برگزیده های پرشین تولز

فروش استثنایی 3 سایت با درآمد 2 میلیون تومان در ماه برای مدت محدود

ketabkhan3786

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
62
لایک‌ها
12
سن
43
***مژده: تحت شرایطی یک اشانتیون بسیار ویژه و استثنایی که درآمدی از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان (اضافه بر درآمدی که همکنون برای این سایتها درج شده)برای خریدار محترم خواهد داشت به خریدار یا خریداران نهایی محترم تقدیم خواهد شد.***
این یک فرصت استثنایی برای خرید سایت هست و قیمتها با تخفیف ویژه و استثنایی هستند و ارزش واقعی هر کدام از این سایتها خیلی بالاتر از این قیمتی هست که براشون در نظر گرفته شده.
این سایتها مثل سایت های موقتی که چند مدت با بک لینک و یا هزار جور تقلب بالا میان و به همون سرعت افت می کنند نیستند و واقعا ارزش سرمایه گذاری دارند.
سایتها به نحوی قیمت گذاری شده اند که اگر یک فرد همین الان شروع به ایجاد سایت کند علاوه بر اینکه سختی ها و پیگیری ها و گذشت زمان زیادی نیاز خواهد داشت بایستی هزینه ای بیشتری نسبت به این قیمت انجام دهد تا سایت را به این مرحله ای که الان برای فروش گذاشته شده برساند.
علت فروش هم شروع یک کسب و کار اینترنتی جدید هست به نحوی که اصلا زمان برای مدیریت این سایتها برامون باقی نمیمونه.
هر کدام از این سایتها جزو بهترین سایت ها در زمینه کاری خود هستند و و توسط گوگل هم جریمه نشده اند و همگی دارای آمار رو به رشد هستند و بازدید و درآمد همه این سایتها در حال افزایش هست.
فروش این سایتهای با ارزش در سایتهای معروف خرید و فروش سایت هم شروع شده و هر لحظه امکان فروخته شدن سایتها وجود دارد.

سایت اول: سایت همکاری در فروش فایل ***فروخته شد***

این سایت بیش از 2500 فایل دارد و تا به حال به دلیل نداشتن وقت روی تبلیغاتش اصلا کار نشده ولی نام دامنه بسیار عالی و سیستم همکاری در فروش عالی با قیمت بالا دارد که با کوچکترین بک لینک و تبلیغ می تواند رشد فوق العاده ای داشته باشد و درآمد ماهانه 1 میلیون تومان هم در سابقه اش دارد.

به همراه این سایت مجموعه ای از 800 گیگابایت(یعنی نزدیک به 1 ترابایت) بانک نایاب مقاله و پروژه و کارآموزی و پایان نامه و ....(که اگر اطلاعات تمام سایتهای فروش فایل ایران رو یکجا جمع کنید اینقدر اطلاعات نخواهند داشت) به خریدار ارسال خواهد گردید .
یک اشانتیون ویژه هم به ارزش حداقل یک میلیون تومان که شامل اطلاعات اصناف و مشاغل کشور داخل یک دی وی دی به صورت فایل اکسل یا پی دی اف هست برای خریدار محترم ارسال خواهد شد که حجم زیادی داره و خیلی کامل هست.
قیمت تک فروشی: 3 میلیون تومان برای مدت محدود (قیمت اشانتیون ها به تنهایی از این قیمت که برای فروش قرار داده شده بیشتر هست)


سایت دوم: سایت معروف و با سابقه دانلود آهنگ
این سایت از نظر قدرت ذاتی و ویژگی های سئو(Page Authority) و تعداد بک لینک(که صدها هزار بک لینک واقعی دارد) با سایر سایتهای بی سابقه آهنگ قابل مقایسه نیست و حتی از اکثر سایتهایی که همکنون در صفحه اول گوگل هستند از همه نظر قویتر است و به زودی به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت.
این سایت برای خیلی ها شناخته شده هست و خیلی ها ازش خاطره دارن و در خیلی از زمینه ها اولین سایت بوده (مثلا در زمینه پخش آنلاین آخرین آهنگها اولین سایتی بود که این امکان رو ارائه کرد و اولین سایت ریسپانسیو آهنگ بوده)و سایت بسیار قدرتمند و پر محتوایی هست که به روزترین سایت آهنگ مجاز در ایران هست و مدام آپدیت شده و آرشیو قوی و کاملی از آلبوم و فول آلبوم و موزیک ویدئو و فیلم و سریال مجاز داره و همین چند ماه پیش در همین فروم وقتی فقط 2 هزار پست داشت به قیمت 9 میلیون تومان در حال فروش بود ولی الان نزدیک به 10 هزار پست با رعایت اصول سئو دارد و قسمتهای زیادی به سایت افزوده شده و آمارش رو به رشد هست و روزانه 10 هزار آی پی (بازدید کننده یکتا)و حدود دو برابرش هم بازدید دارد که از طریق پاپ اپ و همکاری در فروش درآمدی بالای 700 هزار تومان و بعضا بالای یک میلیون در ماه درآمد دارد که با توجه به اینکه اقداماتی با مشاور محترم سئوی سایت انجام شد تا سایت از اثرات منفی خبرخوانهایی که مطالبش رو می دزدیدند و باعث افت سایت شده بودند جلوگیری شود و برای سئو سایت هم 2 میلیون تومان پرداخت شده و سایت هم به سرور اختصاصی قدرتمند انتقال یافت و همکنون سایت بدون هیچ بک لینک و تقلبی 10 هزار بازدید کننده یکتای روزانه دارد و آمار سایت به صورت قابل مشاهده ای در حال رشد هست واین سایت پر پتانسیل ترین سایت دانلود آهنگ هست که همواره پیشنهاد خرید از سوی برترین سایتهای موزیک را داشته و دارد(که اسنادش قابل ارائه هست) و نزدیک به 80 درصد ورودی ها از گوگل هستند و احتمال اینکه بازدید سایت در کوتاه مدت و به صورت غیر متقربه به چند برابر الان برسد خیلی زیاد هست. برای این سایت و برای تک تک پستها هزینه قابل توجه و بسیار زیادی شده است و متن همه پستها اختصاصی همین سایت هست و اگر فردی در این زمینه متخصص باشد به شما خواهد گفت که این سایت چقدر با ارزش و گرانبهاست.

11 دامنه مشابه از نظر نگارش با دامنه های مربوط به سایت موزیک هم به دلیل جلوگیری از ثبت توسط دیگران ثبت شده است که به خریدار محترم تحویل خواهند شد.
faslemusic.com
یا
download-music.in
قیمت تک فروشی:9 میلیون تومان برای مدت محدود (با توجه به اقدامات زیادی که برای این رشد سایت انجام شده(سئو کامل مطالب و از بین بردن تمام خطاهای وبمستر گوگل و انتقال به هاست اختصاصی و لینک سازی داخلی و ...) هر لحظه احتمال جهش ناگهانی در تعداد بازدید این سایت به چند برابر وجود دارد)

سایت سوم:***فروخته شد***
یک سایت پاپ اپ معروف با الکسای نزدیک به 200 ایران ***فروخته شد***
این سایت بدون خرید حتی یک عدد بک لینک با کلمات اصلی مربوط به سایتهای پاپ آپ از جمله (پاپ آپ و پاپ اپ) در صفحه اول گوگل هست که قدرت و اعتبار سایت رو نشون میده
و جزو معدود سایتهایی هست که از پست ثابت و پاپ باکس و پاپ آپ به صورت همزمان پشتیبانی می نماید و تعداد کاربران فعال زیادی داشته و سایتهایی که عضو این مجموعه هستند بیش از 300 هزار آی پی دارند که درآمد خوب و رو به رشد دارد و از همه نظر هم خوش سابقه و خوش نام و بدون شاکی و با پرداخت منظم هست. که برخی از ماژولهای این سایت اختصاصی هست و به صورت جداگانه و با پرداخت هزینه این ماژولها برای مدیریت بهتر سایت افزوده شده است که درآمدی بالای یک میلیون تومان در ماه دارد که این درآمد با به کار بردن روشهایی قابلیت افزایش سریع در کوتاه مدت را دارد.

تبلیغات چند میلیونی برای این سایت انجام شده و روزانه تعداد زیادی به کاربران این سایت (از طریق تبلیغات کاربران و ورودی گوگل و تبلیغات بنری )در حال افزوده شدن هستند و در زمان کوتاهی جزو چند سایت برتر ایران خواهد بود.

قیمت تک فروشی:5 میلیون تومان برای مدت محدود
ارزش سایت خیلی بالاتر از این قیمت هست و سایتی با این الکسا رو با این قیمت نمی فروشند. دامنه آی آر هم به صورت رایگان به مشتری محترم تحویل داده خواهد شد.

برای خرید همزمان 2 سایت باقیمانده هم تخفیف لحاظ خواهد شد
***(توجه: این شانس برای مدت محدودی هست و با فروش اولین سایت این شانس از دست خواهد رفت)***

هزینه ای که برای این سایتها تا الان انجام شده (با دلیل و مدارک مستندی که برای خریدار محترم قابل ارائه هست) و قیمت واقعی این سایتها بسیار بیشتر از این مبلغ هست ولی به دلیل مشغله کاری و نبود وقت به دلیل کاری که جدیدا وارد آن شده ام قصد فروش سایت ها را دارم.

وقت و هزینه و انرژی صرف شده برای اینکه این سایتها به این مرحله برسند بسیار بیشتر از این قیمت هست و فقط افرادی که تجربه و تخصص سایت داری را دارند معنی این جمله را به خوبی درک می کنند.

فروش سایت ها زمان محدودی دارد و اگر فرد واجد شرایطی یافت نشود اصراری در فروش سایتها وجود ندارد و به فردی که توانایی مدیریت سایتها را داشته باشد اجاره داده خواهند شد.
این سایتها همه رو به رشد و بدون مشکل هستند و فقط به دلیل نداشتن وقت و زمان برای رسیدگی به سایتها فروخته می شوند و آنقدر آینده سایتها روشن هست که با شرایطی حتی در صورت تمایل خریدار بعد از چند ماه اگر خریدار از خرید خود راضی نبود سایتها با کمال میل پس گرفته می شود و پول مربوطه به خریدار برگردانده می شود.

لطفا فقط کسانی که خریدار واقعی هستند و مبلغ و قصد و اراده لازم برای خرید سایت ها را دارند ابتدا از طریق پیامک برای گفتگوی تلفنی هماهنگی بفرمایند تا گفتگوی تلفنی انجام پذیرد و به افرادی که از روی کنجکاوی یا دلایل دیگری از طرق دیگر سوال مطرح می نمایند پاسخ داده نخواهد شد.

ضمنا راهنمایی ها و آموزش های لازم و کامل برای نحوه اداره و پیشبرد و ارتقای این سایتها و چگونگی کسب درامد از اینترنت که شاید خود این راهنمایی ها ارزشی بیشتر از مبلغ فروش داشته باشند هم به خریدار نهایی ارائه خواهد گردید.

مدارک و سایر اطلاعات بعد از تماس تلفنی به خربدار واقعی قابل ارائه است.

با تشکر

ایمیل:[email protected]
آیدی یاهو: hwebsaze
 
Last edited:

Kandi

Registered User
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
469
لایک‌ها
110
محل سکونت
Net
سلام
اگه امکانش هست میزان درامد ماهیانه سایت فروش فایل رو پ.خ کنید و قیمت نهایی جهت فروش
ممنون
 

ketabkhan3786

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
62
لایک‌ها
12
سن
43
سلام
اگه امکانش هست میزان درامد ماهیانه سایت فروش فایل رو پ.خ کنید و قیمت نهایی جهت فروش
ممنون

ایندکس این سایت فوق العاده هست به نحوی که اگر 2 تا فایل با یک موضوع روش بزارید میاد صفحه اول گوگل
این سایت با فقط تبلیغ در یک سایت در اون ماه یک میلیون درآمد داشته
با توجه به اشانتیونی که این سایت داره و تعداد فایلهایی که داره و اسکریپت گران قیمتی که روش هست و آی پی و هاست یکساله ای که چند ماه پیش براش خریداری شده هست این قیمت بسیار پایین و بسیار مناسب هست
این سایت با کوچکترین بک لینکها رشد فوق العاده ای میکنه چون تا حالا براش هیچ بک لینکی خریداری نشده
راهنمایی جهت خرید بک لینک مناسب و موثر و ارزان برای این سایت هم به خریدار محترم ارائه خواهد شد
 

ketabkhan3786

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
62
لایک‌ها
12
سن
43
فایل فروش فیلتره؟؟
نه
هیچوفت هم قبلا ف ی ل ت ر نبوده
چون ایندکس این سایت به صورت عجیبی فوق العاده هست همین که دو مطلب با تگ خاصی زده بشه سریع میاد به صفحه اول گوگل
شاید شما صفحه الکساش رو چک کردید که به این نتیجه رسیدیدی چون یک نفر خیلی وقت پیش 2-3 تا فایل با موضوع مشابه گذاشته بود که بلافاصله با اون کلمات اومده بود به صفحه اول گوگل
برای همین میگم این سایت فوق العاده هست و با اون 800 گیگ مقاله اضافی که برای خریدار محترم ارسال میشه باعث میشه که این سایت رقیبی نداشته باشه
 
Last edited:

farogh_90

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژوئن 2014
نوشته‌ها
799
لایک‌ها
191
محل سکونت
-

ketabkhan3786

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
62
لایک‌ها
12
سن
43
اثبات درآمد فایل فروش + لوردپاپ آپ رو ارسال کنید لطفا
درآمدی گه برای این سایتها درج شده کمتر از درآمد واقعی سایتها هست و درآمدشون از چیزی که اعلام شده بیشتر هست
اطلاعات کاملتر و اثبات درآمد فقط برای افرادی که واقعا قصد خرید دارند بعد از تماس تلفنی و تعیین زمان برای گفتگو از طریق یاهو مسنجر یا اسکایپ ارسال خواهد شد و توضیحات کافی ارائه خواهد گردید
 
Last edited:

روح الله1358

Registered User
تاریخ عضویت
26 می 2015
نوشته‌ها
216
لایک‌ها
46
این یک فرصت استثنایی برای خرید سایت هست و قیمتها با تخفیف ویژه و استثنایی هستند و ارزش واقعی هر کدام از این سایتها خیلی بالاتر از این قیمتی هست که براشون در نظر گرفته شده.
علت فروش هم شروع یک کسب و کار اینترنتی جدید هست به نحوی که اصلا زمان برای مدیریت این سایتها برامون باقی نمیمونه.
هر کدام از این سایتها جزو بهترین سایت ها در زمینه کاری خود هستند و و توسط گوگل هم جریمه نشده اند و همگی دارای آمار رو به رشد هستند و بازدید و درآمد همه این سایتها در حال افزایش هست.
فروش این سایتهای با ارزش در سایتهای معروف خرید و فروش سایت هم شروع شده و هر لحظه امکان فروخته شدن سایتها وجود دارد.

سایت اول: سایت همکاری در فروش فایل

این سایت بیش از 2500 فایل دارد و تا به حال به دلیل نداشتن وقت روی تبلیغاتش اصلا کار نشده ولی نام دامنه بسیار عالی و سیستم همکاری در فروش عالی با قیمت بالا دارد که با کوچکترین بک لینک و تبلیغ می تواند رشد فوق العاده ای داشته باشد و درآمد ماهانه 1 میلیون تومان هم در سابقه اش دارد.

به همراه این سایت مجموعه ای از 800 گیگ بانک نایاب مقاله و پروژه و کارآموزی و پایان نامه و .... به خریدار ارسال خواهد گردید .
fileforosh.ir
قیمت تک فروشی: 3 میلیون تومان برای مدت محدود


سایت دوم: سایت معروف و با سابقه دانلود آهنگ

که این سایت برای خیلی ها شناخته شده هست و سایت بسیار قدرتمند و پر محتوایی هست که چند ماه پیش در همین فروم وقتی 2 هزار پست داشت به قیمت 9 میلیون تومان در حال فروش بود ولی الان نزدیک به 10 هزار پست با رعایت اصول سئو دارد و قسمتهای زیادی به سایت افزوده شده و آمارش رو به رشد هست و روزانه 10 هزار آی پی و بیست و پنج هزار بازدید دارد که از طریق پاپ اپ و همکاری در فروش درآمدی بالای 700 هزار تومان در ماه دارد که با توجه به اینکه اقداماتی با مشاور محترم سئوی سایت انجام شد تا سایت از اثرات منفی خبرخوانهایی که مطالبش رو می دزدیدند و باعث افت سایت شده بودند جلوگیری شود و برای سئو سایت هم 2 میلیون تومان پرداخت شده و سایت هم به سرور اختصاصی قدرتمند انتقال یافت و همکنون سایت بدون هیچ بک لینک و تقلبی 10 هزار بازدید کننده یکتا و 25 هزار بازدید روزانه است و آمار سایت به صورت قابل مشاهده ای در حال رشد هست واین سایت پر پتانسیل ترین سایت دانلود آهنگ هست که همواره پیشنهاد خرید از سوی برترین سایتهای موزیک را داشته و دارد(که اسنادش قابل ارائه هست) و نزدیک به 80 درصد ورودی ها از گوگل هستند و احتمال اینکه بازدید سایت در کوتاه مدت و به صورت غیر متقربه به چند برابر الان برسد خیلی زیاد هست. برای این سایت و برای تک تک پستها هزینه قابل توجه و بسیار زیادی شده است و اگر فردی در این زمینه متخصص باشد به شما خواهد گفت که این سایت چقدر با ارزش و گرانبهاست.

11 دامنه مشابه از نظر نگارش با دامنه های مربوط به سایت موزیک هم به دلیل جلوگیری از ثبت توسط دیگران ثبت شده است که به خریدار محترم تحویل خواهند شد.
download-music.in
قیمت تک فروشی:9 میلیون تومان برای مدت محدود

سایت سوم:
یک سایت پاپ اپ معروف با الکسای نزدیک به 100 ایران

این سایت جزو معدود سایتهایی هست که از پست ثابت و پاپ باکس و پاپ آپ به صورت همزمان پشتیبانی می نماید و تعداد کاربران فعال زیادی داشته و سایتهایی که عضو این مجموعه هستند بیش از 200 هزار آی پی دارند که درآمد خوب و رو به رشد دارد و از همه نظر هم خوش سابقه و خوش نام و بدون شاکی و با پرداخت منظم هست. که برخی از ماژولهای این سایت اختصاصی هست و به صورت جداگانه و با پرداخت هزینه این ماژولها برای مدیریت بهتر سایت افزوده شده است که درآمدی بالای یک میلیون تومان در ماه دارد که این درآمد با به کار بردن روشهایی قابلیت افزایش سریع در کوتاه مدت را دارد.

تبلیغات میلیونی برای این سایت انجام شده و روزانه تعداد زیادی به کاربران این سایت (از طریق تبلیغات کاربران و ورودی گوگل و تبلیغات بنری )در حال افزوده شدن هستند و در زمان کوتاهی جزو برترین سایتهای ایران خواهد بود.
lordpopup.com
قیمت تک فروشی:5 میلیون تومان برای مدت محدود
ارزش سایت خیلی بالاتر از این قیمت هست

قیمت هر 3 سایت با تخفیف بسیار ویژه و استثنایی برای مدت محدود فقط 13 میلیون تومان

هزینه ای که برای این سایتها تا الان انجام شده (با دلیل و مدارک مستندی که برای خریدار محترم قابل ارائه هست) و قیمت واقعی این سایتها بسیار بیشتر از این مبلغ هست ولی به دلیل مشغله کاری و نبود وقت به دلیل کاری که جدیدا وارد آن شده ام قصد فروش سایت ها را دارم.

وقت و هزینه و انرژی صرف شده برای اینکه این سایتها به این مرحله برسند بسیار بیشتر از این قیمت هست و فقط افرادی که تجربه و تخصص سایت داری را دارند معنی این جمله را به خوبی درک می کنند.

فروش سایت ها زمان محدودی دارد و اگر فرد واجد شرایطی یافت نشود اصراری در فروش سایتها وجود ندارد و به فردی که توانایی مدیریت سایتها را داشته باشد اجاره داده خواهند شد.
این سایتها همه رو به رشد و بدون مشکل هستند و فقط به دلیل نداشتن وقت و زمان برای رسیدگی به سایتها فروخته می شوند و آنقدر آینده سایتها روشن هست که با شرایطی حتی در صورت تمایل خریدار بعد از چند ماه اگر خریدار از خرید خود راضی نبود سایتها با کمال میل پس گرفته می شود و پول مربوطه به خریدار برگردانده می شود.

لطفا فقط کسانی که خریدار واقعی هستند و مبلغ و قصد و اراده لازم برای خرید سایت ها را دارند ابتدا از طریق پیامک برای گفتگوی تلفنی هماهنگی بفرمایند تا گفتگوی تلفنی انجام پذیرد و به افرادی که از روی کنجکاوی یا دلایل دیگری از طرق دیگر سوال مطرح می نمایند پاسخ داده نخواهد شد.

ضمنا راهنمایی ها و آموزش های لازم و کامل برای نحوه اداره و پیشبرد و ارتقای این سایتها و چگونگی کسب درامد از اینترنت که شاید خود این راهنمایی ها ارزشی بیشتر از مبلغ فروش داشته باشند هم به خریدار نهایی ارائه خواهد گردید.

مدارک و سایر اطلاعات بعد از تماس تلفنی به خربدار واقعی قابل ارائه است.

با تشکر

تلفن:09126416904
آیدی یاهو: hwebsaze
سلام ,سایت موزیک لطفا آمارگیر بده ,اگه گوگلش خوب باشه , میخرم
 

ketabkhan3786

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
62
لایک‌ها
12
سن
43
سلام ,سایت موزیک لطفا آمارگیر بده ,اگه گوگلش خوب باشه , میخرم
سلام
اگر یاهو تشریف بیارید آمارگیر رو برای چند دقیقه براتون باز می کنم تا ببینید
بیشتر از 75 درصد ورودی ها از گوگل هست
این سایت اونقدر قوی هست که من احتمال میدم به زودی آمارش چند برابر اینی که هست بشه
 

hanijafari

Registered User
تاریخ عضویت
20 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,295
لایک‌ها
567
اثبات درآمد فایل فروش+آمارگیر
قیمت آخر لطفا
 

ketabkhan3786

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
62
لایک‌ها
12
سن
43
فروش 2 عدد از این سایتها به مرحله نهایی نزدیک شده که در صورت قطعی شدن و پرداخت مبلغ در همین تاپیک به اطلاع خواهد رسید.
لطفا کسانی که قصد خرید همزمان هر 3 سایت را دارند در نهایی کردن خرید خود عجله کنند چون با فروش اولین سایت این فرصت از دست خواهد رفت.
 
Last edited:

Astalavista

Registered User
تاریخ عضویت
20 فوریه 2006
نوشته‌ها
301
لایک‌ها
32
لطفا اثبات درآمد فایل فروش رو ارسال کنید.
با چقدر تبلیغ ۱ میلیون درآمد داشت؟
هزینه سرور چقدر هستش؟ البته من سرور دارم و فکر کنم برای سایتهای پربازدید هم مناسب باشه..
 

ketabkhan3786

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
62
لایک‌ها
12
سن
43
لطفا اثبات درآمد فایل فروش رو ارسال کنید.
با چقدر تبلیغ ۱ میلیون درآمد داشت؟
هزینه سرور چقدر هستش؟ البته من سرور دارم و فکر کنم برای سایتهای پربازدید هم مناسب باشه..
اگر این 800 گیگ اطلاعات رو آپلود کنید که شما میشید برترین سایت مقاله ایران و دیگه اصلا نیاز به تبلیغ هم نیست و گوگل برای تبلیغ شما کافی هست
الان تقریبا برای هر 400-500 هزار تومن درآمد بایستی 100 هزار تومن در یک سری سایتهای خاص که به خریدار محترم آموزش خواهم داد تبلیغ بشه
الان هاست نامحدود(از نظر ظرفیت هارد) و خوب ایران داره به قیمت 400 تومن یک ساله به همراه ip اختصاصی یک ساله که قیمت های هاست کمتر هم براش کافی هست
 
Last edited:

606060

Registered User
تاریخ عضویت
21 آپریل 2015
نوشته‌ها
404
لایک‌ها
260
آخه آي كيوها وقتي سايتي ماهيانه 2 ت داشته باشه صاحبش مياد كل سايتو بده 3 ت؟!
 

akharekhat

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 فوریه 2012
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
4
قیمت آخر سایت فایل رو برام پخ کن و هزینه ماهانشم بگو به قیمت باشه خریدارم
 

ketabkhan3786

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
62
لایک‌ها
12
سن
43
قیمت آخر سایت فایل رو برام پخ کن و هزینه ماهانشم بگو به قیمت باشه خریدارم
سلام
شما مطمئن باشید که حتی اشانتیون ها رو به این قیمت نمیشه خرید چه برسه به اینکه دارید یک سایت با نام دامین عالی که بهترین اسم برای این نوع سایتها هست و بهترین سرعت ایندکس در گوگل و 2600 مقاله و پروژه آپلود شده با تگ زنی دقیق و بیشتر از 1 گیگ فایل آپلود شده رو دارید به دست میارید.
مطمئن باشید که تمام این سایتها در نوع خودشون عالی هستند و واقعا اگر وقتش رو داشتم یا یک فرد دلسوز برای مدیریت این سایتها پیدا می کردم هرگز نمیفروختمشون.
جزئیات پ خ شد
 

masterha

Registered User
تاریخ عضویت
22 آپریل 2015
نوشته‌ها
75
لایک‌ها
44
سایت موزیکت روزانه چند تا ip داره؟ اینم بفرست
 
بالا