برگزیده های پرشین تولز

گیفت کارت آیتونز و گوگل پلی (تکی و عمده) | هر دلار 3100 تومان !

mahmood2013

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2013
نوشته‌ها
44
لایک‌ها
50
خرید گیفت کارت آیتونز اپل ، گیفت کارت گوگل پلی و گیفت کارت ps4
به بزرگترین فروشگاه خرید گیفت کارت آنلاین خوش آمدید ، گیفت کارت یک کارت اعتباری شامل یک کد است که مختص به فروشگاه و یا برند خدماتی خاصی می باشد. با وارد نمودن کد در دستگاه خود یا سایت فروشگاهی میزبان یک اعتبار مجازی به حسابتان منتقل می شود و از طریق این اعتبار می توانید اقدام به خرید خدمات و یا کالای فیزیکی و یا دیجیتالی از آن برند نمائید. کالای دیجیتالی مانند بازی، اپلیکیشن، موزیک، فیلم، کتاب و …


گیفت کارت در حقیقت به معنای کارت هدیه است که می توان آن را به کسی هدیه داد، اما در ایران بیشتر برای خرید های شخصی استفاده می گردد.فروشگاه گیفت کارت باز به عنوان بزرگترین وبسایت فروش انواع گیفت کارت در ایران شروع به کار کرد.

محصولات قابل ارائه در این وبسایت به شرح زیر می باشند :

قبل از خرید گیفت کارت آیتونز چه باید کرد
ما قبل از خرید گیفت کارت باید از اپل آیدی خود اطمینان حاصل کنید. شما برای استفاده از گیفت کارت آیتونز به یک حساب کاربری به نام اپل آیدی نیاز دارید. چنانچه موفق به ساخت اپل آیدی نشدید میتوانید آنرا از طریق سایت خریداری کنید. اپل آیدی باید برای کشور آمریکا بوده و معتبر باشد.


امکانات و قابلیتهای ویژه وبسایت گیفت کارت باز
تغییر سطح قیمت بصورت خودکار :

این بخش برای حمایت از خریداران و همکاران در سایت راه اندازی شده است و بر اساس حجم خرید شما قیمت قابل نمایش تغییر خواهد یافت. در این فروشگاه محصولات دارای ۳ سطح قیمتی می باشند که توضیح آن به شرح زیر است:

سطح اول : قیمت پیش فرض برای خریداران

سطح دوم : قیمت مشتریان پر مصرف

سطح سوم : قیمت همکاران و فروشندگان گیفت کارت

خرید گیفت کارت
دسترسی به تاریخچه سفارشات :
کاربران می توانند براحتی با مراجعه به تاریخجه سفارشات لیست تمامی خریدها و کارتهای خریداری شده را مشاهده نمایند .

پنل همکاری در فروش
تمامی کاربران و افرادی که علاقمند به فروش گیفت کارت های اپل ، گوگل و … می باشند می توانند عضو سیستم ما شده و با دریافت لینک مخصوص به خود شروع به بازاریابی کرده و در صورتی که هر فردی روی اون لینک کلیک کرده و کمتر از ۴۸ ساعت از وبسایت خرید کند پورسانت خود را دریافت می کنید . این شیوه برای کسانی که خود گیفت کارت مصرف کرده و دوستانشان گیفت کارت مصرف می کنند شیوه ای عالی بوده و حتی منجر به درآمد زایی کاربر می شود . از این طریق می توانید بدون نیاز به هیچ سرمایه ای شروع به بازاریابی و کسب درآمد کنید .


پشتیبانی ۲۴ ساعته و آنلاین :
در صورت بروز هر گونه مشکل خریداران می توانند با شماره (09904750075) و یا از طریق فرم تماس با ما مشکل خود را مطرح نمایید . گیفت های ما به صورت کارت فیزیکی خریداری می شود و درصد بروز خطا در ریدیم شدن صفر می باشد .

همکاران محترم برای ارتقاء سطح خرید و دریافت قیمتهای مناسبتر می توانید با شماره 09904750075 تماس داشته باشید .

سایت گیفت کارت باز دارای نماد اعتماد الکترونیک ۲ ستاره ، عضو انجمن صنفی ، دارای SSL برای امنیت کامل مشتریان ، عضو ساماندهی می باشد و تمامی مجوز های لازم برای فروش گیفت کارت ها و گیم کارت ها را دارا می باشد .

خرید جم بازی clash of clans با گیفت کارت آیتونز
چنانچه قصد خرید جم در بازی کلش آف کلنز را دارید می توانید با خرید گیفت کارت اقدام به خرید جم نمایید. تنها کافیست گیفت کارت آیتونز را از سایت خریداری کرده سپس آن را بر روی اپل آیدی خود وارد کنید. آموزش وارد کردن گیفت کارت آیتونز داخل سایت موجود است. گیفت کارت را خریداری کرده و در همان لحظه تحویل بگیرید و با خیال راحت استفاده کنید.

یکی از سایت هایی که تقریباً مجموعه کاملی از گیفت کارت ها را داراست سایت فروشگاهی گیفت کارت و بازی ای تی گرام به نشانی www.giftcardbaz.com می باشد. این سایت علاوه بر فروش انواع گیفت کارت، در قسمت وبلاگ آموزش هایی را برای خریداران در خصوص نحوه استفاده از انواع مختلف گیفت کارت ارائه کرده است. همچنین اخبار مربوط به بازی ها و تخفیف های خرید بازی های روز دنیا از جمله موارد تخصصی این وبسایت می باشد.

گیفت کارت ها به صورت مبالغ مختلف بر حسب واحد مرجع اکثراً دلار و یورو می باشند به عنوان مثال گیفت کارت هایی که شرکت اپل برای آیتیونز و گوگل برای گوگل پلی استور در نظر گرفته به صورت مبالغ زیر می باشد که شما می توانید در سایت گیفت کارت باز معادل آن را به تومان پرداخت نمائید و در همان لحظه کد را دریافت کنید.

گیفت کارت آیتونز در مبالغ گیفت کارت آیتونز ۱۰ دلاری ، گیفت کارت آیتونز ۱۵ دلاری ، گیفت کارت آیتونز ۲۵ دلاری ، گیفت کارت آیتونز ۵۰ دلاری و گیفت کارت آیتونز ۱۰۰ دلاری قیمت گذاری شده اند.

گیفت کارت گوگل پلی استور در مبالغ گیفت کارت گوگل پلی استور ۱۰ دلاری ، خرید گیفت کارت گوگل پلی استور ۱۵ دلاری ، گیفت کارت گوگل پلی استور ۲۵ دلاری ، گیفت کارت گوگل پلی استور ۵۰ دلاری و گیفت کارت گوگل پلی استور ۱۰۰ دلاری به فروش می رسند.


Buy Giftcard iTunes

فروش پايان معامله نيست ، آغاز تعهدات است
تحویل گیفت کارت 1 الی 24 ساعت پس از واریز وجه
کاربران پرشین تولز برای خرید یک اس ام اس با کلمه " پرشین تولز " به شماره 09904750075 ارسال کنند تا شماره کارت برایشان ارسال و با قیمت مناسب اقدام به خرید کنند .
 
Last edited:
بالا