برگزیده های پرشین تولز

آیا لایسنس ESET من اورجینال است ؟ از نمایندگی رسمی ESET ایران بپرسید !

kamiran.online

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2015
نوشته‌ها
140
لایک‌ها
57
سن
39
با سلام خدمت کلیه کاربران عزیز.
در این تاپیک میخواهیم ضمن معرفی قیمت ها و امکانات لایسنس های اصلی ESET مخصوص ایران به شما آموزش دهیم چگونه لایسنس های اورجینال ESET را از لایسنس های تقلبی تشخیص دهید !!!

همانطور که اطلاع دارید در حال حاضر کمپانی محبوب ESET در ایران توزیع کننده رسمی ، نمایندگان فروش مجاز و شبکه فروش دارد و حتی سریال های مخصوص کشورمان توسط ESET تولید شده است و شایعاتی همچون
" ما تحریم هستیم ، لایسنس ESET در ایران کار نمیکند ، لایسنس را نمیشود در سایت ESET ثبت کرد ، لایسنس را نمیتوان به نام ایران ثبت کرد و ... " صحت ندارد .

برخی شرکت ها از محبوبیت آنتی ویروس های NOD32 استفاده کرده و لایسنس های تقلبی و یا اشتراکی را به عنوان لایسنس های اورجینال به فروش میرسانند و شعار آنها هم اینست که چون نرم افزار از ESET آپدیت میشود پس اورجینال است ! یوزرنیم و پسورد های سرقتی در اینترنت هم از ESET آپدیت میشوند اما آیا همانند اورجینال ها هستند ؟
این درحالی است که این لایسنس های تقلبی به دلیل داشتن کیفیت پایین و دستکاری در سیستم Licensing و مشکلات عدیده نمی توانند قدرت و کیفیت واقعی ESET را به شما نشان دهند !

اما لایسنس های اورجینال ESET حوزه خاورمیانه و قابل استفاده در ایران چهار ویژگی اصلی دارد :

1 - مهمترین ویژگی لایسنس های اورجینال در ایران ، ثبت سریال در سایت اصلی ESET مربوط به حوزه خاورمیانه است : هر یک از لایسنس های ESET دارای یک Activation Key یا سریال 20 حرفی میباشند که به صورت پنج قسمت 4 حرفی و مجموعا 20 حرف است که بدین شکل میباشد RNA2-5GX2-D2X2-S5DC-32XF . کاربر پس از خرید لایسنس باید شخصا با مراجعه به سایت http://www.eset.com/me/activate لایسنس را به نام خود و به صورت اختصاصی و با کشور ایران ثبت نماید. این مهم ترین ویژگی لایسنس های اورجینال ESET قابل استفاده در ایران است . اگر در هنگام خرید هر سایت دیگری به غیر از http://www.eset.com/me/activate برای فعال سازی به شما داده شده است شک نکنید که لایسنس شما تقلبی است ! لذا قبل از خرید همیشه سایت فعال سازی را از فروشنده سوال کنید و مطمئن شوید که آدرس کاملا با آدرس ESET خاورمیانه همخوانی داشته باشد . برخی لایسنس ها ممکن است در http://www.eset.com/us/register ثبت شوند که این نوع ، لایسنس های غیر قانونی و قاچاقی هستند. یعنی بدون اجازه ESET در ایران به فروش میرسد و شما نمی توانید به عنوان یک کاربر ایرانی آن را ثبت کنید و مجبورید کشور خود را به دروغ اعلام مثلا آمریکا اعلام نمائید. این نوع لایسنس ها هم در آینده دچار مشکلات قانونی خواهند شد ( اطلاعات بیشتر )

2 - سریال های اورجینال با حروف RN مخصوص ایران و AE مخصوص حوزه خاورمیانه شروع میشوند : دومین مشخصه سریال های اورجینال ESET در منطقه خاورمیانه فرمت و شکل ظاهری سریال است. دقت نمائید که در صورتی که لایسنس در سایت ESET.com رجیستر نشود این مشخصه ارزشی ندارد . لایسنس های اورجینال در حوزه خاورمیانه سریالی 20 کاراکتری شامل پنج بخش 4 حرفی بوده که با حروف RN یا AE آغاز میشود. RN مشخصه محصولات ESET NOD32 مخصوص ایران است و AE هم لایسنس های صادره از دفتر دبی ESET برای حوزه خاورمیانه است. در حال حاضر محصولات ESET NOD32 مخصوص ایران با سریال RN به کاربران عزیز واگذار میشود. اما سریال های ESET Smart Security مربوط به حوزه خاورمیانه ESET و دفتر دبی ESET است و با حرف AE آغاز میشود زیرا هنوز لایسنس اختصاصی اسمارت برای ایران از طرف ESET تولید و منتشر نشده است و کاربران میتوانند از لایسنس های حوزه خاورمیانه استفاده نمایند.
نمونه لایسنس های اصلی قابل فروش در ایران : RNA2-FUEY-TREH-CVDG-UEUW و AEA1-FUEY-TREH-CVDG-UEUW
( اطلاعات بیشتر )

3 - امکان استعلام لایسنس توسط سایت اصلی ESET ME : سومین مشخصه سریال های اورجینال ESET در ایران امکان استعلام و بازیابی لایسنس از طریق سایت اصلی کمپانی ESET ME میباشد. برای استعلام لایسنس میتوانید یوزرنیم و پسورد خود را در این لینک https://store.esetme.com/increase وارد کنید تا مشخصات اصلی خریدار و تعداد کاربر اورجینال آن نمایش داده شود. این سامانه برای استعلام لایسنس های اصلی و قانونی ESET NOD32 و ESET Smart Security قابل استفاده میباشد. همچنین با استفاده از این سامانه کاربارن میتوانند تعداد کاربر لایسنس های اصلی خود را با کارت اعتباری افزایش دهند. ( اطلاعات بیشتر )

4 - باکس های چند کاربره در حوزه خاورمیانه وجود خارجی ندارند : همانطور که در سایت رسمی ESET خاورمیانه هم میبینید چیزی به اسم For 3 PCs یا For 5 PCs برای NOD32 و Smart دیده نمیشود و شما فقط میتوانید مثلا تعداد سه لایسنس خریداری کنید تا هزینه شما کاهش یابد لذا شما تعداد پکیج خود را در هنگام خرید تعیین میکنید نه تعداد یوزر را ! این بدین معنی است که اصلا ESET در حوزه خاورمیانه چیزی به اسم باکس های چند کاربره ندارد یعنی هر یوزرنیم و پسورد تنها برای یک سیستم می باشد ! دقت نمائیم ممکن است نماینده ای سه سریال مختلف را درون یک پکیج به فروش برساند که کلیه ویژگی های فوق را دارا است . این هم باز چند کاربره محسوب نمیشود در حقیقت سه لایسنس در یک پکیج ارائه شده است. اما یوزرنیم و پسورد هایی که به عنوان چند کاربره در ایران فروخته میشوند اکثرا تقلبی بوده و معمولا همان تک کاربره هایی هستند که به قیمت سه کاربره فروخته میشوند !!!

تخفیفی ویژه برای آنان که به دنبال محصولات برند و اورجینال هستند :
اما ممکن است بگوئید قیمت لایسنس های اورجینال نود32 29 دلار و اسمارت سکیوریتی آن 39 دلار است و قیمت آنها برای کاربران ایرانی کمی سنگین است . از همین رو شرکت کامیران آسیا نمایندگی مجاز ESET در ایران جشنواره مخصوصی برای لایسنس های اورجینال ESET و مخصوصا کاربران پرشین تولز طراحی کرده که آنها میتوانند لایسنس های اصلی را 40% ارزانتر با کارت های عضو شتاب دریافت نمایند. این درحالی است که شما با داشتن کارت اعتباری همین لایسنس ها را میتوانید از فروشگاه ایست مخصوص خاورمیانه خرید نمائید .

کپن تخفیف 40 درصدی برای محصولات NOD32 و Smart Security مخصوص پرشین تولزی ها : ESET2015

کپن تخفیف 20 درصدی برای ESET Mobile Security مخصوص پرشین تولزی ها : ESET2015

قیمت ESET NOD32 نگارش 8 اورجینال مخصوص ایران (RN) با تخفیف 40 درصدی : 60.000 تومان
قیمت ESET Smart Security نگارش 8 اورجینال با تخفیف 40 درصدی : 81.000 تومان

سایت خرید آنلاین و تحویل لحظه ای لایسنس در هر ساعت از شبانه روز :
http://www.kamiran.asia/onlinestore

کاربران عزیزی که مشترکین ESET هستیند می توانند در این تاپیک تجربیات خود را در مورد اصل بودن یا تقلبی بودن پکیج های خریداری شده در ایران قید کنند . لطفا از قید نام شرکت گارانتی کننده به صورت کامل پرهیز کنید زیرا ما نمی خواهیم هیچ شرکتی را بدنام کنیم . نام شرکت ها را به صورت خلاصه مثلا تر****ه قید کنید . ما متوجه نام آنها خواهیم شد و بعد بگوئید پکیج شما کدام مولفه اورجینال ها را نداشته و در چه سایتی فعال سازی شده است و شما یوزرنیم مثلا اورجینال خود را از چه سایتی دریافت کرده اید .

توجه داشته باشید لایسنس های اورجینال همگی دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفتی هستند و همچنین پارتنر های ESET در ایران باید دارای لابراتوآر ویروس شناسی رایانه ای برای مقابله با ویروس های جدید و ناشناخته باشند . همچنین کلیه نمایندگان فروش (Partners) ضمن ارائه لایسنس هایی با مشصات گفته شده همگی گواهینامه نمایندگی بدین شکل دارند : گواهینامه نمایندگی ESET

امیدواریم با این فرهنگ سازی در مورد شناخت لایسنس های اورجینال به زودی فروش کلیه لایسنس های تقلبی در کشور برچیده شود.
لطفا نظرات خود را در مورد اورجینال بودن یا نبودن پکیج های شرکت های مختلف ارائه نمائید . نظرات شما مستقیما برای دفتر مرکزی ESET نیز ارسال خواهد شد.

Fake_ESET_Licenses.png
شناسائی انواع پکیج های تقلبی و لایسنس های غیر اورجینال ESET در بازار ایران :
متاسفانه به دلیل محبوبیت زیاد آنتی ویروس های NOD32 ، به همان نسبت هم پکیج های تقلبی ، غیر اورجینال و یا غیر قانونی دربازار فعلی نرم افزار ایران موجود است. لذا شرکت کامیران به عنوان نمایندگی مجار باکس های اصلی NOD32 ، انواع این لایسنس های غیر اورجینال را معرفی مینماید. در مجموع لایسنس های غیر قانونی و غیر اورجینال در چهار دسته کلی تقسیم میشوند که از این قرارند :


spacer.gif

1- پکیج ESET به نظر اورجینال اما با وب سایت های رجیستر تقلبی :


بخش عمده پکیج های تقلبی ESET در بازار ایران را پکیج هایی تشکیل میدهند که به ظاهر اورجینال هستند اما ما آنها را Fake Register می نامیم . در این پکیج ها سریالی قراردارد که ممکن است شبیه سریال های 20 حرفی اصلی ESET باشد و شما با مراجعه به سایت فعال سازی و رجیستر کردن آن ، یوزرنیم و پسورد را دریافت میکنید و میتوانید حتی نرم افزار را از سایت اصلی ESET دانلود نموده و نصب نمائید. به ظاهر همه چیز اورجینال است و لایسنس هم فعال میشود و عبارت Paid License در آنتی ویروس و اعتبار حدودا یک ساله هم شما را به شک نخواهد انداخت . اما در حقیقت سایتی که شما یوزرنیم و پسورد را از آن دریافت میکنید تقلبی است.
به نمونه این وب سایت ها نگاه کنید . این ها نمونه های تقلبی سایت ESET هستند. اگر در پکیج خود یکی از این لینک ها یا لینک های مشابه را به عنوان سایت رجیستر دیدید بی شک پکیج شما تقلبی است و به صورت غیر اورجینال ثبت و رجیستر میشود :

http://www.eset.im/register
http://eset-uk.com/me/activate
http://www.eset-activation.com
http://adaox.me/register
http://eset.de.com/register
http://eset.us.com/register
http://eset.com.so/register
http://eset.com.de/register
http://myeset.me/register
http://xupdate.ir/register
http://eset.org.in/register
http://eset.ru.com/register

خوب با کمی تامل میفهمید که همه این وب سایت ها شبیه سایت اصلی ESET هستند اما اگر شما نرم افزار اصلی را از سایت ESET دانلود کرده باشید پس از نصب و آپدیت آنتی ویروس متوجه میشوید که سایت های فوق توسط آنتی ویروس های ESET مسدود شده اند :

FakeRegisterSite.png
این نوع لایسنس های تقلبی اصطلاحا لایسنس های اشتراکی گفته میشود یعنی عوامل پشت پرده این نوع لایسنس ها یک آنتی ویروس تک کاربره از ESET خریداری کرده و یوزرنیم و پسورد آن را به واسطه سایت های تقلبی فوق به چندین خریدار تحویل میدهند . همچنین با استفاده از این ترفند میتوانند لایسنس های تک کاربره را به عنوان 3 یا 5 کاربره به فروش برسانند. پس از ثبت سریال ایمیل تقلبی لایسنس نیز برای شما ارسال خواهد شد که در ظاهر از ESET ارسال شده اما در حقیقت سایت فعال سازی تقلبی این ایمیل را ارسال کرده است و ایمیلی جعلی میباشد. این لایسنس ها به دلیل فروش به بیش از یک کاربر اورجینال نبوده و در مقاطع زمانی مختلف ممکن است توسط ESET مسدود شود. در این حالت شرکت های این نوع آنتی ویروس ها با بهانه هایی همچون استفاده از فی*لترشکن یا استفاده بیش از حد مجاز تقصیر را بر گردن کاربر انداخته و با کلی منت یوزرنیم و پسورد غیر اورجینال دیگری به او میدهند . اما در حقیقت یوزرنیم و پسورد اولیه توسط کمپانی به عنوان یک لایسنس غیر اورجینال مسدود شده و پشتیبانی این نوع شرکت ها به ناچار یوزرنیم و پسورد غیر اورجینال دیگری به کاربر میدهند. این روال تا پایان یک سال مدت اشتراک ادامه خواهد داشت . برخی کاربران هم ممکن است خوش شانس باشند و توسط ESET مسدود نشوند اما به هر حال لایسنس آنها غیر اورجینال است !

نکته دیگر این است که یوزرنیم و پسوردی که برای خریدار ارسال میشود در بانک اطلاعاتی ESET به نامی مجهول رجیستر شده است . همچنین خریدار با وارد کردن یوزرنیم یا ایمیل خود در بخش lost license سایت ESET در این لینک هیچ ایمیلی دریافت نخواهد کرد . این یعنی یوزرنیم و پسورد تحویلی به نام یک کاربر مجهول و یک ایمیل مجهول ثبت شده و به صورت همزمان توسط سایت های رجیستر تقلبی به تعداد زیادی از کاربران واگذار شده است.

نشانه دیگر این نوع لایسنس های تقلبی مدت زمان اعتبار کمتر از 365 روز است . یعنی شما امروز لایسنس را مثلا در سایت تقلبی فعال کردید ، در سایت تقلبی تاریخ امروز برای شروع لایسنس ثبت میشود و در ایمیل تقلبی دریافتی هم تاریخ امروز درج شده است اما پس از فعال سازی آنتی ویروس در کمال تعجب میبینید که لایسنس 1 یا چند روز قبل شروع شده است ! اگر لایسنس مثلا دو روز قبل استارت خورده است بدین معناست که سایت تقلبی ، لایسنس اصلی را دو روز قبل در سایت اصلیESET به نامی مجهول ثبت کرده و در طی این دو روز یوزرنیم و پسورد دریافتی از ESET را به کاربران زیادی تحویل داده است لذا شما دیگر تنها صاحب این یوزرنیم و پسورد نیستند و لایسنس شما با یوزرنیم و پسورد های سرقتی موجود در سایت ها تفاوت چندانی ندارد. فقط بین تعداد کاربر کمتری به اشتراک گذاشته شده است.

ارزش ریالی این نوع پکیج های تقلبی بین 5.000 تا 8.000 تومان میباشد. نمونه این پکیج های تقلبی با همین قیمت با پشتیبانی شرکت های مختلف و رنگارنگ در شرکت کامیران موجود است البته فقط برای تست همکاران نه برای فروش کاربران !
spacer.gif

2- فروش Username و Password تنها بدون سریال به عنوان OEM :
برخی فروشندگان ، لایسنس های ESET را به صورت Username و Password به کاربر در قالب پیامک ، ایمیل و ... تحویل میدهند و به کاربر میگویند که نرم افزار را از سایت اصلی ESET دانلود و نصب نمائید. اغلب ممکن است ایمیل ارسالی هم به نظر از ESET برای شما ارسال شده باشد اما با کمی تحقیق مشخص میشود که ایمیل هم تقلبی است . تاریخ شروع این لایسنس ها از زمان تحویل آغاز شده است و شبیه لایسنس های OEM سایر برند ها هستند. در ظاهر به نظر این یوزرنیم و پسورد مربوط به ESET است اما مشخص نیست از کجا آمده ؟ به نام چه کسی رجیستر شده ؟ و به صورت همزمان به چند نفر فروخته شده است؟ برخی شرکت ها یک سریال را در سایت ESET فعال کرده و یوزرنیم و پسورد دریافتی را در همان روز به چندین نفر میفروشند. ممکن است فروشنده شما نیز قربانی ترفند این نوع شرکت ها باشد. این لایسنس های غیر اورجینال ممکن است پس از مدتی توسط شرکت ESET به دلیل استفاده غیر قانونی مسدود شوند و کاربر با استفاده از این نوع لایسنس ها امنیت سیستم خود را به خطر خواهد انداخت. در مجموع ESET به هیچ عنوان لایسنسی به عنوان OEM و به صورت یوزرنیم و پسورد تنها در حوزه خاورمیانه ندارد !
ارزش ریالی نود32 این نوع لایسنس های غیر اورجینال در حدود 5.000 تومان میباشد.


3- پکبج های شرکتی دارای آپدیت سرور های اختصاصی :
نوع سوم پکیج های ESET در بازار ایران آنتی ویروس هایی با آپدیت سرور های اختصاصی هستند . در این نوع پکیج ها شما باید فقط نسخه ارائه شده شرکت پشتیبانی کننده را نصب نمائید و در حقیقت هیچ یک از امورات آنتی ویروس از نصب تا Update به ESET ارتباطی ندارد. این پکیج ها و لایسنس ها در انواع مختلفی هستند که برخی از آنها به دلیل دستکاری بیش از حد از آنتی ویروس های کرک شده هم ضعیف تر هستند. همچنین برخی از این پکیج ها به دلیل استفاده از آپدیت های کرک شده در سرور مادر از بروزکردن ماژول های آنتی ویروس عاجز هستند. برخی دیگر نیز مکررا آپدیت سرور آنها توسط ESET مسدود میشود و آپدیت کاربران دچار اختلال خواهد شد. لذا استفاده از این دسته پکیج ها کاملا بر عهده خریدار و گارانتی شرکت مربوطه میباشد و نمایندگان ESET و کمپانی اصلی هیچ مسئولیتی در قبال این نوع پکیج ها ندارند . برخی دیگر از این سرور ها از لایسنس های تحت شبکه برای سرویس دهی به کاربران خود استفاده میکنند که به دلیل استفاده از لایسنس اصلی شبکه ای در سرور مادر از کیفیت بالاتری برخوردارند. دقت نمائید حتی پکیج های سرور های لایسنس دار هم نباید به عنوان اورجینال فروخته شود زیرا به هر حال کیفیت سرویس دهی این پکیج ها مستقیما به سرور های مادر بستگی دارد و ESET هیچگونه مسئولیتی در قبال این سرور ها ندارد. سایت های فروش این پکیج ها نیز اغلب توسط کمپانی اصلی Block شده است.


ارزش ریالی نود32 این پکیج ها بسته به نوع سرور مادر و خدمات پشتیبانی بین 10.000 تا 20.000 تومان میباشد. اما ارزش ریالی نوع سرور های کرک شده که امکان آپدیت ماژول های آنتی ویروس را ندارند در حدود 5.000 تومان میباشد.

spacer.gif


4- پکیج و لایسنس های اورجینال اما فاقد مجوز فروش در ایران :
نوع چهارم که در بین پکیج های فوق از کیفیت بیشتری برخوردار هستند پکیج ها و لایسنس های اصلی ESET هستند که از نمایندگان سایر کشور ها مثل افغانستان ، پاکستان ، هند ، مالزی و ... خریداری شده و بدون اجازه ESET در ایران به فروش میرسند. این پکیج ها را نمی توان غیر اورجینال نامید لذا عبارت فاقد مجوز فروش بهترین عبارت برای این نوع لایسنس هاست.


مشکل اصلی در این پکیج ها چهار مقوله است :
اول اینکه نماینده فروش هیچ مجوز فروشی از کمپانی اصلی ESET برای فروش محصولات در ایران و حوزه خاورمیانه را ندارد و از نظر ESET فروش این لایسنس ها در ایران و خاورمیانه با وجود دفتر رسمی ESET در دبی و شبکه فروش مجاز NOD32 در ایران ، غیر قانونی است.

مشکل دوم این است که این لایسنس ها در سایت بین المللی ESET در آدرس http://www.eset.com/us/register رجیستر میشوند و از آنجا که در این بخش از سایت ESET اصلا کشوری به نام ایران در لیست ثبت وجود ندارد خریدار باید به اجبار و به دروغ خود را شهروند کشوری دیگر اعلام نماید که در مقوله لایسنس اورجینال ثبت اطلاعات خلاف واقع در سایت کمپانی اصلی از نظر قانونی مشکل دارد و کمپانی و نمایندگی های اصلی ایران می توانند به این نوع لایسنس ها ایراد قانونی وارد کنند. این درحالی است که لایسنس های مخصوص ایران در سایت خاورمیانه ESET در آدرس www.eset.com/me/activate ثبت میشوند که کشور ایران نیز در لیست کشور ها به صورت رسمی و قانونی قرار دارد.

مشکل سوم هم عدم امکان شناسائی اصالت منطقه ای لایسنس برای خریدار است . همانطور که میدانید شرکت های بزرگی همچون ESET برای هر کشور لایسنس اختصاصی و شرایط فروش و قیمت گذاری خاصی دارد. مشکل این پکیج ها عدم امکان تشخیص قیمت اصلی لایسنس است . زیرا لایسنس تحویلی به شما ممکن است مربوط به پاکستان ، افغانستان ، مالزی ، هند یا کشور های آفریقایی باشد که از ارزش ریالی بسیار پایین تری برخوردار هستند.

مشکل چهارم مشکلات قانونی برای فروشندگان و خریداران این نوع لایسنس هاست . برای مثال اگر احیانا شرکت عرضه کننده لایسنس شما به هر دلیلی به فعالیت خود ادامه ندهد سایر نمایندگان اصلی NOD32 در ایران و همچنین ESET خاورمیانه هیچ گارانتی و خدمات پس از فروشی به لایسنس هایی که به صورت غیر قانونی در ایران فروخته شده است نخواهند داد. نکته بعدی این است که در صورت شکایت نمایندگان اصلی ایران درمورد فعالیت بدون مجوز فروشندگان سایر کشور ها در حوزه خاورمیانه ممکن است سایت فروشنده توسط ESET مسدود شود. برای مثال سایت شرکت پر****نه به دلیل فروش لایسنس های کشور مالزی و سایر کشور های خارج حوزه خاورمیانه در ایران و عدم رعایت قوانین فروش نمایندگان در حال حاضر توسط ESET مسدود شده است . شرکت های زیادی در ایران هستند که با مشکلات قانونی فروش این نوع لایسنس ها دست و پنجه نرم میکنند که میتوانید اسامی دقیق آنها را از بخش فروش شرکت یا هر یک از نمایندگان مجاز NOD32 ایران سوال نمائید. ما به دلایل اخلاقی از بردن اسم آنها در این صفحه خودداری میکنیم.

اما در کل نوع آخر پکیج های ESET علاوه بر مشکلات قانونی فوق شبکه فروش و نمایندگی کشور را نیز دچار اختلال میکند. زیرا لایسنس های منطقه خاورمیانه ESET که به لایسنس های زیر نظر ESET ME معروف است طبیعتا ارزش ریالی بالاتری نسبت به لایسنس های افغانستان ، مالزی و کشور های آفریقایی دارد و فروش این لایسنس ها در حوزه خاورمیانه نتیجتا به بی ثباتی قیمت محصولات و اختلال در قیمت گذاری منجر خواهد شد. علت منع قاونی فروش لایسنس های ارزان قیمت در حوزه خاورمیانه هم همین امر است.

ارزش ریالی نود32 این نوع لایسنس ها بسته به کشور صادرکننده متغیر است اما عموما بین 20.000 تومان تا 30.000 تومان میباشد.
 
Last edited:

afoadi

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2007
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
86
محل سکونت
گیلان - رشت
دوست عزیز مگه RN کد مخصوص افریقا نیست؟ مگه این کدها شامل انتی ویروس های قیمت پایین برای بازار افریقا نیست؟


* پاسخ در پست مخصوص با تشریح کامل درج شد .
خیر این موضوع فقط دروغ پردازی یک سایت ایرانی در مورد لایسنس های RNA میباشد. برای اطلاعات بیشتر به پست مربوطه با توضیحات کامل در ادامه مراجعه کنید.
لینک مستقیم در مورد دروغ پردازی این گونه سایت ها : http://forum.persiantools.com/threads/آیا-لایسنس-eset-من-اورجینال-است-؟-از-نمایندگی-eset-ایران-بپرسید.663591/page-3#post-10818059
 
Last edited by a moderator:

kamiran.online

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2015
نوشته‌ها
140
لایک‌ها
57
سن
39
دوست عزیز مگه RN کد مخصوص افریقا نیست؟ مگه این کدها شامل انتی ویروس های قیمت پایین برای بازار افریقا نیست؟

خیر دوست من . سریال های ایران قراربود با IR شروع بشه اما همانطور که همه میدونند ESET در طی سالهای اخیر دیگه حرف I رو در سریال ها برداشته علتش هم اشتباه گرفتن با حرف l - ال لاتین است. لذا کد RN از چند ماه پیش برای ایران انتخاب شد و الان هم فقط برای ESET NOD32 سریال های RN اختصاصی ایران صادر میشه . نکته بعدی اینکه لایسنس های آفریقایی معمولا در سایت عمومی ESET در آدرس http://www.eset.com/us/register/ رجیستر میشوند که اسم ایران هم در لیست وجود ندارد اما لایسنس های مخصوص ایران فقط در آدرس ESET Middle East در لینک : http://www.eset.com/me/activate/
به نام ایران قابل رجیستر و فعال سازی به نام خریدار میباشد.

اگر در نمایشگاه الکامپ امسال تشریف داشتید مدیر فروش ESET خاورمیانه و مدیر گسترش بازرگانی ESET هم در نمایشگاه حضور داشتند و به صورت رسمی از سریال های RN مخصوص ایران پرده برداری کردند.

خبر بازگشت رسمی نود32 به ایران در نمایشگاه الکامپ 2014 و پرده برداری از لایسنس های مخصوص ایران : http://www.elecomp2014.com/index.php/fa/m/news/806-nod32

خبر فوق را هم برای تائید داشتن نمایندگی ESET در ایران گذاشتیم تا دوستانی که میفرمایند ایران تحریم است و ... دیگه مطمئن شوند که در الکامپ 2014 مدیر فروش ESET ME جناب Neo Neophytou هم در غرفه گروه ESET ایران حضورداشتند و به سوالات کاربران پاسخ میدادند !
 

kamiran.online

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2015
نوشته‌ها
140
لایک‌ها
57
سن
39
Mobomas عزیز .

درباره ارگ ست سوال کرده بودید .

ایمیل شما کاملا صحیح است و ارگ ست در ایران نماینده لایسنس های Home شرکت ESET است اما روی صحبت ما دربراه پکیج های اصلی ESET است که اصطلاحا Retail Box نامیده میشه . دقت کنید شما در خرید از ارگ ست سریالی دریافت نمیکنید که بخواهید در سایت ESET فعال کنید.
لطفا با ارگ ست تماس بگیرید و سوال کنید آیا سریالی که به شما میدهند در سایت ESET ثبت میشود ؟
پاسخ آنها این خواهد بود : خیر - شما سریال رو در سایت ارگ ست ثبت میکنید و سریال هم مخصوص ارگ ست است و بعد لایسنس فعال شده از ESET برای شما ایمیل میشه ! تقریبا شبیه لایسنس های OEM است و دلیل ارزان تر بودن آنها هم همینه.

ضمنا همانطور که در سایت ارگ ست میبینید این نمایندگان لایسنس های اورجینال ESET Smart Security را نمی توانند ارائه کنند. لذا شما هیچ وقت نمیتونید از کمپانی مثل ارگ ست چنین کارت لایسنس اورجینالی تحویل بگیرید :
http://www.kamiran.asia/images/uploads/Image/Original-ESETME-Licenses.jpg

این بدین معنا نیست که ارگ ست لایسنس اصلی نمیده اما بحث ما شناسائی لایسنس های اصلی Retail بود نه OEM و Home License ها . یعنی لایسنس هایی که شما بعد از خرید میتونید حتی 1 سال نگه دارید و بعد برید در سایت ESET ثبت کنید.

سریال های 20 حرفی اورجینال ESET که به عنوان Retail Box معروف هستند فقط توسط نمایندگان Retail عرضه میشوند . نکته بعدی اینه که شما میتونید از سایت باشگاه مشتریان ESET در ایران هم دیدن نمائید و لیست نمایندگان باکس های اصلی رو مشاهده کنید. این سایت از الکامپ 2014 به مناسبت حضور رسمی ESET در ایران راه اندازی شده و توسط همکارانمون در دژآذر هم مدیریت میشه . نمایندگان باکس های اصلی NOD32 رو در این سایت میتونید ببینید.

همکاران خوبمون در ارگ ست مسئول فروش لایسنس های اصطلاحا Home License که همان OEM ها هستند یعنی شما سریالی برای رجیستر کردن در سایت ESET از آنها دریافت نمیکنید . کل مراحل رجیستر توسط خود ارگ ست برای شما انجام میشه و فقط یوزرنیم و پسورد ارسال میشه. یه چیزی شبیه لایسنس های OEM میشه که به محض خرید فعال شده هستند. اما بحث ما در مورد لایسنس های Retail یا قابل ثبت در سایت ESET است.

Mobomas عزیز . در مورد http://www.eset.com/us/register من اسم کشور ایران رو در لیست نمیبینم . برای همین عرض میکنیم این لینک عمومی ESET است و برای کاربران حوزه خاورمیانه ESET و مخصوصا ایرانی ها نیست. وقتی شما نمیتوانید لایسنس رو به نام ایران ثبت کنید این یعنی نمیشه تشخیص داد لایسنسی که به شما داده اند مال کدام کشور است . برخی لایسنس ها 7-8 دلار هستند و برخی دیگر 20-30 دلار ! در حال حاضر گران ترین و باکیفیت ترین لایسنس ها مربوط به ESET ME است که مخصوص کشور های ایران - امارات و سایر کشور های حوزه خاورمیانه است و ارزان ترین ها هم مربوط به افغانستان و پاکستان هستند که در سایت http://www.eset.com/us/register رجیستر میشوند.

ضمنا بد نیست این خبر رو هم در الکامپ مشاهده کنید : http://www.elecomp2014.com/index.php/fa/m/news/806-nod32

اگر سوالی بود باز در خدمت هستیم ...
 
Last edited:

Alios

Registered User
تاریخ عضویت
23 آپریل 2012
نوشته‌ها
1,298
لایک‌ها
591
محل سکونت
** گیـــلان **
دوست عزیز یوزرنیم به این صورت باشه چی؟
EAV-1111111111
اصلا مگه غیر اورجینال باشه توو قسمت About میزنه Paid licensed.؟
 

kamiran.online

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2015
نوشته‌ها
140
لایک‌ها
57
سن
39
دوست عزیز یوزرنیم به این صورت باشه چی؟
EAV-1111111111
اصلا مگه غیر اورجینال باشه توو قسمت About میزنه Paid licensed.؟

دوست من ارتباطی با یوزرنیم ندارد . الان لایسنس های تقلبی که داره تو بازار هر روز زیاد تر میشه هم تو قسمت About میزنه Paid License هم یوزرنیماش به همان شکل اورجینال هاست . اما اتفاقی که می افته اینه که شما یوزرنیم رو از کجا دریافت کردید ؟

اگر از http://eset.com/me/activate/
اقدام به ثبت سریال کردید و یوزرنیم و پسوردتون رو محرمانه از خود ESET دریافت کردید یعنی اورجینال است و این یوزرنیم و پسورد اختصاصا برای سیستم شما میباشد و کسی دیگری از آن استفاده نمیکند. این یعنی لایسنس شما از نظر قانونی در بالاترین سطح کیفی اش است.

اما برخی یوزرنیم و پسورد ها هستند که فروشنده به شما میگه باید برید تو سایت مثلا myeset.im !!! اونجا بهت یوزرنیم و پسورد میده ! خوب این سایت ESET نیست !

این نوع لایسنس ها که ما بهش تقلبی یا برخی شرکتی هم میگند ارزش ریالیش در حدود 10.000 تومان است که البته برای نمونه هم برای فروش داریم . البته نمیگیم این نوع رو بخرید ولی اگر کسی دوست داشت بهش میدیم ولی نه برای استفاده در آنتی ویروس فقط برای تست . یوزرنیم های تقلبی به شکل EAV-XXXXXXXXXX هستند و در About هم 365 روز اعتبار میخورند. قیمتشان هم 10.000 تومان است نه 70-80 تومان . چون اصلی نیستند.

برای اصلی بودن باید این نکات را چک کنید :

سریال داخل پکیج در چه سایتی رجیستر شده که یوزرنیم و پسورد رو به شما داده ؟ ( آدرس دقیق سایت فعال سازی )
چهار رقم اول سریال چیست ؟
اگر پکیج اصلا سریال 20 حرفی و سایت برای فعال سازی ندارد که کلا در خانواده شبیه اورجینال ها هم نیست !

موارد فوق را اطلاع بدید تا قیمت لایسنس و اورجینال بودن آن را بهتون بگیم.

ارزش ریالی لایسنس های غیر اورجینال نود32 بسته به خدمات شرکت گارانتی کننده بین 5.000 تا 10.000 تومان بر آورد میشه که البته نباید به عنوان اورجینال فروخته بشه . متاسفانه در بازار الان شاهد فروش پکیج های 5.000 تومانی به قیمت 60-70 هزار تومان هستیم . به همین علت است که الان ESET در حال اطلاع رسانی و درست کردن بازار فروشش در ایران است . چون با این روال تا سال دیگه شما چیزی به اسم اورجینال دیگه در بازار نخواهی دید !

همین الان هم خیلی کم میبینی !
نمونه : این کارت لایسنس که در تصویر است رو کدام یک از همکاران ESET در بازار دیدند و در پکیج کدام شرکت ؟
http://www.kamiran.asia/images/uploads/Image/Original-ESETME-Licenses.jpg

تصویر کارت لایسنس اصلی ESET Smart Security وارد شده از دبی رو براتون گذاشتم دوستان ESET کار نظر بدید از کدام شرکت ها تا حالا چنین لایسنسی در یافت کردید ؟ لطفا نام شرکت رو هم بفرمائید. مشکلی هم از بابت تبلیغ نام شرکت های دیگه نیست چون محصول اصلی است و فرقی نمیکنه شما از کسی و کجا میخرید وقتی محصول اصلی رو میخرید !

اگر سوال بود در خدمتتون هستیم. ضمنا دوستانی که سوالات تلفنی دارند میتونند با مدیر فروش لایسنس های RN مخصوص ایران با 02144007217 یا 02147251 داخلی 103 - مهندس بهشاد به صورت تلفنی هم مطرح کنند.
 
Last edited:

handynasty

Registered User
تاریخ عضویت
20 آپریل 2013
نوشته‌ها
900
لایک‌ها
364
محل سکونت
تهران
ممنون از اطلاع رسانی تون. ما که فعلا زیر سایه مستدام Comodo Internet Security رایگان داریم روزگار میگذرونیم.
بد نبود شرکت ESET هم یه خرده از شرکت هایی مثل آویرا و کومودو و 360 Security الگو برداری میکرد و یه محصول رایگان واسه کاربران خانگی هم لابلای محصولاتش میذاشت. اینجوری شاید هم یه اسم و رسم بیشتری در میکرد هم بیشتر بازار رو دست خودش میگرفت.
خیلی از کاربران قدیمی این شرکت مثل خود من از وقتی که لایسنس های تقلبی و بازی موش و گربه غیرفعال کردن دونه دونه اونا از طرف این شرکت شروع شد و شرکت های دیگه محصول رایگان و قدرتمند خانگی ارائه کردند، ESET رو برای همیشه کنار گذاشتیم و عطاش رو به لقاش بخشیدیم.
 

kamiran.online

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2015
نوشته‌ها
140
لایک‌ها
57
سن
39
ممنون از اطلاع رسانی تون. ما که فعلا زیر سایه مستدام Comodo Internet Security رایگان داریم روزگار میگذرونیم.
بد نبود شرکت ESET هم یه خرده از شرکت هایی مثل آویرا و کومودو و 360 Security الگو برداری میکرد و یه محصول رایگان واسه کاربران خانگی هم لابلای محصولاتش میذاشت. اینجوری شاید هم یه اسم و رسم بیشتری در میکرد هم بیشتر بازار رو دست خودش میگرفت.
خیلی از کاربران قدیمی این شرکت مثل خود من از وقتی که لایسنس های تقلبی و بازی موش و گربه غیرفعال کردن دونه دونه اونا از طرف این شرکت شروع شد و شرکت های دیگه محصول رایگان و قدرتمند خانگی ارائه کردند، ESET رو برای همیشه کنار گذاشتیم و عطاش رو به لقاش بخشیدیم.

بله درک میکنم . اطلاع رسانی های ما هم از بابت همین موش و گربه بازی هاست و لایسنس های غیر اورجینالی که به عنوان اورجینال فروخته میشه. ( اصطلاحا بهش میگیم اورجینا نما ها ) البته ESET هم سیاست های خاص خودش رو داره جوری که شما الان در نظر سنجی های ایران همیشه نود32 رو اول میبیند ( از نظر محبوبیت عرض میکنم ) در قدرت هم هرکس واقعا اورجینال استفاده کرده و واحد پشتیباین درست و حسابی داشته هیچ وقت مشکلی پیش نیامده . کاربرانی هم که مثلا میگند نود32 فلا ویروس رو نشناخت زا دو دسته هستند : کاربران نود32 های تقلبی - کاربرانی که نود32 بدون پشتیبانی دارند. چون الان شما هر انتی ویروس نصب کنی یک ویروس به هر حال هست که شناسائیش نکنه. الان مصلا کمودو که فرمودید ما الان در لابراتوآر ESET در ایران 32 نوع ویروس داریم که کمودو شناسائیش نمیکنه . دوست داشتی توی پیام خصوصی یک نمونش رو پ خ بده بهتون بدم تست کنید به شرطی که به کمودو نمونش رو ندید ;) :
http://www.iransetup.com/Images/PollingY2014.jpg
http://www.iransetup.com/Images/PollingY2013.jpg
http://www.iransetup.com/Images/PollingY2012.jpg

همیشه نود32 در ایران محبوب ترین بوده یکی از دلایلش هم همین مهربونی هاشه. این موش و گربه بازی های مسدود کردن لایسنس های غیر اصلی در همه کمپانی ها هست ولی ESET الان دغدغش تقلبی های اورجینال نماست !

البته در مورد موبایل سکیوریتی نسخه رایگان و Free ارائه شده البته نه با امکانات فول . ولی چشم ما باز پیشنهاد شما رو برای دفتر خاورمیانه ESET ارسال کردیم و ممنون از پستتون.
 
Last edited:

kamiran.online

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2015
نوشته‌ها
140
لایک‌ها
57
سن
39
در مورد محبوبیت نود32 این مقاله هم خالی از لطف نیست اما متاسفانه از اون 60 درصدی که الان اورجینال میخرند در نود32 نصف بیشترشون دارند تقلبی رو به عنوان اصلی میخرند :

http://www.bartarinha.ir/fa/news/170177/کدام-آنتی-ویروس-در-ایران-بیشتر-فروش-دارد

علت هم همین محبوبیت نود32 در ایران است . فروشنگان دنبال سود کلان هستند و چون محصولات اصلی نمیتونه ارضاشون کنه رو به محصولات تقلبی بدون قیمت میارند که بتونند یک محصول تقلبی رو 10.000 تومان بخرند به عنوان اسمارت سکیوریتی 39 دلاری بفروشند کلی هم منت سر خریدار بزارند بهش بدند 70.000تومان و 60.000 تومان سود مفت کسب کنند !!! درصورتی که در پکیج های اصلی فروشنده باید پکیج رو 135.000 تومان به قیمت اصلی کمپانی (39 دلار ) بفروشه تا چنین سودی بدست بیاره.

در کسپر هم همینه ، فروش تقلبی ها رونقش زیاد شده ولی کسپر چون کمپانی مهربانی نیست و موش و گربه بازیش در حد خیلی بالا و سریع است فروشندگان بیشتر میترسند محصول تقلبی به جای اصلی بفروشند. اما در ESET با سوء استفاده از مهریانی کمپانی مادر فروشندگان سود های کلانی به جیب میزنند. بعضیا میگند حق دارند چون اجاره مغازهاشون بالاست . اما ما ها هم به عنوان نمایندگی نگران خراب شدن برند ها هستیم و شرکت هایی که فقط اسم پشتیبانی رو دارند و فقط به سود فروشگاهها فکر میکنند نه کیفیت محصولی که ارائه میشه !
 

darvish1900

Registered User
تاریخ عضویت
19 آپریل 2008
نوشته‌ها
882
لایک‌ها
116
RNA (REPUBLIC OF NEW AFRIKA
چه ربطی به ایران داره؟
این عکسهایی که هم از کارت گذاشتی همچین چیز عجیبی نیست چاپ خونه ایران هم میزنه نیازی نیست زحمت از دبی بکشی تازه بدی چین اروزن تر چاپ میکنه
اینها هیچ اثباتی برای اصلی بودن یا نبودن نیست. مهم اینکه از سرور ESET.com آپدیت بشه
حالا میخواد برای هند باشه مال آفریقا باشه و....



* پاسخ در پست مخصوص با تشریح کامل درج شد .
خیر این موضوع فقط دروغ پردازی یک سایت ایرانی در مورد لایسنس های RNA میباشد. برای اطلاعات بیشتر به پست مربوطه با توضیحات کامل در ادامه مراجعه کنید.
لینک مستقیم در مورد دروغ پردازی این گونه سایت ها : http://forum.persiantools.com/threads/آیا-لایسنس-eset-من-اورجینال-است-؟-از-نمایندگی-eset-ایران-بپرسید.663591/page-3#post-10818059
 
Last edited by a moderator:

darvish1900

Registered User
تاریخ عضویت
19 آپریل 2008
نوشته‌ها
882
لایک‌ها
116
به لینک سری بزنید
http://www.ictpress.ir/Default,fa-IR,ICTPress,Content,NewsDetail,Key,21203.aspx


* پاسخ در پست مخصوص با تشریح کامل درج شد .
خیر این موضوع فقط دروغ پردازی یک سایت ایرانی در مورد لایسنس های RNA میباشد. برای اطلاعات بیشتر به پست مربوطه با توضیحات کامل در ادامه مراجعه کنید.
لینک مستقیم در مورد دروغ پردازی این گونه سایت ها : http://forum.persiantools.com/threads/آیا-لایسنس-eset-من-اورجینال-است-؟-از-نمایندگی-eset-ایران-بپرسید.663591/page-3#post-10818059
 
Last edited by a moderator:

kamiran.online

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2015
نوشته‌ها
140
لایک‌ها
57
سن
39
RNA (REPUBLIC OF NEW AFRIKA
چه ربطی به ایران داره؟
این عکسهایی که هم از کارت گذاشتی همچین چیز عجیبی نیست چاپ خونه ایران هم میزنه نیازی نیست زحمت از دبی بکشی تازه بدی چین اروزن تر چاپ میکنه
اینها هیچ اثباتی برای اصلی بودن یا نبودن نیست. مهم اینکه از سرور ESET.com آپدیت بشه
حالا میخواد برای هند باشه مال آفریقا باشه و....

دوست من بارها گفتیم لایسنس مثلا آفریقا رو کسی در ایران بفروشه ما به عنوان نمایندگی سایتش رو مسدود میکنیم. اینجا خاورمیانه است و لایسنس آفریقا اجازه فروش ندارد ! ضمنا شما لطفا قبل از اظهار نظر محب کنید ایمیل بزنید به ESET خاورمیانه و سوال کنید سریال مخصوص ایران با چه حرفی شروع میشه ؟

دوستانی که میفرمایند IR باید باشه نمایندگی ESET هستنید ؟ ESET در سریال ها از حرف I استفاده نمیکنه عزیزم. خود ESET در نمایندگان الکامپ در ایران اومده و از RN ها پرده برداری کرده این هم خبرش :
www.elecomp2014.com/index.php/fa/m/news/806-nod32

نکته بعدی اگر شما کارت لایسنس چاپ کنید بعد میتونی لایسنس رو در سایت اصلی به نام ایران هم رجیستر کنی ؟ لایسنس های مخصوص ایران فقط در سایت رسمی ESET خاورمیانه رجیستر میشوند :
http://www.eset.com/me/activate/
به نام ایران و کاملا قانونی . لایسنس افغانستان و .. که قاچاقی فروخته میشه رو شما نمیتونید در سایت ESET ME رجیستر کنید.

ضمنا اعتقاد ESET اینه که لایسنس قاچاق و بدون مجوز فروش اورجینال نیست ! همه کمپانی ها همین هستند ! دوستانی که میگند لایسنسی که قاچاقی میاد در کشور و فروخته میشه بدون اجازه کمپانی اورجینال است اظهار نظر کنند.

لایسنس قاچاقی مشکلش اینه که باید لایسنس رو به نام یک کشور دیگه رجیستر کنی . مثلا به نام افغانستان یا مثلا آمریکا یا پاکستان . بعد شما داری در ایران استفاده میکنی و با آی پی ایرانی آپدیت میکنید ! یعنی کمپانی مادر میتونه قانونی جلوی لایسنس شما رو بگیره . الان هم اگر نمیگیره چون تازه شبکه فروش رسمی داره جون میگیره و کمپانی این حق رو داره جلوی آپدیت یا رجیستر مثلا لایسنس پاسکتان رو در ایران ببنده که این روال قانونی هم به زودی پیاده میشه تا مفهوم اورجینا ها بیشتر مشخص بشه.
 
Last edited:

darvish1900

Registered User
تاریخ عضویت
19 آپریل 2008
نوشته‌ها
882
لایک‌ها
116
دوست عزیز انشاااله که موفق باشید. هنوز تبلیغات سرور کاناداتون رو مجله نت هست. خدا رو شکر شما هم رو به اورجینال آوردید
 

kamiran.online

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2015
نوشته‌ها
140
لایک‌ها
57
سن
39

درویش عزیز متشکر که این لینک رو گذاشتید . این سایت به عنوان اشاعه کننده اکاذیب و خدشه دار کردن لایسنس های اختصاصی ایران به ESET گزارش میشه . بنده نتیجش رو بهتون اطلاع میدم . سعی میکنیم اگر دوستان ، باشگاه مشتریان NOD32 ایران رو هم قبول ندارند سندی رسمی تر ارائه کنیم. ممنون که این لینک رو گذاشتید . یک سری سایت ها باید یادبیگرند وقتی از چیزی اطلاع ندارند Copy - Past نکنند.

من پستتون رو هم حذف نکردم چون خیلی خوبه که کاربران سایت های دروغ پرداز رو بشناسند. این مورد با ESET مطرح میشه . سعی میکنیم با هماهنگی کمپانی اصلی لینک مربوطه شما رو کاملا در ESET مسدود کنیم کمی ابهامات برداشته شود . ما دنبال منشاء این شایعات بودیم و ممنون که اطلاع دادید.
 
Last edited:

viphyip

Registered User
تاریخ عضویت
24 دسامبر 2009
نوشته‌ها
1,567
لایک‌ها
495
محل سکونت
http://vipkey.ir
درود بر شما همکار گرامی
آقا زیاد خودتون رو اذیت نکیند فوقش اگر شرکت eset تونست به جایی برسه که فقط با یوزر و پسوردهایی که شما می فرمائید کار کنه و با این قیمتها خیلی هم خوب می شه
همه دیگه از آنتی ویروس های که دردسر ندارند استفاده می کنند و شرکت ESET در ایران بازار خودش رو از دست خواهد داد و بازار آنتی ویروس های دیگه داعتر خواهد شد
 
Last edited by a moderator:

kamiran.online

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2015
نوشته‌ها
140
لایک‌ها
57
سن
39
دوست عزیز انشاااله که موفق باشید. هنوز تبلیغات سرور کاناداتون رو مجله نت هست. خدا رو شکر شما هم رو به اورجینال آوردید

درویش عزیز ما هنوز هم با وجود اورجینال ها برای مراکزی که اینترانت ملی دارند آنتی ویروس اختصاصی تولید میکنیم . الان روی اینترانت ملی کشور بیش از 100.000 کاربر لایسنس های شرکتی داریم . همانطور که میدانید الان در اینترانت ملی کامیران تنها برند آنتی ویروسی است که قابل آپدیت شدن را دارد. هیچ کدام از این انتی ویروس های ESEt روی اینترنت ملی کار نمیکنند ! اما هیچ وقت این پکیج ها به اسم اورجینال تولید نشده و عبارت پکیج شرکتی مخصوص اینترانت ملی بر روی پکیج موجود است ضمن اینکه قیمت فروش این پکیج ها چون اکثرا برای مدارس است در حدود یک دهم اورجینال هاست و البته کیفیت بسیار خوب با پشتیبانی تلفنی 365 * 24 * 7 دارند بدون قطعی و بدون مسدودی . فقط اورجینال نیستند و به عنوان اورجینال هم فروخته نمیشوند.

باز هم تاکید میکنم ESET در ایران کلا 3 ماه است که نمایندگی رسمی دارد . این اطلاع رسانی ها برای لایسنس های اصلی هم به همین علت است.
 

daneshbin

Registered User
تاریخ عضویت
19 مارس 2013
نوشته‌ها
458
لایک‌ها
75
محل سکونت
ایران
سلام و عرض ادب
پیشنهاد میدم دوستان حتما این مطلب رو در سایت زیر مطالعه بفرمایید تا بفهمید جریان لایسنس های RN از چه قراره :
http://www.ictpress.ir/Default,fa-IR,ICTPress,Content,NewsDetail,Key,21203.aspx

امیدوارم عاقبت این همه ادعای شما با این همه کاربر بخیر باشه ... :general705:
:general705::general705:

امیدوارم موفق باشید



* پاسخ در پست مخصوص با تشریح کامل درج شد .
خیر این موضوع فقط دروغ پردازی یک سایت ایرانی در مورد لایسنس های RNA میباشد. برای اطلاعات بیشتر به پست مربوطه با توضیحات کامل در ادامه مراجعه کنید.
لینک مستقیم در مورد دروغ پردازی این گونه سایت ها : http://forum.persiantools.com/threads/آیا-لایسنس-eset-من-اورجینال-است-؟-از-نمایندگی-eset-ایران-بپرسید.663591/page-3#post-10818059
 
Last edited by a moderator:

kamiran.online

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2015
نوشته‌ها
140
لایک‌ها
57
سن
39
درود بر شما همکار گرامی
آقا زیاد خودتون رو اذیت نکیند فوقش اگر شرکت eset تونست به جایی برسه که فقط با یوزر و پسوردهایی که شما می فرمائید کار کنه و با این قیمتها خیلی هم خوب می شه
همه دیگه از آنتی ویروس های که دردسر ندارند استفاده می کنند و شرکت ESET در ایران بازار خودش رو از دست خواهد داد و بازار آنتی ویروس های دیگه داعتر خواهد شد

همکار عزیز چرا نداشته باشه ؟ ESET چیش از بقیه کمتره ! کدام محصول در ایران الان ساعت 2 نصفه شب پشتیبانی تلفنی داره ؟ کدام محصول الان در ایران ساعت 10 شب پشتیبانی آنلاین روی خط داره ؟
شما خودت داری ESET کارمیکنی ولی چون ایست 10.000 تومانی میفروشی ارزش ارائه خدمات پشتیبانی خوب رو میدونی که این قیمت نداره !

خود شما به عنوان یکی از فعالان در برند ESET ( حالا اصل یا غیراصل ) تا کنون چند نمونه ویروس جدید برای لابراتوآر های ویروس شناسی ESET در ایران یا براتیسلاوا فرستادی که شناسائی بشه ؟

حالا برید برند های دیگر رو نگاه کنید. یک ویروس جدید میاد نمایندگانشون زیر 1 ساعت نمونه گیری میکنند برای لابراتوآر مرکزی ارسال میکنند بعد میاند سنگ برندشون رو به سینه میزنند ما زود شناسائی کردیم. شما در ESET چی کار کردید ؟ قدرت شناسائی ویروس های هر برند به فعالیت لابراتوآر های ویروسی شناسی در هر کشوره ! میدونید که بیش از 90% شناسائی ویروس ها از طریق ارسال نمونه های آلوده به لابراتوآر های ویروس شناسیه ؟ ESET ارزش نداره ؟ چرا نداره ؟ قدرت شناسائیش مثلا رو فلان ویروس کم بوده ؟ آیا به نمایندگان اصلی گزارش کردید ؟ نمونه ارسال کردید ؟ مگر مثلا نورتون ویروس های ایرانی رو چطور شناسائی میکنه ؟ بلند میشه میاد ایران . نه نمایندگی نورتون سریع نمونه گیری میکنه برای کمپانی ارسال میکنه.

بله خوب مثلا کاربری که بابت یک سال 10.000 تومان پرداخت میکنه اصلا ارزش نداره که شما 1 ساعت براش وقت بزاری ببینی مشکلش چیه چون اصلا صرفه اقتصادی نداره . اما ما در کامیران وقتی طرف 60.000 تومان پول لایسنس داده دیگه معنی نداره آنتی ویروس ویروسی رو نشناسه . ما در سال گذشته بیش از 100 نمونه ویروس ایرانی برای ESET ارسال کردیم. همین الان بیش از 40 نوع ویروس ایرانی در لابراتوآر داریم که فقط ESET شناسائیش میکنه ، نه کسپر ، نه اویرا و نه هیچ آنتی ویروس دیگری هنوز شناسائیشون نکرده . چرا چون لابراتوآر نمایندگی ایران برای هر کدام بیش از 1 ساعت روی سیستم کاربر وقت گذاشته نمونه گیری کرده ، آنالیز کرده و برای ESET ارسال کرده . الان اون ویروس رو فقط ESET میشناسه.

چند از همکاران عزیز در برند ESET که دارند لایسنس میفروشند به سرنماینده های اصلی متصل هستید که ویروس های جدید رو گزارش کنید و اونا رو در جریان بزارید.

همکاران عزیز در برند ESET میتونند نمونه های ویروس های جدید رو مستقیما به ESET یا به یکی از نمایندگان اصلی ESET در ایران ارسال کنند. میتونید از ایمیل viruslab at kamiran.asia برای ارسال استفاده کنید.

همکاران عزیزی که فقط ESET رو میفروشند از این پس اگر واقعا ویروسی رو فکر میکنید ناشناخست حتما گزارش کنید فقط انتقالد نکنید از برند . البته اگر با این قیمت های فروش براتون صرفه اقتصادی داشته باشه .
 
Last edited:

kamiran.online

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2015
نوشته‌ها
140
لایک‌ها
57
سن
39
سلام و عرض ادب
پیشنهاد میدم دوستان حتما این مطلب رو در سایت زیر مطالعه بفرمایید تا بفهمید جریان لایسنس های RN از چه قراره :
http://www.ictpress.ir/Default,fa-IR,ICTPress,Content,NewsDetail,Key,21203.aspx

امیدوارم عاقبت این همه ادعای شما با این همه کاربر بخیر باشه ... :general705:
:general705::general705:

امیدوارم موفق باشید

:) مرسی عزیزم . نگران نباشید دانش بین عزیز . این موارد نشر اکاذیب در ایران خیلی رایج است اما یک کمپانی امنیتی به راحتی میتونه اکاذیب رو Block کنه . این موارد به همراه چند سایت دیگر که به نشر اکاذیب در مورد لایسنس ها رسمی ایران (RN) پرداختند به ESET خاورمیانه گزارش شد . نتیجه رو به اطلاع همه همکاران ESET میرسونیم. برخورد معمول ESET با این نشر اکاذیب معمولا مسدود شدن لینک مربوطه است که پس از طی روال اداری انجام میشه. البته سایت مذکور پس از حذف اکاذیب منتشر شده میتونه نسبت به رفع مسدودی ازطریق نمایندگان اصلی اقدام کنه .

اتفاقا خوب شد این مورد مطرح شد که حداقل وجود نمایندگان رسمی در ایران کمی مستدل تر بشه و دوستان نفرمایند که تحریم هستیم و نمایندگی رسمی نداریم و ...

در کل از همه همکاران در برند ESET هم میخواهیم اگر مشکلی در نرم افزار ها میبینند به ما یا سایر نمایندگان مجاز گزارش کنند . البته به غیر از قیمت. خیلی ها میگند ما قیمت پایین تر میخواهیم . در حقیقت بحث قیمت گذاری لایسنس های اورجینال دست نمایندگان نیست ، ما خودمون هم دوست داریم لایسنس اصلی رو 10.000 تومان بخریم و 20.000 بفروشیم اما به هر حال هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد. به غیر از بحث قیمت گزاری ، ما در همه زمینه ها در کنار شما هستیم حتی دوستانی که لایسنس های تقلبی میفروشند .

اگر ویروس جدیدی میاد سریع به نمایندگی ها گزارش کنید ! عرض کردیم قدرت یک برند امنیتی به مراکز ویروس شناسیش در سطح جهان است .

سپاس
 
Last edited:

viphyip

Registered User
تاریخ عضویت
24 دسامبر 2009
نوشته‌ها
1,567
لایک‌ها
495
محل سکونت
http://vipkey.ir
همکار عزیز چرا نداشته باشه ؟ ESET چیش از بقیه کمتره ! کدام محصول در ایران الان ساعت 2 نصفه شب پشتیبانی تلفنی داره ؟ کدام محصول الان در ایران ساعت 10 شب پشتیبانی آنلاین روی خط داره ؟
شما خودت داری ESET کارمیکنی ولی چون ایست 10.000 تومانی میفروشی ارزش ارائه خدمات پشتیبانی خوب رو میدونی که این قیمت نداره !

خود شما به عنوان یکی از فعالان در برند ESET ( حالا اصل یا غیراصل ) تا کنون چند نمونه ویروس جدید برای لابراتوآر های ویروس شناسی ESET در ایران یا براتیسلاوا فرستادی که شناسائی بشه ؟

حالا برید برند های دیگر رو نگاه کنید. یک ویروس جدید میاد نمایندگانشون زیر 1 ساعت نمونه گیری میکنند برای لابراتوآر مرکزی ارسال میکنند بعد میاند سنگ برندشون رو به سینه میزنند ما زود شناسائی کردیم. شما در ESET چی کار کردید ؟ قدرت شناسائی ویروس های هر برند به فعالیت لابراتوآر های ویروسی شناسی در هر کشوره ! میدونید که بیش از 90% شناسائی ویروس ها از طریق ارسال نمونه های آلوده به لابراتوآر های ویروس شناسیه ؟ ESET ارزش نداره ؟ چرا نداره ؟ قدرت شناسائیش مثلا رو فلان ویروس کم بوده ؟ آیا به نمایندگان اصلی گزارش کردید ؟ نمونه ارسال کردید ؟ مگر مثلا نورتون ویروس های ایرانی رو چطور شناسائی میکنه ؟ بلند میشه میاد ایران . نه نمایندگی نورتون سریع نمونه گیری میکنه برای کمپانی ارسال میکنه.

بله خوب مثلا کاربری که بابت یک سال 10.000 تومان پرداخت میکنه اصلا ارزش نداره که شما 1 ساعت براش وقت بزاری ببینی مشکلش چیه چون اصلا صرفه اقتصادی نداره . اما ما در کامیران وقتی طرف 60.000 تومان پول لایسنس داده دیگه معنی نداره آنتی ویروس ویروسی رو نشناسه . ما در سال گذشته بیش از 100 نمونه ویروس ایرانی برای ESET ارسال کردیم. همین الان بیش از 40 نوع ویروس ایرانی در لابراتوآر داریم که فقط ESET شناسائیش میکنه ، نه کسپر ، نه اویرا و نه هیچ آنتی ویروس دیگری هنوز شناسائیشون نکرده . چرا چون لابراتوآر نمایندگی ایران برای هر کدام بیش از 1 ساعت روی سیستم کاربر وقت گذاشته نمونه گیری کرده ، آنالیز کرده و برای ESET ارسال کرده . الان اون ویروس رو فقط ESET میشناسه.

چند از همکاران عزیز در برند ESET که دارند لایسنس میفروشند به سرنماینده های اصلی متصل هستید که ویروس های جدید رو گزارش کنید و اونا رو در جریان بزارید.
همکاران عزیز در برند ESET میتونند نمونه های ویروس های جدید رو مستقیما به ESET یا به یکی از نمایندگان اصلی ESET در ایران ارسال کنند. میتونید از ایمیل viruslab at kamiran.asia برای ارسال استفاده کنید.
همکاران عزیزی که فقط ESET رو میفروشند از این پس اگر واقعا ویروسی رو فکر میکنید ناشناخست حتما گزارش کنید فقط انتقالد نکنید از برند . البته اگر با این قیمت های فروش براتون صرفه اقتصادی داشته باشه .
دوست عزیز اشتباه نکنید
من به عنوان فروشنده محصولات eset که در یک بخش سبد کلاای من قرار داره تا جایی که بتونم پشتیبانی دادم و با شرکتهایی که کار کردم آنها هم از هر لحاظ که در توان داشتن پشتیبانی دادن
منظور من از کم ارزش بودن eset به خاطر این است که آنتی ویروسی که به راحتی سورس نرم افزار آن قابل دستکاری باشد دیگه آنتی ویروس نیست اول باید از نرم افزار خود محافظت کنه بعد از سیستم من ... بقیه رو خود شما بهتر می دونید

الان هم به نظر من هیچ فرقی بین آپدیت های یوزر و پسوردی که من از ژاپن بخرم یا از آمریکا بخرم نیست حالا شما می فرمائید قانونی نیست ببینید این حرف شما یک مقدار مردم رو می ترسونه چون فکر می کنند فردا برای خرید لایسنس ممکن بازداشت بشوند و پیگرد قانونی پیدا کنند در صورتی که هر یک از هموطن ها صاحب اختیار است که از هر کجا که می خواهند محصول خود را تهیه کنند و اگر لایسنس بینن المللی باشه می توانند استفاده کنند. پس چه من لایسنس را مجانی بدهم و یا 1000000 تومان بفرشم هیچ فرقی در ویروس شناسی نداره

اگر هم من با قیمت پایین این محصول رو ارائه می دهم بخاطر این است که خیلی از هموطنان هنوز از آنتی ویروس های کرک شده استفاده می کنند و ... با این کار من الان خیلی ها به آنتی ویروس اورجینال ایمان آوردن و الان حتی تمدید هم می کنند.

الان بطور مثال دوستانی هستند که مثل خود من انواع لایسنس های آنتی ویروس های مختلف را عرضه می کنند و این محصولات برخلاف محصولات داخل ایران از کیفیت بهتری برخوردار است حالا هیچ یک از شرکتهای داخل ایران هیچ موقع همچین کاری نکردند که محصولات آنها را غیر قانونی اعلام کنند

حالا لایسنس چه 10000 تومان و چه بالاتر باشد من تعهد دارم که تا یکسال کار انجام دهد
امیدوارم شما نیز در کارهایتان موفق باشید
 
بالا