برگزیده های پرشین تولز

وضعیت ADSL در تبریز (همارا سیستم)

mehrzadjalali

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 مارس 2007
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
0
با سلام

من از اول فروردین از هماراسیستم سرویس ADSL 64K نا محدود گرفتم از روز 28 اسفند وصل شد روز اول بد نبود البته وضعیت فعلی رو میبینم به اون روز شکر میکنم یعنی رو 5.6 میومد. ولی ساعت 2 شب سال تحویل قطع شد هیجا نمیشد رفت و google رو به زور باز میکرد تا ساعت 18 عصر 1 فروردین بعد اون هم هر روز فقط حدود ساعت 15 تا 17 و 22 تا 24:30 می شد استفاده کرد و بقیه مواقع دانلود از هر سایتی با سرعت 100b/s تا 1k/s میرفت یا هم time out میداد. با پشتیبانی تماس گرفتم گفتن از proxy استفاده میکنین واسه اونه و اینا منم گفتم نه خیر از proxy استفاده نمیکنم و دارم از سایت adobe یا microsoft دانلود میکنم. گفتن سیستم ما مشگلی نداره اشکال از شماست و شاید از ویروس کشتونه فایروال روشنه و از این حرفا ( مال من کسپراسکای هست ) که همش بهونه هست چون وقتی پهنای باند باز هست من با همین سیستم دانلود دارم و چرا dailup مشگلی ندارم تا اینکه بعد از چندین بار تماس آخرش آقای اوردی خانی گفتن فردا میرم شرکت ببینم چه مشگلی هست. و صبح که تماس گرفتم گفتن بلی ما نگاه کردیم مرکز آزادی مشگل داره و سعی در حلش داریم از تهران دارن بررسی میکنن یکی از سیستم ها ویروس داره و چون شبکه Bridge هست وقتی اون روشن میشه این مشگل پیش میاد. :lol: بعد 2 روز باز همین مشگل بود و من به آقای اوردی خانی sms زدم و وضعیت رو گفتم . و ایشان هم sms زد و گفت اگه از وضعیت فعلی راضی نیستین سرویس رو پس بدین و این مشگل احتمال داره تا 1 ماه یا بیشتر طول بکشه. به هر حال من در طول این مدت تا امشب همین مشگل رو داشتم . و صبر میکنم تا تعطیلات تموم بشه و مستقیما با مدیریت شرکت تماس بگیرم البته همه نمودارهای پهنای باند و دریافت و ارسال رو واسه مدیریت فرستادم و شاید تو سایت هم بزارم تا همه لذت ببرن

البته اینم بگم که بار دوم و سوم که تماس گرفتم آقای اوردی خانی بعده بهانه های مختلف گفتن من الان تو روتر Router مرکز آزادی هستم و هیچ مشگلی نیست و اونجا پهنای باند اضافی هم داریم و من هم گفتم وقتی پهنای باند اضافی دارین من چرا نمی تونم بگیرم یا مشگل از شماست (100%) یا از منه بالاخره باید حل بشه. ایشون هم گفتن والا نمی دوننننننننننم که از چی هست :lol: ( ایشون مسئول ADSL شرکت هستن :lol: ) بعد دو سه دقیقه سرعت رفت رو وضع عادی و تا 24:30 یعنی تقریبا 4 ساعت بعد اون هم باز قطع شد :( .

من خودم تو این زمینه وارد هستم و میدونم که مشگل از من نیست و اینا یا پهنای باند ندارن یا پهنای باند رو محدود میکنن یا هم کل پهنای باند رو میدن به کس دیگه ای حالا یا با پارتی یا سیاست خود شرکت من پی گیر این موضوع خواهم بود. و اگه هم از ویروس رو سیستم مشتری باشه اینا عرض چند ساعت میتونن ip تشخیص بدن و اگه نمیتونن اون مسئولشون رو بفرستن یه دوره مبتدی شبکه ببینه تا شرکت رو با همچین مشگلی روبرو نکنه :D من هم حاضرم فردی رو واسه حل مشگلشون تو مرکز آزادی معرفی کنم

تو این تاپیک که باز کردم از همه اونایی که adsl در تبریز گرفتن از هر شرکتی که هست میخوام سرعتشون رو در طول روز و شب تست کنن و اگه میتونن تو سایت بزارن تا همه بدونن هر شرکتی چه جور سرویس میده و یه خواهش هم از اونایی که از مرکز آزادی تبریز از همارا سیستم سرویس گرفتن دارم تا سرعتشون رو تست کنن و ببینن واقعا 64K یا 128k هست در طول 24 ساعت یا نه و تو سایت بزارن

برنامه های تست پهنای باند و حجم ارسال و دریافت که من استفاده میکنم اینا هستن خواستین از سایتش دانلود کنین و تست کنین

SoftPerfect Network Protocol Analyze
http://www.softperfect.com/

OnlineEye
http://www.pmasoft.net/

برنامه های دانلود منیجر هم
DAP , IDM
 

Niaz

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2003
نوشته‌ها
1,407
لایک‌ها
16
سن
41
محل سکونت
Tabriz
این تاپیک تو فروم پرشین نتورکز هم پست شده و خود من یکی از افرادی هستم که تو این بحث شرکت کردم و درگیر ماجرا هستم ...

خواستم همه مطالب رو تو پرشین تولز هم داشته باشیم تا دوستان تبریزی اگر قصد اشتراک سرویس ADSL رو داشتند با مطالعه این مطالب ISP های خوب و بد رو بشناسن .

تاپیک در مورد وضعیت ADSL هماراسیستم تبریز هستش .


لینک تاپیک در پرشین نتورکز
 

Niaz

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2003
نوشته‌ها
1,407
لایک‌ها
16
سن
41
محل سکونت
Tabriz
به نقل از MehrzadJalali :
به نقل از MehrzadJalali :
من از اول فروردین از هماراسیستم سرویس ADSL 64K نا محدود گرفتم از روز 28 اسفند وصل شد روز اول بد نبود البته وضعیت فعلی رو میبینم به اون روز شکر میکنم یعنی رو 5.6 میومد. ولی ساعت 2 شب سال تحویل قطع شد هیجا نمیشد رفت و google رو به زور باز میکرد تا ساعت 18 عصر 1 فروردین بعد اون هم هر روز فقط حدود ساعت 15 تا 17 و 22 تا 24:30 می شد استفاده کرد و بقیه مواقع دانلود از هر سایتی با سرعت 100b/s تا 1k/s میرفت یا هم time out میداد. با پشتیبانی تماس گرفتم گفتن از proxy استفاده میکنین واسه اونه و اینا منم گفتم نه خیر از proxy استفاده نمیکنم و دارم از سایت adobe یا microsoft دانلود میکنم. گفتن سیستم ما مشگلی نداره اشکال از شماست و شاید از ویروس کشتونه فایروال روشنه و از این حرفا ( مال من کسپراسکای هست ) که همش بهونه هست چون وقتی پهنای باند باز هست من با همین سیستم دانلود دارم و چرا dailup مشگلی ندارم تا اینکه بعد از چندین بار تماس آخرش آقای اوردی خانی گفتن فردا میرم شرکت ببینم چه مشگلی هست. و صبح که تماس گرفتم گفتن بلی ما نگاه کردیم مرکز آزادی مشگل داره و سعی در حلش داریم از تهران دارن بررسی میکنن یکی از سیستم ها ویروس داره و چون شبکه Bridge هست وقتی اون روشن میشه این مشگل پیش میاد. :lol: بعد 2 روز باز همین مشگل بود و من به آقای اوردی خانی sms زدم و وضعیت رو گفتم . و ایشان هم sms زد و گفت اگه از وضعیت فعلی راضی نیستین سرویس رو پس بدین و این مشگل احتمال داره تا 1 ماه یا بیشتر طول بکشه. به هر حال من در طول این مدت تا امشب همین مشگل رو داشتم . و صبر میکنم تا تعطیلات تموم بشه و مستقیما با مدیریت شرکت تماس بگیرم البته همه نمودارهای پهنای باند و دریافت و ارسال رو واسه مدیریت فرستادم و شاید تو سایت هم بزارم تا همه لذت ببرن

البته اینم بگم که بار دوم و سوم که تماس گرفتم آقای اوردی خانی بعده بهانه های مختلف گفتن من الان تو روتر Router مرکز آزادی هستم و هیچ مشگلی نیست و اونجا پهنای باند اضافی هم داریم و من هم گفتم وقتی پهنای باند اضافی دارین من چرا نمی تونم بگیرم یا مشگل از شماست (100%) یا از منه بالاخره باید حل بشه. ایشون هم گفتن والا نمی دوننننننننننم که از چی هست :lol: ( ایشون مسئول ADSL شرکت هستن :lol: ) بعد دو سه دقیقه سرعت رفت رو وضع عادی و تا 24:30 یعنی تقریبا 4 ساعت بعد اون هم باز قطع شد :( .
من خودم تو این زمینه وارد هستم و میدونم که مشگل از من نیست و اینا یا پهنای باند ندارن یا پهنای باند رو محدود میکنن یا هم کل پهنای باند رو میدن به کس دیگه ای حالا یا با پارتی یا سیاست خود شرکت من پی گیر این موضوع خواهم بود. و اگه هم از ویروس رو سیستم مشتری باشه اینا عرض چند ساعت میتونن ip تشخیص بدن و اگه نمیتونن اون مسئولشون رو بفرستن یه دوره مبتدی شبکه ببینه تا شرکت رو با همچین مشگلی روبرو نکنه :D من هم حاضرم فردی رو واسه حل مشگلشون تو مرکز آزادی معرفی کنم
تو این تاپیک که باز کردم از همه اونایی که adsl در تبریز گرفتن از هر شرکتی که هست میخوام سرعتشون رو در طول روز و شب تست کنن و اگه میتونن تو سایت بزارن تا همه بدونن هر شرکتی چه جور سرویس میده و یه خواهش هم از اونایی که از مرکز آزادی تبریز از همارا سیستم سرویس گرفتن دارم تا سرعتشون رو تست کنن و ببینن واقعا 64K یا 128k هست در طول 24 ساعت یا نه و تو سایت بزارن
برنامه های تست پهنای باند و حجم ارسال و دریافت که من استفاده میکنم اینا هستن خواستین از سایتش دانلود کنین و تست کنین
SoftPerfect Network Protocol Analyze
http://www.softperfect.com/
OnlineEye
http://www.pmasoft.net/
برنامه های دانلود منیجر هم

DAP , IDM






به نقل از Dr-Dos :
اکثرا شرکت ها سرویس adsl رو پهنای بالا میدن ولی روی حجم محدودیت میزارن البته این خیلی خوبه هم برای فروشنده و هم خریدار چون استفاده کننده سرعت بالا رو تجربه می کنه و کلا سرویس adsl میگیره که سرعت رو تجربه کنه نه حجم رو . سیاست این شرکت هم به جاش جالبه






به نقل از MehrzadJalali :
منظورتونو نفهمیدم 64k میگیری بهت 512 میدن من حجم دانلودم زیاده این صبا نت محدودیت حجمی داره یا نه من باز صبح تماس میگیرم یکی هم منتظرم تا ببینم این مشگل حل میشه یعنی قبول میکنن که بهونه میگیرن و سر مردم کلاه میزارن
به نقل از MehrzadJalali :
از اینکه این همه مفصل نوشتم خواستم بهونه های الکی که میگیرن رو کسای دیگه هم بدونن اونایی که آشنایی به کل سیستم ندارن و یه حرفی پشتیبانی میگه و اونا هم چون اطلاعی ندارن قبول میکنن و میگن لابد اشکال از ماست و قضیه رو ول میکنن​


و کلا میخوام کاربر ها تست کنن و نسبت به سرعت سرویسی که میگیرن دقت کنن. و اگه همه سرویسها به این صورت هست میشه مثل مسئله داتک تهران شکایت کرد و دنبالش رو گرفت تا این isp ها هم بدونن که یکی هست که بدونه و این کلاهبرداریهاشون رو رو کنه و قول بهونه های ابکی شون رو نخوره (اون مسئول isp بخش َadsl که یه کامپیوتر ویروسی بتونه کل سیستمش رو واسه 1 ماه یا بیشتر فلج کنه و تازه از تهران هم بررسی کنن و نتونن مشگل رو حل کنن isp شو تعطیل کنه یه سوپر و اینا بزاره اونجوری بیشتر میتونه سر مردم کلاه بزاره :cool:







به نقل از power :
هر کاری کردم نشد تا آخرش بخونم خوابم گرفت ... چرا از شاتل سرویس نمی گیری خیلی علی و تخصصی روی Adsl و + Adsl 2 کار می کنه ...





به نقل از pay :
یکی از دوستان من دقیقا همین مشکلو با هماراسیستم داره. اینطوری هم که شما گفتین من حالا 100% مطمئن شدم که مشکل از مرکز آزادی هستش چون من از یه مرکز دیگه وصل میشم اصلا هم مشکلی ندارم .
به نقل از pay :
صبا نت فقط به درد کسایی میخوره که Download نمی کنن چون محدودیت حجمی داره​

اینم یه Speed Test




به نقل از Niaz_Ch :
بله بنده هم همین مشکل رو دارم .​

تبریز مرکز آزادی سرویس 128 .
مشکل از اواخر اسفند شروع شد . بار اول که تماس گرفتم گفتن ما مشکلی نداریم مشکل از خودتونه . روز بعدش که مجددا" تماس گرفتم گفتن بله تو مرکز آزادی یه مشکل کوچیکی داریم که به زودی رفع میشه .
ولی هیچ اتفاقی نیفتاد . دوباره تماس گرفتم گفتن بعضی از تجهیزات مرکز آزادی رو تغییر دادن مشکل حل شد . در حالی که وضعیت بدتر هم شده بود .
خلاصه ... تعطیلات تموم شد ... امروز یعنی بعد از گذشت بیش از 20 روز تماس گرفتم . گفتن بله مشکل مرکز آزادی از جانب ما هستش , تو این مدت تعطیلات همکاران فنی در دسترس نبودند , باهاشون تماس گرفتیم قول دادن تا 3 الی 4 روز مشکل رو رفع کنن .
در ضمن . این آقایی که باهاشون صحبت کردم فرمودند به تعداد این چند روزی که مرکز آزادی مشکل داشته اکانت یوزرهای این مرکز رو تمدید خواهیم کرد :p





به نقل از MehrzadJalali :
با تشکر از توجه تون اگه امکانش باشه EMAIL خودتون رو واسم بدین تا با هم در تماس باشیم چون آقای اوردی خوانی میگفتن اگه مشگل از ماست چرا هیچکسی مشگلی نداره یا با ما تماس نگرفته :blush: من امروز با آقای جلیل زاده تماس گرفتم و منشیشون گفتن به همراهم زنگ میزنن منتظر تلفنشون هستم نتیجه گرفتم تو سایت میزارم .
به نقل از MehrzadJalali :
EMAIL MAN ] هست. اگه آشنا های دیگه ای هم دارین که از اینجا سرویس گرفتن بهشون موضوع رو اطلاع بدین.

اگه هم کسی از MAXNET سرویس گرفته لطفا وضعیت سرویسهای بدون محدودیت اونا رو هم بگه تا همه مطله بشن چون اگه این مشگل حل نشه باید از اونجا بگیریم چون بقیه همشون محدودیت حجمی دارن.

با تشکر






به نقل از Niaz_Ch :
آدرس ایمیل من
image.png
به نقل از Niaz_Ch :
من و دوست عزیزم pay از مشترکین سابق (اواخر سال 84) مکس نت هستیم . اون روزها که کیفیت سرویسشون خیلی خوب بود (اواخر سال 84) و به نظر من خیلی بهتر از هماراسیستم فعلی بود . ولی همارا قیمت مناسبتری داره .
قطب فن آوری اطلاعات شمس هم سرویس بدون محدودیت داره . با آی پی استاتیک ... مکس نت هم آی پی ولید استاتیک میده .

.




به نقل از MehrzadJalali :
آقای مهندس جلیل زاده تماس گرفتن و گفتن مشگل از مرکز آزادی هست ولی این طور که ایشون از ISP های دیگه یعنی همکارهی دیگشون که از همین مرکز DATA میگیرن پرسیدن شرکتهای دیگه همچین مشگلی ندارن و گفتن تا 3 4 روز مسئله رو حل میکنن و آگه حل نشد account رو قطع شخصی میکنن تا سرویس درست بشه و گفتن فردا گرافهای پهنای باند و که براشون ارسال کردم میبینن و اگه لازم شد تماس میگیرن
به نقل از MehrzadJalali :
باز امیدوارم که سرویسشون درست بشه چون من قبلا dialup های 6 ماه و 24 ساعته و 12 ساعت در روز 3 ماهه ازشون 3 4 بار گرفتم مشگلی باهاشون نداشتم

باز خبری بود مینویسم




به نقل از Niaz_Ch :
4-3 روز هم گذشت ولی هنوز هیچ اقدامی نکردن :( شرم آوره :(
به نقل از Niaz_Ch :
ازدیروز وضعیت خیلی بدتر هم شده :(
130fs1485821.gif




به نقل از MehrzadJalali :
بله واقعا که... امروز جمعه ساعت 14:15 هست و وضع همون هست شبا از 12 قطع میشه و تا الان همون وضعیت هست البته شبا اصلا نمیشه استفاده کرد ولی روزا به بعضی از سایتا میشه رفت و جالبش اینه که خود آقای جلیل زاده هم تعجب میکنن که در ساعت پیک مصرف که بین 22 تا 24 هست سرعت بد نیست ولی بعد اون قطع میشه. دیشب هم ساعت 24 قطع شد ولی بین 03:45 تا 03:48 یک بار وصل شد و کاملا سرعت درست شد ولی بعد اون باز یه حالت قبل برگشت .



به نقل از Niaz_Ch :
تعجب میکنن ؟ یعنی هنوز کسی رو پیدا نکردن که مشکل سیستمشون رو حل کنه ؟ تا کی باید منتظر باشیم ؟
به نقل از Niaz_Ch :







.............................................​



 

Niaz

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2003
نوشته‌ها
1,407
لایک‌ها
16
سن
41
محل سکونت
Tabriz
به نقل از MehrzadJalali :
از اینکه از ساعت 22 تا 24 سرعت بهتر از مواقع دیگر هست تعجب کردن باز باید فردا تماس بگیریم ببینیم چی میشه. به نظر من کل پهنای باند رو به یه مشترک دیگه میدن و اینجوری میشه چون مسئله ویروسو اینجور چیزا نیست یا هم یه کسی به روترشون دسترسی داره و این کار رو میکنه. یا هم پهنای باند ما رو جوری تعریف کردن که وقتی مشترک بخصوصی پهنای باند لازم داره از پهنای باند ما میگیره و وقتی اون اجازه میده ما میتونیم استفاده کنیم. من میگم تماس بگیریم بگیم اکانت ما رو به DIAL-UP ارتقاع بدن مثل اینکه ما اشتباه فهمیده بودیم که ADSL بهتر از DIAL-UP هست :blush: واسه اینکه آدم باید همیشه UP TO DATE باشه :eek: (از طلا بودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید)




به نقل از Niaz_Ch :
ولی به نظر من یه مشکل سخت افزاری وجود داره .
به نقل از Niaz_Ch :
از زمانی که این مشکل شروع شده مودم من (Asus AM602) یه جوری شده ... بعد از ثابت شدن چراغ status چراغ activity حتی زمانی که کامپیوتر خاموش هست شروع به چشمک زدن میکنه و مداوم چشمک میزنه ... یعنی مثل این میمونه که مودم همیشه در حال ارسال و دریافت دیتا هست (حتی زمانی که کامپیوتر خاموشه)
من این موضوع رو به اون آقایی که چند بار باهاشون تماس گرفتم گفتم و بار آخر که همین 3 روز پیش بود ایشون هم این مساله رو تایید کردند و گفتند که "بله مثل این میمونه که همیشه در حال دانلود هستید"
این نشون میده که مشکل تو ابتدای سیم هست یعنی تو مرکز آزادی و تجهیزات هماراسیستم .​





به نقل از MehrzadJalali :
بله صحیح هست STATUS روشن میمونه و تو برنامه تست من تو این مواقع یعنی موقعی که DATA قطع میشه یه منحنی یه اسم THROUGH هست که دایما رو 7.5 تا 8 میره انگار که مودم مشغول هست.
به نقل از MehrzadJalali :
منحنی ها رو به EMAIL تون میفرستم ببینین​




به نقل از Niaz_Ch :
ایمیلتون رو دیدم . :-(
به نقل از Niaz_Ch :
اینم وضعیت امروز
130fs1731759.gif

اگر تا دو روز آینده مشکل حل نشه من دیگه عمرا" با هماراسیستم تمدید نمیکنم و به 3 نفر از فامیل و 4 نفر از دوستانم که همگی به توصیه من یوزر هماراسیستم شدن ولی هیچ کدوم از مرکز آزادی نیستن براشون ماجرا رو تعریف میکنم و میگم که مدیریت هماراسیستم هیچ احساس مسولیتی نداره و گروه فنی شون هیچی بلد نیستن و این بلا ممکنه سر اونها هم بیاد و کسی نیست که پاسخگو باشه .
الان نزدیک یک ماه هست که وضعیت همینه .​




به نقل از Niaz_Ch :
همین الان با بخش ADSLشون تماس گرفتم . شماره تلفن 5565335
به نقل از Niaz_Ch :
گفتم : "نزدیک یک ماهه که این مشکل وجود داره :( خواهش میکنم مشکلو حل کنین ... "
یک آقایی که متاسفانه اسمشون رو نپرسیدم با یک لحن خیلی بی ادبانه جواب دادن : " اولا" یک ماه نیست , از 5 فروردین شروع شده . ثانیا" مشکل هست که هست. داریم روش کار میکنیم ممکنه حل بشه یا ممکنه اصلا" حل نشه :hmm: همینه که هست .... خداحافظ "​

:( :( :(
یه چیزی هم بدهکار شدیم … عجب گیری افتادیم :(


تاکید میکنم مشکل از اواخر اسفند شروع شده ... 25ام به بعد ولی این اساتید از 5 فروردین متوجه شدن ... الان هم پشت تلفن داشت منو میزد که چرا گفتم "نزدیک یک ماه" :D






...................................
 

Mehdi

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
1 آگوست 2004
نوشته‌ها
5,602
لایک‌ها
49
محل سکونت
Anywhere
نیاز جان شما اوندفعه میخواستی از شاتل بگیری ؟ چی شد
این شاتل یخورده گرون هست , ولی کیفیتشو هیجا دیگه نمیتونید پیدا کنید , سرعت همیشه ثابت هست , اینطوری نیست که الان سرعت 16 باشه بعد دوساعت بعد 8 باشه , همیشه یکی هست , ممکنه سرعت زیاد بشه ولی کم نمیشه
mf_ymca.gif
.
یک سال هم گذشته از اشتراک من و همچنان راضی هستم شدید
hessam4.gif
.
 

Niaz

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2003
نوشته‌ها
1,407
لایک‌ها
16
سن
41
محل سکونت
Tabriz
نیاز جان شما اوندفعه میخواستی از شاتل بگیری ؟ چی شد
این شاتل یخورده گرون هست , ولی کیفیتشو هیجا دیگه نمیتونید پیدا کنید , سرعت همیشه ثابت هست , اینطوری نیست که الان سرعت 16 باشه بعد دوساعت بعد 8 باشه , همیشه یکی هست , ممکنه سرعت زیاد بشه ولی کم نمیشه
mf_ymca.gif
.
یک سال هم گذشته از اشتراک من و همچنان راضی هستم شدید
hessam4.gif
.
سلام مهدی جان . چطوری رفیق؟ ;) :)
آره مهدی جان حق با شماست . من از واژه "محدودیت" بدم میاد ولی با این بلاهایی که سرم اومد حاضرم محدودیت حجمی رو قبول کنم ولی کیفیت ثابت باشه . هماراسیستم بد بود . از ماه آینده که 3 ماه اکانت اجباری اینا تموم میشه باید به فکر یک ISP دیگه باشم . :) یکی از گزینه ها شاتل هست . :)

 

Niaz

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2003
نوشته‌ها
1,407
لایک‌ها
16
سن
41
محل سکونت
Tabriz
به نقل از MehrzadJalali :
بله کاملا صحیح هست از اول فروردین یعنی 28 اسفند که من وصل بودم مشگل بود حتی من همون روز 28 که وصل شده بود به آقای اژدری فر گفتم اونم گفت خودتون وارد هستین میدونین دیگه شاید سایت مقابل کند هست البته اون موقع چون هنوز این وضعیت رو نمی دونستم فکر کردم لحظه ای هست. بعد اون از 2 فروردین که من با پشتیبانی تماس گرفتم که بقیه قضیه رو اول تا پیک توضیح دادم که تازه خلاصه هست
به نقل از MehrzadJalali :
تو پرشین تولز قسمت adsl تاپیک باز کرده بودم ولی متاسفانه کسی جواب نداده یه مشگل هم تو پرشین تولز هست که بعضی مواقع به جای اینکه به سایت فوروم بره میره یه صفحه که دومین رو واسه فروش گذاشته فکر کنم واسه همین مراجعم کننده کم هست.

از شما هم میخوام که یه نامه در مورد مشگلتون به [email protected] بفرستین تا مستقیما به دست آقای جلیل زاده برسه. من گرافها رو از 2 فروردین واسشون فرستادم واسه اینه که نمیتونن انکار کنن.​

من میخوام هنوز اشتراک رو نگه دارم تا ببینم مسئله حل میشه یا نه. یه موضوع دیگه هم اینکه همارا سیستم قبلا که آقای رسولی نیا مسئول اینترنتشون بود واقعا خیلی خوب بود. ولی تا ایشون از شرکت جدا شد و رفت maxnet رو باز کرد. وضعش اینجوری شد. تقریبا 2 سال پیش. یه موضوع دیگه هم اینه که اگه مشگل سخت افزاری باشه چرا همیشه حدود ساعت 12 شب دیتا قطع میشه و 10 تا 12 ( زمان پیک مصرف) فقط سرویس بد نیست.​

برادر من هم از یه مرکز دیگه از همارا سرویس گرفته و مشگلی نداره و میگه مال ما خوبه.​

من امروز فرصت نکردم تماس بگیرم فردا تماس بگیرم ببینم چی میشه​




به نقل از Niaz_Ch :
اینا مشکلشون اینه که همه یوزرهارو گوسفند فرض کردند . دیروز همون آقای بی ادب اولش کاملا" منکر قضیه بودند :p ... گفت : "مرکز آزادی؟ مگه مرکز آزادی چشه؟ :eek: "
به نقل از Niaz_Ch :
اینا انتظار دارن همه به این کیفیت راضی باشن و هیچکسی هم هیچ اعتراضی نکنه .
در مورد نحوه رفتارشون با مشترک مثلا آقای رضا فرمانی مدیرفروش اینترنت بسیار باشخصیت و مودب هستند .
تا دیروز فکر میکردم همشون خوبن ولی ...
بله از زمانی که آقای مهرداد رسولی نیا و آقای رحیمی از هماراسیستم جدا شدن مشکلات بیشتر شده.
جناب جلالی من که دیگه نا امید شدم . ولی شما تسلیم نشو .
روزی که با آقای pay و یکی از دیگر از دوستان همگی با هم رفتیم 3 تا سرویس 128 بگیریم من به دوستانم گفتم که این 6-5 تومن قیمت کمتر نسبت به سایر ISP ها و این که اینا سرویس هاشون رو 3 ماهه میدن معنیش میتونه این باشه که 3 ماه حق هیچ اعتراضی رو نخواهیم داشت و نباید انتظار کیفیت خوبی رو داشته باشیم .
ماجرای این 25 روز اخیر و جواب آقای 5565335 ثابت کرد که حق با من بوده ...
"مشکل هست که هست. داریم روش کار میکنیم ممکنه حل بشه یا ممکنه اصلا" حل نشه همینه که هست .... "




به نقل از Niaz_Ch :
نه . برای من که اصلا" اینطور نیست . دیتا قطع نمیشه . همیشه هست ولی ماکسیمم 35kbps با کیفیت افتضاح .
به نقل از Niaz_Ch :
وضعیت امروز :
110368501.png

.​

تو این بیست و چند روز نخواستن یا نتونستن هیچ اقدامی در جهت رفع این مشکل انجام بدن ؟​

1. اگر نمیتونن ... بهتره جمعش کنن . یه سوپرمارکت یا سبزی فروشی باز کنن ... تخصص فنی چندانی هم نمیخواد .
2. اگر نمیخوان .... من اسم اینو میذارم کلاه برداری آشکار تو روز روشن . و میدونم که پیگیری و اعتراض ما به هیچ جایی نمیرسه چون به چشم اینها یوزر موجودی است دوپا که باید هر سه ماه یکبار بیاد پولشو جیرینگی بگیرن و حق اعتراض هم نداشته باشه ... گوش اگر گوش تو (هماراسیستم) و ناله اگر ناله ما(یوزرها)ست آن چه البته به جايي نرسد فرياد است .
امیدوارم مورد دوم نباشه . با این اوصاف کاملا" معلومه که گروه فنی هماراسیستم معلوماتشون در حد سیمکشی ساختمان(لامپ توالت) هم نیست . البته ممکنه یک کتاب آموزش مقدماتی شبکه داشته باشن که 12-10 صفحه از فصل اولشو مطالعه کردن .​


.​






........................................
 

mehrzadjalali

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 مارس 2007
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
0
با سلام
امروز از همارا سیستم با من تماس گرفتن و گفتن که مشگل مرکز آزادی اینه که ما اونجا کابل نوری نداریم و دیتامونو از مرکز دیتای شهید قندی میگیریم و بعضی از مشکلات رو گفتن و گفتن که بعد حل مشگل اکانت مشترکین رو تمدید خواهندکرد. امروز هم اشترک من به کل قطع بود و تا حالا 22:25 وصل نشده.

منظور این تاپیک توهین به فرد یا متهم کردن شرکت خاصی نیست من اول تاپیک هم گفتم که هرکسی از هر ISP اشتراک داره بیاد و وضعیتش رو اینجا توضیح بده. اگه وضعیت همارا سیستم هم درست بشه تو همین تاپیک من اطلاع میدم و به چندین نفر دیگه هم که از مرکز دیگه همارا سیستم و شرکتهای دیگه سرویس گرفتن سپردم تا وضعیت سرویس رو بهم بگن یا خودشون بیان تو تاپیک اضافه کنن.

وقتی مسئول adsl و پشتیبانی شرکت هر روز یه بهونه میاره و اول میخواد گناه رو بندازه گردن مشترک بعد آوردن 1000 تا دلیل بالاخره قبول میکنه مشگل از خودشون هست و میگه یک کامپیوتر تو شبکه ویروسی هست و وقتی اون روشن میشه این مشکل پیش میاد و ما اونجا پهنای باند اضافی هم داریم و از این حرفا. منم میگم پیدا کردن یک کامپیوتر ویروسی از بین حداکثر 30 یا 40 مشترک حداکثر 2 روز طول میکشه و نه 1 ماه یا بیشتر اگه نمیتونن پس اون موقع مشگل از بخش فنی هست اولا، دوما اگه یه سیستم ویروسی باشه تنها میتونه پهنای باند خودش رو اشغال کنه نه کل پهنای باند شبکه رو در غیر این صورت هم ویروس نیست و یه کسی روترشونو هک کرده. که در اصل هیچکدم اینا نیست و اینا فقط بهونه هست.

اگه شرکت موضوع رو به مشترک اعلام کنه یا تو سایتشون مشگل و زمان حل مشگل رو اعلام کنن اون موقع ما هم وقت اضافی نداریم که هر روز بیایم و اینجا دو ساعت توضیحات بنویسیم.

ولی اگه یه شرکتی این سرویس رو میده و پشتیبانیش با مشترک به صورتی برخورد میکنه که انگار یه چیزی هم بدهکار هستیم باید اون شرکت شناخته بشه. چون اگه کسی مسئله سرویس خودشو میدونه و میخواد به نوعی گردن مشتری بندازه( اسم این کار رو خود خواننده های تاپیک بگن) و من هم مسئول حرفهای خودم هستم و هیچ موقع هم نمی خوام که موضوعی رو سانسور کنم اگه هم کسی با قصد طرفداری از یک شرکت خاص یا بدنام کردن یک شرکت دیگه موضوعی رو مطرح کنه مشخص میشه و کسای دیگه میتونن موضوع رو تائید یا تکذیب کنن.

آقا یا خانم dr_dos این تاپیک برای مشکل خصوصی نیست مسئله سرویسهای adsl یک مسئله عمومی هست. ما خصومتی با شخص یا شرکت خاصی نداریم آقای جلیل زاده مدیریت شرکت و شرکت همارا سیستم از شرکتهای معتبر تبریز هستن و من مشکلی با شرکت ندارم واین وضعیت را در شائن این شرکت نمی بینم چون قبلا همونتور که گفتم حداقل 2 سال مشترک دائم شرکت بودم و مشکلی با این شرکت نداشتم و به بیشتر آشناها و همکارها توصیه میکردم.
باز از اینکه این موضوع طولانی شد ببخشین. و باز هم از همه افرادی که از هر شرکتی سرویس adsl گرفتن میخوام تا بیان و وضعیت 24 ساعت سرویسشون رو با ذکر نام شرکت و نام و مشخصات خودشون نه با نام مستعار اینجا توضیح بدن.

از آقای niaz_ch هم تشکر که خودشون جواب رو دادن.
 

pooya007

Registered User
تاریخ عضویت
29 جولای 2005
نوشته‌ها
3,832
لایک‌ها
13
محل سکونت
آخر خط
به نظر دوستان بهترین سرویس Adsl با سرعت 64 و با قیمت مناسب رو از کجا میشه گرفت؟

جایی هست که مودم رو هم امانت بده؟

چون صبانت قبلا" امانت میداد ولی الان دیگه نمیده
 

Persiana

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
18 جولای 2005
نوشته‌ها
4,220
لایک‌ها
129
سن
47
محل سکونت
Persian Empire
سلام ^_^

عجب اعصاب خورديي داريد شما با اين شرکت. البته هيچ شرکت ارائه دهنده ي اينترنت اسما" پر سرعتي فکر نکنم تو کل ايران پيدا بشه که بدون مشکل باشه. جالبه که هميشه هم ايراد از يوزره و هميشه هم کرم و ويروس گرفته!! اون آقاي طلبکار عصباني هم ديگه يه چيز طبيعي شده تو ايران، وقتي جوابي براي دادن نداريد و کاري هم از دستتون بر نمياد، بهتره با بداخلاقي و طلبکاري با مخاطبتون صحبت کنيد تا مثلا از شما بترسه و ديگه چيزي نگه
blink.gif


گاهي فکر مي کنم اي کاش اين دستگاه ها (مثلا مودم) مي تونستند حرف بزنند و خودشون بگن مشکل از کجاست چون اين ساخته ي دست بشر به گمانم بهتر از خود بشر مي فهمه که چه چيزي خرابه و ايراد داره
laugh.gif
!!

حالا بگذاريد منم از تجربه خودم بگم، شايد قوت قلب دهنده باشد
happy.gif


من تجربه ي رسيدن سرعت به زير 4 کيلو، با وجودِ داشتن سرويس 256 رو داشتم (داتک - تهران) البته قطع نميشد، فقط سرعت مي شد 1 کيلوبايت در اوج ترافيک
icon10.gif
!! خود داتک هم مي گفت تو مناطق شلوغشون به مشکل خوردند و درخواست پهناي باند بيشتر دادند به مخابرات - 2 ماه سرعت خراب بود و ما هي مي ناليديم که آقا پس اين کي درست ميشه تا اينکه داتک براي منطقه ي ما گفت تا فلان تاريخ مشکلش حل ميشه و دقيقا يک هفته به اون تاريخي که گفته بودند، براي يک ساعت کل منطقه ي مخابراتي ما تلفناش قطع شد (نيمه شب بود) و وقتي وصل شد ديدم واي، سرعتم رفته بالا و تازه فهميدم 256 اصلا چه مزه اي هست
laugh.gif
البته تو اين يک هفته نوسان هم زياد داشت ولي بعد از اون تاريخي که گفته بودند درست ميشه درست شد و مشکلي نبود تا زمان قانون مسخره ي 128 به بالا ممنوع که همه چي باز افتضاح شد و دوباره سرعت رسيد به 3 کيلو و باز 2 ماه خراب بود (مي گفتند مخابرات برداشته پهناي باند داتک رو کم کرده) و کار مشترکين داشت به شکايت از شرکت مي کشيد که يهو يک روز ديديم دوباره سرعت درست شد و تا الان هم اسپند دود کنم براش درسته (البته خيلي مناطق هم هنوز مشکل دارند @_@).

خلاصه که اميدوارم که مشکلاتتون حل بشه و به سرعت مطلوب برسيد و خبر خوشش را هم همينجا بدهيد ^_^



پ.ن. آقاي مهرزاد جلالي عزيز، بر خلاف اون دوستاني که فرموده بودند خلاصه مي نوشتيد و خوابمون گرفت وسطش
blink.gif
من بهتون مي گم که چه کار خوبي کرديد که همه چي رو اينجور دقيق و با جزئيات شرح داديد و به هيچ وجه هم خسته کننده نبود و کاملا آگاهي بخش بود.

از جناب نياز عزيز هم سپاسگذارم که اين مطلب رو اينجا هم مطرح کردند چون ممکنه حالا ما تبريز نباشيم، ولي دوستاني در آنجا داشته باشيم که بخواهند از اين شرکت در اين مرکز سرويس بگيرند و ما بتوانيم اين تجربيات رو در احتيارشون بگذاريم تا بهتر بتونند تصميم گيري کنند ^_^

در ضمن ببخشيد اينقدر طولاني شد،‌ اميدوارم کسي خوابش نبره حالا
laugh.gif
:blush:
 

mehrzadjalali

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 مارس 2007
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
0
به نظر دوستان بهترین سرویس Adsl با سرعت 64 و با قیمت مناسب رو از کجا میشه گرفت؟

جایی هست که مودم رو هم امانت بده؟

چون صبانت قبلا" امانت میداد ولی الان دیگه نمیده

در مورد سوال آقای پویا هم من توصیه میکنم مودم رو بخرین و امانی نگیرین دلیلش هم اینه که اگه مودم مال خودتون باشه اگه از سرویسی راضی نبودین لغو قرار داد و رفتن به شرکت دیگه واستون راحتتره و تازه اگه شما همون 45 تومن یا 50 تومنی رو که شرکت واسه 1 مودم usb امانی 35 تومانی ازتون میگیره رو بدین میتونین یک مودم خوب Combo یعنی هم ethernet و هم usb داره رو بگیرین فقط دقت کنین که adsl2 و adsl2+ رو حمایت کنه تا بعدا با شرکتی دچار مشگل نشین. مارکهای d-link و asus مارکهای خوبی هستن.
 

mehrzadjalali

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 مارس 2007
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
0
من دو روز هست که سرویسم کاملا قطع هست و همینطور آقای نیاز و هیچ توضیحی از طرف شرکت واسم داده نشده و (هرچند که قبلا هم قطع بود ولی فقط چراغ adsl مودم روشن بود :lol: ) منتظر هستم که ببینم شاید دارن مسئله رو حل میکنن

از توجه شما به تاپیک هم متشکرم مسئله داتک رو خبر دارم ولی اگه شما هم اعتراض نمی کردین شاید شما هم الان وضع ما رو داشتین.

من مشکلات isp ها و هزینه های زیادی رو که میکنن رو میدونم و میدونم که این شرکتها تا حدودی نمایندگی 3 یا 4 شرکت کله گنده تهران هستن( ندا گستر صبا - پارس انلاین - شاتل - داتک - ...) که با سیاست خود محوری مخابرات همه چیزو دست خودشون گرفتن ( همین شرکت هماراسیستم وقتی سرویسش رو از ماهواره میداد بهترین سرویس رو ارائه میکرد ).

مسئله اصلی ما اینه که برای مشگلی که از طرف خودشون هست هزار تا بهونه میارن و میخوان بندازن گردن مشتری و الا اگه بیان و صراحتا به مشترکین اعلام کنن که ما تو فلان مرکز مشگل داریم و تا فلان تاریخ حل خواهد شد و این مدت رو جزو اشتراک مشترکین حساب نکنن .( در حالی که مسئولین قسمت adsl شرکت اول منکر مشگل از طرف خودشون شدن وبرای هر مشترک یه بهونه متفاوت عنوان کردن به من گفتن یکی از سیستمهای مشترکین ویروسی هست به آقای نیاز گفتن یه اشکال کوچیک سخت افزاری هست عوض کردیم درست میشه و.... بعد از اصرار های زیاد من و آقای نیاز بلاخره قبول کردن) . ما تکلیف خودمون رو میدونیم تا حداقل تا اون موقع از سرویسهای پرسرعت dial-up استفاده کنیم تا مشگلشون حل بشه و وقت خودمونو برای کلنجار رفتن با اینها تلف نمیکنیم.

ولی در مورد اینکه گفتین کاش دستگاه ها زبان دشتن که مشگلشون رو خودشون بگن باید بگم که حیونی روتر ها و مودمها و وسایل دیگر با اینکه هممون فکر میکنیم بی جان هستن زبون دارن و هی آه و ناله میکنن ولی متاسفانه یا کسی نیست که به ناله هاشون گوش کنه یا هم زبونشون رو نمیدونن که مسئله رو حل کنن.

از اینکه مشگل شما حل شده خوشهالیم و سعی کنین هر روز اسپند دود کنین تا چشم نخوره ما هم بی صبرانه منتظریم تا مشگلمون شاییییییییییییییییید حل بشه :wacko:
 

mehrzadjalali

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 مارس 2007
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
0
منهنی های سبز رنگ دیتای دریافتی یا INCOMING هست و منهنی قهوهای تروپوت هست یک دفه با دیتای دریافتی اشتبا نگیرین مقدار کل دریافتی سرعت متوسط و غیره هم در زیر منهنی ها نوشته شده

به منهنی 3-47 دقت کننین که درست ساعت 3-45 و اینا حدود 3 یا 4 دقیقه دیتا میره رو سرعت 6 و 7 بعد اون کاملا معکوس و این وضعیت تا صبح روز بعد ادامه داره

این هم زبان بیچاره مودم
 

فایل های ضمیمه

  • 03-43.jpg
    03-43.jpg
    161.5 KB · نمایش ها: 50
  • 03-45.jpg
    03-45.jpg
    165.8 KB · نمایش ها: 44
  • 03-47.jpg
    03-47.jpg
    165.2 KB · نمایش ها: 36
  • 03-49.jpg
    03-49.jpg
    160.8 KB · نمایش ها: 44
  • 11-41.jpg
    11-41.jpg
    162.6 KB · نمایش ها: 41

network-plus

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 آپریل 2007
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
با سلام
واقعا آقای mehrzadjalali وNIAZ مثل اینکه شب و روز بیکارن چون دارن گزارش لحظه به لحظه میدن.
و در ضمن اینجور صحبت کردن ( بی ادبانه ) در شان یک آدم بیسواد هست(اگر چه آدمهای بیسواد هم اینجوری صحبت نمیکنن)
من خودم تو مرکز آزادی هستم و مشکلی به اون صورت ندارم درسته در اوج مصرف یه کم سرعت کم میشه ولی با شرکت که تماس داشتم گفتن که به تعداد روزهائی که نتونستید استفاده کنید به اکانتتون اضافه میشه و میدونم که به قولشون عمل میکنن چون قبلا هم دیدم.
بعدش اینکه شما لطفا در مورد چیزهائی نظر بدید که راجع به اون اطلاعات کافی دارید. آخه یه مبتدی کامپیوتر هم میدونه که اگه حتی یه شبکه معمولی که 3 یا 4 تا سیستم روی اون هست اگه ویروسی بشه کل شبکه رو تحت تاثیر قرار میده . این نشون میده که آقای mehrzadjalali با شبکه از نزدیک کار نکردن و چیزهائی فقط شنیدن.
پس خواهشن راجع به چیزی که نمی دونید حرف نزنید چون علاوه بر اینکه آبروی خودتون میره آبروی بچه هائی که شبکه کار میکنن هم شما میبرید.
من فکر میکنم شما مشکل شخصی با این شرکت دارید چون شرکت تا حالا به وعده هائی که داده عمل کرده. حالا نمیدونم احتمالا شما یا از طرف کسی اینارو مینویسید یا اینکه فقط میخواین یه چیزی گفته باشین

شما با این گراف که کشیدید حرفهای خودتونو تکذیب کردید.شما فکر میکنید 64Kbps چند دانلود میده .
ولی خودمونیم واقعا بیکاری ها چون از روی تصاویر من دقت که کردم دیدم نه واقعا همیشه بیکاری و دانلود میکنی حالا هر چیزی شد شد چه فرقی میکنه فقط دانلود باشه :lol: 

بعدش یعنی تا حالا نفهمیدید که سرویستون برای چی کلا قطع شده .من فهمیدم شما هنوز نفهمیدید که سرویس هر دوتاتون چرا همزمان قطع شده .پس چرا ماله من قطع نشده. :eek:
در ضمن یه جائی نوشته بودید که مرکز آزادی میگن مشکل داره ولی شما از ISP های دیگه پرسیدید گفتن که مشکل ندارن. آخه میگم راجه به چیزی که نمیدونی حرف نزن آخه مشکل یه ISP ( البته همارا ICP هست که البته اگه معنی ICP رو بدونید) توی یه مرکز چه ربطی به ISP های دیگه داره.
اینو به عنوان یه دوست میگم همیشه فکر نکن که بیشتر از همه میدونی
و روی حرف زدنت هم کار کن چون حرفات خیلی بچه گانست.:rolleyes:
خلاصه بگم که من چون از اول سرویسهای همارا رو استفاده میکردم چه کارت اینترنت چه ISDN و حالا هم اینترنت. تا حالا که راضی بودم .حالا بعضی وقتا سرویس مشکل پیدا میکنه این دیگه اجتناب ناپذیره و مشکل تو ذات کامپیوتر و تکنولوژی شبکه هست . یعنی کسی نمیتونه بگه فلان جا اصلا مشکل نداره.​
 

greenapple

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2006
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
21
سن
39
محل سکونت
پشت ویزور
من واسه 5 جا که شبکشونو کار میکنم 2 فش شاتل دارم و 3 تا صبا نت . تو خونه هم صبا نت دارم .
صبانت خیلی خوبه فقط دانلود اضافی نمیکنم . البته من سرویس 3 ماهه دارم . و هر روز 20 تا mp3 میگیرم .
شاتل هم خوبه و واسه دانلود بد نیس .

همارا زیاد خوب نیس . چون با کاهش قیمت کیفیت رو هم کم کرده . فقط واسه چت خوبه .
 

greenapple

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2006
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
21
سن
39
محل سکونت
پشت ویزور
از نظر اینکه مسئول adsl بی سواده کلا تو همه شرکتا این مشکلو داریم . مثلا من مودم مارک dlınk ö paton ö huawey ö طوری کانفیگ میکنم که نیازی به یوزر پس نباشه ( برای شرکتها) و یوزر پس تو خود مودم چک و وصل شه . که اینطوری تو شرکتا چند تا سیستم با هم وصل میشن . ولی تا حالا یکی پیدا نشده که این ستینگ رو تو ایسوس یاد بده .
 

mehrzadjalali

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 مارس 2007
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
0
سلام آقای network-plus

شما لطف کنین موضوعات رو یک بار دیگه هم بخونین بعد اظهار نظر بفرمایید و یک کلمه از اول و یک کلمه از آخر هر موضوع رو بنای اظهار نظرهاتون قرار ندین. :blush:

اولا" ما کارمون تو اینترنت هست و همیشه سر کامپیوترمون هستیم و نسبت به سرویسی که میگیریم حساس هستیم ( من این جمله گزارش لحظه به لحظه رو از یه جایی به خاطر میارم ) ;) و بیکار یا با کار بودن ما مسئله تاپیک نیست موضوع تاپیک مسئله سرویسهای اینترنت adsl هست.

ببخشین که ما تا حد شما نتونستیم تحصیلاتمون رو ادامه بدیم. و حرف زدنمونو باید شما به ما یاد بدین. شما تازه عضو این تاپیک شدین و یه تاپیک برای بیسوادا و بیان طریقه حرف زدن باز کنین ما هم بیایم فیض ببریم.

اینکه یک مشترک مشگلی نداره دلیل نمیشه که مشترکهای دیگه هم مشگل نداشته باشن. ما هم درست عکس سرویس شما موقعی که پیک مصرف هست پهنای باندمون باز هست و مواقع دیگه قطع هستیم

من نگفتم که یک کامپیوتر ویروسی نمیتونه شبکه رو تحت تاثیر قرار بده من گفتم اگه یک مشترک کامپیوترش ویروسی باشه پیدا کردن اون کامپیوتر 1 ماه یا بیشتر طول نمیکشه و میتونه با قطع کردن اکانت تک تک مشترکین همون طور که الان اکانت من و آقای نیاز رو قطع کردن در عرض دو روز این کامپوتر رو پیدا کنن دوما من گفتم اینا بهونه هست و همونطور که آخرش هم خود آقای جلیل زاده بر خلاف دیگر مسئولین گفتن که ما در مرکز آزادی مشگل داریم و مشگل ما این هست که ما در اون مرکز کابل نوری نداریم و دیتای اون مرکز رو از مرکز شهید قندی میگیریم. پس معلوم میشه که مسئله از ویروسی بودن کامپیوتر مشتری یا از ویروس کش یا سیستم ما نبوده.

در مورد مشگل شخصی هم من بارها قید کردم که من در ضمینه سخت افزار با هاشون کار میکنم و هیچ مشگلی ندارم.

من گرافها رو خودم نکشیدم آقای محترم، برنامه تحلیل شبکه این گرافها رو کشیده
شمایی هم که اطلاعاتتون در ضمینه شبکه فول هست لطف کنین گرافها و توضیحات رو یه بار دیگه هم مطالعه کنین احتمالا خودتون متوجه بشین که 64K یعنی دانلود 6 یا 7KByte برثانیه شما این موضوع رو احتمالا نمی دونستین واسه همین فکر میکردین مشگلی ندارین به این توضیحات و نمودار مربوطه هم دقت کنین.

به منهنی 3-47 دقت کننین که درست ساعت 3-45 و اینا حدود 3 یا 4 دقیقه دیتا میره رو سرعت 6 و 7 بعد اون کاملا معکوس و این وضعیت تا صبح روز بعد ادامه داره
در مورد این هم که من همیشه دانلود میکنم بلی من همیشه دانلود میکنم و سرویس adsl رو واسه این میگیرم. موضوع دانلودم هم به خودم ربط داره ولی محض اطلاع شما عرض کنم که این دانلودها برای تست کردن سرعت هست تا بعدا آقای اوردی خوانی نگن که سایت مقابل سرعتش کم هست ، یا شما از p30download دانلود کنین. چون من هر بار گفتم سرعت دانلودم کم هست گفتن از پراکسی استفاده میکنین یا هم گفتن شما از p30downlods دانلود کنین.

ولی در مورد قطع سرویسمون اگه شما میدونین بگین تا ما هم اطلاع داشته باشیم ( احتمالا شما منابعتون موصخ تره :blush: ) من فکر میکردم برای رفع مشگل قطع کردن ولی اگر منظورتون به خاطر این هست که من از سرویس شرکت انتقاد کردم و اینا سرویس منو قطع کردن. اگر موضوع این باشه اون موقع معلوم میشه که شرکت تحمل انتقاد و دیدن اشکالات خودش رو نداره. باز من صبح تماس میگیرم ببینم موضوع چی هست شما را هم آگاه میکنم هرچند شما مثل اینکه خودتون اطلاع دارین ;)

اما در مورد اینکه من از isp های دیگه پرسیدم و اونا مشگل ندارن و اینا... من اصلا همچین حرفی رو نزدم ( همونطور که اول موضوع هم گفتم لطف کنین موضوع رو خوب بخونین بعد در موردش اظهار نظر کنین. من گفتم آقای جلیل زاده گفتن که ما سرویسمون رو از مرکز دیتای شهید قندی میگیریم و احتمال میدادم مشگل از مرکز دیتا باشه ولی با شرکتهای همکار دیگه تماس گرفتم و اونا همچین مشگلی نداشتن (یعنی من مهرزاد جلالی تماس نگرفتم بلکه آقای جلیل زاده تماس گرفتن و من نقل قول کردم )

من هم نگفتم که هما را سیستم از بدو تولد همینجوری بود من 2 بار تکرار کردم که من 2 سال مداوم مشترک همارا سیستم بودم و سرویسهای کافی نت و 24 ساعت در روز 6 ماهه هم برای خودم و هم برای آشنا هام از شرکت میگرفتم و مشگلی نداشتم. ولی این دلیل نمیشه که امروز هم مشگلی نداشته باشه.


باز از الطاف بیکرانتون سپاسگزارم امیدوارم در حرف زدنم دچار لغزش نشده باشم و اگر هم قصوری فرمودیم و خاطر شمارو آزردیم ما رو ببخشین ولی حقیقت همیشه تلخ هست
 

Niaz

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2003
نوشته‌ها
1,407
لایک‌ها
16
سن
41
محل سکونت
Tabriz
این network plus دیشب عضو فروم شده و امروز اولین مطلبش رو در حمایت از همارا سیستم پست کرده :D

تابلو معلوم الحال :D :lol:



attachment.php




حالا ببینید کار ما بچه گانه است یا کار شما ؟ :p از شما (شرکتی به این بزرگی:D ) بعید بود که در مقابل اظهارات دو تا دونه یوزر (مخالفان کوچک :D ) به این زودی از کوره در برید . احساسات خودتو کنترل کنید ;)

ولی کلی خندیدم . خیلی باحال بود :D دمتون گرم .


آیا شما همونی هستی که گفت "مشکل هست که هست. داریم روش کار میکنیم ممکنه حل بشه یا ممکنه اصلا" حل نشه همینه که هست .... " ؟؟؟ :D

آره؟
شیطون ;)

اره دیگه ما بیکاریم ولی شما بیکار نیستی . تو هماراسیستم کار میکنی . پست حمایتی میزنی .:D :)



مخالفان کوچک در مقابل شرکتی بزرگ :lol::lol: :lol:

خیلی باحال بود :D
 

فایل های ضمیمه

  • pr.jpg
    pr.jpg
    21.1 KB · نمایش ها: 232

Mehdi

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
1 آگوست 2004
نوشته‌ها
5,602
لایک‌ها
49
محل سکونت
Anywhere
اگه ویروسی بشه کل شبکه رو تحت تاثیر قرار میده
من نمیخوام نظری درباره همارا سیستم بدم , چون استفاده نکردم ازش ,
ولی درمورد ویروسی بودن سیستم , این فقط یک بهانه هستش , ویروس یه کلمه هست که بیشتر کسانی استفاده میکنن که سواد کافی ندارن , و وقتی برا یه کامپیوتر یه مشکل پیش میاد و نمیدونن مشکلش چیه برا اینکه طرف رو بپیچونن , میگن کامپیوتر ویروسی شده :D
در ضمن اگه نحوه کار ویروس هارو هم من حفظم , و میدونم یه ویروس چیکارا میتونه بکنه , چی کارا نمیتونه ! اینو گفتم نخوای عنوان بیسوادی بهمون بچسبونی به اندازه کافی هم با شبکه کار کردم و برنامه براش نوشتم :D

--
یعنی کسی نمیتونه بگه فلان جا اصلا مشکل نداره.
من میتونم بگم , شاتل مشکل نداره , میتونی از تمام کاربرانی که شاتل دارن بپرسی و اگه تونستی یه نفر پیدا کنی که ناراضی باشه :D
 
بالا