برگزیده های پرشین تولز

SQL & C#.Net

A.S.Roma

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 می 2006
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
0
با سلام
اول از همه اگر تاپیک را در جای نامناسبی باز کردم معذرت می خواهم.
...............................................................................
دوستان برنامه ای را بر اساس یک پایگاه داده مبتنی بر SQL Server نوشته ام و برنامه به خوبی کار می کند . اما در آخرین مرحله از کار ( افزودن SetUp Project و... ) اولا .NET پایگاه داده را ضمیمه برنامه نمی کند ثانیا تا زمانی که SQL Server بر روی کامپیوتر RUN می شود برنامه کار می کند و در غیر اینصورت Server Not Found Or Access Denied ظاهر می شود.
اگر بخواهم برنامه ای بنویسم که از یک پایگاه داده ( بانک اطلاعاتی ) استفاده کند و این برنامه شکل نصبی (SetUp.exe ) به خود بگیرد و در هر کامپیوتری ( اعم از اینکه SQl داشته یا نداشته باشد ) کار کند باید چه کار هایی انجام دهم ؟ اصلا چنین امکانی وجود دارد یا باید از برنامه دیگری همچون MS Access برای ساخت DataBase استفاده کنم ؟
با تشکر ........
 

stack done!

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 آپریل 2007
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
asroma baray ye jae barai tabdile kodet be C# porside bodi intori jai me bezar this tasham ; beza are mishe ye fieldo ba query ezafe kard ketab SQL srever 2000 ro bekhon tozih mide
 

alireza sh

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
2 ژانویه 2006
نوشته‌ها
2,775
لایک‌ها
70
سن
40
محل سکونت
نصف جهان
با سلام
شما میتوانید از نرم افزار Install shield استفاده کنید که تمام نیازهای شما را به خوبی پاسخ میدهد . روی Setup project خود دات نت زیاد حساب نکنید .

از دوستان خواهش میکنم از نوشتن به صورت فینگلیسی خودداری فرموده و در صورت نداشتن کیبورد فارسی از نرم فازرا ها و وب سایتهای تبدیل فینگلیسی به فارسی استفاده کنند.
 

ali.kolahdoozan

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
933
لایک‌ها
70
سن
41
محل سکونت
کف شهر
اگر از sql2005 استفاده میکنی همون setup ساز دات نت هم خوبه اما برای sql2000 باید از install shield کمک بگیری . در ضمن یک مشگل دیگه هم داری attach کردن بانکت به سرور local که خودش برات دردسره
 
بالا