برگزیده های پرشین تولز

فروش فروش تجهیزات شبکه و وایرلس (شرکت موج گویای پارس)

MGP

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2017
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
22
سن
33
banner (2).jpg


شرکت موج گویای پارس فعالیت خود در بازارشبکه را با محوریت واردات معتبرترین برندهای مرتبط بازار ایران و توزیع محصولات در سراسر کشور، از سال 1383آغاز نموده است.

گفتنی است که نتایج فعالیت موج گویای پارس در این حوزه بسیار درخشان بوده است. به طوری که شرکت توانست در این چند سال، سهم بزرگی از بازار را در زمینه فروش تجهیزات شبکه و نصب و راه اندازی به دست آورده و به یکی از موفق ترین فعالان بازار تبدیل شود.

در عین حال، اگرچه موفقیت موج گویای پارس در به دست آوردن یک سهم چشمگیر از بازار، به خودی خود دستاورد بسیار بزرگی برای شرکت محسوب می شود، اما در عین حال تجربه بیش از یک دهه فعالیت در این حوزه، شرکت را به سطحی از هوشمندی ارتقاء داده است که به وقایع صورت گرفته در بازار جهانی احاطه کامل داشته و بتواند تحولات را تشخیص داده وبازاررا پیش بینی نماید.
با تکیه بر این ویژگی، شرکت توانست در هر مرحله، چرخش های عمده صورت گرفته در بازار را شناسایی و متناسب با آن ها تصمیمات راهبردی مناسبی را اخذ نماید.
از جمله ،شرکت همزمان با تحولات اساسی بازار شبکه در جهان و سهم چشمگیری که این تجهیزات از بازار تصاحب کرده اند ،تصمیم به یک تغییر مهم و راهبردی گرفت وفعالیت خود را به عنوان یکی از اصلی ترین ارائه دهندگان محصولات شبکه و وایرلس با برند های معتبر آغاز نمود .

در این راستا شرکت موج گویای پارس با اتخاذ رویکردی نوین در بازار شبکه با بکارگیری نیروی انسانی متخصص و با تجربه و الگوبرداری از شرکت‌های موفق و برتر، توانست رشد سریع، مناسب و قابل توجهی را رقم بزند.
رویکرد فرآیندی، تفکر سیستمی و برنامه‌ریزی استراتژی محور در موج گویای پارس، نقش مهمی در ارتقاء سطح کیفی و کمی فروش در ایران داشت که قطعا و بدون شک، بزرگترین دستاورد آن،ادامه فعالیت شرکت به عنوان نماینده فروش برندهای برتر جهان بوده است.
مطالعه و نیازسنجی بازار ایران و استخراج خواسته‌ها و حساسیت‌های مشتریان ایرانی، مبنای جهت‌گیری و تصمیم‌گیری‌های استراتژیک موج گویای پارس بوده است که از آن جمله می‌توان به راه اندازی فروشگاه آنلاین شبکه اشاره نمود.
ما کیفیت را به عنوان عاملی تعبیر کرده ایم که منافع مشتریان را در بر دارد و انتظاراتشان را برآورده می سازد و از آن نیز فراتر می رود و همواره امکان دستیابی به فرصت های جدید را بوجود می آورد.
هم اکنون، موج گویای پارس با تفکری نو و عملکردی نوین و با شناخت هوشمندانه فرصت‌های جدید، ‌رشد و توسعه پایدار را در سازمان نهادینه ساخته و آن را جزیی پیوسته از فرآیندهای عملیاتی خود نموده است.

چشم انداز ما ; صداقت اخلاقی و حرفه ای ، وفاداری و رعایت انصاف با مشتریان و موضع گیری شفاف در بازار است.

موج گویای پارس همواره متعهد است که فراتر از عرف و سنت بازارشبکه در ایران، با هم اندیشی و همدلی و بهره گیری از استراتژی‌های جدید، متعالی اندیشیده و متفاوت عمل نماید.

ما برای ارائه خدمات متمایز:

بهبود نیروی انسانی از طریق آموزشهای مستمر و استخدام نیروهای مجرب.
پیش بینی نیاز مشتریان جهت تحویل سریع نیازهای مشتریان ، توسعه شعبه های داخلی و خارجی شرکت جهت بهینه سازی سیستم خرید و فروش.
پاسخ گویی سریع مراجعات را جزء وظایف اولیه خود میدانیم ، پایه روابط همکاران و مشتریان را بر اساس صداقت و شفافیت بنا نهاده ایم.
آگاهی و فروش خود را متناسب با پیشرفت سریع علم در شاخه آیتی به روز کرده و اطلاعات خود را در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

آدرس: خیابان شهید بهشتی ، خیابان خالد اسلامبلی (وزرا)، کوچه هشتم ، پلاک 26، واحد 3

تلفن:

02188104622 (10 خط)

کانال تلگرام : https://t.me/mojegooyayepars

وب سایت : http://mojegooya.co/

واحد فروش:[email protected]
واحد فروش:[email protected]
واحد فروش:[email protected]
واحد مالی:[email protected]
واحد آی تی:[email protected]
واحد فنی:[email protected]
 
Last edited:

MGP

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2017
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
22
سن
33
محصولات:

میکروتیک Mikrotik:

میکروتیک نام شرکتی است که محصولات شبکه تولید می کند. مهم ترین محصول این شرکت سیستم عامل میکروتیک است. سیستم عامل میکروتیک مسیر یابی است که با استفاده از هسته لینوکس ساخته شده است، سیستم عامل میکروتیک هم قابلیت نصب بر روی رایانه خانگی را دارد و همچنین به صورت بسته نرم افزاری-سخت افزاری ارائه شده است. میکروتیک در سال 1995 توسط دو دانشجوی دانشگاه M.I.T آمریکا به وسیله نگارش سیستم عامل لینوکس بنیان گذاشته شد.
همزمان با شکل گیری استاندارد 802/11 و توسعه سخت افزاری این سیستم عامل قابلیت بی سیم نیز به آن اضافه شد.

لوازم جانبی (Accessories) که شامل آداپتور PoE برای روشن کردن دستگاه های میکروتیک، ، کابل های Pigtail، پایه های دیواری ،و مبدل های برق می باشد.


Ubiquiti یوبی کوییتی:

شرکت یو بی کوییتی یک شرکت فعال در زمینه تولید تجهیزات بی سیم است که در سال 2005 در San jose کالیفرنیا شروع به فعالیت کرد.
شرکت Ubiquiti با خلاقیت و رتبه بالا در بازار شبکه و محصولات مرتبط با نصب و نگهداری آن جزو برترین شرکت های دنیا می باشد. محصولات این شرکت دارای مشتریان پروپاقرص در سرتاسر کشور های پیشرفته و در حال پیشرفت است.
دسته بندی محصولات این شرکت به شرح زیر می باشد:
Wireless backhaul
Outdoor wireless
Carrier routing
Interprise wifi
Accessories
Video surveillance

kprm_photo_2017-06-24_12-37-04.jpg
 
Last edited:

M.MEHDI.SH

Registered User
تاریخ عضویت
6 دسامبر 2013
نوشته‌ها
439
لایک‌ها
147
سلام
کانال تلگرام ندارید؟
 

Peepoo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2013
نوشته‌ها
72
لایک‌ها
5
محل سکونت
تهران
سلام پاور بیم 500 یا620 دارید
 

Peepoo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2013
نوشته‌ها
72
لایک‌ها
5
محل سکونت
تهران
سلام هر دو مدل معمولی هستند؟یاAC
 

Peepoo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2013
نوشته‌ها
72
لایک‌ها
5
محل سکونت
تهران
سلام من تماس گرفتم جهت خرید رادیو پاوربیم طبق قیمت هایی که داده بودید ولی فرمودند که اصلا موجود ندارید؟!
 
بالا