برگزیده های پرشین تولز

لیگ برتر فوتبال ایران**لیگ هفتم** ، نتایج و بحث

M A T R I X

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2007
نوشته‌ها
791
لایک‌ها
2
محل سکونت
NoT iN WHeRe ThaT YoU WanT Me To bE !!
با توجه به اينكه ليگ ششم هم با همه ي كاستي هاي فوتبال ايران (حتي بدتر از سابق) بر خلاف ميل 90% فوتبالدوستان ، باز هم بدون قهرماني يكي از غول هاي پايتخت به پايان رسيده ، تيمها در صدد آماده سازي هستند جهت فصل جديد و ليگي جديد ! با اين اميد كه حداقل بهتر از ليگ ششم باشه !
از طرفي چيزي كه ليگ هفتم رو از دور تحت تاثير قرار ميده ، مسابقات مغرضانه ي پلي آف و خريدن امتيازات تيم استيل آذين توسط پروين هست ! كه با توجه به مخارجي كه انجام داده ، ميشه از همين حالا اين تيم رو يكي از مدعيانه ليگ هشتم دونست ! پس ممكنه ليگ هفتم آخرين ليگي باشه كه نام دو قطبي بودن فوتبال ايران رو يدك بكشه و يه تيم استخون دار و يه رقيب جدي به اين تيمها اضافه شند !

gaah.gif

ناليديم ، ما بيهوده ناليديم !!
چون كز اين فوتبال چيزي نديديم !!
(اينقدر بهش فكر كرديم كه بي البداهه شعر ميسازيم در موردش !
905.gif
)

بريم ليگ هفتم .. با اميد قهرماني قرمز و آبي پوشان ايالت كاتالون ! :D (يعني آبي و قرمزهاي تهران .. اشتباه چاپي بود!)
 

M A T R I X

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2007
نوشته‌ها
791
لایک‌ها
2
محل سکونت
NoT iN WHeRe ThaT YoU WanT Me To bE !!
تمديد قرارداد علي دايي با سايپا

جمعه 25 خرداد 1386 ایرنا

"علي دايي" سرمربي تيم فوتبال سايپا ، از تمديد قرارداد خود با اين باشگاه خبر داد.

وي كه روز جمعه براي ادعاي نذر خود، به پابوسي حرم مطهر حضرت ثامن الائمه(ع) مشرف شده بود، به خبرگزاري جمهوري اسلامي در فرودگاه شهيد هاشمي‌نژاد مشهد، افزود: آندسته از بازيكناني كه وجودشان براي تيم سايپا مثمر ثمر باشد در فصل بعدي خواهند ماند.

دايي علت سفرش به مشهد را، اداي نذر بواسطه قهرماني باشگاه سايپا و نيز ديدار با اعضا و هواداران باشگاه فوتسال علم و ادب خراسان ذكر كرد.

مديرعامل باشگاه علم و ادب نيز، به خبرنگار ايرنا گفت: ارتباط ايشان با اين باشگاه پيوندي معنوي و عاطفي است.

"صفت الله قاسمي" افزود: نوع مديريت خاصي كه بر فضاي اين باشگاه حاكم است، موجب شده تا از يكسو مسوولان كشور و از سوي ديگر قهرمانان ورزش ايران و از جمله "علي دايي" و "حسين رضا زاده" توجه خاصي به اين باشگاه و هواداران آن داشته باشند.

وي تصريح كرد: حضور صميمي علي دايي در باشگاه موجب دلگرمي ما و همچنين بازيكنان اين باشگاه است.

علي دايي كه مدتي با عضويت در تيم‌هاي آرمينيا بيلفلد، بايرن مونيخ و هرتابرلين در بوندسليگاي آلمان بازي كرد، موفق شد با حضور در ‪ ۱۴۸‬بازي ملي ‪ ۱۰۹‬گل به ثمر برساند و از اين حيث ركود بازيكناني چون "په‌له" و "پوشكاش" را شكست.

دايي امسال بعد از قهرماني تيم سايپا، براي هميشه با دنياي بازي فوتبال خداحافظي كرد تا در كسوت مربي در خدمت فوتبال كشور باشد.
 

M A T R I X

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2007
نوشته‌ها
791
لایک‌ها
2
محل سکونت
NoT iN WHeRe ThaT YoU WanT Me To bE !!
باشگاه شيرين فراز كرمانشاه هنوز با كمالوند به توافق نرسيده است

مدير عامل باشگاه شيرين فراز كرمانشاه گفت: تاكنون در خصوص ماندن و يا رفتن، فراز كمالوند سرمربي فصل گذشته اين تيم به توافق نرسيده‌ايم.

"فرمان كريمي " روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: باشگاه شيرين فراز برنامه‌هاي خاصي را براي حضور در ليگ برتر طراحي كرده است.

وي با بيان اينكه براي رسيدن به اين برنامه‌ها، علايق اشخاص مطرح نيست، اظهار داشت: هدف باشگاه خدمت به مردم كرمانشاه است نه اينكه رضايت برخي اشخاص را جلب كند.

كريمي در رابطه با بازيكنان فصل گذشته تيم فوتبال شيرين فراز گفت: ‪۱۰‬ تا ‪ ۱۲‬بازيكن كه نقش بسزايي در راهيابي اين تيم به رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاههاي ايران داشته‌اند در تيم باقي خواهند ماند.

وي در ادامه گفت: باشگاه شيرين فراز كرمانشاه با تمام بازيكنان فصل گذشته تسويه حساب كرده است و چنانچه فردي عنوان كند كه حق و حقوقش را از باشگاه دريافت نكرده، بدون شك به دنبال دريافت وجهي بيش از مبلغ قراردادش است.

وي با بيان اينكه باشگاه شيرين فرازقصد تضييع حقوق بازيكنان را ندارد، افزود: بازيكنان پس از ثبت قرارداد جديد خود بخشي از مبلغ قراردادشان را دريافت خواهند كرد.

كريمي با اشاره به اينكه باشگاه هم‌اكنون هيچ گونه مشكل مالي ندارد، اظهار داشت: وضعيت مالي باشگاه از سال گذشته بهتر خواهد بود و اميدواريم در طول فصل هيچ گونه مشكلي در اين خصوص نداشته باشيم.

براي نخستين‌بار در تاريخ فوتبال غرب ايران باشگاه شيرين فراز كرمانشاه فصل گذشته با اقتدار از ليگ فوتبال دسته اول به ليگ برتر باشگاهاي ايران صعود كرد.

ك/‪۵۶۶/۵۶۷ ۳‬
 

M A T R I X

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2007
نوشته‌ها
791
لایک‌ها
2
محل سکونت
NoT iN WHeRe ThaT YoU WanT Me To bE !!
اوليايي: باشگاه الوند آماده استفاده از نام "پاس" است

مديرعامل باشگاه‌الوند همدان گفت:اين باشگاه‌آماده‌است كه در صورت موافقت فرمانده نيروي انتظامي، از نام پاس براي تيم فوتبال خود استفاده كند.

سيد محمد كاظم اوليايي روز پنجشنبه به ايرنا افزود: همچنين اين باشگاه براي حفظ كليه اركان باشگاه پاس آماده است.

وي گفت : اين باشگاه درصورت تمايل از كادر سابق تيم فوتبال پاس اعم از كادر فني،هيات مديره و حتي بازيكناني كه قراردادشان به پايان رسيده، استفاده خواهد كرد.

وي بيان كرد: هم اكنون يك هيات سه نفره از باشگاه الوند همدان مسووليت يافته تا براي بررسي فني چگونگي حضور بازيكنان در تيم الوند همدان اقدام كند تا از ديگر تيم‌هاي حاضر در ليگ عقب نماند.

وي در خصوص تعيين مربي تيم فوتبال الوند همدان گفت: اكنون با گزينه‌هاي مطرحي براي مربيگري تيم الوند در حال مذاكره هستيم.

اوليايي تاكيد كرد: اين باشگاه در صدد است فصل آينده باتركيب ايده‌آل در ليگ برتر كشور شركت كند.

ك/‪۵۶۶/۵۶۴/۷۵۲۰ ۲‬
 

M A T R I X

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2007
نوشته‌ها
791
لایک‌ها
2
محل سکونت
NoT iN WHeRe ThaT YoU WanT Me To bE !!
جشن بزرگ قهرماني تيم فوتبال شيرين فراز كرمانشاه برگزار مي‌شود


مدير روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي شيرين فراز كرمانشاه گفت: جشن بزرگ قهرماني تيم شيرين فراز در مسابقات ليگ دسته اول و صعود به ليگ برتر سيزدهم تير ماه برگزار مي‌شود.

" فرشيد استحقاري " روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: پيرو تصميمات گرفته شده در نشست هيات رييسه باشگاه مقرر شد كه همزمان با سالروز ميلاد بزرگ بانوي دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) اين جشن برگزار شود.

وي گفت: يكي از مهمترين دلايل اين تصميم، توجه بيشتر به مسايل فرهنگي و مذهبي است كه نشان از تعهد و تقواي بازيكنان و دست‌اندركاران اين باشگاه دارد.

به گفته وي، در ابتدا قرار بود كه اين جشن در تاريخ يكم تير ماه برگزار شود كه به دلايل فوق به زمان فوق انتقال يافت.

تيم فوتبال شيرين فراز كرمانشاه براي اولين بار در تاريخ فوتبال استان كرمانشاه به مسابقات ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور در سال ‪ ۸۶‬راه يافت.
 

M A T R I X

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2007
نوشته‌ها
791
لایک‌ها
2
محل سکونت
NoT iN WHeRe ThaT YoU WanT Me To bE !!
قائم‌مقام باشگاه نفت آبادان:برنامه سه ساله براي تيم فوتبال نفت تدوين كرده‌ايم


قائم مقام باشگاه فرهنگي ورزشي صنعت نفت آبادان گفت: برنامه سه ساله‌اي را براي تيم فوتبال صنعت نفت تدوين كرده‌ايم .

"پرويز جوهري" روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: ما قصد داريم در فصل آينده ليگ برتر با تلفيقي از بازيكنان ليگ برتري و همچنين بازيكنان جوان بومي تيم را روانه مسابقات كنيم.

وي اظهار داشت: با برنامه‌اي كه كادر فني تيم در نظر دارد در فصل آينده تيم نفت مي‌تواند در رده‌هاي مياني جدول جاي بگيرد.

جوهري ادامه داد: در مرحله دوم ، كه زمان حضور تيم نفت در فصل دوم ليگ برتر مي‌باشد انتظار مي‌رود تيم در رده‌هاي بالاي جدول جاي بگيرد.

قائم مقام باشگاه نفت آبادان در مرحله سوم خود براي تيم نفت عنوان قهرماني در فصل سوم حضور اين تيم در ليگ برتر را پيش بيني كرد و گفت: اگر همه چيز طبق برنامه‌هاي ما پيش برود كسب عنوان قهرماني در فصل سوم حضور تيم نفت در ليگ برتر دور از دسترس نخواهد بود.

وي اظهار داشت: در زمان حاضر تمرينات تيم زير نظر كادر فني در حال برگزاري است و هر بازيكني را كه كادر فني تاييد كند جذب خواهيم كرد.

جوهري گفت: كادر فني تيم با حضور قاسمپور و تقوي مي‌تواند جزء بهترين و موفق‌ترين كادر فني‌هاي ليگ برتر باشد زيرا اين دو مربي سابقه حضور در تيم‌هاي مختلف را دارند.

وي تصريح كرد: باشگاه سعي دارد بازيكناني را كه در فهرست خريد كادر فني مي باشد را در اختيار گيرد تا تيم با قدرت در مسابقات ليگ برتر فصل آينده حضور يابد.

جوهري ضمن تقدير از پيشكسوتان فوتبال آبادان گفت: ما از پيشكسوتان فوتبال آبادان كمك و همفكري انتظار داريم و با برنامه‌اي كه در نظر است از اين عزيزان در تيم‌هاي پايه‌اي كمك خواهيم گرفت.
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
خب تیم راه آهن هم بازیش نیمه تموم موند. من که فکر کنم راه آهن در لیگ هفتم حضور خواهد داشت.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN

افتخاري در گفت و گو با فارس:

ليگ برتر هفتم از 26 مرداد ماه آغاز مي‌شود


خبرگزاري فارس: ليگ برتر هفتم از 26 مرداد ماه آغاز مي‌شود و چهار تير ماه هم آغاز فصل نقل و انتقالات است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس، ليگ برتر هفتم از 26 مرداد ماه آغاز خواهد شد.
سيدرضا افتخاري، نايب رئيس فدراسيون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس گفت: در جلسه هيئت رئيسه سازمان ليگ كه امروز برگزار شد، تصميم گرفته شد فصل جديد از 26 مرداد ماه آغاز شود. 13 تير ماه نيز روز قرعه كشي مسابقات تعيين شده است.
وي ادامه داد: تاريخ شروع جام حذفي هنوز مشخص نيست و در آينده، در مورد اين مسابقات تصميم‌گيري خواهد شد.
افتخاري در مورد تعيين زمان فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: اين فصل از چهارم تير ماه به طور رسمي آغاز مي‌شود و تا 10 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
با شكست فولاد در بازي نهايي پلي آف

ميثاقيان راه آهن را در ليگ برتر حفظ كرد


خبرگزاري فارس: تيم فوتبال راه آهن تهران با پيروزي مقابل فولاد خوزستان در بازي نهايي پلي آف، در ليگ برتر ماندگار شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، عصر امروز دو تيم سقوط كرده به بازي هاي پلي آف ليگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و در حضور كمتر از 2 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند تا تيم برنده جواز بقا در ليگ برتر را به دست آورد.
نيمه نخست بازي با برتري محسوس راه آهن همراه بود؛ اما گلي از خط دروازه ها عبور نكرد و ضربه هادي اصغري به تير دروازه فولاد تنها صحنه مهم در اين نيمه بود. ضمن اينكه بازي در اين نيمه به دليل برخورد توپ با سر محسن تركي مدتي متوقف شد.
حملات دو تيم در نيمه دوم نيز بي نتيجه بود تا كار به دو وقت اضافي 15 دقيقه اي بكشد و در وقت اول و در دقيقه 104 محسن حميدي كه بعنوان بازيكن جانشين وارد ميدان شده بود، با استفاده از پاس احمد تقوي از داخل محوطه هجده قدم تنها گل اين بازي را به سود راه آهن به ثمر رساند تا شاگردان ميثاقيان در ليگ برتر ماندگار شوند.
بازيكنان راه آهن در وقت دوم اضافي نيز دو موقعيت تك به تك را توسط تقوي و رحيمي از دست دادند و در آخرين دقيقه بازي نيز مدافع راه آهن ضربه مهاجم فولاد را از روي خط دروازه برگشت داد.
محسن تركي قضاوت بازي را برعهده داشت و به آل خميس، مهدي پور و سرلك از فولاد و تقوي، انتظاري و رحيمي از راه آهن اخطار داد. ضمن اينكه مهدي تارتار و محسن رحيمي از تيم راه آهن در وقت دوم اضافي از بازي اخراج شدند.
فولاد خوزستان و راه آهن تهران با شكست تيم هاي دسته اولي تراكتورسازي و شهرداري بندرعباس به بازي پاياني پلي آف راه يافته بودند.
اسامي بازيكنان راه آهن: مهدي ثابتي، علي يحيي نژاد، عليرضا محمد، محرم حبيبي، ابراهيم كريمي، داود حقي، مهدي تارتار، احمد تقوي، محمد تركاشوند، هادي اصغري(70 محسن رحيمي) و سهراب انتظاري(115 داود مهابادي)
سرمربي: اكبر ميثاقيان
اسامي بازيكنان فولاد: خالد شحيطاوي، ابوذر رحيمي، پژمان منتظري، علي اكبر مهدي پور، فرهاد آل خميس، وحيد ولايي(86 حجت چهارمحالي)، عادل كلاه كج، فابيو جان واريو، سيامك سرلك، خاوير دياز(101 محسن حميدي) و فابيو همپل(65 اصغر رامشگر)
سرمربي: آگوستينو ايناسيو
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
دیدید

راه آهن در لیگ موندنی شد و فولاد رفت دسته پایین
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
دیدید

راه آهن در لیگ موندنی شد و فولاد رفت دسته پایین


حیف شد هم فولاد و هم تراکتور سازی رفتن دسته یک :(


امیدوار بودم حداقل یکی از این دو تیم برن لیگ برتر
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
محمود ياوري رسما سرمربي تيم فوتبال برق شيراز شد

محمود ياوري، رسما به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال برق شيراز منصوب شد.

مديرعامل باشگاه برق شيراز به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: هيات مديره باشگاه با انتصاب محمود ياوري به عنوان سرمربي جديد برق شيراز موافقت كرد و او در فصل آينده سرمربي اين تيم خواهد بود.

وي تصريح كرد: پس از آن كه مذاكرات مقدماتي را با ياوري و چند گزينه ديگر انجام داده بوديم در نهايت رييس مجمع باشگاه و اعضاي هيات مديره با بررسي اين گزينه‌ها از انتخاب ياوري استقبال كردند و بر اين اساس باشگاه نيز وي را رسما به عنوان سرمربي معرفي كرد.

آه بهشت تاكيد كرد: قرارداد يك ساله با ياوري امضا شده است و تمرينات تيم از دهم تير ماه آغاز خواهد شد.

وي گفت: دستياران ياوري نيز به احتمال فراوان بومي هستند و طي روزهاي آينده انتخاب خواهند شد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
رجبی با عقدقراردادی رسمی به مس کرمان پیوست
حمیدرضا رجبی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سایپا با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال مس کرمان پیوست.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضارجبی ظهر امروز با حضور درهیات فوتبال کرمان با عقد قراردادی 2 ساله به تیم فوتبال مس کرمان پیوست. هافبک فصل پیش تیم فوتبال سایپا تهران اولین بازیکن لیگ برتری است که با آغاز فصل نقل و انتقالات به تیم فوتبال مس کرمان قرارداد رسمی منعقد کرده است.

همچنین حمیدرضا خدمتکاری، علی ممبینی، روح الله رضایی، رسول نویدکیا، محمد گرجیو فوفانا بازیکنانی هستند که از لیگ یک و محسن رسولی از لیگ دسته دوم امارات با این تیم بصورت رسمی قرارداد امضا کرده ادند.

ضمن اینکه میثم حاجیان، رسول میرطرقی، یاشا خلیلی، علی مولا، نعمت الله بخشی و آرمان شهداد نژاد هم قرادادشان را با این تیم تمدید کرده اند.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
سیدمهدی رحمتی به تیم مس کرمان می پیوندد
با جدایی قطعی عباس محمدی از تیم مس کرمان، مسئولان این باشگاه درصدد جذب سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال تهران هستند.

به گزارش خبرنگارمهر، عباس محمدی و صابرمیرقربانی صبح امروز با حضور در باشگاه مس کرمان و پس از تسویه حساب مالی، رضایت نامه خود را دریافت کردند.

دراین رابطه پس ازجدایی قطعی عباس محمدی از تیم فوتبال مس کرمان، مسئولان این باشگاه مذاکراتی را با سیدمهدی رحمتی دروازه بان ملی پوش باشگاه استقلال تهران انجام داده اند تا در صورت توافقی نهایی این دروازه بان فصل آینده برای تیم مس کرمان به میدان برود.

از سوی دیگر مسئولان باشگاه مس کرمان برای جذب مرتضی ابراهیمی مدافع تیم فوتبال استقلال تهران هم اقداماتی را انجام دادند که به احتمال زیاد این بازیکن هم به جمع نفرات این باشگاه اضافه خواهد شد.


ابراهیم تقی پور به پگاه گیلان پیوست
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان با عقد قرارداد رسمی به تیم فوتبال پگاه گیلان پیوست.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم تقی پور مدافع فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان بعد از توافق با مسئولان باشگاه پگاه گیلان به مدت یکسال با این تیم قرارداد رسمی امضا کرد.

قرارداد تقی پور که پیشینه عضویت در تیم های ذوب آهن اصفهان، استقلال اهواز و مس کرمان را دارد طی روزهای آینده به صورت رسمی در هیات فوتبال گیلان ثبت می شود.

این اولین بازیکن لیگ برتری است که در قصل جاری به تیم فوتبال پگاه گیلان ملحق می شود و از اواخر هفته در تمرینات این تیم شرکت می کند.


چهار بازیکن از فجرسپاسی شیراز جدا می شوند
تیم فوتبال فجرسپاسی همچون فصول گذشته بازهم بازیکنان شاخص خود را از دست خواهد داد.

به گزارش خبرنگارمهر، باپایان یافتن فصل ششم مسابقات فوتبال لیگ برترقرارداد چهار بازیکن اصلی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز نیز خاتمه یافت.

غلامرضا رضایی، هاشم بیک زاده، امید روانخواه و احتشام ساسانی پس از همراهی تیم فوتبال فجرسپاسی در لیگ ششم در آستانه آغاز فصل هفتم آزاد هستند تا تیم مورد نظر خود را انتخاب کنند.

آنها که با پیشنهادهای خوبی از تیم های دیگر روبرو شده اند، ادامه حضور در تیم فجر را در اولویت های آخر خود قرارداده اند تا جایی که باشگاه به فکریافتن جانشین شان افتاده است.

ازاین جمع امید روانخواه با عقد قراردادی دو ساله به تیم استقلال تهران پیوسته است، احتشام ساسانی به تیم پیشین خود برق شیراز بازگشته ، هاشم بیک زاده با پیشنهادهایی از استقلال تهران و صباباتری روبروست و رضایی نیز پیکان و صباباتری را خواهان خود می بیند.
 

Majid_4553

کاربر برنزی تالار فوتبال - فروشنده معتبر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 فوریه 2007
نوشته‌ها
4,241
لایک‌ها
653
سن
35
محل سکونت
ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴
از اهمال قرمز تا اعمال آبي

تيم فوتبال استقلال تهران در بازار نقل و انتقالات ليگ هفتم با سياست خاصي حركت مي‌كند؛ اما پرسپوليس خط‌ مشي مشخصي ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس،‌ يك هفته از فصل نقل و انتقالات بازيكنان فوتبال در سال 86 مي‌گذرد؛ اما فعاليت خاصي در اين عرصه مشاهده نمي‌شود.
بازيكنان و مدير برنامه‌ها مشغول بررسي پيشنهادات ميليوني باشگاه‌ها هستند و اثري از بمب‌هاي خبري ديده نمي‌شود.
البته بايد به اين نكته توجه داشت كه ركود بازار موقتي است. طرفداران ميليوني استقلال و پرسپوليس منتظر هستند تا ببينند مديران جديد باشگاه‌هاي محبوبشان در اين عرصه چگونه فعاليت خواهند كرد؛ اگرچه مسئولان هر دو تيم قول قهرماني داده‌اند. بنابراين، در قرار دادن خشت اول براي ليگ هفتم بايد دقت كنند.
مسئولان دو باشگاه پرطرفدار در ظاهر قصد به خدمت گرفتن بازيكني از تيم رقيب را ندارند؛ اما مبارزات پنهاني دو باشگاه براي خريد بهتر آغاز شده است.
در فهرست خريد دو باشگاه مشتركاتي ديده مي‌شود؛ اما اين نقاط اشتراك اكنون خيلي پررنگ‌ نيست.
حبيب كاشاني، مديرعامل باشگاه پرسپوليس نيازهاي تيمش را صراحتاً بيان كرده است. 2 هافبك، 2 مدافع و 2 مهاجم طراز اول در فهرست خريد قرمز‌ها ديده نمي‌شود. تيمي كه سرمربي آن (افشين قطبي) به صورت شفاهي و نه مكتوب به اين سمت برگزيده شده و اكنون به جام ملت‌هاي آسيا و كره جنوبي فكر مي‌كند تا پرسپوليس، اطلاعي از فهرست بازيكنان آينده خود نداشته باشد.
اما مديرعامل فهرست خريد دارد؛ فهرستي كه احتمالاً از سوي حميد استيلي، دستيار اول قطبي در اختيارش قرار گرفته است.
منابع خبري نزديك پرسپوليس مي‌گويند: "عادل كلاه‌كج از فولاد، مرتضي اسدي از صباباتري، محسن خليلي و جلال حسيني از سايپا در فهرست خريد ديده مي‌شوند." اما هنوز خبري از توافق نهايي با هيچ‌ بازيكني منتشر شده است.
پرسپوليس در فصل آينده به دروازه‌بان نياز ندارد. مهدي واعظي، فرشيد كريمي و عليرضا حقيقي، سه سنگربان اين تيم هستند.
***
از باشگاه استقلال اخبار بيشتري به بيرون درز پيدا كرده است. مي‌گويند كادر فني فهرست 20 نفره‌اي را در اختيار مسئولان باشگاه قرار داده است؛ اين فهرست به 4 اولويت طبقه‌بندي شده است.
در صورتيكه به هر دليل، بازيكناني كه در اولويت اول و دوم قرار دارند جذب باشگاه نشوند، به ناچار نفرات انتهاي فهرست خريداري خواهند شد تا استقلال دست خالي نماند.
هرچند تيم سه‌ نفره نقل و انتقالات بازيكنان استقلال يعني كامران منزوي، بهرام اميري و اصغر حاجيلو براي اثبات توانايي‌هاي خود تلاش مضاعفي به نمايش خواهند گذاشت.
جذب اميدرضا روانخواه از فجر سپاسي در همين راستا صورت گرفته و اين بازيكن به زودي در هيئت فوتبال استان تهران، قراردادش را به صورت رسمي ثبت خواهد كرد.
بازگشت فرهاد مجيدي از امارات هم قطعي است. اماراتي‌ها ديگر نياز به او ندارند؛ بنابراين استقلال بهترين تيم براي لژيونر برگشت داده شده است.
حضور سهراب بختياري‌‌زاده و محسن بياتي‌نيا تا حدود زيادي در استقلال قطعي شده و اين دو بازيكن توافق شفاهي انجام داده‌اند.
بنابراين، استقلال فقط 2 سهميه ليگ برتر ديگر خواهد داشت كه احتمالاً اين دو جاي خالي با مثيم منيعي و آرش برهاني پرخواهد شد.
گفته مي‌شود، مازيار زراع بازيكن تيم ملوان مورد نظر‌ حجازي نيست و حضور سعيد رمضاني هم منتفي است.
وحيد طالب لو با استقلال قرارداد دارد و اگر مهدي رحمتي در اين تيم نماند، احتمال دارد خريد يك بازيكن ليگ برتري منتفي شود و به جاي آن، سوشا مكاني از فجر جذب شود.
***
تمام اين اتفاقات براساس مذاكرات شفاهي باشگاه‌ها با بازيكنان نوشته شده و تا لحظه‌اي كه قرارداد بازيكنان در هيئت فوتبال تهران به ثبت نرسد، هر احتمالي وجود دارد.
اين در حاليست كه مصطفي شهبازي، دبير هيئت فوتبال تهران مي‌گويد: "چشم ‌انتظار حضور بازيكنان براي ثبت قراردادها هستيم. پيش‌بيني مي‌كنيم 100 تا 120 بازيكن قرارداد خود را براي فصل آينده در هيئت فوتبال ثبت كنند؛ اما تا به امروز فقط 2 بازيكن قراردادشان را ثبت كرده‌اند يعني كمتر از 2 درصد."
وي افزود: "با اين شرايط، در روزها و ساعات پاياني فصل نقل و انتقالات شاهد ازدحام بيش از حد در هيئت فوتبال تهران خواهيم بود و مجبوريم تا نيمه شب كار كنيم."
گفته مي‌شود تاكنون تنها بازيكني كه مورد نظر هر در باشگاه است، عادل كلاه‌كج كاپيتان ناراضي فصل قبلي فولاد خوزستان است.
استقلال با سياست‌هاي مشخص و از پيش تعيين شده، در بازار نقل و انتقالات حركت مي‌كند. حتي اعلام كرده با بازارگرمي بازيكنان مقابله خواهد كرد؛ اما رقيب ديرينه آنها خط‌ مشي كلي ندارد.
گفته مي‌شود مسئولان پرسپوليس در اين عرصه بي‌كياست عمل مي‌كنند و متوسل به واسطه ها شده اند. بايد صبر كرد و ديد چه فرجامي در انتظار اين تيم است؛ تيمي سرمربي آن هم شغلش را تكذيب مي‌كند.​
 

Majid_4553

کاربر برنزی تالار فوتبال - فروشنده معتبر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 فوریه 2007
نوشته‌ها
4,241
لایک‌ها
653
سن
35
محل سکونت
ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴
با اعلام كيومرث هاشمي / اساسنامه فدراسيون فوتبال ايران به تاييد فيفا رسيد

سرانجام پس از دو بار رد اساسنامه فدراسيون فوتبال ايران، فيفا اساسنامه اصلاح شده كميته انتقالي را تاييد كرد.
1942.gif
1951.gif
1948.gif


A0306148.jpg


به گزارش خبرگزاري فارس، كيومرث هاشمي، سرپرست موقت فدراسيون فوتبال در نشست مديران باشگاه هاي ورزشي اعلام كرد: اساسنامه اصلاح شده كميته انتقالي مورد تاييد فيفا قرار گرفته است. (خدا رو شکر)
پيش از اين، كميته انتقالي در دو مرحله اين اساسنامه را در اختيار فيفا قرار داده بود كه در هر دو مورد، با انتقاداتي از سوي مسئولان جهاني فوتبال مواجه بود.
چندي پيش اصلاحات نهايي بر اساس خواسته فيفا روي اين اساسنامه صورت گرفت تا مورد قبول نهايي آنها قرار گيرد.
مهم‌ترين ايراد اساسنامه، عدم وجود اتحاديه بازيكنان، مربيان و داوران در ايران بود.
نشست تازه كميته انتقالي فردا در محل فدراسيون فوتبال برگزار مي شود تا به احتمال زياد، زمان برگزاري مجمع فدراسيون فوتبال مشخص شود.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
رسول کربکندی سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس شد
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری بندرعباس معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان تیم شهرداری نبدرعباس پس از پایان قرارداد نادر دست نشان که این تیم را به مرحله پلی آف لیگ دسته اول رسانده بود با رسول کربکندی وارد مذاکره شدند و در نهایت با وی برای هدایت این تیم در رقابتهای فصل آینده لیگ دسته اول به توافق رسیدند.

قرار است رسول کربکندی برنامه ها و فهرست بازیکنان مورد نظر خود را به زودی در اختیار مسئولان تیم شهرداری بندرعباس قرار دهد تا مقدمات جذب آنها فراهم شود.
 

Majid_4553

کاربر برنزی تالار فوتبال - فروشنده معتبر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 فوریه 2007
نوشته‌ها
4,241
لایک‌ها
653
سن
35
محل سکونت
ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴
مراسم قرعه‌كشي ليگ برتر (جام خليج فارس) فصل 87-86 برگزار شد؛
اولين ديدار پرسپوليس با صنعت نفت و استقلال با استقلال اهواز

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران

مراسم قرعه‌كشي ليگ برتر فصل 87-86 با حضور اعضاي هيات رييسه‌ي سازمان ليگ برتر، امروز (چهارشنبه) در محل فدراسيون فوتبال برگزار شد.


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، برنامه‌ي هفته‌ي اول اين رقابت‌ها به شرح زير اعلام شد:


هفته‌ي اول:

صنعت نفت آبادان – پرسپوليس

استقلال تهران – استقلال اهواز

پگاه گيلان – سپاهان

ذوب آهن – ملوان

ابومسلم – صباباتري

پاس – مس كرمان

پيكان – برق شيراز

فجر سپاسي – شيرين‌فراز

راه آهن – سايپا


گفتني است، در اين جلسه ابتدا سيدرضا افتخاري، رييس سازمان ليگ طي سخناني اظهار كرد: خوشبختانه ليگ در سال گذشته با سلامتي و بدون حاشيه برگزار شد. البته مشكلاتي هم بود كه با تدبير و ملاحظاتي كه انجام شد، مسابقات به موقع به اتمام رسيد.

وي با اشاره به افزايش قيمت بليت مسابقات ليگ در سال گذشته گفت: قيمت بليت مسابقات چندين سال بود كه افزايش پيدا نكرده بود كه با توجه به تورم قيمت‌ها و افزايش هزينه‌هاي سازمان، بايد قيمت بليت‌ها نيز افزايش مي‌يافت كه با اين كار خوشبختانه بخشي از مشكلات مالي سازمان ليگ نيز برطرف شد.
 
بالا