچ هستش.

فرق روش سنتی و صنعتی رو اینجا نوشته به دقت مطالعه کنید.

کفیر - ویکی‌پدیا

در کل برای اشخاصی مثل من که روزی چند لیوان مصرف دارند و به سلامتیشون اهمیت میدن روش خونگی بهتر و مقرون به صرفست.
 
Last edited:

Bahram241

همکار بخش صوتی وتصویری - خودرو _ فروشنده معتبر
مدیر انجمن
همکار انجمن
تاریخ عضویت
1 آپریل 2010
نوشته‌ها
4,671
لایک‌ها
948
محل سکونت
زنجان
بیان نکردید که ماست زیر آب قرار میگیره یا نه؟

یا اصلا کدوم عبارت صحیحه؟ اینی که شما اینجا درج کردید؟

یا اونی که ایشون بیان کردند؟

موردی که ایشون گفتند درسته و برای منم همینطوره

اگه بخواین دفعه ی بعد تو یه ظرف شفاف درست می کنم تا خودتون مشاهده کنید.
 

Hotaxis

Registered User
تاریخ عضویت
6 جولای 2011
نوشته‌ها
289
لایک‌ها
45
محل سکونت
IRAN ☆ ESF
ممنون

خب ،میخوام اولین خریدار باشم. و درخواست توجه مخصوص دارم....:D

ارسالش تا اصفهان باعث از بین رفتنش نمیشه؟

شماره کارت بدید بریزم به حسابتون . سیبا باشه همین الان واریز میکنم اینترنتی.
 

Bahram241

همکار بخش صوتی وتصویری - خودرو _ فروشنده معتبر
مدیر انجمن
همکار انجمن
تاریخ عضویت
1 آپریل 2010
نوشته‌ها
4,671
لایک‌ها
948
محل سکونت
زنجان
ممنون

خب ،میخوام اولین خریدار باشم. و درخواست توجه مخصوص دارم....:D

ارسالش تا اصفهان باعث از بین رفتنش نمیشه؟

شماره کارت بدید بریزم به حسابتون . سیبا باشه همین الان واریز میکنم اینترنتی.

ارسال شد.
 

Bahram241

همکار بخش صوتی وتصویری - خودرو _ فروشنده معتبر
مدیر انجمن
همکار انجمن
تاریخ عضویت
1 آپریل 2010
نوشته‌ها
4,671
لایک‌ها
948
محل سکونت
زنجان
دوست من تشریفتون زنجانه ؟

بله.به پیام پاسخ دادم.

خیلی ممنون از پاسختون،

از شیرهای پاکتی نمیشه استفاده کرد؟ لازم به توضیحه این شیرها فاقد هر گونه مواد افزودنی و نگهدارنده می باشند. دلیل اینکه ماندگاری طولانی دارند، استریل شدنشون هست... تنها تفاوت این شیرها با شیرهای نایلونی، کمتر بودن مواد مغذی در اونهاست.

در صورت استفاده از شیر پاکتی، دیگه نیازی به جوشوندن شیر در ابتدا نیست... درسته؟

بله کاملا درسته.

البته حواستون باشه دمای بین 20-25 باید داشته باشه تا به قارچ اضافه کنید (دمای محیطی)
 

AR4SH66

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
28 می 2005
نوشته‌ها
796
لایک‌ها
201
محل سکونت
•Tehran▬
جووونم کفیر

فکر کنم بعضی از دوستان هم مثل من کامل متوجه نشده بودن که با این اندازه قارچ چند بار می تونن کفیر درست کنن.
من خودم اول فکر کردم یک لیتر کفیر درست کنی قارچ پریده ناقلا ...
 

scrum half

Registered User
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
456
لایک‌ها
20
محل سکونت
مِشَد
به خدا معركه هستين شماها اين قارچ رو هر بار كه باهاش دوغ درست كنيد بزرگتر هم ميشه...
و تا وقتي نمرده يا شما باعث از بين رفتنش نشيد اين از بين نميره!!!!!!!!!!!!!!!!
يعني مثه رز ميمونه با اين تفاوت كه توي ماست زنده ميمونه نه خاك...
yesterday????
 

Bahram241

همکار بخش صوتی وتصویری - خودرو _ فروشنده معتبر
مدیر انجمن
همکار انجمن
تاریخ عضویت
1 آپریل 2010
نوشته‌ها
4,671
لایک‌ها
948
محل سکونت
زنجان
خیلی ممنون، متاسفانه دقیقا" متوجه نشدم... با شیرهای پاکتی که ماندگاری 6 ماهه دارند هم امکان درست کردن کفیر هست؟ شما خودتون تست کردید؟

سپاس.

بله میشه درست کرد.اتفاقا یکی از دوستام معدش به شیر حساس بود شیر پاکتی که از شرکتش میگرفت میداد به من بهش یه شیشه کفیر میدادم. :دی
 

Bahram241

همکار بخش صوتی وتصویری - خودرو _ فروشنده معتبر
مدیر انجمن
همکار انجمن
تاریخ عضویت
1 آپریل 2010
نوشته‌ها
4,671
لایک‌ها
948
محل سکونت
زنجان

golipur

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2012
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
قیمت مناسبه منم میخوام شرایط لطفا ارسال شود..
 

sah.2012

Registered User
تاریخ عضویت
5 آپریل 2012
نوشته‌ها
706
لایک‌ها
113
این نکته هست که شما اگر ۲۰ گرم بخرید و نکشیدش کل خاندان رو میتونید قارچ بدید. چون هر سری که کفیر درست کنید.قارچ ها بیشتر و بزرگتر میشنd:

داداش شرایط ارسال رو پ خ کنید که چطور میفرستید که نمیرن
 

Bahram241

همکار بخش صوتی وتصویری - خودرو _ فروشنده معتبر
مدیر انجمن
همکار انجمن
تاریخ عضویت
1 آپریل 2010
نوشته‌ها
4,671
لایک‌ها
948
محل سکونت
زنجان
نگه داریش سخته؟من میخوام

این قارج فقط دوغ و ماست درست میکنه؟خود قارچم میشه خورد؟من خوندم پست اولو ولی زیاد نگرفتم

بله فقط دوغ و ماست به قول شما :دی

نخیر قارچش به هیچ عنوان خوردنی نیست.

چرا آخه ؟آسون نوشتم که !یکم تو وب سرچ کنید چند تا ویدیو تو یوتوب ببینید متوجه میشید.


داداش ميشه اينو توضيح بديد: اول فرموديد گه قارچ رو داخل شير ميذاريم تا حدود 24 ساعت در مكاني تاريك و در بسته درسته؟ بعد چقدر بايد وايسيم تا به ماست تبديل شه؟ بعد كه ماست شد چجور قارچهارو جدا كنيم؟

تو همین 18 تا 24 ساعت به ماست تبدیل میشه.

با ریختن تو صافی پلاستیکی و تکون دادن.
 

Bahram241

همکار بخش صوتی وتصویری - خودرو _ فروشنده معتبر
مدیر انجمن
همکار انجمن
تاریخ عضویت
1 آپریل 2010
نوشته‌ها
4,671
لایک‌ها
948
محل سکونت
زنجان
داداش من ميخوام لطفا شماره حساب شباي خودتون رو برام پيام كنيد.

ارسال شد.


سلام

شما خودتان فیلم اموزشی هم دارید ؟

خیلی تلاش کردم نتونستم دانلود کنم خدمت شما:

پ.ن شاید بعضی از مراحل فرق داشته باشه اما روال کلی همونه

How to Make Milk Kefir - YouTube

[video=youtube;g8inJzX-6yE]http://www.youtube.com/watch?v=g8inJzX-6yE[/video]
 

Bahram241

همکار بخش صوتی وتصویری - خودرو _ فروشنده معتبر
مدیر انجمن
همکار انجمن
تاریخ عضویت
1 آپریل 2010
نوشته‌ها
4,671
لایک‌ها
948
محل سکونت
زنجان
سلام
شماره حسابتو بده داداش 20 گرم میخوام!
شماره تماس هم بده :blush:

ارسال شد.

سلام
شماره حسابتو بده داداش 20 گرم میخوام!
شماره تماس هم بده :blush:

ارسال شد.
_______

دوستان موجودی قارچ نسبت به درخواست ها زیاد نیست.

عزیزانی که خریدارن خریدشون را قطعی کنن.
 
بالا