برگزیده های پرشین تولز

جواهري در قصر

ms-persia

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 می 2006
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
با سلام همانجور كه مطلع هستيد سريالي از شبكه دو در حال پخش است كه خوب طرفدار هم زياد داره در اينجا ما به آن ميپردازيم

این قسمت اولین قسمت از Volume 2 دی وی دی های اصل هست و یک خلاصه ای از قسمت قبل هم اولش بود.. این قسمت یک مقدار سانسور کلماتی داره .. که خیلی مشتاقم ببینم صدا و سیما چطور آنها را ترجمه می کنه...


.. پس از اینکه کاردار مینگ (مهمان) از طمع غذاهای گیاهی یانگوم چندان خوشش نمی آید و از چشیدن غذاهای مادام چویی احساس رضایت می کند همه منتظر هستند تا نحوه مجازات یانگوم را اعلام کند .. ولی او به بانو سو (یانگوم ) می گوید از تو عذر می خواهم و این آخرین باری است که از این غذاها می خورم..



و می گوید چطور یک بانوی آشپزخانه با این عقیده استوار نگران سلامتی من است در حالیکه من خود نگران بدنم نیستم... و اینکه طمع غذاهای گیاهی با هر روز استفاده بهتر به نظر او می رسید و از او می خواهد در باقی روزهای اقامتش برای او غذاهای گیاهی بپزد و غیره..



مادام چویی و گیومیونگ هم چهره هایشان آشفته می شود و در نهایت مادام هن آزاد می شود... ولی مادام چویی باز هم قصد دارد در این موقعیت محبوبیت کسب کند و این را به حساب خودش ثبت کند...

مادام هن که نگران سلامتی مادام یونگ بود دوباره آشپز کنداگو را به ملاقات مادام یونگ می فرستد



در این حین ملکه می خواهد کسی را که از دایه اش پرستاری می کرده ببیند و یانگوم با ملکه ملاقات می کند..



مادام یونگ که هر روز متوجه بدتر شدن سلامتی خود می شود از بانو مین می خواهد تا داروها را بررسی کند



که درنهایت متوجه می شود که داروهایی به او تجویز شده است که برای سلامتی و کلیه های او مضر است...



سرانجام کاردار چین قصد عزیمت به چین را دارد و از مادام هن و یانگوم سپاسگذاری می کند و می گوید دوست دارد به آنها غذاهای سرزمین خودش را نشان دهد و...



پس از بهتر شدن بیماری مادام یونگ و به قصر باز می گردد و ملکه مادر بیان می کند واقعه کاردار مینگ سبب شده است تا او متوجه شود که علاوه بر لذیذ بودن غذا پارامترهای دیگری از جمله سلامتی نیز مهم است لذا مادام هن و مادام چویی را به پیشنهاد ملکه در رقابت مساوی اعلام می کند و بیان می کند قصد دارد رقابت هایی با پارامترهایی تعیین کننده بیشتر ترتیب دهد... و حال مادام چویی آشفته تر می شود..



مادام یونگ هم کتاب بانوی آشپزخانه را افشا می کند و قصد دارد او را به بانو هن بدهد تا او نیز مطالعه کند تا در رقابت شرایط یکسان شود ولی مادام هن نمی پذیرد و یانگوم هم که رسیدن به این کتاب هدفش بوده است... با حسرت به در آرزوی رسیدن به آن می نگرد و ...



در این هنگام افسر مین جو هم که به خاندان چویی و مشاوران ، روابط ناسالم حاکم مشکوک می شود برای تحقیقات بیشتر به حرمسرا!! (سانسور کلماتی دارد) می رود و ...



یانگوم هم مادام هن را وادار می کند تا با او درد و دل کند و مادام هن هم داستانی از زندگی خود را برای یانگوم تعریف می کند که یکی از مهمترین جملاتی است که در مورد مادر یانگوم در طول سریال بیان می شود ولی چون سانسور کلماتی زیاد داره... و نمی دانم چطوری آن ها را بنویسم.. چون دو معنای مختلف در نسخه چینی و کره ای آن آمده... یک نفر متخصص زبان آن را دقیق ترجمه کنه.. خیلی مشتاق هستم بدانم تلویزیون چطوری آنها را می پیچونه...!!


I was born from a worker lady in the dancer bar.But one day when I was about to be
disgraced by a scholar-official a girl my age appeared . I didn't know how she did it,but she harshly scolded the grown-up That scholar-official left without a word and I followed her Even though she was of the scholar-official class she was eating worse than a mere laborer like me

Then and now my only skill has been cooking so I cooked for her. She told me, "You cook very well!" I think that was the first praise... I heard in my entire life And then one day, with her leading me, I met a court lady who picked out new court ladies and came to the palace together to cook and read If it wasn't for her, I wouldn't be here Myeong My friend and I made persimmon vinegar and buried it . We decided to give it to one of us who would become the Highest Lady in many decades from now as a sign of faith We decided to give this towhoever becomes the Highest Lady .......

خلاصه مادام هن برای اولین بار آنچه در دلش بود به یانگوم می گه.. اینکه با بهترین دوستش یک سرکه خرمالو ده ساله که قول دادن که هر وقت بانوی اول شدن از آن استفاده کنند در زیر درخت پنهان کرده اند و ...

یانگوم هم که با مطالعه دفترچه یادداشت مادرش متوجه موضوع سرکه خرمالو پنهان شده می شه ... پس از مادام هن به سرکه خرمالو ده ساله سر می زنه و در نهایت یانگوم متوجه می شود که مادام هن دوست صمیمی مادرش بوده..



و مادام هن هم می فهمد که یانگوم دختر بهترین دوستش بوده و... :lol: :rolleyes:
 

ms-persia

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 می 2006
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
:( نحوه خرید نسخه کره ای مجموعه سریال " جواهری در قصر "

1. با توجه به فیزیکی بودن ماهیت کالا ، شما مرسوله خود را را از طریق پست پیشتاز دریافت خواهید نمود.

2. این مجموعه در نسخه اصل کره در واقع 18 دی وی دی با فرمت DVD Video می باشد که در سهVolume توسط کمپانی YA Entertainment عرضه شده است که امکان ارسال آن از طریق پست مشکل است لذا با توجه به تقاضای کاربران مبنی بر ارائه کیفیت اصل DVD های کره ای بر آن شدیم که آن را بصورت فرمت MKV یا Matroska تقدیم نمائیم. فرمت Matroska در واقع تنها فرمت موجود در دنیا است که قادر است یک DVD را با امکانات و کیفیت DVD های مادر در حجم کمتر ارائه کند که از این نظر قابل تقدیر است. این فرمت در آینده به عنوان فرمت پیشرو در خواهد آمد و شاید شاهد دستگاههایی با نام MKV Player باشیم. هم اینک این فرمت توسط نرم افزارهای متعددی پشتیبانی می شود که ما پس از آزمودن یکا یک آنها KMPlayer را برای شما برگزیدیم و آن را به همراه DVD ها ارسال می کنیم شما پس از نصب آن قادر به پخش مجموعه "جواهری در قصر" در کامپیوتر با کیفیت مادر بوده و به امکانات DVD اوریجینال از جمله تغییر زیرنویس فیلم به زبان های چینی و انگلیسی ، Zoom ، Pan ، افکت صداها و قابلیت های باورنکردنی که حتی در DVDPalyer های فوق حرفه ای خانگی دیده نمی شود دسترسی خواهید داشت.
همچنین حسی که از طریق دیدن مجموعه اصلی و مادر به شما منتقل می شود کاملاً متفاوت و مشهود است.
نکته قابل توجه دیگر اینکه امتياز كاربران به اين سريال در سايت IMDb (تا اين لحظه) برابر با 8.9 از ۱۰ است و اين در حالي است كه محبوب ترين فيلم اين سايت امتيازي برابر با 9.1 دارد.

3. مجموعه حاضر در 54 فایل 61 دقیقه ای با فرمت MKV و از جدیدترین و آخرین نسخه می باشد که با نام "Dae Jang geum" در 20 آوریل 2005 منتشر شد.

4. کیفیت مجموعه با فرمت MKV خارق العاده بوده و حتی از نسخه تلویزیونی آن بهتر است ولی جهت قضاوت و بررسی می توانید کیفیت آن را در لینک های زیر مشاهده کنید:

اولین شات مربوط است به شات از یک مانیتور 19 اینچ LCD با ریسپانس 25 میلی ثانیه، همانطور که می دانید در این رزولوشن و ریسپانس حتی فیلم های HighDef نیز دارای کمی Jitter هستند.

نمونه شات از یک مانیتور 19 اینچ با رزولوشن 1980در 1024 و مد فول اسکرین

و شات دوم مربوط به یک مانیتور 17 اینچ LG می باشد که البته در حالت Pause کپچر شده است و کیفیت به خاطر فشرده سازی و تبدیل به Jpg کمی پایین آمده است .. که شما حداقل کیفیت را ببینید و قضاوت کنید.

نمونه شات از یک مانیتور 17 اینچ پخش توسط

5. این مجموعه با زیرنویس انگلیسی و آن هم نسخه "بین الملی" عرضه می شود که این نسخه از Subtitle ها (زیرنویس ها) ، بسیار روان بوده که حتی برای افرادی که اندکی آشنایی با زبان انلگیسی دارند قابل درک است. با این وجود Subtitle های فارسی (زیرنویس فارسی) هر قسمت پس از تکمیل برای شما از طریق Email ارسال خواهد شد که این زیرنویس ها بلافاصله قابل Load شدن آنی در KMPlayer بوده و قابل ویرایش نیز هستند. لذا در آینده در صورت امکان از پشتیبانی پیوسته ما پس از تکمیل هر زیرنویس فارسی برخوردار خواهید بود. جا دارد از افرادی که ما را در تهیه این گونه زیرنویس ها یاری می کنند تشکر و قدردانی کنیم.

6. علاوه بر موارد فوق ، این مجموعه شامل موسیقی های متن فیلم می باشد که از روی نسخه اصلی Audio CD کمپانی کره ای این مجموعه کپی شده اند قابل توجه آنکه سایت آمازون هم اینک این Audio CD را به فروش می رساند و از نظر رتبه ، 5 ستاره دریافت کرده است. این Audio CD در آمازون به تنهایی 36 دلار قیمت دارد. ما این موسیقی ها را به فرمت mp3 تبدیل کرده و در DVD اول قرار داده ایم بعلاوه AudioCD موسیقی متن انیمیشن یانگوم بزرگ با نام Shoujo Jang Geum no Yume OP Single نیز بصورت mp3 در DVD وجود دارد که بسیار زیباست.

7. همچنین چند فایل با فرمت RMVB قابل پخش با Real Media Player ، که حاوی پشت صحنه فیلم است برای شما ارسال می شود.

8. کلیه فایل ها قبل از ارسال مجموعه به شما ، توسط نرم افزار Video Checker/Fixer کاملاً بررسی می شوند لذا از بابت صحت فایل ها نگران نباشید.

9. بنابراین محتویات کلی در 5 عدد DVD از نوع PRINCO اصل و حاوی موارد ذیل است:

54 فایل با فرمت MKV (شامل کلیه VOLUME های مجموعه سریال)
3 فایل با فرمت RMVB (پشت صحنه و ...)
17 فایل با فرمت mp3 (موسیقی متن فیلم)
6 فایل با فرمت mp3 (موسیقی متن انیمیشن یانگوم از کمپانی Epic Record)
برنامه های مورد نیاز (MKVPlayer +VLC+Codec+Real Player Gold)
n فایل srt (زیر نویس فارسی فیلم) در صورت موجود بودن
+ + +
= + +

10. قیمت این مجموعه شامل 5 عدد DVD و حاوی کلیه موارد فوق + بسته بندی + پاکت حباب دار مخصوص ارسال (جهت جلوگیری از آسیب به مرسوله) + پست پیشتاز ، فقط 15،000 تومان به حروف یازده هزار تومان می باشد!!! که با توجه به مدت زمان 3250 دقیقه ای و حجم 19 گیگابایتی و کیفیت این مجموعه ، بسیار مناسب و درخور توجه است.

11. مدت زمان رسیدن مرسوله به دست شما بر اساس اولویت سفارش ، مسافت شما ، تعطیلات رسمی و مدت زمان ظهور حواله بانکی در حساب از 48 ساعت تا 72 ساعت متغیر است.

12. پس از ارسال از طریق پست پیشتاز ، شماره رهگیری مرسوله ، جهت اطمینان خاطر شما ارسال خواهد شد. ولی رهگیری مرسوله به دلیل بروزشدن سایت پست معمولاً 48 ساعت پس از ارسال مقدور است.

13. کلیه مسؤلیت محتویات این مجموعه (فرهنگی - نکات اخلاقی و ...) صرفاً بر عهده خریدار می باشد.

14. امکان ارسال مجموعه به خارج از ایران یا آدرس های ادارات ، فروشگاه ها و از این قبیل وجود ندارد


در صورتیکه نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر دارید با پست الکترونیکی [email protected]مکاتبه کنید.;)
 

hamid206

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2005
نوشته‌ها
239
لایک‌ها
2
از تعریف داستان ممنون من تو خماریش بودم :D اگه اخر داستان رو هم تعریف کنی که اخر مرامی :p . ولی بنظرم اگه قصد فروش کالایی رو داری اون رو تو قسمت بازارچه بزن نه اینجا هر چند اینجا مخاطب بیشتر داره;) :D
 

pilot

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
30 مارس 2005
نوشته‌ها
6,601
لایک‌ها
1,253
محل سکونت
Internet

hamedv90

Registered User
تاریخ عضویت
5 می 2006
نوشته‌ها
509
لایک‌ها
12
محل سکونت
Albourz, Karaj
میگم که اینجا رو دیدی؟
حدود 60 صفحه و 2500 تا پست اونجا هست !
--------------------
خرید و فروش تو فقط بازارچه
یعنی جدی این فیلم ها رو هم کسی نگاه میکنه !!
65.gif
 

mtm

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 آپریل 2005
نوشته‌ها
120
لایک‌ها
0
نکته قابل توجه دیگر اینکه امتياز كاربران به اين سريال در سايت IMDb (تا اين لحظه) برابر با 8.9 از ۱۰ است و اين در حالي است كه محبوب ترين فيلم اين سايت امتيازي برابر با 9.1 دارد.


اینکه فیلمی به IMDB Top 100 راه پیدا کند (فیلم، سریال ها اصلا به آن لیست راه نمی یابند) علاوه بر میانگین امتیاز کاربران به تعداد آنها هم بستگی دارد. یعنی فیلمی که از دیگری امتیاز بالاتری داشته باشد لزوما بالاتر از آن قرار نمیگیرد (همین الان یک فیلم یا سریال درپیت گمنام پیدا کنید، برویم پنج تا رای ۱۰ به آن بدهیم تا امتیازش ۱۰ شود). حالا شما آمده اید Godfather ای را که دویست هزار رای گرفته را با سریال کره ای با مجموعا ۱۱۰ عدد رای مقایسه میکنید؟!
 
بالا