برگزیده های پرشین تولز

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری / نرم افزار CRM

resident

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2005
نوشته‌ها
96
لایک‌ها
2
از آنجا كه مشتري نبض حيات سازمان ميباشد،هدف اصلي نرم افزار CRM (سی آر ام) برجذب مشتری وحفظ و برقراری ارتباطات بلند مدت با آنان بناگرديده است. CRM بخشی از استراتژی یک سازمان جهت شناسایی مشتریان، راضی نگهداشتن آنها و تبدیل آنها به مشتری دائمی می باشد. همچنین CRM در راستای مدیریت ارتباطات مشتری با سازمان و بمنظور به حداکثر رساندن ارزش هر مشتری، سازمان را یاری می نماید.


در همین راستا، شرکت تدبیرگران ماندگار با تولید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) ماندگار، به کمک سازمان ها آمده است.


برخی امکانات نرم افزار CRM ماندگار عبارتند از:
· مدیریت مشتریان ، تامین کنندگان، نمایندگان و ...
· مدیریت پروژه های بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش
· مدیریت وظایف پرسنل به تفکیک وظایف امروز، وظایف عقب افتاده، وظایف آینده و وظایف تکمیل شده)به همراه قابلیت ارجاع وظایف به سایر کاربران
· ثبت سابقه ارتباط با مشتری از جمله اقدامات و پیگیری های فروش، مذاکرات، جلسات و ... توسط پرسنل شما
· تعریف کالا/خدمت ، استعلام قیمت و قیمت گذاری
· سوابق خرید مشتریان(صدور پیش فاکتور/صدور فاکتور، چاپ پیش فاکتور/فاکتور ) و گزارشات راهبردی فروش
· مدیریت موجودی کالاها هنگام صدور فاکتور / حواله انبار / کالاهای مرجوعی/ سفارشات تولید
· تیکتینگ / خدمات پس از فروش
· مدیریت کاربران / ارزیابی عملکرد پرسنل/ مانیتورینگ آنلاین کاربران از هر جای دنیا
· ارسال SMS و ایمیل و فکس هوشمند به یک یا گروهی از مشتریان (به نام مشتری)
· دریافت اتوماتیک SMS و Email
· نمایش اطلاعات تماس گیرندگان و سابقه ازتباط با مشتری در هنگام تمای
· گزارشات لیستی و آماری / تحلیلی متنوع
· قابلیت استفاده توسط چندین کاربر به صورت همزمان با سطح دسترسی های تعیین شده
· قابلیت استفاده به صورت تحت شبکه(بدون استفاده از اینترنت) و هم تحت وب(با اینترنت و از هر جای دنیا)
· پشتیبان گیری زمانبندی شده (تهیه کپی)از اطلاعات نرم افزار
· ...

چنانچه علاقه مند به دریافت اطلاعات کاملتر و یا مشاوره و مشاهده دموی نرم افزار CRM (رایگان) هستید ، بر روی لینک زیر کلیک فرمایید.
آدرس سایت: http://mandegarcrm.com
امکانات نرم افزار CRM : امکانات نرم افزار CRM
 

s.moghadam

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2016
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
سن
38
کسب و کارهای امروزی شرایط رقابتی بسیار پیچیده ای را تجربه می کنند. این شرایط سبب شده است که شرکتها در هر کسب و کاری که هستند به دنبال راهکارهای نوین و مبتکرانه برای استفاده از فرصت های نادیده شده توسط رقبا و ایجاد مزیت رقابتی پایدار بمنظور افزایش سود باشند. برای رسیدن به این هدف سازمان ها نگزیرند تا از استراتژیها، ابزارها و سیستم های نوین در حوزه مدیریت کسب و کار استفاده نمایند. مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM محبوب ترین و برترین ابزار مدیریتی می باشد.
1- قبل از خرید تست کنید.
شما می توانید در طول مرحله آزمایش و تصمیم گیری با شرکت مربوطه مشورت کنید. از عملکرد کنونی سیستم سردر بیاورید و نحوه پیاده سازی سیستم را در سازمان خود بر حسب اولویت نیازمندیها متوجه شوید.
2- مشخص کردن سازمان هایی که از نرم افزار CRM استفاده می کنند.
مشخص کنید که چه سازمان هایی در سطح جهانی و محلی فعالیت تجاری مشابه با شما دارند، سیستم CRM راه اندازی کرده اند و چه منافعی از آن برده اند. این گام برای استقرار فعالیت تجاری شما در مسیر درست و ضروری و مهم است. هر چه نباشد، شما می توانید از راه حلی که خودش را به دیگران ثابت کرده است استفاده ببرید.
3- از راه اندازی دو سیستم به یک منظور دوری کنید.
زمانی که نرم افزار CRM نصب و شروع به کارکند، باید تنها سیستمی باشد که تماس های مشتری، سوابق او، پرونده ها و طرح های پیشنهادی و به همین ترتیب سایر موارد را مدیریت می کند. استفاده از نرم افزار CRM به تنهایی باعث می شود که سازمان شما نتایج سریع تری به دست آورد و بازگشت سرمایه سریعتر رخ دهد.
4- قهرمان سیستم CRM خود را شناسایی کنید.
چه کسانی پذیرندگان اولیه هستند. این پیشگامان می توانند افراد یا دپارتمان های مختلف باشند. آنها کسانی هستند که مایل به استفاده از نرم افزار CRM هستند و بهترین حامیان شما در سازمان هستند این پذیرندگان اولیه می توانند به افراد بعدی عملکرد سیستم را آموزس دهند و آن را عیب یابی کنند.
5- افراد حرفه ای را انتخاب کنید.
کلید موفقیت پیاده سازی CRM یک مشاور حرفه ای است. یک شریک تجاری که از روز اول از شما پشتیبانی کند، حتی اگر هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارید.این باعث می شود که شما زودتر به نتیجه برسید.
6- خواهان مدارکی دال بر بازگشت سرمایه باشید.
چندین تحقیق نشان داده اند که افزایش ظرفیت تولید تا 10 یا 30 درصد و یا حتی بیشتر به آسانی بدست می آید. مدت های رسیدن به نتیجه می تواند حداقل چندین ماه و حداکثر کمتر از یک سال باشد. تیم مدیریت و همچنین خودتان را قانع کنید که در پایان منافعی که به دست می آید فوق العاده زیاد خواهد بود.
lمنبع سایت www.bfn.ir
 
بالا