برگزیده های پرشین تولز

اگر گوشي شما خراب شده اينجا گزارش كنيد

Amadea

مدیر علم و دانش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
25 می 2006
نوشته‌ها
2,952
لایک‌ها
1,720
محل سکونت
Bloody Harlan
من ميخوام اين موضوع رو فقط به ثبت فيدبك خرابي گوشيهاي مختلف اختصاص بدم، تا وقتي ميخواهيم گوشي جديد بخريم اين آمار رو هم در نظر بگيريم و بعد انتخاب كنيم. لطفا سعي بشه مشكلات، نحوه سرويسدهي و تمامي مسائل مربوط به اون اينجا مطرح بشه.

K750i - سري اصلي با گارانتي نيكاتل به مدت 1 سال.

تاريخ خريد: 3 اسفند 1385.

تاريخ بوجود آمدن مشكل: 17 اسفند 1385.

شرح مشكل: صبح ديدم خاموش شده و ديگه روشن نميشه. باتري و مشكلات نرم افزاري از طريق نماينده در شهرستان چك شد، گفتند مشكل سخت افزاريه و بايد به تهران بفرستي. نماينده تهران هم فرمودند تا 15 فروردين شركت تعطيله.

نتيجه: علاوه بر مدتي كه طول ميكشه تا گوشي پست و تعميير بشه، 28 روز فقط به علت تعطيلي سال نو خدماتي در كار نيست.
 

Mahmoud58

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2005
نوشته‌ها
882
لایک‌ها
7
من ميخوام اين موضوع رو فقط به ثبت فيدبك خرابي گوشيهاي مختلف اختصاص بدم، تا وقتي ميخواهيم گوشي جديد بخريم اين آمار رو هم در نظر بگيريم و بعد انتخاب كنيم. لطفا سعي بشه مشكلات، نحوه سرويسدهي و تمامي مسائل مربوط به اون اينجا مطرح بشه.

K750i - سري اصلي با گارانتي نيكاتل به مدت 1 سال.

تاريخ خريد: 3 اسفند 1385.

تاريخ بوجود آمدن مشكل: 17 اسفند 1385.

شرح مشكل: صبح ديدم خاموش شده و ديگه روشن نميشه. باتري و مشكلات نرم افزاري از طريق نماينده در شهرستان چك شد، گفتند مشكل سخت افزاريه و بايد به تهران بفرستي. نماينده تهران هم فرمودند تا 15 فروردين شركت تعطيله.

نتيجه: علاوه بر مدتي كه طول ميكشه تا گوشي پست و تعميير بشه، 28 روز فقط به علت تعطيلي سال نو خدماتي در كار نيست.

دوست عزیز ! این آمار برای چیه ؟!! :blink:
 

Amadea

مدیر علم و دانش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
25 می 2006
نوشته‌ها
2,952
لایک‌ها
1,720
محل سکونت
Bloody Harlan
تا وقتي ميخواهيم گوشي جديد بخريم اين آمار رو هم در نظر بگيريم و بعد انتخاب كنيم. .
 

Mahmoud58

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2005
نوشته‌ها
882
لایک‌ها
7
من ميخوام اين موضوع رو فقط به ثبت فيدبك خرابي گوشيهاي مختلف اختصاص بدم، تا وقتي ميخواهيم گوشي جديد بخريم اين آمار رو هم در نظر بگيريم و بعد انتخاب كنيم. لطفا سعي بشه مشكلات، نحوه سرويسدهي و تمامي مسائل مربوط به اون اينجا مطرح بشه.

اگه اسمش معایب و مزیتهای گوشیهایی که داریم خیلی بهتر بود !

چون همه میومدن و کلیه معایب گوشیهاشون رو میگفتند و کلی اطلاعاتمون بالا میرفت !
:blush:
 

Amadea

مدیر علم و دانش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
25 می 2006
نوشته‌ها
2,952
لایک‌ها
1,720
محل سکونت
Bloody Harlan
اين موضوع به فيدبك افراد ناراضي از خدمات شركتهاي مختلف و عيوب گوشي هاي مختلف اختصاص داره. اگر يه آماري از تعداد خرابي ها و نحوه سرويس دهي داشته باشيم، ميتونيم انتخابهاي بهتري در دفعات بعد داشته باشيم.
 

Mahmoud58

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2005
نوشته‌ها
882
لایک‌ها
7
اين موضوع به فيدبك افراد ناراضي از خدمات شركتهاي مختلف و عيوب گوشي هاي مختلف اختصاص داره. اگر يه آماري از تعداد خرابي ها و نحوه سرويس دهي داشته باشيم، ميتونيم انتخابهاي بهتري در دفعات بعد داشته باشيم.

پس فقط مربوط به گارانتی و خدمات بعد از فروش شرکتهای ایرانیه ! ببخشید دوست عزیز ! من بد متوجه شدم ! :blush:
 
بالا