از آنجا كه مشتري نبض حيات سازمان ميباشد،هدف اصلي نرم افزار CRM (سی آر ام) برجذب مشتری وحفظ و برقراری ارتباطات بلند مدت با آنان بناگرديده است. CRM بخشی از استراتژی یک سازمان جهت شناسایی مشتریان، راضی نگهداشتن آنها و تبدیل آنها به مشتری دائمی می باشد. همچنین CRM در راستای مدیریت ارتباطات مشتری با سازمان و بمنظور به حداکثر رساندن ارزش هر مشتری، سازمان را یاری می نماید.
در همین راستا، شرکت تدبیرگران ماندگار با تولید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) ماندگار، به کمک سازمان ها آمده است.
برخی امکانات نرم افزار CRM ماندگار عبارتند از:
· مدیریت مشتریان ، تامین کنندگان، نمایندگان و ...
· مدیریت پروژه های بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش
· مدیریت وظایف پرسنل به تفکیک وظایف امروز، وظایف عقب افتاده، وظایف آینده و وظایف تکمیل شده)به همراه قابلیت ارجاع وظایف به سایر کاربران
· ثبت سابقه ارتباط با مشتری از جمله اقدامات و پیگیری های فروش، مذاکرات، جلسات و ... توسط پرسنل شما
· تعریف کالا/خدمت ، استعلام قیمت و قیمت گذاری
· سوابق خرید مشتریان(صدور پیش فاکتور/صدور فاکتور، چاپ پیش فاکتور/فاکتور ) و گزارشات راهبردی فروش
· مدیریت موجودی کالاها هنگام صدور فاکتور / حواله انبار / کالاهای مرجوعی/ سفارشات تولید
· تیکتینگ / خدمات پس از فروش
· مدیریت کاربران / ارزیابی عملکرد پرسنل/ مانیتورینگ آنلاین کاربران از هر جای دنیا
· ارسال SMS و ایمیل و فکس هوشمند به یک یا گروهی از مشتریان (به نام مشتری)
· دریافت اتوماتیک SMS و Email
· نمایش اطلاعات تماس گیرندگان و سابقه ازتباط با مشتری در هنگام تمای
· گزارشات لیستی و آماری / تحلیلی متنوع
· قابلیت استفاده توسط چندین کاربر به صورت همزمان با سطح دسترسی های تعیین شده
· قابلیت استفاده به صورت تحت شبکه(بدون استفاده از اینترنت) و هم تحت وب(با اینترنت و از هر جای دنیا)
· پشتیبان گیری زمانبندی شده (تهیه کپی)از اطلاعات نرم افزار
· ...
چنانچه علاقه مند به دریافت اطلاعات کاملتر و یا مشاوره و مشاهده دموی نرم افزار CRM (رایگان) هستید ، بر روی لینک زیر کلیک فرمایید.
آدرس سایت: http://mandegarcrm.com
امکانات نرم افزار CRM : امکانات نرم افزار CRM
در همین راستا، شرکت تدبیرگران ماندگار با تولید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) ماندگار، به کمک سازمان ها آمده است.
برخی امکانات نرم افزار CRM ماندگار عبارتند از:
· مدیریت مشتریان ، تامین کنندگان، نمایندگان و ...
· مدیریت پروژه های بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش
· مدیریت وظایف پرسنل به تفکیک وظایف امروز، وظایف عقب افتاده، وظایف آینده و وظایف تکمیل شده)به همراه قابلیت ارجاع وظایف به سایر کاربران
· ثبت سابقه ارتباط با مشتری از جمله اقدامات و پیگیری های فروش، مذاکرات، جلسات و ... توسط پرسنل شما
· تعریف کالا/خدمت ، استعلام قیمت و قیمت گذاری
· سوابق خرید مشتریان(صدور پیش فاکتور/صدور فاکتور، چاپ پیش فاکتور/فاکتور ) و گزارشات راهبردی فروش
· مدیریت موجودی کالاها هنگام صدور فاکتور / حواله انبار / کالاهای مرجوعی/ سفارشات تولید
· تیکتینگ / خدمات پس از فروش
· مدیریت کاربران / ارزیابی عملکرد پرسنل/ مانیتورینگ آنلاین کاربران از هر جای دنیا
· ارسال SMS و ایمیل و فکس هوشمند به یک یا گروهی از مشتریان (به نام مشتری)
· دریافت اتوماتیک SMS و Email
· نمایش اطلاعات تماس گیرندگان و سابقه ازتباط با مشتری در هنگام تمای
· گزارشات لیستی و آماری / تحلیلی متنوع
· قابلیت استفاده توسط چندین کاربر به صورت همزمان با سطح دسترسی های تعیین شده
· قابلیت استفاده به صورت تحت شبکه(بدون استفاده از اینترنت) و هم تحت وب(با اینترنت و از هر جای دنیا)
· پشتیبان گیری زمانبندی شده (تهیه کپی)از اطلاعات نرم افزار
· ...
چنانچه علاقه مند به دریافت اطلاعات کاملتر و یا مشاوره و مشاهده دموی نرم افزار CRM (رایگان) هستید ، بر روی لینک زیر کلیک فرمایید.
آدرس سایت: http://mandegarcrm.com
امکانات نرم افزار CRM : امکانات نرم افزار CRM