برگزیده های پرشین تولز

فروش بزرگترین مجموعه فروشگاه ساز +سیستم همکاری در فروش رایگان کشور(پیشنهادی بی نظیر)

milijj

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2009
نوشته‌ها
1,848
لایک‌ها
211
محل سکونت
پرینتر سه بعدی
توصیه می کنم حتما یک بار توضیحات را تا انتها مطالعه نمایید.
نکته: برای انجام معامله امکان ملاقات حضوری در تهران و کرح فراهم است.همچنین امکان ثبت قرار داد به صورت محضری و کاملا رسمی نیز فراهم است.
عرض ادب و احترام
بنده میلاد زلقی مدیر مجموعه فروشگاه ساز رایگان شاپرزفا هستم. دوستان کم و بیش مجموعه شاپرزفا را می شناسند اما برای سایر دوستان یک توضیح کلی درباره شاپرزفا می دهم.
www.shoperzfa.com

مجموعه شاپرزفا در واقع یک سایت ارائه دهنده فروشگاه اینترنتی بوده که البته در کنار آن برای اولین بار به کاربران خود علاوه بر سیستم فروشگاهی ,سیستم همکاری در فروش هم ارائه می دهد و بر همین اساس به عنوان اولین سیستم همکاری در فروش رایگان کشور نیز شناخته می شود.شاپرزفا در سومین سال فعالیت خود به سر می برد و بنده در اواسط راه بود که مسئولیت اداره این مجموعه را از مدیریت قبلی گرفتم.

نکته مهم قبل از توضیحات اصلی:
از همین جا بندهبه تمام علاقه مندان و کاربران محترم و وفادار شاپرزفا اعلام می کنم که تنها در زمانی واگذاری صورت می پذیرد که فرد مورد نظر جدا از مسائل مالی حتما شرایط لازم برای ارئه چنین مجموعه ای را داشته باشد و در غیر اینصورت کماکان خود بنده مانند گذشته خدمتگذار شما خواهم بود و با امکانات جدید که در راه است دور جدیدی از فعالیت شاپرزفا را در سال 93 با کمک هم رقم خواهیم زد.
علت اینکه تصمیم گرفتم مجموعه ارزشمندی چون شاپرزفا را برای فروش بگذارم تنها به خاطر مشغله های زیاد کاری می باشد. دوستانی که کمی بیشتر بنده را می شناسند اطلاع دارند که به صورت همزمان در حال سرمایه گذاری در چندین پروژه بزرگ هستم(چنانچه لازم بود ود راین مورد سوالی داشتید به صورت خصوصی بیشتر توضیح خواهم داد.) و به همین دلی تصمیم گرفتم مجموعه را اگر شرایط آن فراهم شد به فرد و یا شرکتی واگذار کنم که وقت آزاد بیشتری داشته باشد و بتواند از تمام پتانسیل ها و قابلیت های ان نهایت استفاده را ببرد.
به همین صادقانه و بدون هیچ گونه مخفی کاری تصمیم گرفتم خودم شخصا و به صورت مستقیم برای فروش اقدام کنم و از زدن تاپیک هایی که در /انها ادرس سایت را در پیغام خصوصی می دهند و یا مواردی از این قبیل اجتناب کردم .
ابتدا یک سری مشخصات فنی و اطلاعات لازم از مجموعه را در زیر خواهیم دید:

مجموعه در حال حاضر دارای 15587 فروشگاه عضو می باشد و به صورت متوسط ماهیانه 600 تا 900 فروشگاه به تعداد فروشگاه های عضو افزوده می گردند.(آمار رسمی و قابل استناد موجود است.)

با تمام کلمات مرتبط شاپرزفا در سطر نتایج گوگل قرار دارد می توانید خودتان امتحان کنید:
فروشگاه رایگان

فروشگاه ساز رایگان

ایجاد فروشگاه

ایجاد فروشگاه رایگان

ایجاد فروشگاه اینترنتی

ایجاد فروشگاه اینترنتی رایگان

فروشگاه پیشرفته رایگان

ساخت فروشگاه رایگان

ایجاد سیستم همکاری در فروش

ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان

ساخت فروشگاه اینترنتی

سیستم همکاری

فروشگاه اینترنتی رایگان

فروشگاه ساز

میزان آی پی یونیک که از مجموعه بازدی به عمل می اوردند روزانه بین 10000 به بالا می باشد.
آمار روز گذشته:
Sessions
10,116

میزان بازدید از سایت در روز بین 20 تا گاهی اوقات 40 هزار بازدید می رسد.

تعداد محصولاتی که در شاپرزفا توسط کاربران قرار داده شده است در حال حاضر 103379 عدد می باشد و این تعداد هر روز قابل افزایش است.
تعداد دامنه هایی که توسط کاربران درخواست شده است تا بروی فروشگاه های انها ست شود تا به امروز تعداد 904 عدد بوده است.
رتبه الکسای سایت امروز 1013 ایران و 47000 جهانی بود.(البته تا هفته گذشته الکسای ایران 820 بود که به دلیل اینکه داریم امکانات جدیدی به مجموعه اضافه می کنیم مجبور شدیم بیش از 20 ساعت مجموعه را از دسترس خارج کنیم و الکسا کمی افت داشته است.)

اعتبار صفحه و یا همان پیج آتوریتی صفحه اصلی از دیدگاه سایت moz عدد 49 است که نشان دهند اعتبار بالای ان است.
اعتبار دامنه یا همان دومین آتوریتی از دیگاه سایت moz عدد 46 است .
(برای یافتن مقادیر فوق مانند تول بار الکسا نیاز است تا تولبار سایت moz را بروی مرورگر خود نصب کنید.)

شاپرزفا در نه تنها در ستاد ساماندهی ثبت شده است بلکه به دلیل موضوع کاربر محور ان نیز در پلیس فتا ثبت شده و کاملا شناخته شده است و مشخصات کامل بنده در پلیس فتای سراسر کشور به عنوان مدیر مجموعه وجود دارد.

میزان گردش مالی که در مجموعه شاپرزفا ثبت می شود به صورت میانیگن ماهیانه از 30 تا نزدیک به 100 میلیون هم رسیده اس. و البته امر فروش فوق تنها باری کاربرانی است که از یکی از وب سرویس های موجود در مجموعه در حال استفاده هستند و عزیزانی که به صورت لینک ازاد و خارج از وب سریوس در حال فعالیت هستند جز این امار قرار نگرفته اند که قطعا اگر انها نیز به مجموعه اضافه شوند رقم گردش مالی بیش از این اعداد خواهد بود.

شاپرزفا به عنوان اولین سیستم فروشگاه سازی است که دارای سیستم همکاری در فروش رایگان بوده و شاید یکی از دلایل استقبال کاربران از این مجموعه وجود چنین سیستم است.
شاپرزفا بر خلاف اکثر مجموعه های مشابه از سه وب سرویس پارس پیک -فروتل-ایران مارکت در سیستم خود استفاده کرده و تا 10 روز آینده چهارمین وب سرویس که مربوط به شرکت رها مارکت است نیز به مجموعه اضافه خواهد شد.

در طول مدتی که بنده در خدمت کاربران مجموعه بودم سعی شده است تا با قرار دادن راه های ارتباطی مختلف از جمله شماره تلفن ثابت و همراه و پاسخگویی از طریق تیکت و ایمل به صورت همه جانبه پشتیبانی کامل از مجموعه و کاربران را به خوبی و با کیفیت بالا انجام دهیم.

امکانات فعلی شاپرزفا:

به صورت کلی شاپرزفا یک سیتسم فروشگاه ساز با امکانات عالی و همچنین یک سیستم همکاری در فروش به کاربرانش ارائه می دهد که درباره جزئیات ان می باست حتما در مجموعه عضو شوید و خودتان از نزدیک به صورت دقیق انها را بررسی نمایید.

امکاناتی که در 15 روز آینده به مجموعه اضافه خواهد شدچیست ؟

حتما کاربران شاپرزفا مستحضر هستند که از یک سال پیش ما خبر اضافه کردن امکانات جدید به مجموعه را دادیم و متاسفانه به دلایل مختلف تاخیرهای فراوانی در این امر رخ داد و از این بابت بسیار شرمنده کاربران شدیم اما با توکل به خداوند ان شاله با قول های مساعدی که از واحد برنامه نویسی جناب مهندس اتابکی گرفته ایم تا ظرف 15 روز آینده از امکانات جدید رونمایی خواهیم کرد.به همین دلیل اینجا بهترین بهانه را پیدا کرده ایم تا هم به معرفی امکانات جدید بپردازیم و هم برای دوستانی که مایل به خرید مجموعه هستند شفاف سازی نماییم.
به صورت کلی برا ی انکه خسته کننده نشود امکانات را نام خواهیم برد و در مورد هر کدام که سوال داشتید می توانید مطرح کنید تا به صورت دقیق خدمتتون عرض کنم.

لیست امکات جدید:

1-سیستم ارسال پیامک
2-قابلیت فروش محصولات شاپرزفا
3-سیستم ارسال تیکت
4-سیستم اطلاعیه
5-آمارگیر سایت
6-شناسایی فروشگاه های غیر فعال
7-پنل تبلیغات
8-امکانات قالب سایت
9-امکان خرید انلاین
10-امکان بک آپ گیری
11-امکان حذف تبلیغات بر اسا پرداخت مبلغ
12-امکان افزودن تبلیغات متنی
13-امکان ایجاد صفحات جانبی برای فروشگاه های کاربران
14-امکان اضافه کردن مدیریت با تایین سطح دسترسی برای فروشگاه ها
15*امکان ویرایش و سفارشی کردن سبد خرید فروشگاه
16-امکان ایجاد پست ثابت توسط مدیر هر فروشگاه در سایت خود
17-امکان ایجاد پست ثابت در هر گروه و دسته بندی محصولات
18-اماکن قرار دادن عکس برای محصولات در اندازه های دلخواه

این موارد مهم و اصلی بود و به غیر از موارد بالا حدود 10 مورد دیگر است که به منظور ارتقا و رفع نقایص فعلی مجموعه انجام می شود و بنده از لیست کردن انها خود داری کردم.

------------------------------------------------------------------------
در امد های فعلی شاپرزفا

در حال حاضر شاپرزفا از جذب تبلیغات بنری و تبلیغات متنی تولید در امد می کند. و خوشبختانه فقط از تبلیغات متنی خود توانسته تعداد بالایی سفارش جذب نماید.در کل میانیگ در /امد تبلیغات شاپرزفا به صورت ماهیانه 800 هزار تومان می باشد.

در /امدهایی که می تواند با افزودن امکانات جدید به مجموعه اضافه شود

با افزودن امکانات جدید می توان از طرق زیر جذب در امد کرد.
1-امکان حذف تبلیغات بر اساس پرداخت مبلغ
2-درامد از پنل پیامک که بوسیله ان فروشندگان می توانند با شارژ پنل خود به ارسال پیامک برای مشتریان خود بپردازند.
3-امکان افزودن قالب فروشگاهی و دریافت مبلغ از کاربران
4-امکان فروش محصولات شاپرزفا توسط کاربران توسط پنل پیشسرفته ای که در امکانات جدید دیده شده است.(شما اگر صاحی محصولی هستید با توجه به این امکان جدید می توانید شرایطی را فراهم کنید تا کاربران محصولات شما را در کنار محصولات خود به فروشگاه اضافه کرده و از فروش آن پورسانت دریافت کنند)

-----------------------------------------------------------------------------------------

بسیاری از کاربران شاپرزفا طبق سوالاتی که خودشان از ما می پرسند معمولا بازاریاب هستند ومحصولات دیگر سیستم ها را تبلیغ می کنند.از این رو همیشه این درخواست را داشته اند که شاپرزفا خود سیستم همکاری در فروش زده و محصولاتی را برای فروش در اختیارشان قرار دهد و دقیقا بر همین اسا بود که ما امکان فوق را در برنامه های خود قرار دادیم و قرار است تا چند روز آینده به مجموعه انرا اضافه کنیم.
حال این فرصت بلسیار بسیار مناسبی است تا کسانی که می توانند محصولی را تهیه کرده و انرا از طریق ده ها و صدها بازاریاب مجموعه به فروش برسانند.

----------------------------------------------------------------------------------------

بسیاری از شرکت های پستی (cod) به ما پیشنهاد همکاری داده اند بدین صورت که سیستام فروشندگان را به سیستم پستی انها متصل کرده و از فروش انها ما نیز پورسانت دریافت کنیم. در این زمینه هم اگر خودتان بتوانید شرکت cod راه اندازی کنید که کل سودش نصیب خودتان خواهد شد و در غیر اینصورت می توانید با بررسی پیشنهادات شرکت های مختلف بهترین را انتخاب و شروع به همکاری نمایید.


---------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------

و اما تمام مواردی که عرض کردم خود گواه بر بزرگی مجموعه دارد و خدا رو شکر همه موارد قابل استناد می باشد.اما همانطور که بنده عرض کردم به هیچ عنوان قصد فروش نداشتم و تنها به دلیل مشغله های زیاد و سرمایه گذاری های چند جانبه به نوعی دوست دارم تا ادامه راه توسط شرکت و یا گروهی صورت گیرد که بتواند به صورت کامل و 100% وقت خود را بروی این مجموعه بگذارد.


سیستم شاپرزفا با زبان asp نوشته شده است و بهخ ه صورت کد باز به خریدار داده می شود. خریدار می تواند در صورت تمایل برای ادامه پشتیبانی از برنامه نویس مجموعه جناب اتابکی استفاده کند و یا به دلیل کد باز بودن می تواند با هر شرکت دیگری که در این زمنیه تمایل داشت ادامه همکاری دهد. و این بزرگترین امتیاز شاپرزفا است که شما آنرا به صورت کد باز و نه قفل شده دریافت خواهید کرد.




شما عزیزان می توانیدبرای اطلاعات بیشتر از ساعت 9 صبح تا 17 با شماره تلفن ثابت 02634439972 و رد کلیه ساعات روز تا ساعت 24 شب با شماره همراه 09390998711 یا 09392739838 تماس بگیرید.

دوستان به هیچ وجه قیمتی پایین تر از قیمت مصوب پیشنهاد ندهند چرا که اصلا عجله ای برای فروش نداریم و چنانچه مشتری مورد نظر را نیافتیم همچنان با قدرت به کار خود در شاپرزفا ادامه خواهیم داد.

برای دوستانی که بتوانند امور بازاریابی را انجام دهند مبلغ 1 میلیون تومان به عنوان پورسانت در نظر خواهیم گرفت.
 
Last edited:

ErfanOnline

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
4 نوامبر 2005
نوشته‌ها
4,518
لایک‌ها
1,150
در صورتی که مایل به فروش با قیمتی معقول بودید به بنده اطلاع دهید
موفق باشید
 

milijj

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2009
نوشته‌ها
1,848
لایک‌ها
211
محل سکونت
پرینتر سه بعدی
در صورتی که مایل به فروش با قیمتی معقول بودید به بنده اطلاع دهید
موفق باشید

عرض ادب خدمت شما.
قیمت پایه مشخص است. خودتون یه جمع بزنید خواهید دید بخواهید همین مجموعه رو خام تهیه کنید اغراق نکرده باشم باید بیش از این ها هزینه کنید
 

shiro khorshid

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2010
نوشته‌ها
81
لایک‌ها
1
پیغام دادم بهتون لطفا جوابشو کامل بدین
 

kharkhun

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2012
نوشته‌ها
628
لایک‌ها
40
واقعا پتانسیل بالایی داره.
قطعا اگر دست یک فرد خلاق با ایده های خوب باشه میتونه تو کمتر از یک سال همینقدر ازش درآمد داشته باشه.
 

milijj

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2009
نوشته‌ها
1,848
لایک‌ها
211
محل سکونت
پرینتر سه بعدی
واقعا پتانسیل بالایی داره.
قطعا اگر دست یک فرد خلاق با ایده های خوب باشه میتونه تو کمتر از یک سال همینقدر ازش درآمد داشته باشه.
بله دقیقا همینطور هست
 

mehdiBC

Registered User
تاریخ عضویت
22 آگوست 2008
نوشته‌ها
579
لایک‌ها
247
محل سکونت
وردپرس
الان کلا درامد شما ماهی 800 هست؟!
 

filmday

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2013
نوشته‌ها
472
لایک‌ها
14
واقعا آقای زلقی جزو محدود مدیرانی هستن که همیشه پاسخگوی کاربرا بودن. من خودم چندین بار به خاطر مشکل فروشگاهم باهاشون تماس گرفتم و ایشون همیشه با حوصله و احترام زیاد جواب بنده رو دادن و به مشکلم رسیدگی کردن.
بدون اغراق فروشگاهشون تنها فروشگاه ساز رایگانی هست که تا این حد امکانات داره و تا امروز به سرعت داره پیشرفت میکنه و امکانات جدید بهش اضافه میشه.
آقا میلاد ایشالا هرجا هستید موفق باشید. مطمئن باشید اگر دست و بالمون باز بود بدون یه حتی یک لحظه درنگ خریدار فروشگاه سازتون بودم:)
خیلی ارادت داریم
 

milijj

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2009
نوشته‌ها
1,848
لایک‌ها
211
محل سکونت
پرینتر سه بعدی
واقعا آقای زلقی جزو محدود مدیرانی هستن که همیشه پاسخگوی کاربرا بودن. من خودم چندین بار به خاطر مشکل فروشگاهم باهاشون تماس گرفتم و ایشون همیشه با حوصله و احترام زیاد جواب بنده رو دادن و به مشکلم رسیدگی کردن.
بدون اغراق فروشگاهشون تنها فروشگاه ساز رایگانی هست که تا این حد امکانات داره و تا امروز به سرعت داره پیشرفت میکنه و امکانات جدید بهش اضافه میشه.
آقا میلاد ایشالا هرجا هستید موفق باشید. مطمئن باشید اگر دست و بالمون باز بود بدون یه حتی یک لحظه درنگ خریدار فروشگاه سازتون بودم:)
خیلی ارادت داریم
شما لطف دارید-همین که می بینم کاربری از عملکردم راضی هست خدا شاهده خستگی از بدنم در میاد و متوجه میشم زحماتم بی نتیجه نبوده.
 

milijj

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2009
نوشته‌ها
1,848
لایک‌ها
211
محل سکونت
پرینتر سه بعدی
واسه بنده
سایت الان خارج از دسترس است !!؟؟
و اسه بنده که بدون مشکل بالا میاد و تا حالا که گزارشی از کاربران سایت هم مبنی بر قطع بودن مجموعه دریافت نکردم
 

milijj

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2009
نوشته‌ها
1,848
لایک‌ها
211
محل سکونت
پرینتر سه بعدی
الان کلا درامد شما ماهی 800 هست؟!

ببینید میانگین درامد فعلی رو گفتم . که از تبلیغات متنی و بنری تا الان گرفتیم.
بماند که از همین شاپرزفا فقط از اون تبلیغاتی که مال خودمون هست و نمونه اش همین تبلیغ بهینه سازی که در سایت زدیم تا الان چندین سفارش خوب جذب کردیم. در ضمن اینجور سایت ها نه اینکه واسه بنده باشه و تعریف کنم. همه می دونن چه پتانسیل بالایی دارند. شاپرزفا با یه مجموعه وبلاگ دهی بسیار متفاوت است. شما آی پی هایی دارید که همه به قصد خرید وارد این مجموعه میشن. شما اطلاعات جمع زیاید از وب مسترها و فروشگاه داران رو دارید. شما می تونید با این مجموعه بزرگ اگر طرحی ایده آل داشته باشدی چون همه وب مستر و این کاره اند پیشرفت زیادی داشته باشید. بنده ایشاله اگر از لحاظ زمان بندی یکم فرصت کنم به تاپیک فروش را کنسل خواهم کرد.
 

javadcenter

Registered User
تاریخ عضویت
19 مارس 2013
نوشته‌ها
686
لایک‌ها
18
برای دوستانی که بتوانند امور بازاریابی را انجام دهند مبلغ 1 میلیون تومان به عنوان پورسانت در نظر خواهیم گرفت.
بسیار عالی.من براتون انجام میدم.
لطفا قیمت نهایی رو اعلام کنید.
 

milijj

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2009
نوشته‌ها
1,848
لایک‌ها
211
محل سکونت
پرینتر سه بعدی
پس شد:
قیمت مزایده : 20 میلیون تومان
قیمت خارج از مزایده : 25 میلیون تومان.

گام افزایشی: 500 هزار تومان

شرایط خرید اقساطی:

قیمت تمام شده 30 میلیون تومان
پیش پرداخت: مبلغ 10 میلیون تومان
مابقی به صورت توافقی نهایتا در مدت نه ماه تسویه کامل خواهد شد.
بسیار عالی.من براتون انجام میدم.
لطفا قیمت نهایی رو اعلام کنید.
 

milijj

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2009
نوشته‌ها
1,848
لایک‌ها
211
محل سکونت
پرینتر سه بعدی
هزینه سرور ماهیانه چقدر هست؟
هزینه سرور شاپرزفا ماهیانه 180 تومنه که قبلا 160 بود اما این ماه زیاد شده. البته بروی سرورهای ایران هستیم. در صورتیکه به سرورهای خارج از کشور بره کمتر میشه
هزینه هاست انجمن هم ماهی 75 تومن
 
بالا